Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul public din Municipiul Iasi - Generalitati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2012 16:43:21    Titlul subiectului: 159609

radub a scris:
parcurs deviat pe Sf. Lazar

De ce pot, oare, nemtii, sa organizeze manifestari publice care sa nu arate ca parangheliile romanesti care musai trebuie sa blocheze pe de-a-ntregul orasele...



IMG_3763.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.65 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3763.JPG



IMG_3773.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.72 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3773.JPG



IMG_3775.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.69 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3775.JPG



IMG_3790.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.47 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3790.JPG



IMG_3794.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.66 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3794.JPG



IMG_3796.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.04 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3796.JPG



IMG_3803.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.59 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3803.JPG



IMG_3808.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.4 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3808.JPG



IMG_3813.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.13 kb
 Vizualizat:  de 21457 ori

IMG_3813.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2012 20:51:38    Titlul subiectului: 159613

Odata pe an e sarbatoare mare in capitala Moldovei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2012 21:02:49    Titlul subiectului: 159614

Eu am pus in discutie lipsa de civilizatie si de buna si stricta organizare, care sunt inacceptabile (desigur, pentru altii, ca in Romania balciul "merge"). Cum am spus, si nemtii organizeaza manifestari publice. Dar... altfel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Oct 2012 18:14:27    Titlul subiectului: 159946

Devieri de trasee astazi, de Ziua Armatei, prilej de a vedea autobuze pe Sararie:


IMG_4160.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.13 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4160.JPG



IMG_4164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.67 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4164.JPG



IMG_4167.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.96 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4167.JPG



IMG_4168.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.26 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4168.JPG



IMG_4176.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.48 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4176.JPG



IMG_4182.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.17 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4182.JPG



IMG_4185.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.08 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4185.JPG



IMG_4189.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.84 kb
 Vizualizat:  de 21271 ori

IMG_4189.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 12:46:58    Titlul subiectului: 159975

Pentru ca discutia de la aceasta sectiune era off-topic acolo, vreau sa-mi exprim aici punctul de vedere despre problemele discutate. Precizez ca nu o fac la modul personal si nu vreau sa ma implic in polemici personale cu nimeni, cum s'a intamplat in mesajele de la sectiunea unde au fost postate.
Nu am mai fost de ceva timp la Iasi, dar in ultimii ani cand am fost am observat ca orasul devine tot mai mult un mic Bucuresti.

Bogdan A. a scris:
Ție ți se pare normal ca 1. Ștefan cel Mare să fie închis arbitrar, pe unde se prelua o grămadă de trafic, 2. Independenței să fie parțial blocat și complet desfundat, ca să îmbogățim furnizorii de piese auto și mecanicii și 3. străzile pe care se poate circula decent fără să faci slalom printre gropi (și prin asta să fii tot timpul în pericol să te pupi cu cel de pe contrasens) să fie off-limits pentru circulația autoturismelor?
1. Mie nu mi se pare, ca si toate ideile eco-cretine marca Simirad, perpetuate in continuare. Sa nu uitam ca in anii '80 pe Stefan cel Mare circula cel putin o linie de autobuz. Nu vad de ce nu se permite macar transportului public local (incluzand taxiurile) sa circule. S'ar putea restrictiona circulatia in weekend pe sensul pe care se afla Mitropolia si biserica Trei Ierarhi, insa nu complet si nu permanent, cum inteleg ca se intampla in prezent.
2 & 3. Nu stiu cum este Independentei in prezent, exceptand zona lucrarilor de la Fundatie, unde stiu cum e tot din fotografii de aici. Orice strada proasta perturbeaza insa si transportul public si produce uzura prematura si mijloacelor de transport.

Bogdan A. a scris:
Dacă pentru a ajunge dintr-un capăt în altul al orașului îmi trebuie cu Dacia mea amărîtă 15 minute în condiții de trafic infernal și cu mijloacele de transport în comun 1,5 ore, atunci cum să îmi mai fac treburile?
Interesant, in Bucuresti chiar recent am vazut cum poti parcurge o distanta destul de lunga in 15-20 minute cu tramvaiul (altul decat celebrul 41), fata de 60-80 minute cu masina. Daca la Iasi e invers, cum sa preferi transportul in comun? Si asa din cauza asta preferam taxiul (un alt mijloc de transport public) cand aveam treburi urgente prin oras.

Radub a scris:
Iar daca vrei sa stii de ce un sofer de autobuz face aia sau ailalta... nu uita de faptul ca el are in spate si povara respectarii unui grafic si ca poate fi chemat sa dea explicatii pentru nerespectarea lui.
OK, dar o gramada de oameni au in spate povara respectarii unor obligatii de serviciu care uneori impun deplasare prin oras, iar daca nu si le respecta, pot fi chemati sa dea explicatii pentru nerespectarea lor. Iar in privinta legii, nu vad de ce politia ar trebui sa excepteze pe unii pentru ca fac serviciul de a cara mai multi oameni decat o masina mica. La fel cum nu inteleg de ce se permite tot ce se permite in trafic, incluzand aici circulatia tuturor autovehiculelor altele decat tramvaie pe Cuza Voda pe sensul Tg.Cucului - Piata Unirii.

Nu cred ca situatia, pe strazi sau aici pe forum, ar trebui sa produca un razboi intre automobilisti si cei care prefera transportul in comun (pentru ca transport public este si taxiul). Poate in vest tramvaiul nu vine nici acolo la 3 minute, dar are un program pe care il respecta, nu sunt devieri si lucrari interminabile (de genul Hala Centrala; sper sa nu dea de vreun subsol de vama si la Fundatie!!). Dar chiar si acolo sunt oameni care nu au o solutie satisfacatoare de transport si merg cu masina sau cel putin nu au riscurile de aici mergand pe bicicleta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 16:43:47    Titlul subiectului: 159979

Din discutie era exclus sofatul in interes de serviciu (am precizat clar la ce ma refer) Exclamation Categoric, si acesti soferi sunt victime ale nepasarii romanesti a celorlalti, care nu cunosc ca lumea orasul, desi salasluiesc in el, si se ingramadesc pe unde merge toata turma, fara sa inteleaga ca sunt principala cauza a dezastrului din trafic de la anumite ore. Desigur, interes de serviciu nu inseamna venitul si plecatul intr-un/dintr-un punct fix (accesibil cu transportul public sau cu alta forma de transport de masa) in care cineva isi desfasoara intreaga activitate zi de zi.

Iasul trebuie sa-si recastige statutul de oras turistic, iar o zona centrala cu spatii pietonale largi este necesara si cat se poate de posibila. La fel ca in Vest, transportul public, urgentele si activitatile de aprovizionare a spatiilor comerciale din zonele pietonale trebuie permise. Dar, atat. Stefan cel Mare pietonal este vital pentru Iasi (pacat, insa, ca se face defectuos din punctul de vedere al aspectului si calitatii lucrarii). Cuza Voda, de asemenea, trebuie sa fie strada pietonala (problemele sunt, insa, mai complicate acolo cu restaurarea imobilelor) si dupa reabilitarea caii de rulare a tramvaielor nu trebuia deschisa larg traficului auto, ci trebuia pregatit momentul reamenajarii sale in scop turistic.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Vin 26 Oct 2012 16:57:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 16:55:12    Titlul subiectului: 159980

Trix a scris:
Pentru ca discutia de la aceasta sectiune era off-topic acolo, vreau sa-mi exprim aici punctul de vedere despre problemele discutate. Precizez ca nu o fac la modul personal si nu vreau sa ma implic in polemici personale cu nimeni, cum s'a intamplat in mesajele de la sectiunea unde au fost postate.


Îmi pare rău dacă a fost privită ca o polemică personală. Sînt niște opinii exprimate, și modul civilizat, dar cu adresare personală de a discuta mi se pare cel mai potrivit atunci cînd încerci să le faci cunoscute.

Trix a scris:
Nu am mai fost de ceva timp la Iasi, dar in ultimii ani cand am fost am observat ca orasul devine tot mai mult un mic Bucuresti.


Da, e tare interesant. Au apărut toate problemele care pînă acum păreau cantonate doar în București: parcări stupide, aglomerație continuă, mîrlănie și nerespectarea crasă a regulilor de circulație... Și asta combinată cu o dobitocie greu de imaginat ca fiind posibilă din partea unor absolvenți de școală de șoferi și de examen de permis.

Trix a scris:
S'ar putea restrictiona circulatia in weekend pe sensul pe care se afla Mitropolia si biserica Trei Ierarhi, insa nu complet si nu permanent, cum inteleg ca se intampla in prezent.


Așa a fost pînă la lucrările de transformare a spațiului din fața Trei Ierarhi-ului conform pozelor de acum 100+ de ani. Presupun că asta a fost intenția, că alta... nu văd. Nici roller-ii, nici bicicliștii nu se pot plimba în voie în acea zonă, din cauza pietrei cubice montate cu picioarele. Nici să mergi la plimbare nu merge; dacă ești femeie și ai avut proasta inspirație să mergi cu tocuri, la o scurtă plimbare după o seară la Teatru, de pildă, îți rupi și gleznele și pantofii.

Probabil au protestat gardienii publici (pardon, polițiștii locali) că trebuiau să se scoale devreme luni dimineață ca să scoată barierele pentru restabilirea circulației. Și nu vrem să-i deranjăm din somnul lor dulce, nu?

Trix a scris:
2 & 3. Nu stiu cum este Independentei in prezent, exceptand zona lucrarilor de la Fundatie, unde stiu cum e tot din fotografii de aici. Orice strada proasta perturbeaza insa si transportul public si produce uzura prematura si mijloacelor de transport.


Pe cam 60% din el (estimez, n-am măsurat) sensul spre Tg. Cucu este blocat pe 2 benzi, circulația făcîndu-se pe o singură bandă, imediat după stația Independenței și pînă după Muzeul de Științe ale Naturii. Dacă nu și mai mult. Suficient cît să facă intrarea dinspre Liceul de Arte un pic periculoasă pentru că e cam greu de văzut printre utilaje pe toți cei care vin... Celălalt sens este de multă vreme și el lăsat în paragină, tot Independenței pare mai curînd un poligon de teste pentru suspensiile mașinilor de teren. Banda 1, care ar trebui teoretic folosită de autobuze, nu e folosită niciodată pentru că e prea desțelenită (presupun că asta e motivația, căci am mai mers pe B1 destul de des cînd făceam dreapta fie spre Bolta Rece, fie spre Spiridon, și nu era chiar așa de rău). Încă o observație: B1 este folosită la circulație și chiar dacă în regulament se spune că lumina intermitentă verde cu săgeată spre dreapta permite virajul la dreapta indiferent de semaforul lîngă care este montată, asta nu obligă șoferii să lase liberă B1 cînd așteaptă la semafor. Nu există nici un indicator că B1 ar fi dedicată virajului la dreapta, deci autobuzele ar putea foarte bine merge pe acolo. În loc de asta, șoferii autobuzelor preferă să stea pe B2 și să lase „traficului ușor” doar b3-ul, de pe care cel puțin în 2 locuri se face stînga cu acordarea priorității traficului de pe contrasens (deci potențial de formare de coadă după neinspiratul care vrea stînga). Cu B2 ocupată de autobuze... stai la coadă. Iar pe B1 bate vîntul.

Trix a scris:
Interesant, in Bucuresti chiar recent am vazut cum poti parcurge o distanta destul de lunga in 15-20 minute cu tramvaiul (altul decat celebrul 41), fata de 60-80 minute cu masina. Daca la Iasi e invers, cum sa preferi transportul in comun? Si asa din cauza asta preferam taxiul (un alt mijloc de transport public) cand aveam treburi urgente prin oras.


Cred c-am exagerat un pic cu 15 minute, dar oricum îl traversez mult mai repede decît un mijloc de transport în comun. Din cîte-am văzut în imaginile din București, de multe ori tramvaiele au cale separată. Luxul ăsta e greu de realizat în Iași, deși nu imposibil: pe A. Panu ar fi complet aplicabil, la fel și pe drumul spre Podu Roș, pe Alexandru cel Bun... ar fi suficiente o serie de borduri cu înălțime mică (maxim 2-3 cm) de-a lungul șinei, vibratoare, care să avertizeze șoferii că sînt pe cale să intre pe linia de tramvai. Încetul cu încetul s-ar obișnui, garantez, și-ar respecta convenția.

Trix a scris:
[...]Iar in privinta legii, nu vad de ce politia ar trebui sa excepteze pe unii pentru ca fac serviciul de a cara mai multi oameni decat o masina mica. La fel cum nu inteleg de ce se permite tot ce se permite in trafic, incluzand aici circulatia tuturor autovehiculelor altele decat tramvaie pe Cuza Voda pe sensul Tg.Cucului - Piata Unirii.


În afara rarelor momente cînd văd cîte o mașină de poliție care se mai plimbă pe străzi, nonșalantă și impasibilă la contravențiile făcute sub nasul ei, n-am mai văzut de mult poliție în Iași. Chiar nu știu unde-au dispărut, cred că au demisionat în grup, într-o conspirație a tăcerii, și noi habar n-avem. Aici e marea problemă. Unde sînt polițiștii de la Circulație? Cînd mai au oare nevoie de bani, că și ăsta era pe vremuri un stimulent cît de cît decent ca să mai intre-n recalcitranții din trafic...

Trix a scris:
Nu cred ca situatia, pe strazi sau aici pe forum, ar trebui sa produca un razboi intre automobilisti si cei care prefera transportul in comun (pentru ca transport public este si taxiul). Poate in vest tramvaiul nu vine nici acolo la 3 minute, dar are un program pe care il respecta, nu sunt devieri si lucrari interminabile (de genul Hala Centrala; sper sa nu dea de vreun subsol de vama si la Fundatie!!). Dar chiar si acolo sunt oameni care nu au o solutie satisfacatoare de transport si merg cu masina sau cel putin nu au riscurile de aici mergand pe bicicleta.


Eu nu am nici cea mai mică intenție de război. Dimpotrivă, aș vrea ca toată lumea să respecte regulile. Dar vreau să văd și înțelegere atunci cînd e cazul. Nimic nu-i alb sau negru, ăsta e mesajul pe care-l doream transmis. Sînt șofer de aproape 2 ani, am fost pînă atunci, vrînd-nevrînd, fan RATP, și acum îmi mai fac calcule și pun în balanță costul total al mașinii (benzină, reparații, dări la stat) și costul total al folosirii RATP (bani pe bilete/abonamente, înghesuială, compromiterea punctualității, timp pierdut, trasee nepotrivite, imposibilitatea de a căra lucruri mai grele decît pot ține în mînă) și de cele mai multe ori nu costul pe benzină supra costul biletelor este cel care dictează decizia. Un astfel de calcul e în mintea fiecărui posesor de mașină... mă rog, modestului posesor de mașină, nu-i includ pe cei născuți cu cont în bancă sau cu fundul în autoturism. Aici e problema pe care o are RATP: să facă transportul în comun atractiv. Iar asta nu se face cu obligații, cu „forțarea” notei prin interdicții stupide traficului privat, ci cu ofertă care să rezolve cît mai multe din punctele ălea pe care le ziceam mai sus în paranteze.

Later edit:

radub a scris:
Iasul trebuie sa-si recastige statutul de oras turistic, iar o zona centrala cu spatii pietonale largi este necesara si cat se poate de posibila. La fel ca in Vest, transportul public, urgentele si activitatile de aprovizionare a spatiilor comerciale din zonele pietonale trebuie permise. Dar, atat. Stefan cel Mare pietonal este vital pentru Iasi (pacat, insa, ca se face defectuos din punctul de vedere al aspectului si calitatii lucrarii). Cuza Voda, de asemenea, trebuie sa fie strada pietonala (problemele sunt, insa, mai complicate acolo cu restaurarea imobilelor) si dupa reabilitarea caii de rulare a tramvaielor nu trebuia deschisa larg traficului auto, ci trebuia pregatit momentul reamenajarii sale in scop turistic.


Pentru a fi oraș turistic (ceea ce n-a fost niciodată! Iașul a fost oraș cultural, nu turistic!), nu numai prezența spațiilor verzi/pietonale este necesară. Este necesară și o întreagă infrastructură specializată pentru așa ceva, n-are rost să intru în detalii că... nu-și au locul. Un singur exemplu aș da: Palatul Culturii ar fi un mare magnet și „aspirator” de turiști. Se grăbește cumva redeschiderea lui? Plus de asta: muzeele din Iași au programe de... bugetari. 9-16. Sau pe acolo. Prelata de pe fostul Cinema Tineretului numai bună de obiectiv turistic nu e. Renovarea stupidă a corpului de la Filarmonică poate lua ochii unui cowboy american, însă provoacă fiori de groază unui arhitect cultivat. Măcelărirea copacilor, făcută anul ăsta prin vară, a fost foarte „turistică”...

Cît se cîștigă din turism? Cît vine la bugetul local din această activitate? Pentru asta ar trebui ca Iașul să aibă o populație de nivelul Pașcaniului, cu 80% angajați în servicii hoteliere și restaurante, muzee și mic artizanat. Nu e cazul. Iașul e puternic în știință, în cultură, nu în turism. Vrem străzi frumoase, vrem să putem să ne facem treaba pe ele, nu vrem să fie doar bibelouri ca să placă unor indivizi temporari la Palatul Roznovanu. N-am nimic împotrivă ca Iașul să fie ȘI obiectiv turistic, dar pentru asta nu trebuie deturnată viața normală a orașului.

În fine... e forum public, îmi exprim părerile, am, cred, dreptul s-o fac.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Oct 2012 18:16:00    Titlul subiectului: 159982

Bine, da-i drumul mai departe pe orice petic de asfalt, pentru ca, asa cum am zis, oricum nu conteaza, e Romania. Repet, incheiem discutia automobilistica, turistica, culturala, etc. aici, pentru ca iese cu totul in afara tematicii forumului - transportul public.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2013 12:26:12    Titlul subiectului: 161772

Incepand de sambata, 19 ianuarie, in zilele de sambata (in tura de dupa-amiaza) si duminica (pe parcursul intregii zile):

- pe traseele 19 si 46 autobuzele se inlocuiesc cu microbuze (4 dube pe 19 si 5 pe 46);
- pe traseul 41 circula 8 autobuze;
- pe traseul 42 circula 4 autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2013 15:52:27    Titlul subiectului: 161986

Sambata sunt prea putine autobuze pe traseul 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2013 16:25:09    Titlul subiectului: 161987

Stii tu: 0800-11-04-27...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2013 17:11:21    Titlul subiectului: 161988

Autobuzele Berkhof Premier SB 250 Jonckheer de pe traseul 41 au afisaj electronic de pe 41 Copou-Tehnopolis si placuta cu 41b pana la Ciurea.
Se fac confuzii mari. Stiu ca afisajul nu se poate modifica.
Pe traseul 41b trebuie introduse autobuze cu afisaj corect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2013 21:37:18    Titlul subiectului: 163022

Municipalitatea se pregateste pentru perioada lunga si dificila prin care va trece transportul public din Iasi odata cu inceperea lucrarilor de reabilitare a unor tronsoane mari de cale de rulare si se pare ca va organiza o procedura pentru a achizitiona 50 de autobuze rulate pentru inlocuirea tramvaielor de pe traseele afectate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 20:52:00    Titlul subiectului: traseul 41B 163371

De cateva zile incoace,am observat ca afisajul autobuzelor MAZ de pe traseul 41B s-a modificat pana in Copou,fara sa faca nimeni nici un anunt.
Care este adevaratul traseu 41B?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 21:00:08    Titlul subiectului: 163372

Cel pe care il vezi acum. Din motive obiective si crede-ma pe cuvant ca e mai bine asa chiar pentru tine, care te intereseaza 41 simplu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 08:19:57    Titlul subiectului: 163495

Mare, mare pacat de vagoanele ST 7 si ST 8...

http://static.anaf.ro/static/2/Anaf/ANUNT_LICITATIE_RATP_IASI.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 12:03:20    Titlul subiectului: 163499

E si 110 pe lista?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 12:12:22    Titlul subiectului: 163500

Da. Se pastreaza 103 si 354 (caroseriile sunt in stare mai buna).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 20:54:14    Titlul subiectului: 163514

Bun, pentru un eventual muzeu banuiesc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Mar 2013 20:57:24    Titlul subiectului: 163515

Pentru... un eventual...
Hai sa zicem mai bine "pentru a nu ne parea rau mai tarziu ca n-am pastrat"...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2013 21:12:23    Titlul subiectului: 164082

Dupa cum - cred ca - deja stiti de prin ziare, in prima parte a lunii martie au inceput cursurile scolii de vatmani. Din aceasta saptamana se desfasoara partea practica. Desi se cunoasteau de cateva luni vagoanele de scoala (unii dintre voi probabil ca intuiati ca 329 nu va lipsi) abia astazi a venit vremea sa abordam acest subiect. Deocamdata cursantii circula pe bucla din depoul de la Gara doar cu 306, urmand ca de saptamana viitoare sa intre in actiune si 329. Tot de saptamana viitoare o parte dintre cursanti vor iesi la strada.

Mai jos puteti vedea cateva imagini cu 306 si adaptarile facute (a fost inlaturat peretele despartitor dintre cabina si salon, au fost montate comenzi pentru instructor - frana de urgenta si semnal de avertizare).



IMG_7011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.8 kb
 Vizualizat:  de 20022 ori

IMG_7011.JPG



IMG_7009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.21 kb
 Vizualizat:  de 20022 ori

IMG_7009.JPG



IMG_6926.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.69 kb
 Vizualizat:  de 20022 ori

IMG_6926.JPG



IMG_7005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.52 kb
 Vizualizat:  de 20022 ori

IMG_7005.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2013 10:37:19    Titlul subiectului: 164465

Daca firma care se ocupa de publicitate ar lucra cu mai mare atentie la detalii, ar fi aratat superb, asa arata doar bine. Oricum, in sfarsit si o colare de tramvai deosebita:


IMG_8997.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.97 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

IMG_8997.JPG



IMG_8998.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.26 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

IMG_8998.JPG



IMG_8999.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.22 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

IMG_8999.JPG



IMG_9001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.11 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

IMG_9001.JPG



IMG_9002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.08 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

IMG_9002.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2013 22:03:56    Titlul subiectului: 164471

Dar parca nu mai era voie sa se coleze geamurile? Sau gresesc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2013 22:27:34    Titlul subiectului: 164472

Colarea totala se practica peste tot in lume si nu e nimic rau in asta, dimpotriva, daca reclamele sunt bine gandite si realizate astfel incat sa fie placute privirii, pot da un plus de imagine vehiculelor si chiar oraselor. Exista modalitate de printare astfel incat aplicarea pe geamuri sa nu-i afecteze prea mult pe cei din interior (folosita si in cazul de mai sus) deci povestile cu interzicerea tin de decizii luate in pripa de gura unora, cel mai probabil fara date suficiente cu privire la acest subiect. Din pacate, deocamdata la Iasi astfel de reclame cu acoperire totala nu vor fi dintre cele cu aplicare pentru o perioada mai mare de timp. Cu timpul vom intra si cu asta in randul lumii, inevitabil, doar ca mai greu, ca asa e cu mentalitatile prin partea asta de lume.

Eu unul sunt adeptul colarii totale, cata vreme reclama este gandita, realizata, printata si aplicata profesionist. Ce e mai sus e departe de o nota buna, insa lasa loc de speranta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 16 Mai 2013 15:53:39    Titlul subiectului: vesti bune 164545

In aceasta saptamana am auzit 3 vesti foarte bune:
1. Marti s-a semnat contractul artera functionala SUD.
2. Autobuzele de pe 41b nu vor mai circula pana la Ciurea.
3. Sambata transportul in comun va fi prelungit pana la ora 1 dimineata.
Tineti-o tot asa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community