|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2011 19:29:15 Titlul subiectului: Prezentarea publica a tramvaiului Imperio |
147960 |
|
Prezentarea publica a tramvaiului Imperio, fabricat de Siemens in colaborare cu Astra Vagoane Calatori Arad, a avut loc joi, 25 august, in cadrul manifestarilor pregatite pentru Zilele Aradului. Actiunea s-a consumat in fata Primariei Municipiului Arad, cu discursuri, fanfara si multa lume entuziasmata la vederea pe sinele orasului a unui vehicul cu totul diferit de tramvaiele de zi cu zi.
Asadar, s-a pornit de la depoul UTA, unde vagonul fusese transferat de la Astra, s-a mers pana la Piata Romana, apoi a urmat prezentarea din fata Primariei.
Sa vedem cateva imagini:
- plecarea de la depoul UTA
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.48 kb |
Vizualizat: |
de 15088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.86 kb |
Vizualizat: |
de 15088 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2011 19:35:45 Titlul subiectului: |
147961 |
|
- prezentarea publica a tramvaiului, in fata Primariei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.05 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.85 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.06 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.57 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.99 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.38 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.68 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.91 kb |
Vizualizat: |
de 15086 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2011 19:42:59 Titlul subiectului: |
147962 |
|
- pe drumul de intoarcere spre depoul UTA
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.32 kb |
Vizualizat: |
de 15083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.24 kb |
Vizualizat: |
de 15083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.2 kb |
Vizualizat: |
de 15083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.25 kb |
Vizualizat: |
de 15083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.99 kb |
Vizualizat: |
de 15083 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Aug 2011 19:53:31 Titlul subiectului: |
147963 |
|
Final de prima zi in public a noii vedete:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.89 kb |
Vizualizat: |
de 15078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.62 kb |
Vizualizat: |
de 15078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.58 kb |
Vizualizat: |
de 15078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.77 kb |
Vizualizat: |
de 15078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.06 kb |
Vizualizat: |
de 15078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.32 kb |
Vizualizat: |
de 15078 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.92 kb |
Vizualizat: |
de 15078 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 14 Sep 2012 07:21:54 Titlul subiectului: |
158902 |
|
Da, este al doilea prototip, cel prezentat saptamanile trecute la Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 24 Sep 2012 08:53:36 Titlul subiectului: |
159203 |
|
Cel din materialul video de mai sus, dus la InnoTrans, e pentru ecartament metric si e scos din fabrica aradeana. De altfel, la expozitie a stat in permanenta cocotat pe trailerul care l-a dus pana acolo si nu pe o linie de 1435. Asadar, este al doilea vagon asamblat la Arad, probabil cel despre care spunea Blidar, la prezentarea celui rosu, ca e in lucru.
(sursa: DSO - click pentru mai multe imagini de la expozitie)
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 27 Sep 2012 14:56:13 Titlul subiectului: |
159270 |
|
radub a scris: | Cel din materialul video de mai sus, dus la InnoTrans, e pentru ecartament metric si e scos din fabrica aradeana... . |
Da, m-am convins si eu cu ochii mei acum cateva ore. Am avut posibilitatea sa vad si in realitate tramvaiul la Oradea. De altfel aveam eu o nelamurire in privinta acestui vagon pentru ca nu mi-a venit sa cred ca au mai facut un vagon la Arad, totusi mi s-a parut suspect ce cauta la Arad daca l-au fabricat la Bucuresti...
Ce se intampla cu prototipul rosu testat la Arad? Ca si design exterior boticul si spatele lui Imprio imi place mai mult decat la Imperio Eco. La Imperio Eco "ma leg" de afisajele care atarna pur si simplu, Cu un pic de folie neagra aplicata la parbriz le putea camula frumos si arata si mai aspectuos tramvaiul... Astfel denumirea de "Eco" incepe sa aibe intelesul "Low Bugdet tram", dar totusi PESA Swing+ e mai ieftin si cu 2-3 metri mai lung...
Ce as mai zice este greutate vagonului de 37t gol 47t incarcat, la 3 boghiuri se apasa bine pe cale ceea ce pe termen lung nu este un avantaj pentru infrastructura.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
276.07 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
298.3 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
321.54 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
421.39 kb |
Vizualizat: |
de 13244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
395.1 kb |
Vizualizat: |
de 13234 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 06 Oct 2012 21:39:20 Titlul subiectului: |
159456 |
|
Pentru utilizatorul bucsan insir mai jos elementele unei constructii logice:
- in timpul prezentarii din august 2011, de la Arad, Blidar spune ca in fabrica de la Arad mai are in lucru un vagon de tramvai;
- in materialul video de mai sus, realizat de un trust de presa aradean, se vede foarte clar cum tramvaiul este scos din hala de la Arad si ruleaza pe sine cu ecartament metric;
- vagonul asamblat la Bucuresti a rulat in mod clar pentru toata lumea pe sine cu ecartament 1435 mm;
- pentru transportul spre Berlin a fost folosit un trailer special echipat pentru transportul vehiculelor pe sine, apartinand firmei austriece Prangl (http://www.prangl.at/eweb/de/sub_content.php?k=str&c=49);
- se observa ca trailerul are numar de Mödling, deci a fost inchiriat de la sucursala Prangl din Brunn am Gebirge (langa Viena), cel mai probabil chiar de catre Siemens sau cu ajutorul Siemens;
- se observa din materialul video ca tramvaiul a fost urcat pe trailer ruland si a ramas pe el cu boghiurile pentru ecartament metric;
- se observa in fotografia de mai sus a lui Zsizsi (am marit-o mai jos, v. ultimul atasament) ca, in prezentarea de la Oradea, pe drumul de intoarcere spre Arad, tramvaiul sta bine-mersi pe boghiuri.
Plec de la toate astea si formulez urmatoarea constructie logica:
- daca tramvaiul dus la Berlin e cel de la Bucuresti, cum a ajuns el la Arad si cum de nu exista nici o dovada a plecarii sale din Bucuresti si a plimbarii sale pe soselele patriei (sa fim seriosi, stau postacii bucuresteni de pe forumurile patriei zi si noapte prin boschetii de pe langa depouri asteptand sa se intample ceva, e imposibil sa nu fi dorit macar unul sa se bata cu pumnul in piept ca are captura zilei)?
- avand la dispozitie de la Arad la Berlin un trailer echipat tocmai pentru acest gen de transport, daca tramvaiul dus la Berlin e cel de la Bucuresti, cu ce l-a dus Blidar de la Bucuresti la Arad?
- avand la dispozitie un trailer care duce fara probleme si vagoane pentru ecartament metric, si vagoane pentru 1435 mm, iar la InnoTrans avand sine pe 1435, de ce Dumnezeu sa fi incarcat Blidar tramvaiul la Bucuresti, de ce sa-l fi transportat la Astra ca sa-l descarce, sa-i puna boghiuri pentru ecartament metric, sa-l incarce la loc si sa-l trimita la Berlin ca sa stea cocotat pe trailerul dotat romaneste cu "fata de masa" (sau ca pe catafalc?! )?
- nu pare cam clar ca tramvaiul de la InnoTrans nu e cel de la Bucuresti?
De bine, de rau, eu am mers pe aceasta constructie logica pentru a-mi argumenta concluzia (de altfel, aici s-a afirmat pentru prima data ca tramvaiul dus la Berlin nu e cel de la Bucuresti, pentru ca peste tot - inclusiv pe forumurile germane - era prezentat intr-o veselie ca fiind tramvaiul asamblat la Bucuresti). As dori sa stiu care sunt argumentele utilizatorului bucsan.
Iar daca, totusi, e cel de la Bucuresti... la naiba... care-i sensul dementei de a nu-l duce la expozitia aia cu boghiuri pentru 1435 mm, desi la Bucuresti a fost prezentat un vagon "in carne si oase" si "viu"?!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.25 kb |
Vizualizat: |
de 13436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.94 kb |
Vizualizat: |
de 13436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.46 kb |
Vizualizat: |
de 13436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.33 kb |
Vizualizat: |
de 13436 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.56 kb |
Vizualizat: |
de 13436 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|