Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Oct 2012 13:18:39    Titlul subiectului: 159515

Restul de poze:


PA090162.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.55 kb
 Vizualizat:  de 13479 ori

PA090162.JPG



PA090163.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.49 kb
 Vizualizat:  de 13479 ori

PA090163.JPG



PA090164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.09 kb
 Vizualizat:  de 13479 ori

PA090164.JPG



PA090165.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.92 kb
 Vizualizat:  de 13479 ori

PA090165.JPG



PA090166.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.49 kb
 Vizualizat:  de 13479 ori

PA090166.JPG



PA090168.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.25 kb
 Vizualizat:  de 13465 ori

PA090168.JPG



_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Oct 2012 13:20:04    Titlul subiectului: 159516

In mijlocul bulevardului se lucreaza din nou la tevi!

Exista o dovada mai buna decat necesitatea devierii atator tevi ca apendicele Jalea Ialomitei nu trebuia facut? Daca se ia in calcul deranjul si distrugerile creeate (nu inteleg de ce sunt neglijabile – poate unora le e usor sa vorbeasca pentru ca sunt la distanta, poate altii mananca o paine din producerea acestei calamitati), daca se ia in calcul ca metroul nu avea loc in fosta Valea Ialomitei (de aici si masivele lucrari de deviere care subtie fondurile), daca se ia in calcul costurile suplimentare ale racordului denivelat fata de unul la nivel, mai scurt, la Raul Doamnei, concluzia este una singura – ideea de baza a proiectului nu a fost utilitatea, deservirea interesului populatiei, ci hranirea unor guri care cereau de mancare! Voi, numerosii colegi de forum bucuresteni, cei care veniti zilnic in Dr. Taberei si va pierdeti vremea in ambuteiaje nu ati fost cei luati in seama! Atat caimacul, cat si tot laptele, pana la fundul canutei a fost pentru altii, nu pentru plebe! Vorbea Andrei11 de niste studii – sigur s-au facut, dar nu la nivelul populatiei!



PA090167.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.22 kb
 Vizualizat:  de 13477 ori

PA090167.JPG



PA090169.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.6 kb
 Vizualizat:  de 13477 ori

PA090169.JPG



PA090170.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.89 kb
 Vizualizat:  de 13477 ori

PA090170.JPG



_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Oct 2012 13:21:02    Titlul subiectului: 159517

Iar ca bonus, am niste imagini din statia RATB – ca sa fie suferinta mai placuta, mai usor de indurat, autobuzele nu sunt tocmai dese. Iar lumea asteapta in praful starnit de un gigel care dezasambleaza copertina statiei, sustinut din priviri de patru colegi.


PA090172.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.99 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

PA090172.JPG



PA090173.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.66 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

PA090173.JPG



PA090174.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.17 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

PA090174.JPG



PA090175.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.06 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

PA090175.JPG



PA090176.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.67 kb
 Vizualizat:  de 13474 ori

PA090176.JPG



_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Oct 2012 19:46:52    Titlul subiectului: 159522

Ca o parere personala, santierul pare cam pustiu. Si foarte multe mizerie si praf. Cand o sa vina ploaia o sa fie probleme. Cam cu cat sunt intarziate lucrarile fata de graficul initial ? In afara de devieri de retele edilitare (termoficare, etc) nu prea vad din poze ca au avansat cu lucrarile in zona. In alte zone (Academia Militara de exemplu) lucrarile sunt mai avansate ?
In final multumim pentru poze, sunt interesante.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Oct 2012 20:11:36    Titlul subiectului: 159525

Dupa unele surse de la Metrorex, lucrarile sunt in grafic sau chiar inaintea lui...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Oct 2012 21:18:47    Titlul subiectului: 159527

Pe primele "reclame" termenul de finalizare a structurii de rezistenta la Jalea Ialomitei era 31.01.2013. Ulterior aceste "reclame" au fost inlocuite cu alea gen "In 3 ani de zile,aici va fi statia ta de metrou". Da' nu au precizat de cand incep aia 3 ani....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Oct 2012 02:04:01    Titlul subiectului: 159532

Siiiigur ca da, de ce sa lucreze prostii aia la termoficare acum ca sa o termine toamna, ia sa vezi ce ar mai 'combate' plangaciosul nostru de serviciu la iarna daca n-ar avea caldura, la gura 'aragazului'...doar ca ce nu stie el e ca si teva de gaz poate fi taiata asa din intamplare... Rolling Eyes
Hai sa vorbim discutii doar ca sa ne aflam in treaba...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Oct 2012 09:56:43    Titlul subiectului: 159533

Draga SGuru, teava aia de gaz nu se taie singura! Apoi: cartierul a supravietuit destul de mult fara cavoul ala cat doua puncte termice! Sa-i spui tu lui Andrei11 ca la finalul lucrarii se vor planta copaci deasupra lui - asta daca va exista un final!

Guest, de lucrat se lucreaza si la structura subterana pentru metrou. Lucrarile duduie in ritmul economiei si presupun ca vor dudui atat cat va dudui si economia! Doar ca acum economia cam gafaie! Statia si depoul Jalea Ialomitei ar trebui sa fie gata in 31 Ianuarie 2013, ca structura de rezistenta, asa cum spune si Elef. Nu stiu daca Sab a coroborat informatiile de la Metrorex cu cele din teren si nici daca SGuru poate aprecia daca termenul va fi respectat, dar mie mi se pare o fantezie!

Sunt multi bani si eforturi apreciabile investite inutil in devieri de retele edilitare si in bretele temporare pentru Dr. Taberei! M-as repeta daca as comenta din nou existenta apendicelui Valea Ialomitei. M-as repeta daca as spune si ca ar fi existat alternative la diverse tronsoane ale liniei. Dar banii s-au dus acolo unde a trebuit si la momentul potrivit - dupa alegerile din Decembrie alte guri vor tipa de foame.

Vine iarna si nu-i gata termoficarea? Cum adica nu-i gata? SGuru, ma ameninti cu taierea gazului? Oi fi si tu vreun mic Putin si nu stim noi! Si inca ceva: Ar fi frumos ca termeni de genul "plangacios" sau "psiho" sa-i tii pentru tine, pentru uz casnic.

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2012 14:23:59    Titlul subiectului: 159562

weeping eye a scris:
Foto 1 si 2: O alee de beton provizorie, turnata in Aprilie 2012 si destul de deteriorata azi. In plus, se observa un put in mijlocul ei, sapat prin Iulie 2012.

Da, asa, si ce vrei sa subliniezi cu asta ? Aleea e provizorie, deci se face din materiale ieftine, ideea e sa-si faca treaba. Si-o face ? Da. Deci e ok.
weeping eye a scris:
Foto 4: Alee asfaltata (cu asfalt macinat).

Raspuns identic cu cel dinainte
weeping eye a scris:
Foto 5: Carpeala si mizerie.

Nu inteleg la ce te referi. Acolo e un acces provizoriu, care va dispare cand se vor incheia lucrarile.

weeping eye a scris:
Foto 6, 7 si 8: Cu tupeu nemarginit, lautarii au mai blocat o strada – probabil una dintre cele mai circulate in urma disparitiei strazii Valea Ialomitei. Blocul C10 este inconjurat de santier – oare ce au facut oamenii aia cu masinile?

Din moment ce nu au fost abandonate pe camp, este evident ca sunt „mai incolo”. Aici la mine unde nu este santier, in Piata Iancului, mi-am parcat masina cateodata si la 500 metri departare. Oricum din imaginile expuse rezulta ca teava aceea este de la termoficare, nu cred ca ne apuca Anul Nou cu santierul acela
Defineste te rog de ce-i numesti lautari si de ce au tupeu. Oamenii aceia executa o lucrare, nu au inceput sa sape din initiativa proprie.
weeping eye a scris:
Foto 10, 11 si 12: Vorbim de carosabil si de trotuar? Hai sa fim seriosi!

Pe acolo am fost si eu zilele acestea, nu vad unde e problema, totul acolo este provizoriu, nu trebuie altceva decat un drum pe unde sa se circule. Si se circula. Iar trotuarul este despartit de strada, deci e ok.

weeping eye a scris:
Si acum ajungem la intersectie – Jalea Ialomitei se intalneste cu Dr. Tabarei. In gradina blocului de pe colt...cred ca e prea clar ca gradina respectiva va dispare complet!

Si care e problema ? Voi vreti termoficare sau gradina ?
weeping eye a scris:
Trebuie sa fii naiv sa afirmi ca se vor planta din nou copaci (parca Andrei11 atacase subiectul in sensul acesta).

As dori sa nu-mi interpretezi cuvintele / afirmatiile. Asadar s-au taiat din zona aceea 300 de copaci (sa spunem ), se vor replanta 250 tot acolo iar 50 in Parcul Dr. Taberei. Deci total tot 300. Asa se face calculul. 300 = 300 + 0 sau 300 = 250 + 50. Tot 300 da.
weeping eye a scris:
Nu inteleg de ce acest mega-cavou nu a fost construit sub trotuar ci in gradina (apreciez ca amprenta bate spre 100 de metri patrati iar ca adancime e cam de 2 niveluri) – sa fie vorba de nepasare? De prostie? De nesimtire?

Pentru ca asa e proiectul, exista facultate de tevi cu traditie in tara asta, s-au ocupat oameni de specialitate la acest proiect. 100 de metri patrati nici nu e asa de mult, e ceva de genul 10 / 10.
Ar trebui sa argumentezi cuvintele de mai sus, astfel n-au nici o valoare. Eu ti-am raspuns, caminul a fost construit pentru ca acolo e cel mai bine, s-au ocupat oameni care asta au facut toata viata, au proiectat tevi.
weeping eye a scris:
Draga SGuru, teava aia de gaz nu se taie singura! Apoi: cartierul a supravietuit destul de mult fara cavoul ala cat doua puncte termice!

Colega, am impresia ca si tu si amicul elef nu faceti altceva decat sa comentati niste lucruri pe care nici nu le stiti.
Ca sa fie clar :
1) Traseul tevilor si punctul termic ca si localizare a rezultat pe baza unor calcule exacte.
2) Dimensionarea punctului termic a rezultat pe baza unor calcule la fel de exacte.
Aceste calcule au fost facute de oameni competenti.
Uite, de exemplu, eu nu ma pricep de loc la tevi, decat la nivelul sa-mi montez acasa un robinet de trecere / o baterie la chiuveta. Asa ca ma abtin de la unele remarci care pur si simplu ma depasesc.
Chiar asa, de unde stii tu ca dimensiunile acelui punct termic sunt prea mari ?
Mi-a mai venit o idee. Idea
Intrebare
Tu singur ai spus ca acolo in coltul blocului este o "mega groapa" de 100 metri patrati ( un banal patrat cu latura de 10 metri ). Hai sa vedem cam cati arbori / copacei s-au taiat de pe imensa suprafata de 100 metri patrati. Unul, poate doi ? Asadar,
Concluzie
Cei 2 arbori taiati de pe imensa suprafata de 100 metri patrati se vor replanta in parcul Dr. Taberei
Ceilalti arbori, victime colaterale ale lucrarii se vor replanta de unde au fost taiati. Exact acolo. Restul de plante ornamentale ( arbusti, etc ) se vor replanta si ei ( si in aproximativ 2 ani vor creste ).
PS
Caminele nu se fac sub strazi ci sub trotuare / spatiul verde pentru ca :
1) In caz de interventie sa fie obstructionata circulatia auto cat mai putin
2) Cat ai vrea sa fi tu ( ca si constructor ) perfectionist, niciodata un capac de acces / de interventie nu o sa-ti iasa "la nivel" iar amortizoarele masinilor vor avea de suferit.
Capacele astea de interventie / de acces sa nu le confunzi cu canalele obisnuite, au cam 6 metri patrati, in concluzie sunt cam maricele.
weeping eye a scris:
Vine iarna si nu-i gata termoficarea? Cum adica nu-i gata? SGuru, ma ameninti cu taierea gazului? Oi fi si tu vreun mic Putin si nu stim noi!

Cum de ai reusit tu sa intelegi fraza exact pe de-a indoaselea ? Guru a spus exact contrariul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Oct 2012 10:15:08    Titlul subiectului: 159573

Andrei, eu doar am descris ce este acolo si am argumentat cu fotografii.
De ce vorbesti tu de competenta unor oameni, daca nu i-ai testat? Nu stiu, nu-i treaba mea! Pe mine, modul lor de lucru, solutiile adoptate si rezultatele din teren nu m-au convins.
Daca te deranjeaza ce am scris, inseamna ca te deranjeaza realitatea si te contrazici singur! Ti-am spus ca avem un cavou de 100 de metri patrati (multa lume isi duce viata de zi cu zi intr-un spatiu mai mic!!!) si ai sarit ca ars! Du-te sa-l vezi, du-te sa calculezi densitatea copacilor, fa ce vrei, dar nu te supara ca magarul pe sac (sper ca intelegi ca e o expresie, nu o jignire)! Pozele sunt asa pentru ca asta este acolo, nu am folosit Photoshop-ul sau alte programe similare! Cuvintele descriu pozele, nu fantasmele prezentate de cine stie ce oficialitati!
Inainte va deranjau povestile de-aici, nu va placeau pentru ca adevarul supara! Acum va deranjeaza si pozele? Credeti ca daca aveti comportamente de struti se va schimba realitatea?

Si cand citesti replicile lui SGuru, sa ai permanent in minte faptul ca omul a reusit sa faca o comparatie intre un troleibuz si un berbec si nu a gasit diferentele!!!

Citat:
Ca sa fie clar :
1) Traseul tevilor si punctul termic ca si localizare a rezultat pe baza unor calcule exacte.
2) Dimensionarea punctului termic a rezultat pe baza unor calcule la fel de exacte.
Aceste calcule au fost facute de oameni competenti.

Ar fi nasol sa aflu ca esti ferm convins de ce ai scris!

Citat:
Pentru ca asa e proiectul, exista facultate de tevi cu traditie in tara asta, s-au ocupat oameni de specialitate la acest proiect. 100 de metri patrati nici nu e asa de mult, e ceva de genul 10 / 10.
Ar trebui sa argumentezi cuvintele de mai sus, astfel n-au nici o valoare. Eu ti-am raspuns, caminul a fost construit pentru ca acolo e cel mai bine, s-au ocupat oameni care asta au facut toata viata, au proiectat tevi.

Suntem plini de facultati si de absolventi de facultate - teoretic ar fi trebuit sa fim departe de mizetia in care ne scaldam! Iar prin traditie, poporul asta n-a facut mai nimic!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Oct 2012 11:00:53    Titlul subiectului: 159574

weeping eye a scris:
Andrei, eu doar am descris ce este acolo si am argumentat cu fotografii.

Da, foarte bine, si eu am venit cu precizarile de rigoare, asadar ne-am completat, nu ne-am "faultat" Rolling Eyes
weeping eye a scris:
De ce vorbesti tu de competenta unor oameni, daca nu i-ai testat?

Adica cum ? Tu testezi copetenta celui care vinde ziare, a celui care vinde zarzavaturi / coca cola, a celui care conduce RATB- ul, a celui care-ti furnizeaza internetul, etc, etc ? Cred ca exagerezi.
weeping eye a scris:
Daca te deranjeaza ce am scris, inseamna ca te deranjeaza realitatea si te contrazici singur!

Nu, nu ma deranjeaza ce ai scris
Cand am fost pe teren toti trei am convenit ca pe anumite portiuni se putea lucra ceva cu mai multa atentie, se puteau taia mai putin copaci. Atentie, am spus pe anumite portiuni, respectiv in zona statiei "Valea Argesului".
weeping eye a scris:
Ti-am spus ca avem un cavou de 100 de metri patrati si ai sarit ca ars!

1) De ce e cavou ?
2) Am facut unele remarci, nu am sarit ca ars.
weeping eye a scris:
Du-te sa-l vezi, du-te sa calculezi densitatea copacilor

L-am vazut acum vreo 2 saptamani, pozele tale sunt conform cu realitatea. Am calculat si densitatea copacilor, pe 100 mp "incap" maxim 3 copaci. Daca vrei sa pui un stejar, ar fi bine sa fie unul.
weeping eye a scris:
Inainte va deranjau povestile de-aici, nu va placeau pentru ca adevarul supara! Acum va deranjeaza si pozele? Credeti ca daca aveti comportamente de struti se va schimba realitatea?

- Cred ca uitam ca suntem pe un forum de discutii, asadar daca nu am avea ce sa comentam forumul s-ar inchide. Pe cale de consecinta povestile de aici nu ma deranjeaza, nu stiu de unde a rezultat acest lucru.
- Este cazul, din contra, sa faceti mai multe poze.
- Nu inteleg treaba cu strutul, ma depaseste Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Oct 2012 11:12:57    Titlul subiectului: 159575

Citat:
L-am vazut acum vreo 2 saptamani, pozele tale sunt conform cu realitatea. Am calculat si densitatea copacilor, pe 100 mp "incap" maxim 3 copaci. Daca vrei sa pui un stejar, ar fi bine sa fie unul.
Si ma rog pe baza ai facut aceste calcule?
Stii tu ce copaci au fost in gradina aia?
Vorbesti doar sa te aflii in treaba fiindca iti spun ca la mine din fata geamului-mai corect de la mine de la scara- intr-un spatiu mai mic de 100mp aveam 4 tei 1 corcodus si inca vreo 3 -4 la care sincer nu le stiu soiul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Oct 2012 12:20:05    Titlul subiectului: 159576

Am procedat exact cum ai procedat si tu. In fata geamurilor am exact 4 arbori / 40 ani (aproximativ ) pe 10 mp, plus o serie de arbusti / tufe / etc carora nu le stiu denumirile.
Arborii sunt inalti, la nivelu etajului 7.
Iar daca vrei ca peste 70 de ani sa ai ceva asemanator ca in poza de mai jos, trebuie neaparat ca pe o suprafata de 100 mp patrati sa fie singur.
Nu te mai muncii sa Google - esti, o sa gasesti numai ineptii pe acolo.
Cei 4 arbori nu sunt dezvoltati normal, practic fiecare si-a dezvoltat coroana unde a gasit loc liber, asa incat ei sunt 4 dar de departe spui ca este unul singur.
Oricum eu ma retrag din astfel de comentarii pentru ca suntem off topic, este cazul sa discutam despre M 5 in acest topic.



10-12-2012 1-22-31 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.75 kb
 Vizualizat:  de 13124 ori

10-12-2012 1-22-31 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 08:25:01    Titlul subiectului: 159881

Un articol despre viitoarele statii ale M5 din zona centrala a orasului (cam multe dupa parerea mea). Articolul se gaseste aici

Citat:
Noi stații de metrou în Centrul Capitalei: la Facultatea de Drept, Cișmigiu, Romarta Copiilor

Pe tronsonul Eroilor - Universitate, Magistrala 5 de metrou (Drumul Taberei - Pantelimon) va avea 4 stații în zona centrală a orașului. Tronsonul Eroilor – Universitate strabate zona centrală cu statut de zonă construită protejată și va îngloba patru stații, Eroilor, Hașdeu, Cișmigiu și Universitate. Amenajarea acestora va însemna și modificari importante în aspectul zonelor, potrivit Raportului asupra impactului asupra mediului a Magistralei M5, realizat de Universitatea Tehnică de Construcții București, cu datele furnizate de proiectantul magistralei.

Stația Eroilor 2
A doua stație de metrou din zona Eroilor va fi amplasată sub Parcul Eriolor Sanitari și va avea o lungime de 150 de metri, la o adâncime de circa 18 metri.
Stația va avea două zone de acces: un acces propriu, situat la intersectia dintre Bulevardul Eroilor Sanitari și Bulevardul Eroilor și un alt acces construit din stația deja existentă la Eroilor. Aici va fi construit și un pasaj pietonal și comercial pe sub Bulevardul Eroilor.
În dreptul acestei stații, traseul metroului va trece pe sub Râul Dâmbovița și casetele de apă uzată de sub aceasta și pe sub Magistrala 1 de metrou. De asemenea, la statia Eroilor 1 se face legătura cu stația Eroilor 2, unde se va face și legătura tehnologică dintre Magistrala 1 și Magistrala 5.

Stația Hașdeu
Stația Hașdeu va fi amplasată între Facultatea de Drept și intersecția Kogălniceanu-Vasile Pârvan (Petrom). Unul dintre accesele în stație va fi construit în spațiul verde din curtea Facultății de Drept, iar celălalt pe trotuarul străzii B.P. Hașdeu, având în vedere că trotuarul străzii Mihail Kogălniceanu este prea îngust.
Pentru realizarea stației, la o adâncime de aproximativ 14 metri, vor fi deviate rețelele de apa, canal, termoficare si electrice din zonă și vor fi tăiați 11 copaci din incinta Facultății de Drept și 17 arbori de pe Bulevardul Mihail Kogălniceanu.
De la stația Hașdeu până la stația Universitate 2 se urmărește construcția unei galerii comerciale.

Stația Cișmigiu

Statia este amplasata de-a lungul Bulevardului Regina Elisabeta, între ieșirea Parcului Cișmigiu din Strada Zalomit si accesul central al parcului.
Pentru stația Cișmigiu, situată la o adâncime de circa 14 metri, sunt propuse 5 intrări:
în curtea liceului Gheorghe Lazăr, la intersecția Bulevardul Regina Maria - Schitu Măgureanu
pe trotuarul din strada Zalomit
două intrări în stânga și în dreapta clădirii Primăriei, pe străzile Anghel Saligny și Elie Radu
peste drum de Liceul Gheorghe Lazăr, pe Strada Silfidelor, pentru a prelua călătorii ce vin dinspre Izvor
Se ia în calcul și realizarea unei legături cu stația Izvor, de pe Magistrala 1, printr-un pasaj subteran lung de 200 de metri, construti de-a lungul Bulevardului Schitu Măgureanu.
La intersecțiile Bulevardului Kogălniceanu cu Strada Brezoianu (McDonald's Cișmigiu) se ia în calcul construcția unui pasaj pietonal.

Stația Universitate 2

Stația Piața Universității 2 va fi construită la 100 de metri vest de pasajul subteran, la o adâncime de circa 14 metri.
Aici va fi construit pasaj pietonal subteran ce se va întinde de-a lungul Bulevardului Regina Elisabeta până la Facultatea de Drept. Pasajul va avea spații comerciale de o parte și de alta și accese (scări fixe, mobile și ascensoare) în intersecțiile bulevardului Regina Elisabeta cu Calea Victoriei si Academiei. Pasajul va avea o suprafață de 2810 metri pătrați și un volum construit de 15.034 metri cubi, incluzând accesele.
Accesul în stație se va face prin Pasajul de la Universitate, prin intermediul unui gol de 10 metri în peretele de vest al acestuia. Astfel, cele patru accese ale pasajului devin și accese ale stației Universitate 2.

Dat fiind că galeria de metrou va fi construită în săpătură deschisă între Calea Victoriei și noua stație, vor putea fi construite încă patru accese și pasaje pietonale:

- Un acces în vecinatatea statuii lui Spiru Haret, prevazut cu scară fixă, rulantă și lift;
- Un acces lângă librăria Eminescu, prevăzut cu două lifturi suprapuse;
- Un acces în fața magazinului Romarta Copiilor, prevazut cu scară fixă, rulantă și lift;
- Un acces pe trotuarul de pe Calea Victoriei lângă Pizza Hut, prevazut cu scară și lift
Tunelurile de metrou ale noii magistrale vor trece pe sub pasajul pietonal de la Universitate și pe deasupra tunelurilor aparținând Magistralei 2 (Berceni - Pipera).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 12:46:15    Titlul subiectului: 159889

Nu prea am inteles de unde pana unde este pasajul pietonal. Sa faci un pasaj pietonal de la Universitate pana la Drept mi se pare o (mare) prostie.
Stiu ca rezulta un spatiu nefolosit de la constructia galeriei, dar am mari dubii ca cineva va merge ca o cartita pe sub pamant sa faca shopping.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 12:47:34    Titlul subiectului: 159890

Vom mai avea parte de multa gargara de genul asta - doar vin alegerile, nu? Si un bun motiv este candidatura lui Gigi Udriste ( http://www.ziare.com/pdl/alegeri-parlamentare/alegeri-parlamentare-fostul-sef-metrorex-contracandidatul-lui-gigi-becali-1197453 ) - trebuie sa scoata si el ochii la prostime cu ceva! I-o fi ramas scaunul mic! Oare ce alte calamitati viseaza sa mai produca, de data asta la scara mai mare, nu doar in Dr. Taberei?
Gigi vs Gigi! Va fi o "lupta" interesanta: Gigi (Becali) cu armata lui de stelisti iar Gigi (Udriste) cu sleahta de constructori, bravi absolventi de facultate! Laughing

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 12:59:39    Titlul subiectului: 159892

Greseli din reportaj:
1) Statia Eroilor 2 nu face parte din proiectul "CENTRU" ci din actualul proiect.
2) Legatura intre statiile "Cismigiu" ( M 5 ) si "Izvor" ( M 1 / M 3 ) pare stupida pe de-a dreptul pentru ca cele 2 magistrale se intalnesc la Eroilor.
3) Nu este vorba de nici o "galerie comerciala" intre Facultatea de Drept si Universitate, ci intre Calea Victoriei si Universitate, pentru ca intre Calea Victoriei si Universitate se vor monta macaze in "X", asa ca va fi sapatura deschisa acolo.
Dar vorba lui # weeping eye incepe campania electorala. Nu va lasati pacaliti de abureli din presa !
Oricum actualul tronson al lui M 5 nu se va termina pana la urmatoarele alegeri ( 2016 - 2017 ), asa ca peste 4 - 5 ani parca vad un "Copy - Paste" ale acestui articol.
sab a scris:
Stiu ca rezulta un spatiu nefolosit de la constructia galeriei,

Nu rezulta nici un spatiu pentru ca se va sapa cu TBM - ul, unicul spatiu va rezulta intre Calea Victoriei si Academiei unde se vor monta macazele in "X".
Si eventual intre Cismigiu si Schitu Magureanu daca proiectantii vor considera necesar pasajul de legatura cu Izvor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Oct 2012 13:23:43    Titlul subiectului: 159895

Ps site-ul oficial al M5 sunt si galerii foto de la santierele magistralelor
http://www.magistrala5.ro/

Favorit: http://magistrala5.ro/imagini-santiere/20102012-favorit
Orizont: http://magistrala5.ro/imagini-santiere/19102012-orizont
Academia Militara: http://magistrala5.ro/imagini-santiere/18102012-academia-militara
"Jalea" Ialomitei: http://magistrala5.ro/imagini-santiere/17102012-valea-ialomitei
Raul Doamnei: http://magistrala5.ro/imagini-santiere/16102012-raul-doamnei

In multe poze se vad..........niste tevi Very Happy

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 23:00:23    Titlul subiectului: 159989

@weeping eye:
La Valea Ialomitei se simte o 'schimbare de atitudine'?...ca am pus 'biciul' pe ei... Cool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Oct 2012 19:00:32    Titlul subiectului: 160016

andrei11 a scris:
Nu rezulta nici un spatiu pentru ca se va sapa cu TBM - ul, unicul spatiu va rezulta intre Calea Victoriei si Academiei unde se vor monta macazele in "X".

Am o strangere de inima cand ma gandesc ca se va sapa cu TBM-urile sub un bulevard asa ingust, atat de aproape de cladiri subrede. Cred ca va fi "distractie" mare, mai ales ca trebuie pastrata si o distanta de cca 6m intre cele doua tuneluri.
Cu tot deranjul provocat, poate ca o galerie era mai potrivita...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Oct 2012 19:12:23    Titlul subiectului: 160017

Mie pe multe portiuni nici nu-mi da latimea minima a bulevardului, de circa 20 metri.
Cred ca se va sapa ceva mai adanc si atunci nu vor mai fi probleme.
Si statia Universitatii eu as face-o sub M 2.
Am inteles de la #guru ca sunt de preferat 2 tunele decat un tunel dublu.
Si sa nu uitam ca un TBM / al anului 2015 este mult mai fin in sapat decat scuturile lui Ceausescu.
Daca lucrezi in galerie deschisa, trebuie s-o faci de la Opera pana la Piata Iancului. Ar merge daca ai avea cateva zeci de Domnisoare Kelly la dispozitie. Asta vreo 3 ani, ca iti dai seama, un an jumatate se va lucra numai la devieri de retele. Nici nu vreau sa ma gandesc...Mai bine 2 TBM - uri la minus 20 - minus 25 metri adancime si gata, problema e rezolvata.
Si daca lucrezi in galerie deschisa, ce faci la Universitate ? Faci "gaura" cu tarnacopul peste / pe sub M 2 si obligatoriu pe sub pasajul pietonal ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 13:01:43    Titlul subiectului: 160030

Stii parerea mea, pasajul pietonal trebuie demolat si reconstruit in alta configuratie pentru a face loc unui pasaj rutier si unui pasaj de legatura decent cu M2, nu o "caricatura" gen Unirii. Si, de ce nu, o statie amplasata pe centrul intersectiei, tocmai pentru o legatura facila.
Inteleg ca la constructia M2 s-a studiat posibilitatea amplasarii unui pasaj rutier in intersectia de la Universitate si de aceea M2 este la o adancime apreciabila.
Daca M5 va trece pe deasupra M2, in spatiul special lasat pentru un pasaj rutier, asa cum se preconizeaza, parerea mea este ca o sa ne luam adio de vreun pasaj rutier si atunci o sa avem pentru totdeauna ambuteiaje la Universitate.
Si, ce este cel mai rau, vom avea un pasaj de legatura foarte chinuit. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Oct 2012 13:46:13    Titlul subiectului: 160035

M 2 nu este la "o adancime apreciabila", ci exact la adancimea nivelului 3 al fostei parcari. Asa a rezultat, daca parcarea subterana avea un singur nivel, acolo o faceau si nu in urma unor calcule "de perspectiva" ca sa mai strecoare nu stiu ce pasaje rutiere sau alte magistrale de metrou.
Nu o sa-i vezi facand ceva de anvergura la Universitate, nu mai sunt in stare de asa ceva.
Se va face ceva pe principiul costului minim cu multe improvizatii si lucruri facute pe jumatate.
Evident ca o sa ne fie prezentate ca "mari realizari" si ca lucruri futuriste.
Sunt mai multe "frici" aici la Universitate, si anume :
1) Distrugerea intr-o anumita proportie a actualului Pasaj Pietonal. OK, n-ar fi" frica cea mare", in compensare se pot face alte pesaje in imediata apropiere care sa subtraverseze bulevardele in cele 2 axe.
2) Eliminarea unei variante de pasaj subteran auto, indiferent pe care axa.
3) O corespondenta "M" intre cele 2 statii facuta chinuit si fara nici o logica. Aici ar fi eroarea cea mare si de acest aspect mie mi-e frica.
Pentru a rezolva pct 3 ( corelat si cu punctul 2 ) singurele aspecte logice ar fi :
1) Eliminarea raului de la radacina prin distrugerea totala a actualului pasaj pietonal.
2) Construirea simultana a viitorului pasaj pietonal, a unui pasaj rutier ( indiferent de axa ) si a unei corespondente logice intre cele 2 statii M.
In Bucuresti avem pana acum 4 corespondente ale metroului, dintre care :
a) Una extrem de proasta la Unirii - prin prisma latimii pasajului si ca ea nu "da" unde trebuie in dreptul lui U 1.
( In loc sa dea pe peron da in balcon dupa care trebuie sa faci 50 - 60 metri pe balcon ca sa ajungi in statie ).
b) Una cu destule deficiente la Victoriei - care culmea a beneficiat de un proiect unitar. Ultima interventie acolo cu scarile rulante a mai salvat cat de cat situatia. Dar cum a fost gandita initial era ceva lipsit de logica.
c) Una acceptabila spre normala la Basarab.
d) D1 / D 2 este accepatabila, desi cred ca se putea face un culoar mai larg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 15:37:33    Titlul subiectului: 160083

Citat:
La Valea Ialomitei se simte o 'schimbare de atitudine'?...ca am pus 'biciul' pe ei...

Acum nu stiu ce s-ar mai putea face pentru a schimba ceva! Poate doar sa vina un alt constructor, mai putin indolent, ca proiectantul nu mai poate fi schimbat.
Pe la mijlocul saptamanii trecute, doi baieti, cu o singura matura (!?), faceau curat in fata portii dinspre Valea Oltului. Gestul mi s-a parut futil si totodata haios pentru ca in partea cealalta praful (si, mai nou, noroiul) sunt pretutindeni.
Vin ploile si, mai tarziu, zapezile iar canalizarea este desfiintata. Catre Valea Oltului, la intersectie cu fosta Valea Ialomitei este o usoara depresiune unde acum se strange apa la greu (inainte apa se scurgea in canalele de pe fosta Valea Ialomtei). Legatura dintre Aleea Dealul Macinului si Aleea Parva este facuta cu asfalt macinat care s-a amestecat cu pamant si nisip. Eu o sa trec la bocanci iar nevasta-mea la carpa si la matura – adrenalina, nu altceva! Aleea de beton (suprainaltata) dirijeaza apa catre fundatia blocului – asa s-a vrut!
Este drept ca de ceva vreme obloanele de bene si cupele de buldo-excavatoare nu se mai trantesc dupa ora 22! Catre seara se lucreaza doar la saparea si betonarea de stalpi (sper sa nu le gresesc denumirea), dar lucrarile par a fi programate sa se incheie undeva intre orele 20 si 22. Daca aceasta schimbare se datoreaza unei “urecheli”, atunci aceasta a fost bine-venita (urecheala). Pacat ca a venit cam tarziu pentru ca ar fi putut preveni mai multe necazuri ce au avut loc din Februarie si pana acum. Mi-e greu sa spun “Felicitari”, dar e totusi un pas inainte. Sa nu uitam ca “ochii stapanului ingrasa vita”. Jalea Ialomitei arata ca un sat fara caini.
Groapa din fostul capat RATB care se vede in link-urile lui Guest s-a mai adancit – se sapa un nou nivel. Ieri (duminica) niste baieti cu o tzaraitoare de pickhammer spargeau aleea de beton ca sa traga niste cabluri.

Tunelul de sub bulevardele din centru nu poate fi sapat cu un TBM pentru cale dubla? Inainte de ’89 s-au sapat tunele de cale dubla cu scutul – vezi de exemplu linia Valcele – Rm. Valcea. Va trebui doar o adancime mai mare din cauza diametrului mare. Devieri de retele vor fi indiferent de solutia aleasa pentru a “rezolva” niste “obligatii”.
Avand in vedere spatiul disponibil la suprafata eu zic ca singura varianta disponibila este pasajul auto pe axa N-S (adica doua pasaje independente, cate unul pentru fiecare sens de mers) iar nivelul balcoanelor actualei statii “Universitate” va fi si nivelul pasajului de corespondenta. Inlocuirea actualului pasaj pietonal cu pasaje individuale va duce la pierderea traversarii in diagonala, ceea ce nu e de dorit.

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 14:14:25    Titlul subiectului: 160142

Astazi am trecut si eu pe la Universitate cu un caietel in mana si am numarat treptele.
Am facut si o schita ( este la scara cu eroare acceptabila ) ca sa va dati seama cam cum stam cu "inaltimile".
Cine vrea "sa se joace" poate sa o faca, eu deja ma gandesc la 2 variante, cu pasaj rutier pe axa N - S sau E - W.
Deci peronul este undeva la minus 16, 5 metri !



Original.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.15 kb
 Vizualizat:  de 12407 ori

Original.jpg



Universitate M 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.46 kb
 Vizualizat:  de 12407 ori

Universitate M 2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 31 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community