Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Pantelimon
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 15:59:56    Titlul subiectului: 160143

Citat:
eu deja ma gandesc la 2 variante, cu pasaj rutier pe axa N - S sau E - W

Si unde vezi tu rampele de acces pentru pasajul auto de pe directia E - V?
Pasajul E - V are avantajul ca poate "sunta" atat Calea Victoriei cat si Piata Rosetti, dar cum intri si iesi in/din el? Doar sa se aplice "modelul Basarab" care are bretele late de o banda iar in paralel, la sol, strazile au tot cate o banda! Crezi ca Astaldi a facut asa o mare grozavie ca trebuie copiata?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 17:32:53    Titlul subiectului: 160146

Pasajul, daca se va face, trebuie sa fie subteran, nu o sa faci un monstru suprateran in centrul orasului.
Intra in subteran la CCA si iese la Rosetti .


Ultima modificare efectuată sab la Mie 31 Oct 2012 19:23:49, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 19:22:01    Titlul subiectului: 160149

Exact, trebuie sa-l caut ca il am pe undeva.
Pe de alta parte nu e de neglijat nici un pasaj N - S.
In ambele variante este clar ca M 5 va fi sub M 2 si ca actualul pasaj pietonal va suferi modificari substantiale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 19:29:03    Titlul subiectului: 160151

Cred ca te referi la aceste schite.
M5 nu trebuie sa fie neaparat sub M2, poate fi si peste M2, iar pasajul rutier deasupra M5. Nu prea imi este clar ce se intampla cu gurile de acces de la pasajul pietonal aflate in calea pasajului rutier., daca dispar este o prostie.
Ceea ce este clar este ca pasajul este trasat in ideea de a salva pietonal, pe care il ocoleste. Nu este o idee buna, dupa parerea mea. Este o incropeala gen Unirii.
Pasajul N-S, dupa parerea mea, nu are pe unde sa mai treaca.



MetroUnivb.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.47 kb
 Vizualizat:  de 10652 ori

MetroUnivb.jpg



MetroUnivc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.25 kb
 Vizualizat:  de 10652 ori

MetroUnivc.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 19:40:02    Titlul subiectului: 160153

Acestea sunt schitele. Nu inteleg unde e confuzia. Tot timpul am spus pasaj E - W SAU N - S. Sau unul sau altul.
In ceea ce priveste pasajul pietonal, acesta poate fi "rupt" in mai multe pasaje. Numai cine vrea "o diagonala" va trebui sa intre de 2 ori in pamant.
Poate reusesc sa ies si eu cu o schita.
Nu cred ca incap intre pasajul pietonal si M 2 atat M 5, pasajul rutier si corespondenta M 2 / M 5.
Obligatoriu M 5 va fi statie "de adancime" ( daca se vrea si pasajul rutier, daca se renunta la el nu ). Sau mai stii, poate peste ceva zeci de ani o sa avem ( cel putin ) un pasaj rutier de adancime la Universitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 20:31:47    Titlul subiectului: 160156

Pasajul pietonal de la Universitate e perfect. Daca ar fi separat in mai multe pasaje simple ar iesi haosul de la Obor. Stiu ca acolo au fost altele datele problemei, dar rezultatul e neplacut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 20:31:49    Titlul subiectului: 160157

andrei11 a scris:
Nu cred ca incap intre pasajul pietonal si M 2 atat M 5, pasajul rutier si corespondenta M 2 / M 5.
M5 vine cu pasajul pietonal deasupra o portiune din traseu, apoi statia M5 si pasajul rutier ar trebui sa fie la acelasi nivel pentru a se putea "strecura" ambele pe la nivelul etajului intermediar din statia M2. De aceea spun ca nu imi este clar ce se intampla cu cele doua iesiri din pasajul pietonal situate pe latura sudica. In mod normal pasajul rutier nu are cum sa fie la acel nivel, ar trebui sa fie sub gurile de iesire.
Sa nu cumva ca pasajul rutier din schita sa fie exact la nivelul celui pietonal actual..

Sunt de acord cu Flo, ca pasjul pietonal actual este foarte bun ca si conceptie, de aceea el trebuie fie demolat si reconstruit in aceeasi forma (daca se pune problema sa se amplaseze statia M5 si/sau pasajul rutier exact sub el), fie sa ramana nemodificat si toata "tevatura" sa-l ocoleasca.
andrei11 a scris:
Nu inteleg unde e confuzia. Tot timpul am spus pasaj E - W SAU N - S. Sau unul sau altul.

Exact la asta ma refeream si eu, la ipoteza ca se face pasaj N-S si nu se face E-V. Amandoua este clar exclus.
Cel mai probabil statia M2 se intinde pana foarta aproape de suprafata, nu mai poti sa treci cu nimic pe deasupra, exact cum s-a intamplat si la Unirii.
Pe unde trece pasajul N-S ? Doar prin fata Teatrului National si Intercontinentalului ar mai fi loc., adica ocolind statia M2.. Dar este liber spatiul acolo ?
Eu cred ca in 1986 s-a lasat loc doar pentru un pasaj E-V, desi ca spatiu disponibil sub trama stradata si ca importanta axeleor de circulatie, ar fi trebuit sa fie pasaj N-S. La ora de varf se vede clar cum se impotmoleste circulatia la iesirea din pasajul Unirii spre Universitate si ca ar fi fost necesar un pasaj N-S acolo, care sa "fenteze" inclusiv semaforul de la Doamnei.
Cu M5 este ultima sansa acolo...


Ultima modificare efectuată de către sab la Mie 31 Oct 2012 20:52:31, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 20:51:03    Titlul subiectului: 160158

Am pus cotele in metri sa ne fie mai usor.
Pasajul rutier trebuie sa aiba cota libera vreo 5 metri minim ( 5,5 ideal ), plus alti 40 centimetri "tavan" plus alti 40 centimetri fundatii, rezulta vreo 6 metri - poate chiar 7 metri SUB cota 0 ( zero ).
Da, mi-a scapat aspectul ca pasajul rutier este la nivelul pietonalului.
De ce sa fie "haos" la Obor ? Cuvantul mi se pare nepotrivit, e luat din media.
Si cu legatura M 2 / M 5 ce faci ? Pe unde "o scoti" ca deasupra lui M 5 ai masini la subsol ?
sab a scris:
Cel mai probabil statia M2 se intinde pana foarta aproape de suprafata, nu mai poti sa treci cu nimic pe deasupra, exact cum s-a intamplat si la Unirii.

Se modifica accesele. Nu stiu daca ai observat, dar statia efectiva e scunda, gen "Izvor" si nu inalta gen Unirii sau Militari sau Balta Alba. ( Asta din cauza nivelului intermediar al fostei parcari ).
Cu siguranta E - W este mult mai ieftin decat N - S.



metri.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.78 kb
 Vizualizat:  de 10604 ori

metri.jpg




Ultima modificare efectuată andrei11 la Mie 31 Oct 2012 20:56:56, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 20:55:16    Titlul subiectului: 160159

Legatura M2-M5 nu cred ca prezinta probleme, ea este in partea cu Universitatea, deci s-ar putea face ceva ca la Victoriei, unde se iese din statia M1 exact pe sub pasajul rutier. Asta daca pasajul este cumva deasupra statiei M5.
Daca cele doua sunt la acelasi nivel, atunci este mai simplu.
Ok, statia M2 poate fi scunda, dar peretii mulati nu sunt pana la suprafata ?Asa am vazut ca se face la M5, poti sa mai pui maxim niste tevi deasupra statiilor, nu mai poti sa strecori un pasaj, chiar daca aparent statia nu foloseste tot spatiul pana la suprafata.Aici cred ca apare problema la Universitate, daca nu faci lucrari coordonate ca la Victoriei, te trezesti in situatia Unirii, o statie cu niveluri foarte inalte (nefolositoare) si un pasaj rutier stracurat ulterior aiurea pe unde a mai fost loc. Bine ca nu a fost nevoie sa darame magazinul Unirea sa faca loc pasajului.
De acea spun ca odata cu M5 este ultima sansa sa se faca pasaj la Universitate. Altfel, nu stiu daca mai putem aplica solutia Razoare, sa lasam "urmasilor urmasilor nostri" sarcina pasajului rutier. Nici la Razoare nu este folosit tot spatiul pe ianltime, dar nu mai poti strecura un pasaj pe deasupra statiei de metrou, ci numai prin lateral. In schimb statia Academia Militara are 3 niveluri subterane, din care cel putin unul nefolositor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2012 21:11:12    Titlul subiectului: 160160

E ceva care "nu-mi da" sau nu inteleg.
Se pricepe cineva sa-mi verifice si mie scara schitei ?
Poate am gresit eu fundamental desenul.
Mai verific si eu odata scara. ( Proportiile ).
sab a scris:
Daca cele doua sunt la acelasi nivel, atunci este mai simplu.

Nu inteleg cum strecori pasajul de legatura care pleaca din M 5 pe langa ( pe unde ? ) pasajul rutier care va fi deasupra statiei M 5.
Voi reface desenul cu o scara mult mai precisa, ca sa stim la ce ne raportam.



Pasaj auto.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.68 kb
 Vizualizat:  de 10586 ori

Pasaj auto.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 08:54:06    Titlul subiectului: 160163

Pasajul auto NU va fi deasupra statiei M5. Asa cum am spus, cele doua trebuie sa fie paralele in cazul in care M5 trece pe deasupra M2. Daca trece pe dedesubt, se schimba povestea. Aceasta ar fi cea mai buna solutie, mai ales daca vrem sa lasam loc de dezvoltare ulterioara a unui pasaj rutier si sa nu il facem acum...
Sa ajunga M5 la Eroilor in urmatorii 10 ani, sa se puna problema continuarii spre Universitate si discutam atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 10:29:36    Titlul subiectului: 160166

Revin: unde vor fi rampele pentru un pasaj E-V? Eu nu vad spatii prea largi nici la CCA si nici la Rosetti.

P.S.: Nu am luat niciodata in considerare un pasaj suprateran.

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 16:02:54    Titlul subiectului: 160175

Imposibil ca pasajul rutier sa fie paralel cu statia M 5. Paralel, adica la acelasi nivel ? N-au loc intre parcare si Universitate. Imposibil, M 5 va ocupa acolo intreg spatiul disponibil.
Acum despre pasajul rutier E - W
La Rosetti si pana la Universitate e loc de 2 benzi / sens care sa intre in pamant. ( Si sa ramana si ceva la suprafata ).
La CCA practic toata strada va intra in pamant, va subtraversa Calea Victoriei / Balcescu si va iesi la Rosetti.
Trebuie facute ceva scheme de circulatie acolo pentru ca nu o sa ai posibilitatea de intrat pe Elisabeta decat venind pe la Rosetti.
Sau evident pe ocolitelea pe la Politia Capitalei, ca si pana acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 19:14:46    Titlul subiectului: 160176

Daca M5 va trece peste M2, asa cum se vorbeste "prin targ",atunci va ocupa intregul spatiu disponibil pe inaltime pana la pasajul pietonal . Cam la adancimea de -11,7 m cat ti-a dat tie nivelul intermediar de pe M2 este la ora actuala o statie M5 (vezi statia Orizont atasata). Si nu este o statie "sofisticata", are doar doua niveluri, peron si vestibul, iar pana la suprafata ramane loc de o teava si de radacinile unui pom. Deci nici vorba sa mai incapa pasajul rutier si inca pe sub pasajul pietonal.
Si tine cont ca trebuie un "buffer" (spatiu tampon) peste inelele de la tunelul M2, nu pot sa treaca "beton peste beton" decat daca reconstruiesc zona de intersectie in galerie rectangulara, caz exclus din start.
Ba chiar cred ca o parte din vestibulul statiei M5 se va afla la nivelul pasajului pietonal actual, foarta aproape de suprafata, adica din pasajul pietonal actual se va intra direct in zona de taxare M5, fara vreun alt nivel intermediar, poate doar cateva trepte, insa in niciun caz cate sunt la M2. Deci statia M5 (in varianta M5 peste M2) va avea 2 niveluri.
Singura sansa pentru un pasaj rutier E-V este sa fie paralel cu statia M5, la aceeasi inaltime. Asta sugereaza schitele de mai sus. Altfel nu are loc. Eu cred ca este loc pana la parcare, altfel nu aparea propunerea de pasaj rutier de mai sus, in "fandare".

Ceva totusi nu "se leaga" cu ce a transpirat in presa despre statia Universitate 2 ca si imagini. Acolo se vede ca este o statie de mare adancime. In fata se vad niste rulante destul de lungi, care cel mai probabil vin din pasajul pietonal actual. Mai sunt rulantele care coboara la peron (in centrul imaginii), iar in stanga cred ca este legatura cu M2. Ciudat este ca si spre legatura cu M2 scarile par sa urce.

O fi varianta de statie cand M5 subtraversa M2 ? Daca M5 se duce pe sub M2, este cu totul alta discutie, asa cum am mai spus, in acest caz este loc "berechet".



orizont_1_107.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.9 kb
 Vizualizat:  de 10459 ori

orizont_1_107.jpg



statie-universitate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.75 kb
 Vizualizat:  de 10452 ori

statie-universitate.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 20:35:35    Titlul subiectului: 160180

Acum pun si eu o intrebare. Au inceput sa sape tunelurile ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 20:42:11    Titlul subiectului: 160182

Exclus sa aiba loc.
"Fandarea" are drept unic scop sa creeze un spatiu pentru a putea sa intri direct din jumatatea de pasaj pietonal ramasa in M 5.
Sa ne amintim ca nu se poate face statia lui M 5 dincolo, catre Rosetti pentru ca ar iesi peronul prea ingust Cred ca stii ca pana si #subway a recunoscut ca statia spre Rosetti ar fi mai logica, inclusiv ca si corespondenta M 2 / M 5 dar nu se poate face ca nu e spatiu pe latime.
Faptul ca e un pasaj rutier acolo care ciunteste din pasajul pietonal indica clar ca statia lui M 5 este sub cea lui M 2 ( ca si nivel, sa nu se inteleaga altceva ! ).
Nu mi-e clar cum au facut ei in poza corespondenta pentru ca aceasta nu se poate face decat undeva la nivelul trotuarului ( ceea ce este grav ). De aceea trebuie daramat partial si pasajul pietonal ( si reconstituit ) pentru ca sa putem avea un pasaj de corespondenta la dimensiuni normale, pe sub pasajul pietonal.
E clar, trebuie sa vin cu niste schite, dar o sa dureze.


Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Joi 01 Noi 2012 20:47:23, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 20:45:05    Titlul subiectului: 160183

guest a scris:
Au inceput sa sape tunelurile ?

Nu.
andrei11 a scris:
statia spre Rosetti ar fi mai logica, inclusiv ca si corespondenta M 2 / M 5 dar nu se poate face ca nu e spatiu pe latime

Cred ca este vorba doar de iesirea din statie, care ar fi doar sub bulevard. In rest este destul loc.
andrei11 a scris:
Nu mi-e clar cum au facut ei in poza corespondenta pentru ca aceasta nu se poate face decat undeva la nivelul trotuarului ( ceea ce este grav ).

De ce sa fac la nivelul trotuarului cand nivelul intermediar este la -11m ?
Facem ca la Unirii, urcam ca sa avem de unde sa coboram ?
Din vestibul trebuie sa fac stanga, pe deasupra liniei catre Eroilor. In poza cred ca nivelul pasajului de legatura este acel etaj/balcon alb ntermediar care se vede in fundal, dar mie mi se pare sus.
Eu as face vestibulul M5 exact in dreptul etajului M2 nefolosit acum. Urc putin, merg drept si ajung la etajul intermediar M2 de unde cobor la peron.
Trebuie evitate cu orice pret corespondente gen Unirii sau Victoriei (initial).


Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 01 Noi 2012 21:09:42, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 21:08:56    Titlul subiectului: 160189

Daca s-ar lucra cu acelasi spor la magistrala 5 de metrou, cu care discutam la aceste topice, metroul ar fi gata intr-un an sau chiar mai repede Very Happy

Acum revenind la lucruri serioase, de ce nu au inceput sa sape tunelele ? Din cate stiu acest lucru trebuia sa demareze din toamna asta.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 21:11:57    Titlul subiectului: 160190

Abia acum se finalizeaza radierul la Academia Militara, locul pe unde se vor introduce TBM-urile. Fara aceasta statie gata la nivel de structura nu se putea face niciun cm de tunel.
Probabil ca spre sfarsitul anului incep sapaturile la tuneluri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 23:36:50    Titlul subiectului: 160202

Am refacut schita, mai ingrijit ca si scara de executie.
Este clar ca pentru a se incadra cu M 5 peste M 2 vor avea probleme.
Este clar ca pasajul de legatura va iesi nasol de tot, chinuit si evident pe undeva pe sub trotuar.
Este clar ca solutia logica este cu M 5 sub M 2, asa vom avea loc si de pasaj rutier si de un pasaj de corespondenta decent.
Pasajul actual pietonal subteran oricum va suferi schimbari ( amputari ) dar problema nu ar fi asa de grava.
Sab, statia intre Universitate si Rosetti nu are latime suficienta, îi mai trebuie vreo 3 metri - 3 metri si ceva pe care nu are de unde sa-i scoata acolo. În schimb în fața Universității da.



V 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.77 kb
 Vizualizat:  de 10372 ori

V 1.jpg



V 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.95 kb
 Vizualizat:  de 10372 ori

V 2.jpg



V 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.86 kb
 Vizualizat:  de 10372 ori

V 3.jpg



V 4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.56 kb
 Vizualizat:  de 10372 ori

V 4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 11:31:54    Titlul subiectului: 160210

Citat:
Acum despre pasajul rutier E - W
La Rosetti si pana la Universitate e loc de 2 benzi / sens care sa intre in pamant. ( Si sa ramana si ceva la suprafata ).
La CCA practic toata strada va intra in pamant, va subtraversa Calea Victoriei / Balcescu si va iesi la Rosetti.
Trebuie facute ceva scheme de circulatie acolo pentru ca nu o sa ai posibilitatea de intrat pe Elisabeta decat venind pe la Rosetti.
Sau evident pe ocolitelea pe la Politia Capitalei, ca si pana acum.

Lungimea rampei depinde de adancimea la care se va traversa Piata Universitatii. Sunt de parere ca schema de la Basarab, cu bretele inguste, nu ar trebui repetata. Gandeste-te la "schemele de circulatie" si pe urma o sa vezi ca directia E-V nu e prea convenabila! Bulevardul va ramane tot cu acel pseudo-sens unic? Atunci e simplu - ingropi doua benzi dinspre Rosetti (sper ca esti de acord cu distrugerea intregului rond de la Rosetti in caz de nevoie Rolling Eyes ) si le scoti afara la CCA.

Citat:
Pasajul actual pietonal subteran oricum va suferi schimbari ( amputari ) dar problema nu ar fi asa de grava.

Gandire tipic romaneasca! Pentru noi niciodata o problema nu este grava! Doar nu am rezolvat niciuna pana acum, nu? Daca te gandesti la suprimarea traversarii in diagonala, poti renunta complet la pasaj! Fluxurile principale ale circulatiei auto se vor intersecta denivelat, deci la suprafata nu va mai ramane mare lucru - trecerile de pietoni vor fi bine-venite!

Citat:
Este clar ca solutia logica este cu M 5 sub M 2, asa vom avea loc si de pasaj rutier si de un pasaj de corespondenta decent.

Atat de jos? Si de ce actuala statie Universitate este atat de adanca? Nu a existat niciodata niciun proiect de a "trage" ceva pe deasupra?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 12:49:58    Titlul subiectului: 160213

M2 a fost construita la acea adancime pentru a lasa loc unui pasaj rutier.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 13:24:15    Titlul subiectului: 160214

5 sau chiar 6 % mi se pare rezonabila rampa.
Lasand la o parte faptul ca la CCA panta naturala a terenului favorizeaza un pasaj subteran.
Spatiul liber al pasajului trebuie sa fie de 5 metri, deci soseaua e undeva la 6 metri sub trotuare, asadar rezulta o rampa mai mult decat decenta de 125 metri ( pentru 5 % ).Cum am mai spus la CCA va fi si mai scurta pentru ca acolo te ajuta terenul.
Nu inteleg de ce tot te raportezi la Basarab si la ce bretele de acolo. Aici se va intra in pamant cu 2 + 2.
Pasajul E- W e mai simplu de facut decat cel N - S. Evident ca N - S e mai necesar, o sa ma gandesc si la variante pentru N - S, dar E - W costa mai putin.
Elisabeta va avea 2 sensuri de circulatie si nu ca acum un pseudo unic sens.
Diagonala pentru pasajul pietonal va ramane, dar va avea 2 nivele ( Shocked ).
Uite o schema, va trebui sa vin si cu cele 2 sectiuni ( transversale si longitudinale ), dar va mai dura.
Exclus treceri pietonale la nivel, vor fi tot subterane si tot cu merdenele, lapte batut & CO.
M 2 este ata de jos pentru ca acolo au gasit parcarea subterana. Nu s-au gandit la altceva. Fara speculatii. Speculatii cu alte pasaje se puteau face daca se aplica varianta ca statia sa fi fost intre Batiștei și fostul Onești.(Dem. I. Dobrescu )
Am facut mai sus schemele cu adancimile si rezulta clar ca daca se vrea sa se mearga cu M 5 peste M 2 vor avea probleme, fiind practic "tunel peste tunel" ( in varianta in care se doreste ca pasajul pietonal sa fie pastrat ).
Deci orice varianta ar alege, fara cea radicala de reconstructie a intregii zone, pasajul pietonal va fi amputat.
Evident ca M 5 sub M 2 rezolva toate aceste probleme.
Scuarul de la Rosetti sa dispara, ce ai cu el ? Pentru 10 copaci lipsa, o sa-i planteze in Parcul Dr.Taberei. Copacii in parcuri, nu pe mijlocul strazii sa incurce circulatia subterana.
sab a scris:
M2 a fost construita la acea adancime pentru a lasa loc unui pasaj rutier.

Dar cu distrugerea / modificarea actualului pasaj pietonal.
Am facut schemele pentru adancimi si e clar acest lucru.



varianta 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.66 kb
 Vizualizat:  de 10312 ori

varianta 1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 13:44:20    Titlul subiectului: 160215

Varianta cu pasaj rutier sub pasaj pietonal modificat.
Rampa in acest caz s-ar duce la vreo 200 metri ( prima suta descoperita ).
Asta sa ramana pasajul pietonal in forma pe care o avem acum, dar de inaltime 3 metri.
Precizez inca odata, poate nu am fost bine inteles, schitele pe care le fac sunt publice, le puteti prelua, modifica, sterge, adauga, nu e nici o suparare, nu sunt proprietatea mea.
Chiar astept adaugiri / stergeri pe schitele mele actuale si viitoare.



Varianta 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.58 kb
 Vizualizat:  de 10305 ori

Varianta 2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 13:53:06    Titlul subiectului: 160216

Stii bine ca documentele "de partid si de stat" spun ca se va lasa loc pentru un pasaj rutier pe axa N-S sau E-V la proiectarea statiei M2.
Asa cum arata acum situatia din teren, sigur au lasat pasajul pentru E-V.
Sunt convine ca daca aceleasi directive spuneau sa se faca statie la -11m, acolo se facea, indiferent de existenta parcarii. Asa cum s-au facut statio de metrou la Obor si Muncii in fostele statii de tramvai.
De ce sa nu se poata face pasaj rutier decat cu distrugerea pasajului pietonal ? Te referi la faptul ca nu se poate sapa pe sub pasajul pietonal decat in sapatura deschisa ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 32 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community