Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Racordul Nicolae Grigorescu - Linia de Centura
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 14:19:16    Titlul subiectului: 130382

@CezarMad:
Motivul pentru care s-a circulat intr-o prima etapa doar pe un fir a fost ca nu era terminata calea de rulare pe tunelul celalat.
S-a raspuns la doua 'comandamente' cat se poate de lumesti:
1. sa pui in functiune o investitie cat mai repede posibil (in folosul publicului calator);
2. sa satisfaci dorintele 'electoral-politice' ale investitorului (era in ajun de alegeri).
Nu mi se pare nimic rau sau iesit din comun. Peste tot in lume e asa.
Treaba cu 'golurile de aer de sub tunel & prabusirea caii de rulare' = BASME.
Pe tunelul initial pus in functiune a existat o problema legata de trasarea gresita a unei curbe la calea de rulare. La proba de gabarit s-a constatat ca rama nu avea cum sa treaca.
Problema s-a remediat pe cheltuiala constructorului care a fost obligat sa sparga si sa rebetoneze curba corect.
Ma bucur ca mi-ai dat ocazia sa mai 'killer-im' o legenda urbana despre metrou!
andrei11 a scris:
E vorba cumva de firul catre 1 Decembrie la vreo 150 metri de iesirea din Nicolae Grigorescu ?
E vorba de linia din prelungirea peronulu 3 NG, chiar in capatul statiei.
sab a scris:
Cum s-au rezolvat deformarile ? S-au inlocuit inelele ?
Tunelele 'subrezite' au fost mai intai reinjectate pt a asigura o rezemare 'ferma' pe teren si a reduce infiltratiile.
Pe zonele cu deformatii mari s-a turnat o camasuiala interioara (inel secundar).
Acolo unde deformarile erau 'exagerat' de mari si nu se mai putea asigura gabaritul de circulatie s-au demontat inelele si in loc de tunel s-a executat o galerie 'cut&cover'.



MVC-026S.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.98 kb
 Vizualizat:  de 14251 ori

MVC-026S.JPG



MVC-035S.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.83 kb
 Vizualizat:  de 14251 ori

MVC-035S.JPG



IMG_0046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.89 kb
 Vizualizat:  de 14251 ori

IMG_0046.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 14:22:40    Titlul subiectului: 130383

Dar ca sa fie clar, inundarea tunelelor s-a facut pentru a preveni deteriorarile sau deteriorile s-au produs si datorita inundarii ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Iul 2010 16:02:49    Titlul subiectului: 130390

Istoricul pe scurt este urmatorul:
- in '88 au inceput primele 'studii de teren';
- in primavara '89 s-au intocmit 'notele de fundamentare' (pagina postata de tine ca provenind din arhivele cancelariei CC e din nota de fundamentare);
- constructia a inceput in toamna '89;
- lucrarile au mers relativ normal in '90-'93;
- de prin '93 s-au evaporat banii;
- intre '93-'96 fondurile erau atat de anemice incat nici macar epuismentul nu putea fi platit. Erau bani-se pompa, nu erau-nu se mai pompa apa. De continuarea lucrarilor nici vorba. Din pomparile astea haotice s-au produs cele mai grave deteriorari;
- in '96 s-a hotarat oprirea pomparilor si inundarea tunelelor pt a nu mai exista 'circulatie de apa cu nisip' de la exterior in interior tunel;
- din 2000 s-au inceput discutiile cu BEI pt reluarea finantarii si punerea in siguranta a structurilor;
- tunelele au fost din nou complet puse la uscat prin mai 2004;
- in cei 8 ani de inundare s-au mai produs degradari, dar incomparabil mai mici decat cel din perioada precedenta;
- deoarece in perioada de inundare nu se mai putea realiza un control vizual, s-a facut o monitorizare indirecta de la suprafata, pt a fi siguri ca nu ne trezim brusc cu vreo prabusire.
Cred ca e suficient de lamuritor si pe intelesul tuturor.
Mai pun o imagine in care se vede foarte clar o portiune transformata din tunel circular in galerie rectangulara.



IMG_0021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.07 kb
 Vizualizat:  de 14219 ori

IMG_0021.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 20 Iul 2010 14:51:37    Titlul subiectului: 130433

Esti cumva in posesia unor imagini din zona PLS/PSS IOR, zona peretelui cu usi? Ar fi fost intreresant de vazut cum arata in timpul constructiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Iul 2010 22:56:08    Titlul subiectului: 130468

Pe moment n-am. Dar incerc sa caut. La vremea aia foto-digital era ceva de lux. Si nu-mi explic de ce consideri ca e asa de spectaculos si extraordinar.
Solutia asta a fost aplicata pe scara larga pe tot restul retelei de metrou (mai putin M1-tr1).
S-au dezbatut pe aici si ratiunile 'pentru ce?' perete intermediar prefabricat.
Vezi sectiunile puse de @adrian rosca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CezarMad



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Iul 2010 00:25:56    Titlul subiectului: 130471

Multumesc pentru lamuriri subwayguru.
Persoana la care faceam referire lucreaza la metrou de cel putin 20 de ani.
Am sa ii transmit cele spuse de Dvs. Embarassed dar se pare ca...

Misterul pestilor din zona galeriei de la Policolor, se pare ca se datoreaza pescarusilor care au facut ''transferul'' dintre Dambovita si apa acumulata in galerie.
Interesant era un articol aparut intr-o revista cu profil speologic, in care se dezbatea faptul ca au aparut specii ciudate de broaste, de culoare alba,
datorita lipsei luminii din galerie. citat: "brotacelul alb".
Multumiri inca o data.
Interesant ar fi daca m-ati putea lamuri in legatura cu detonarile din zona Ozana, fiind licean clasa a-9-a la Liceul de Chimie, ne zguduiau geamurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Iul 2010 01:49:08    Titlul subiectului: 130473

Nu-i problema ca lucreaza de 20 de ani...
Din ce mi-ai spus, lucreaza la mentenanta material rulant, deci la ei ajungeau numai rama 'sifonata' si zvonurile despre cum s-a petrecut.
Problema cum ai povestit-o tu e un 'amestec' intre cele doua 'fapte' diferite pe care le-am relatat.
Rama s-a 'sifonat' la intrarea pe curba betonata gresit, cu prilejul probei de gabarit. Acum nu mai stiu exact daca a fost rama sau 'Mitica', dar cred ca rama pt ca ea e impinsa in fata la probe.
In legatura cu 'pestisorii' pot sa-ti relatez alta 'faza' de 'milioane'.
Cand am fost cu misiunea BEI pe teren, la Policolor era exact acea scena pe care am relatat-o, cu pustimea din cartier care dadea la peste cu trestia, cocotata pe spraituri.
La care faza, inginerul sef al bancherilor imi zice ironic: ei, daca nu primiti banii nu-i nici o tragedie. N-aveti decat sa intrati intr-un business cu produse de pescarie!
Asta mi-a amintit cu amaraciune de 'sugestiile' de la cabinetul2 cand ramasesem cu parcarea Pantelimon izolata de M3 - poate amenajati si voi acolo un depozit de cartofi!
In legatura cu 'bubuielile' explicatia este tot 'banala'.
La plecarea/sosirea scuturilor din/in PLS/PSS trebuia spart peretele mulat de fronton. Cu scule de mana (pickhammere) dura 'o mie de ani'.
Drept pt care se faramita mai intai cu exploziv.
Echipa de artificieri condusa de regretatul col. Damboiu ajunsese 'experta' in asa ceva, stiau sa 'dozeze' exact cantitatea de exploziv cat sa obtina exact ce ne doream.
Spun cu admiratie pt ca stagiul militar l-am facut si eu tot aproape de bransa asta si stiu cat e de greu sa determini 'exact' cantitatea necesara, adancimea gaurilor de puscare si dispunerea incarcaturilor. E 'arta & meserie'.
Au fost chemati si cand s-a demolat planseul vechi peste Dambovita, la amenajarea 'in forma de lighean'.
In alta situatie cand au fost doar cei de la MFA, de ex la demolarea bisericii Spirea Noua, au reusit sa sparga toate geamurile din cartier!

Si tot 'a propos' de bubuieli:
Inainte de plecarea scuturilor din PLS Zarea i-am facut o vizita directorului de acolo, in curtea caruia era putul, pt a-l pune in garda ca vom da cu bum-bum.
Am baut impreuna un paharel de rom 'n'-years old si mi-a facut cadou o sticla de sampanie 'export special SUA' ambele cum nu am mai baut vreo data in viata mea de atunci. Am mers apoi impreuna sa vedem 'pivnitele' unde se 'invechea' sampania.
Cand am vazut stivele de sticle de cca. 2-3m inaltime insirate de-a lungul peretilor, puse randuri-randuri pe niste scanduri si impanate doar cu niste mici pene de lemn la capete m-a luat 'groaza'.
La temerea mea omul mi-a spus calm: nu-ti face griji, ni se intampla destul de des ca sa mai explodeze cate o sticla si tot ce e deasupra se face 'praf si pulbere'.
El era mult mai ingrijorat daca 'trepidatiile' produse de metrou nu au sa-i strice cumva 'procesul natural de invechire si limpezire' al licorii.
I-am explicat ca nu ar avea motive prea mari de temere pt ca traficul stradal zguduie mai tare ca metroul.
N-am apucat sa verificam in practica treaba, nici el, nici eu.
Asta ca sa stiti ca Zarea e sampanie adevarata nu surogat facut in recipienti de inox.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Iul 2010 11:46:17    Titlul subiectului: 130819

Cateva imagini din perioada 2000-2002


pls ior2 inundat.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.48 kb
 Vizualizat:  de 13766 ori

pls ior2 inundat.jpg



policolor inundat.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.8 kb
 Vizualizat:  de 13766 ori

policolor inundat.jpg



policolor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.4 kb
 Vizualizat:  de 13766 ori

policolor.jpg



microorganisme.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.75 kb
 Vizualizat:  de 13766 ori

microorganisme.jpg



galerie LdC 01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.33 kb
 Vizualizat:  de 13766 ori

galerie LdC 01.jpg



galerie LdC 02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.59 kb
 Vizualizat:  de 13766 ori

galerie LdC 02.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 29 Iul 2010 09:44:06    Titlul subiectului: 130894

Imaginile arata o degradare grava, ca sa nu mai zic de pericolul fizic, de a trece pe langa o groapa cu apa, cat si pericolul lasat de focarul de infectie generat de apa statuta...

Interesant totusi de ce nu au continuat macar pana la turnarea placii de deasupra. Astfel ar fi fost mai sigilate partile interioare...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Iul 2010 18:46:33    Titlul subiectului: 130919

Noroc cu razele solare ultraviolete.
Razele UV sunt cel mai bun dezinfectant natural!
Dovada ca si-au facut efectul sunt pestisorii si brotaceii!
Prezenta lor denota ca apa era 'relativ curata' in 'balta improvizata'.
Dar pericolul potential de infectie grava in mijlocul unui cartier locuit ramanea oricand posibil...
Ca si pericolul de 'surpare' a unor excavatii ramase neterminate...
Cat priveste intrebarea (mirarea) de ce nu s-a continuat cu planseul (restul constructiei), raspunsul este ...vorba cantecului: 'Money, money, money...'.
Pentru 'isprava' asta, multumim din inima mult iubitului si mult stimatului si mult alesului si ras-alesului nostru fost conducator, Domnul Presedinte Inginer Ion Iliescu, a carui prima 'grija' post-revolutionara a fost sa taie toate fondurile pentru investitiile aflate in curs de executie.
In zonele ne-expuse la razele UV s-au dezvoltat acele 'micro-organisme' fotografiate.
Dupa extragerea apei, prima miscare a fost o spalare intensa cu jet de apa si dezinfectant pentru inlaturarea lor si lucrul in conditii 'igienice' al muncitorilor.
La Policolor, peretii mulati ai statiei erau initial 'sprijiniti' cu tiranti provizorii pretensionati injectati in teren.
Cum 'termenul de garantie' pentru ancorajele provizorii era de cinci ani, s-au montat spraiturile metalice acelea lungi din imagine pt a asigura stabilitatea si siguranta constructiei pe termen indelungat, in locul ancorajelor 'expirate'.
Noroc ca le aveam in depozite!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 14:51:11    Titlul subiectului: 157143

Legat de faptul ca pe acest segment trenurile circula pe "contrasens", mi s-au dat tot felul de explicatii, cum ca nu prea era posibil un racord care sa pastreze si sensul de mers normal. Bun, sa zicem ca inteleg asta (desi cu greu), dar de ce odata ce porneste acest tronson nu s-a facut un macaz "X"? Nu de alta, dar acest traseu este de rasul lumii datorita acestui aspect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 16:12:09    Titlul subiectului: 157145

Nu este nimic de rasul lumii, doar ca este altfel decat in restul retelei. Atat...
Legat de macazul in X, nu cred ca iti doresti asa ceva "in viata reala". Este pericol de catastrofe (accidente) sa se intersecteze caile de rulare. Plus inevitabilele asteptari la acel macaz in cazul in care ajung ambele trenuri acolo. Deci NU se putea face acel macaz, sub nicio forma.

Parerea mea este ca se putea sa se pastreze sensul de circulatie, doar ca asa a fost mai ieftin.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2012 23:54:08    Titlul subiectului: 157151

Nu cred ca trec pe acolo 10 trenuri pe minut ca sa fie problema un macaz. Pana la urma nu poate trece tren dupa tren nici datorita faptului ca nu circula M3 dupa M3, ci M3 -> M1 si tot asa pana la NG. Asa ca nu e deloc o scuza. Sau care era problema sa se mai astepte cand e necesar inca 10 secunde in statie pana ar trece trenul din sens opus? Nu ar fi fost niciun accident, doar daca acel macaz ar fi lipsit de semnalizari (semafor) si metrourile ar fi conduse de orbi, altfel chiar nu vad ce pericol ar fi existat. La Eroilor cum de nu se ciocnesc trenurile? Acelasi lucru ar fi fost si aici. Dar invocati motive si motive, nimeni nu zice ca era campanie electorala si vroiau sa se laude cu "minunatia" care circula pe contrasens si pe un singur fir la acea data, cand tunelul era inundat. Atunci nu a mai existat risc de accident... interesant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 08:09:22    Titlul subiectului: 157152

Cred ca amesteci lucrurile, nu inteleg ce macaz vrei, credeam ca vorbesti de un macaz numai intre liniile M3.

Insa acum vorbesti de succesiunea M3-M1, asa ca nu inteleg ce macaz voiai mai exact, care sa implice si M1. Probabil unul chiar la iesirea din statie, care sa permita metrourilor care vin de la AS sa intre in statia veche la aceeasi linie cu cea de la Titan, intersectand celalalt sens M1 si M3. Asta ar fi o catastrofa si mai mare.

Oricum, in orice varianta, intersectia la nivel cu un macaz in X este EXCLUSA pe liniile curente. Poate dai tu un exemplu de asemenea intersectie in lume, repet, pe o linie pe care se circula in mod curent cu calatori.

Cu Eroilor esti intr-o mare eroare, acolo nu se intersecteaza nimic, statia a fost foarte bine gandita, la fel si liniile. Acolo doar se unesc si se despart M1 si M3, nu se intersecteaza niciun metrou cu altul. Este o imensa diferenta. Ai circulat pe la Eroilor???

Oricum pentru un macaz nu sunt necesare doar 10 secunde, ci mult mai mult.

Cat despre "circulatul pe contrasens", cand se mergea pe o singura linie, iar esti intr-o mare eroare. Atunci se circula "normal", cel putin pe jumatatea de tronson pe care se circula pe ambele fire. Acum se circula pe "contrasens" (pe stanga), atunci era circulatie pe dreapta.

Normal ca atunci se statea la semafor, asa cum acum se sta la semafor la incrucisarea de pe M4 de la 1 Mai (singura care corespunde cu ce vrei tu...). Dar acestea au fost/sunt situatii PROVIZORII, nu poti sa aplici asa ceva pe termen lung ca solutie definitiva.

Si tunelul nu era deloc inundat atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 15:25:10    Titlul subiectului: 157165

Citat:
Oricum, in orice varianta, intersectia la nivel cu un macaz in X este EXCLUSA pe liniile curente. Poate dai tu un exemplu de asemenea intersectie in lume, repet, pe o linie pe care se circula in mod curent cu calatori.

Intersectia la nivel este folosita, atunci cand este nevoie:
http://www.chicago-l.org/operations/towers/tower12.html
http://www.chicago-l.org/operations/towers/tower18.html
La Nicolae Grigorescu s-a gasit o solutie de a evita aceasta intersectie prin construirea peronului 3, dar cu sacrificarea calatorilor care circula de la Nicolae Grigorescu si maxim pana la Eroilor. Era normal sa existe un singur peron pentru a astepta trenul catre aceeasi destinatie, nu sa orbecai pe culoare intrebandu-te care tren va veni primul.

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 15:48:08    Titlul subiectului: 157166

Intrebarea este daca se putea evita circulatia pe stanga, asta a fost intrebarea intiala.
Poate revine boy4ever cu amanunte, la ce anume se gandea, doar la circulatia pe stanga sau la macaz.

Raman la parerea ca intersectia in X nu este recomandabila. Daca intr-adevar nu ai alta solutie, poti sa o aplici, dar este o vulnerabilitate, cu toate sistemele de management al traficului.
Exemplele date de tine tin de "pionieratul" metroului in lume. Nu cred ca se mai construieste asa ceva acum.

Despre "sacrificarea calatorilor" reamintesc ca aceeasi solutie s-a aplicat si la statia Crangasi, unde au fost prevazute peroane diferite pentru aceeasi directie. Si atunci nu existau monitoare de informare, sa stii care tren vine primul, sa te poti orienta. La Grigorescu poti sa te uiti pe monitoare si sa stii daca vine primul metroul de M1 sau cel de M3. Asta daca ai ochi.
Insa si eu as fi facut altfel la NG, as fi facut ca la Eroilor, chiar si cu un peron situat la alt nivel. La peronul nou ar fi venit ambele trenuri de la Dristor ,M1 facea stanga, M3 mergea inainte, iar in statia veche ambele peroane erau folosite de M1, respectiv M3 pe sensul spre oras. Cele doua magistrale se uneau folosind macazul care deja exista pe M1 acolo.
Era un pic mai complicat decat solutia actuala, mai trebuia construita o legatura intre peronul nou si linia catre Titan, dar era mai corect.
Insa asta este alta problema si nu are legatura cu circulatia pe stanga sau pe dreapta, care este o conventie si atat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2012 18:58:01    Titlul subiectului: 157284

O intersectie in "X" in linie curenta - ca si solutie definitiva este exclusa.
Nu exista similitudini intre intersectia in "X" din zona statiei "Nicolae Teclu" si cea de la 1 Mai !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Iul 2012 20:59:27    Titlul subiectului: 157314

La 1Mai, desi este o solutie provizorie, raman la parerea ca este ceva anormal.
La Nicolae Teclu a fost o solutie provizorie pentru vreo 8-9 luni, "incrucisarea" a fost "dictata" de functionarea in regim de racord a respectivului tronson. De fapt nu era nicio incrucisare, se circula pe o singura linie intre NG si acel macaz, practic doar metroul care venea de la LdC "facea" macazul, cel care venea de la NG mergea normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2012 13:27:11    Titlul subiectului: 159619

S-a optat pentru o linie 3 circulatie "invers" pentru ca nu s-a putut sub sau supratraversa curba spre Titan.
Citat:
Raman la parerea ca intersectia in X nu este recomandabila. Daca intr-adevar nu ai alta solutie, poti sa o aplici, dar este o vulnerabilitate, cu toate sistemele de management al traficului.

Breteaua nu este nici o vulnerabilitate. De aia exista sisteme de interlocking. Chiar si cu macaze fara control, daca ele raman mereu pe directa (cum e acolo sau la Timpuri Noi sau la Mihai Bravu) nu e absolut nici o problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2012 08:13:44    Titlul subiectului: 159632

Nu cred ca nu s-a putut supratraversa curba spre Titan. Tehnic orice este posibil, totul este sa vrei. Pur si simplu...asa a fost mai simplu. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2012 11:59:02    Titlul subiectului: 159634

S-ar fi putut, desi nu sunt sigur ca era loc pana la blocurile din zona. Dar nu mai intra in statie, trecea pe langa linia 2 si tot spre Dristor iesea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2012 15:50:31    Titlul subiectului: 159643

Eu zic ca era spatiu, un singur bloc la iesirea din statie ar fi putut complica putin socotelile. Insa era o solutie mai complexa, la fel ca si cealalta pe care am sugerat-o, ca peronul nou (chiar pe partea pe care a fost facut) sa fie cel la care liniile spre Republica, respectiv AS, sa se desparta, iar statia de jos sa fie cea in care soseau trenurile din respectivele directii si "se uneau" spre Dristor folosind breteaua existenta.
Nu se moare nici acum, dar era mai simplu si intuitiv pentru calatori.

Ideea este ca peronul nou, chiar daca se putea face pe partea cealalta, s-ar fi facut tot la "etaj", este clar ca nu mai era spatiu sa se ajunga la nivelul peronului din statia veche.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Oct 2012 22:35:33    Titlul subiectului: 159648

Eu zic ca nu era loc si stiu ce vorbesc...
Daca tu zici altceva...demonstreaza!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2012 01:52:32    Titlul subiectului: 159649

Dar pentru un macaz "X" era loc sau nu? De ce nu s-a facut?? Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan2011



Data înscrierii: 02/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Sep/2020
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2012 07:40:19    Titlul subiectului: 159650

Vorbim de dragul de a vorbi.
Citat:
Dar pentru un macaz "X" era loc sau nu? De ce nu s-a facut??

Bretea unde?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 7 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community