Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 14 Mai 2012 15:16:26 Titlul subiectului: |
155651 |
|
131 este deja descompletat de mult, inainte de a fi casat propriu-zis in acte.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 24 Mai 2012 14:11:03 Titlul subiectului: |
155889 |
|
E posibila (legal) o asemenea intamplare?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 24 Mai 2012 14:27:14 Titlul subiectului: |
155890 |
|
Povesti de depou. Si vorbe spuse fara discernamant.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 24 Mai 2012 18:14:31 Titlul subiectului: |
155896 |
|
Cred ca saptamana asta s-au apucat sa taie vagoanele casate contabil acum cateva luni. 583 a disparut de la vedere in depoul Micalaca, la fel cum a disparut si 131 de pe linia pe care era garat in depoul UTA.
Stiu asta pentru de unde lucrez se vede o parte din depoul UTA iar 131 se distingea perfect.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 24 Mai 2012 20:23:48 Titlul subiectului: |
155898 |
|
^ . Una dintre cele mai amare postari vreodata pe forumul acesta.
In alta ordine de idei, suntem poate toti recunoscatori ca am primit aceasta confirmare ca vagonul GT6 131 a existat inca chiar si dupa momentele in care s-a luat decizia de renuntare la acesta oficial, un adevar care spulbera minciuna 'povestii de depou, dupa cum a fost descrisa mai in randurile de sus, care spunea practic ca acesta nu mai exista la propiu de dinaintea de a se lua decizia respectiva, o informatie pacalitor inutila. Ma intreb de ce cateodata unele persoane spun anumite lucruri, dar uita sa mai adauge daca informatia este totalmente sigura sau doar fals/pe jumatate/din surse nesigure auzita sau in alte cazuri, posibil inventata.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 24 Mai 2012 22:10:55 Titlul subiectului: |
155900 |
|
Da, 131 a fost tras ieri pe canal pentru dezmembrat complet, adica ce mai era pe el pentru a putea fi dusa caroseria la fier vechi.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 16:32:32 Titlul subiectului: WELCOME BACK 304-314 |
159301 |
|
OEG 304-314 a revenit din nou in circulatie dupa RK.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
589.73 kb |
Vizualizat: |
de 20698 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 04 Aug 2015 20:49:15 Titlul subiectului: |
180759 |
|
Primul tramvai pozat de mine in Arad, GT8-ul 1855 la gara pe linia 7.
1863 la sala sporturilor , 18.
GT6 138 - UTA
GT8-ul cu care am calatorit pana la Sambateni (11); rog aradenii sa ma ajute cu numarul de parc.
35 in capatul de la Fat Frumos , pozat din Imperio.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 18939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 18939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.6 MB |
Vizualizat: |
de 18939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.47 MB |
Vizualizat: |
de 18939 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.24 MB |
Vizualizat: |
de 18939 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 12 Aug 2015 13:20:23 Titlul subiectului: |
180896 |
|
Ai calatorit cu oeg 304-314.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 15 Oct 2015 11:54:58 Titlul subiectului: |
182041 |
|
GT8 51 plecand din statia Ghioroc.
Cuplul 304-314 dand cu spatele pentru a intra in statie.Nu am stiut ca tramvaieloe pot fi conduse si din remorca.Ma gandeam ca vatmanul va sta in cabina si va merge foarte incet claxonand in continuu.
GT8 1863 la FatFrumos asteptand plecarea pe 18b.
1856 asteptand sa pleca catre depou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 18583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 18583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 18583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 18583 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.81 MB |
Vizualizat: |
de 18583 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Lun 30 Mai 2016 19:25:44 Titlul subiectului: |
185429 |
|
Amintiri, Flickr:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
445.73 kb |
Vizualizat: |
de 17620 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
378.06 kb |
Vizualizat: |
de 17620 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
358.42 kb |
Vizualizat: |
de 17620 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
429.45 kb |
Vizualizat: |
de 17620 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
394.02 kb |
Vizualizat: |
de 17620 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 31 Mai 2016 07:56:31 Titlul subiectului: |
185438 |
|
Uitându-mă pe pozele din 1998 am observat cât de vechi sunt farurile alea mici, halogene cred, montate pe vagoanele venite din Germania. Credeam că sunt mult mai noi.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 19 Sep 2018 21:16:22 Titlul subiectului: |
196458 |
|
31, 44, 122 și 271
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
630.17 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
566.78 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
620.07 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
481.31 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
611.36 kb |
Vizualizat: |
de 13635 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 12:19:24 Titlul subiectului: |
199360 |
|
Dear folks, is there an up-to-date fleet list of Arad somewhere?
I need to find out which of the ex IVB (Innsbruck) DÜWAGs are still in operation, however, I could not find a fleet list. I need to update readers of my web site www.strassenbahn.tk and of two professional journals on this topic.
I have been to Arad several times, the last time in 2017; at that time, some of these cars were still running, and as I see in this thread and on certain YouTube videos, it's very likely that some still are today.
Multumesc for every hint!
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 13:07:46 Titlul subiectului: |
199361 |
|
Some information about these trams:
GT8: 51 - the only one that came to Arad, still in operation
GT6 in operation: 33, 41, 42, 71, 74, 76, 77
GT6 theoretically in operation, but I for one haven`t seen them for a while: 31 (over one year), 36 (some moths).
GT6 not in operation stopped at Micalaca depot: 35
All these GT6s are programmed to be modernized in a couple of years with funds from the EU. With the exception of nr. 35, all the trams were transfered in the autumn of 2017 to UTA depot, the only depot used since then for the trams that serve the lines in Arad. 35 remained in Micalaca and it can be seen there, it is intact. For the UTA depot there is no view from `above` , so i don`t know the state of 31 and 36.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 06 Ian 2020 13:58:05 Titlul subiectului: |
204897 |
|
Se pare că Arad vrea să modernizeze 17 GT6 și 3 GT8-uri. A fost publicată o licitație pe SICAP, în valoare de aproximativ 15,6 milioane RON, cu o pondere a punctajului de 90% preț și 10% termen de realizare a documentației de omologare pentru avizare. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 12 februarie, iar cel al evaluărilor este 12 iunie. Link SICAP: https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100085275
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 10 Ian 2020 16:53:00 Titlul subiectului: |
205008 |
|
Caietul de sarcini atașat:
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
caiet de sarcini.pdf |
Mărime fișier: |
1011.01 kb |
Descărcat: |
de 266 ori |
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 14 Ian 2020 13:28:46 Titlul subiectului: |
205070 |
|
Spre comparatie, tramvaiele din Timisoara au si tractiunea modernizata, nu?
La noi va fi, practic, o „reconstruire Astra 93-94” cum s-a făcut la câteva tatre și timișuri, în plus cu sistemul de climatizare pus la punct și trapa pentru persoanele cu handicap locomotor. Motorul, frânele, toate măruntaiele de acolo tot din cele din anii 60 vor rămâne...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Ian 2020 17:03:17 Titlul subiectului: |
205076 |
|
Da, din alea vechi au ramas partial sasiul si partial boghiurile.
|
|
Sus |
|
|
Manni
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Ultima vizita: 05/Ian/2024 Mesaje: 39 Locație: Innsbruck (Austria)
|
Trimis: Sâm 25 Ian 2020 20:58:33 Titlul subiectului: |
205259 |
|
With some delay Thank you very much for responding! I hope the modernization will be conducted. I will try to follow it.
My next visit to Arad is roughly scheduled for this year's September.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 04 Mar 2020 23:37:50 Titlul subiectului: |
205984 |
|
304 in Vladimirescu si pe pasajul Micalaca.
263 langa depoul Micalaca.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.07 MB |
Vizualizat: |
de 10404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
983.42 kb |
Vizualizat: |
de 10404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.51 MB |
Vizualizat: |
de 10404 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Ryokan
Data înscrierii: 13/Apr/2020 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 9
|
Trimis: Vin 01 Mai 2020 01:08:01 Titlul subiectului: |
206862 |
|
Ce GT6 / GT8 sunt încă în uz, care sunt oprite și care sunt casate?
Pe mine mă interesează în special fostele Bochum Mülheim și Essen, dar și în altele!
PS Locuiesc în Germania, lângă Essen;)
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 01 Mai 2020 12:06:38 Titlul subiectului: |
206868 |
|
Bogestra - în circulație: 35, 43, 44. 35 folosit ca plug în perioada de iarnă, vara circulă normal. 53 - vagon utilitar, funcțional. Recent a fost adus din nou în depoul Micalaca. Casate: 45, 34, 33.
Mulheim: - în circulație 263 - GT 8. Vagon moș Crăciun: 258 - GT6. Casate: 260, 262 - GT4, 264 - GT8, câteva remorci pe două boghiuri (167, 189, 187?). La Ghioroc e motorul pe două boghiuri 230, nefuncțional și remorca fostă "vagon restaurant" 185.
Essen: din seria 17, singurul care mai există este 1756, însă nu l-am mai văzut de luni bune la stradă. Nu știu dacă a fost sau nu casat. La Arad au fost vagoanele de 1751-1760, mai puțin 1753.
Din seria 18, în circulație sunt: 1852, 1854, 1856, 1857, 1859 - 1864. În conservare depou Micălaca: 1853 si 1865. Casate, în ordine cronologică: 1858, 1851, 1855. Vagoanele 1861, 1864 și 1865 sunt propuse pentru modernizarea caroseriei și dotarea cu aer condiționat. Licitația este în desfășurare.
Maneheim: în circulație 303-313, 304-314. Casate 302-312, 301-311
Ludwigshafen - în circulație 107, 108, 122, 130, 132, 133. Casate: 131, 109, 138. Cele în circulație sunt propuse pentru modernizare.
Ulm - în circulație 274, 276. Casat: 271. 274 propus pentru modernizare
Innsbruck - în circulație: 33, 41, 42, 71, 74, 76, 77, 51 (GT8). În conservare/oprite de mai mult timp: 35 (în depou Micălaca), 31 și 36. Mai puțin GT8-ul 51, toate sunt propuse pentru modernizare.
M8S - în circulație: 1003, 1005, 1006, 1008, 1018. Casat: 1017. Posibil în curs de casare: 1007 (depou Micălaca). Oprite de mai mult timp: 1016, 1019 (depou Micălaca)
|
|
Sus |
|
|
Ryokan
Data înscrierii: 13/Apr/2020 Ultima vizita: 29/Iul/2022 Mesaje: 9
|
Trimis: Vin 01 Mai 2020 13:59:17 Titlul subiectului: |
206872 |
|
Multumesc mult! Răspunsurile tale m-au ajutat foarte mult. În celelalte subiecte relevante, am întrebat și despre starea Tatra și GT4, ar fi foarte frumos dacă ați putea răspunde și la asta!
Salutări amabile
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 04 Mai 2020 11:12:57 Titlul subiectului: |
206902 |
|
Vagonul 304 a avut astăzi o moarte violentă printr-un incendiu puternic ce a distrus jumătatea sa din față. Pun un link cu articol și poze. Descrierea din articol e greșită, a luat foc vagonul motor 304, nu remorca 314.
https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/tramvai-in-flacari-la-fat-frumos-1230081/
Așadar, din cele patru cupluri 301-304/311-314, venite în Arad prin 97-98, am mai rămas cu 303-313. Nici el nu se află într-o stare prea grozavă, deși e folosit zilnic pe liniile de Ghioroc. 304 arăta mai bine, dar...
304-314 era și el folosit pe Ghioroc/Vladimirescu. Acum va fi înlocuit, probabil, de GT8 51, câte un M8S sau chiar GT8-uri. Aceste vagoane mai prestează pe liniile de Ghioroc, însă 304-314 avea aceeași tură zilnică, preluată de la defunctul 301-311, după ce acesta a avut accidentul care l-a „omorât”. 303-313 și 304-314 sunt sau au fost urmașele Timișurilor 1-2 și 15-16 pe liniile de Ghioroc.
Am uitat din lista de mai sus „omida” 1014-1054 care circulă bine-mersi, iar peste noapte și în weekend rămâne în triunghiul din satul Sâmbăteni.
|
|
Sus |
|
|
|