|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 08:46:52 Titlul subiectului: Legislatie rutiera |
110712 |
|
Ordonanța de urgență a Guvernului nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, republicată
- modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.63/2006, publicată în Monitorul Oficial al România, Partea I, nr.792/20.09.2006;
- aprobată prin Legea nr.6/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.30/17.01.2007;
- modificată și completată prin Ordonanța Guvernului nr.69/28.06.2007
La Infracțiuni și pedepse, la art.85, alin. (2)
"Punerea în circulație sau conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau tramvai cu număr fals de înmatriculare sau de înregistrare se pedepsește cu închisoare de la unu la 5 ani."
Ce parere aveti? "Renumerotarile" de vehicule facute frecvent de diverse regii s-ar incadra aici?
In ce conditii este legala sau nu schimbarea "numarului de inregistrare", respectiv utilizarea unui "numar de inregistrare" diferit de cel alocat initial vehiculului? _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 12:56:13 Titlul subiectului: |
110719 |
|
Numarul de inregistrare a unui autovehicul urban (e vorba desigur de tramvaie si troleibuze) se poate schimba, evident, fara sa fie ceva ilegal aici. Numai ca acel numar trenuie sa fie identic cu numarul care este scris si in certificatul tramvaiului (troleibuzului) un fel de certificat de inmatriculare de la auto.
Certificatul acesta propriu ptr tramvaie (troleibuze) nu stiu precis cine-l elibereaza, parca primaria, desi pot sa ma insel. Dar el este echivalentul Certificatului de Inmatriculare pe care-l stim de la auto.
Certificatul acesta are scris serie sasiu, serie motoare electrice, revizii tehnice - echivalentul ITP-ului auto, culoare, capacitate, viteza, greutate, dimensiuni anvelope, tip curent alimentare, voltaj, amperaj, etc. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Mai 2009 14:22:52 Titlul subiectului: |
110724 |
|
Numarul de inventar este piesa de baza atunci cand este vorba despre documente interne ale unitatii de transport. Fiecare vehicul, la fel ca orice alt obiect, este identificat in cadrul unitatii prin acest numar de inventar.
Numarul de parc este un instrument util in cadrul activitatii de exploatare. Exista unitati care utilizeaza numarul de inventar in intregime sau partial drept numar de parc.
Numarul de inmatriculare tine de prezenta vehiculului respectiv in trafic.
Catalin, tu faci trimitere la acea modificare a numerelor de parc. Sa stii ca se practica si la case mai mari (de prin Vest), fiind o chestie ce tine de "bucataria" unitatii. Problema e atunci cand numerele de parc nu "migreaza" singure. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 12 Mai 2009 14:57:10 Titlul subiectului: |
110811 |
|
http://www.realitatea.net/in-bucuresti--numerele-de-inmatriculare-ale-masinilor-vor-avea-trei-cifre_515641.html
"În București, numerele de înmatriculare ale mașinilor vor avea trei cifre
Direcția Regim Permise și Înmatriculări a atribuit numere de înmatriculare cu trei cifre autoturismelor înregistrate București, deoarece, în cel mult trei luni, combinațiile atribuite doar cu două cifre se vor termina, a declarat astăzi, într-o conferință de presă, chestorul Marian Tutilescu.
În prezent, în București sunt înmatriculate aproximativ 1.250.000 de autovehicule, iar serviciul de profil mai are la dispoziție puțin peste 155.000 de combinații de litere de atribuit numerelor cu două cifre.
Potrivit celor de la Serviciul de Înmatriculări București, aceste numere vor fi epuizate în două, maxim trei luni, urmând ca după aceea să se treacă la sistemul cu trei cifre." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 13:50:40 Titlul subiectului: Scoala de soferi pentru Autobus (cat.D) |
144735 |
|
Daca am permis de conducere cat. B, pot sa fac scoala pentru cat. D fara ca sa fac cat. C, C+E? |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 15:56:18 Titlul subiectului: |
159298 |
|
O intrebare despre tramvai ca vehicul rutier:
In lege, drumul public este definit astfel: "orice cale de comunicatie terestra, cu exceptia cailor ferate, special amenajata pentru traficul pietonal sau rutier, deschisa circulatiei publice."
In unele orase linia de tramvai iese din oras si are cale complet separata de trafic (Braila spre Lacu Sarat, Arad spre Ghioroc, Craiova etc...). Evident, liniile respective nu indeplinesc conditiile pentru a fi declarate drum public. Iar Politia Rutiera are atributii doar pe drumurile publice. Eventualele accidente de tramvai produse in situatiile specificate intra in competenta Politiei Rutiere? Poate aplica sanctiuni vatmanilor? Dar in situatia in care linia de tramvai este pe aceeasi platforma cu drumul, dar complet separata de traficul auto (ex: linia 41 sau 32 din Bucuresti)? |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Sep 2012 16:48:58 Titlul subiectului: |
159302 |
|
Tot prin lege, ce tine de ARR, liniile de tramvai din exteriorul oraselor sunt considerate ( legislativ vorbind ) ca fiind din oras. Asadar au regim juridic identic cu cele din oras.
Idem linia 32 / 41 sunt considerate drum public si politia rutiera are competente in cercetarea evenimentelor unde sunt implicate numai tramvaie.
Pot sa caut articolul de lege respectiv de la ARR, dar e mai greu de gasit fiind un singur paragraf iar eu in activitatea mea nu am apelat niciodata la el. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Nu puteți descărca fișiere în acest forum
|
|