Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Maz
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 13:21:29    Titlul subiectului: 10543

Parca in 2003 un MAZ galben din Constanta a ars in intregime. Incendiul a izbucnit din partea posterioara a autobuzului de la motor.
De la acel incident n-am mai auzit sa ia foc alte MAZ-uri prin tara.Cu siguranta a fost exploatat necorespunzator, altfel nu se explica cauza incendiului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
7158



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2006
Mesaje: 16

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 16:55:28    Titlul subiectului: 10573

Nu se poate sa accepti chestia aia inestetica numita MAZ.
Un Simon arata de zeci de ori mai bine, cu toate ca tu zici ca are fata de anii 80. O sa ma intrebi daca am mers vreodata cu un MAZ. Nu am mers, dar din poze se vede clar halul in care arata. Dac zici ca-i sfera pe langa paralelipipedu ala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 18:59:45    Titlul subiectului: 10602

Până la Maz nu am mai văzut autobuze noi cu găuri în placajul (sau ce e) de pe tavan și cu ușițele care maschează locul unde se pune plăcuța cu traseul (sau ce mai e pe acolo) desfăcute ori lipite cu scotch.
Eu cu design-ul exterior al Mazurilor m-aș împăca (făcând abstracție de dulapul din spate, siglă, uși și porțiunile care se dezmembrează). Dar cu interiorul în nici un caz.
Auzisem că ar fi fost 2 incendii la Maz în constanța...în al 2lea caz autobuzul a fost reparat și iese la stradă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 02:58:17    Titlul subiectului: 11009

Eu m-am plimbat cu MAZ prin Constanța (pe liniile 100 și 40) și pot să spun că
-sunt destul de confortabile, aspectul e civilizat
-motorul sună asemănător celui de TV 20 U diesel sau, mai exact, ca și motorul camioanelor Roman Diesel de tonaj mediu; nu e un sunet supărător; nici nu are cum, din moment ce e de Renault Smile
-spatele e cam ciudat; acolo se găsește un fel de dulap care amintește de un ...WC de autocar, dar, bineînțeles, acolo nu e grup sanitar, ci, printre altele, sistemul de răcire al motorului
-cutia de viteze și, mai ales, diferențialul, sună cam tare; aș putea spune nepermis de tare pentru un autobuz nou Mad
-stațiile sunt anunțate Surprised
-este prea mic pentru Constanța, în special pentru sezonul estival (sub 12 m lungime); ar fi fost mai bine dacă se aducea MĂCAR modelul 107 (cu 3 axe, lung de 14,5 m)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 12:57:05    Titlul subiectului: 11039

Din cate am inteles de pe forum MAZ a inceput sa produca autobuze din 2000 . Ce-i drept sunt la stadiu cand mai aduna informatii pt imbunatatirea produselor , dar chiar si asa sunt cu pas inantea Rocar-ului care a avut experienta ani buni de productie si tot produse de calitate proasta au realizat (chiar mai proaste decat un MAZ 103). Nu vreau sa va ganditi la faptul ca MAZ 103 este cel mai bun autobuz din Romania ci doar ca sunt mult mai bune decat Rocar, Dac etc.
A nu se intelege ca in lista modelelor proaste au fost incluse DeSimon si Autodromo (care nu sunt conceptie romaneasca si cei drept au reprezentat un salt calitativ pt Rocar).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Oct/2020
Mesaje: 8042
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 06 Ian 2006 22:45:27    Titlul subiectului: 11347

Sa lasam pentru o clipa la o parte puterea motorului de pe MAZ-103 (indiferent de producator) si s-o luam altfel. E foarte probabil sa fi dat peste un sofer lipsit de chef (ca sa nu spunem altfel) si poate de aceea mergea incet autobuzul ala. Te asigur ca in Iasi merg si repede, urca si pante fara probleme. Isi au ele MAZ-103 minusurile lor (multe, putine - ramane de vazut), insa sa nu fim carcotasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 796

MesajTrimis: Mar 31 Ian 2006 18:13:57    Titlul subiectului: 00000000 14505

Astazi am venit acasa cu un MAZ plin plin, ca nici sa te misti nu puteai! Ei ce sa zic, a mers fara probleme, acceleratie normala, viteza de 50 km/h (stateam chiar in fata, lipit pe geamul de cabina Wink ), incalzire, tot ce vrei. Fara vibratii, muzica, PARFUM! Cool
Maz-urile din Tg. Mures au motoare Mercedes si cutie mecanica. Desi acest autobuz nu vibra, era caldura, defapt toate MAZurile sunt calde, 8 autobuze din cele 24 sunt tinute in garaj, si probabil acolo o sa ramana pentru o vreme. Din cele 8, 3 au avut accidente si sunt lovite destul de rau, iar la restul motorul este defect. Au ei motoare Mercedes, dar si acestea sunt asamblate de catre belorusi. Cam la toate aceeasi problema, se amesteca uleiul cu motorina. Cert este ca aceste autobuze sunt in garantie, si cei de la garaje nu prea pot sa umble la ele, doar cei din serviceul autorizat au aceste posibilitate. Pentru motoare e mai simpla, ca exista service de Mercedes in oras, dar problemele de caroserie trebuie facute la Minsk... Cele 5 MAZuri au ce astepta pentru motoaer noi, pentru ca nu prea cred sa fie pe stock 5 motoare noi. Deja la 2 au fost schimbate anul trecut, dupa 3 luni de folosire. Dar eu tot ma bucur pentru aceste autobuze, pentru ca in sfarsit vor disparea dubele . Pentru inlocuirea dubelor sunt bine venite, dar sa pui autobuze in locul troleibuzelor, este o prostie de mare zile. Macar daca am putea spune ca nu este rentabila o retea de troleibuz, asa inteleg, ca doar si Ungaria dispar retele de troleibuze si de tramvaie, si sunt introduse autobuze, dar acolo unde este trafic mare se depun eforturi pentru introducerea transportului electric!
Acele autobuze, care au motorul defect, sunt ascunse undeva in garaj, si aceste fapte nu sunt date publicitatii. Stiu de la vecinul meu, care este sofer de autobuz. Cum am spus, doar la cateva MAZ-uri sunt probleme cu motorele, restul merg foarte bine. Eu nu-mi pot inchipui cum depasea un DAC un MAZ, cand MAZ-ul are acceleratie normala si viteza normala cand e plin pana la refuz. Pai daca un DAC ar depasi un MAZ cred ca soferul ar ramane cu volanul in mana, ca autobuzul s-ar face praf. Poate Dragose, ca ai nimerit niste melci la volna, dar crede-ma ca MAZ-urile merg bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 31 Ian 2006 18:23:40    Titlul subiectului: 14507

Or avea MAZurile defectele lor, ce e drept, au si calitati (sa nu fim carcotasi), dar la civilizatia din Romania sunt perfecte....pentru moment. Motoarele de pe MAZ sunt Renault,Mercedes,YAMZ(Rusesti).Toate trei sunt rezistente,insa cel din urma e mai galagios.Si am vazut ca MAZ se descurca bine pe frig.Nu e normal? Doar vine dintr-o tara unde temperaturile scazute sunt ceva normal.Deci sa nu le mai injuram .Sa injuram pe cei ce le baga pe post de troleibuz si tramvai.
Totusi am inteles ca cele cu motor Mercedes au cam avut probleme. Oare de ce?
Motoarele de renault de pe MAZ sunt aduse GATA ASAMBLATE! Rusii doar le monteaza.Ce probleme de caroserie au? Am inteles ca nici NEOPLANul 4016 dupa care s-a facut MAZ 103 nu e prea stralucit. Motoarele IAMZ rusesti sunt zgomotoase si vibreaza mai tare ce e drept,insa se monteaza si pe TABuri si Tancuri. Asa ca motor de tanc pe autobuz.In Iasi nu am auzit sa fie probleme cu ele si nici in Pitesti sau BV.Dar acolo au costat mai mult.Motoarele IAMZ insa nu stiu daca sunt la fel de ecologice ca cele vestice...iar la frigul de la rusi nu prea se degaja poluare.Oricum rusii au mai mult transport interurban electric decat cu autobuze,care sunt folosite in mediul suburban.
Sus
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 21:35:10    Titlul subiectului: 14813

Cred ca o sa incep sa pledez pentru desfiintarea transportului electric si introducerea exlusiva de MAZ in toata tara. Si-asa trolee sunt niste vrajeli, doar tramvaiele sunt o chestie desteapta...
Practic as vrea sa licitez tot transportul din tara pe mana MAZ-urilor. Am mers si eu cu maz si pot spune ca este deosebit de placut si cald. Culorile si finisarea interiorului mi-au lasat o impresie deosebita. Pornesc foarte repede, se misca foarte bine, iar caldura interioara este ceva deosebit. Este telul revolutiei de la 198... habar nu am cat in care au murit 60.000 de oameni, adica vreo 60, mai pe romaneste. In 15 ani trebuie sa recunosc ca a fost o realizare, faptul ca s-a introdus caldura in autobuze. De aceea propun o clasificare a celor mai bune masini dupa cantitatea de caldura degajata in interior si dupa volumul muzicii (manele, alt tel al revolutiei). MAZ, produs intr-o tara democratica si foarte dezvoltata este un produs minunat recomandat tuturor persoanelor ca un plus de vitalitate si energie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 21:45:27    Titlul subiectului: 14815

MAZ-urile, fiind construite de o țară cu o climă destul de aspră, se descurcă bine la frig. Cum se vor comporta, însă, pe caniculă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 796

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2006 18:02:27    Titlul subiectului: 14948

MAZ-ul tine foarte bine caldura, sunt bine izolate termic (mai putin usile), iar daca soferul lasa sa mearga poti sa stai linistit cu geaca deschisa, in timp ce afara sunt -25°C! La MAZ-uri inca nu am vazut geamuri inghetate. Si inca ceva, are o instalatie de incalzire foarte linisitita, nici nu auzi ventilatoarele, numai simti cum sufla aerul cald! Laughing
Laughing
Mazurile tin bine caldura, deoarece pe langa aeroterme au si incalzire bazate pe ulei, si nu este nevoie sa mearga aerotermele non stop. Si Ikarusurile avea la fel, numai ca eu n-am prins sa functioneze la vreuna...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2020
Mesaje: 979
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2006 19:07:44    Titlul subiectului: 15437

Am mers joi cu "M.A.Z." la Brasov. Alea doate cu cutie automata mi s-au parut mai confortabile chiar decat "Mercedes" Coencto; si vreau sa zic ca "Rocar de Simon" vibreaza mai tare decat un "M.A.Z." In schimb alea care aveu cutie manuala vibrau cam tare, si in plus aveau scaune de plastic. In toate era insa cald. Porducatorii din Accident nu baga incalzire electrica, ca vai, e nevoie de generatoare si se consuma mai mult carburant; "M.A.Z." nu are aceasta problema. Finisajre era insa facuta cam in graba. Pe asamblu, mai ales cu alea care au cutie automata sunt tarri!
Incalizarea si scaunele de la "M.A.Z."-urile care au cutie automata i-au placut si lui Dr2005!

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2006 21:04:40    Titlul subiectului: 15567

Scaunele tapițate și încălzirea mi-au plăcut la Mazuri...Geamurile nu se închid, vreo 4 Mazuri galbene sunt pe bară de mult timp...
Mai rău...unele geamuri rămân blocate în poziția ,,deschis cât să scoți mâna pe geam)... iar în Brașov e grav, la -10 grade ziua.
Mă rog...s-a mai întâmplat la vreo 3 Mazuri sâmbătă chestia cu geamurile.... poate mai multe, dar doar cu 3 am mers.
În Brașov am găsit și modelul pe care îl copiază Maz-ul. Este vorba de un Neoplan, care e low-floor...și de ce nu are dulap în spate??????
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Oct/2020
Mesaje: 796

MesajTrimis: Lun 13 Feb 2006 15:46:25    Titlul subiectului: 15663

SMOKING BABY!
Iata un MAZ surprins, astazi 13.02.2006 in aproprierea garii Tg. Mures. Cred ca va ajunge peste scurt timp langa prietenii lui pe rampa...
Da, are motor MERCEDES. Problema e ca numai pot fi schimbate motoarele pe alt tip, dat fiind ca sunt in garantia, inca 3 ani, si pana atunci n-ai ce sa faci cu ele. O alta problema este, ca aceste motoare sunt asamblate de catre belorusi...
Macar la asta se vede fumul. Am nimerit un MAZ galben, in care se simtea un miros ciudat, dulce-acrisor si sufocant. Inca imi doare gatul. Oare este bine izolata dulapul din punct de vedere ermetic?Oricum, ceva nu era in ordine la el, pentru ca fumul iesea de desubtul motorului, in partea dreapta, se vede si in poza, iar MAZ-ul are teava de esapament este pe partea stanga. Interesting... Rolling Eyes



KĂ©p(1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.16 kb
 Vizualizat:  de 12444 ori

KĂ©p(1).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Iul/2018
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 13 Feb 2006 19:10:50    Titlul subiectului: 1111111 15714

nu vreau sa starnesc polemici sau ceva dar cred ca motoarele mercedes nu sunt asa bune cum credeam. problema cu fumul de la maz-ul din tg. mures am vazut-o si eu intr-o dimineata la un maz din iasi. fumul era tot pe partea dreapta dar nu am prea bagat de seama deoarece eram cam somnoros Embarassed
@DR2005: nu stiu cum poti sa compari un autobuz fabricat acum 15-16 ani cu un autobuz fabricat cel mult anu trecut. o sa fim in stare sa ne dam cu parerea despre maz-uri abia peste 15-16 ani cand o sa vedem daca sunt mai bune sau nu decat DAC-urile. pana atunci ar trebui sa fim fericiti ca le avem si pe acestea.
dar de fapt nici nu ma mira ca au inceput sa consume mai mult ulei decat normal. deoarece am vazut soferi de maz care duceau motorul pana in zona rosie si abia atunci schimbau vitezele. si din cate stiu motoarelor diesel nu prea le priesc turatiile mari. deci nu cred ca doar autobuzele sunt de vina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 13 Feb 2006 21:52:56    Titlul subiectului: 15723

Tot ce mi se pare ciudat e că multe stau pe bară după nici măcar un an... să vedem dacă apucă 16 ani. Totuși, mai bine Maz decât maxi-taxi Smile
Am mai văzut autobuze care scot fum... dar mi se pare ciudat locul pe unde ieșea fumul și faptul că Mazul (ar trebui să fie) e Euro 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 13 Feb 2006 22:05:29    Titlul subiectului: 15726

In mod normal trebuie un limitator de turatie care sa nu-i permita sa depaseasca un anumit nr de rotatii pe minut. Dar daca au cutie manuala,asta e. La cele cu cutie automata si motor Renault,schimba imediat automat viteza astfel ca nu apare suptraturarea.Si la muncitorii de pe santierele din Romania ,am vazut ca li s-au dat utilaje LIEBHERR,CATERPILLAR,KOMATSU,care sunt foarte silentioase,insa lor le place sa se auda motorul cum urla. Si astea folosesc motoare ca lumea,insa la cum le tureaza ai nostrii,nu ma mira ca nu prea tin.
Motoarele de tractiune rar mai depasesc azi 2000 rpm(ca turatie maxima admisibila)...
Sus
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 13:49:38    Titlul subiectului: 15801

motoarele se tureaza in functie de...ele...totul la cutiile automate este controlat. Uneori au nevoie de turatie mare, la sarcina mare. Motoarele se tureaza oricum. Mersul subturat nu este nici el bun. Deci daca se tureaza motorul este pentru ca asa trebuie. Totusi soferii de pe autobuze au carnete de profesionisti si mai stiu ce fac.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 13:53:27    Titlul subiectului: 15803

Se turează motorul când autobuzul stă pe loc, pentru a încălzi salonul înainte de ieșirea pe traseu.
Incalzirea este o sarcina pentru motor...
Dar o jumătate de oră pentru salon mi se pare cam mult....
Iar Maz au și radiatoare electrice.
La autobuzele cu aeroterme (Conecto, De Simon), acestea încălzesc mai repede autobuzul (dar sunt mai gălăgioase).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 14:02:25    Titlul subiectului: 15807

orice consumator electric este o sarcina pentru motor. Iar radiatoarele si mai ales cele electrice consuma putere foarte mare. Pentru a mentine tensiunea la un anumit nivel, trebuie turatie la motor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 20:39:18    Titlul subiectului: 15862

Orice consumator electric e o sarcina pentru alternator.Dr2005,spui doar prostii,pentru a te baga in seama.Motorul il tureaza pentru a invinge inertia autobuzului la plecare si in plus au si cuplaj hidrodinamic, unde exista alunecare. La pornire se tureaza motorul ca sa se incalzeasca. Ca daca mergi cu motorul rece ii faci rau (ungere proasta,arderi incomplete--toate consecintele functionarii la rece). Subturarea poate duce la ungere proasta,motorul incepe sa trepideze datorita deficientelor de echilibrare(nici un motor nu e perfect echilibrat. Daca merge sub ralanti, vei vedea ca scutura).
Sus
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Aug/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 14:01:05    Titlul subiectului: 15915

am mers si eu in Constanta cu MAZ-ul, acum vreo 2 ani, pe linia 2 cred; ; fata de hirburile de DAC, mi s-a parut OK; pentru nivelul nostru de civilizatie pare bun, pacat ca ai nostri edili il folosesc pentru a onlocui transportul electric in loc sa il foloseasca pentru inlocuirea rablelor pe care le avem
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 17:58:17    Titlul subiectului: 15956

Dupa cum constat s-a umplut tara de MAZ-uri.
De ce or fi falimentat Rocar ca sa le dam de lucru la rusi, iar ai nostri sa stea in somaj?
Am vazut si eu chestia cu turatul la motoarele de MAZ. La cele verzi cu CV automata trebuia sa se tureze pana aproape de zona rosie de pe turometru pentru a se putea realiza schimbarea vitezei. Ciudate masini!
Nu vreau sa fiu gresit inteles. Nu tin partea DAC. Si-au trait viata. Depasite sau nu si-au facut treaba niste ani. Poate 10 poate 20. Peste cativa ani le vom vana cum vanam acum Roman 112.
Dar parca totusi daca aduceau Ikarus era altceva. Mi se par mai fiabile. In plus interiorul la MAZ nu imi place sub nic o forma. Credeti ca rusii nu au o conceptie depasita? Credeti ca rusii au finisaje si confera o calitate deosebita fata de DAC? Credeti ca aceste autobuze nu vor fi invechite peste 10 ani, daca vor mai ajunge pana atunci?
Stiti cumva de ce s-a preferat MAZ in loc de Ikarus? Oare sa fi fost criteriul pret cel care i-a decis pe multi sa cumpere MAZ? Sau altceva?Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 18:49:49    Titlul subiectului: 15962

S-a preferat MAZ deoarece:
- E mai ieftin;
- La noi nu se mai produc autobuze;Decat la Resita(tot rusesti-poate mai bune ca MAZ),ASTRA BUS Arad.El CAR e doar o perspectiva deocamdata.
- S-au avut 200000$. MAZ a costat 70000$.Deci 130000 in buzunarele stim noi cui.
Le-a convenit sa ia ceva mai ieftin,si restul de bani sa le ramana lor.Cate 130000 $ la un autobuz nu mi se pare putin.Si eu as vrea in acest moment 130000$.Am nevoie,si stiu ce sa fac cu ei.Cate autobuze MAZ sunt in BV? Inmulteste numarul lor cu 130000.
Judecati si voi mai departe.
Sus
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 15 Feb 2006 19:44:43    Titlul subiectului: 15971

Preturile autobuzelor Maz din Brasov sunt urmatoarele:
primul lot : Maz galben in jur de 76.000 eur
al doilea lot : Maz verde in jur de 115.000 eur
Doar la Iasi autobuzele au costat 200.000eur.
Pentru ca s-a tot vorbit acum 2 luni de autobuzul Maz 105(despre modul cum este pozitionat motorul ) am sa postez niste poze gasite pe internet.
Exterior:

Interior:

Sursa pozelor: http://www.kievbus.info/105.files
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community