Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tronsonul Gara de Nord 2 - Gara Progresul
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 21/Noi/2018
Mesaje: 1818
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 11:35:47    Titlul subiectului: 157381

Eu am spus ca sunt 360 metri din intersectie in intersectie. Scadem de aici 40 metri vestibulul de la un cap, raman 320. Eventual facem la Progresului un pasaj gen cel de la Universitate, mai scapam de 20 metri, deci 300.
Urmeaza statia care o putem face 130 metri ( in loc de 120 ), inseamna 170 metri. Vestibulul din partea cealalta de 40 metri, rezulta ca ar mai ramane 130 metri de culoar. ( Cam cat o statie de metrou ). Evident ca cele 2 statii trebuie decalate in plan vertical, deci pana la vestibulul celei de-a doua statii ( care poate avea "pe lateral'' vreo 20 metri ) rezulta culoarul efectiv ar avea vreo 100 metri. Puse niste magazine de-a dreapta si stanga, ca sa atraga privirile si sa deturneze atentia, cei 100 metri nici nu mai sunt asa de multi. Ce spui ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 14:21:17    Titlul subiectului: 157398

Mie mi se pare mult 100m. Nu stiu cat este la Unirea, cred ca mai putin, dar totusi si acolo este mult. La Eroilor, celebrul pasaj pietonal care se va face paralel cu statia M1 mi se pare mare si are tot asa vreo 100-120m.
Si nu are rost sa faci asa ceva la M4-M7 cand poti avea acolo doua statii apropiate, eventual suprapuse (cazul ideal).
Singurul caz in care as fi de acord cu o astfel de solutie ar fi la Izvor, daca statia M4 (in cazul in care M4 vine pe acolo) ar fi undeva sub Schitu Magureanu, langa Liceul Lazar.Pentru ca intre doua magistrale care se intalnesc trebuie sa existe corespondenta. Iar daca aceasta nu se poate realiza mai bine, este de preferat un pasaj lung decat sa nu existe deloc corespondenta.
Insa acolo exista solutia eleganta a statiei M4 intercalata intre Bd Kogalniceanu si Splai (solutie de care am mai vorbit si care evita acest pasaj lung), dar asta este o tema prea grea pentru proiectantii nostri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community