Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Aug 2012 12:20:04 Titlul subiectului: |
158137 |
|
Cred ca temperatura din BM la aglomeratie este apropiata de 40 grade ...
Cu mentanata probabil ca la IVA costa foarte mult si de aceea mentinerea acestor rame pe termen lung este neviabila. Pe masura ce o masinarie nu se mai produce in serie, este din ce in ce mai greu sa gasesti piese si subansamble de schimb.
@nightboy Ai dreptate,am mai spus-o, si eu sunt adeptul A/C, insa, din pacate, pretul instalatiilor de A/C pentru metrou este destul de mare. Si cum temperatura din tunel este acceptabila (nu spun ideala), iar metroul la noi nu circula pe la suprafata, cred ca s-au gandit ca nu merita investitia.Si asa trenurile astea costa peste 6 mil euro bucata...Ma intreb oare cat costa in euro ultima IVA produsa la Arad ? Se apropia de cifrele astea ametitoare ?
Probabil ca, in masura in care se monteaza aceste geamuri, corelat cu (speram) scaderea intervalului de circulatie in viitor, aceasta problema se va ameliora. |
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Aug 2012 14:52:10 Titlul subiectului: |
158146 |
|
Citat: | 3 milioane de euro. Si o face ALSTOM. Nu prea am inteles cine plateste (este totusi o suma...) |
Eu, tu, noi... intr-un fel sau altul! In niciun caz cei care ar trebui... _________________ Va pupa tata! |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Aug 2012 07:59:10 Titlul subiectului: |
158371 |
|
subway guru a scris: | A/C nu e nevoie la metroul din Bucuresti pentru ca nu ai nevoie sa modifici temperatura aerului ventilat, in tunele e aer la +15 grade Celsius indiferent de iarna/vara...
A/C e 'pana la palarie' la metroul nostru... |
Probabil personalului de la Metrorex ii plac " palariile", altfel nu se explica atatea A/C-uri montate pe la birouri sau spatii tehnice... Sau in statii este mai cald ca in tunel
Pana la urma BM-urile au A/C in cabina mecanicului ? |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Aug 2012 10:45:55 Titlul subiectului: |
158373 |
|
Personalul Metrorex are nevoie de ventilatie in camera...stii, respira si el |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Aug 2012 11:20:10 Titlul subiectului: |
158374 |
|
In general personalul Metrorex se vaita de umiditate rece... |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Aug 2012 12:13:21 Titlul subiectului: |
158379 |
|
Bine, ei se vaita de multe, inclusiv ca nu au salarii pe masura muncii prestate.
Inteleg deci ca ei nu folosesc A/C-ul pentru racire, ci doar dezumidificare si eventual incalzire.
Cu BM, are A/C in cabina ? |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Aug 2012 17:37:45 Titlul subiectului: |
158387 |
|
Are!...la fel si CAF... |
|
Sus |
|
|
riciu
Data înscrierii: 05/Feb/2011 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Oct 2012 14:58:32 Titlul subiectului: |
160039 |
|
Parerea mea e ca desi IVA sunt niste rable, au fost mai bine gandite decat BM.
Ma refer la faptul ca cheltuilile cu BM sunt mai mari decat cele pentru IVA. Cel mai nou exemplu e cel cu inlocuirea geamurilor la BM... suma mi se pare astronomica... |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Oct 2012 17:36:57 Titlul subiectului: |
160046 |
|
Ai niste documente oficiale cu care sa-ti sustii fanteziile? Pentru ca situatia din teren te cam contrazice.
Cat despre geamuri, acele geamuri nu sunt niste placi de sticla ca la IVA, sunt geamuri blindate, care amortizeaza sunetul+socurile. |
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Oct 2012 20:53:07 Titlul subiectului: |
160054 |
|
Eu cred ca situatia din teren il cam sustine...
Insa ce documente oficiale visezi? Crezi ca o sa vina cineva cu o hartie pe care sa scrie "Da, BM-urile sunt varza"? |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Oct 2012 22:31:59 Titlul subiectului: |
160057 |
|
Pai mie situatia in teren nu mi se pare foarte concludenta (nu in favoartea ta adica).
Atunci o luam altfel.
La ce anume IVA castiga detasat si fara absolut nici un drept de replica in fata BMurilor?
In afara de nostalgie...ca deh... |
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Oct 2012 23:05:04 Titlul subiectului: |
160060 |
|
Pentru IVA nu se mai fabrica piese. Chiar si asa carpite cum sunt si neavand un calculator de bord, defectiunile nu sunt asa dese sau macar nu asa severe.
Un BM la cea mai mica eroare de ATP sau de alte sisteme, acolo a ramas. Si calculatorul ala al lor nu e foarte stabil. |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Oct 2012 00:04:12 Titlul subiectului: |
160067 |
|
Uite care este treaba, tu nu intelegi cum este proiectat computer-ul de bord de pe BM-uri.
La orice pilot automat, indiferent ca este vorba de tren, avion, vapor, nava spatiala, OZN, prin standard international, mecanicul/pilotul/marinarul/astronautul/extraterestrul, are, prin drept international, posibilitatea de a manevra manual, oricand vrea muschiul lui, vechiculul. Asa ca argumentul cu computerul nu prea tine. Plus ca un astfel de calculator nu poate fi "instabil", pentru ca nu are un sistem de operare gen "Windows" ca sa fie instabil. Nu sunt programe, drivere, nivele de abstractizare, care sa produca instabilitate. Totul ruleaza direct "pe metal".
Cat despre faptul ca IVA isi fac treaba, nu comentez ca nu si-o fac. Si inexistenta pieselor este o prostie foarte mare, pentru ca daca nu existau piese, poti fi sigur ca nici un tren IVA, indiferent cat de in stare buna de functionare ar fi, nu ar mai circula. Asta tine de chestia aia numita siguranta circulatiei.
Si IVA dau rateuri: usi care nu se deschid cum trebuie (nu de putine ori a trebui sa ajut usa sa se deschida, impaingand-o), au deraiat si ele, si nu din cauza infrastructurii, se opresc si ele in tunel, slava Domnului....mai se desprind vagoane din cand in cand...uneori mai opreste prin tunel si deschide usile...
Faptul ca BMurile sunt mai noi nu le face perfecte. Nici navele spatiale de la NASA nu sunt perfecte. Insa sunt mult, mult mai bune decat IVA in orice aspect (inclusiv ventilarea, daca mecaniul ar bine-voii sa o porneasca cand e mai aglomerat). Ca sa nu mai vorbim ca un BM poate atinge viteze mult mai mari decat IVA (faptul ca infrastructura noastra nu suporta asa ceva e o alta mancare de peste) si consuma si mult mai putin. |
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Oct 2012 00:53:06 Titlul subiectului: |
160069 |
|
Eu nu vorbesc de scoateri din ATO, ci de erori de ATP, care sunt multe. De genul nu-l lasa sa plece decat cu viteza redusa sau deloc, ATP fail, DEP 15, franari de urgenta
Odata pe mecanic nu l-a lasat sa mearga decat cu 5km/h. Iti dai seama ce coada s-a facut in spatele lui. Sunt o gramada de erori inacceptabile pentru un tren de calatori. Si nu-mi spune ca nu erau indeplinite conditiile ca erau.
Pentru trenurile IVA piese nu se mai fabrica, ci se inlocuiesc/modernizeaza pe cat posibil sau se iau de la ramele casate. |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Oct 2012 10:06:50 Titlul subiectului: |
160074 |
|
Tot nu e posibil ce zici tu. Daca era intr-adevar o efectiune in ATP, trenul putea sa mearga fara. BM-urile care se retrag din circulatie nu merg cu ATP.
Cand se intampla chestii d-astea, cu viteza maxima 5 KM/h inseamna ca se fac manevre in statia urmatoare.
Tot nu cred ca intelegi cum functioneaza ATP-ul. Erorile nu pot sa apara pur si simplu. Ceva se intampla, ceva care nu are nici o legatura cu ATP-ul (gen probleme de infrastructura, macaze sarite aiurea, manevre de trenuri) care sa forteze astfel de valori. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Oct 2012 12:26:38 Titlul subiectului: |
160075 |
|
moonshadow a scris: | Cat despre geamuri, acele geamuri nu sunt niste placi de sticla ca la IVA, sunt geamuri blindate, care amortizeaza sunetul+socurile. | Geamuri blindate ? Se trage cu pistolul la metrou ?
Sa stii ca la IVA sunt geamuri securizate, nu "niste placi de sticla" |
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Oct 2012 14:12:39 Titlul subiectului: |
160079 |
|
moonshadow a scris: | Tot nu e posibil ce zici tu. Daca era intr-adevar o efectiune in ATP, trenul putea sa mearga fara. BM-urile care se retrag din circulatie nu merg cu ATP.
Cand se intampla chestii d-astea, cu viteza maxima 5 KM/h inseamna ca se fac manevre in statia urmatoare.
Tot nu cred ca intelegi cum functioneaza ATP-ul. Erorile nu pot sa apara pur si simplu. Ceva se intampla, ceva care nu are nici o legatura cu ATP-ul (gen probleme de infrastructura, macaze sarite aiurea, manevre de trenuri) care sa forteze astfel de valori. |
Tu nu auzi ca a fost defectiune si a mers cu 5km/h de la Iancului la Muncii, apoi abia de la Muncii a reusit sa plece normal si sa se retraga in linia 3.
Nu sunt numai defectiuni de ATP, ca ala se izoleaza. Calculatorul trebuie sa aiba conditiile de mers indeplinite ca sa lase trenul sa circule.
Erorile de ATP pot fi din cauza instalatiei SCB, si nu "macaze sarite" sau ce spui tu acolo, ci sectiuni care fileaza sau coduri nereceptionate, sau din cauza instalatiei ATP imbarcate. Astea se stiu care cum sunt si marea majoritate sunt erori ale trenurilor. |
|
Sus |
|
|
Marius26102001
Data înscrierii: 15/Iun/2013 Ultima vizita: 27/Iul/2015 Mesaje: 5
|
Trimis: Sâm 09 Noi 2013 16:23:26 Titlul subiectului: |
168718 |
|
Metrourile Bombardier au votul meu.
-Poti merge din vagon in vagon
-BM-urile au sistem de detectare automata a obiectelor intre usi. La IVA nu exista acest sistem. Daca ti-ai prins ceva si mecanicul nu vede, pot zice doar OUCH!
-BM-urile sunt mai fiabile, mai silentioase.
-BM-urile consuma mai putin curent. |
|
Sus |
|
|
riciu
Data înscrierii: 05/Feb/2011 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 08:50:47 Titlul subiectului: |
168968 |
|
Din experienta mea de viata (valabil pentru ORICE domeniu): cu cat arata ceva mai bine la exterior, cu atat e mai prost la interior. Ambalajul -aproape intotdeauna- e invers proportional cu continutul. |
|
Sus |
|
|
BMC
Data înscrierii: 04/Noi/2013 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 34 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 08:57:47 Titlul subiectului: |
168969 |
|
Cum sa mergi din vagon in vagon? Parca pe usi e scris Accesul Interzis. Si sunt si incuiate. Doar paznicul de garnitura din vagon are cheia. Mereu am vazut o gorila BGS care se plimba prin tren desi nu stiu daca e un singur paznic pe toata gasrnitura sau unul pe fiecare vagon. Desi nu are rol de controlor cartela. Doar pazeste sa nu se intample incidente in metrou. |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 18:33:19 Titlul subiectului: |
169027 |
|
BMC,
nu stiu daca ai observat, dar intre vagoanele de la bombardier exista un burduf prin care chiar poti trece. Iti recomand sa incerci cu incredere.
Sunt 2 paznici BSG intr-un bombardier. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 20:15:53 Titlul subiectului: |
169034 |
|
Si la IVE - alea cu usile incuiate - nu exista paznici. |
|
Sus |
|
|
|