Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri/Articole de presa despre transportul local - Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 11:49:40    Titlul subiectului: 157762

Pai nu RAT da gratuitatile, ci Consiliul Local Rosu!
Si da, investitii s-au facut, ca te plimbi cu transportul in Brasov si se vor mai face daca se urmaresc investitiile si nu pomenile. Nu iti trebuie mai mult decat un sistem mai bun de tichete, care se va implementa intr-o zi si un sistem mai avansat de informare. In rest nu ai nevoie decat de cele peste 20 linii cu program ridicat de circulatie. Pentru nivelul actual e bun si Turcia si Belarus. Merg de vreo 8 ani si merg destul de bine.
Sunt sigur ca dupa perioada de investitii buna sau rea, va urma perioada de pomeni, acaparari si degradare!

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 12:23:50    Titlul subiectului: 157763

"Gratuitatile" alea pentru pensionari si alte categorii de pomanagii manipulabili reprezinta, pe langa interesul toparlanilor politici de a-si asigura voturile celor mai putin inteligenti, si o modalitate de a subventiona, mascat, societatile de transport public.

Oficial nu o numesc "subventie", ci decontarea calatoriilor "gratuite" facute de pensionari pe banii nostri... si uite asa ne furam caciula singuri, ca rromanii... Evil or Very Mad

Sa ziceti mersi voi, cei din orase precum Brasovul, unde transportul public e relativ dezvoltat si civilizat si n-ati incercat pe pielea voastra tigania suprema maxi-taxi... la Buzau caram "gratuit" tot felul de atarnatori, subventionam masiv Transbus-ul, dar in schimb cand ai nevoie risti sa nu ai autobuz la ora potrivita si sa fii carat cu tot felul de droage si cotigi "salvate" de "intreprinzatori" de prin cimitirele de masini ale Europei... fata de maxi-taxi, MAZ-urile sunt deja S.F., ce n-as vrea si eu 30 de MAZ-uri sau BMC-uri in locul celor 105 cotinete maxi-taxi... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2012 22:51:59    Titlul subiectului: 157777

Sunt absolut de acord, situatia din Brasov e mult mai buna decat in alte orase ca de exemplu Buzau, se putea si mai bine, dar dupa cum arata situatia macar sa ramanem la acest nivel si in urmatorii ani.
Cat despre pomenile electorale, date de "rosii" RAT-ul va ajunge pe "linie moarta", politrucii astia locali nu se gandesc ca intr-o zi sacul se va goli si atunci poate nu vor mai fi bani nici de motorina, vom ajunge ca in Grecia, aia nu au bani nici sa schimbe becurile la semafoare.

O noua gaselnita a celor de la consiliul local este gratuitatea pentru someri, sa vedem cand se va aplica, oricum suntem pe drumul cel bun, Grecia venim...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 1006
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2012 15:15:48    Titlul subiectului: 2012-09-04 158681

http://www.brasovultau.ro/articol/stiri/gratuitate-pe-rat-pentru-elevi.html

04 Sep 2012

"Gratuitate pe RAT pentru elevi
Autor: Pop Florin

Abonamentele vor fi distribuite direct de către școli, pe sistemul tichet anual cu viză lunară.
Reprezentanții Primăriei Brașov, cei ai Inspectoratului Școlar Județean (IȘJ) și ai Regiei Autonome de Transport (RAT) au avut ieri o primă întâlnire pentru a pune la punct toate detaliile cu privire la acordarea gratuității pe mijloacele de transport în comun elevilor brașoveni. Aceștia au căzut de comun acord ca facilitatea să fie acordată începând cu data de 1 octombrie. În primele două săptămâni de după începerea noului an școlar, conducerea fiecărei unități școlare are misiunea de a centraliza datele și a stabili numărul exact de elevi beneficiari, fiindcă o parte dintre aceștia nu folosesc transportul în comun ținând cont că locuiesc în apropierea școlilor. Practic, fiecare elev va primi prin intermediul școlii un abonament care, apoi, va fi vizat lunar.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Joi 06 Sep 2012 13:54:30    Titlul subiectului: 158721

Ce inseamna, de fapt, gratuitate?
Eu stiu ca in Teleorman elevii au dreptul la decontarea transportului de acasa la scoala, dar decontul vine de la ministrul nostru (al educatiei), nu de la consiliile locale sau sau judetean.

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 07 Sep 2012 19:06:57    Titlul subiectului: 158754

Daca va primi prin scoala, ele vor fi finantate de la bugetul local. Stirea nu stiu daca este completa sau nu, pana acum domnul "Viceprimarul Razvan Popa" zicea initial ca abonamentele vor fi pe una sau doua linii in functie de unde locuieste copilul. Cica asta nu mai e pomana electorala pentru ca e data acum! Cand a fost data acu un an era pomana electorala si populism. Ma rog! Ideea este ca s-ar putea acoda o subventie de 50% din pretul abonamentului sau al biletelor, nu vad de ce trebuie gratuitate. Mai mult, cica dl. "Viceprimarul Razvan Popa" a gasit resurse, care pana acum nu existau! Le-o fi gasit pe la dansul prin afaceri. Cool
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 24 Sep 2012 20:51:31    Titlul subiectului: 159208

In loc de evolutie, doar un mare pas inapoi, doar taieri de trasee si orare: iata si anuntul oficial al celor de la RAT Brasov .

Sursa RAT Brasov:


Citat:
Modificari orare si trasee

24/09/2012
Schimbarile survin din data de 1 octombrie 2012

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov continua programul de eficientizare a transportului comun pe raza municipiului Brasov. Principalele obiective ale acestei etape a planului amintit vizeaza: eliminarea suprapunerilor de trasee aparute în urma modificarilor realizate de-a lungul timpului; corelarea capacitatilor de transport cu scaderea accentuata a cererii pentru anumite trasee si intervale orare; realizarea corespondentelor orare între liniile de transport. RAT a realizat mai multe monitorizari ale fluxurilor de calatori în mijloacele de transport în comun care circula în municipiul Brasov. Actiunile efectuate au relevat existenta, pe unele trasee, a unui numar mic de calatori, iar în unele intervale orare s-a constatat ca autobuzele circulau fara pasageri. În aceste conditii, începând cu data de 1 octombrie 2012, vor surveni unele modificari ale transportului în comun pe raza municipiului Brasov, dupa cum urmeaza: 1. Nu se va mai circula pe traseele 12, 24, 26, 42 si 44. Posesorii de abonamente pe aceste linii vor putea sa circule cu respectivele titluri de calatorie pe urmatoarele linii, pâna la expirarea perioadei lor de valabilitate: - abonamentele pe linia 12 vor fi valabile pe linia 16, pe tronsonul cuprins între Stadionul "Tineretului" si Livada Postei; - abonamentele pe linia 24 vor fi valabile pe linia 28; - abonamentele pe linia 26 vor fi valabile pe linia 40, pe tronsonul cuprins între Gara CFR Brasov si capatul de linie Stupini-Izvorului; - abonamentele pe linia 42 vor fi valabile pe linia 45. Cursele efectuate între Stadionul "Municipal" si zona Magurele nu vor fi afectate de lipsa liniei 44. 2. Începând cu aceeasi data, din considerente de ordin al eficientizarii activitatii: - autobuzele de pe liniile 34 si 34B vor circula între capatul de linie Livada Postei si intersectia strazii Zizinului cu Ocolitoarea Brasovului, urmând ca anumite curse, care vor fi marcate în mod special pe tabelele informative, sa circule pâna la Timis-Triaj; - autobuzele de pe linia 45 vor circula între capetele de linie Triaj si Gara pe la CET si Timis Triaj. Aceste modificari au determinat si schimbari ale orarelor de circulatie, noile tabele putând fi consultate atât în statiile RAT de pe traseu, cât si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare". 3. De asemenea, se vor modifica graficele de circulatie ale liniilor 25 si 33, noile orare putând fi consultate în locurile mentionate anterior. Schimbarile survin în conditiile în care, în ultimii ani, RAT Brasov pastreaza un nivel tarifar foarte scazut, comparativ cu alte orase din tara si acopera toate zonele municipiului cu trasee de transport.

_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 25 Sep 2012 16:13:04    Titlul subiectului: 159221

Parerea mea.

Observand ultimele idei de modificari ale traseelor, am cateva precizari si sugestii de facut:

1. Linia 12 poate sa ramina, si cred ca devine mai rentabila, daca este prelungita pana pe Tocile, rezultand astfel si intr-o frecventa mai mare de vehicule de transport in restul orasului pentru locuitorii Scheilor.

2. Mesajul despre linia 44 nu este clar. din cate am cautat pe site, nu prea e alta linie care merge pana la Brintex sau pana la Magurele. Linia 44 ar putea fi mai rentabila cu vehicule de capacitate medie, pe un traseu care sa includa si strada De Mijloc, care nu are transport decat pe linia 41.

3. Linia 42 ar putea ramine cu traseu si orar schimbat. Traseul sa fie undeva intre intersectia de la Harmanului unde e podul de cale ferata, de-a lungul caii ferate, paralel cu linia 37 pe partea astalalta in Florilor, pana la podul de pe Zizinului si continuat pe dedesubt pana la, sa zicem Saturn.

4. Liniile 3, 5b, 7, 30, 10 nu aduc nici un fel de beneficiu nici calatorilor, nici companiei. In loc de acestea, se pot modifica un pic cateva trasee care sa acopere mai bine zonele respective. Mai mult, se poate introduce (odata cu modernizarea infrastructurii de comunicatii) calatoriile cu valabilitate in timp. Adica, faceti domnule 2 lei biletul, valabil pe 60 min, cu controale sporite, treceti la cartele si la plata calatoriei prin alte mijloace si se mai rezolva din probleme, nemaifiind necesara infiintarea si desfiintarea de trasee. Sau mai simplu reduceti abonamentul de o zi de la 5 lei la 3 lei, cu controale severe, cu acces pe la prima usa (asa cum se doreste de ceva timp).

Problema de imagine care apare e simpla. Cetateanul, intelege ca atunci cand infiintezi un traseu, ii dai, si daca ala nu mai functioneaza si il inchizi, chiar daca nu circula nimeni, zice ca il tai. Orice taiere doare in constiinta publicului.
Daca tot va bazati pe studii, apai faceti-le inainte de a propune un traseu, nu dupa.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2012 19:06:10    Titlul subiectului: 159567

S-a rezolvat si problema accesului in zona ILF, unde liniile 16 si 23 vor efectua cateva curse. Desi nu s-a anuntat oficial, de la 1 oct. cursele liniei 44 spre Avicola, au fost preluate de linia 5M.

Sursa: www.ratbv.ro

Citat:
Modificari trasee liniile 16 si 23

11/10/2012
Aceste linii vor fi prelungite in zona Bartolomeu

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov continua programul de eficientizare a transportului comun pe raza municipiului Brasov, introducând cu data de 15 octombrie 2012 urmatoarele modificari: - traseul liniei 16 va fi prelungit în cartierul Bartolomeu, autobuzele urmând a circula pe traseul cuprins între Livada Postei - Strada Castanilor - B-dul. Grivitei - Stadion Municipal - Soseaua Cristianului (pâna la intersectia cu Strada Caramidariei, lânga Hipermarketul Real). - de la aceeasi data, la orele de vârf, traseul actual al liniei 23 (Saturn - Stadion Municipal) se va prelungi pe Soseaua Cristianului pâna la Depozitele ILF. Actualul traseu acopera inclusiv zona parcursa anterior de linia 44. Noile orare de circulatie ale liniilor 16 si 23 vor fi disponibile pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare", precum si în toate statiile de pe traseu. RAT Brasov aminteste faptul ca pentru a se ajunge din zona Timis-Triaj în zona Garii CFR Brasov si centrul orasului, se pot folosi din data de 1 octombrie 2012 autobuzele de pe linia 45, în locul fostei linii 42. Traseul liniei 45 a fost prelungit, astfel ca mai multe curse ajung în zona Timis-Triaj, autobuzele parcurcând urmatoarea ruta: Triaj - Timis-Triaj - CET - Energo - Carfil - Gemenii - Sala Sporturilor - Gara CFR Brasov. De asemenea, de la data mentionata, pentru a facilita accesul între centrul orasului si zona Timis-Triaj, traseul liniei 34B a fost prelungit permanent pâna la capatul de linie Timis-Triaj. Traseul liniei 34B este Timis-Triaj - CET - Energo - Carfil - Gemenii - Vlahuta - IUS - CEC - Camera de Comert - Primarie - Livada Postei. Autobuzele care circula la orele de vârf pe linia 34 parcurg traseul cuprins între Timis-Triaj si Livada Postei. Astfel, de la începutul acestei luni, traseul este cuprins la orele de vârf între Timis-Triaj - CET - Carfil - Gemenii - Scriitorilor - Toamnei - Camera de Comert - Primarie - Livada Postei. RAT Brasov precizeaza ca linia 26 a fost înlocuita cu autobuzele de pe linia 41, al carui traseu a fost prelungit pentru a-i deservi pe locuitorii cartierului Stupini. La momentul actual traseul liniei 41 este cuprins între Livada Postei - Strada De Mijloc - Strada Plugarilor - Cimitirul Central - Strada Merilor - Stupini Centru - Stupini Izvorului - Strada Baciului - Strada Lujerului.


Deasemenea se explica si modificarile naturale survenit in zona CET - Timis Triaj. Schimbarile sunt normale si oarecum in conformitate cu realitatile existente.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2012 21:23:36    Titlul subiectului: 159570

Nu ma mai mira ninic, dar sunt curios de unde au scos indicativul liniei 5M, oricum nu il va folosi nimeni de vreme ce are un orar facut in bataie de joc.
Toate "imbunatatirile" sunt facute pentru ca nu mai au bani de motorina iar cei de la banci le sufla in ceafa celor de la RAT ca sa-si plateasca ratele de leasing la "suta" de autobuze.
Calatorii au fost pusi pe planul doi, ce conteaza daca s-au scos cate linii si s-au taiat din orare, acuma deja se "taie in carne vie" ca nu mai au de ales, au ajuns la fundul sacului. Ce bune erau acum troleibuzele casate si reteaua de troleibuz la locul ei, acum nu era nevoie sa plateasca motorina la peste 6 lei litrul, totusi KW/h-tul are o evolutie mult mai constanta si mai previzibila si nu ar fi fost nevoie de o suta troleibuze dintr-un foc.
Totul a fost gandit pentru a umple punga partidului si a membrilor sai, iar omului de rand daca nu ii plac conditiile transport nu are decat sa-si i-a masina.

_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
autobuze



Data înscrierii: 05/Oct/2008
Ultima vizita: 15/Feb/2015
Mesaje: 9
Locație: (Elvetia)

MesajTrimis: Mie 17 Oct 2012 18:39:27    Titlul subiectului: 159660

Citat:
origin: Regional Newspapers Olten, Elvetia, 15.10.2012:
Discarded buses found a new life in Romania

Brasov / buses of bus Olten Olten-Gösgen-Gäu in Transylvania new usage - and look very modern. The untreated inscription still remember the original inserts.

The Romanian city Braschov is 1369 km away from Olten. Nevertheless Oltner risk there, get home feelings when they are waiting at the bus stop. For public transport in Braschov becomes a beautiful part dealt with retired Swiss buses - including buses of bus Olten-Gösgen-Gäu (BOGG). The new Romanian owners have not even taken the trouble to remove the labels. And so it is that one a bright orange MAN articulated bus with the familiar words "bus Olten-Gösgen-Gäu" or "A-wave" encounters. The vehicle has Olten left years ago for reasons of age - it looks very modern from here in the middle of old Soviet buses.

This old BOGG bus No. 43 has been found in the streets of Brasov, a new intended use.



bogg man 43 brasov.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.03 kb
 Vizualizat:  de 11400 ori

bogg man 43 brasov.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 21 Oct 2012 18:59:23    Titlul subiectului: 159777

This bus does not serve the public transport of the city. It belongs to some company, using it for the private transportation of its own employees.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Vin 09 Noi 2012 23:42:31    Titlul subiectului: 160376

Vad ca s-a dat drumul la Pasajul Independentei. Inseamna ca 9 barat va circula pe el? Ce alte modificari se vor produce in traseele liniilor de autobuz?
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2012 11:22:00    Titlul subiectului: 160379

Odată cu deschiderea circulației pe Pasajul Independenței, RAT Brașov redeschide liniile 9 și 29 care asigură legăturile cartierului Bartolomeu cu zona Rulmentul și Gara CFR Brașov. Cele două linii vor reintra în circulație de luni, scrie monitorulexpres.ro.Tot de luni se desființează linia 9B, care în ultimele șase luni, le-a suplinit pe cele două.

Linia 9, între Rulmentul și Stadionul Municipal va circula pe traseul Rulmentul - Tractor Proiect - Liceul Tractorul - Spitalul Tractorul - Piața Tractorul - 1 Decembrie 1918 - Ioan Huniade - Ec. Teodoroiu - Bartolomeu Gară - Stadionul municipal și retur.

Linia 29, între Gara CFR Brașov și Bartolomeu Nord va avea traseul pe la Făget - Spitalul tractorul - Piața tractorul - 1 Decembrie 1918 - Ioan Huniade - Ec. Teodoroiu - Cosmești - Zlatna - Poșta Bartolomeu - Cămine IAR - Bartolomeu Nord.

Frecvența trecerii prin stații a autobuzelor va fi de 50 de minute, pe parcursul întregii săptămânii.
sursa: http://www.brasovultau.ro/articol/stiri/rat-repune-in-circulatie-liniile-de-autobuz-9-si-29.html


O nouă linie RAT
.....
Noua rută scurtează cu câțiva kilometri drumul dintre Triaj și Bartolomeu, iar de luni, pe noua cale de acces va circula și o linie de autobuz, 15, pe traseul Triaj – Stadionul Municipal.

sursa: http://newsbv.ro/2012/11/09/astazi-avem-sosea-directa-intre-triaj-bartolomeu-vezi-cum-se-va-circula-aceasta-zona-foto/

Statia de la Biserica Tractorul a fost mutata 100 m spre centrul orasului,unde a fost acum cativa ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2012 15:10:56    Titlul subiectului: 160380

De cand n-am mai umblat eu asiduu cu ITBv (RATBv) linia 15 cu capat de linie in Prund si terminus undeva pe Carierei sau pe-acolo nu mai exista? S-a schimbat mult Brasovul meu ...
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 11 Noi 2012 11:11:40    Titlul subiectului: 160390

Multe linii precum 15,14,12,6,4 etc care urcau in Prund (Piata Unirii) din anul 2006 (cand s-a reinoit parcul auto) nu mai merg pana in Prund, cele care au mai ramas merg doar pana la Livada Postei. Linia 15 (Livada Postei-Lunga-Std. Municipal) s-a desfintat de vreo 2 ani daca imi aduc aminte bine la fel, iar linia 12 la fel anul acesta s-a desfintat.
Citat:
"....RAT Brasov va înfiinta, experimental, începând de luni, 12 noiembrie 2012, linia de autobuze numarul 15, având traseul cuprins între capetele de linie Triaj si Strada Independentei. Traseul urmeaza a avea o lungime de 10,8 km (dus-întors) si va trece pe strazile Harmanului - Drumul Coresi - Strada 13 Decembrie - Strada Independentei. Autobuzele de pe linia 15 vor circula toata saptamâna cu o frecventa a trecerilor prin statii de 50 de minute. Orarul de circulatie va fi cuprins între orele 5.30 si 23.30, prima plecare urmând a avea loc din capatul de linie Triaj. Orarul de circulatie va fi afisat în toate statiile de pe traseu si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea Trasee si orare. "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Dum 11 Noi 2012 21:35:29    Titlul subiectului: 160399

Al3xFlo a scris:
iar linia 12 la fel anul acesta s-a desfintat.
Asta chiar ca nu stiam ca s-a intamplat. Deci s-a schimbat complet reteaua liniilor ITB pe care o stiam eu, cea mai sigura solutie imi ramane mersul pe jos, daca nu am bani de motorina pentru masina proprie ...
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 12 Noi 2012 15:26:27    Titlul subiectului: 160404

Linia 12 s-a desfintat la 01.10.2012 ca si inca cateva linii "nerentabile", se tot fac modificari, seara pe unele linii ramane doar cate o masina la 50 de minute, eu personal mai bine folosesc masina personala, din cauza frecventei reduse si a traseelor proaste, chiar daca sunt pasionat de transportul in comun.
Oricum, multe autobuze seara se plimba cu cate un calator, probabil din cauza ca uzinele au disparut, iar cele care sunt in afara orasului cursele (conventiile) au fost luate de catre Axi-Tours, Bus Trade si altele.
Poate cu realizarea traseelor metropolitane vom vedea o imbunatarire a serviciului de transport public in Brasov.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 12 Noi 2012 20:06:18    Titlul subiectului: 160408

Inseamna ca nu am gresit prea tare; imi spuneam ca parca, totusi, am vazut un 12 in statia de la Stadion, intr-o seara ploioasa de august (cred ca m-a prins pe strada, fara umbrela, singura ploaie din vara asta) - dar afland acum ca 12 nu mai exista ma gandeam ca poate am o dezordine in amintiri.
Asta cu autobuzele care circula goale am remarcat-o si eu, cand am venit cu un 23 de pe Vlahuta pana la bariera Bartolomeu intr-o seara, in jurul orei 22.00 si nu eram, intr-un MAN articulat, decat vreo 4-5 pasageri, dintre care cel putin unul nu avea bilet (nu am avut de unde sa cumpar unul).

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 22:29:15    Titlul subiectului: 160444

A inceput constructia unui nou sens giratoriu in intersectia 13 Decembrie - Independentei, reteaua de troleibuz fiind demontata. Pe linile 7, 8, 11 si 30 au sunt trimise doar troleibuze Volvo si Renault, care pe acea sectiune circula cu motoarele auxiliare.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2012 10:20:39    Titlul subiectului: 160449

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/brasov-Supraveghere_video_si_butoane_de_panica_in_zonele_rau_famate_din_oras_0_810518982.html#

"Supraveghere video și butoane de panică în zonele rău famate din oraș

14 noiembrie 2012

Autor: Simona Suciu

Brașovul vrea să devină un exemplu în ceea ce privește implementarea unui sistem inteligent și economic de iluminat public, dar și a unui sistem de transport în comun eficient și modern, scrie bzb.ro.

Primăria a solicitat o finanțare nerambursabilă de 8,59 milioane lei pentru iluminatul public și monitorizarea zonelor periculoase. Se vor monta camere video în zonele rău famate, dar și butoane de panică. În plus va fi un dispecerat care va prelua toate apelurile, iar poliția va putea interveni rapid.

În domeniul transportului public, am modernizat deja cea mai mare parte a parcului auto RAT și ne gândim la extinderea rețelei de transport în zona metropolitană. RAT are această capacitate și e important să facem acest lucru, iar Primăria Brașov are deja un proiect în acest sens. De asemenea, un iluminat public bine gândit și eficient nu reduce doar consumul și costurile, ci și actele de vandalism, furturile și spargerile de mașini etc. Sunt două componente care se află în atenția noastră, vrem să implementăm aceste proiecte și să dăm un exemplu de bună practică pe care să îl preia și alte comunități", a precizat primarul George Scripcaru, citat de bzb.ro.

Primăria a solicitat o finanțare de 20.333.319,63 milioane lei pentru modernizarea RAT. Fiecare autobuz RAT va fi monitorizat prin GPS pentru a se asigura respectarea orarelor, se vor monta panouri electronice în stații prin care călătorii vor fi informați cu privire la graficele de circulație sau unele deficiențe apărute. În plus, proiectul va permite taxarea călătorilor prin sistem e-ticketing. În autobuze vor fi aparate care validează călătoria la simpla apropiere a biletului de acesta, mai scrie bzb.ro."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2012 14:41:37    Titlul subiectului: 160451

Citat:
În domeniul transportului public, am modernizat deja cea mai mare parte a parcului auto RAT și ne gândim la extinderea rețelei de transport în zona metropolitană. RAT are această capacitate și e important să facem acest lucru, iar Primăria Brașov are deja un proiect în acest sens.
Ce-a mai mare parte? Da, comparativ cu anii 80-90. Sunt 15 autobuze moderne care au afișaj digital, anunțarea stației, AC, LF. Asta este mai puțin de 10% din totalul parcului. Să nu vorbim de troleibuze care sunt mult mai bune decât Rocarurile anilor 90 dar au peste 20 de ani vechime. Un parc modern ar consta în mare parte din autobuze ecologice sau mai bine troleibuze cu AC în salon, afișaj digital, automat de bilete, anunțarea vizuală și acustică să nu mai zic de LF 100%.
Citat:
Fiecare autobuz RAT va fi monitorizat prin GPS pentru a se asigura respectarea orarelor, se vor monta panouri electronice în stații prin care călătorii vor fi informați cu privire la graficele de circulație sau unele deficiențe apărute. În plus, proiectul va permite taxarea călătorilor prin sistem e-ticketing. În autobuze vor fi aparate care validează călătoria la simpla apropiere a biletului de acesta
Asta se promite de ani de zile și încă nimic nu s-a realizat. Cum se zice în engleză: I belive it when I see it.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2012 20:37:09    Titlul subiectului: 160513

Nu, ei se refera la faptul ca au schimbat parcul auto cu unul mai nou si atat, mare fas, iar o groaza de troleibuze au ajuns la export sub forma de fier vechi si cum lauda de sine nu miroase a bine aproape jumatate din parc zace prin curtea regiei in timp ce la orele de varf sunt trimise mai putine autobuze la traseu decat ar trebui, pe liniile 5 si 17 la orele de varf sunt trimise autobuze scurte de 12m in loc de articulate si exemplele pot continua. Cei care sunt nevoiti sa circule zi de zi cu RAT trebuie sa indure inghesuiala tipica anilor '80, iar ei se gandesc la GPS-uri si la alte SF-uri cand nu sunt in stare sa respecte cateva principii de baza pentru un transport civilizat: orare respectate si vehicule suficiente la traseu.
Unii ar spune sa privesc "mai departe" iar cei de la RAT zi de zi ne ofera o intoarcere in timp cu 25 de ani si reediteaza conditiile umilitoare de transport din anii '80.

Propun celor de la RAT sa implementeze o noua strategie de marketing:
"Vrei sa te intorci in timp? Urca in autobuzele noastre si te aruncam cu 25 de ani inapoi in anii '80: aglomeratie si bataie de joc cu vehicule moderne."

_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Al3xFlo



Data înscrierii: 06/Iul/2008
Ultima vizita: 21/Dec/2012
Mesaje: 28
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2012 15:27:14    Titlul subiectului: 161116

Program circulatie Sarbatori
20/12/2012
Orarele de circulatie vor fi modificate

Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov aduce la cunostinta calatorilor faptul ca, în perioada 24.12.2011 – 13.01.2013, circulatia mijloacelor de transport în comun se va desfasura conform unui orar special, dupa cum urmeaza: 24 decembrie 2012: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 5.30 – 23.30; 25 si 26 decembrie 2012: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 – 22.30; 27 si 28 decembrie 2012: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 5.30 – 23.30; 29 decembrie 2012: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 – 22.30; 30 decembrie 2012: conform programelor unei zile de duminica, între orele 6.30 – 22.30; - 31 decembrie 2012: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 5.30 – 21.00. În noaptea dintre 31 decembrie 2012 si 1 ianuarie 2013, autobuzele de pe linia 20 (traseul Livada Postei – Poiana Brasov) vor circula permanent, cu o frecventa de 60 de minute; - 1 ianuarie 2013: conform programelor unei zile de duminica, între orele 7.30 – 22.30; 2 ianuarie 2013: conform programelor unei zile de sâmbata, între orele 6.30 – 22.30; în perioada 3 – 13 ianuarie 2013, mijloacele de transport în comun ale RAT Brasov vor circula conform orarelor folosite în timpul vacantelor. Orarele valabile în aceasta perioada vor fi afisate în toate statiile, precum si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea “Trasee si orare”. Orarele valabile în perioada 3 – 13 ianuarie 2013 vor fi afisate având mentiunea “Valabil din data de 3 ianuarie 2013”.


sursa: http://www.ratbv.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2013 10:44:24    Titlul subiectului: 162654

http://adevarul.ro/locale/brasov/transport-gratuit-elevi-fotecursele-poiana-brasov-vor-15-minute-distanta-1_511a8c55344a7821183203ec/index.html#

"Transport gratuit pentru elevi la FOTE. Cursele spre Poiana Brașov vor fi la 15 minute distanță

12 februarie 2013,
de Simona Suciu, Devino fan

Festivalul Olimpic al Tineretului European se desfășoară în perioada 17-22 februarie. FOTOArhivă.
20 de autobuze RAT îi vor transporta pe elevii brașoveni care vor să urmărească competițiile dimn cadrul Festivalului Olimpic al Tineretului European.

Transportul va fi asigurat pentru toate cele patru locații în care sunt programate competițiile. Punctele de plecare pentru autobuze vor fi strada Poienelor, Livada Poștei și Bartolomeu (capătul de linie al traseului 5).

„Am stabilit un grafic cu RAT și cu fiecare școală astfel încât să putem asigura participarea doritorilor la toate competițiile. Fiecare șofer va avea un tabel nominal cu elevii și sportivii de la cluburile sportive școlare care au solicitat să fie prezenți la competițiile de la Poiana Brașov, Predeal sau Cheile Grădiștei. Obligatoriu, elevii vor avea un însoțitor de la școala lor. Cei mai mulți doritori au fost pentru concursul de schi alpin, biatlon și snowboard“, a precizat viceprimarul Răzvan Popa.

În cazul în care vremea va fi potrivnică, cursele către Cheile Grădiștei vor ajunge la o distanță de 1,5 kilometri de locul unde se desfășoară concursul de schi fond, iar dacă vremea o va permite, autobuzele vor ajunge până la destinație, scrie brasovultau.ro

Pe întreaga perioada a FOTE 2013, cursele RAT către Poiana Brașov vor avea o frecvență de 15 minute, în prezent acestea circulând la un interval de 30 de minute."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 10 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community