|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 20 Iul 2011 23:56:58 Titlul subiectului: |
146180 |
|
Podul Brailita - cel cu linia de tramvai - a intrat si el in reparatii, o data cu restul retelei de tramvai din urbea braileana. Iata si cateva fotografii cu stadiul lucrarilor. Deocamdata doar s-a scos piatra cubica si se lucreaza la demontarea sinelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.7 kb |
Vizualizat: |
de 28157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
306.19 kb |
Vizualizat: |
de 28157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.35 kb |
Vizualizat: |
de 28157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
274.47 kb |
Vizualizat: |
de 28157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.01 kb |
Vizualizat: |
de 28157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
297.11 kb |
Vizualizat: |
de 28157 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 23 Iul 2011 21:55:17 Titlul subiectului: Reabilitare Calea Galati - Pod Brailita (liniile 21 si 22) |
146301 |
|
Circulatia rutiera a fost inchisa pe Calea Galati, intre intersectiile cu str. Gratiei si str. Plantelor, circulandu-se cu restrictii pe portiunea intre str. Grivitei si str. Gratiei - doar pe sensul dinspre Vidin catre centru.
A fost "atacat" momentan doar canalul colector, in intersectia Calea Galati cu bd. Dorobantilor. Urmeaza si calea de rulare. Reteaua fir contact de la tramvai a fost demontata in toata intersectia. Sa vedem cateva fotografii cu santierul din aceasta zona.
Imi place cum e denumita artera rutiera pe panoul care anunta santierul (penultima fotografie): "strada" Calea Galati . "Calea" e deja o "strada"...
Descriere: |
Calea Galati, la intersectia cu str. Grivitei |
|
Mărime fișier: |
296.93 kb |
Vizualizat: |
de 28288 ori |
|
Descriere: |
Calea Galati, la intersectia cu str. Gratiei |
|
Mărime fișier: |
345.96 kb |
Vizualizat: |
de 28288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.15 kb |
Vizualizat: |
de 28288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.32 kb |
Vizualizat: |
de 28288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.81 kb |
Vizualizat: |
de 28288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.89 kb |
Vizualizat: |
de 28288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
395.84 kb |
Vizualizat: |
de 28288 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
281 kb |
Vizualizat: |
de 28278 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 23 Iul 2011 22:57:03 Titlul subiectului: |
146302 |
|
S-au scos total sinele de tramvai la Podul Brailita si s-a sapat locul, inclusiv s-a indepartat pamantul de pe pod, pana la placa de beton.
Cu ocazia asta am reusit sa observ indeaproape infrastructura podului care face legatura de zeci de ani intre "orasul vechi" si fosta comuna Brailita. O voi descrie in cateva cuvinte. Pe pilele care se sprijina in cele doua maluri de pamant de o parte si alta a caii ferate spre port sunt montate sase grinzi de otel profil "I". Aceste grinzi formeaza partea principala a podului. Peste cele 6 grinzi, perpendicular pe ele, sunt montate des bare de otel, lungi cat e latimea podului (fara pasarela pietonala), peste care, intr-un final, este turnata o placa din beton. Tot ansamblul acesta formeaza tablierul podului. Direct pe placa de beton erau montate sinele de tramvai (inca se vad urmele), mentinute la ecartament de niste etrieri. In fine, intre sine era pus pamant si piatra cubica.
Cele doua pasarele pietonale, de langa liniile de tramvai, au sprijinire separata de pilele de piatra ale podului, sub forma unor picioare duble de otel, inalte, 4 picioare duble in total, cate doua pentru fiecare pasarela, montate fiecare intr-o fundatie, situate tot de o parte si alta a caii ferate, picioare pe care sunt montate grinzi de otel de felul celor in zig-zag. Pe aceste grinzi erau sudate placi de otel, formand pasarela propriu-zisa.
Toata structura de otel parea destul de afectata de trecerea timpului, grinzile prezentand urme serioase de rugina, mai ales cele de la pasarela pietonala...
Haideti sa vedem si fotografii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.39 kb |
Vizualizat: |
de 28107 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
321.32 kb |
Vizualizat: |
de 28107 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.31 kb |
Vizualizat: |
de 28107 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.99 kb |
Vizualizat: |
de 28107 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.11 kb |
Vizualizat: |
de 28107 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 03 Aug 2011 22:54:51 Titlul subiectului: |
147310 |
|
Circulatia rutiera s-a reluat - temporar - incepand cu data de 25.07.2011 prin intersectia Calea Galati cu bd. Dorobantilor, implicit prin Calea Galati, dar se desfasoara cu dificultate. Fix in mijlocul intersectiei a ramas si la ora actuala o groapa neacoperita...
Iata si cateva fotografii de la fata locului (din 25.07.2011).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.88 kb |
Vizualizat: |
de 28008 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.9 kb |
Vizualizat: |
de 28008 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 03 Aug 2011 23:11:37 Titlul subiectului: |
147311 |
|
Lucrarile la infrastructura de tramvai se extind in zona Podului Brailita la ambele capete ale acestuia, atat pe Calea Galati - spre Dorobantilor -, cat si in succesiunea de curbe dreapta-stanga de pe strazile Mircea Malaeru si Costache Negruzzi - spre Vidin.
La coborarea de pe pod spre Vidin s-au scos total sinele vechi impreuna cu piatra cubica si s-a sapat si pregatit locul pentru realizarea noului terasament si montarea noilor sine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
360.3 kb |
Vizualizat: |
de 28003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
312.23 kb |
Vizualizat: |
de 28003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
329.34 kb |
Vizualizat: |
de 28003 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
339.93 kb |
Vizualizat: |
de 28003 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 03 Aug 2011 23:16:01 Titlul subiectului: |
147312 |
|
Pe Calea Galati - segmentul dintre pod si bucla de la Cimitirul Sf. Maria -, astazi, un grup de muncitori lucra la scoaterea cordoanelor de cauciuc de la longrine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.98 kb |
Vizualizat: |
de 28002 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.86 kb |
Vizualizat: |
de 28002 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 15 Aug 2011 00:19:59 Titlul subiectului: |
147671 |
|
Izolatia de cauciuc a fost scoasa cam pana in dreptul Scolii nr. 18 "Mihu Dragomir". Zilele trecute, in jurul orelor diminetii am surprins o echipa de muncitori care lucra la indepartarea acestor cordoane de cauciuc.
In zona Podului Brailita nu s-a mai lucrat prea mult, decat s-a compactat pamantul la terasamentul caii de rulare si s-au instalat noile tevi si guri de vizitare de la sistemul de canalizare, pe partea dinspre str. Mircea Malaeru.
In alta ordine de idei, au sosit de ceva zile si noile sine, care au fost depozitate in doua locuri, la coborarea de pe pod spre Brailita si in bucla de la Cimitirul Catolic.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
307.42 kb |
Vizualizat: |
de 27876 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
358.9 kb |
Vizualizat: |
de 27876 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 26 Aug 2011 21:47:23 Titlul subiectului: |
147933 |
|
Podul Brailita - tramvai - se pregateste de demolare
Circulatia pietonala a fost oprita si ea, locul este delimitat cu garduri de tabla si a inceput spargerea placii de beton a tablierului. Pacat, acest pod era un simbol, aproape o legenda, constituia prima legatura intre "Braila veche" si "comuna Brailita"... Dar... daca nu se mai putea face nimic pentru salvare, asta este, mergem mai departe...
Pe Calea Galati a inceput scoaterea sinelor din longrine, deocamdata doar de la pod si pana putin dupa macazurile buclei de la Cimitirul Sf. Maria.
Acum, cateva imagini cu Podul Brailita.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.7 kb |
Vizualizat: |
de 27765 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.61 kb |
Vizualizat: |
de 27765 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
327.34 kb |
Vizualizat: |
de 27765 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
313.39 kb |
Vizualizat: |
de 27765 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.15 kb |
Vizualizat: |
de 27765 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 20:48:42 Titlul subiectului: |
148042 |
|
Continua scoaterea sinelor din longrine pe Calea Galati. Locul sinelor (canalul) este umplut apoi - temporar - cu pietris.
Iata si cateva fotografii facute astazi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
298.1 kb |
Vizualizat: |
de 27711 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
321.83 kb |
Vizualizat: |
de 27711 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 02 Sep 2011 18:58:03 Titlul subiectului: |
148225 |
|
Pe Calea Galati, pe toata portiunea dintre Podul Brailita si intersectia cu Dorobanti, au fost scoase vechile sine din longrine... Urmeaza longrinele... Va fi o lucrare anevoioasa, acest sector strada este destul de ingust - mai ingust decat restul Caii Galati, pana la bd. Independentei de pilda, chiar daca este tot drum de 4 benzi cu banda doi si pentru tramvaie -, intre borduri si marginile exterioare ale longrinelor abia putandu-se strecura un autobuz.
Dincolo de Podul Brailita - caruia acum i-a fost sparta total placa de beton a tablierului -, in serpentina catre str. Costache Negruzzi, se aseaza pe pozitii sinele cele noi. Iata si cateva fotografii din aceasta zona.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
310.03 kb |
Vizualizat: |
de 27645 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
291.43 kb |
Vizualizat: |
de 27645 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.94 kb |
Vizualizat: |
de 27645 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.05 kb |
Vizualizat: |
de 27645 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
katalin
Data înscrierii: 11/Noi/2009 Ultima vizita: 16/Noi/2013 Mesaje: 79 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 01 Oct 2011 14:08:38 Titlul subiectului: |
149090 |
|
A fost scoasa sina in bucla de la cimitirul Sf. Maria si jumatate din pod a fost daramat pina la nivelul fundatiei. Pe partea cealalta insa calea de rulare a fost suprabetonata, acum urmand schimbarea stalpilor a bordurilor si a refacerii terasamentului soselei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.68 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.63 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.62 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.53 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.5 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.12 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.03 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.71 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.02 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.86 kb |
Vizualizat: |
de 27369 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 23 Ian 2013 12:27:10 Titlul subiectului: |
161848 |
|
Se putea altfel?... Oare de ce nu ma surprinde?...
OBIECTIV, Vocea Brailei a scris: | Reabilitare făcută franjuri
Miercuri, 23 Ianuarie 2013 | Florentin COMAN
* asfaltul turnat pe Calea Galați, în urmă cu doar câteva luni, a început deja să se fisureze * Primăria spune că lucrarea nu a fost recepționată oficial, deci constructorul are tot timpul să remedieze toate deficiențele apărute * lucrarea ar fi trebuit recepționată în iunie 2012, dar fiindcă s-a dovedit că podul pentru tramvaie are nevoie de o reparație capitală, termenul final s-a prelungit până spre toamna acestui an
La doar câteva luni după ce a fost asfaltat, carosabilul de pe Calea Galați deja a început să cedeze, în zona podului auto de la Brăilița. Pe asfalt apar crăpături din ce în ce mai evidente, dar și găuri al căror diametru se mărește de la o zi la alta, în special între liniile de tramvai. După cum se știe, asfaltarea tronsonului de pe Calea Galați, cuprins între podul Brăilița și intersecția cu Bulevardul Dorobanților s-a finalizat la începutul verii trecute. N-a trecut, așadar, nici măcar un an până la apariția primelor crăpături!
Reprezentanții Primăriei spun că lucrarea încă nu a fost recepționată de la constructor, deci toate deficiențele apărute trebuie remediate de acesta în cel mai scurt timp posibil. "Șantierul de pe Calea Galați, pe tronsonul intrat în reabilitare, va fi închis oficial abia după ce se vor finaliza lucrările și la podul pentru tramvaie. Până la inspecția finală pentru recepție, constructorul trebuie să remedieze toate deficiențele apărute pe parcurs. În ceea ce privește fisurile și găurile apărute pe carosabil, urmează ca dirigintele de șantier, împreună cu Inspectoratul de Stat în Construcții să verifice și să stabilească de ce s-a ajuns aici la un interval atât de scurt de la finalizarea asfaltării", ne-a informat Iuliana Neagu, directorul Direcției Strategii, Programe, Proiecte de Dezvoltare și Relații Internaționale din cadrul Primăriei Brăila.
Contestații și amânări
După cum v-am mai informat, reabilitarea Căii Galați, între intersecțiile cu B-dul Dorobanților și Str. Mircea Mălăeru a fost prinsă într-un program cu finanțare europeană în valoare de 7,9 milioane de lei. Firma câștigătoare a licitației de atribuire a lucrărilor este "Tehnologica Radion" București, aceeași care a executat și reabilitarea străzii Griviței. Pe lângă înlocuirea conductelor de apă și canalizare, refacerea fundației străzii și asfaltarea părții carosabile, "Tehnologica Radion" trebuia să reabiliteze și căile de rulare de pe cele două poduri de la Brăilița, cel pentru autovehicule și cel pentru tramvaie. Până la urmă a fost reabilitat doar podul auto, deoarece s-a dovedit că cel pentru tramvaie are nevoie de o reparație capitală ce include înlocuirea vechilor piloni de susținere. Pentru că acest aspect nu a fost prevăzut în proiectul inițial, lucrările necesare n-au mai putut fi prinse în finanțarea europeană, astfel încât au trebuit suportate cu bani de la bugetul local. Primăria a alocat circa 2 milioane de lei în acest scop și a organizat o nouă licitație, câștigată de firma "Teloxim Con" București, ce are același patron - Theo Berna - ca și "Tehnologica Radion". Dar, deși licitația a fost organizată încă din primăvara anului trecut, lucrările propriu-zise n-au început nici până la ora actuală, deoarece o firmă din Galați - "Construcții Feroviare" SA - a depus contestație. Litigiul a fost soluționat definitiv de Curtea de Apel Galați abia astă toamnă, câștig de cauză având până la urmă "Teloxim Con". Problema e că, până să se apuce de treabă firma bucureșteană, a venit iarna, așa că lucrările au fost amânate pentru la primăvară. Cel mai optimist termen pentru finalizarea lucrărilor la infrastructura podului pentru tramvaie este luna iunie 2012. După ce va fi gata infrastructura, va mai rămâne de finalizat și calea de rulare a podului. Aceasta trebuie executată de "Tehnologica Radion", conform contractului inițial. Este, deci, puțin probabil ca redarea în circulație a podului pentru tramvaie și închiderea oficială a șantierului pe Calea Galați să aibă loc mai devreme de sfârșitul verii - începutul toamnei 2013. Termenul inițial pentru finalizarea întregii lucrări a fost luna iunie 2012. |
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|