Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun versus masina personala
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2011 15:04:50    Titlul subiectului: 151539

Domnule Atanasie, mi se pare minunat ce scrieti dvs aici. Ati atins subiecte importante, care au legatura si cu viata in general, nu numai cu transportul public. Dar, venind in Bucuresti, trebuie sa fiti constient de niste lucruri. Este posibil sa nu aveti pe unde intra cu masina. Este posibil sa nu aveti unde parca. Nu este vina nici a dvs, nici a municipalitatii. Este vina tuturor locuitorilor capitalei, per ansamblu, impreuna cu interesele politice care sunt in joc.

Niciun bucurestean (cu bani) nu pricepe faptul ca Bucurestiul nu suporta un numar mai mare de masini decat cel de la nivelul anilor '90; prin urmare sute de masini se inmatriculeaza zilnic numai aici. Uitandu-ma pe strazile din centrul Capitalei, la ore de varf, stau si ma intreb cam unde e criza aia financiara despre care tot vorbim, ca pe strazi nu se vede absolut deloc Smile))

Cand primarul incearca sa largeasca anumite artere, noi intervenim si folosim metode politice (gen ONG-uri "alimentate") pentru a stopa genul de proiecte. Cand primarul incearca sa faca 2-3 pasaje sub- sau supraterane, Consiliul General se opune vehement, pe aceleasi criterii politice, si taie fondurile dedicate proiectelor. Rolling Eyes

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2012 15:46:48    Titlul subiectului: 158328

Ia uite aici:

http://www.metro.co.uk/news/909404-public-transport-fares-are-so-high-that-motorists-get-a-better-deal-says-study

Pai in conditiile astea, la cat platesc e timpul sa ma intorc la bicicleta/masina personala. Inca nu m-am decis exact ce si cum, inca am abonamente, dar daca astia nu se potolesc, trebuie sa iau masuri.
Oricum, am avut dreptate demult cu chestia asta. Transportul in comun nu poate fi mai ieftin decat cel personal, asta daca vrem servicii cat de cat bune. Diferenta o face uneori durata de parcurs, si permanent lipsa ideii de parcare. Oricum, ambele sunt solvabile.
In conditiile in care masinile electrice vor acapara piata peste niste ani buni, transportul public va incepe sa isi piarda din consistenta, cel putin pe plan local.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Aug 2012 19:32:17    Titlul subiectului: 158335

Aici trebuie sa fie si vointa politica. Daca vor sa faca transportul public mai atractiv in dauna masinii personale, printre altele, pretul unei calatorii/abonament ar trebui sa fie scazut. Din acest motiv ma opun vehement scumpirii unei calatorii cu metroul sau cu transportul de suprafata, chiar daca sunt catalogat drept ... habarnist ... de unii "cunoscatori" care activeaza pe la metroul bucurestean ...
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 02:58:10    Titlul subiectului: 158337

Ionescu a scris:
In conditiile in care masinile electrice vor acapara piata peste niste ani buni, transportul public va incepe sa isi piarda din consistenta, cel putin pe plan local.

Ce spui tu cu masinile electrice e o iluzie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 07:16:19    Titlul subiectului: 158338

Pe vremea lui Mihai Viteazul, motorul Otto era si el o iluzie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 08:03:32    Titlul subiectului: 158339

Acceptand ideea ca masinile electrice vor fi mai multe decat cele pe benzina, nu vad cum se trage concluzia ca dispare transportul public. El nu va fi tot electric?!?

In afara de asta, la un alt subiect, legat de niste autobuze electrice testate in Budapesta care au o autonomie de x km. Banuiesc ca au aceasta autonomie in primul, hai primii ani de viata. Sunt insa convins ca dupa un timp relativ scurt autonomia scade drastic.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 10:11:12    Titlul subiectului: 158340

Oricum motorul Otto in circa 50 ani (maxim) isi va incheia existenta din motive pur naturale.
Asta nu inseamna ca nu vor apare alt tip de motoare.
Tot respectul pentru cei 2 nemti de isprava, Otto si Diesel, dar e pe cale sa treaca vremea lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 12:21:50    Titlul subiectului: 158341

Perfect de acord. Dar asta nu inseamna ca va disparea ideea de transport in comun, in special in orasele mari si medii. Atat transportul in comun cat si masina personala au avantaje si dezavantaje, dar ambele vor continua in viitor intr-o forma sau alta in functie de progresele stiintifice.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2012 01:15:46    Titlul subiectului: 158358

andrei11 a scris:
Pe vremea lui Mihai Viteazul, motorul Otto era si el o iluzie...
Nu la asta ma refeream. Ci la faptul ca nici cu masinile viitorului (electrice) nu veti putea circula (aproape) gratis. Vor fi taxe mai mari, asigurarile mai scumpe etc. Vor avea grija sa se pastreze raportul cheltuielilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Noi 2012 19:51:12    Titlul subiectului: 160736

Din nou se pune pe tapet ideea unei taxe pentru toate automobilele care circula in Bucuresti, precum si o taxa in zona centrala. Articolul se gaseste aici

Citat:
Primăria Capitalei vrea taxă de circulație în București și altă taxă pentru zona centrală

Primăria Capitalei vrea să introducă o taxă pentru toate autovehiculele care circulă în București, denumită și "buvinietă", din care să susțină proiecte de investiții precum autostrada suspendată, dar și o altă taxă suplimentară pentru zona centrală, care vizează decongestionarea traficului.
Buvinieta ar putea fi introdusă într-un an sau doi, pentru întreaga infrastructură din Capitală, în vederea susținerii lucrărilor majore de infrastructură de tipul "autostrăzii suspendate", a declarat marți Ion Dedu, director executiv la Direcția Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei, potrivit Mediafax, conform rtv.net.
În prezent, în București se aplică taxe pentru autovehiculele care depăsesc 3,5 tone, în funcție de tonaj și de zone.
Ideea introducerii unei taxe de drum denumită "buvinietă" a fost avansată încă din 2006, în mandatul lui Adriean Videanu, și a fost intens criticată, inclusiv de PSD București. Videanu constata la acea vreme crearea unei "psihoze" legată de buvinetă, taxa nefiind introdusă.
"Taxarea zonei centrale va apărea numai dacă celelalte două măsuri, respectiv îmbunătățirea sistemului de transport public și politica parcărilor nu vor da roade. Dacă aceste două sisteme dau roade și lucrurile se rezolvă, nu mai e nevoie de taxare. (...) Nu este bătută în cuie, trebuie să vedem ce se întâmplă după ce luăm măsurile astea două", a afirmat reprezentantul primăriei.
El a adăugat că Primăria urmărește asigurarea unui număr limitat de locuri de parcare și să mențină tarifele la un nivel la care să fie 80-85% din parcări ocupate. "În momentul în care se umple parcarea, crești prețul, când se golește, îl scazi. E logic", a spus el.
Municipalitatea bucureșteană administrează 140 de parcări cu peste 8.000 de locuri, cele mai multe în zona centrală a Capitalei, șoferii plătind pentru un loc de parcare 1,5 lei sau 2,5 lei pe oră în timpul zilei.
O asemenea taxă de zonă centrală se aplică în prezent în orașe precum Londra sau Milano.

Ce parere aveti ? Credeti ca aceste masuri ar limita numarul de autovehicule din capitala iar lumea s-ar indrepta spre transportul in comun ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2012 10:46:39    Titlul subiectului: 160756

Probabil ca la inceput, da, mai ales provincialii vor alege transportul public. Dar cum noi ne obisnuim repede cu raul, cred ca dupa o vreme sa platim fara sa cracnim o taxa din ce in ce mai mare (pentru ca va contine din ce in ce mai multe elemente inventate de dragii nostri semeni din birourile primariei), iar densitatea circulatiei nu va scadea.
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2012 21:53:23    Titlul subiectului: 160767

Nu se va descongestiona nimic. S'au pierdut 20 ani in care se puteau largi strazi, reface liniile vechi de tramvai si troleibuz si extinderea metroului. Incompetenta autoritatilor se compenseaza prin taxe. Bine ca n'au luat ideea transportului din Milano, ci doar ideea taxei.
Treptat, firmele mari se vor muta in Ilfov, iar daca vor incerca tot metoda la vila fara loc de parcare, ar putea avea parte de parcavineta pentru trotuarul vecinului sau tratament a la Raducanoiu, ca si ala avea pata pe masini de Bucuresti.

Ma surprinde insa ca un asemenea articol este publicat in plina campanie electorala. Imi amintesc de proiect, insa si faptul ca fusese propus prin 2008 de acelasi Dr. Oetker si am si comentat subiectul in Libertatea si nu era Videanu, pe care de abia asteptam sa-l prind cu ceva pe vremea aia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Ian 2013 18:53:21    Titlul subiectului: 161530

Este interesanta viziunea autoritatilor privind decongestionarea traficului. Pe site-ul magistralei 5 de metrou se vede cel mai bine aceasta "viziune"

http://www.magistrala5.ro/component/k2/item/7-magistrala-5

Citat:
Secțiunea va rezolva preluarea fluxului de călători, pe direcția spre centru și va descongestiona traficul general de pe artera Bulevardul Drumul Taberei prin diminuarea numărului de vehicole de transport în comun și în special prin renunțarea la liniile de troleibuze de pe aceste artere.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2013 23:04:31    Titlul subiectului: 161555

Da, pentru ca troleibuzul incurca traficul, inaintand cu 5 km/h la "obstacole" si in general avand o viteza de 20-25 km/h. Pe artera Drumul Taberei n-ar fi o problema, dar aceste vehicule mai ajung si prin centru, unde se transforma intr-o piedica serioasa in fata autobuzelor si calatorilor grabiti!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2013 09:24:55    Titlul subiectului: 161556

folkfan a scris:
Da, pentru ca troleibuzul incurca traficul, inaintand cu 5 km/h la "obstacole"
E o gandire pe "invers"... pai in loc sa eliminam obstacolele, eliminam troleibuzele?!? Pai in felul asta mai intai eliminam troleibuzele, apoi autobuzele, apoi autoturismele, apoi bicicletele, ca de, e un obstacol, sa nu cumva sa-l deranjam...
Din pacate, singurul obstacol serios este mentalitatea cetatenilor si a reprezentantilor lor cu putere de decizie si de aplicare a unor reglementari de a elimina "obstacolele"... Rolling Eyes
folkfan a scris:
[...]troleibuzul [...] in general avand o viteza de 20-25 km/h.
Din punct de vedere constructiv, oricare troleibuz bucurestean poate circula fara probleme cu 50-60 km/ora; daca troleibuzul merge incet din cauza "obstacolelor", atunci de vina e tot ... troleibuzul ?!?
Eu cred ca vina e politrucilor din tigania asta de tara, incapabili sa rezolve niste probleme prin copierea solutiilor gasite de altii, daca nu-i duce capul sa gandeasca singuri. Si in 23-24 de ani au dovedit-o...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2013 12:03:20    Titlul subiectului: 161559

folkfan a scris:
Da, pentru ca troleibuzul incurca traficul

... care troleibuz este la randul lui incurcat de masinile parcate pe marginea drumului, pe banda 1, uneori si pe banda 2...

Solutia decongestionarii traficului nu este descurajarea folosirii transportului in comun de mare capacitate (sub orice forma ar fi el) in favoarea transportului individual, ci exact viceversa, incurajarea transportului in comun in defavoarea transportului individual (din ultima categorie excludem din capul locului bicicletele).

Nu scoatem tramvaiele ca sa "redam traficului inca o banda de circulatie" si nu includem caile de rulare ale tramvaielor in traficul auto, ci - acolo unde se poate - il separam si ii acordam prioritate in trafic. Nu scoatem troleibuzele ca sunt incete si nu instituim sensuri unice pe strazi "ca nu mai e loc suficient cu masina" (ultima gaselnita a capetelor-patrate din conducerea institutiilor statului a fost intentia introducerii sensul unic pe DN1), ci acordam amenzi usturatoare celor care parcheaza brambura, ridicandu-le si masinile, construim benzi speciale pentru mijloacele de transport in comun auto, parcari la periferie si la intrarea in orase, taxe pentru accesul auto in centrul oraselor intre anumite ore, interzicerea accesului auto pe stradutele de doua benzi pe care circula tramvaiul (in cazul existentei magazinelor pe aceste strazi, accesul auto sa fie permis pentru aprovizionare doar intre orele in care nu circula tramvaiele).

P.S. Daca zici ca "troleibuzele au o viteza generala de 20-25 km/h", inseamna ca nu ai fost intr-un Ikarus care gonea cu 50 la ora pe bulevard... Vehiculele astea carora "le plangi de mila" sa stii ca pot mult mai mult decat crezi... daca ar fi fost si ajutate...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2013 12:20:30    Titlul subiectului: 161560

folkfan a scris:
Da, pentru ca troleibuzul incurca traficul, inaintand cu 5 km/h la "obstacole" si in general avand o viteza de 20-25 km/h.

Iti respect punctul de vedere, dar nu sunt de acord cu el. Discutii pro si contra cu argumente au mai fost pe aceasta tema. Cu postarea de mai sus, am vrut sa scot in evidenta mentalitatea autoritatilor referitor la transportul in comun. Punctual la Drumul Taberei, daca metroul are aceleasi statii ca RATB-ul, probabil nu va mai fi troleu, dar vad ca autoritatile noastre nu au nici o viziune referitoare la transportul in comun pe termen lung. La Montpellier de exemplu, bulevardele sunt ingustatate, o parte a carosabilului fiind luat de catre...........tramvaie. Si, soferii nu protesteaza, ba din contra, toti se mandresc cu tramvaiele. Eu sunt de parere ca viitorul va ramane al transportului electric, troleibuz si tramvai in Bucuresti. Iar acum, referitor la francezi, credeti ca tramvaiul a renascut de amorul artei ? Pe termen lung, se pare ca transportul cu tramvaiul este mai ieftin.
Referitor la viteza troleibuzului sunt zone si zone, uite de data asta il parafrazez pe colegul meu radub si te intreb daca ai circulat zi de zi, in Bucuresti pe TOATE liniile de troleibuz ? Trebuie sa cunosti TOATA situatia de ansamblu, si apoi sa tragi concluzii. Nu sa circuli pe o linie (sau cateva linii) si sa tragi o concluzie generala referitor la transportul cu troleibuzul, in capitala. De exemplu ai circulat cu 96 pe Antiaeriana ? Eu am vazut multe cazuri cu soferi de troleibuz care intreceau in trafic autobuze Mercedes Citaro (pe Iuliu Maniu, Lascar Catargiu sau Calea Grivitei). Dar nu zic ca troleibuzul este mai rapid decat autobuzul.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2013 13:52:24    Titlul subiectului: 161562

Am mai scris-o pe asta pe undeva, daca 20 de burlaci si-ar face mancare singuri o sa-i coste de nustiu cate ori mai mult decat daca gasesc o fata de isprava care sa faca mancare pentru toti odata si in acelasi timp.
Este clar ca masina personala si transportul in comun nu pot sa concureze pentru ca nu poti aduna mere cu pere crezand ca e vorba de visine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Ian 2013 21:40:08    Titlul subiectului: 161564

Cand am zis "obstacole", m-am referit la semnale, macaze, incrucisari, jonctiuni si alte limitatoare obligatorii de viteza. Mai precis, m-am referit la calitatea liniilor de contact. De exemplu: intre strazile Mosilor si Mecet, linia 90 circula aproape constant cu limita de viteza, pentru ca are de depasit nu mai putin de 12 "obstacole": incrucisare (dubla) cu linia lui 21, semnal macaz Carol / Mosilor (linie 66), macaz, semnal macaz Carol / Ferdinand (linie 85), macaz, incrucisare (dubla) cu linia de tramvai de pe Traian, jonctiune cu linia lui 79/86, semnal pentru macaz Popa Nan / Matei Voievod, macaz, incrucisare cu linia de pe Popa Nan, incrucisare cu linia (de retragere) de pe Mecet, jonctiune cu linia de retragere Mecet. Oare un autobuz obisnuit cat ar face pe aceasta distanta de 1100 de metri? Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2013 10:48:54    Titlul subiectului: 161569

Ai dreptate referitor la infrastructura, dar ... te-am prins cu "mata in sac" adica cu prezentarea realitatii din punctul tau de vedere. La intrebarea cat ar face un autobuz aceeasi distanta sunt doua raspunsuri.
In orele de varf, exact cat un troleibuz, fiindca bulevardul de care spuneai este blocat de coloana de masini. De ce? Fiindca nu ai spus ce se intampla pe acel bulevard inspre Sos. Iancului, unde banda 1 este ocupata de masini parcate, avand ca efect in orele de varf, o coloana de masini pe sensul de Iancului, pana la intersectia cu Mosilor Laughing
De ce nu ai prezentat situatia de pe str. Iancu Cavaler de Flondor, de exemplu, care nici macar nu e pomenita pe harta (foto 1), dar circula troleibuzele de pe liniile 79 si 86. Din cauza masinilor parcate, nu pot circula trece un troleibuz pe langa altul pe acea mica straduta de legatura intre Foisor si Pache Protopopescu, ci trebuie sa se astepte unul pe altul. Situatia am mai prezentat-o la alt topic. Problemele de infrastructura se pot rezolva.

Oricum, degeaba ne contrazicem noi aici, fiindca autoritatile nu au nici o viziune.
Pai fie gandesc ca in anii '60 si favorizeaza masina personal. Ok, pai atunci, unde sunt pasajele rutiere, largiri de bulevarde, autostrazi suspendate? Laughing Ei se chinuie mai multi ani sa largeasca Buzestii Laughing
le ia 6 ani sa faca un pod care sa asigure o legatura intre Doamna Ghica si Piata Delfinului Laughing
Vor sa puna accent pe metrou. Ok, pai deocamdata nu vad metrou decat pe machete si hartii Laughing Ca la Drumul Taberei deja sun intarzieri de un an. Mai mult ne consumam noi energia aici pe forum, decat constructorii Laughing
Vor sa elimine transportul electric si sa ramana autobuze. Ok., dar unde sunt benzile dedicate ? Laughing
Vor sa favorizeze de exemplu transportul electric ? Ok, unde sunt rezultatele ? Unde sunt liniile de tramvai separate de trafic ? Se chinuie doi ani sa modernizeze un kilometru de linie de tramvai Laughing
In prezent in Bucuresti avem o ... ciorba ... nu se favorizeaza nici trasportul in comun, nici deplasarea cu masina personala. Totul este la gramada, dupa principiul "lasa ca merge si asa".



Str. Iancu de Flondor.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.88 kb
 Vizualizat:  de 19104 ori

Str. Iancu de Flondor.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2013 12:49:26    Titlul subiectului: 161574

Cred ca este clar pentru toata lumea ca niciodata nu se va putea elimina transportul personal. Si nici nu trebuie dorit asa ceva. De ce? Pentru ca oamenii isi doresc confort si alte beneficii in masina proprie si pentru ca industria auto trebuie sa existe ca generator de locuri de munca si o componenta esentiala a motorului economic. Ganditi-va numai ca spre exemplu nu s-ar folosi deloc masinile, ca ele ar disparea. Atunci adio Dacia si te-ai trezi cu inca 3000 de insi care someaza si asteapta beneficii sau bani de la capsuni. Nu, indutria auto va dainui si mai mult ea se va indrepta incet, incet spre tehnologiile electrice nepoluante. Combinat cu tehnologiile avansate de producere a energiei electrice se va ajunge ca transportul cu masina proprie sa devina mult mai rezonabil si rentabil. E adevarat ca va mai trece mult timp pana sa se indeplineasca toate astea.
Acum, revenind la troleibuze, folkfan are un sambure de adevar in ceea ce spune. O depasi troleul cate un Citaro pe alocuri, ca si o Dacie care poate depasi un Citaro sau chiar si un Trabant, dar asta nu e un argument pentru trolee. Intretinerea si toate celelalte costuri, cred ca sunt inutile in comparatie cu avantajele. Lucru care nu se regaseste la metrou sau la tramvai. Astea merita efortul cu prisosinta, dar troleul cu siguranta nu!
Eu cred ca este oarecum normal ca aparitia metroului sa conduca la reducerea transportului de suprafata pe zona respectiva. Acum, sincer va intreb, daca metroul se opreste fix in mai toate statiile troleelor de pe ruta Universitate D. Taberei, care mai este rostul lor?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2013 08:45:03    Titlul subiectului: 161786

Iata si concret, ce se intampla cu "minunatii soferi" laudati de unii. Dragutii de ei se cred deasupra legii, mai ales daca au un Mercedes in dotare (pozele 1-3). Posesorul masinii cu numar de inmatriculare B400JSR vroia sa faca dreapta de pe Pache Protopopescu pe strada Iancu Cavaler de Flondor (vezi si mesaj id: 161569). Numai ca pe aici doar troleibuzele au voie. Masinile mici nu au voie. Pe langa cei care au parcat pe dreapta desi nu au voie (poza 4), acum nesimtitul asta cu Mercedes bloca toata circulatia de pe Pache Protopopescu si tot el era suparat ca nu putea face dreapta (desi e ILEGAL) din cauza troleibuzului in care ma aflam care la randul lui nu putea face stanga, din cauza traficului semiblocat pe Pache Protopopescu (poza 5). In cele din urma, respectivul sofer s-a prins ca ii fac poze si a renuntat sa faca drapta, a mers inainte pe Pache Protopopescu.
Acum pentru Ionescu, poti sa pui in Bucuresti si mama autobuzelor electrice, ce solutie ai impotriva nesimtitilor pesesori de Mercedes ? Cumva niste Mercedesuri electrice ? Laughing



Captured 2013-1-17 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.06 kb
 Vizualizat:  de 18975 ori

Captured 2013-1-17 004.jpg



Captured 2013-1-17 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.17 kb
 Vizualizat:  de 18975 ori

Captured 2013-1-17 005.jpg



Captured 2013-1-17 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.32 kb
 Vizualizat:  de 18975 ori

Captured 2013-1-17 006.jpg



Captured 2013-1-17 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.47 kb
 Vizualizat:  de 18975 ori

Captured 2013-1-17 007.jpg



Captured 2013-1-17 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.44 kb
 Vizualizat:  de 18975 ori

Captured 2013-1-17 008.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 21 Ian 2013 18:38:51    Titlul subiectului: 161796

Nu, solutia este o educatie mai buna si un sistem de supraveghere pe strazi care chiar sa functioneze. Cum e cu rovigneta, care iti trimite acasa amenda pe care sa o platesti.
O solutie mai sofisticata si pe termen lung este educatia rutiera care s-ar putea face prin media sau pe la scoala.
Peste asta cum ar fi un soi de sistematizare mai buna si de imbunatatire a infrastructurii? Uite de exemplu la Brasov s-au gasit/copiat niste solutii care mentin orasul cu minim de aglomeratie si de posibilitate de incalcare a legii. E adevarat ca comparatia este fortata, totusi e un punct de punere in miscare a gandirii unor solutii.
La intrebarea lui guest, da, de ce nu? Uite chiar deunazi am vazut in drum spre serviciu un Vauxhall Electric, descurcandu-se de minune in trafic. Repet, de ce nu?

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 16:17:33    Titlul subiectului: 162480

guest a scris:
Iata si concret, ce se intampla cu "minunatii soferi" laudati de unii. Dragutii de ei se cred deasupra legii, mai ales daca au un Mercedes in dotare (pozele 1-3)
In poza 4 se vede ca si Tico semnaliza dreapta. Pe cat punem pariu ca daca Mercedesul intra, intra si el?
guest a scris:
Numai ca pe aici doar troleibuzele au voie. Masinile mici nu au voie. Pe langa cei care au parcat pe dreapta desi nu au voie (poza 4)
Te cam contrazici. In poza 4 se vad taxiuri dupa troleibuze. Daca unii sunt nesimtiti, nu ar risca toti sa intre pe o strada interzisa. Are voie sa circule doar transportul public local, adica si taxiurile, iar de parcat, toti cei care stau acolo, pentru ca nu este interzisa stationarea prin niciun semn. Acum ce vrei, sa locuiesti acolo si sa-ti parchezi masina cine stie unde? Poate pe Bd.Dacia o urci pe trotuar, dar acolo n'ai unde.
guest a scris:
acum nesimtitul asta cu Mercedes bloca toata circulatia de pe Pache Protopopescu si tot el era suparat ca nu putea face dreapta (desi e ILEGAL) din cauza troleibuzului in care ma aflam care la randul lui nu putea face stanga, din cauza traficului semiblocat pe Pache Protopopescu (poza 5).
Nu era o blonda oare? Se vede ca avea destul loc sa intre putin. Atunci Tico ar fi blocat circulatia. In afara de asta, daca mercedesul se posta frumos pe directia inainte, ce mai facea troleibuzul daca si asa nu putea trece?
guest a scris:
In cele din urma, respectivul sofer s-a prins ca ii fac poze si a renuntat sa faca drapta, a mers inainte pe Pache Protopopescu.
...poti sa pui in Bucuresti si mama autobuzelor electrice, ce solutie ai impotriva nesimtitilor pesesori de Mercedes ? Cumva niste Mercedesuri electrice ? Laughing
Am auzit prin cartier ca ii e mare frica sa nu publici pozele. Acum deja faptul e consumat Razz Laughing
Oare nu s'a gandit ca strada aia e ingusta si vin "alti nesimtiti" din fata si a preferat s'o ia prin alta parte? Oricum ca idee, daca virati stanga la Foisor si va pupati cu un "nesimtit cu mercedes" care iese de pe strada aia, sunteti vinovati. Era sa fiu "pupat" asa, aflandu-ma intr'un "mijloc de transport public local" (din ala galben) care a circulat regulamentar pe acolo.

Legat de masini si autobuze electrice, prefer tramvaie V56, troleibuze Roman si autobuze SM-11, doar sa pot ajunge cu ele unde vreau si sa vina cat de cat decent. Intre autobuzul comunal + RATB la care astepti si nu stii cand vine si masina personala, prefer ultima varianta sau taxiul + "ceva RATB", dar asta pentru a mai reduce din costul taxiului. Sorry, dar asta e realitatea din Bucuresti. Timpul inseamna bani, iar eu pierd bani asteptand aiurea. Iar pe blonda din Mercedes (sau pe "nesimtit" daca nu era "blonda") nu prea ii vad stand cot la cot cu toti betivii si nespalatii prin autobuze, fie electrice, fie nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anaandreiescu



Data înscrierii: 23/Feb/2013
Ultima vizita: 23/Feb/2013
Mesaje: 1

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2013 22:26:39    Titlul subiectului: Transportul cu masina personala 162931

Eu prefer transportul cu masina personala
-mergi cand vrei tu, unde vrei.
-nu suporti intarzieri
...dar e mai scump.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community