Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Liceul National - Fundatie
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Noi 2012 17:17:12    Titlul subiectului: 160291

Dalele, cu tot cu sinele tip "Otelu Rosu" inglobate in ele, extrase din Canta, de pe inelul Vointa-Billa-Gara si de pe N. Iorga, au fost depozitate la RATP. Ceva ca in imaginile de mai sus s-ar putea face cu sinele O.R., avand in vedere dimensiunile si profilul lor. S-ar putea pune cate 4 pe fiecare segment, astfel incat sa fie realizat si "canalul". Problemele care, insa, scot din calcul o asemenea lucrare, ar fi doua: sinele sunt extrem de greu de extras din dale din cauza elementelor de cauciuc pietrificate si, in plus, ar trebui facute placile pe care sa se sudeze sinele, si nu exista nici materiale pentru asa ceva, nici bani [de aruncat] pe o astfel de achizitie. Iar sa pui sina cu tot cu dale, deja iesi din parametrii solutiei din imaginile de mai sus (inaltimea ar fi, deja, cam mare) plus ca dalele pot fi folosite doar in aliniament.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2012 12:28:21    Titlul subiectului: 160505

Ce-mi place mie presa locala... "circulatia tramvaielor intrerupta sambata si duminica pe copou datorita lucrarilor de asfaltare" de fapt s-a turanat masticul intre sine si asfalt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 22 Noi 2012 23:40:42    Titlul subiectului: 160606

Dupa turnarea masticului la sfarsitul saptamanii trecute, lucrarea este finalizata pe portiunea cuprinsa intre Colegiul National si statiile de la Fundatie.

Marcajele rutiere au fost facute in aceeasi nota de bataie de joc fata de transportul public. La bocalete se poate cu obraz mai finut, macar de fatada:





Mda, revenim la Iasi:



IMG_5274.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.25 kb
 Vizualizat:  de 14777 ori

IMG_5274.JPG



IMG_5276.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.92 kb
 Vizualizat:  de 14777 ori

IMG_5276.JPG



IMG_5277.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.92 kb
 Vizualizat:  de 14777 ori

IMG_5277.JPG



IMG_5278.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.37 kb
 Vizualizat:  de 14777 ori

IMG_5278.JPG



IMG_5281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.25 kb
 Vizualizat:  de 14777 ori

IMG_5281.JPG



IMG_5285.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.13 kb
 Vizualizat:  de 14777 ori

IMG_5285.JPG



IMG_5288.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.88 kb
 Vizualizat:  de 14777 ori

IMG_5288.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Noi 2012 10:03:19    Titlul subiectului: 160608

Ma scuzi, Radu, dar poti sa spui mai explicit ce anume nu e in regula la marcajele de la Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Noi 2012 12:46:18    Titlul subiectului: 160613

Linia continua din statii e ca sa nu intre tramvaiele pe contrasens?! Sau ca sa nu intoarca?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2012 20:14:27    Titlul subiectului: 160659

E ca atunci cand deraiaza sa nu intre pe linia cealalta sa se repete incidentul de la CUG. Sau poate ca atunci cand masinile o iau pe linie sa nu se duca si pe cea din sensul opus. Laughing
Cred ca e o scapare de-a lui Dorel, s'o fi gandit ca trebuia facuta pana in capat, acum ce vrei, poate omul n'are carnet si vopseste si el pana unde i se spune sau daca nu i se spune, pana unde crede el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2012 21:33:37    Titlul subiectului: 160664

Primele două imagini din postarea lui Radu prezintă linie simplă continuă între liniile de tramvai din dreptul refugiilor.

La noi există linie dublă.

Nu știu cum e regulamentul acolo, dar la noi e cam așa (citez din Hotărârea Guvernului nr.1391/2006):

Citat:
Art. 79 – (1) Marcajul cu linie discontinuă poate fi simplu sau dublu și se folosește în următoarele situații:
a) marcajul cu linie discontinuă simplă:
1. pentru separarea sensurilor de circulație, pe drumurile cu două benzi și circulație în ambele sensuri;
2. pentru separarea benzilor de circulație pe același sens, pe drumurile cu cel puțin două benzi pe sens;
3. pentru marcarea trecerii de la o linie discontinuă la una continuă. În localități acest marcaj nu este obligatoriu;
4. pentru a separa, pe autostrăzi, benzile de accelerare sau de decelerare de benzile curente de circulație;
5. pentru marcaje de ghidare în intersecții;
b) marcajul cu linie discontinuă dublă, pentru delimitarea benzilor reversibile. Pe asemenea benzi marcajul este însoțit de dispozitive luminoase speciale prevăzute la art. 56.
(2) Linia continuă se folosește în următoarele situații :
a) linia continuă simplă, pentru separarea sensurilor de circulație, a benzilor de același sens la apropierea de intersecții și în zone periculoase;
b) linia continuă dublă, pentru separarea sensurilor de circulație cu minimum două benzi pe fiecare sens, precum și la drumuri cu o bandă pe sens sau în alte situații stabilite de administratorul drumului respectiv, cu acordul poliției rutiere.
(3) În cazul marcajului longitudinal format dintr-o linie continuă și una discontinuă alăturate, conducătorul de vehicul trebuie să respecte semnificația liniei celei mai apropiate în sensul de mers.
(4) Pe drumurile cu circulație în ambele sensuri prevăzute cu o singură bandă pe sens, pe distanța cuprinsă între indicatoarele de avertizare „Copii”, aferente celor două sensuri, marcajul de separare a sensurilor se execută cu linie continuă.”


Cred că nu e nici Dorel de vină și nici nu e o tîmpenie din partea celor care au comandat marcajele. Pur și simplu asta e legea.

Cred că cel mai simplu este să fie sesizat parlamentarul local ales ca să propună modificarea legii, sau, în cazul de față, să se adreseze prefectului de Iași ca să transmită Guvernului modificarea Hotărîrii de guvern.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 25 Noi 2012 21:49:30    Titlul subiectului: 160665

Ce inseamna "acolo" si ce inseamna "la noi"?!

Situatia de acolo e asa: peronul de pe sensul celalalt e amplasat mult mai incolo, deci il ignoram in discutia asta. Pana aproape de peronul din imagini e linie dubla (ma rog, intrerupta ceva mai in spate pentru acces, dar asta nu conteaza) iar in dreptul peronului marcajul obliga la ocolirea prin dreapta a acestuia, deci nu permite accesul auto prin stanga lui. Linia continua simpla ramasa pe toata lungimea peronului e pentru cei de pe sensul celalalt. Dupa peron se revine la linia continua dubla, permitandu-se din nou accesul auto pe linia de tramvai si pe sensul "nostru".

La Cluj au 3 oua cei din Primarie?! De ce la Iasi ar fi permis accesul auto prin stanga peronului?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2012 10:48:18    Titlul subiectului: 160672

Citat:
De ce la Iasi ar fi permis accesul auto prin stanga peronului?!


Unde vezi că e permis? În imaginea IMG_5285.JPG văd un semn rotund care nu poate fi decît „ocolire prin dreapta”. Așa cum este și cel din IMG_5288.JPG.

Dar, evident, ai dreptate. Întotdeauna ai dreptate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2012 12:28:22    Titlul subiectului: 160676

Cred ca ai dezvoltat in timp radub-fobie (sau fixatie, tu stii mai bine). De ce nu poti tu sa scrii ce ai de scris fara sa incluzi si adresari directe (de tipul celei de mai sus) catre mine?!

Tie nu ti se pare deloc ca marcajul intra in conflict cu semnul infipt acolo (care, la o adica, poate sa si faca "pasi")?! Ne invartim aiurea in jurul cozii, cand e cat se poate de evident ca marcajul ala e facut fara judecata (si exact asta am spus in mesajul meu initial, ca la Cluj au procedat intr-un mod mult mai inteligent, desi produsul finit e facut si acolo in doru' lelii). Si nu e singurul caz in orasul asta. Gandeste-te la un strain de oras care, spre exemplu, da de coada de masini de dinainte de statia de la Pasajul Alexandru cel Bun, pe sensul spre Gara. Vede ca marcajul ii permite sa mearga pe linia de tramvai, o ia melteneste, dar perfect legal, pe banda aia, in general ceva mai libera, in dreapta are un zid de camioane care-i blocheaza vederea, face curba si se trezeste deodata cu semnul de ocolire in ochi si cu marcajul lasat in continuare permitandu-i sa circule pe linia de tramvai. Cum se mai repliaza omul ala?! In plus, stii foarte bine ca sunt multi imbecili care o taie prin statie, fie pentru a fenta coada de masini din dreapta, fie pur si simplu "de smecheri", gandind probabil ca se pot disculpa folosind argumentul cu acest conflict (nu zic, am vazut si la Cluj situatii in care se duceau prin stanga acelui refugiu, insa la acel moment puneam asta pe seama obisnuintei, pentru ca inainte de reabilitare nu era peron acolo - sigur ca asta nu justifica neatentia si demonstreaza ca unii soferi n-ar trebui sa aiba carnet).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Noi 2012 21:58:16    Titlul subiectului: 160742

EEG a scris:
Suplinirea cu autobuze ar fi cea mai proasta solutie in conditiile in care traficul auto va fi si mai mult afectat de lucrari ,daca ne luam dupa
http://www.bzi.ro/fundatia-e-blocata-de-luni-se-circula-pe-un-singur-fir-pe-sens-foto-324416[/url]

Iata ca in ultima sedinta a Comisiei de circulatie s-a reluat discutia pe aceasta tema si de data aceasta s-a luat decizia (finala) de a se merge pe o alta varianta. Am reprezentat mai jos (Google Maps) traseul (ma rog, desenul e aproximativ, in realitate sunt mici diferente, dar merge pentru a va face o idee). Lucrarea va incepe peste cateva zile, este complexa si va dura, cel mai probabil, cca. trei saptamani. Ca sa comentam, parerea mi-am spus-o intr-un mesaj anterior si mi-o mentin. Doamne-ajuta!...

verde - parcurs normal
rosu - deviere
verde/alb - parcurs actual abandonat



fundatie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.21 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

fundatie.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 29 Noi 2012 21:06:13    Titlul subiectului: 160765

Legat de linia continua, cred ca te bazezi prea tare ca o linie ca la Cluj i-ar fi impiedicat pe bizoni sa mearga pe acolo. Ar fi fost poate mai bine o zona hasurata pe o suprafata mai mare si cuprinzand linia de tramvai. Sigur ca semnul de ocolire poate face pasi, dar si marcajele dispar sub noroi, zapada si sub actiunea timpului (nu stiu cat le intretin la Iasi, dar la Bucuresti dureaza si 6 luni de la asfaltare (care si ea poate dura cateva luni) pana se refac complet.

Legat de intentia de pastrare a tramvaiului, ma bucur ca s'a luat in discutie problema. Sper ca RATP va lua toate masurile de siguranta datorita acelei modificari, mai mult nu zic aici, doar ca incepe sa semene cu traseul liniei vechi de dinainte de 1967.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2012 17:46:27    Titlul subiectului: 160777

Am vazut ca au inceput deja sa taseze terenul si sa pregateasca acel culoar. Sper ca circulatia tramvaielor sa nu fie oprita decat in momentul in care vor fi facute racordurile liniei provizorii cu vechea linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Noi 2012 18:27:57    Titlul subiectului: 160778

Din cate am vazut astazi linia nu se va muta prea mult. Pozitia va fi undeva pe centrul rondului.
Iarta-ma Radu ca ti-am furat poza! Very Happy



fundatie_2121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  320.98 kb
 Vizualizat:  de 14233 ori

fundatie_2121.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Dec 2012 21:43:06    Titlul subiectului: 160790

Am redesenat, suprapunand plansa peste imaginea oferita de Google Maps (verticala), cu rezultatul din primul atasament (desigur, linia rosie reprezinta axul "drumului"). Din ce am vazut astazi, ce e pe plansa pare a se regasi in teren.


fundatie2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.32 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

fundatie2.jpg



IMG_9154.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.13 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9154.JPG



IMG_9152.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.72 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9152.JPG



IMG_9160.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.09 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9160.JPG



IMG_9156.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.07 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9156.JPG



IMG_9157.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.55 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9157.JPG



IMG_9155.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.34 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9155.JPG



IMG_9191.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.69 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9191.JPG



IMG_9192.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.37 kb
 Vizualizat:  de 14151 ori

IMG_9192.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Dec 2012 22:01:45    Titlul subiectului: 160791

Ce e mai jos nu e despre calea de rulare de pe tronsonul in discutie, dar, pentru ca reabilitarea este afectata de proiectul privind construirea pasajului auto subteran si pentru ca lucrarile devin spectaculoase, ies putin, in mod exceptional, din cadrul acestui subiect, pentru a prezenta cateva imagini de pe santierul de la pasaj.


IMG_9164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.32 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9164.JPG



IMG_9165.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.36 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9165.JPG



IMG_9166.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.15 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9166.JPG



IMG_9167.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.84 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9167.JPG



IMG_9168.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.43 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9168.JPG



IMG_9169.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.91 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9169.JPG



IMG_9170.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.71 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9170.JPG



IMG_9171.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.97 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9171.JPG



IMG_9173.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.61 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9173.JPG



IMG_9172.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.09 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

IMG_9172.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2012 23:44:33    Titlul subiectului: 160852

Din seria ARTICOLE SCRISE LA REPEZEALA TeleM scrie: "Liniile de tramvai provizorii de la Fundatie vor fi deviate. Acestea vor fi mutate la 25 de cm distanta fata de locul actual. Decizia a fost luata pentru a se permite inaintarea lucrarilor dinspre Pacurari spre Independentei. Reprezentantii Primariei spun ca sezonul rece nu va fi o piedica si ca lucrarile de la Pasajul din Fundatie vor continua pana pe 20 decembrie. Liniile de tramvai vor ramane deviate pana in aprilie 2013, cand vor fi aduse la o formula definitiva".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 06 Dec 2012 21:40:50    Titlul subiectului: 160903

A inceput sa vina sina:


IMG_9364.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.48 kb
 Vizualizat:  de 13938 ori

IMG_9364.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 11:22:52    Titlul subiectului: 161129

BZI de astazi:
Constructia liniei ocolitoare se amana pentru anul viitor(probabil cand va permite vremea)

Citat:
Programata a se finaliza pana in data de 15 decembrie, improvizatia facuta la calea de rulare a tramvaielor prin care se realizeaza o bucla de ocolire a santierului din Fundatie a fost amanata de municipalitate. In aceste conditii, lucrarile pe santierul pasajului subteran sunt amanate. "Lucrarile la devierea liniei de tramvai au fost oprite din cauza conditiilor meteo. Constructorul care lucreaza la pasajul subteran nu mai poate face sapaturi, iar lucrarile la calea de rulare depind de acest lucru", a declarat Sebastian Buraga, purtator de cuvant Primaria Iasi.

Noua linie provizorie care ar urma sa faca o bucla spre centrul rondului din Piata Mihai Eminescu va face ca tramvaiele sa circule la o distanta de circa 25 de metri fata de actuala locatie a caii de rulare. Oficialii regiei locale de transport in comun sustin ca lucrarile de instalare a improvizatiei nu vor duce la intreruperea circulatiei tramvaielor decat pe perioade scurte de timp. "Aceasta bucla este necesara pentru traficul tramvaielor pe Copou. Lungimea acesteia ar urma sa fie in jur de 400 de metri pentru a putea realiza racordarile cu linia de tramvai ce vine dinspre strada Muzicescu, cu cea dinspre Copou", explica Adrian Mihai, purtator de cuvant in cadrul RATP Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2013 21:26:28    Titlul subiectului: 163021

Din pacate, in final va fi tot solutia "sofisticata" - cea cu autobuzele - din cauza costurilor implicate de deviere, pe care municipalitatea nu si le permite in acest moment. Zau ca ar fi fost tare interesant sa vedem tramvaiele luand-o din nou la stanga de la BCU in jos, ca pe vremuri, dar uite ca n-a fost sa fie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2013 00:35:51    Titlul subiectului: 163029

Si asta doar din cauza vremii, probabil daca am fi avut o toamna mai lunga s-ar fi concretizat ceea ce incepusera sa faca in Fundatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 15:17:56    Titlul subiectului: 163296

Din pacate, de luni tramvaiele parasesc pentru o perioada Copoul...

Detalii aici!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 15:25:38    Titlul subiectului: 163297

Poate RATP suplimenteaza 42 spre TV, pentru a suplini traseul 8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 15:35:09    Titlul subiectului: 163298

Cu autobuzele situatia e la limita ca disponibilitate, s-a facut tot posibilul pentru a nu exista transbordare in Tg. Cucu in cazul traseelor 1 si 13 (pentru ca era si asta o varianta in discutie cu sanse foarte mari de aplicare, caz in care se mentineau tramvaiele 1 si 13 pana in Tg. Cucu, iar de acolo pana in Copou s-ar fi introdus un numar mult mai mic de autobuze fata de varianta pe care s-a mers in final). Se va suplimenta, insa, traseul 7, astfel incat intre Tg. Cucu si Tudor sa fie un numar rezonabil de vehicule, pentru ca unii calatori vor alege varianta transbordarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 14 Mar 2013 20:14:36    Titlul subiectului: autobuze putine 163369

Daca autobuzele nu sunt suficiente,de ce zbat autoritatile din Iasi sa mentina autobuze si microbuzele Ratp pe rute exterioare ca Piciorul lupului,Ciurea sau Metro.
Eu ca cetatean al Iasului nu sunt de acord cu aceste trasee,prefer sa fie folosite doar in oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community