Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Sep 2012 22:07:00 Titlul subiectului: |
158537 |
|
- 19 iulie - turnarea primului strat de beton se apropie de final pe intregul tronson in lucru
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.31 kb |
Vizualizat: |
de 14402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.74 kb |
Vizualizat: |
de 14402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.86 kb |
Vizualizat: |
de 14402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.11 kb |
Vizualizat: |
de 14402 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Sep 2012 22:11:26 Titlul subiectului: |
158538 |
|
- 22 iulie (data realizarii fotografiilor) - turnarea primului strat de beton era finalizata
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.55 kb |
Vizualizat: |
de 14400 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.3 kb |
Vizualizat: |
de 14400 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.43 kb |
Vizualizat: |
de 14400 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Sep 2012 22:24:06 Titlul subiectului: |
158539 |
|
- 30 iulie (am lipsit cateva zile din Iasi, astfel ca va prezint aceasta etapa doar dupa finalizarea ei) - s-a turnat al doilea strat de beton de monolitizare armat cu fibre de polipropilena
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.32 kb |
Vizualizat: |
de 14395 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.63 kb |
Vizualizat: |
de 14395 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.72 kb |
Vizualizat: |
de 14395 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Sep 2012 22:32:59 Titlul subiectului: |
158540 |
|
Astazi a inceput montarea liniei provizorii care va traversa Piata Mihai Eminescu. Deocamdata se lucreaza pe portiunea dintre statii si intrarea in rond.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.45 kb |
Vizualizat: |
de 14392 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 04 Sep 2012 17:45:28 Titlul subiectului: |
158623 |
|
A fost realizata legatura provizorie intre linia noua de pe Muzicescu si linia veche care traverseaza strada catre rond. Inainte de traversare a fost amplasat si un stalp pentru sustinerea retelei de contact (cu console). Ramane ca utilajele constructorului pasajului sa elibereze zona fostului rond, astfel incat sa poata fi montata si acolo sina provizorie.
In statiile de tramvai de pe Muzicescu au fost amplasate dale care vor servi drept peroane provizorii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.2 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.48 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.86 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.67 kb |
Vizualizat: |
de 14299 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 06 Sep 2012 18:53:18 Titlul subiectului: |
158727 |
|
Astazi s-a intrat cu sinele provizorii in rond:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.41 kb |
Vizualizat: |
de 14183 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.33 kb |
Vizualizat: |
de 14183 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.43 kb |
Vizualizat: |
de 14183 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.73 kb |
Vizualizat: |
de 14183 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.69 kb |
Vizualizat: |
de 14183 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 20:27:15 Titlul subiectului: |
158755 |
|
In zona sunt deschise santiere pe mai multe proiecte si peroanele nu pot fi reconstruite normal in acest moment. De asemenea, reabilitarea caii de rulare nu poate continua decat dupa acoperirea pasajului auto subteran aflat acum in constructie, asa ca se monteaza sine provizorii, prinse astfel incat sa poata fi demontate si montate la loc usor oricand va fi nevoie pe perioada constructiei pasajului.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 09 Sep 2012 17:49:24 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Liceul National - Fundatie |
158789 |
|
Situatia pe santier astazi (la amiaza) 9 septembrie 2012:
-In rondul de la Fundatie a fost pozitionata calea de rulare si s-a trecut la sudarea acesteia;
-A fost amplasat un al doilea stalp, in centrul rondului, pentru sustinerea retelei prin intermediul consolelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.14 kb |
Vizualizat: |
de 14000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.89 kb |
Vizualizat: |
de 14000 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.1 kb |
Vizualizat: |
de 14000 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 17 Sep 2012 19:34:33 Titlul subiectului: |
159017 |
|
Ieri, ultimele pregatiri pentru reluarea provizorie a circulatiei tramvaielor pe Copou: ultimele reglaje la retea (cablu nou, traversee noi, elemente de prindere noi), finalizarea montarii sinelor provizorii in fostul rond de la Fundatie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.7 kb |
Vizualizat: |
de 13813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.16 kb |
Vizualizat: |
de 13813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.05 kb |
Vizualizat: |
de 13813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.12 kb |
Vizualizat: |
de 13813 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.73 kb |
Vizualizat: |
de 13813 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 17 Sep 2012 19:38:20 Titlul subiectului: |
159018 |
|
Momentul adevarului: probele. 121 are onoarea. Intai pe portiunea reabilitata, intre National si statia de la Fundatie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.27 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.1 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.7 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.12 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.48 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 17 Sep 2012 19:48:32 Titlul subiectului: |
159019 |
|
Cateva treceri inainte-inapoi pe sinele provizorii din fostul rond de la Fundatie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.48 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.41 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.96 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.23 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.65 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.74 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.32 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.2 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.43 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.92 kb |
Vizualizat: |
de 13809 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 17 Sep 2012 19:50:24 Titlul subiectului: |
159020 |
|
121 urca mai departe pe Copou si revine pentru a testa si cealalta linie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.34 kb |
Vizualizat: |
de 13808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.91 kb |
Vizualizat: |
de 13808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.8 kb |
Vizualizat: |
de 13808 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 17 Sep 2012 19:51:55 Titlul subiectului: |
159021 |
|
Este chemat de la depou si Be-ul 165 pentru a face probe, atat la Fundatie, cat si pe A. Panu si Palat:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.67 kb |
Vizualizat: |
de 13807 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.46 kb |
Vizualizat: |
de 13807 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Oct 2012 09:45:24 Titlul subiectului: |
159403 |
|
Vad ca au inceput sa sape groapa dinspre Pacurari intre peretii provizorii consolidati cu beton. Gropile alea lungi, inguste si adanci sapate cu exavatoarele alea cu cupe ciudate probabil sunt tocmai pentru a turna in ele beton si a realiza peretii laterali provizorii( ca sa nu se surpe la sapat grapa). Cand se va ajunge la mijlocul intersectiei probabil ca o perioada va trebui scasa linia de tramvai si implicit intreruperea traficului acestora pe Copou. Nu prea cred in chestia cu scosul sinei doar noaptea si punerea la loc a doua zi.
Cine isi mai aminteste, cand s-a construit psajul din P. Unirii liniile de tramvai provizorii erau mutate undeva aproape de statuia lui Cuza, circulatia nefiind intrerupta.
La Fundatie nu cred ca se poate aplica o solutie similara .
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Oct 2012 10:09:22 Titlul subiectului: |
159404 |
|
Cand se va ajunge in faza respectiva, circulatia va fi intrerupta din nou, iar la redeschidere se va circula pe linie reabilitata si in rond (pana la limita de proiect de dupa statuie). Povestea cu scosul si pusul liniei provizorii este valabila pentru alte lucrari. Oricum, peste iarna santierul intra in conservare.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Noi 2012 07:02:39 Titlul subiectului: 2012-11-03 |
160245 |
|
Planurile municipalitatii iesene in ceea ce priveste supratraversarea liniei de tramvai din Fundatie peste pasajul rutier subteran Mihai Eminescu.
Evenimentul
Sambata 3 noiembrie 2012
"Linia de tramvai spre Copou, instalată definitiv la primăvară
I. Hațegan
Reprezentanții Primăriei și cei ai RATP au analizat ieri mai multe variante privind restructurarea liniei de tramvai din Fundație, pentru a reglementa circulația tramvaielor spre zona Copou. „Ori deviem linia de tramvai peste viitorul luminator, pentru că acolo nu mai punem grinzi și în primăvară să putem pune linia de tramvai definitiv, ori punem macazuri duble la statuia lui Mihai Eminescu și vom circula pe o singură linie și la dus, și la coborât, cu semafor on și off”, a spus Mihai Chirica."
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Noi 2012 09:17:37 Titlul subiectului: |
160248 |
|
Ideea cu semafoare e buna ,ba chiar sunt obligatorii, dar in loc de macazuri e mai bine de folosit sistemul Gauntlet ,des folosit in orase Europene(ex Praga sau Lisabona -linia 28 ) pt. trecerea prin locuri inguste. Mai ales fiind vorba de panta ,macazurile pot creea surprize neplacute. D.p.d.v. constructiv cred ca e mai ieftin si mai simplu ,chiar daca se foloseste mai multa sina ,in schimb nu trebuie ca elemente decat doua "cross"-uri.
In Iasi s-au folosit in trecut des sistemele cu macazuri. Tin minte din coplilarie ,cand se schimba linia in dreptul Halei Centrale( pe A. Panu) ,erau astfel de macazuri la distanta destul de mare unul de altul (aprox 500 m). Macazurile erau ambele cu arc ,permitand doar mersul spre "inainte" sau "spre dreapta". Tin minte si acum V5x -uri deraiate pe acolo .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.35 kb |
Vizualizat: |
de 13211 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.35 kb |
Vizualizat: |
de 13211 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către EEG la Sâm 03 Noi 2012 11:28:16, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Noi 2012 10:21:54 Titlul subiectului: |
160250 |
|
Sper ca nu a inteles cineva din balaria de articol de ziar postata mai sus ca se va circula pe un singur fir dupa reabilitare. Daca se va aplica ce scrie acolo, va fi provizoriu, pentru ca incepe sa se stranga funia in jurul gatului si solutia actuala nu va putea fi pastrata. Eu as pune ramasag (ca sa nu ma aventurez sa zic ca e deja sigur) ca nu vor fi nici macazuri talonabile, nici alte delicatesuri, ci se va folosi un sistem "sofisticat" de autobuze - denumit suplinire - care vor inlocui un timp (sa speram ca nu prea mult) tramvaiele de pe 1 si 13 (si 8, daca apucam sa vedem asa ceva pana se intrerupe circulatia).
Dupa reabilitare, tramvaiele vor circula cat se poate de normal, pe cale dubla.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Noi 2012 11:43:56 Titlul subiectului: |
160253 |
|
Varianta mentinerii circulatiei tramvaielor, cu utilizarea unui singur fir, implica mutarea liniei din dreapta statuii (sens urcare) cu cca. 10 metri mai la dreapta (catre trotuar) pornind dintr-un punct aflat mai sus de statuie. Translarea se aplica, evident, si in fostul rond. Spre statii discutam, pe langa macaz, si despre o curba (cam din scurt, as zice) pentru intrare in aliniament.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Noi 2012 13:34:46 Titlul subiectului: |
160270 |
|
Inteleg ca e vorba de 10m mai lateral dreapta(spre sensul de urcare) masurati pe unde trece acum linia provizorie cam in zona fostului rond ,nu 10m in dreptul statuii ca ar insemna ca linia ar fi pe trotuar.
Daca se vrea cu adevarat se va putea pune in practica aceasta solutie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Noi 2012 01:11:03 Titlul subiectului: |
160281 |
|
Reformulez:
Daca se va merge pe solutia prezentata in articolul de mai sus, circulatia tramvaielor se va desfasura in ambele sensuri prin dreapta statuii (luand ca referinta sensul de urcare). Unirea celor doua sensuri nu se poate face mai jos de statuie, intrucat curba ar fi mult prea stransa. Mai mult, chiar si prin dreapta statuii trebuie indulcita curba generata de translarea liniei care traverseaza Piata Eminescu cu cca. 10 metri fata de pozitia actuala, catre bd. Independentei. Astfel, trecerea de pe un sens pe celalalt si translarea liniei se vor face incepand din capatul de sus al statuii (putin mai sus) devierea maxima ajungand undeva la cca. 10 metri, desigur, in intersectie.
Daca s-ar aplica solutia din imaginile de mai jos (exemplul este din Innsbruck) astfel incat:
- sa nu fie scoasa linia veche pana la momentul reabilitarii, pentru a se evita aparitia de hartoape in dreapta statuii;
- sa nu fie folosita sina normala pentru deviere decat cel mult in afara zonelor ramase deschise traficului auto;
- sa se toarne un strat superficial de asfalt pana la nivelul sinelor folosite pentru deviere, astfel incat sa se asigure cat de cat fluidizarea traficului auto la traversarea sinelor provizorii,
atunci, da, as fi incantat sa vad asa ceva pe acel santier.
Numai ca:
- nu sunt bani pentru fineturi ca in imagini;
- din pacate, la inceperea scolii s-a dorit ca tramvaiele sa circule neaparat, si nu s-a mers pe o alta solutie, care presupunea amanarea reluarii circulatiei tramvaielor (si, daca-mi aduc aminte corect termenele vehiculate, cred ca acum s-ar fi circulat deja) si efectuarea lucrarilor la pasaj in zona liniilor de tramvai, cu tot cu amplasarea grinzilor, dupa care se intra cu amplasarea definitiva a noilor sine peste pasaj si realizarea legaturii cu celelalte sine noi (pentru ca s-ar fi lucrat in paralel si la finalizarea lucrarii de reabilitare a caii de rulare pana la limita de sus a proiectului). Deci, cu pretul unei mici amanari a reluarii circulatiei tramvaielor, acum s-ar fi circulat definitiv pe sine noi pe tot tronsonul si alte intreruperi majore n-ar mai fi fost cazul sa existe (si s-ar fi incheiat si lucrarile la strada). Dar, probabil ca a existat si o temere cu privire la evolutia lucrarilor la pasaj in zona liniilor (in contextul discutiilor aparute din cauza problemelor de la Colas) si s-a preferat o solutie ce oferea mai multa siguranta.
Asadar, decat deviere romaneasca "cu ce este", mai bine implementarea clasicului, ineficientului, dar sigurului sistem, numit de mine suplinire.
foto: Manni Schneiderbauer via Stadtverkehr-Austria-Wiki si Thorsten Adler (ultima imagine) via www.fotocommunity.de
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.26 kb |
Vizualizat: |
de 13029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.94 kb |
Vizualizat: |
de 13029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.9 kb |
Vizualizat: |
de 13029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.75 kb |
Vizualizat: |
de 13029 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.83 kb |
Vizualizat: |
de 13029 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Noi 2012 12:02:46 Titlul subiectului: |
160284 |
|
E interesanta solutia din poze, dar intr-adevar nu cred ca se poate aplica la noi. Unde gasesti la noi module din alea de sina cu inaltime mica....
Ma intreb totusi daca nu se mai gasesc pe undeva dale din alea de beton plus sina, cum era la vechea linie CUG sau Canta. Nu s-ar putea oare folosi?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.18 kb |
Vizualizat: |
de 12977 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|