Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare pe str. Berzei si Buzesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2012 09:36:39    Titlul subiectului: 155662

Nu stiu care e motivul, dar zona cuprinsa intre intersectia Berzei/Grivitei si Berzei/Dinicu Golescu este cea mai intarziata, zona continua sa arate ca un maidan...
Dupa cum stiti, la un moment-dat era un mare scandal legat de degradarea Halei Matache, motiv pentru care pseudo-"autoritatili" au luat "masura" de a zidi usile si frestrele de la parter pentru a impiedica coloratii sa degradeze cladirea... efectul il vedeti si voi in poza 3... daca nu au putut intra pe jos, au intrat pe deasupra, prin spate si au vandalizat si ciordit aproape tot ce se putea... Evil or Very Mad



P1420322.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.72 kb
 Vizualizat:  de 18977 ori

P1420322.jpg



P1420323.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.65 kb
 Vizualizat:  de 18977 ori

P1420323.jpg



P1420323b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.51 kb
 Vizualizat:  de 18977 ori

P1420323b.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2012 09:42:13    Titlul subiectului: 155663

Oadata cu lucrarile pe Berzei vad ca se construieste si o noua strada, o strapungere care face legatura intre intersectia strazilor Garii de Nord/Cameliei cu Berzei/Mircea Vulcanescu.

La intersectia Berzei/Mircea Vulcanescu era in constructie un sens giratoriu imens, locul fiind insa temporar ocupat de niste dube.

Prima poza este o vedere din directia strazii Garii de Nord, iar in a doua si a treia poza vedem strazile Parcalabul Baldovin si Cameliei (spre Dinicu Golescu).



P1420324.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.64 kb
 Vizualizat:  de 18976 ori

P1420324.jpg



P1420325.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.08 kb
 Vizualizat:  de 18976 ori

P1420325.jpg



P1420326.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.79 kb
 Vizualizat:  de 18976 ori

P1420326.jpg



zharta.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.67 kb
 Vizualizat:  de 18976 ori

zharta.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2012 13:23:01    Titlul subiectului: 155671

Pai ai uitat ca zona despre care zici tu ca e maidan (Hala Matache) este inca in litigiu, pana in luna septembrie, din cauza unui salvator al Bucurestiului?? Very Happy Asta inseamna ca muncitorii nu au voie sa calce in zona halei pana la emiterea unei noi hotarari judecatoresti, CHIAR DACA s-a aprobat noul PUZ.

Strada cea noua era in planul initial al Diametralei si finalizarea ei va fluidiza semnificativ traficul dinspre Piata Romana spre Gara de Nord. Prin urmare, felicitarile mele proiectantilor!

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2012 21:42:51    Titlul subiectului: 155679

Dar cu lucrarile de la Virgiliu se mai aude ceva? Le termina anul asta si vor da drumul la 44? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Mai 2012 14:00:06    Titlul subiectului: 155694

Eu am impresia ca se vor termina pana in alegeri sau cel tarziu la toamna, impreuna cu celalalt tramvai de pe Cuza-Grivitei. Cel putin asa ar fi inteligent din partea primarului, acum ca lucrarile la colector s-au incheiat, dupa lupte seculare...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mai 2012 13:25:17    Titlul subiectului: 156096

Fotografii datate 31 mai 2012, din intersectia Berzei / Vulcanescu / strapungere Gara de Nord.


DSC03445.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.67 kb
 Vizualizat:  de 18643 ori

DSC03445.JPG



DSC03446.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.74 kb
 Vizualizat:  de 18643 ori

DSC03446.JPG



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Iun 2012 08:55:04    Titlul subiectului: 156444

Curge cu "lapte si miere" dupa alegeri. Proaspat invingator, primarul Oprescu declara ieri la televizor, raspunzand la o intrebare a unui reporter ca in luna........septembrie se va circula pe Buzesti. Asa sa fie oare ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Iun 2012 13:55:52    Titlul subiectului: 156633

Singurul avans din zona este strapungerea Garii de Nord, unde s-au desenat o parte din benzi si s-au montat cateva indicatoare.


DSC03973.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.98 kb
 Vizualizat:  de 18322 ori

DSC03973.JPG



DSC03974.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.79 kb
 Vizualizat:  de 18322 ori

DSC03974.JPG



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2012 10:03:50    Titlul subiectului: 156720

Cateva poze mai vechi din zona, pentru a vedea modul cum au evoluat lucrarile.


P1420364.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.68 kb
 Vizualizat:  de 18228 ori

P1420364.jpg



P1420365.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.6 kb
 Vizualizat:  de 18228 ori

P1420365.jpg



P1420368.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.72 kb
 Vizualizat:  de 18228 ori

P1420368.jpg



P1420369.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.92 kb
 Vizualizat:  de 18228 ori

P1420369.jpg



P1420370.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.2 kb
 Vizualizat:  de 18228 ori

P1420370.jpg



P1420371.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.16 kb
 Vizualizat:  de 18228 ori

P1420371.jpg



P1420471.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.9 kb
 Vizualizat:  de 18228 ori

P1420471.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2012 10:24:30    Titlul subiectului: 157538

Zilele trecute se lucra de zor la intersectia Berzei/Dinicu Golescu, sper sa termine odata lucrul in fata sediului RATB pentru a se putea relua circulatia tramvaielor 35 si 44 pe Dinicu Golescu, parca lipseste ceva din peisajul Garii de Nord fara tramvai... Rolling Eyes


TELEMAC-17072012821.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.25 kb
 Vizualizat:  de 17988 ori

TELEMAC-17072012821.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pinkyhog



Data înscrierii: 01/Noi/2010
Ultima vizita: 18/Iul/2017
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Aug 2012 01:38:00    Titlul subiectului: 157851

Nu cred sa mai dureze prea mult pana vom circula cu tramvaiul de la Basarab spre Vasile Parvan.


sector 4 04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  683.65 kb
 Vizualizat:  de 17829 ori

sector 4 04.jpg



sector 4 01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  664.09 kb
 Vizualizat:  de 17829 ori

sector 4 01.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2012 15:01:54    Titlul subiectului: 158343

O poza "retroactiva" cu stadiul lucrarilor din 30.07
Scuze pentru intarziere, insa in ultima perioada nu am prea avut timp sa descarc/postez pozele... Rolling Eyes



30072012837.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.85 kb
 Vizualizat:  de 17608 ori

30072012837.jpg



30072012838.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.11 kb
 Vizualizat:  de 17608 ori

30072012838.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 08:26:40    Titlul subiectului: 159087

Un articol despre "beneficiile" santierului pentru locuitorii din zona. Ok, puteti spune ca orice santier are dezavantajele lui pentru locuitorii rezidenti din zona dar principala problema este ca lucrarile avanseaza foarte incet (sau deloc). Articolul se gaseste aici

Citat:
Un cartier disperat: Slalom prin noroi și gunoaie în zona Berzei - Buzești

Lucrările la Bulevardul Uranus erau programate să înceapă în 2006 și urmau să fie finalizate în 2008. Din cauza banilor, Primăria Capitalei nu a putut demara construcția acestui proiect decât la finele lui 2010. La doi ani de la începerea lucrărilor, Bulevardul Uranus nu a avansat atât de mult pe cât preconiza Primăria Capitalei pentru că nici acum șantierul nu s-a mutat din zona Berzei - Buzești, iar actualul stadiu al lucrărilor indică faptul că și în 2013 peisajul va fi la fel de dezolant.
În noiembrie 2010, primarul general al Capitalei anunța că prima fază a diametralei Berzei - Buzești - Uranus se va încheia efectiv în martie - iunie 2011, dar lucrările au fost încetinite odată cu declanșarea procesului intentat de ONG-uri în cazul Halei Matache. La începutul acestui an, panoul amplasat de constructor în zonă indica faptul că pe 4 mai 2012 vor fi finalizate lucrările în zona Berzei - Buzești. La aproape cinci luni de la expirarea acestui termen, lucrările par a fi departe de final.

După deschiderea prelungirii str. Gării de Nord spre intersecția străzilor Mircea Vulcănescu și Berzei, mai sunt multe lucrări de făcut în zonă. Gropile, mizeria și munții de pământ pe care trebuie să îi traverseze zilnic locuitorii din zona Berzei - Buzești le transformă fiecare zi într-un adevărat coșmar. "După cum se desfășoară lucrările pe segmentul Dinicu Golescu - Mircea Vulcănescu al străzii Berzei, cu canal colector neracordat și mari sincope în activitatea lucrătorilor, probabil că ne va găsi anul 2013 tot cu circulația rutieră blocată, ca în 2010", a declarat, pentru B365.ro, prof. univ. dr. inginer Nicolae Drăgulănescu, unul dintre locuitorii din zonă.

Deși au solicitat intervenția autorităților pentru accelerarea lucrărilor și prevenirea infracțiunilor, riveranii nu au primit niciun răspuns din partea instituțiilor competente. "Toate autoritățile și companiile sesizate de cetățenii din zonă, precum Primăria Sectorului 1, polițiile de sector și cea municipală, Oficiul pentru Protecția Consumatorilor București, Direcția de Sănătate Publică, Enel, Apa Nova sau Romtelecom, doar simulează preocuparea și măsurile necesare, astfel încât, în realitate, în zonă continuă furturile, întreruperile de rețele și activitatea discontinuă și ineficientă a lucrătorilor firmelor angajate. Doar operatorul de salubritate s-a dovedit a fi receptiv la solicitările de colectare frecventă a gunoaielor menajere și a altor deșeuri abundente în zonă. Chiar nu există soluții pentru stabilirea unor termene, de respectat riguros, și pentru a se lucra mai cu spor și continuu, organizat și disciplinat?", se întreabă Drăgulănescu.

Singura instituție care a emis un răspuns, destul de evaziv, în această problemă, este Primăria Capitalei. "Ca urmare a adresei domnului Nicolae Drăgulănescu, înregistrată la Primăria Mun. București - DTDSC, suntem în continuare sesizați de faptul că lipsa de organizare, lentoarea cu care se lucrează și nefinalizarea lucrărilor începute crează nemulțumirea cetățenilor zonei. În acest sens, vă solicităm ca pe tronsoanele unde există condițiile finalizării lucrărilor să fie luate măsurile ce se impun pentru finalizarea lucrărilor, pentru prevenirea blocației circulației în zonă, a disfuncționalităților înregistrate la rețelele edilitare, a ridicării tuturor materialelor rezultate de execuția lucrărilor și a preveni depozitarea resturilor menajere care crează disconfort sau poluează mediul", precizează Ion Dedu, directorul Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației, în adresa transmisă asocierii SC. Tehnologica - SC. EuroConstruct, în urma plângerii depuse de locuitorul din strada Crișana.

Nicolae Drăgulănescu a mai făcut sesizare și către Serviciul Iluminat Public Stradal, Arhitectural și Monumental, însă nu a primit un răspuns favorabil la mesajele în care solicita refacerea iluminatului public pe str. Popa Tatu, pe tronsonul str. Berthelot – str. Mircea Vulcănescu, din sectorul „modernizat" în 2010-2011. "De ce s-a distrus ceva care funcționa? La câti kilometri de cabluri electrice s-au furat și se mai fură în str. Berzei nici nu mai contează costurile a 500 m de cablu bifilar si patru locuri de lampă. Noi, cei care locuim în zonă, nu mai putem circula încă o iarnă în beznă totală din cauza inconstienței celor care au distrus în 2010 rețeaua de iluminat public pe acest tronson", spune Drăgulănescu.

Locuitorul din zonă spune că, din cauza blocării circulației rutiere și pietonale în zonă și a disfuncționalităților frecvente înregistrate în rețelele edilitare adiacente, viața riveranilor a devenit un iad. "Mai rămâne să abordez Instituția Prefectului Municipiului București, Ministerul Public și Avocatul Poporului ca să se miște ceva și în fața Halei Matache. Cele două companii contractate de PMB lucrează sau, mai bine zis, se prefac că lucrează, pe acest șantier, cu mari întreruperi, având productivitate minimă și ineficiență maximă. Angajații de pe șantier susțin că firmele nu și-au primit banii de la Municipalitate, dar fac trafic cu materialele de construcții de pe șantier. Cine ar trebui să fie interesat de aceste aspecte dacă PMB nu reacționează decât prin indicații ce nu se respectă și nici Inspectoratul de Stat în Construcții nu are "atribuții" în acest domeniu?", punctează riveranul.

Ploaia, cel mai mare dușman al riveranilor

Nicolae Drăgulănescu nu este singurul nemulțumit de modul în care se efectuează lucrările. Mulți dintre cei care locuiesc în zonă sunt exasperați de gunoaie și de problemele sociale imense (interlopi, hoți de metale, prostituate și proxeneți), care nu au fost soluționate de ani de zile. "Ar trebui să mai grăbească lucrările din zonă. Prea se tărăgănește totul de multă vreme. Eu merg des la fiul meu și m-am săturat de mizeria care zace aici de trei ani. Ar trebui să se ia niște măsuri și pentru a opri căderea tencuielii pentru că merg cu frică de fiecare dată când trec pe lângă clădirile astea. Mizeria mare și gropile ne îngrozesc de fiecare dată când trecem prin zonă. Când plouă, noi bătrânii ne chinuim să nu ne rupem picioarele prin gropi, noroaie și mizeria din jur. Din cauza bălții mari care se formează când plouă e greu să treci chiar și cu mașina prin gropile astea. De Hala Matache îmi pare foarte rău că au distrus-o pentru că era un simbol al orașului de când eram eu copilă. Spuneau că o mută, dar n-au făcut nimic și acum e distrusă și plină de mizerie. E o adevărată infecție aici pentru că se aruncă gunoiul în clădirile părăsite din jur, inclusiv în Hala Matache", a spus Elena Duduianu, pentru B365.ro.

"La câteva zeci de metri de Hala Matache sunt cranii de cal. E ceva de groază. Dacă mai vrei să întârzii la un șpriț seara îți rupi gâtul prin gropile astea. Acum e bine, dar când va ploua va fi teribil pentru că nu am autoturism 4X4", mai spune și Florin Niculescu, un bucureștean care trece frecvent prin zona Halei Matache.

Alții cred că ideea Municipalității de a muta Hala Matache nu mai este atât de inspirată, după atâta timp. "Nu-mi place deloc faptul că au lăsat Hala Matache în paragină. Mai bine o demolau decât să o lase așa. Am auzit că Primăria ar vrea să o mute, dar ce să mai mute de acolo? Mai mare daraua decât ocaua. Câte clădiri bune, frumoase n-au fost demolate! Să le renoveze măcar pe cele care mai pot fi scoase la lumină. Să facă ceva în legătură cu toate mizeriile și infecția asta că arată de parcă ar fi o ghenă de gunoi. Aici e cloacă de hoți, parveniți și femei ușoare. Știm foarte bine ce e aici", mai spune un alt bucureștean care trece zilnic prin zona Berzei - Buzești.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 21:32:46    Titlul subiectului: 159108

A inceput scoala si tramvaiul tot nu ajunge la Liceul Cervantes. Este rusinos... Sper ca macar in octombrie sa se deschida Piata Virgiliu, pentru ca Strada Berzei sa capete un sens logic al existentei sale. Mi-e tare dor de 37 si de 44, linii emblematice pentru Gara de Nord si legatura cu centrul...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 30 Oct 2012 15:54:21    Titlul subiectului: 160111

Stadiul lucrarilor la 16.10.2012:


16102012956.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.56 kb
 Vizualizat:  de 16839 ori

16102012956.jpg



16102012957.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.24 kb
 Vizualizat:  de 16839 ori

16102012957.jpg



16102012958.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.38 kb
 Vizualizat:  de 16839 ori

16102012958.jpg



16102012959.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.07 kb
 Vizualizat:  de 16839 ori

16102012959.jpg



16102012960.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.84 kb
 Vizualizat:  de 16839 ori

16102012960.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Dec 2012 15:57:16    Titlul subiectului: 160877

Stadiul lucrarilor la 16.11.2012.
Tramvaiele ar putea circula deja pe sensul spre Vasile Pârvan... Rolling Eyes



16112012981.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.93 kb
 Vizualizat:  de 16484 ori

16112012981.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
djalf



Data înscrierii: 16/Oct/2012
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2012 00:17:37    Titlul subiectului: 160967

Inceput de decembrie (6 sau 7)....


DSCF5112.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.74 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5112.JPG



DSCF5113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  746.05 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5113.JPG



DSCF5115.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  773.36 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5115.JPG



DSCF5114.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  763.42 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5114.JPG



DSCF5116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  792.68 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5116.JPG



DSCF5117.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  790 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5117.JPG



DSCF5120.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  734.13 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5120.JPG



DSCF5122.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  776.22 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5122.JPG



DSCF5123.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  763.04 kb
 Vizualizat:  de 16347 ori

DSCF5123.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Dec 2012 22:12:05    Titlul subiectului: 160990

Nu s-a mai continuat colectorul dinspre Berzei / Vulcanescu, pe langa Hala Matache, pana la racordul de sub Piata Buzesti, astfel ca ceea ce s-a petrecut la Piata Virgiliu (1 an de zile groapa) se va petrece si pe la Matache, nu se stie incepand cu ce data! Multumiri "calde" atat celor responsabili de lucrarile edilitare de apa si canal, cat si (mai ales) salvatorilor Bucurestiului!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2012 22:19:45    Titlul subiectului: 161016

Faptul că ”salvatorii” au avut câștig de cauză în instanță arată că s-a acționat în mod ilegal. Dl. primar Oprescu, versat în asemenea ”aranjamente” a mizat tocmai pe complicitatea periculoasă dintre grupurile de interese care ocolesc legea și cetățenii care vor ca lucrarea să se termine cât mai repede. Din câte am văzut, scopul a fost aproape atins. În România, oamenii care țin la principii se pun rău atât cu gangsterii, cât și cu marea masă a populației.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2013 13:14:58    Titlul subiectului: 161382

Un articol, referitor la acest proiect se gaseste aici

Citat:
"Victima" demolărilor din centrul Capitalei va fi regenerată urban

Regenererarea urbană a zonei Berzei-Buzești de pe traseul Bulevardului Uranus a ajuns în atenția Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, care va investi în realizarea unui proiect pentru refacerea cartierului istoric dintre Piața Victoriei și Bulevardul Mihail Kogălniceanu.
Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) vrea să chiziționeze servicii de elaborare a reglementărilor de specialitate pentru proiectul regenerării urbane a zonei Berzei-Buzești-Calea Victoriei. Proiectul poartă titulatura "Regenerarea urbana integrata a zonelor construite protejate in vederea constituirii unui program national. Proiect pilot zona Berzei Buzesti - Calea Victoriei".
Astfel, se pregătește proiectul de refacere a zonei cu valoare istorică. Proiectul de refacere este așteptat cu atât mai mult cu cât mai multe clădiri cu statut de monument istoric au fost demolate pentru realizarea proiectului Bulevardului Uranus, iar peisajul zonei este dezolant datorită lucrărilor ce se desfășoară de aproape trei ani.
Potrivit caietului de sarcini al lucrării propuse de MDRT, proiectul constă în "dezvoltarea unui program de regenerare urbană prin instituirea unei zone de acțiune prioritară în care să se implementeze o operațiune de regenerare urbană, într-o arie care are mize importante atât din punctul de vedere al necesităților de dezvoltare socială și economică, cât și în ceea ce privește reabilitarea și punerea în valoare a unui fond construit valoros". Pentru realizarea studiului privind proiectul de refacere, Ministerul prevede remunerația cu suma maximă de aproape 345.000 de lei (76.000 de euro).
Pentru zona Buzești-Berzei-Uranus a mai fost făcut deja un complex proiect de restaurare. În urmă cu un an, un grup de arhitecți voluntari a realizat o soluție alternativă la reamenajarea zonei. Arhitecții propun prin acest proiect reabilitarea Halei Matache și conservarea țesutului istoric al zonei.
Proiectul complex realizat de arhitecții voluntari a primit în toamna acestui an premiul Bienalei de Arhitectură București la categoria ”Studii și proiecte finalizate și nerealizate”. Mai multe detalii despre acest proiect, alături de ilustrări, puteți viziona în acest material al B365.ro și pe portalul arhiforum.

Demolare ilegală de monumente istorice, controverse și dispute

Pentru realizarea Bulevardului Uranus, municipalitatea a făcut mai multe demolări calificate drept nejustificate și ilegale de ONG-uri, printre care și Asociația Salvați Bucureștiul prezidată de Nicușor Dan. Astfel, organizațiile au acționat în judecată Primăria Capitalei în mai multe situații în care acuzau că municipalitatea a pus la pământ fără autorizatie clădiri cu o valoare istorică și arhitecturală.
Asltfel, Primăria a fost aspru criticată pentru demolările pe timp de noapte desfășurate în zona Berzei-Buzești: un exemplu este imobilul din strada Berzei nr. 34 / strada Știrbei Vodă nr. 89, parte a ansamblului monument istoric Știrbei Vodă, a cărui demolare a fost realizată peste noapte, în ciuda unui comunicat al Ministerului Culturii prin care se preciza că ministerul nu a emis nici un aviz care să permită demolarea. De asemenea, Primăria a demolat Hotelul Marna, monument istoric a cărui declasare a fost contestată în instanță.
La vremea respectivă, ONG-urile acuzau municpalitatea că persoanele care locuiesc în clădirile pe care le dărâmă Primăria au primit somație să-și evacueze locuințele în termen de 72 de ore, asta deși legea interzice evacuările în perioada 1 decembrie – 1 aprilie.


"Victima" demolărilor din centrul Capitalei va fi regenerată urban

Regenererarea urbană a zonei Berzei-Buzești de pe traseul Bulevardului Uranus a ajuns în atenția Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, care va investi în realizarea unui proiect pentru refacerea cartierului istoric dintre Piața Victoriei și Bulevardul Mihail Kogălniceanu.
Câți bani va primi Palatul Patriarhiei de la UE pentru modernizarea clădirii de beton armat Câți bani va primi Palatul Patriarhiei de la UE pentru modernizarea...
bani Cele mai populare escrocherii făcute în București: riști să le cazi...
Pasajul subteran de la Podul Grant intră în reparații capitale Pasajul subteran de la Podul Grant intră în reparații capitale
Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT) vrea să chiziționeze servicii de elaborare a reglementărilor de specialitate pentru proiectul regenerării urbane a zonei Berzei-Buzești-Calea Victoriei. Proiectul poartă titulatura "Regenerarea urbana integrata a zonelor construite protejate in vederea constituirii unui program national. Proiect pilot zona Berzei Buzesti - Calea Victoriei".
Astfel, se pregătește proiectul de refacere a zonei cu valoare istorică. Proiectul de refacere este așteptat cu atât mai mult cu cât mai multe clădiri cu statut de monument istoric au fost demolate pentru realizarea proiectului Bulevardului Uranus, iar peisajul zonei este dezolant datorită lucrărilor ce se desfășoară de aproape trei ani.
Potrivit caietului de sarcini al lucrării propuse de MDRT, proiectul constă în "dezvoltarea unui program de regenerare urbană prin instituirea unei zone de acțiune prioritară în care să se implementeze o operațiune de regenerare urbană, într-o arie care are mize importante atât din punctul de vedere al necesităților de dezvoltare socială și economică, cât și în ceea ce privește reabilitarea și punerea în valoare a unui fond construit valoros". Pentru realizarea studiului privind proiectul de refacere, Ministerul prevede remunerația cu suma maximă de aproape 345.000 de lei (76.000 de euro).

Propunere de restaurare a zonei

Pentru zona Buzești-Berzei-Uranus a mai fost făcut deja un complex proiect de restaurare. În urmă cu un an, un grup de arhitecți voluntari a realizat o soluție alternativă la reamenajarea zonei. Arhitecții propun prin acest proiect reabilitarea Halei Matache și conservarea țesutului istoric al zonei.
Proiectul complex realizat de arhitecții voluntari a primit în toamna acestui an premiul Bienalei de Arhitectură București la categoria ”Studii și proiecte finalizate și nerealizate”. Mai multe detalii despre acest proiect, alături de ilustrări, puteți viziona în acest material al B365.ro și pe portalul arhiforum.

Demolare ilegală de monumente istorice, controverse și dispute

Pentru realizarea Bulevardului Uranus, municipalitatea a făcut mai multe demolări calificate drept nejustificate și ilegale de ONG-uri, printre care și Asociația Salvați Bucureștiul prezidată de Nicușor Dan. Astfel, organizațiile au acționat în judecată Primăria Capitalei în mai multe situații în care acuzau că municipalitatea a pus la pământ fără autorizatie clădiri cu o valoare istorică și arhitecturală.
Asltfel, Primăria a fost aspru criticată pentru demolările pe timp de noapte desfășurate în zona Berzei-Buzești: un exemplu este imobilul din strada Berzei nr. 34 / strada Știrbei Vodă nr. 89, parte a ansamblului monument istoric Știrbei Vodă, a cărui demolare a fost realizată peste noapte, în ciuda unui comunicat al Ministerului Culturii prin care se preciza că ministerul nu a emis nici un aviz care să permită demolarea. De asemenea, Primăria a demolat Hotelul Marna, monument istoric a cărui declasare a fost contestată în instanță.
La vremea respectivă, ONG-urile acuzau municpalitatea că persoanele care locuiesc în clădirile pe care le dărâmă Primăria au primit somație să-și evacueze locuințele în termen de 72 de ore, asta deși legea interzice evacuările în perioada 1 decembrie – 1 aprilie.

Cazul Hala Matache

Hala Matache ilustrează perfect controversele iscate de Bulevardul Uranus între Primăria Capitalei și organizațiile de protejare a clădirilor cu valoare arhitecturală și a zonelor istorice. Hala Matache Măcelarul, monument istoric construit în la sfârșitul secoului XIX, se află pe traseul propus al Bulevardului Uranus.
În ultimii ani, între Primăria Capitalei și ONG-uri s-a jucat un ping-pong cu construcția: inițial Primăria a decis demolarea ei și reconstruirea, la câțiva metri mai în spate, pentru a face loc Bulevardului Uranus. Apoi municipalitatea și-a modificat decizia ca urmare a protestelor ONG-urilor și a decis modificarea proiectului bulevardului, ”în formă de pișu' boului”, după cum caracteriza Sorin Oprescu noul proiect, în 2011. În luna septembrie 2012 însă, Primăria s-a sucit din nou și a decis demolarea, care nu a primit însă toate avizele necesare.
De menționat că în timp ce Primăria și ONG-urile "se duelează" pentru viitorul Halei Matache, starea clădirii se degradează pe zi ce trece, fiind prădată de hoții de fier vechi sau de oamenii străzii.

În ce stadiu sunt lucrările la Bulevardul Uranus

În prezent, se lucrează între Piața Buzești (intersecția străzilor Gheorghe Polizu, Occidentului și Buzești) și Calea Griviței și între Mircea Vulcănescu și Știrbei Vodă. Astfel, ultimul ar rămâne segmentul de mijloc, între străzile Calea Griviței și Mircea Vulcănescu

Prima etapă din Bulevardul Uranus are o lungime de 1.800 metri și este împărțită în cinci tronsoane: Piata Victoriei – Occidentului (finalizată), Occidentului - Grivitei, Grivitei – Mircea Vulcanescu, Mircea Vulcanescu – Virgiliu (Stirbei Voda) și Virgiliu - Vasile Parvan (deschis circulatiei).
După prima etapă, urmează cea cuprinsă între Vasile Pârvan și Piața George Coșbuc, care include și un tunel pe sub Dealul Parlamentului, între Catedrala Neamului și Casa Poporului. În fine, ultima etapă a lucrării cuprinde segmentul cuprins între Piața George Coșbuc și Gara Progresul.
Bulevardul Buzesti-Berzei-Uranus este un bulevard cu cate 2 benzi pe sens si banda pentru biciclisti, cu trotuare cu o latime cuprinsa intre 3 si 5 metri si linie de tramvai pe zona mediana, considerat unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră din Capitală din ultimii 20 de ani.

Din aceeasi sursa de informare, suntem "amenintati" ca primul tronson al noului bulevard, intre Piata Victoriei si Vasile Parvan va fi deschis in 2013. Parerea mea ? De-a dreptul penibil. Oare peste 50 de ani vor termina toate lucrarile ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2013 13:53:58    Titlul subiectului: 161388

guest a scris:
...suntem "amenintati" ca primul tronson al noului bulevard, intre Piata Victoriei si Vasile Parvan va fi deschis in 2013.

Al catelea termen este acesta ? Ca nu primul, cu siguranta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2013 14:25:58    Titlul subiectului: 161391

Inteleg ca sunt probleme cu banii la primaria capitalei (fiindca majoritatea se duc pe subventii si pomeni electorale), dar ceea ce nu inteleg este urmatorul lucru: de ce nu se concentreaza pe 2-3 proiecte ? De ce incep N proiecte o data, si apoi dupa cateva luni lucrarile se intrerup ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2013 16:48:57    Titlul subiectului: 161397

Din ce am citit eu acolo, inseamna ca o parte din casele demolate se vor construi la loc! Question Shocked Mad
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 17:20:42    Titlul subiectului: 161899

Ar fi frumos sa se refaca cel putin fatadele imobilelor demolate. Iar in loc de 2 benzi pe sens sa se faca zona pietonala, ca daca se fac benzile pentru masini, se va obtine o aglomeratie in plus in zona centrala, in loc sa motivam ca masnilie sa ocoleasca centrul pe centura (Pasajul Basarab-Stefan cel Mare - Mihai Bravu), noi prin acest bulevard ii vom invita sa treaca prin centru, care e firesc sa nu poata prelua traficul din oras.


ca in V.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  372.89 kb
 Vizualizat:  de 15658 ori

ca in V.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2013 12:53:00    Titlul subiectului: 161982

Aventurierul a scris:
Dl. primar Oprescu, versat în asemenea ”aranjamente” a mizat tocmai pe complicitatea periculoasă dintre grupurile de interese care ocolesc legea și cetățenii care vor ca lucrarea să se termine cât mai repede. În România, oamenii care țin la principii se pun rău atât cu gangsterii, cât și cu marea masă a populației.
Normal, masele sunt manipulate de gangsteri, iar oamenii care tin la principii nu mai sunt asasinati, ci adusi in situatia sa moara singuri, de mana lor sau din voia Cerului. E bine ca nu intotdeauna le iese asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 6 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community