Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Colectorii de curent ai troleibuzelor

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 27/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Vin 17 Dec 2010 01:57:36    Titlul subiectului: Colectorii de curent ai troleibuzelor 137595

Industria din domeniul troleibuzelor a avansat enorm in ultimii ani dar, inca o data o spun cu parere de rau, la noi in afara de niste troleibuze second mai rasarite, absolut nimic...

Azi o sa vorbesc despre colectorii de curent.

Occidentul s-a prins de faptul ca viteza conteaza inca din timpul in care la noi erau drumuri de pamant, asa ca pentru troleibuze au gasit un 2 modele de colectori curent pentru capatori.

Unul dintre aceste modele deja se gaseste si la troleibuzele din Ploiesti sau Bucuresti. De fapt peste tot, din Ungaria in restul Europei, se gaseste unul din aceste tipuri de colectori.

Fara a mai povesti mult iata ce fac aceste tipuri de colectori - ofera viteze de deplasare a troleibuzului foarte mari fara sa deraieze captatorii de pe linie - merg linistit pana la viteza maxima a troleibuzului.



Single articulated current collector for carbon insert conical.gif
 Descriere:
Cu acest tip de colector au venit echipate toate troleibuzele achizitionate secod-hand in Bv
 Mărime fișier:  30.54 kb
 Vizualizat:  de 4980 ori

Single articulated current collector for carbon insert conical.gif



Double articulated current collector for carbon insert conical.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  8.11 kb
 Vizualizat:  de 4980 ori

Double articulated current collector for carbon insert conical.jpg



434631 cap 3.jpg
 Descriere:
colectori moderni prezentatii intr-0 expozitie in Cehia
 Mărime fișier:  166.5 kb
 Vizualizat:  de 4977 ori

434631 cap 3.jpg




Ultima modificare efectuată Asus la Vin 17 Dec 2010 02:14:10, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2012 13:36:58    Titlul subiectului: 161102

Eu am fost intotdeauna fascinat la Rocaruri de randuniciile care erau rabatabile sau mai pe romaneste spus, se dadeau peste cap. Toate DAC/Rocarurile facute dupa 1985 au primit acest nou model. Toate aveau si o sfoara ce lega varful randunicii de bratul captatorului. ---0---
Acea sfoara continea si o greutate patrata-material izolator- pentru a creea o greutate acelei sfori de siguranta dar si pentru a nu ceda la eventuale socuri. La Sibiu majoritatea acestor sfori erau pur si simplu rupte de catre soferi-ori in mod voit-ori in urma unor deraieri ale captatorilor. Foarte putine troleibuze mai aveau aceste "sforicici" la 6 luni, maxim un an de la folosinta. Pentru mine era un criteriu a calitatii soferului. Renumitul 330, pana cand sa dispara brusc de pe strazile Sibiului in 1990, a fost singurul din acea generatie(320-331) care sa mai aiba intacte acele sfori. Si a circulat aproape 2 ani in Sibiu.
La polul opus existau acei soferi care nici nu le mai remarcau- spre exemplu 321 care a mai circulat cu niste ramasite chiar si 8 ani pana la primul RK sau 212E nr 198 de la Medias care mai avea un ciont inante de casare.
Atasez o poza de a lui Silviu Sintea cu troleibuzul Rocar 212E nr. 235 din Sibiu in anul 1994 proaspat sosit din fabrica, pentru a distinge mai bine detaliile despre care vorbesc. Anexez si 237. Poza S. Sintea



detaliu 235 --acum 208.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.71 kb
 Vizualizat:  de 3693 ori

detaliu 235 --acum 208.JPG



detaliu 237 -acum 210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.67 kb
 Vizualizat:  de 3693 ori

detaliu 237 -acum 210.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Dec 2012 16:43:55    Titlul subiectului: 161104

Isi va gasi locul candva intr-un muzeu...


IMG_3885.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.93 kb
 Vizualizat:  de 3677 ori

IMG_3885.JPG



IMG_3887.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.72 kb
 Vizualizat:  de 3677 ori

IMG_3887.JPG



IMG_3888.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.62 kb
 Vizualizat:  de 3677 ori

IMG_3888.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 1031
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2012 02:01:14    Titlul subiectului: 161110

O piesa valoroasa insa nu mai pastreaza multe din elementele originale. In multe orase s-a mers pe improvizatii. Asa a fost si cazul Iasiului. Acea sfoara avea rolul celeia de care am amintit initial.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuze Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community