Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Poze si amintiri din Iasiul de altadata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Aug 2012 19:30:03    Titlul subiectului: 158225

5-ul a fost deviat pe Iorga atunci cand s-a adus prelungirea bd. Cantemir la nivelul noului pod din Cantemir. Intr-o poza din 1991 (cred ca primavara) cu ITB-ul "tunat" 86 circuland cu "aripi" din belsug pe linia 2 vagonul se afla in dreptul podului Cantemir, iar linia nu fusese inca inaltata. 2-ul circula atunci prin Podu Ros, linia dintre Pd. de Piatra si pasajul Nicolina fiind in reparatii (probabil ca atunci a disparut definitiv 14-le; ulterior, in vara, a fost suspendat si 15-le, atunci cand a fost oprita pentru prima data circulatia tramvaielor in CUG si a aparut traseul 9 de autobuz, pe care au intrat "noile" autobuze Ikarus articulate aduse din Germania via Cibinum (Omnibuscenter) Sibiu; 15-le, insa, a revenit cand s-a reluat circulatia tramvaielor spre CUG, in '92). In mod cert in mai 1992 5-ul circula deja din nou pe Splai (probabil chiar de cateva luni bune), linia fusese inaltata, iar 2-ul ramasese pe N. Iorga. Imi aminteam bine ca inaltarea liniei si devierea lui 5 pe N. Iorga a insemnat absenta tramvaielor pe Splai sub un an, in amintirile mele fiind o perioada de vara (vara lui '91, pare-se).

tramfan a scris:
Traseul 47 nu a fost unul bun, pentru ca exista deja traseul 11. Daca nu ar fi fost 11, poate ar fi avut mai mult succes.

Traseul 11 de tramvai, cum este el azi, a aparut in '97, inlocuind traseul 47[b] de autobuz (care initial circula prin Podu Ros, iar dupa finalizarea lui 47 de troleibuz, in [pen]ultima sa varianta, pe N. Iorga). 11-le initial era alta poveste (era fix 7-le scurtat din aceste zile).

Traseul de troleibuz 47 nu mai avea cum sa fie rentabil atunci cand s-a finalizat cu adevarat realizarea lui. Pe de o parte fabricile nu mai erau ce-au fost la vremea proiectarii sale, strazile de pe parcurs erau vai de steaua lor, iar vehiculele erau si ele vai si-amar. Calatorii aveau alternative mai bune dpdv al duratei calatoriei (troleibuzele mergeau ingrozitor de incet pe traseul ala).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 15:34:02    Titlul subiectului: 158255

radub a scris:
Traseul 11 de tramvai, cum este el azi, a aparut in '97
Sa inteleg ca RATP a luat decizia de a salva Tatrele de pe traseul 9, mutandu-le pe un traseu mai sigur, ca rezistenta si cu flux de calatori crescut? De asta pe traseul 9 a circulat autobuze?
Ca am inteles ca Tatrele care circulau pe traseul 9 au fost mutate pe 11.
Care a fost cauza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 16:00:13    Titlul subiectului: 158258

Sper ca ai inteles ca discutam despre doua intreruperi in circulatia tramvaielor din CUG...

In '97 Tatrele de pe 9 s-au dus acolo unde era nevoie de ele, inclusiv pe noul 11 (insa circulau si V2-uri pe traseul ala). Dar nu numai cele de pe 9, ca atunci au picat si 16 / 16 barat, 3-ul a fost bucatit, 4 si 8 ba circulau, ba nu circulau, ba circulau barate. Povesti de-ale lui Garlea, intreaba-l pe el ce a fost cu masurile pe care le-a luat dupa ce a fost numit director general la RATC... Sigur, vorbe sunt...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 30 Oct 2012 22:04:11    Titlul subiectului: 160127

Din colectia proprie: vagon tip Huhulea, nr. de parc 26, str. Cuza Voda, 1939. Se observa "S"-ul folosit pentru intrarea pe traseu / retragerea la depou a vagoanelor de pe traseele 1 (Copou - Socola) si 2 (Pacurari - Nicolina).


Huh26PU.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.52 kb
 Vizualizat:  de 18839 ori

Huh26PU.jpg



Huh26PUCut.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.34 kb
 Vizualizat:  de 18839 ori

Huh26PUCut.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 09:54:00    Titlul subiectului: 160165

"S"-ul acela mi-a adus aminte de o idee mai veche care ma bantuia. Niste tramvaie bidirectionale, un "S" in statia din Piata Unirii si uite gata un traseu Copou-Gara (sau Canta Alexandru). Din pacate datorita traficului mare de tramvaie (si masini acum) ce trec prin zona e greu de facut asa ceva. Asa doar ca execitiu de imaginatie....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 16:48:04    Titlul subiectului: 160224

Exista probleme suplimentare in intretinerea vagoanelor bidirectionale, iar prezenta usilor pe ambele parti reduce capacitatea de transport. Din cate se pare, RATP nu prefera acest tip de vagoane.

Revenind la orasul din alte vremuri, ar fi interesant de stiut cand a disparut S-ul acela. Inca un S ar fi trebuit sa existe si in Tg. Cucului, pentru accesul tramvaielor de Sararie. Din fotografii se observa ca era posibil accesul doar din partea opusa, iar in lipsa unui S, tramvaiele se puteau doar retrage direct catre depou venind dinspre Sararie. Nu am vazut fotografii cu zona statiei Tg. Cucului, dar daca exista, S-ul ar fi trebuit sa fie undeva aproape de macazul liniei spre Sararie. In partea opusa, mergand spre 5 Drumuri, in fotografiile lui Hans Oerlemans nu se vede niciun S si nu cred ca era pozitionat mai departe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 17:46:30    Titlul subiectului: 160228

Exista "S" si in Targu Cucu, cam unde e intersectia cu strada Cucu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Noi 2012 23:17:39    Titlul subiectului: 160411

Carton de abonament din anii '80.

sursa: Corina Ciobanica via Iasi (Fotografii vechi)



P11-11-12_13-20.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.18 kb
 Vizualizat:  de 18512 ori

P11-11-12_13-20.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 04/Dec/2023
Mesaje: 32
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2012 11:17:41    Titlul subiectului: 160859

Poza personala!


AutoIS.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  295.77 kb
 Vizualizat:  de 18279 ori

AutoIS.jpg



Bunicu3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.44 kb
 Vizualizat:  de 18279 ori

Bunicu3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 04/Dec/2023
Mesaje: 32
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2012 11:23:04    Titlul subiectului: 160860

Ce sanse sunt sa il vedem pe strazile Iasului ?
Poza nu-mi apartine!



ckro_308.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.17 kb
 Vizualizat:  de 18274 ori

ckro_308.jpg



Iasi_1_2.jpg
 Descriere:
Poza preluata http://www.railfaneurope.net
 Mărime fișier:  137.44 kb
 Vizualizat:  de 18251 ori

Iasi_1_2.jpg



Iasi_2_4.jpg
 Descriere:
Poza preluata http://www.railfaneurope.net
 Mărime fișier:  112.75 kb
 Vizualizat:  de 18251 ori

Iasi_2_4.jpg



Iasi_2_int.jpg
 Descriere:
Poza preluata http://www.railfaneurope.net
 Mărime fișier:  118.8 kb
 Vizualizat:  de 18251 ori

Iasi_2_int.jpg



P5140283.jpg
 Descriere:
Poza preluata http://www.railfaneurope.net
 Mărime fișier:  111.2 kb
 Vizualizat:  de 18251 ori

P5140283.jpg




Ultima modificare efectuată de către dey1986 la Mie 05 Dec 2012 12:53:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2012 11:35:55    Titlul subiectului: 160862

Excelente fotografiile cu TV-ul!

Poza de mai sus e facuta cand vagonul inca era in depoul de la Gara, acum e in atelierul de boghiuri din Dacia. Sansele sa circule sunt 0 (desi aparent e intreg, nu e functional, intrucat unele piese au mers la intretinerea vagonului 1).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 13:13:49    Titlul subiectului: 161160

Din colectia personala: tramvai Tatra T4R din prima serie (1978) cu inscriptii ITC (Intreprinderea de Transport in Comun), circuland pe traseul 1, pe str. Anastasie Panu, in fata blocului Dunarea. Perioada: 1978-1979.

Foto: Cristian Constantinescu



Untitled-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.33 kb
 Vizualizat:  de 17981 ori

Untitled-3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 13:43:39    Titlul subiectului: 161162

Din colectia personala: autobuz al ITA (carosat la UMT Question), aceeasi perioada ca mai sus.

Foto: Cristian Constantinescu



Untitled-4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.35 kb
 Vizualizat:  de 17971 ori

Untitled-4.jpg



Untitled-4-detaliu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.55 kb
 Vizualizat:  de 17969 ori

Untitled-4-detaliu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 14:11:39    Titlul subiectului: 161163

Din colectia personala: garnitura ITB, Piata Unirii, a doua jumatate a anilor '70.

Foto: Cristian Constantinescu



Untitled-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.19 kb
 Vizualizat:  de 17964 ori

Untitled-2.jpg



Untitled-2-detaliu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.19 kb
 Vizualizat:  de 17964 ori

Untitled-2-detaliu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 14:20:53    Titlul subiectului: 161164

Din colectia personala: garnituri ITB, Piata Unirii, a doua jumatate a anilor '70 (inscriptii ITC).

Foto: Cristian Constantinescu



Untitled-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.02 kb
 Vizualizat:  de 17958 ori

Untitled-1.jpg



Untitled-1-detaliu1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.53 kb
 Vizualizat:  de 17958 ori

Untitled-1-detaliu1.jpg



Untitled-1-detaliu2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.34 kb
 Vizualizat:  de 17958 ori

Untitled-1-detaliu2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 24/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 19:43:09    Titlul subiectului: 161166

De remarcat amplasamentul diferit al liniei de tramvai, nu exista banda pentru masini inspre Piata Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 10:32:08    Titlul subiectului: 163208

Chiar daca locul Iasului printre orasele Europei civilizate era de necontestat, sfarsitul secolului al XIX-lea a adus confirmarea apartenentei la elita europeana si chiar a lumii intregi, orasul urmand sa beneficieze de noile elemente ale modernitatii – iluminatul electric si transportul public cu tramvaiul electric.
In anul 1897 municipalitatea ieseana a organizat doua importante licitatii, pentru concesionarea iluminatului electric, respectiv a transportului cu tramvaiul electric, ambele fiind castigate de catre firma Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft (AEG) din Berlin.
Pe data de 25 februarie / 9 martie 1898 regele Carol I a promulgat Legea 713 pentru concesionarea tramvaiului din Iasi catre firma AEG pe termen de 40 de ani, ce reprezinta practic actul de nastere a tramvaiului iesean si a transportului public modern in orasul nostru.
Lucrarile de constructie au inceput in acelasi an, iar la 1 martie 1900 a fost data in exploatare prima linie, de la Gara pana la Hala centrala.
Sarbatorim, asadar, ca in fiecare an in aceasta zi de 9 martie, batranul tramvai iesean, ramas, insa, la moda si dupa cei 115 ani ai sai si avand viitorul asigurat pentru mult timp de acum inainte, alaturi de tramvaiele celorlalte orase europene si ale lumii, printre care am ales sa ramanem mai departe, utilizand un mijloc de transport public modern, rapid si sigur.

La multi ani, dragul nostru tramvai!



Tramvai AEG 1900.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.38 kb
 Vizualizat:  de 17493 ori

Tramvai AEG 1900.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 16:02:14    Titlul subiectului: 163215

Bun, si atunci de ce RATP nu a facut aceasta actiune saptamana asta, si au facut-o pe 2?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 16:30:51    Titlul subiectului: 163216

RATP nu a organizat nici o actiune cu aceasta ocazie, din motive obiective. Povestea la care te referi a fost organizata de catre o ONG, careia RATP doar i-a pus la dispozitie tramvaiele solicitate (de aici si mentionarea RATP ca partener). De ce respectiva ONG a organizat actiunea cu pricina pe 3 e usor de spus, dar eu unul ma abtin de la mai multe comentarii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 17:43:03    Titlul subiectului: 163217

In comunicatul catre presa nu am mai inclus si textul legii, din motive de spatiu, insa il putem atasa aici. Atentie: datele din lege corespund calendarului iulian, iar din 1919 Romania a adoptat calendarul gregorian, la care ne raportam si in prezent!


Legea 713.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.7 kb
 Vizualizat:  de 17422 ori

Legea 713.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2013 10:47:40    Titlul subiectului: 163239

http://www.digi24.ro/stire/Tramvaiul-din-Iasi-a-implinit-115-ani_86764
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2021
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 12 Mar 2013 20:34:43    Titlul subiectului: 163253

Iasi 1998

1)IS 02 BZG pe traseul 6 Dacia-Gara-Piata Unirii
2)Parcul de saviem-uri din Depoul de tramvaie Dacia
3) Romanul care a apartinut teatrului Vasile Alecsandri
4) autobuz RATC IASI FOTBAL CLUB
5) Karosa ce a apartinut teatrului Vasile Alecsandri inainte de a avea cele 2roman-uri rosii
6) al IJTL IASI
sursa: http://www.busforum.org



zdu6okqkw6ad.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  342.83 kb
 Vizualizat:  de 17190 ori

zdu6okqkw6ad.jpg



zaukh49ixrc8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  338.02 kb
 Vizualizat:  de 17190 ori

zaukh49ixrc8.jpg



223e7vfrp8r4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.65 kb
 Vizualizat:  de 17190 ori

223e7vfrp8r4.jpg



a78lnvgfjnbm.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.9 kb
 Vizualizat:  de 17190 ori

a78lnvgfjnbm.jpg



u4g7ijb1zoj3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.89 kb
 Vizualizat:  de 17190 ori

u4g7ijb1zoj3.jpg



aee7w3k2szgn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.65 kb
 Vizualizat:  de 17180 ori

aee7w3k2szgn.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2013 02:08:07    Titlul subiectului: 163261

Condurache Florin a scris:
5) Karosa ce a apartinut teatrului Vasile Alecsandri inainte de a avea cele 2roman-uri rosii
Ex RATP Iasi nr 320 31-IS-6424.
Citat:
6) al IJTL IASI
Ex 37 31-IS-4287.
La inceputul anilor '90 existau 3 astfel de autobuze, 37 fiind singurul ramas intreg. Celelalte doua erau cel mai probabil 36 si 38 (am vazut aceste numere la jumatatea anilor '80, dar nu pot fi sigur 100%) si erau transformate in platforme. Intr'unul din ele erau puse tuburi de gaz, din cele care se montau pe autobuze.

In ultima imagine se observa si scheletul vagonului nr 2, deci poza este facuta cel mai probabil dupa restaurarea vagonului actual nr 2 (ex utilitar 1).
Tot in ultima poza sunt si vagoanele T4R 237, 242 si 249, retrase din circulatie dupa aducerea vagoanelor T4D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Mar 2013 23:20:38    Titlul subiectului: 163402

Tot 1998, tot de pe busforum.org:

- 224
- 233 + 230 (?)
- IK4 31-IS-7846 (intreg in lungime pana la nivelul geamurilor)



w551ga2bddxj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.16 kb
 Vizualizat:  de 16960 ori

w551ga2bddxj.jpg



wlzlmnf7ee2e.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.4 kb
 Vizualizat:  de 16960 ori

wlzlmnf7ee2e.jpg



1q159472qbyz.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.38 kb
 Vizualizat:  de 16960 ori

1q159472qbyz.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Mar 2013 10:00:05    Titlul subiectului: 163621

Din colectia personala: tramvai Tatra T4R (nr. parc 209) din prima serie (1978) cu inscriptii ITC (Intreprinderea de Transport in Comun) circuland prin fata blocului Tarom / Liceului National. Perioada: 1978-1979.

Foto: Cristian Constantinescu



TAROM-T4R209.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.04 kb
 Vizualizat:  de 16814 ori

TAROM-T4R209.jpg



T4R209.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.59 kb
 Vizualizat:  de 16814 ori

T4R209.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 14 din 26

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community