|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Mar 2011 11:06:16 Titlul subiectului: |
141851 |
|
Intrebarea e corecta si de bun simt. Incerc sa aflu un raspuns.
Insa, inca o data, condusul preventiv (pe langa chestiunea vitezei, nu te apuci de franat cand esti deja in fundul aluia din fata - o spun iar, Dumnezeu stie ce a fost acolo, eu chiar nu am vreo banuiala in privinta vatmanului, pentru ca nu am pe ce sa ma bazez pentru a-mi forma o parere in directia asta) si trecerea pe actionare manuala sunt de baza atunci cand constati ca iti raspunde aiurea la comenzi.
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 29 Mar 2011 11:13:20, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Mar 2011 11:09:40 Titlul subiectului: |
141852 |
|
Radu, cand calculatorul da eroare pe frana electrodinamica, automat intra frana pneomatica.
Ai dreptate, Radub, in ce priveste condusul preventiv.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Mar 2011 14:38:57 Titlul subiectului: |
141865 |
|
quadroq:
Asadar, cum am spus, in cei 3 ani de exploatare a primelor 4 vagoane de acest tip nu a fost semnalata vreo situatie care sa dea de gandit asupra functionarii normale a blocului electronic (cu atat mai putin la cele abia puse in circulatie). Eventualele defectiuni ar putea fi abordate de personalul nostru specializat (trebuie inteles ca RATP-ul asta nu e o adunatura de tampiti, asa cum arata cu degetul comentatorii patriei, ci dimpotriva, avem specialisti de nivel inalt), insa trebuie indeplinite niste conditii pentu asta (la Bernmobil se pune problema in acelasi mod). Unele componente pot fi depanate local si in prezent, altele necesita acel "ceva" proprietar (repet, valabil si pentru Bernmobil).
Legat de erori, hazard, etc., intram in niste povesti pe care nu le stapanesc (mi-au fost explicate, le-am inteles, insa nu am limbajul necesar sa ti le reproduc aici). E cu plecare de la biti, oricum, stii foarte bine. Probabil ca daca ai discuta direct cu cei implicati, s-ar demonta si multe chestiuni care apar pe blogul (banuiesc ca asta e denumirea, am mai imbatranit si generatia tanara vine destul de repede din spate cu tot soiul de denumiri, de aia zic) tau. Macar un lucru e bun in toata discutia asta isterica din aceste zile: se cam poate spune de-acum ca macar Be 8/8-urile au sanse sa evolueze in ochii scepticilor de la nivelul de "tigaie", "gunoi al Europei" si alte formulari motate, macar cu un pas mai aproape de adevarata lor valoare, nu?
|
|
Sus |
|
|
quadroq
Data înscrierii: 29/Mar/2011 Ultima vizita: 03/Apr/2011 Mesaje: 4 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Mar 2011 19:34:08 Titlul subiectului: |
141870 |
|
Iti multumesc ca mi-ai citit blogul, iar comentariile sunt binevenite. Incerc doar sa exclud orice ipoteza privind incidentul in care a fost implicat tramvaiul. Imi vine deosebit de greu sa cred ca fara niciun factor extern, vatmanul respectiv a reusit sa faca un carambol demn de cartea recordurilor.
Apropo de blog, mai am si acolo cateva semne de intrebare legate de sarcina tramvaiului (ca la universitate se urca, nu gluma), starea sinelor, etc.
Ceva nu pare totusi in regula. Nu zic ca e vorba exclusiv de vina vatmanului sau conditia tehnica a vagonului, dar trebuie sa fie un complex de imprejurari care sa fi produs accidentul.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Mar 2011 19:54:32 Titlul subiectului: |
141875 |
|
As putea sa-ti spun, de exemplu, ca vatmanii cu 3 ani de experienta cu ele pe Copou ard de nerabdare sa revina pe 1/13. Iti dai seama ca au motivele lor sa aiba incredere in vehiculele pe care le conduc. De ce ei nu au avut probleme pe traseele in panta, de ce chiar vatmanul implicat in accident nu si-a exprimat vreodata ingrijorarea cu privire la comportamentul vagonului sau in astfel de situatii...
Am tot spus doua lucruri inca din primele momente: asteptam rezultatele anchetei si nu punem la zid vatmanul in perioada asta (zic ca nici daca se va concluziona ca vina ii apartine in totalitate nu e in regula sa-i fie pusa teava la cap si sa se apese pe tragaci, pentru ca in mod cert nu si-a dorit sa intre intr-un asemenea bucluc). Cine isi poate da cu parerea argumentat dpdv tehnic nu e in neregula s-o faca, ceea ce deranjeaza e isteria celor care n-au treaba cu nimic din toate astea, dar au ceva de spus despre asa-zisa proasta functionare a tramvaielor RATP (e de inteles ca increderea unora este zdruncinata - si trebuie aduse toate argumentele pentru a-i linisti - dar nu e de inteles lipsa ratiunii).
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 30 Mar 2011 02:01:23 Titlul subiectului: |
141887 |
|
Daca tot vorbim de hazard, surprize si alte asemenea, s'o luam si altfel:
De-a lungul exploatarii acestor tramvaie la BernMobil, au existat accidente similare, indiferent de gravitatea lor? Au existat situatii cand vatmanii elvetieni s'au plans de verdammter computer si de cat de prost franeaza tramvaiele pe pantele din Copourile elvetiene?
Exista ceva cu care putem compara acest accident, pentru a obtine posibile raspunsuri la intrebari pe care nici anchetatorii nu au avut cum sa si le puna, dar unii pe aici au facut-o?
Au fost cazuri cand anchete aeronautice au durat ani de zile si intre timp s'au produs alte accidente, din cauza unor vicii ascunse ale unor componente, care au fost greu de depistat.
Inca o intrebare as mai pune: daca la tramvaie s'ar monta cutii negre asemanatoare avioanelor, oare n'ar sari impotriva acestei propuneri tocmai sindicalistii si ziaristii carcotasi care cauta vicii ascunse la aceste tramvaie, desi tocmai aceste cutii ar putea contribui la descoperireea lor?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Mar 2011 07:41:17 Titlul subiectului: |
141893 |
|
Accidentele din Berna in care au fost implicate aceste tramvaie au fost banale, fara vreo legatura cu computere si alte minunatii.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1006 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Apr 2011 07:05:12 Titlul subiectului: 162 |
142752 |
|
Buna Ziua Iasi în editia de Miercuri 20 Aprilie 2011 a scris: | Tramvaiele Be 8/8 circula din nou pe Copou
Ion MUSET
Tramvaiele Be 8/8 au aparut din nou pe Copou Acestea au fost retrase dupa ce unul dintre vagoanele aduse anul trecut, din Berna, a fost implicat in groaznicul accident de acum o luna Vagonul a spulberat atunci 6 masini si un autobuz, un om murind, iar alte 7 persoane ajungand la spital Sefii Regiei Autonome de Transport Public sustin ca au verificat vagoanele dupa producerea accidentului, iar acestea sunt sigure
La nici o luna de la groaznicul accident din Fundatie, cand un tramvai Be8/8 a omorat un om si a bagat alti sapte in spital, sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au decis sa introduca tramvaiele de acest model din nou pe Copou. Si asta desi expertiza tehnica in cazul vagonului ucigas nu a fost finalizata. Sefii RATP spun ca acestea au fost verificate din nou, dupa producerea accidentului, si nu inregistreaza nici o defectiune.
Ieri, la strada, au iesit tramvaiele 161 pe traseul 3, iar 162 si 165 au transportat calatori pe traseul 13, Copou - Tatarasi - Tudor Vladimirescu - Copou. Ultimul dintre vagoane a fost retras la depou dupa ora 10.00. "Tramvaiele sunt sigure si nu avem nici un motiv sa nu le scoatem la strada. Ele au fost verificate dupa accident. In plus au fost vazute si de expertii din Elvetia care au fost la Iasi. Mai mult, dupa accident ele au mers pe panta din Padurii, care este mult mai abrupta decat cea din Copou. In Elvetia aceste tramvaie au circulat pe pante si mai abrupte si nu au avut nici un incident", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Rezultatele anchetei, dupa Paste
Pe 21 martie, data tragicului accident, tramvaiele Be 8/8 au fost retrase de pe Copou, drept masura de precautie pentru prevenirea unor eventuale incidente. Ele au fost inlocuite cu tramvaie de tip GT4, aduse din Germania. Mai mult, tot atunci s-a impus ca limita de coborare a mijloacelor de transport sa fie de 20 kilometri pe ora.
Primele rezultate oficiale ale ancheteie tehnice efectuate in cazul tramvaiului ucigas vor fi facute publice dupa Paste, respectiv pe 3 mai. Atunci, comisia de experti, condusa de dr. ing. Dionisie Lefter, va prezenta concluziile testelor efectuate cu tramvaiele in Canta si pe Copou. Sambata, expertii au verificat de mai multe ori sistemele de franare ale tramvaielor, in special intre Casa Universitarilor si statuia lui Mihai Eminescu din Fundatie. Si starea sinelor a fost controlata de specialisti, pentru a vedea daca aceasta putea fi una dintre cauzele care au dus la producerea accidentului din Copou. Expertii au constatat ca pe unele portiuni ecartamentul era mai lat cu 7 milimetri, iar la imbinarile dintre linii exista denivelari. Conform lor insa, acestea nu puteau sa provoace un accident de genul celui produs pe 21 martie. Si asta pentru ca la un ecartament de 1.000 milimetri, asa cum este la Iasi, neregulile ar aparea daca s-ar inregistra o toleranta mai mare de 20 milimetri, adica daca ecartamentul pe unele portiuni ar depasi 1.020 milimetri.
Reamintim ca, pana acum, anchetatorii au gasit un singur vinovat pentru producerea accidentului din Copou: vatmanul Cristian Diaconu. Dupa finalizarea expertizei tehnice, elaborata acum de a doua echipa de specialisti, este posibil ca procurorii care investigheaza cazul sa dispuna si efectuarea unei expertize criminalistice. |
________________________________________________________________
O decizie de apreciat , dat fiind faptul că acest tip de vagon deține 3 sisteme de frânare și mai mult decat atât, că acesta și-a dovedit calitățile în ultimii 3-4 ani, fără a se produce incidente, așadar consider că aceste vagoane pot circula pe traseele din zona Copou având avantajul capacitații de transport sporite. Să ne gandim logic: Dacă la momentul T-5 în Berna aceste vagoane au fost utilizate fără incidente, la momentul T-3 în Iași nu au avut probleme (din 2008 si până în 2011 acest tip de tramvai a circulat preponderent pe traseele 1/13 fără incidente ... ), iar la momentul T 0, un tramvai a avut probleme (de altfel s-a demonstrat pe baza testelor efectuate că vagonul e in deplină stare de funcționare ... ) .
Acest fapt nu trebuie să ducă la blamarea întregii flote de vagoane prin extrapolarea elementelor unui caz izolat și supus interpretărilor la general . Pe de altă parte după cursele de zilele trecute nu am auzit să se fi produs incidente cu aceste vagoane , așadar totul trebuie să revină la normal și de asemenea consider că încrederea populației în serviciul de transport public trebuie să se manifeste din nou ,astfel aceste tramvaie dovedindu-și calitățile și renumele de vagoane extrem de sigure !
Ultima modificare efectuată Cosmin Sandu la Mie 20 Apr 2011 22:40:56, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Apr 2011 09:34:07 Titlul subiectului: |
142756 |
|
Vatmanii care vor prelua vagoanele 166, 167 si 168 se pregatesc.
168, ieri:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.48 kb |
Vizualizat: |
de 22207 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.37 kb |
Vizualizat: |
de 22207 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1006 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 15:22:58 Titlul subiectului: 188 |
143014 |
|
sanducosmin92 a scris: | Astăzi 17 Februarie 2011, am avut ocazia să fac o scurtă plimbare (de la Triumf și până la Rond Copou) cu unul dintre vagoanele Be 8/8 , în speță #162 (ex BernMobil #718) ! |
În plus față de precedenta deplasare , astăzi, 28 Aprilie 2011, am acoperit un tonson mai mare (Rond Copou-Tudor Vladimirescu), vagonul cu care am călătorit fiind #163 (ex BernMobil #720) !
Pot spune că acest periplu a fost de nota 10, vagonul comportându-se excepțional, ca element de timp, distanța Rond Copou-BCU a fost parcursă în 11 minute (frânările la semafoare/treceri de pietoni și stații fiind foarte precise! ) ! De asemenea tronsonul Piața Unirii-Tg Cucu-Cinci Drumuri a fost parcurs în deplină silențiozitate (resimțindu-se trecerea de la tronsonul în cauză la calea de rulare nereabilitată încă; Totuși, această trecere între cele două tronsoane nefiind resimțită în mod exagerat și datorită gradului de confort oferit de vagon! !
În plus la oprirea vagonului în stația Tudor Vladimirescu, diferența de înălțime resimțită la urcare se atenuează datorită refugiului reabilitat dar și a treptei mobile a vagonului!
Pot spune că decizia de reluare a transportului cu acest tip de vagoane în zona Copou este cu adevărat benefică atât din perspectiva confortului cât și a capacităților tehnice de care dă dovadă acest tip de tramvai !
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 1006 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 19 Mai 2011 15:41:47 Titlul subiectului: 228 |
143700 |
|
radub a scris: | 723 -> 167 |
Și ultimele vagoane BE 8/8 din seria celor 10 au început să iasă la stradă : Astăzi (Joi 19 Mai 2011) vagonul #167 ex BernMobil #723 deservea traseul 1/13 !
__________________________________________________________________
radub a scris: | 168, ieri: |
Astăzi (Vineri 20 Mai 2011) la stradă se afla și vagonul #168 ex BernMobil #722 pe traseul 1/13 !
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 11:24:48 Titlul subiectului: |
144897 |
|
Astazi i-a venit randul si lui 166 (715) sa cunoasca iesenii. Putina miscare inainte de vacanta. Pe traseul 3.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.93 kb |
Vizualizat: |
de 21435 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 08 Sep 2011 18:03:48 Titlul subiectului: |
148370 |
|
Un tramvai care trece orice test: Be 8/8. Chiar si rondul de la Triumf e o joaca pentru masinaria elvetiana:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.33 kb |
Vizualizat: |
de 21003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.97 kb |
Vizualizat: |
de 21003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.38 kb |
Vizualizat: |
de 21003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.11 kb |
Vizualizat: |
de 21003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.13 kb |
Vizualizat: |
de 21003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.87 kb |
Vizualizat: |
de 21003 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Feb 2012 19:42:03 Titlul subiectului: |
152885 |
|
In ce stare mai este vagonul implicat in accidentul din Fundatie?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 07 Feb 2012 19:46:18 Titlul subiectului: |
152886 |
|
Aceeasi pana se va permite repararea lui.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 08 Feb 2012 22:46:22 Titlul subiectului: |
152906 |
|
Ce tip de pantograf au aceste vagoane? Este diferit de cele de GT4 din cate observ.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Feb 2012 09:04:17 Titlul subiectului: |
152912 |
|
Da, este diferita constructia pantagrafului si paleta de la pantograf este din segmenti. Adica daca se uzeaza unul sau doi segmenti, numai acei segmenti se schimba.
De cand sint venite vagoanele Be4/4 si Be8/8 nu am vazut nici un pantograf de acest gen rupt.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Oct 2012 13:30:29 Titlul subiectului: |
159871 |
|
A lipsit un timp din peisaj, acum circula din nou: 157.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.89 kb |
Vizualizat: |
de 18734 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2012 20:26:20 Titlul subiectului: |
159876 |
|
Care mai este situatia vagonului implicat in acel teribil accident?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Oct 2012 10:42:44 Titlul subiectului: |
159885 |
|
E vorba de vagonul 164. Dupa ce s-au facut nenumarate teste cu acest vagon in lunile aprilie/mai acesta era asta vara bine mersi pe traseu. E si normal intrucat vagonul s-a comportat impecabil la toate testele.
In alta ordine de idei ,referitor la poza cu 157 de mai sus am de comentat pozitiv initiativa de a bloca posibilitatea de parcare a masinilor pe cele doua trotuare. Nu de alta dar mai zilele trecute vedeai cate un 4x4 cu fundu' chiar la intrarea Casei Dosoftei . Frumos peisaj! Daca ar fi dupa mine as propune interzicerea completa a accesului masinilor pe acel tronson( exceptand intrarea in parcarea de la Hotel Moldova). Toti trec cu viteza ametitoare pe acolo, nefacand decat sa fenteze doua semafoare aflate pe strada principala paralela.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Oct 2012 11:08:19 Titlul subiectului: |
159886 |
|
EEG a scris: | E vorba de vagonul 164. Dupa ce s-au facut nenumarate teste cu acest vagon in lunile aprilie/mai acesta era asta vara bine mersi pe traseu. E si normal intrucat vagonul s-a comportat impecabil la toate testele. |
Vagonul 164 sta sigilat, nemiscat si neaccesat, in acelasi loc in care a oprit dupa testele din data de 16 aprilie 2011. Procurorii inca nu si-au dat acceptul pentru acces la el si mutarea sa pentru a fi reparat.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Oct 2012 11:25:19 Titlul subiectului: |
159887 |
|
EEG a scris: | In alta ordine de idei ,referitor la poza cu 157 de mai sus am de comentat pozitiv initiativa de a bloca posibilitatea de parcare a masinilor pe cele doua trotuare. Nu de alta dar mai zilele trecute vedeai cate un 4x4 cu fundu' chiar la intrarea Casei Dosoftei . Frumos peisaj! Daca ar fi dupa mine as propune interzicerea completa a accesului masinilor pe acel tronson( exceptand intrarea in parcarea de la Hotel Moldova). Toti trec cu viteza ametitoare pe acolo, nefacand decat sa fenteze doua semafoare aflate pe strada principala paralela. |
Din pacate, a fost "reperat" un spatiu intre stalpisori si inca mai intra cate un idiot cu masina pe trotuar. Inclusiv angajati de la Casa Dosoftei.
In urma cu cativa ani, preotii de la Sf. Nicolae Domnesc erau exasperati si o tineau tot intr-o adresa catre RATC/RATEC pentru a limita viteza de trecere a tramvaielor pe langa biserica. Acum linia e reabilitata ca la carte, probleme cu tramvaiele nu mai au, dar ar trebui sa se sinchiseasca de povestea asta cu traficul auto pe acea straduta, care ar trebui sa fie folosita - asa cum si era pana in urma cu niste putini ani - exclusiv de pietoni (cui ii mai pasa de turism?!) si de tramvaie (cel mult si de autobuze, pentru a trece tot transportul public prin statia de la hotel, astfel incat sa nu alerge lumea de la o statie la alta). Dar, in afara de a ne lamenta pe forumul acesta sau pe SSC, noi, preotii de la Sf. Nicolae Domnesc si alti cetateni ai Iasului cu simt civic, facem ceva concret? E aceeasi poveste ca si cu statiile de tramvai de la Hotel Europa, fara de care am ramas "iac-asa" (desigur, cu explicatii "savante" desprinse din coduri rutiere, pentru a justifica un abuz asupra celor nedemni de a fi luati in seama, adica utilizatorii de transport public) si pentru reinfiintarea carora (cu peroane, evident, ca altfel ar fi moarte de om acolo cu toti dementii detinatori de permis pentru covrig, numai ca peroanele ar fi trebuit sa se regaseasca intr-un proiect de reabilitare, fie in cel pentru calea de rulare, fie in cel pentru strada) nu face nimeni nimic concret, in afara de a se lamenta online sau la o vorba prin parc. Sau cu "peroanele" din statiile tramvaielor 2 si 5 de la Podu de Piatra (pentru bataia de joc de acolo se stie foarte bine motivul). Si cate si mai cate...
|
|
Sus |
|
|
bitiuscal
Data înscrierii: 19/Mai/2010 Ultima vizita: 08/Feb/2016 Mesaje: 10 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Iun 2013 12:16:43 Titlul subiectului: |
165408 |
|
Nu prea am mai vazut prin oras Be 8/8-uri - s-au mi se pare mie.
Parca au fost aduse 14 bucati la Iasi (prima data 4 bucati si pe urma inca 10).
Ce se mai aude despre ele? Sunt tinute mai toate in depou? Cate sunt acuma in circulatie prin Iasi?
Merci.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Iun 2013 13:08:50 Titlul subiectului: |
165410 |
|
Motivele sunt mai multe: pana la sfarsitul saptamanii trecute era vorba despre faptul ca pe Copou nu se circula, deci intrau doar pe traseul 3, unde mai erau si trenurile Be 4/4 si nu era nevoie de suplimentare cu Be 8/8. Acum, insa, s-a adaugat vacanta, care implica si reducerea capacitatii de transport. In plus, mai e si problema concediilor vatmanilor titulari.
Independent de cele de mai sus, pe moment mai exista un motiv. Conditiile de exploatare din Iasi duc la defectarea componentelor electronice sensibile si, din pacate, producatorii placilor cu circuite nu sunt de acord sa ne dea schemele pentru a le depana singuri, din motive de drepturi intelectuale. Pana la un punct s-a tot incercat convingerea lor, inclusiv cu ajutorul colegilor de la Bernmobil, insa fara succes, iar reparatiile facute in Elvetia, cu tot cu transportul placilor dinspre/spre Iasi, inseamna costuri pe care regia nu si le permite in situatia actuala. In conditiile astea, pana cu ceva vreme in urma, in functie de situatia fiecarui vagon in parte, cand mai picau unele de la strada, se completa cu cele necesare un alt vagon, care statea pana atunci in depou. Inginerii nostri electronisti incearca sa rezolve problema si rezultatele de pana acum sunt promitatoare.
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Iun 2013 20:58:16 Titlul subiectului: |
165424 |
|
Asa este daca nu ai cu ce sa construiesti ceva degeaba se zbat altii Radu stiu despre ce este vorba destul de bine asta este.MERGEM INAINTE SPRE VIITOR SPERAM.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|