Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2012 17:30:05    Titlul subiectului: 156848

In drum spre Iasi.
Sursa: Christian Meinelt via Norman Fischer.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=129071317232097&set=p.129071317232097&type=1&theater
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/c100.0.403.403/p403x403/523596_129071317232097_1520260517_n.jpg



gt4-2 (Medium).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.99 kb
 Vizualizat:  de 16213 ori

gt4-2 (Medium).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 11:14:51    Titlul subiectului: 157218

tramfan a scris:
Si vin si cu acele unitati IBIS? Sper sa vina si sa fie folosite la iasi

radub a scris:
Nu.

Au fost generosi si le-au lasat, totusi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 11:50:00    Titlul subiectului: 157220

Si o sa puteti face ceva cu ele, sau tot afisaje pe rola? Very Happy Sincer mi-ar place sa vad ca sunt folosite afisajele electronice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 11:58:00    Titlul subiectului: 157221

Pentru tramvaiele GT8 deja suntem in discutii cu mai multe firme pentru a rezolva problema. Sunt convins ca se va face ce trebuie si pentru cele doua GT4 dotate cu afisaje electronice. Se va discuta astazi si pe aceasta tema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 12:08:06    Titlul subiectului: 157222

Ma bucur, chiar era pacat de ele (cum este pacat si de autobuzele Van Hool). Daca un vehicul are afisaj, de ce sa nu il folosim?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Iul 2012 12:56:56    Titlul subiectului: 157225

Pentru ca nimic nu e gratis, ci costa. Bani multi. Care nu sunt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iul 2012 19:56:23    Titlul subiectului: 157311

Vagonul 80 a fost adus in hala:


IMG_1155.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.51 kb
 Vizualizat:  de 17663 ori

IMG_1155.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 19:24:50    Titlul subiectului: 157361

80 insufletit si cu afisaje smecheroase, deocamdata afisand povesti din Nordhausen:


IMG_1276.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.58 kb
 Vizualizat:  de 17465 ori

IMG_1276.JPG



IMG_1273.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.29 kb
 Vizualizat:  de 17465 ori

IMG_1273.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 15/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 20:59:47    Titlul subiectului: 157365

Istoria GT4.
O istorie frumoasa , o istorie inceputa undeva la inceputul anilor 1960 la Stuttgart, iata ca se termina acum la Iasi.Venite din Stuttgart,Halle, Augsburg, Nordhausen toate isi vor petrece ultimii ani pe sine la Iasi.
Le doresc inca multi km parcursi la Iasi.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 21:01:40    Titlul subiectului: 157366

Se pregatesc sa afiseze traseele din Iasi? Ce trebuie facut ma exact, daca stiti?Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Iul 2012 23:04:01    Titlul subiectului: 157370

Computere de bord (probabil cele actuale pentru cele 3 GT4) si programarea lor (soft pentru asta, niscai cabluri, niscai adaptoare). Si pitaci. Pana la pitaci, deocamdata suntem pe drumul cel bun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 16:16:06    Titlul subiectului: 157549

80 e deja in parc, cu revizia gata. Saptamana trecuta a fost dus in hala 81, iar astazi a si facut putina miscare prin depou prin forte proprii.


IMG_1393.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.71 kb
 Vizualizat:  de 17199 ori

IMG_1393.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 16:21:24    Titlul subiectului: 157550

Si cand se preconizeaza iesirea lor la strada. In toamna, sau chiar mai devreme?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 16:30:45    Titlul subiectului: 157551

Nu s-a luat inca o decizie in sensul asta. Deocamdata, ca si la GT8, trebuie rezolvata problema afisajelor vagoanelor 80 si 81.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
der219er



Data înscrierii: 28/Iun/2006
Ultima vizita: 03/Feb/2024
Mesaje: 34
Locație: Halberstadt (Germania)

MesajTrimis: Sâm 18 Aug 2012 06:54:27    Titlul subiectului: 158196

And what is now a new GT4 with 79, 80 and 81?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 12:34:00    Titlul subiectului: 158245

Cineva de la Remar (probabil) a postat pe flickr o serie de fotografii cu tramvaiul modernizat la Pascani, inainte de aducerea la Iasi:

http://www.flickr.com/photos/85365586@N02/7822224788

Fata de ce se vede in imagini exista cateva diferente in prezent.

In Evenimentul a aparut astazi un articol pe aceasta tema, nu tocmai exact, insa. Seturile de probe de saptamana trecuta nu s-au facut vineri seara, ci in noptile de miercuri/joi si joi/vineri, de fiecare data cu un desfasurator bine stabilit.

Fotografii si filme vor veni atunci cand va exista acordul Remar.

Evenimentul a scris:
Proiect secret al RATP
Tramvai cu aer condiționat pe străzile Iașului


* reprezentanții regiei locale de transport public țin ascuns un parteneriat dezvoltat împreună cu societatea REMAR Pașcani * în linii mari, este vorba de realizarea unui tramvai modern, dar a cărui preț să se situeze mult sub pragul de 1,5-1,7 milioane de euro, prețul mediu al unui vagon nou-nouț

Ideea a apărut după ce șefii REMAR-ului au efectuat mai multe studii de piață, din care a rezultat că orașele mari ale României au parcul de tramvaie învechit și se impune înnoirea acestuia. „Obiectivul nostru e să facem la REMAR o linie de construcție de tramvaie. Din studiile noastre reiese că mai toate orașele din țară au nevoie de un transport public modern, civilizat și în deplină siguranță. Sperăm ca în maxim doi ani de zile să putem prezenta la primele teste un tramvai executat complet la uzina noastră”, declara recent managerul general al Remar, Cătălin Cornea, pentru informațiadepascani.ro.

Probe prin Iași, după miezul nopții

Ei bine, vineri seară, după-miezul nopții, reprezentanții RATP și cei ai REMAR au scos această bijuterie în probe, pe străzile din Iași. Potrivit unor surse din interiorul RATP, ar fi vorba de tramvaiul GT4 având numărul de parc 302, de la care s-au păstrat parțial caroseria și boghiurile. Astfel, a rezultat un vehicul nou, cu aspect exterior și interior, parte mecanică și de tracțiune cu totul diferite față de ce era la tramvaiul de la care s-a pornit. „Tramvaiul arată foarte bine, cu low-floor, aer condiționat, scaune tapițate, interior modern. Ca să vă faceți o imagine, vatmanul folosește în locul retrovizoarelor imagini surprinse de camere și prezentate pe ecrane în cabina sa. Este total diferit de ceea ce folosim noi în prezent”, spune unul dintre vatmanii RATP.

Încă doi ani de așteptare

Potrivit specialiștilor, transportul pe șine în spațiul urban constituie unul dintre segmentele cele mai atrăgătoare ale pieței feroviare românești. România păstrează o rețea de infrastructură feroviară urbană bine reprezentată, cu 13 orașe care dețin rețele de tramvai și cu rețea de metrou în București. Majoritatea acestor orașe au derulat proiecte de reabilitare a infrastructurii de tramvai, multe dintre ele prin finanțare nerambursabilă pe fonduri structurale europene, în perspectiva renunțării la tradiționalele achiziții second-hand și cumpărarea de tramvaie noi și moderne. Singurele orașe unde a fost posibilă aducerea de tramvaie noi sunt Oradea, care a cumpărat în 2007 zece tramvaie noi ULF Siemens, și Clujul, care a început să aducă primele 12 tramvaie produse de PESA. Și Bucureștiul a pus în exploatare tramvaiele Bucur Low Floor, modernizate la URAC, prezentând însă și modelul Imperio. Cât privește Timișoara și Arad, aici au fost lansate procedurile în vederea demarării proiectelor de achiziție, sumele variind între 50 de milioane de euro pentru prima municipalitate, respectiv 9 milioane pentru cea arădeană.

În schimb, la Iași, lucrurile se mișcă cea va mai greu, așteptându-se anul 2014 pentru achiziția de tramvaie noi. „Acesta este anul în care putem accesa fonduri europene pentru cumpărarea de tramvaie”, spunea Maricel Ghercă, directorul RATP. Una peste alta, până atunci, tramvaiul produs la Pașcani ar putea fi dat în exploatare, însă nu mai devreme de 2013. (Tudor Damaschin)

http://www.evenimentul.ro/articol/tramvai-cu-aer-conditionat-pe-strazile-iasului.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 15:21:21    Titlul subiectului: 158346

Nu stiu cand vine acordul Remar si cand, unde si cine a mai pus poze cu vagonul, insa el apare deja in simulatorul JBSS Bahn, incepand cu versiunea 3.86r3 Twisted Evil
Pentru cei care nu cunosc jocul, nu va asteptati la grafica de genul Trainz sau chiar SimTr.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2012 18:49:21    Titlul subiectului: 158602

Furnizorul elementelor de amenajare interioara pentru modernizarea lui 302 (si a altor vehicule iesite pe poarta fabricii Remar Pascani) a postat pe site-ul propriu inca un set de imagini cu tramvaiul:

http://duciuc.ro/WP/interior-feroviar



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.69 kb
 Vizualizat:  de 16228 ori

1.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.22 kb
 Vizualizat:  de 16228 ori

5.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.49 kb
 Vizualizat:  de 16228 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:01:52    Titlul subiectului: 158655

GT4 ex Nordhausen 81 - manevre prin depoul Gara:

http://www.youtube.com/watch?v=Ptds2bqov24
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:09:51    Titlul subiectului: 158658

Din aceasta toamna il vedem la strada? Ma gandesc ca din 23 iulie si pana acum s-a luat o decizie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:21:50    Titlul subiectului: 158662

In principiu, da. Sa vedem doar cum rezolvam cu afisajele (cum am tot spus, chestiunea nu e deloc simpla), pentru ca ar fi bine sa se evite a fi date jos cele matriceale si inlocuite provizoriu cu altele cu benzi, fie si daca asta le-ar mai intarzia putin iesirea la strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 1087
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:25:49    Titlul subiectului: 158665

Ma gandesc ca se poate afisa sus numarul. Ramane acolo, pe afisajul cu traseul ceva din Germania si folositi o hartie in geam.
Cred ca asa e cel mai OK, data fiind situatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 14:34:56    Titlul subiectului: 158668

Da, numai ca in Romania exceptia genereaza regula si abia ce s-a reusit sa dispara acele hartii de pe geamuri. Vom vedea, nu e exclus insa sa fie aleasa in final o astfel de solutie provizorie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2012 07:50:32    Titlul subiectului: 158856

Nordhausen 80 -> Iasi 380
Nordhausen 81 -> Iasi 381
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
der219er



Data înscrierii: 28/Iun/2006
Ultima vizita: 03/Feb/2024
Mesaje: 34
Locație: Halberstadt (Germania)

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 17:12:39    Titlul subiectului: 159001

radub a scris:
Nordhausen 80 -> Iasi 380
Nordhausen 81 -> Iasi 381


and Photo ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Următoare
Pagina 12 din 33

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community