Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Istorie: sapaturi IMB pre-'89 la inters. Panduri/Severeanu?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vladr



Data înscrierii: 20/Dec/2012
Ultima vizita: 20/Feb/2013
Mesaje: 1

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2012 01:12:35    Titlul subiectului: Istorie: sapaturi IMB pre-'89 la inters. Panduri/Severeanu? 161109

Pe terenul viran de la intersectia Panduri cu Constantin Severeanu exista un put de access de dimensiuni aproape onorabile care pare sa fi fost sapat de IMB pe la mijlocul anilor '80, in conditiile in care orice linie de metrou contemporana este la >1km distanta. (Pana si ipotetica M5/1989 ar fi trecut la 600m distanta.)

Iata cum arata pe dinauntru: http://reptilianul.blogspot.ro/2011/08/sos-panduri.html

Are cineva "din domeniu" (sau cu cunostinte) vreo idee despre care ar fi putut fi scopul sapaturii?

Un localnic a scris urmatoarele (partial bazaconii, dar cronologia este f. f. probabil sa fie exacta):

Citat:
Stiu ca in anii 1985-1987 s-a facut un tunel de acces intre Palatul Cotroceni si Casa Poporului. Stiu exact acest lucru ca am locuit in zona Panduri, aprox vis-a-vis de strada Dr Severeanu. O parte din pamant s-a scos prin terenul viran existent la coltul strazii Severeanu cu sos Panduri. Acolo a existat o imprejmnire cu panouri de la Metrou (cu "M" pe ele), de unde basculantele incarcau pamantul extras. Scutul s-a lansat in dreptul Ecran Club unde se scotea si o cantitate enorma de pamant (erau "munti" care impresionau! Aceasta "sosea subterana" se parcurgea cu automobile electrice dar avea si o legatura cu magistrala 1 de Metrou (Indstriilor - Republica)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community