Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Liceul National - Fundatie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Sep 2012 22:07:00    Titlul subiectului: 158537

- 19 iulie - turnarea primului strat de beton se apropie de final pe intregul tronson in lucru


IMG_1326.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.31 kb
 Vizualizat:  de 14241 ori

IMG_1326.JPG



IMG_1333.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.74 kb
 Vizualizat:  de 14241 ori

IMG_1333.JPG



IMG_1335.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.86 kb
 Vizualizat:  de 14241 ori

IMG_1335.JPG



IMG_1336.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.11 kb
 Vizualizat:  de 14241 ori

IMG_1336.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Sep 2012 22:11:26    Titlul subiectului: 158538

- 22 iulie (data realizarii fotografiilor) - turnarea primului strat de beton era finalizata


IMG_1383.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.55 kb
 Vizualizat:  de 14239 ori

IMG_1383.JPG



IMG_1384.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.3 kb
 Vizualizat:  de 14239 ori

IMG_1384.JPG



IMG_1385.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.43 kb
 Vizualizat:  de 14239 ori

IMG_1385.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Sep 2012 22:24:06    Titlul subiectului: 158539

- 30 iulie (am lipsit cateva zile din Iasi, astfel ca va prezint aceasta etapa doar dupa finalizarea ei) - s-a turnat al doilea strat de beton de monolitizare armat cu fibre de polipropilena


IMG_1624.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.32 kb
 Vizualizat:  de 14234 ori

IMG_1624.JPG



IMG_1625.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.63 kb
 Vizualizat:  de 14234 ori

IMG_1625.JPG



IMG_1626.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.72 kb
 Vizualizat:  de 14234 ori

IMG_1626.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Sep 2012 22:32:59    Titlul subiectului: 158540

Astazi a inceput montarea liniei provizorii care va traversa Piata Mihai Eminescu. Deocamdata se lucreaza pe portiunea dintre statii si intrarea in rond.


IMG_2427.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.45 kb
 Vizualizat:  de 14231 ori

IMG_2427.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2012 17:45:28    Titlul subiectului: 158623

A fost realizata legatura provizorie intre linia noua de pe Muzicescu si linia veche care traverseaza strada catre rond. Inainte de traversare a fost amplasat si un stalp pentru sustinerea retelei de contact (cu console). Ramane ca utilajele constructorului pasajului sa elibereze zona fostului rond, astfel incat sa poata fi montata si acolo sina provizorie.
In statiile de tramvai de pe Muzicescu au fost amplasate dale care vor servi drept peroane provizorii.



IMG_9000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.2 kb
 Vizualizat:  de 14138 ori

IMG_9000.JPG



IMG_9001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.48 kb
 Vizualizat:  de 14138 ori

IMG_9001.JPG



IMG_9002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.86 kb
 Vizualizat:  de 14138 ori

IMG_9002.JPG



IMG_9004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.67 kb
 Vizualizat:  de 14138 ori

IMG_9004.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 18:53:18    Titlul subiectului: 158727

Astazi s-a intrat cu sinele provizorii in rond:


IMG_2444.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.41 kb
 Vizualizat:  de 14022 ori

IMG_2444.JPG



IMG_2445.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.33 kb
 Vizualizat:  de 14022 ori

IMG_2445.JPG



IMG_2449.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.43 kb
 Vizualizat:  de 14022 ori

IMG_2449.JPG



IMG_2446.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.73 kb
 Vizualizat:  de 14022 ori

IMG_2446.JPG



IMG_2447.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.69 kb
 Vizualizat:  de 14022 ori

IMG_2447.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 09:42:46    Titlul subiectului: 158737

Cum adica "provizorii" ? Rolling Eyes
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 20:27:15    Titlul subiectului: 158755

In zona sunt deschise santiere pe mai multe proiecte si peroanele nu pot fi reconstruite normal in acest moment. De asemenea, reabilitarea caii de rulare nu poate continua decat dupa acoperirea pasajului auto subteran aflat acum in constructie, asa ca se monteaza sine provizorii, prinse astfel incat sa poata fi demontate si montate la loc usor oricand va fi nevoie pe perioada constructiei pasajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Sep 2012 17:49:24    Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Liceul National - Fundatie 158789

Situatia pe santier astazi (la amiaza) 9 septembrie 2012:

-In rondul de la Fundatie a fost pozitionata calea de rulare si s-a trecut la sudarea acesteia;

-A fost amplasat un al doilea stalp, in centrul rondului, pentru sustinerea retelei prin intermediul consolelor.



TS00043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.14 kb
 Vizualizat:  de 13839 ori

TS00043.jpg



TS00045.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.89 kb
 Vizualizat:  de 13839 ori

TS00045.jpg



TS00047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.1 kb
 Vizualizat:  de 13839 ori

TS00047.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:34:33    Titlul subiectului: 159017

Ieri, ultimele pregatiri pentru reluarea provizorie a circulatiei tramvaielor pe Copou: ultimele reglaje la retea (cablu nou, traversee noi, elemente de prindere noi), finalizarea montarii sinelor provizorii in fostul rond de la Fundatie.


IMG_2983.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.7 kb
 Vizualizat:  de 13652 ori

IMG_2983.JPG



IMG_2984.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.16 kb
 Vizualizat:  de 13652 ori

IMG_2984.JPG



IMG_2985.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.05 kb
 Vizualizat:  de 13652 ori

IMG_2985.JPG



IMG_2987.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.12 kb
 Vizualizat:  de 13652 ori

IMG_2987.JPG



IMG_2988.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.73 kb
 Vizualizat:  de 13652 ori

IMG_2988.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:38:20    Titlul subiectului: 159018

Momentul adevarului: probele. 121 are onoarea. Intai pe portiunea reabilitata, intre National si statia de la Fundatie:


IMG_2999.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.27 kb
 Vizualizat:  de 13651 ori

IMG_2999.JPG



IMG_3000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.1 kb
 Vizualizat:  de 13651 ori

IMG_3000.JPG



IMG_3001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.7 kb
 Vizualizat:  de 13651 ori

IMG_3001.JPG



IMG_3002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.12 kb
 Vizualizat:  de 13651 ori

IMG_3002.JPG



IMG_3005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.48 kb
 Vizualizat:  de 13651 ori

IMG_3005.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:48:32    Titlul subiectului: 159019

Cateva treceri inainte-inapoi pe sinele provizorii din fostul rond de la Fundatie:


IMG_3006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.48 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3006.JPG



IMG_3007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.41 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3007.JPG



IMG_3008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.96 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3008.JPG



IMG_3010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.23 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3010.JPG



IMG_3011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.65 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3011.JPG



IMG_3015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.74 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3015.JPG



IMG_3018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.32 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3018.JPG



IMG_3020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.2 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3020.JPG



IMG_3025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.43 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3025.JPG



IMG_3033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.92 kb
 Vizualizat:  de 13648 ori

IMG_3033.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:50:24    Titlul subiectului: 159020

121 urca mai departe pe Copou si revine pentru a testa si cealalta linie:


IMG_3034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.34 kb
 Vizualizat:  de 13647 ori

IMG_3034.JPG



IMG_3043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.91 kb
 Vizualizat:  de 13647 ori

IMG_3043.JPG



IMG_3045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.8 kb
 Vizualizat:  de 13647 ori

IMG_3045.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:51:55    Titlul subiectului: 159021

Este chemat de la depou si Be-ul 165 pentru a face probe, atat la Fundatie, cat si pe A. Panu si Palat:


IMG_3051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.67 kb
 Vizualizat:  de 13646 ori

IMG_3051.JPG



IMG_3053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.46 kb
 Vizualizat:  de 13646 ori

IMG_3053.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 20:37:08    Titlul subiectului: 159023

Un scurt film cu 121 proband sinele provizorii de la Fundatie:

http://www.youtube.com/watch?v=O2rOD1d7GTo
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2012 09:45:24    Titlul subiectului: 159403

Vad ca au inceput sa sape groapa dinspre Pacurari intre peretii provizorii consolidati cu beton. Gropile alea lungi, inguste si adanci sapate cu exavatoarele alea cu cupe ciudate probabil sunt tocmai pentru a turna in ele beton si a realiza peretii laterali provizorii( ca sa nu se surpe la sapat grapa). Cand se va ajunge la mijlocul intersectiei probabil ca o perioada va trebui scasa linia de tramvai si implicit intreruperea traficului acestora pe Copou. Nu prea cred in chestia cu scosul sinei doar noaptea si punerea la loc a doua zi.
Cine isi mai aminteste, cand s-a construit psajul din P. Unirii liniile de tramvai provizorii erau mutate undeva aproape de statuia lui Cuza, circulatia nefiind intrerupta.
La Fundatie nu cred ca se poate aplica o solutie similara .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 04 Oct 2012 10:09:22    Titlul subiectului: 159404

Cand se va ajunge in faza respectiva, circulatia va fi intrerupta din nou, iar la redeschidere se va circula pe linie reabilitata si in rond (pana la limita de proiect de dupa statuie). Povestea cu scosul si pusul liniei provizorii este valabila pentru alte lucrari. Oricum, peste iarna santierul intra in conservare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2012 07:02:39    Titlul subiectului: 2012-11-03 160245

Planurile municipalitatii iesene in ceea ce priveste supratraversarea liniei de tramvai din Fundatie peste pasajul rutier subteran Mihai Eminescu.

Evenimentul

Sambata 3 noiembrie 2012

"Linia de tramvai spre Copou, instalată definitiv la primăvară
I. Hațegan

Reprezentanții Primăriei și cei ai RATP au analizat ieri mai multe variante privind restructurarea liniei de tramvai din Fundație, pentru a reglementa circulația tramvaielor spre zona Copou. „Ori deviem linia de tramvai peste viitorul luminator, pentru că acolo nu mai punem grinzi și în primăvară să putem pune linia de tramvai definitiv, ori punem macazuri duble la statuia lui Mihai Eminescu și vom circula pe o singură linie și la dus, și la coborât, cu semafor on și off”, a spus Mihai Chirica."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2012 09:17:37    Titlul subiectului: 160248

Ideea cu semafoare e buna ,ba chiar sunt obligatorii, dar in loc de macazuri e mai bine de folosit sistemul Gauntlet ,des folosit in orase Europene(ex Praga sau Lisabona -linia 28 ) pt. trecerea prin locuri inguste. Mai ales fiind vorba de panta ,macazurile pot creea surprize neplacute. D.p.d.v. constructiv cred ca e mai ieftin si mai simplu ,chiar daca se foloseste mai multa sina ,in schimb nu trebuie ca elemente decat doua "cross"-uri.
In Iasi s-au folosit in trecut des sistemele cu macazuri. Tin minte din coplilarie ,cand se schimba linia in dreptul Halei Centrale( pe A. Panu) ,erau astfel de macazuri la distanta destul de mare unul de altul (aprox 500 m). Macazurile erau ambele cu arc ,permitand doar mersul spre "inainte" sau "spre dreapta". Tin minte si acum V5x -uri deraiate pe acolo .



63435_gauntlet_trk_lg.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.35 kb
 Vizualizat:  de 13050 ori

63435_gauntlet_trk_lg.gif



gauntlet Praga.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.35 kb
 Vizualizat:  de 13050 ori

gauntlet Praga.jpg




Ultima modificare efectuată de către EEG la Sâm 03 Noi 2012 11:28:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2012 10:21:54    Titlul subiectului: 160250

Sper ca nu a inteles cineva din balaria de articol de ziar postata mai sus ca se va circula pe un singur fir dupa reabilitare. Daca se va aplica ce scrie acolo, va fi provizoriu, pentru ca incepe sa se stranga funia in jurul gatului si solutia actuala nu va putea fi pastrata. Eu as pune ramasag (ca sa nu ma aventurez sa zic ca e deja sigur) ca nu vor fi nici macazuri talonabile, nici alte delicatesuri, ci se va folosi un sistem "sofisticat" de autobuze - denumit suplinire - care vor inlocui un timp (sa speram ca nu prea mult) tramvaiele de pe 1 si 13 (si 8, daca apucam sa vedem asa ceva pana se intrerupe circulatia).

Dupa reabilitare, tramvaiele vor circula cat se poate de normal, pe cale dubla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2012 11:32:46    Titlul subiectului: 160252

Suplinirea cu autobuze ar fi cea mai proasta solutie in conditiile in care traficul auto va fi si mai mult afectat de lucrari ,daca ne luam dupa
http://www.bzi.ro/fundatia-e-blocata-de-luni-se-circula-pe-un-singur-fir-pe-sens-foto-324416[/url]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2012 11:43:56    Titlul subiectului: 160253

Varianta mentinerii circulatiei tramvaielor, cu utilizarea unui singur fir, implica mutarea liniei din dreapta statuii (sens urcare) cu cca. 10 metri mai la dreapta (catre trotuar) pornind dintr-un punct aflat mai sus de statuie. Translarea se aplica, evident, si in fostul rond. Spre statii discutam, pe langa macaz, si despre o curba (cam din scurt, as zice) pentru intrare in aliniament.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Noi 2012 13:34:46    Titlul subiectului: 160270

Inteleg ca e vorba de 10m mai lateral dreapta(spre sensul de urcare) masurati pe unde trece acum linia provizorie cam in zona fostului rond ,nu 10m in dreptul statuii ca ar insemna ca linia ar fi pe trotuar.
Daca se vrea cu adevarat se va putea pune in practica aceasta solutie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 01:11:03    Titlul subiectului: 160281

Reformulez:

Daca se va merge pe solutia prezentata in articolul de mai sus, circulatia tramvaielor se va desfasura in ambele sensuri prin dreapta statuii (luand ca referinta sensul de urcare). Unirea celor doua sensuri nu se poate face mai jos de statuie, intrucat curba ar fi mult prea stransa. Mai mult, chiar si prin dreapta statuii trebuie indulcita curba generata de translarea liniei care traverseaza Piata Eminescu cu cca. 10 metri fata de pozitia actuala, catre bd. Independentei. Astfel, trecerea de pe un sens pe celalalt si translarea liniei se vor face incepand din capatul de sus al statuii (putin mai sus) devierea maxima ajungand undeva la cca. 10 metri, desigur, in intersectie.

Daca s-ar aplica solutia din imaginile de mai jos (exemplul este din Innsbruck) astfel incat:

- sa nu fie scoasa linia veche pana la momentul reabilitarii, pentru a se evita aparitia de hartoape in dreapta statuii;
- sa nu fie folosita sina normala pentru deviere decat cel mult in afara zonelor ramase deschise traficului auto;
- sa se toarne un strat superficial de asfalt pana la nivelul sinelor folosite pentru deviere, astfel incat sa se asigure cat de cat fluidizarea traficului auto la traversarea sinelor provizorii,

atunci, da, as fi incantat sa vad asa ceva pe acel santier.

Numai ca:

- nu sunt bani pentru fineturi ca in imagini;
- din pacate, la inceperea scolii s-a dorit ca tramvaiele sa circule neaparat, si nu s-a mers pe o alta solutie, care presupunea amanarea reluarii circulatiei tramvaielor (si, daca-mi aduc aminte corect termenele vehiculate, cred ca acum s-ar fi circulat deja) si efectuarea lucrarilor la pasaj in zona liniilor de tramvai, cu tot cu amplasarea grinzilor, dupa care se intra cu amplasarea definitiva a noilor sine peste pasaj si realizarea legaturii cu celelalte sine noi (pentru ca s-ar fi lucrat in paralel si la finalizarea lucrarii de reabilitare a caii de rulare pana la limita de sus a proiectului). Deci, cu pretul unei mici amanari a reluarii circulatiei tramvaielor, acum s-ar fi circulat definitiv pe sine noi pe tot tronsonul si alte intreruperi majore n-ar mai fi fost cazul sa existe (si s-ar fi incheiat si lucrarile la strada). Dar, probabil ca a existat si o temere cu privire la evolutia lucrarilor la pasaj in zona liniilor (in contextul discutiilor aparute din cauza problemelor de la Colas) si s-a preferat o solutie ce oferea mai multa siguranta.

Asadar, decat deviere romaneasca "cu ce este", mai bine implementarea clasicului, ineficientului, dar sigurului sistem, numit de mine suplinire.

foto: Manni Schneiderbauer via Stadtverkehr-Austria-Wiki si Thorsten Adler (ultima imagine) via www.fotocommunity.de



claudiastr_20060529_05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.26 kb
 Vizualizat:  de 12868 ori

claudiastr_20060529_05.jpg



claudiastr_20060529_03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.94 kb
 Vizualizat:  de 12868 ori

claudiastr_20060529_03.jpg



20070909_19.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.9 kb
 Vizualizat:  de 12868 ori

20070909_19.jpg



20060604-64_small.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.75 kb
 Vizualizat:  de 12868 ori

20060604-64_small.jpg



Behelfsgleis-a18395608.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.83 kb
 Vizualizat:  de 12868 ori

Behelfsgleis-a18395608.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 12:02:46    Titlul subiectului: 160284

E interesanta solutia din poze, dar intr-adevar nu cred ca se poate aplica la noi. Unde gasesti la noi module din alea de sina cu inaltime mica....
Ma intreb totusi daca nu se mai gasesc pe undeva dale din alea de beton plus sina, cum era la vechea linie CUG sau Canta. Nu s-ar putea oare folosi?



sina incastrata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.18 kb
 Vizualizat:  de 12816 ori

sina incastrata.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community