Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M5: Cartier Drumul Taberei - Universitate (etapa 1)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 44, 45, 46  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 14:01:24    Titlul subiectului: 160217

Cred ca sunt 2 filme diferite, cea cu "locul" si cea cu "parcarea".
In mod categoric in actuala configuratie a statiei M 2 nu se putea face pasajul rutier E - W decat cu distrugerea pasajului pietonal si refacerea lui.
Si trecerea pasajului rutier peste tunelele lui M 2 "fier pe fier".
Asa rezulta din adancimi, e clar. Acum sunt facute la scara, cu eroare de maxim 1 pixel, adica de vreo 5- 10 cm. ( eroarea ). Evident ca si tunelul de metrou e facut la scara. ( 6,5 metri ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 14:06:03    Titlul subiectului: 160218

1.Pseudo sensul unic de la Calea Victoriei la Piata Operei clar avantajeaza transportul in comun. Ar fi o tampenie renuntarea la el.
2.Daca se intra in subteran de la CCA cu 4 benzi cum ramane cu statia RATB de la Universitate. Ma gandesc ca in momentul asta in subteran nu prea ai ce sa faci fiindca pe o parte ai Universitatea si pe cealalta e parcarea nou construita de niste genii in ale urbanismului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 14:12:08    Titlul subiectului: 160219

Pseudo sensul unic de pe Elisabeta este cea mai mare greseala posibila a tuturor timpurilor, eu ca sa plec cu auto personal de la voi spre mine nu am decat 2 variante, si anume Splai / Unirii sau Stirbey / Dacia sau Universitate.
Evident si "inelul" ( Stefan cel Mare / Mihai Bravu ).
Cu metrou cu statii centrale din juma in juma de kilometru ( Eroilor / Hasdeu / Cismigiu / Universitate ) scuza-ma, dar la ce-ti mai trebuie troleu / auto ?
Troleele / auto de pe Elisabeta vin din Militari / Dr. Taberei. Ambele cu metrou.
Evident ca vorbesc despre metroul de la voi "dus" pana la Iancului cel putin.
Din pacate Elisabeta este prea ingusta ca sa suporte si bretele, trebuie sa intre toata in pamant la CCA.
Si oricum din motive stricte de siguranta nu-ti permiti in subteran o singura banda / sens. Desi la Bascov asa s-a construit, si recent .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 14:25:54    Titlul subiectului: 160220

Citat:
Pseudo sensul unic de pe Elisabeta este cea mai mare greseala posibila a tutror timpurilor, eu ca sa plec cu auto personal de la voi spre mine nu am decat 2 variante, si anume Splai / Unirii sau Stirbey / Dacia sau Universitate.

Poti sa crezi ca nu ma intereseaza pe unde vii tu cu auto-ul tau personal in Drumul Taberei.Pe mine ca utilizator de transport in comun ma intereseaza ca pe Regina Elisabeta transportul in comun e cat se poate de ok.

Citat:
Cu metrou cu statii centrale din juma in juma de kilometru ( Eroilor / Hasdeu / Cismigiu / Universitate ) scuza-ma, dar la ce-ti mai trebuie troleu / auto ?

Pentru simplu motiv ca poate nu vreau sa imi iau abonament la ratb si metrou.Sincer in momentul asta RATB-ul ofera mai multe optiuni ca metrorex.
Si daca tot ai vorbit de statii centrale din juma in juma de kilometru : nu ti se pare ca e o rispa de bani?Scuza ma ca te intreb dar cati calatori poate sa iti aduca zona de la drept fiindca nu vad nici mare cartier rezidential acolo nici cine stie ce zgarie nori care trebuiesc deserviti .Cred ca o statie intre Eroilor si Universitate era indeajuns(totusi vorbim de niste sume cosiderabil mai mari decat a pune o copertina si o placa cu numele statiei)


Citat:
Troleele / auto de pe Elisabeta vin din Militari / Dr. Taberei. Ambele cu metrou.


Scuza-ma ca iti spun da' in Militari cu tot metroul se circula la greu cu transportul la suprafata.Crede-ma ca il unele dimeneti aveam probleme cu urcatul in 336 de la Eroilor(ca sa nu ai dubii ma duceam la Armeneasca).
Deci cred ca afirmatia ta cam pica...

Citat:
Evident ca vorbesc despre metroul de la voi "dus" pana la Iancului cel putin.


Visezi frumos nu-i asa?Eu din ce vad inca nu se stie ce-or sa faca cu statia la Universitate ....deci de unde pana la Iancului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 15:23:30    Titlul subiectului: 160222

Transportul in comun pe Elisabeta vine dinspre Dr. Taberei / Militari.
Cu metrou la scara si in Dr. Taberei si in Militari si cu posibilitatea unui singur schimb la Eroilor catre statiile pana la Universitate ( din Militari ), cu statii dese si necesare orice RATB pe Elisabeta este sortit esecului.
Daca nu vrei sa-ti iei abonament combinat este treaba ta personala si cred ca nu intereseaza pe nimeni obtiunile tale ca sa le faci publice.
Transportul in comun in capitala Republicii Romania se compune din transport la suprafata si transport subteran. N-am ce-ti face. Trebuie sa le iei in mod unitar si nu separat asa cum vrei tu sa ne sugerezi.
Statia de la drept este ESENTIALA pentru M 5. Oricum fiind contra metroului in general si al lui M 5 in particular nu o sa-ti explic de ce statia Hasdeu e importanta. Toti forumistii interesati deja stiu raspunsul.
Pentru a avea o singura statie intermediara intre Eroilor si Universitate te rog ia legatura cu Biroul de Dezvoltare Strategica de dinainte de 1989, ei erau specialisti in statii de metrou la peste 1,5 - 2 km distanta. Din pacate am impresia ca s-a inchis.
Cu 336 esti pe langa problema si rau de tot. Chiar nu vrei sa intelegi ?
336 asta al tau nu stiu ce traseu are, dar am inteles ca circula din Militari ( ca la voi in cartier nu e ) / Eroilor / Universitate ? ( sau Romana ? ).
Evident ca e full pentru ca pe acolo nu ai metrou ( Eroilor - Armeneasca ). Cu M 5 o sa ai iar intre Universitate si Mosilor sunt vreo 700 metri, Armeneasca e undeva pe la jumatate. Daca n-ai chef de mers pe jos vii cu M 5 pana la Mosilor si ei troleul Baicului - Rosetti inca o statie inapoi.
Da eu zic sa mergi pe jos.
Asadar afirmatia mea nu pica, 336 e aglomerat ca nu e metrou pe sub Elisabeta / Pache. Cand va fi, 336 va pica de tot. Laughing
Pana ce nu se apuca de tronsonul II Eroilor - Iancului, RATB - ul ramane la locul lui.
Tronsonul II va fi cel putin pana la Iancului pentru ca nu ai cum sa introduci / scoti TBM - ul la Universitate, inca nu te-ai prins ? Deci obligatoriu cel putin pana la Iancului.
A, a mai ramas o problema nerezolvata. Cu tot cu M 5 dezvoltat la maxim, troleul Baicului - Rosetti ( Universitate ) ramane la locul lui. Nu acelasi lucru se va intampla si cu troleele de pe Elisabeta.
Si o alta precizare
Se poate renunta la statia "Hasdeu" daca :
a) M 4 o va lua pe sub Schit si se va face o mega statie M 1 / M 4 / M 5 in zona Schit
b) Se "trage" statia Cismigiu mai catre Schit.
Sau renuntam si la Hasdeu si la Cismigiu, facem ceva demolari, obligatoriu M 4 pe sub Schit si "tragem" megastatia in zona cea mai apropiata de cele 3 magistrale.
Oricum ai lua-o, adio RATB pe Elisabeta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 18:09:32    Titlul subiectului: 160229

Nu imi aduc aminte sa ma fi plans ca vreau metrou.Cum nu imi aduc aminte ca cineva sa ii fi intrebat pe locuitorii din Dr.Taberei ceea ce vor.
Pagina 27 din acest topic . Daca spui ca te-am scos din context, cine vrea poate sa citeasca tot contextul, si altele pe deasupra de unde se poate deduce fara prea mari eforturi cum stam cu atitudinea ta fata de metrou.
Interventia numarul 158651.
Mai doresti citate ? Ca mai gasesc.
Plus observatia ta cu linia 336 total lipsita de logica. Observatia cu 336 care opreste in exact aceleasi statii cu viitoarea magistrala M 5 - cu exceptia statiei Kogalniceanu arata o orientare clara fata de underground.
PS Spre dezamagirea ta, desi ma misc mult cu auto am si "generalul'' la mine ( cel de 50 lei ). Cu metroul mai incet, recunosc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 19:47:57    Titlul subiectului: 160231

Draga Andrei11 pt cultura ta generala(cu toate ca ti-am mai spus de cateva ori) in fiecare dimineata(exceptie de obicei uichend-urile) ma duc de la Jalea Ialomitei pana la Gorjului sa iau metroul.Si fac asta de ani de zile.Deci mai usor cu aprecierile personale.Si ca o intrebare de ce ti-ai sters postul de dinainte?


Citat:

Transportul in comun pe Elisabeta vine dinspre Dr. Taberei / Militari.
Cu metrou la scara si in Dr. Taberei si in Militari si cu posibilitatea unui singur schimb la Eroilor catre statiile pana la Universitate ( din Militari ), cu statii dese si necesare orice RATB pe Elisabeta este sortit esecului.
Daca nu vrei sa-ti iei abonament combinat este treaba ta personala si cred ca nu intereseaza pe nimeni obtiunile tale ca sa le faci publice.


In primul rand tot se reduce la costuri.Nu pt mine fiindca sincer mi se rupe ca platesc un abonament de metrou numai ca sa ma duc 2 statii.
Pt multi care se duc la munca faptul ca pot sa se duca doar cu abonament la munca conteaza .Si asta e un aspect de care trebue tinut cont.

Citat:
Transportul in comun in capitala Republicii Romania se compune din transport la suprafata si transport subteran. N-am ce-ti face. Trebuie sa le iei in mod unitar si nu separat asa cum vrei tu sa ne sugerezi.

O sa il consider unitar cand o sa am acelasi tarif la calatoria de metrou si la ratb, cand va fi abonament unic.Nu ceea ce se intampla cum(mai ales prostia aia cu 5 lei 60min poti sa iei ce vrei...)

Citat:
Statia de la drept este ESENTIALA pentru M 5. Oricum fiind contra metroului in general si al lui M 5 in particular nu o sa-ti explic de ce statia Hasdeu e importanta. Toti forumistii interesati deja stiu raspunsul.


Pt ce este esential?aPt dicsutiile tale cum ai vrea TU sa arate metroul?
Prelungirea M4 este un vis frumos... si ca orice vis nu are nimic in comun cu realitatea.
In rest statiile sunt puse acolo fiindca sunt facute la norma - a auzit cineva de 500m si nu a rumegat nici o secunda ideea si s-a dat ordin facem statii la 500m- si ca acolo au avea loc sa sape.
Dar nu s-a uita nimeni sa vada cati oameni asteatpa un mijloc de transport in comun in statia de la drept .Sau cati coboara acolo...

Citat:
Pentru a avea o singura statie intermediara intre Eroilor si Universitate te rog ia legatura cu Biroul de Dezvoltare Strategica de dinainte de 1989, ei erau specialisti in statii de metrou la peste 1,5 - 2 km distanta. Din pacate am impresia ca s-a inchis.


Ti-as recomanda sa te mai uiti si pe la altii sa vezi cum fac.Poate ca ai fi surprins sa vezi ca Londra in medie sunt mai mult de 1km intre statii...


Citat:
Cu 336 esti pe langa problema si rau de tot. Chiar nu vrei sa intelegi ?
336 asta al tau nu stiu ce traseu are, dar am inteles ca circula din Militari ( ca la voi in cartier nu e ) / Eroilor / Universitate ? ( sau Romana ? ).
Evident ca e full pentru ca pe acolo nu ai metrou ( Eroilor - Armeneasca ). Cu M 5 o sa ai iar intre Universitate si Mosilor sunt vreo 700 metri, Armeneasca e undeva pe la jumatate. Daca n-ai chef de mers pe jos vii cu M 5 pana la Mosilor si ei troleul Baicului - Rosetti inca o statie inapoi.


Iti zic eu e de la Apusului la Rosetti.
Si crede-ma ca aia care il folosesc acum or sa il foloseasca si dupa ce se termina( cand?)segmentul de la Erorilor la Universitate pe simplul motiv ca 35 lei sunt mai putini decat 75lei...

Citat:
Da eu zic sa mergi pe jos. ...


Crede-ma ca de lucrul asta chiar nu ma plang.Si chiar imi face placere sa merg pe jos.

Citat:
Asadar afirmatia mea nu pica, 336 e aglomerat ca nu e metrou pe sub Elisabeta / Pache. Cand va fi, 336 va pica de tot. Laughing


Nu prea cred.

Citat:
Tronsonul II va fi cel putin pana la Iancului pentru ca nu ai cum sa introduci / scoti TBM - ul la Universitate, inca nu te-ai prins ? Deci obligatoriu cel putin pana la Iancului.


Crede-ma ca nu asta e important acum.Daca nu stii unde o sa faci statia degeaba tot zici de TBM...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 20:03:57    Titlul subiectului: 160232

O fi prelungirea M4 un vis frumos, dar statia de acolo este esentiala, asa cum a spus andrei11 pentru momentul cand s-o implini acest vis, peste 1 an, peste 10 ani sau peste 100 ani.
Nu-ti poti permite sa faci ulterior statie pe reteaua existenta, cu oprirea circulatiei alternativ pe fiecare sens ani buni si sa iasa in final o caricatura precum Gorjului (ca tot spui ca frecventezi aceasta statie). Asta daca stii ce a insemnat constructia statiei Gorjului intre 1991 si 1998. Utila este din plin, dar este un esec estetic si functional.
Inca un argument. Tocmai din cauza ca unii oameni au gandit ca tine in 1975 (adica doar pentru moment), cel mai probabil nu o sa avem legatura M3 cu M4. Nu-si permite nimeni sa opreasca circulatia pe M1 si M3 pentru a face o statie in zona podului Hasdeu pentru aceasta legatura.
Oricum nu este prea normal ca studentii de la drept sa iasa din statia M5 la pod Eroilor( sau la pod Stirbei voda, daca nu o sa se faca acel pasaj pietonal de vreo 120m pe sub parcul de la Eroilor, special pentru statia M5) si apoi sa astepte la vreo 3 semafoare si sa mai mearga inca vreo 400m pe jos.
Deci statia Hasdeu este foarte necesara, nu numai din prisma legaturii cu M4. Poate nu va fi cea mai solicitata statie, dar este necesara. Mai ales ca pe acolo va trece si diametrala N-S (Uranus), care va lasa loc de dezvoltari ulterioare (de ex conexiune tramvai-metrou).

Inainte de a da Londra drept exemplu de urmat in materie de metrou, eu zic sa te uiti si la alte orase europene moderne (Barcelona, Madrid, Roma, Berlin, Viena, etc) si sa vezi ca tendinta este ca statiile de metrou sa fie la o distanta mai mica de un km. Or fi toti nebuni ?. Si ei nu au cartiere-dormitor cum avem noi in Militari/Dr Taberei....

Statia Universitate se stie cu exactitate unde va fi plasata. S-a incercat schimbarea amplasamentului, dar nu a iesit socoteala, asa ca se stie clar ca va fi paralela cu proaspat executata parcare, inainte de intersectie. Ce nu se stie cu exactitate este adancimea la care va fi executata.
elef a scris:
Si crede-ma ca aia care il folosesc acum or sa il foloseasca si dupa ce se termina( cand?)segmentul de la Erorilor la Universitate pe simplul motiv ca 35 lei sunt mai putini decat 75lei...

Si 20 minute cu metroul sunt mai putin decat 40 min la ora de varf cu 336. Depinde ce alegi... Transpiratia si buzunaritul sunt "bonus" pe 336.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 580

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 21:21:38    Titlul subiectului: 160234

Din nou discutiile aici au inceput atat sa devieze off-topic, cat si spre discutii personale; ambele categorii de interventii nu sunt bine-venite.

Deci va rugam ca de aici incolo sa scrieti in acest topic doar lucruri legate direct de aceasta linie de metrou.

Multumim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
elef



Data înscrierii: 21/Aug/2010
Ultima vizita: 11/Mar/2013
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 21:59:44    Titlul subiectului: 160235

Asa ca atitudinea mea este indiferenta fata de posibilitatea de a avea sau nu metrou in Dr.Taberei - oricum o chestie e clara este nevoie de metrou in DR.Taberei .Si ce aici incep probemele .Pana la urma pot fi de acord cu proiectul cu tot cu apendic la Valea Ialomitei si cu statii dese(cu toate ca aia care au facut proiectul au avut o doza serioasa de prostie in ei).Dar nu sunt de acord cum a fost pus in practica.
Nu o sa stau sa mai insir toata problemele.Atata spun ca in momentul cand ai nevoie de 3 luni ca sa tragi 100m teava inseamana ca nesimtirea e mare.....

Citat:
Ok, o sa mai caut si alte argumente precum ca esti impotriva lui M 5 si in special al statiei Valea Ialomitei.


Nu mai cauta ca pierzi timpul degeaba.Iti spun eu ca sunt impotriva statiei de la Valea Ialomitei dar nu a M5 - incearca sa treci peste ideea ca daca nu sunt de acord cu anumite cu unele aspecte nu sunt de acord cu totul asta daca poti intelege acest lucru .
Apendicul de la Valea Ialomitei este facut doar ca se se arunce vreo 60.000.0000 euro pe geam.S-a discutat destul de mult pe tema asta(ca se te copiez) si cred ca nu mai are rost sa o luam de la capat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 22:48:15    Titlul subiectului: 160237

Esti super convins ca nu se gasea alt loc pentru depou decat la voi ? Stiu ca noi fantazăm pe aceasta tema dar s-ar putea ca solutia V. Ialomitei sa fie cea mai buna raportandu-ne evident si la costuri.
( Sau Valea Argesului, ca situatia e usor identica, poate la Argesului nu s-a putut din cauza curbei prea stranse pe care trebuia s-o ia din cauza blocului de colt ).
3 luni pentru o teava de 100 metri nu este un contraargument pentru a denigra statia Valea Ialomitei.
Vreau un argument mai de greutate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 27/Oct/2019
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Noi 2012 20:34:40    Titlul subiectului: 160276

In opinia mea statii dese la metrou inseamna prostie, indiferent ce se intampla in alte orase cu metrou.

Daca metroul n-apuca bine sa porneasca ca se si opreste, nu vad de ce as mai folosi metroul, ca si RATB face la fel - a se vedea statiile de pe Grivita care sunt mult prea scurte, uneori ajungi inainte troleelor/autobuzelor.

Desi in functie de zona (cu particularitatile ei), in jur de 1 Km intre statii consider ca e ok. Sigur pot fi si exceptii, dar nu toata magistrala sa aiba statii din apoximativ 500 in 500 de metri ca nu e ok (a se vedea Jiului - Parc Bazilescu).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alias69



Data înscrierii: 31/Ian/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2015
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 12:36:23    Titlul subiectului: 160285

Salut.

Am incercat o simulare in Trainz Railroad Simulator 2010 a tronsonului 1 al M5 si am constatat faptul ca daca pastram constante (identice cu cele de pe magistralele actuale) accelerarea (mai bine zis timpul de la plecarea de pe loc pana la atingerea vitezei de croaziera de 60Km/h) si franarea (de la viteza de croaziera pana la oprirea la punct fix), atunci trenul are in jur de 10-12 secunde de mers la viteza de croaziera intre statii, uneori chiar mai putin.

Aceste franari si accelerari dese pot diminua intr-o oarecare masura confortul calatorilor iar pe partea de accelerare si franare nu cred ca este prea mult loc de manevra. Daca vrei sa calatoresti cu metroul pe M5 trebuie sa treci prin aceste experiente. Este foarte posibil sa existe o diferenta intre simularea pe care am realizat-o si realitate, insa nu cred ca o sa fie prea mare.

Modelarea am facut-o folosind o poza la scara din satelit astfel incat distanta intre statii sa-mi iasa cat mai aproape de realitate. Statiile au fost amplasare in ultimele locatii stabilite pentru acest proiect. Pentru simulare am folosit trenuri IVA pentru ca BM Movia inca nu avem in Trainz.

_________________
Sa faci rau cuiva este cel mai usor lucru...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 13:17:30    Titlul subiectului: 160287

Citat:
Esti super convins ca nu se gasea alt loc pentru depou decat la voi ? Stiu ca noi fantazăm pe aceasta tema dar s-ar putea ca solutia V. Ialomitei sa fie cea mai buna raportandu-ne evident si la costuri.
( Sau Valea Argesului, ca situatia e usor identica, poate la Argesului nu s-a putut din cauza curbei prea stranse pe care trebuia s-o ia din cauza blocului de colt ).
3 luni pentru o teava de 100 metri nu este un contraargument pentru a denigra statia Valea Ialomitei.
Vreau un argument mai de greutate.

Cam cat de greu vrei sa fie argumentul? Cam ce greutate crezi ca are fiecare argument in parte adus in discutie pana acum? Cam cat crezi ca este greutatea insumata a tuturor argumentelor? Nici argumentul compus din suma tuturor nu ti se pare suficient?
Hai sa vedem cum se vor termina lucrarile din Jalea Ialomitei conform programului (31.01.2013) si vedem pe urma! Cred ca Tehnologica s-a bazat pe calendarul mayasilor atunci cand a zis ca temina lucrarea, sperand ca sfarsitul lumii ii va salva de la rusine (daca stiu cumva ce-i aia "rusine")!
Cand spui ca solutia cu depou la Valea Ialomitei ar fi cumva buna (hai sa nu zicem chiar cea mai buna) la ce te gandesti? La buzunarele care s-au umplut sau la calamitatea produsa in zona? Daca s-a ajuns la situatia in care nimic in zona nu a fost bun si a trebuit indepartat (linii RATB, strada, trotuare, vegetatie, iluminat stradal, tevi, cabluri) inca mai crezi ca aici se putea face aceasta lucrare? Cand spun "a putea" iau in considerare toate aspectele, nu cel strict legat de manipularea utilajelor!
Vrei sa-ti spun ca un depou in gura strazii Valea Argesului ar fi deservit mai bine capatul de linie al lui M5? Poate iti vine greu a accepta ideea, dar in primul rand scapi de ramificatia care iti creeaza doua trasee si implicit de "impletirea" trenurilor dupa regula fermoarului (unu' d-ala, unu' d-ala) sau orice alta regula. Depoul ar fi fost legat direct la statia terminus (Raul Doamnei) - orice tren care s-ar fi retras ar fi atins statia terminus iar orice tren la intrarea in circulatie ar fi pornit din statia cap de linie! Nu trebuie sa intri in depou dinspre oras, ci dinspre Raul Doamnei si nici nu trebuie sa ajungi in camp, ci doar pana in cotul strazii Valea Argesului! Asta daca nu vrei depou in continuarea statiei Raul Doamnei - oricum strada este distrusa de lucrari! Ce rost are sa inventezi lucrari, daca nu ai ca scop sa cheltuiesti bani?

Citat:
Daca nu vrei sa-ti iei abonament combinat este treaba ta personala si cred ca nu intereseaza pe nimeni obtiunile tale ca sa le faci publice.

Metroul este foarte limitat in oferta de transport prin comparatie cu RATB-ul! Si va fi si peste 15-20 de ani, cand ciotul Dr. Taberei - Eroilor va fi functional!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 13:52:26    Titlul subiectului: 160288

"În cadrul evenimentului organizat de Direcția de Mediu din cadrul Primăriei Capitalei, 250 de studenți voluntari au plantat 1.500 de exemplare de arbori și arbuști din 17 specii: molid, larice, duglas brumariu, pin, platan, mesteacăn, tei, frasin, platin de câmp, stejar rosu, glădiță, sălcioară, thuia, buxus, berberis, juniperus și forsithya.

"Prin astfel de actiuni și prin alte proiecte pe care Primăria Municipiului București le dezvoltă, ne dorim să ne apropiem de cei 26 de metri de spațiu verde pe cap de locuitor, așa cum este prevăzut și în normele europene. Plantând acești arbori nu facem altceva decât să dăm viață spațiului verde", a declarat edilul-șef al Capitalei.

Și Ministrul Mediului, Rovana Plumb, și-a manifestat dorința ca Primăria Capitalei, împreună cu Guvernul României, să poată oferi bucureștenilor un oraș mai verde. "Dorința noastră comună, a Guvernului și a Primăriei Capitalei, este să putem avea cât mai multe zone verzi pentru cetățeni și să putem continua parteneriatul pentru un București Verde", a precizat Rovana Plumb.

Acțiunea de plantare de arbori și arbuști face parte din Campania ,,Capitala Crește Verde", inițiată în anul 2009 de Primăria Generală a Capitalei.

La eveniment au participat Ministrul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, Ecaterina Andronescu, Ministrul Mediului și Pădurii, Rovana Plumb, Rectorul Universitatii Politehnice Bucuresti, Mihnea Costoiu, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, și reprezentanți ai Primăriei Sectorului 6."

Sursa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 14:44:31    Titlul subiectului: 160289

Acțiunea la care faci referire are vreo legatura cu Jalea Ialomiței, care arată ca după uraganul Săndel? Eu n-am vazut (incă) niciun copăcel plantat in Jalea Ialomitei, in schimb văd cotețele de birouri plantate intr-o extensie a incintei de santier care nu prea cred ca ar fi trebuit să existe! Pămantul mutat pe aleea de beton de cei care trăgeau cabluri săptămana trecută e tot acolo si acum - e cumva pentru copăceii respectivi? Sau groapa din mijlocul aleii - veche tot de o săptamană? E misto ca acum ma pot simti ca in Manhattan! Cine mai e ca mine?

Citat:
"Prin astfel de actiuni și prin alte proiecte pe care Primăria Municipiului București le dezvoltă, ne dorim să ne apropiem de cei 26 de metri de spațiu verde pe cap de locuitor, așa cum este prevăzut și în normele europene. Plantând acești arbori nu facem altceva decât să dăm viață spațiului verde", a declarat edilul-șef al Capitalei.

Gargara asta ma face sa cred ca se apropie niscai alegeri! Asa o fi?

Citat:
Dorința noastră comună, a Guvernului și a Primăriei Capitalei, este să putem avea cât mai multe zone verzi pentru cetățeni și să putem continua parteneriatul pentru un București Verde"

Si totusi, Metrorex-ul impreuna cu haita de constructori-parteneri (Max-Boegl, Astaldi, Tehnologica...) nu au aceeasi dorință! Ce contează Guvernul si Primăria daca cineva are dorința de a turna beton, de a sapa o stradă, de a trage niste tevi?

Crezi ca o gura de acces la metrou plantata intr-o fosta gradina face parte din programul "Capitalei verzi"? Sau cavoul de termoficare de care am vorbit acum vreo doua-trei saptamani?

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 17:59:00    Titlul subiectului: 160292

alias69 a scris:
[...] Aceste franari si accelerari dese pot diminua intr-o oarecare masura confortul calatorilor iar pe partea de accelerare si franare nu cred ca este prea mult loc de manevra [...]

Chiar ma gandeam la asta zilele trecute...
Nu va fi o diferenta mare intre BM si IVA, tot la forta aia esti supus, indiferent daca mergi cu un Trabant sau cu un BM.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2012 14:54:40    Titlul subiectului: 160467

Astazi primul TBM sau cap de TBM ce era montat deasupra statiei Academia Militara a fost lasat in subteran. Am observat acest lucru in urma cu 5 minute. Are cineva mai multe detalii?
_________________
http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2012 15:01:18    Titlul subiectului: 160468

Pe Facebook e o pagina dedicata M5 care se cheama chiar asa, Magistrala 5. Acolo sunt informatii si poze la zi despre lucrari. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 17 Noi 2012 11:34:06    Titlul subiectului: 160490

yo3ies a scris:
Astazi primul TBM sau cap de TBM ce era montat deasupra statiei Academia Militara a fost lasat in subteran. Am observat acest lucru in urma cu 5 minute. Are cineva mai multe detalii?

Pe site-ul oficial al magistralei 5, aflam ca acum 2 zile s-a pus in pozitie primul TMB, botezat "Sfanta Filoftiea". Nu prezinta informatii suplimentare pe site, insa sper sa vedem in curand inceputul sapaturilor pentru tunele.
http://magistrala5.ro/imagini-santiere/15112012-punerea-in-pozitie-a-primului-tbm-sfanta-filofteia

De asemenea pe site au aparut noi poze cu santierele de la statii, inclusiv "Jalea Ialomitei" http://magistrala5.ro/imagini-santiere/16112012-valea-ialomitei

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2012 11:39:06    Titlul subiectului: 160531

In ianuarie, 2013, vor incepe sapaturile pentru galeriile magistralei de metrou. Articolul se gaseste aici

Citat:
Am intrat în prima stație de metrou de pe magistrala 5: o cârtiță a fost coborâtă în subteran

La aniversarea a 33 de ani de când prima garnitură de metrou a fost pusă în funcțiune, Metrorex a deschis luni porțile primei stații de pe viitoarea magistrală 5 de metrou care va face legătura între Drumul Taberei și centrul orașului. Termenul de dare în folosință a Magistralei 5 este "cu noroc" 2015, sau 2016.
Structura de rezistență la stația Academia Militară de pe magistrala 5 de metrou a fost finalizată, în două luni urmând să intre în funcțiune și cele două scuturi care vor săpa tunelurile de metrou.
Cârtița botezată "Sfânta Filofteia" a fost deja coborâtă în subteran, imediat urmând să fie adus alături și cel de-al doilea scut TBM (Tunnel Boring Machine) - "Sf. Varvara".
Potrivit oficialilor Metrorex, cele două super-cârtițe vor începe în ianuarie 2013 săpăturile pentru galeriile subterane ale magistralei 5 de metrou. Lucrările se vor îndrepta de la stația Academia Militară spre stația Orizont.
"Scuturile vor acționa în paralel, la o distanță de câteva sute de metri unul de celălalt. TBM-urile vor fi urmate de șase sănii (n.r. - vezi cum arată în galeria foto). Ne vom îndrepta spre stația de metrou Orizont, cu câte 20 de metri pe zi și estimăm că vom ajunge la Orizont într-un interval de aproximativ 25 de zile. Apoi vom continua cu săpăturile spre celelalte stații, respectiv Favorit, Drumul Taberei 34, Parc Drumul Taberei și așa mai departe. Scuturile vor funcționa non-stop. Ele nu se pot opri până nu ajung în stație. Se va lucra cu muncitori în trei schimburi", a declarat pentru B365.ro, inginerul Ioan Ursu, responsabil tehnic pe șantierul magistralei 5 de metrou.
Prezent la evenimentul aniversar, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Lucian Iliescu, a precizat că "în prima parte a anului viitor", metroul va trece în subordinea Primăriei Capitalei, așa cum a cerut premierul Victor Ponta cu mențiunea că proiectele aflate în derulare vor fi finanțate în continuare din sursele existente. Cât despre metroul de Drumul Taberei, Iliescu a spus că proiectul magistralei 5 de metrou înregistrează întârzieri de 10 luni în total, din care doar o lună ar fi imputabilă constructorilor (asocierea ASTALDI SpA – FCC Construccion SA – AB CONSTRUCT SRL). "În rest, sunt întârzieri datorită devierii rețelelor, exproprierilor și problemelor de mediu - defrișările de arbori", a explicat noul director general al Metrorex, Aurel Radu care a adăugat că pentru lucrările programate în acest an există fonduri suficiente, chiar dacă rectificarea bugetară din vară a redus considerabil fondurile alocate magistralei 5 de metrou. Tăierea fondurilor pentru magistrala 5 de metrou a condus la mai multe contre între foștii directori ai Metrorex, respectiv Gheorghe Udriște și Gabriel Sburlan. Despre războiul politic din subteran găsiți detalii aici.
'Lucrările pe acest tronson vor fi gata, la nivel de structură, în 2015. În 2016 se va pune în funcțiune cu călători. Dacă ne mișcăm mai repede și avem și finanțare, este posibil să deschidem circulația chiar din 2015', a declarat reprezentantul Metrorex, cu ocazia unei vizite la șantierul de metrou din Drumul Taberei, prilejuită de aniversarea a 33 de ani de la prima linie de metrou din Capitală.
"Sperăm și la anul să avem cele circa 500 milioane de lei necesare lucrărilor. Din ianuarie, vor începe săpăturile cu cele două freze și până atunci vor fi achitate și facturile restante către constructor. Nu vă pot spune care este valoare acestora pentru că suntem în discuții cu constructorii pentru a ajunge la o înțelegere', a explicat Gabriel Mocanu, director de investiții la Metrorex.
Primul tronson al magistralei 5 de metrou va avea o lungime de 6,2 kilometri și va număra 10 stații: Eroilor, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu, Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiței, Valea Argeșului și Râul Doamnei. Noile stații de pe magistrala 5 de metrou vor fi destul de apropiate una de alta, la distață de circa 500 de metri. Fiind construite de la zero, acestea vor beneficia de toate facilitățile de acces din start, inclusiv lifturi folosite ca pasaje de trecere dintr-o parte în alte.
În plus, stațiile vor avea multiple guri de acces, recordul fiind deținut de stația Drumul Taberei ce va număra șapte intrări-ieșiri.

Boldarile din articol imi apartin. Mi s-a parut ciudat ca unul dintre motivele intarzierii lucrarilor este...........defrisarea arborilor Laughing

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2012 18:02:05    Titlul subiectului: 160542

He he he... si ha ha ha. Poate nu stii, ca pentru fiecare pom pe care vrei sa il tai, atit in fata blocului, cat si pe o magistrala de metrou trebuie o gramada de aprobari.

Oricum, superbe imagini si si mai tare proiectul si bravo alora care lucreaza aparte de sectiunea politica. Am avut ocazia sa o vad pe Filofteia la Razoare, daca nu ma insel, din tramvaiul 1, mergand spre Apaca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2012 13:22:47    Titlul subiectului: 160575

A fost coborata si cea de-a doua cartita in subteran, "Sfanta Varvara". Articolul se gaseste aici
Nu il mai citez, fiindca in mare masura este acelasi cu cel de acum doua zile.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2012 16:05:22    Titlul subiectului: 160577

Am prins un reportaj la TV luni, 19.11 despre intarzieri de 10 luni! Si eu care eram convins ca in 31.01 totul va fi gata in Jalea Ialomitei Laughing
Era chiar un interviu cu un bosorog albinos care lucra la Razoare si care facea ca "Hainele cele noi ale imparatului" sa fie doar o palida imitatie! Dupa spusele individului, totul este mai mult decat OK, chiar daca realitatea arata altfel!
Si doar cu cateva zile inainte, in dimineata zilei de 15.11, blocul in care locuiesc a fost din nou scuturat! Partea nasoala este ca de data asta baietii doar spargeau niste betoane si nu faceau ceva mai complicat. Daca doar de la un amarat de pick-hammer peretele mulat vibreaza suficient cat sa scuture un bloc, atunci amaraciunea aia de perete mulat impreuna cu planseul superior al statiei cum vor vibra? Iar ca tacamul sa fie complet, intre carosabil si planseul statiei nu va exista niciun strat de pamant cu rol de amortizare! Ori bugetarii de la Tehnologica si-au dorit prea mult sa faca si lucrari supraterane si au iesit cu statia la suprafata, ori competenta proiectantului nu e cea presupusa de Andrei11!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Noi 2012 10:46:15    Titlul subiectului: 160610

Despre distantele de la statii: la Roma mai spre capatul din sud-est statiile sunt asa de dese ca se vede dintr-una in alta. de fapt metroul este fosta linie de tramvai bagata pe sub pamint insa nu f adanc.
La Paris la fel statiile de metrou sunt f.f scurte. La Londra, in centru, statiile sunt scurte raportat la dimensiunea orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 44, 45, 46  Următoare
Pagina 33 din 46

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community