Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 07:48:32    Titlul subiectului: 158994

Are cineva date cat de cat exacte cu raportul dintre persoanele care vor / nu vor metrou in Dr. Taberei ?
In alta ordine de idei, perimetrele santierelor deschise mi se par OK, cu o singura exceptie : Valea Argesului. Acolo mai trebuie sa studiez problema, la ora actuala este ceva care-mi scapa.
Avand in vedere ca in ultimul timp in acest topic s-au scris multe, o sa ma limitez la ( doar ) 2 precizari, ca sa nu plictisesc cititorii :
Adancimea unei linii de metrou de minus 32 metri ( un bloc de 10 etaje ) sau chiar mai mare ( Nord Coreenii parca au metrou la minus 100 metri ) se face numai daca nu ai altceva mai bun de facut sau daca te afli in treaba sau daca trebuie sa treci pe sub anumite obstacole - naturale sau artificiale.
Tehnologia de la minus 32 metri evident ca nu se poate aplica la o adancime de minus 11 metri.
Ceea ce nu se spune este ca la constructia unei statii la minus 32 metri ( sau mai mult ) deranjul la suprafata este tot la fel de mare, dar "ascuns'' de privirile indiscrete.
Mai pe intelesul tuturor, la statiile de adancime, pe langa cele 2 "cartite" clasice pentru linii ( cu diametrul de 6,5 metri ) la fiecare statie mai trebuie introdusa o supercartita cu diametrul ceva mai mare ( de exemplu 10 metri ) ( un bloc cu parter si aproape 3 etaje ). ( Pasajele rutiere bucurestene au inaltimea de aproximativ 5 metri ).
Ei bine cartita asta gigant trebuie sa o introduci pe undeva intr-un puț de adancime considerabila ( 32 metri )., apoi s-o deplasezi pana la statie ( adica sa-si construiasca un tunel cu diametrul de 10 metri pe care nu-l va folosi nimeni ), sa ai grija sa nu se intersecteze cu tunelul de șină, sa construiesti statia, sa "dai cu spatele" cartita respectiva, sa o extragi pe unde ai introdus-o.
Si operatia asta repetata la fiecare statie in parte.
Asa ca ideea ca sapand statii la minus 32 metri scapam de deranj "afara" este total falsa si presupune ca nu se cunosc tehnologiile de constructie aferente.
Evident ca puțul prin care se introduce supercartita necesita santier, care santier implica evident noroi, praf, camioane, blablabla, macara pentru boltari, scos / transportat pamantul sapat, blablabla.
Ma opresc aici cu remarcile vizavi de santiere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 15:58:54    Titlul subiectului: 159000

Citat:
Are cineva date cat de cat exacte cu raportul dintre persoanele care vor / nu vor metrou in Dr. Taberei ?

Eu nu stiu sa se fi facut vreun sondaj sau vreun alt studiu similar ("referendum" local Very Happy ). Dar crezi ca avea vreo importanta rezultatul? Si crezi ca ar fi fost prezentata lucrarea conform realitatii, cu tot deranjul pe care il presupune si cu posibilitatea de a fi suspendata din lipsa de fonduri? Eu zic ca daca cineva trebuia sa lucreze, atunci i s-a gasit de lucru - mai simplu nici ca se poate!
Citat:
Tehnologia de la minus 32 metri evident ca nu se poate aplica la o adancime de minus 11 metri.

Raspunsul asta era suficient, fara alte dezvoltari. Oricum, nu stiu de unde a venit ideea de a se lucra in Dr. Taberei la -32 de metri!
Citat:
Ei bine cartita asta gigant trebuie sa o introduci pe undeva intr-un puț de adancime considerabila ( 32 metri )., apoi s-o deplasezi pana la statie ( adica sa-si construiasca un tunel cu diametrul de 10 metri pe care nu-l va folosi nimeni ), sa ai grija sa nu se intersecteze cu tunelul de șină, sa construiesti statia, sa "dai cu spatele" cartita respectiva, sa o extragi pe unde ai introdus-o.

Tehnologia descrisa de tine a fost aplicata la Basarab, acolo unde cineva nu a vrut sa mai fie deranjat! Si uite ca a fost posibil!
Citat:
OK then, ce propui TU pentru santierul M5 in momentul de fata? Ca vorba ta, "romanii asa.." si "romanii pe dincolo.." ... hai sa nu mai fim ca "romanii" si sa scriem pagini intregi din care sa nu rezulte prea multe. Vino cu o solutie, ai totusi in vedere ca nu o va lua nimeni (dintre autoritatile in-competente) in vedere, ca fapt divers, de dragul discutiei.

Ce rost mai are sa ne mai batem gura acum, in ceasul al 12-lea (sau al 13-lea)? Prin mesajele mele vei gasi cateva puncte de vedere, cum ar fi reducerea numarului de statii sau modificarea amplasamentului depoului si a tipului de racord - ambele ar fi adus reduceri de costuri, dar poate ca tocmai invers s-a dorit! O investitie mare hraneste mult mai multe guri si pe termen mai lung decat una mai mica. Si idei ar mai fi, cu avantajele sau dezavantajele lor, dar sunt nepotrivite din cauza ca, pe langa reducerea deranjului de la suprafata (care nu a fost niciodata o prioritate), se reduc si cheltuielile!

In Dr. Taberei se foloseste metoda "top-down"? Deasupra statiilor se vor amenaja parcari subterane pentru a impusca doi iepuri dintr-un foc? Sau exista cineva care trebuie sa vanda si sa instaleze parcari etajate, aglomerand si sufocand si mai mult spatiile dintre blocuri cu niste turnuri disgratioase?

Si daca tot au fost colegi de forum care s-au napustit de la distanta asupra mea din cauza ca mi-am exprimat nemultumirea in legatura cu mizeria, cu noroiul si cu praful, pot sa ii intreb si eu de ce in Jalea Ialomitei nu exista / nu a existat intentia de a se mentine o stare de normalitate? De ce la parcarea de la Universitate s-a folosit o rampa de spalat rotile autovehiculelor care urmau sa paraseasca incinta santierului si sa circule pe drumurile publice? De ce la Jalea Ialomitei nu s-a putut aplica aceeasi metoda, accesibila si deja folosita in Romania? Pentru ca Universitatea este "buricul targului" iar Jalea Ialomitei "periferia"? Poate sta in picioare o astfel de explicatie stupida? Iar cutremuratul blocului a fost o surpriza pentru constructor! Probabil chiar si pentru proiectant! De ce, daca sunt atat de competenti?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 17:54:08    Titlul subiectului: 159002

weeping eye a scris:
Tehnologia descrisa de tine a fost aplicata la Basarab, acolo unde cineva nu a vrut sa mai fie deranjat! Si uite ca a fost posibil!

Nu are nici o legatura Basarabul cu statiile de adancime, de tip "ochelari" Laughing
Lasand la o parte faptul ca statiile ( serioase) de tip ocheiari au o latime considerabila, de vreo 30 - 35 metri. Ca sa fiu mai concret, o strada cu vreo 10 benzi. Ca altfel nu se poate, se surpa statia pur si simplu. Colapseaza. Cade singura in ea însăși.
Sunt convins ca repede repede o sa cautati pe internet sa vedeti ce-i aia o statie cu ochelari, si pe langa articole adevarate o sa gasiti si multa maculatura.
Responsabilitatea voastra este sa triati informatiile.
Va rog sa nu confundati statiile "ochelari" cu statiile care imită statiile "ochelari" adevarate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 18:09:35    Titlul subiectului: 159003

weeping eye a scris:
Tehnologia descrisa de tine a fost aplicata la Basarab, acolo unde cineva nu a vrut sa mai fie deranjat! Si uite ca a fost posibil!

Repet, acolo s-a aplicat aceasta tehnologie "minune" pentru ca, pur si simplu, peronul respectiv nu se putea construi altfel, fiind sub liniile CFR. Nu puteai opri/perturba grav trenurile ca sa faci o statie de metrou prin excavatie deschisa. Faptul ca celalalt peron a fost construit "clasic" trebuie sa ne spuna ceva. Probabil ca este prea mare "deranjul" , este prea scump sau poate nu avem suficiente utilaje de acest tip. Insa daca ar fi putut aplica solutia "normala", fii sigur ca ar fi aplicat-o la Basarab. Nu a fost vorba ca cineva a fost deranjat de excavatia deschisa si ar fi "comandat" o statie excavata subteran,.
Deasemenea faptul ca aceasta tehnica nu a mai fost aplicata nicaieri in alta parte, nici inainte, nici dupa episodul Basarab, deasemenea trebuie sa ne spuna ceva.
weeping eye a scris:
In Dr. Taberei se foloseste metoda "top-down"? Deasupra statiilor se vor amenaja parcari subterane pentru a impusca doi iepuri dintr-un foc? Sau exista cineva care trebuie sa vanda si sa instaleze parcari etajate, aglomerand si sufocand si mai mult spatiile dintre blocuri cu niste turnuri disgratioase

Atata timp cat metroul este la Ministerul Transporturilor, iar de parcari se ocupa Primaria, normal ca nu avea cum sa se constriasca vreo parcare desupra statiilor de metrou (daca prin asta intelegi o parcare subterana la nivelul -1).
Si asa au modificat proiectul la Academia Militara astfel incat sa nu fie tinuti in loc de pasajul subteran pe care Primaria nu a vrut sa-l construiasca acum, desi era o lucrare nesesara si probabil ras-discutata ...
Si cui ar folosi parcarile subterane de l;a metrou ? Oricum nu celor care folosesc metroul, ci ar fi fost eventual parcari de resedinta.
S atunci de ce sa-si asume Metrorex costuri care nu-i apartin ? Si asa ei au destule spatii nefolosite in care s-ar putea amenaja parcari, din care vreo 3 in Pta Victoriei + ditamai galeria intre Romana si Universitate. Insa de 20 ani nu le foloseste nimeni.
Metrorex poate construi parcari la capetele liniilor de metrou, prin care sa atraga pasageri si sa incurajeze oamenii sa foloseasca metroul. In rest parcarile nu sunt treaba Metrorex , in ciuda faptului ca bucurestenii si-au luat masini cu duiumul, uneori chiar mai multe pe familie, chiar daca nu avea locuri de parcare (nici acasa si nici in oras) si chiar daca se plange mereu ca este benzina scumpa. Poate casa nu are si sta cu chirie, dar masina este obligatorie...


Ultima modificare efectuată sab la Lun 17 Sep 2012 18:29:08, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 18:21:46    Titlul subiectului: 159006

Statia Basarab nu este o statie de tip ochelari. Daca vreti este un sfert de statie ochelari.
Celalt sfert ar fi fost (sa spunem ) celalalt sens M 4
Iar pe unde circula M 1 ar fi fost peronul central, construit cu "supercartita"
Tunele de legatura intre "peroanele laterale de șină" si peronul central, facute cu cazmaua.
Ar fi rezultat o statie extrem de lata, de circa 30 metri - asa cum am spus, cam cat este actualul Basarab.
Dar nu are legatura Basarabul cu "ochelarii"
Si ca sa introduci supercartita in pamant iti trebuie un superpuț de diametru corespunzator ( 12 metri aproximativ, deci cam 4 benzi de circulatie ).
Ca sa faci parcari peste statiile de metrou iti mai trebuie un nivel, plus accesele calatorilor care ar trebui sa fie in afara gabaritului statiilor pentru a nu se intersecta cu parcarea ( vezi la Universitate ).
Ori majoritatea statiilor de metrou au numai 2 nivele si nu 3.
3 nivele ar implica costuri mai mari.
Exceptie face statia Brancusi ( unde ar putea fi amenajata o parcare ), dar statia Brancusi este aparte, fiind foarte lunga, beneficiind de un triaj. Parcarea - asa cum arata proiectul - ar putea fi amenajata deasupra triajului si nu deasupra statiei propriuzise, la nivelul minus 1.



9-17-2012 7-49-05 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.3 kb
 Vizualizat:  de 12150 ori

9-17-2012 7-49-05 PM.jpg




Ultima modificare efectuată andrei11 la Lun 17 Sep 2012 18:52:42, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 18:25:45    Titlul subiectului: 159007

Sigur ca Basarab nu este o statie din categoria celor de care vorbesti. Insa este singura executata in intregime subteran, insa cu o tehnica "primitiva" si, sper sa nu supar pe nimeni, cu o "incropeala", adica folosind un utilaj care nu este specific excavatiilor de metrou, nici la noi, nici in afara.
Statiile de care vorbesti tu sunt prezente cu duiumul in vestul Europei, insa nu au specific. Sunt toate la fel, parca facute la indigo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 18:38:47    Titlul subiectului: 159009

E un fel de a spune "executata in intregime in subteran" pentru ca practic acolo este executat strict tunelul de șină plus peronul aferent.
Pentru a fi functionala, o statie de acest gen ar trebui sa mai aiba si spatii tehnice si, evident, traseele de scos calatorii la suprafata. Altfel ai face o statie fara accese, deci nefolositoare.
Pe de alta parte, ai disloca aiurea terenul in subteran, mergand cu un tunel si jumatate pe sens ( ca latime ).
De fapt si de drept interstatiile le faci cu o cartita "normala'' de 6,5 metri diametrul, apoi in dreptul statiilor trebuie sa introduci alte 3 cartite, 2 de 8 metri latime ( pentru peroanele de șină ) si supercartita de 10 - 12 metri pentru peronul central.
La suprafata ar rezulta hai sa nu spunem un santier ca intr-o statie normala din Dr. Taberei, ci o jumatate de santier.
Plus latimea imensa a statiei in sine.
Asta daca se vrea neaparat o statie "ochelari".
weeping eye a scris:
Eu nu stiu sa se fi facut vreun sondaj sau vreun alt studiu similar ("referendum" local Very Happy ). Dar crezi ca avea vreo importanta rezultatul?

S-a facut, si rezultatul a iesit zdrobitor in favoarea celor care au votat "pentru" Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:05:52    Titlul subiectului: 159012

Draga Andrei11 ce noroc au aia dinafara ca nu stiu chestiile astea.
Ia uite aici idee:

Si uite si cum a arata santierul:



Asta ca tot imi place mie JLE

Solutia era porivita pt Universitate dar pentru asta ai nevoie de niste oameni care sa gandeasca....

Plus o intrebare:
Ce nevoie ai de peron central?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:16:57    Titlul subiectului: 159013

Citat:
Atata timp cat metroul este la Ministerul Transporturilor, iar de parcari se ocupa Primaria, normal ca nu avea cum sa se constriasca vreo parcare desupra statiilor de metrou (daca prin asta intelegi o parcare subterana la nivelul -1).

De ce incerci sa disculpi pe cineva de existenta acestei desincronizari? Incerci sa te convingi ca este normala? Asa stim noi, romanii, sa facem traba! Stupid, nu? Nu ti se pare aberant ca Metrorex sa nu apartina PMB, atata vreme cat deserveste exclusiv Bucurestiul?
Citat:
ci ar fi fost eventual parcari de resedinta.

Si ce e rau in asta?
Citat:
Si asa ei au destule spatii nefolosite in care s-ar putea amenaja parcari, din care vreo 3 in Pta Victoriei + ditamai galeria intre Romana si Universitate. Insa de 20 ani nu le foloseste nimeni.

Nasol!
Citat:
Statiile de care vorbesti tu sunt prezente cu duiumul in vestul Europei, insa nu au specific. Sunt toate la fel, parca facute la indigo.

Oamenii au pus pret pe aspectul practic! De ce nu facem si noi la fel? Ce ne trebuie galerii de arta pe care oricum nu le intretinem? La ce-ti folosesc vastele spatii ale statiei "Universitate" daca peretii sunt mizerabil varuiti, sunt soiosi iar incinta slab luminata? Asta-i exemplu tipic de grandomanie romaneasca.
Citat:
In Dr. Taberei se foloseste metoda "top-down"?

Nimic in sensul asta?
Citat:
S-a facut, si rezultatul a iesit zdrobitor in favoarea celor care au votat "pentru"

Foarte tare! Pot gasi undeva acest studiu? Sau si tu intrebai de el azi dimineata?

Atentie, elef!
Liniile (tunelele), si ma ales peroanele JLE sunt suprapuse! Adica "amprenta" are o suprafata mai mica! Adica incinta santierului in conditiile unei sapaturi deschise este mai mica! Adica, daca vrei, se poate! Solutii exista, interes sa fie!

_________________
Va pupa tata!


Ultima modificare efectuată de către weeping eye la Lun 17 Sep 2012 19:24:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:23:45    Titlul subiectului: 159014

WE, doar la acea statie e asa fiindca nu au avut loc sa se desfasoare, plus e la maxim 50m de BigBen, asa ca unii cu mai mult creier in cap au gasit o solutie.
Plus statia e sub strada si santierul e ceva mai in lateral...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 19:26:11    Titlul subiectului: 159016

Nu am zis neaparat ca solutia trebuia aplicata si la M5, am vrut doar sa scot in evidenta ca in functie de datele problemei sunt si solutii corespunzatoare! Doar sa vrei sa le cauti!
_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 20:31:54    Titlul subiectului: 159022

Elef, nu prea stiu la ce sa ma uit.
In poza ta vad o zona imensa de santier, daca vrei sa-ti duci ideea pana la capat spune-ne ce a fost acolo inainte de santier, s-a demolat / s-a defrisat / s-a desfiintat ceva acolo pentru ca nu cred ca era Desertul Sahara.
Asta ca sa fim exacti si sa informam corect cititorii.
Zona aia de santier e cam cat un teren de fotbal, nu ?
Rectific, cam jumatate de teren de fotbal / un sfert de hectar, 2500 mp. Devine interesant, langa Parlament 2500 mp. Nu cred ca a fost spatiu viran.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2012 22:37:48    Titlul subiectului: 159027

Ceea ce ar trebui sa vezi e ca statia e sub strada si ca nu e in perimetrul santierului Wink.Iar santierul ala mare s-a transormat intr-o constructie ("New Parlamentary Building").
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 08:21:26    Titlul subiectului: 159028

Sa inteleg urmatoarele :
1) A existat un santier, ca fara el nu se poate.
2) Exista o statie "atașată" santierului.
3) Dupa finalizare s-a realizat o constructie in locul santierului.
Nu ai raspuns la intrebare, inainte de a fi santierul ce s-a demolat / distrus / defrisat, pentru ca nu cred ca in buricul targului era spatiu viran de 2500 mp.
In Dr. Taberei avem :
1) Un santier atasat fiecarei statatii.
2) O strada inchisa total datorita santierului la care s-a asigurat o solutie alternativa pentru autovehicule / pietoni.
3) Nici un bloc din perimetru nu a ramas fara apa calda si fara accese, in permanenta ati putut iesi / intra in cladire.
4) In afara acestei strazi inchise total ( cu posibilitatea circulatiei pe strazi alternative ) circulatia rutiera se desfasoara ( cu unele restrictii ) in toate punctele de lucru.
5) S-au taiat foarte multi copaci ( mult mai mult decat 1000, nu am stat sa-i numar ) care se vor replanta dupa finalizarea constructiei.
Pâna la urmă voi doi protestatari acuzati :
1) Amatorismul proiectului / santierului --> total fals, atat proiectul cat si santierul au parte de oameni copetenti.
2) Se puteau tăia mai putini arbori decat s-a facut. Aici nu neg ca s-au facut unele abuzuri, dar cred ca numarul distrusilor accidental este nesemificativ fata de numarul total al arborilor taiati.
3) Perimetrele santierelor sunt OK, cu o singura exceptie, Valea Argesului unde am anumite dubii ( am fost si impreuna acolo ), o sa mai trec si o sa mai studiez problema.
4) Nu tineti cont / nu vreti sa stiti ca statiile din Dr. Taberei au anumite particularitati fata de cele de la Londra, si anume :
a) Spre deosebire de statia de la Parlamentul Londonez :
aa) Statiile Eroilor / Favorit / Parc Dr. Taberei / Romancierilor / Dr. Taberei ( Raul Doamnei ) beneficiaza de linii in plus / schimbatoare de cale, cosecinta fiind niste statii extrem de lungi, de circa 300 metri lungime. Implicit si late pentru statiile care beneficiaza de linia 3.
ab) Favorit, care mai are si linia 4 Exclamation Shocked , foarte scurta, dar o are Idea Parc Dr Taberei care pe langa linia 3 mai are o amorsa pentru viitoarea inelara, Romancierilor unde pe langa linia 3 exista si deviatia spre Valea Ialomitei si Dr. Taberei.
Weeping eye tot insista ca i s-a cutremurat blocul, dar nu ne spune / ne tine ascuns ca :
1) Blocul lui s-a cutremurat o singura data cand s-au construit peretii mulati datorita faptului ca domnisoara Kelly a intalnit o fractura geologica, ceva ( un accident geologic ).
2) Blocul lui nu a suferit nici un fel de avarii, nici de structura, nici superficiale.
In curand voi revenii cu explicatii de-ale lui subway cu privire la santierul din Valea Ialomitei ca sa vedeti ca proiectantii nostri nu sunt niste amatori asa cum continuati sa-i numiti in ciuda faptului ca nu aduceti un argument serios. Unicele argumente care le aduceti permanent pana la saturatie sunt taierea arborilor si faptul ca masinile ( camioanele ) ies nespalate din santier. La cat a plouat in zona in ultimul timp, da, intr-adevar, mult noroi cară masinile ( camioanele ) in jurul santierului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 08:59:39    Titlul subiectului: 159032

Citat:
1) A existat un santier, ca fara el nu se poate.

Sincer chiar crezi ca imi inchipui ca se putea face statia fara santier?
Ti-am arata santierul doar ca sa vezi ca statia e inafara perimetrului statiei ,ca statiile sunt sapate de un scut.Si ca oamenii au gasit o solutie.

Citat:
3) Dupa finalizare s-a realizat o constructie in locul santierului.

Asta dovedete un singur lucru:
Ca orasul se dezvolta cum trebuie ceea ce la noi nu e cazul.
Nici un proiect de infrastructura nu e legat cu restul(aici nu e doar vina metrorexului).

Citat:
1) Amatorismul proiectului / santierului --> total fals, atat proiectul cat si santierul au parte de oameni copetenti.

In momentul cand se putea face altfel cu mult mai putin copaci taiati, cu mult mai putin bani cheltuiti pe betoane si asfalturi turnate pt tot felul de bretele, cand lucrarea este intarziata deja bine de tot, da-mi voie sa ma indoiesc de profesionalismul proiectantilor si al executantilor.Asteptam doar ca sumele necesare proiectului sa creasca...

Citat:
2) Se puteau tăia mai putini arbori decat s-a facut. Aici nu neg ca s-au facut unele abuzuri, dar cred ca numarul distrusilor accidental este nesemificativ fata de numarul total al arborilor taiati.

Uau parca acum ceva vreme toate defrisarile erau ok.

Citat:
3) Perimetrele santierelor sunt OK, cu o singura exceptie, Valea Argesului unde am anumite dubii ( am fost si impreuna acolo ), o sa mai trec si o sa mai studiez problema.

Ai vazut vreo vorba de-a mea ca perimetrele sunt prea mari?E la fel ca si cu insinuarile tale ca daca nu esti de acord modul in care s-a desfasurat lucrarea pana acum esti impotriva metroului in drumul Taberei.
Tot ce am sustinut era ca totul se putea face cu mult mai putin balamuc.Si totul tinea doar de organizare.

Scuza-ma ca te intreb dar de ce a fost nevoie sa tii spatiul de la Moghioros ingradit 1 an de zile fara sa faci nimic acolo?
E doar un exemplu minor.

Citat:
4) Nu tineti cont / nu vreti sa stiti ca statiile din Dr. Taberei au anumite particularitati fata de cele de la Londra, si anume :
a) Spre deosebire de statia de la Parlamentul Londonez :
aa) Statiile Eroilor / Favorit / Parc Dr. Taberei / Romancierilor / Dr. Taberei ( Raul Doamnei ) beneficiaza de linii in plus / schimbatoare de cale, cosecinta fiind niste statii extrem de lungi, de circa 300 metri lungime. Implicit si late pentru statiile care beneficiaza de linia 3.
ab) Favorit, care mai are si linia 4 Exclamation Shocked , foarte scurta, dar o are Idea Parc Dr Taberei care pe langa linia 3 mai are o amorsa pentru viitoarea inelara, Romancierilor unde pe langa linia 3 exista si deviatia spre Valea Ialomitei si Dr. Taberei.


Cred ca am scris ca statia respectiva putea sa fie sursa de inspiratie pt Universitate nu pt ceea ce e in Drumul Taberei.

Citat:
Unicele argumente care le aduceti permanent pana la saturatie sunt taierea arborilor si faptul ca masinile ( camioanele ) ies nespalate din santier. La cat a plouat in zona in ultimul timp, da, intr-adevar, mult noroi cară masinile ( camioanele ) in jurul santierului.


Pai sunt cele mai palpabile chestii si evident ca sunt primele acuzate.Daca ar fi incercat sa faca ceva in sensul asta normal ca nu ar mai fi fost plangeri nu?

Btw noroc cu ploaia ca nu mai e atat praf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 10:45:45    Titlul subiectului: 159036

Intrebari la care astept raspuns :
1) Ce a fost inainte unde a fost santierul in Londra, ca nu m-ai lamurit / tii ascuns / dezinformezi. Ce s-a demolat / defrisat / modificat pe o suprafata de 2500 mp ?
2) Statia este in afara santierului. OK, nu inteleg unde bati, nu inteleg de ce tot faci comparatie cu M 5. La M 5 sunt altele datele problemei. Daca as aplica aceeasi tehnologie as darama blocul tau si as face santierul in afara statiei - vad ca-ti place conceptul acesta "santier in afara statiei" fara sa cunosti despre ce este vorba.
Treaba cu statiile sapate cu scut este cu totul alta mancare de peste, o s-o dezvoltam in alt capitol.
Oamenii au gasit o solutie la ce ?
Dupa finalizarea santierului din Dr. Taberei se vor replanta copacii taiati la loc - ca orasul se dezvolta cum trebuie ceea ce ESTE si la noi cazul.
Evident ca bretelele / betoanele sunt necesare in Dr. Taberei pentru a putea sa circule masinile in continuare / sa puteti iesii din blocuri. Fara bretele traficul ar fi fost complet paralizat pe principalul bulevard al cartierului, solutie de neconceput. ( Valea Ialomitei este o artera secundara, nu este bulevardul principal ).
Pur si simplu aduci in derizoriu discutia cu copaceii, ti s-a explicat de nenumarate ori ca acestia trebuie replantati dupa ce se termina santierul.
Lucrarea este intarziata pentru ca altii nu si-au facut treaba. Pentru Metrou ar fi fost simplu, se taiau gazele / lumina / apa / WC - ul si se apucau de treaba. Poate ar fi fost mai bine ?
La bretele am raspuns deja.
Nu, nu toate defrisarile au fost ok, asta am spus si cand ne-am intalnit la fata locului, o mai spun odata, la Valea Argesului am niste dubii, trebuie sa mai vad odata. In rest sunt ok..
Organizarea de santier este o materie ce se preda la facultate. Si eu si tu am lipsit la aceasta materie.
Raspunsul minor de la Moghioros este urmatorul :
- Au venit niste babe ramolite si mosi descreerati care au facut galagie ca le sunt distruse bancutele din parc unde-si duc veacul, ceea ce a facut ca proiectul sa se opreasca, sa fie realocat spatiul destinat statiei, sa se desfiiteze in final alte bancute de pe partea cealalta a drumului.
S-au deviat utilitatile, am mai spus, alea ce implica apa calda / rece . caldura / gazele / curentul / WC - ul, blablauri de genu'.
Am raspuns la intrebarile cu Moghiorosul.

Cred ca am scris ca statia respectiva putea sa fie sursa de inspiratie pt Universitate nu pt ceea ce e in Drumul Taberei.
Scuzele de rigoare, am inteles eu gresit.
Voi reanaliza propunerea ta si o sa-ti dau raspunsul cuvenit, dar la topicul dedicat ( M 5 partea a II - a , Eroilor - Iancului).
Si acum din precizarile lui subway pentru a ne lamuri de unele aspeacte ale constructiei metroului, in speta de zona "Valea Ialomitei", zona ce a creeat nenumarate contraverse pe forum.

Pentru inceput este vorba de statia de la Razoare
Peretii mulati se betoneaza sub noroiul bentonitic ce a servit la sapare, de jos in sus printr-un tub ce se ridica pe masura ce avanseaza betonarea. La partea superioara, ramane o portiune de beton contaminat cu bentonita, ce trebuie indepartat pentru a ajunge la betonul sanatos. Pe fetele laterale nu se produce aceasta contaminare, ramane doar un strat subtire de 'turta' ce se curata usor, fara spargere.
Planseele 'turnate pe pamant' se toarna de fapt peste un 'beton de egalizare' care are rol de 'cofraj'. La excavarea sub placa, acesta se indeparteaza. Ca sa nu se lipeasca de planseu, se poate folosi fie o folie de plastic, fie se 'unge' cu ceva 'decofrol'...
Metoda 'top-down' inseamna ca torni planseele pentru a 'propti' peretii mulati, care s-ar 'frange' fara 'sprijiniri', din cauza presiunii laterale a pamantului si a apei subterane...impusti doi iepuri dintr-un foc, ai facut si mare parte din structura si te-ai asigurat ca peretii mulati sunt perfect sprijiniti contra fortelor laterale...
Pentru excavarea statiei, introducerea TBM etc, se lasa goluri tehnologice provizorii in plansee, goluri ce se betoneaza la sfarsit, clasic, de jos in sus, cu popi, cofraje, schele...
Alternativa e metoda 'bottom-up', excavezi ceva pana deasupra unui 'viitor' planseu, instalezi sprijiniri provizorii (spraituri), mergi mai departe tot asa pana jos si incepi sa torni placile demontand pe masura ce te ridici cu structura reazemele provizorii...dezavantaj...consum mare de metal pentru spraiturile necesare, metal ce nu ramane 'in opera'...plus ce zici tu, popi, cofraje, manopera...
Alta varianta de 'bottom-up' ar fi excavatia 'complet deschisa', in loc de plansee sau spraituri executi tiranti ancorati in teren (ca la santierul catedralei, ca sa dau un exemplu concret recent)...dezavantaj? tirantii ies in afara incintei pe distante in jur de 20m, consum mare de timp tot pentru o lucrare provizorie...dar obti 'o cutie' curata, fara nici-un 'obstacol', structura o ridici rapid, ca si cum ai lucra la suprafata la un 'bloc' obisnuit!
Intrebare
Si atunci, acest inconvenient nu exista si la V. Ialomitei? Acolo de ce nu s-a practicat aceeasi metoda, era nepractic sa faci "top-down" pe o suprafata atat de mare? Dar pe portiunea unde sapatura deschisa se ingusteaza, respectiv spre Romancierilor, cum se va lucra?

Raspuns
La Valea Ialomitei, zona spre Romancierilor e in linii mari top-down, zona spre Valea Oltului e o 'variatiune' de excavatie complet deschisa...doar ca inspre blocuri nu se pot face ancoraje (ar intra sub cladiri) si atunci se excaveaza complet nucleul central, se ridica structura pe mijloc, la traveele de pe margini se lasa o 'berma' (taluz) de pamant nesapata, unde se monteaza 'spraituri' intre PM si nucleul central, se excaveaza bermele si se 'inchide structura'...se astupa si se reface strada, spatii verzi, copacei...
Metoda asta s-a mai folosit pentru executia statiei si dispeceratului P. Unirii1, in conditii ceva mai dificile decat la Valea Ialomitei.
Metoda asta e mai economica (stalpii se ridica direct de pe radier, nu e nevoie de 'barete' de fundare') si mai rapida (e totul 'la zi' nu pe 'dedesubt').



Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mar 18 Sep 2012 10:50:16, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 10:49:56    Titlul subiectului: 159037

Voi vorbiti de Big Ben , in Dr Taberei eventual se poate vorbi de ceasul de la Moghioros. Ce mari monumente instorice sunt in Dr Taberei sa aplici o asa metoda costistioare ?
Solutia de la Big Ben (peroane suprapuse) s-a aplicat, la fel ca solutia Basarab pentru ca nu exista alta solutie . Insa cand se poate aplica alta solutie, de ce complici lucrurile inutil ? V-am spus cat a costat Jubillee Line, cine platea atat pentru Dr Taberei, ca sa faca totul din subteran ? Mai ales ca, asa cum am spus, nu sunt monumente, nu este zona turistica (ca sa deranjeze turistii cu lucrarile) si nici centrul orasului nu este.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 10:54:23    Titlul subiectului: 159038

Atentie, colegul elef a sugerat solutia Big Ben la Universitate si nu in Dr. Taberei. Asa am inteles si eu initial, dar de fapt este vorba de Universitate.
O sa-i dau raspunsul la topicul dedicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 10:59:26    Titlul subiectului: 159039

Eu vorbeam despre metoda, nu neaprat despre solutia peroanelor suprapuse.
De ce sa vorbim de Universitate cand nu stim sigur daca va fi si cum va fi..A aparut vreun plan sa discutam pe ceva concret ? Poate cu asemenea curent potrivnic M5 nici nu va mai trece de Eroilor, asa ca sa nu ne ambalam.
Si de ce am aplica acea solutie la Universitate, cand avem loc de o statie normala, clasica ? Mai degreba la Izvor pentru M4 intre M5 si M1, asa cum am discutat.
@Elef Statia cu peron central are o capacitate mai mare de a prelua fluxurile de calatori, fata de o statie cu peroane separate.

Nu vreti metrou in Dr Taberei. Foarte bine...Faceti petitii sa astupe totul si sa revina la starea initiala. Iar banii sa fie directionati catre cei care vor cu adevarat metrou. Si sunt destui.
P.S. Acum inteleg de ce Ceausescu spunea ca sunt "burgheji" in Dr Taberei si ca nu au nevoie de metrou... Very Happy Pacat ca metroul nu a inceput de aici in 1977 , in excavatie complet deschisa, ca sa intelegeti ce inseamna "deranj" cu adevarat si faptul ca acum este "parfum".
Discutia devine ciudata, ca sa nu spun altceva.. Daca nu au facut metrou, de ce nu au facut, daca s-au apucat de ce s-au apucat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 11:37:27    Titlul subiectului: 159040

Draga Andrei11 o chestie din medicina spune ca este mult mai usor sa previi decat sa tratezi.Si cu copacii este la fel.Dar e greu de priceput.

Citat:
1) Ce a fost inainte unde a fost santierul in Londra, ca nu m-ai lamurit / tii ascuns / dezinformezi. Ce s-a demolat / defrisat / modificat pe o suprafata de 2500 mp ?

Banuiesc ca niste cladiri dupa cum arata cvartalul.
In Londra din nefericire mai trebuie sa demoleze cladiri cand fac cate o lucrare de extindere.
Si te rog nu mai folosii cuvinte mari ca gen dezinformez blablabla..

Citat:
2) Statia este in afara santierului. OK, nu inteleg unde bati, nu inteleg de ce tot faci comparatie cu M 5. La M 5 sunt altele datele problemei. Daca as aplica aceeasi tehnologie as darama blocul tau si as face santierul in afara statiei - vad ca-ti place conceptul acesta "santier in afara statiei" fara sa cunosti despre ce este vorba.

Da' zau chiar o problema.Ti-am mai zis ca nu e pt Dr.Taberei.

Citat:
Evident ca bretelele / betoanele sunt necesare in Dr. Taberei pentru a putea sa circule masinile in continuare / sa puteti iesii din blocuri. Fara bretele traficul ar fi fost complet paralizat pe principalul bulevard al cartierului, solutie de neconceput. ( Valea Ialomitei este o artera secundara, nu este bulevardul principal ).


Daca lucrarea are dura un timp normalicesc nu ai avea nevoie.Daca se bloca de exemplu sectorul dintre V.Ialomitei si V.Argesului crede-ma cu nu ar fi fost nici o catastrofa.La fel e in rest .Dr.Taberei are un avantaj major nu e legat precum Militariul de o singura artera de circulatie...
Dar e o singura conditie cineva sa munceasca, nu sa frece menta pe santier....
Parca Sab zicea de 3 luni pt Universitate-Romana ......


Citat:
Pur si simplu aduci in derizoriu discutia cu copaceii, ti s-a explicat de nenumarate ori ca acestia trebuie replantati dupa ce se termina santierul.

Ai vrea sa gandesti un pic mai mult decat ceea ce se intampla acum pe santierul ala nenorocit?

Citat:
Lucrarea este intarziata pentru ca altii nu si-au facut treaba. Pentru Metrou ar fi fost simplu, se taiau gazele / lumina / apa / WC - ul si se apucau de treaba. Poate ar fi fost mai bine ?
La bretele am raspuns deja.

La Jalea Ialomitei de apa se ocupa tot Tehnologica Radion....
Au avut nevoie de 3 luni ca sa traga 150m de teava.....
In rest se stiau ca exista tevi si cabluri electrice deci scuza nu tine.
O lucrare de genul asta are mai multe aspecte.

Citat:
Au venit niste babe ramolite si mosi descreerati care au facut galagie ca le sunt distruse bancutele din parc unde-si duc veacul, ceea ce a facut ca proiectul sa se opreasca, sa fie realocat spatiul destinat statiei, sa se desfiiteze in final alte bancute de pe partea cealalta a drumului.


Sincer tot respectul pentru acele babe si acei mosi....
Da' statia a fost relocata acum 3 luni.De ce nu s-a facut nimic pana acum?

Referitor la top-down vad o discutie despre V.Ialomitei.Da' restul statiilor mai ales alea de la Romancierilor incolo fiindca nu aud nici o vorba despre asta?


Citat:
De ce sa vorbim de Universitate cand nu stim sigur daca va fi si cum va fi..A aparut vreun plan sa discutam pe ceva concret ? Poate cu asemenea curent potrivnic M5 nici nu va mai trece de Eroilor, asa ca sa nu ne ambalam.
Si de ce am aplica acea solutie la Universitate, cand avem loc de o statie normala, clasica ? Mai degreba la Izvor pentru M4 intre M5 si M1, asa cum am discutat.
@Elef Statia cu peron central are o capacitate mai mare de a prelua fluxurile de calatori, fata de o statie cu peroane separate.

Nu vreti metrou in Dr Taberei. Foarte bine...Faceti petitii sa astupe totul si sa revina la starea initiala. Iar banii sa fie directionati catre cei care vor cu adevarat metrou. Si sunt destui.
P.S. Acum inteleg de ce Ceausescu spunea ca sunt "burgheji"in Dr Taberei si ca nu au nevoie de metrou... Very Happy

Draga Sab o lucrare de metrou nu o faci in orice zi ...De asta trebuie acordata o mare atentie oricarui detaliu.Restul ce afirmi aici da-mi voie sa le consider fabulatii.

Doar un lucru : daca ar fi caut statia odata cu parcarea atunci nu ar fi fost nevoie sa blocheze bulevardul(asta ca tot te plangeai de asta inainte).

Si sa vedem problema prafului:



Asa arata o portiune din santierul de la Jalea Ialomitei acum o saptamana(nici o problema ca nu s-a schimbat mare lucru de atunci).

Nu-i asa ca daca s-ar fi marcat niste drumuri pentru utilaje si acolo s-ar fi pus niste asfalt macinat atunci cantitatea de praf ar fi scazut considerabil?
Da' e greu de gandit.....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 12:24:37    Titlul subiectului: 159041

Voi nu vreti sa intelegeti "neam" ca nu se putea face statia de metrou M5 simultan cu parcarea de la Universitate.
1. planurile statiei inca nu sunt gata. Deasemenea se studiaza sau s-a studiat amplasarea statiei dincolo de intersectie, pe partea cu Ministerul Agriculturii, deci nici macar amplasamentul statiei nu este sigur.
2. de parcare se ocupa Primaria, de metrou MT. Entitati diferite, cu planuri diferite si prioritati diferite
3. daca s-ar fi facut statia de metrou cu parcarea deasupra ar fi rezultat o statie de metrou foarte adanca (avand vreo 5-6 niveluri Shocked ), ceea ce ar fi condus la o crestere de costuri destul de mare. Presupun ca nu ai fi vrut parcarea sub metrou, ci parcarea deasupra...
Reamintesc ca in planurile intiale M5 trecea pe deasupra M2, nu stiu care mai sunt planurile acum, deci , in situatia in care nu vrei parcarea sub metrou , cele doua lucrari nu se puteau face impreuna la momentul in care s-a inceput lucrarea la parcare.
Deasemenea, in cazul in care parcarea era adiacenta statiei se bloca totul acolo.
4. bulevardul nu va fi blocat, ci va fi deviata circulatia, cel mai probabil pe deasupra parcarii.
5 un amplasament al statiei in zona unde a fost construita parcarea ar fi condus la un pasaj de legatura M2- M5 mai lung. Si asa pasajul este punctul nevralgic acolo, unul mai lung sau mai intortocheat ar fi fost un mare minus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 13:29:42    Titlul subiectului: 159043

Citat:
2) O strada inchisa total datorita santierului la care s-a asigurat o solutie alternativa pentru autovehicule / pietoni.
3) Nici un bloc din perimetru nu a ramas fara apa calda si fara accese, in permanenta ati putut iesi / intra in cladire.

Citat:
1) Blocul lui s-a cutremurat o singura data cand s-au construit peretii mulati datorita faptului ca domnisoara Kelly a intalnit o fractura geologica, ceva ( un accident geologic ).
2) Blocul lui nu a suferit nici un fel de avarii, nici de structura, nici superficiale.

Andrei, te rog sa retragi cele patru afirmatii de mai sus care sunt intr-o anumita masura false si sa revii cu detalii dupa ce te vei fi informat corect. Cata vreme nu locuiesti in zona, sunt convins ca ai comis unele erori din lipsa de "conexiuni" cu realitatea si nu din rea-vointa. Nu stii cand s-a "restabilit" circulatia pietonala si auto in zona si cum! Nu stii ce accese au ramas disponibile sau sub ce forma. Nu stii cate opriri de apa (calda/rece), curent electric, telefon/internet, cablu TV au fost pana acum. Nu stii ca utilajul de sapat transeea pentru peretele mulat a generat "necazuri" pe tot parcusrul lucrarii si nu "doar o data", la fel cum nici constructorii si/sau proiectantii nu stiau de existenta a ceea ce numesti tu "o fractura geologica, ceva ( un accident geologic )". Nu cunosti starea actuala a blocului asa cum n-ai cunoscut-o nici pe cea anterioara lucrarilor. Totusi, daca vrei sa iti arat fisuri, spune-mi!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 13:48:42    Titlul subiectului: 159044

Draga Sab chiar daca cele 2 institutii sunt diferite lucrarea se putea face la comun.Dar evident trebuie sa mentinem o situatia anormala cat mai mult timp posibil....

Pe de alta parte daca te-ai fi uitat mai atent in cele 2 poze pe care ti le-am pus ai fi constata ca vorbesc ca statia de metrou sa fie sub bulevard iar parcarea langa nu deasupra sau dedesubt.Faceai statia de metrou si dupa aia exact langa parcarea....
Iar problema cu legatura de acces dinte M2 si M5 chiar nu e o problema . Nimeni nu moare ca mai merge 50-100m....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 14:48:17    Titlul subiectului: 159047

Weeping eye, te rog detaliaza tu criticile pe care le aduci, eu trec pe acolo o data pe luna, tu locuiesti in mijlocul evenimentelor, evident ca esti mai informat decat mine.
Daca eu observ de fiecare data masini circuland normal pot trage concluzia ca strada este deschisa in permanenta.
Daca cineva din familie trece prin apropierea blocului tau - tot asa, de 2 ori / luna ( in fiecare luna ) si gaseste in permanenta apa calda, WC, telefon, cablu, curent pot trage concluzia ca nu au fost oprite niciodata. Asadar vino cu precizarile necesare pentru ca nu o sa ti le conteste nimeni.
Cazul blocului cutremurat cred ca a fost o exceptie, nici elef nici persoana pe care o vizitez de 2 ori / luna nu s-a plans de asa ceva.
Elef imi pare rau dar nu cunosti tehnologii de executie statii de metrou iar de corelari de constructii in zona Universitate este un lucru ce tine de perioada socialista a Romaniei, perioada pe care o critici incontinuu. Din moment ce primaria nu are bani nici pentru becurile arse ale semafoarelor nu le poti cere tu sa coreleze niste lucrari. Vezi cel mai recent caz - statia de la Academia Militara.
Ceea ce s-a construit la Victoriei ( 2 statii de metrou / pasaj rutier / statie de tramvai - lucrari corelate) nu o sa mai pupați in Era Capitalista.
Lasand la o parte ca dupa ideea ta ai fi blocat total circulatia in zona pe B-dul Elisabeta. Dar probabil asa e in capitalism, cu blocari totale ale traficului.
Si ca sa stii parerea mea, acolo ar fi mers o lucrare corelata cu statie de metrou la minus 20 metri ( cota spusa din burta, aproximativa ) si parcaj deasupra.
Numai ca la ora actuala nu sunt bani pentru statia de metrou.
Si la ora actuala daca cota statiei va fi sub M 2 deasupra merge foarte bine o prelungire a parcajului existent. Numai sa fie bani pentru amndoua lucrarile.
Primaria vad cu nu poate da in folosinta intermodalul de la Bellu si al doilea acces in statia "Aparatorii Patriei" cu care se lauda Piedonne in campania electorala.
Aspectul cu pasajul de 50 - 100 metri ai spus-o fara sa observi cosecintele.
Si cand se va da in folosinta tronsonul pana la Eroilor puteti ajunge in Piata Romana / Universitate folosind tronsonul de legatura de 100 metri de la Unirii.
Hai sa facem un calcul.
De la Romana la voi in Vale cu metroul faci aproximativ 35 minute - am luat cazul ideal cand nu astepti nici un metrou din cele 3, iar cu auto faci vreo ora, din care jumatate o pierzi in ambuteiajele de la Razoare / Moghioroș. Lasand la o parte cazul cand ninge abundent si cand poti face si 3 ore.
Prefer cele 45 minute sigure cu metroul decat ora aproximativa de la suprafata, functie de trafic / vreme.
Elef drumuri de santier - atunci cand construiesti o groapa - asternut cu asfalt macinat este un nonsens.
Pe de o parte vad ca esti total impotriva drumurilor de santier - vezi bretelele de deviatie a circulatiei, pe de alta parte le propui a fi construite intr-o groapa care sa adanceste continuu / se modifica continuu.
Unde-i logica, ca nu ma prind. Asfaltul macinat fara fundatie nu rezista nici pentru 10 camioane care ar trece pe acolo. Si asa cum am spus nu poti construi drumuri intr-o groapa pe care o sapi.
Ține-ți minte, cat timp se lucreaza e ok.
Daca se va intrerupe lucrul o sa fie deranj mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Sep 2012 15:08:36    Titlul subiectului: 159049

Citat:
Elef drumuri de santier - atunci cand construiesti o groapa - asternut cu asfalt macinat este un nonsens.


Groapa aia e asa de 4 luni de zile si o sa mai fie multe vreme deci cred ca se poate....



Uite ca s-a putut pe o bucatica...Si au trecut camoiane pe acolo si nu a disparut...

Citat:
Elef imi pare rau dar nu cunosti tehnologii de executie statii de metrou iar de corelari de constructii in zona Universitate este un lucru ce tine de perioada socialista a Romaniei, perioada pe care o critici incontinuu. Din moment ce primaria nu are bani nici pentru becurile arse ale semafoarelor nu le poti cere tu sa coreleze niste lucrari. Vezi cel mai recent caz - statia de la Academia Militara.
Ceea ce s-a construit la Victoriei ( 2 statii de metrou / pasaj rutier / statie de tramvai - lucrari corelate) nu o sa mai pupați in Era Capitalista.
Lasand la o parte ca dupa ideea ta ai fi blocat total circulatia in zona pe B-dul Elisabeta. Dar probabil asa e in capitalism, cu blocari totale ale traficului.

Sa inteleg ca nici aia din Londra nu au stiut aspectul asta ca daca ar fi stiut nu ar mai fi facut statia aia.

Plus te rog mai uitate odata la pozele alea si zimi daca ti se pare ca strada de langa BigBen ar fi blocata....


Ultima modificare efectuată de către elef la Mar 18 Sep 2012 15:21:01, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 29 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community