Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare Calea Galati - Pod Brailita (liniile 21 si 22)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 20 Iul 2011 23:56:58    Titlul subiectului: 146180

Podul Brailita - cel cu linia de tramvai - a intrat si el in reparatii, o data cu restul retelei de tramvai din urbea braileana. Iata si cateva fotografii cu stadiul lucrarilor. Deocamdata doar s-a scos piatra cubica si se lucreaza la demontarea sinelor.


Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.7 kb
 Vizualizat:  de 27662 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  306.19 kb
 Vizualizat:  de 27662 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.35 kb
 Vizualizat:  de 27662 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.47 kb
 Vizualizat:  de 27662 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.01 kb
 Vizualizat:  de 27662 ori

Imag006.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  297.11 kb
 Vizualizat:  de 27662 ori

Imag008.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2011 21:55:17    Titlul subiectului: Reabilitare Calea Galati - Pod Brailita (liniile 21 si 22) 146301

Circulatia rutiera a fost inchisa pe Calea Galati, intre intersectiile cu str. Gratiei si str. Plantelor, circulandu-se cu restrictii pe portiunea intre str. Grivitei si str. Gratiei - doar pe sensul dinspre Vidin catre centru.

A fost "atacat" momentan doar canalul colector, in intersectia Calea Galati cu bd. Dorobantilor. Urmeaza si calea de rulare. Reteaua fir contact de la tramvai a fost demontata in toata intersectia. Sa vedem cateva fotografii cu santierul din aceasta zona.

Imi place cum e denumita artera rutiera pe panoul care anunta santierul (penultima fotografie): "strada" Calea Galati Laughing . "Calea" e deja o "strada"...



Imag001.jpg
 Descriere:
Calea Galati, la intersectia cu str. Grivitei
 Mărime fișier:  296.93 kb
 Vizualizat:  de 27793 ori

Imag001.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
Calea Galati, la intersectia cu str. Gratiei
 Mărime fișier:  345.96 kb
 Vizualizat:  de 27793 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.15 kb
 Vizualizat:  de 27793 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.32 kb
 Vizualizat:  de 27793 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.81 kb
 Vizualizat:  de 27793 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.89 kb
 Vizualizat:  de 27793 ori

Imag006.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  395.84 kb
 Vizualizat:  de 27793 ori

Imag007.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  281 kb
 Vizualizat:  de 27783 ori

Imag014.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2011 22:57:03    Titlul subiectului: 146302

S-au scos total sinele de tramvai la Podul Brailita si s-a sapat locul, inclusiv s-a indepartat pamantul de pe pod, pana la placa de beton.

Cu ocazia asta am reusit sa observ indeaproape infrastructura podului care face legatura de zeci de ani intre "orasul vechi" si fosta comuna Brailita. O voi descrie in cateva cuvinte. Pe pilele care se sprijina in cele doua maluri de pamant de o parte si alta a caii ferate spre port sunt montate sase grinzi de otel profil "I". Aceste grinzi formeaza partea principala a podului. Peste cele 6 grinzi, perpendicular pe ele, sunt montate des bare de otel, lungi cat e latimea podului (fara pasarela pietonala), peste care, intr-un final, este turnata o placa din beton. Tot ansamblul acesta formeaza tablierul podului. Direct pe placa de beton erau montate sinele de tramvai (inca se vad urmele), mentinute la ecartament de niste etrieri. In fine, intre sine era pus pamant si piatra cubica.

Cele doua pasarele pietonale, de langa liniile de tramvai, au sprijinire separata de pilele de piatra ale podului, sub forma unor picioare duble de otel, inalte, 4 picioare duble in total, cate doua pentru fiecare pasarela, montate fiecare intr-o fundatie, situate tot de o parte si alta a caii ferate, picioare pe care sunt montate grinzi de otel de felul celor in zig-zag. Pe aceste grinzi erau sudate placi de otel, formand pasarela propriu-zisa.

Toata structura de otel parea destul de afectata de trecerea timpului, grinzile prezentand urme serioase de rugina, mai ales cele de la pasarela pietonala...

Haideti sa vedem si fotografii.



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.39 kb
 Vizualizat:  de 27612 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.32 kb
 Vizualizat:  de 27612 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.31 kb
 Vizualizat:  de 27612 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.99 kb
 Vizualizat:  de 27612 ori

Imag011.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.11 kb
 Vizualizat:  de 27612 ori

Imag012.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 03 Aug 2011 22:54:51    Titlul subiectului: 147310

Circulatia rutiera s-a reluat - temporar - incepand cu data de 25.07.2011 prin intersectia Calea Galati cu bd. Dorobantilor, implicit prin Calea Galati, dar se desfasoara cu dificultate. Fix in mijlocul intersectiei a ramas si la ora actuala o groapa neacoperita...

Iata si cateva fotografii de la fata locului (din 25.07.2011).



imag005_164.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.88 kb
 Vizualizat:  de 27513 ori

imag005_164.jpg



imag006_719.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.9 kb
 Vizualizat:  de 27513 ori

imag006_719.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 03 Aug 2011 23:11:37    Titlul subiectului: 147311

Lucrarile la infrastructura de tramvai se extind in zona Podului Brailita la ambele capete ale acestuia, atat pe Calea Galati - spre Dorobantilor -, cat si in succesiunea de curbe dreapta-stanga de pe strazile Mircea Malaeru si Costache Negruzzi - spre Vidin.

La coborarea de pe pod spre Vidin s-au scos total sinele vechi impreuna cu piatra cubica si s-a sapat si pregatit locul pentru realizarea noului terasament si montarea noilor sine.



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  360.3 kb
 Vizualizat:  de 27508 ori

Imag008.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  312.23 kb
 Vizualizat:  de 27508 ori

Imag010.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  329.34 kb
 Vizualizat:  de 27508 ori

Imag011.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  339.93 kb
 Vizualizat:  de 27508 ori

Imag012.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 03 Aug 2011 23:16:01    Titlul subiectului: 147312

Pe Calea Galati - segmentul dintre pod si bucla de la Cimitirul Sf. Maria -, astazi, un grup de muncitori lucra la scoaterea cordoanelor de cauciuc de la longrine.


Imag028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.98 kb
 Vizualizat:  de 27507 ori

Imag028.jpg



Imag029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.86 kb
 Vizualizat:  de 27507 ori

Imag029.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 15 Aug 2011 00:19:59    Titlul subiectului: 147671

Izolatia de cauciuc a fost scoasa cam pana in dreptul Scolii nr. 18 "Mihu Dragomir". Zilele trecute, in jurul orelor diminetii am surprins o echipa de muncitori care lucra la indepartarea acestor cordoane de cauciuc.

In zona Podului Brailita nu s-a mai lucrat prea mult, decat s-a compactat pamantul la terasamentul caii de rulare si s-au instalat noile tevi si guri de vizitare de la sistemul de canalizare, pe partea dinspre str. Mircea Malaeru.

In alta ordine de idei, au sosit de ceva zile si noile sine, care au fost depozitate in doua locuri, la coborarea de pe pod spre Brailita si in bucla de la Cimitirul Catolic.



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  307.42 kb
 Vizualizat:  de 27381 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  358.9 kb
 Vizualizat:  de 27381 ori

Imag010.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 26 Aug 2011 21:47:23    Titlul subiectului: 147933

Podul Brailita - tramvai - se pregateste de demolare Exclamation

Circulatia pietonala a fost oprita si ea, locul este delimitat cu garduri de tabla si a inceput spargerea placii de beton a tablierului. Pacat, acest pod era un simbol, aproape o legenda, constituia prima legatura intre "Braila veche" si "comuna Brailita"... Sad Dar... daca nu se mai putea face nimic pentru salvare, asta este, mergem mai departe...

Pe Calea Galati a inceput scoaterea sinelor din longrine, deocamdata doar de la pod si pana putin dupa macazurile buclei de la Cimitirul Sf. Maria.

Acum, cateva imagini cu Podul Brailita.



Imag019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.7 kb
 Vizualizat:  de 27270 ori

Imag019.jpg



Imag020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.61 kb
 Vizualizat:  de 27270 ori

Imag020.jpg



Imag022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  327.34 kb
 Vizualizat:  de 27270 ori

Imag022.jpg



Imag023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  313.39 kb
 Vizualizat:  de 27270 ori

Imag023.jpg



Imag024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.15 kb
 Vizualizat:  de 27270 ori

Imag024.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 20:48:42    Titlul subiectului: 148042

Continua scoaterea sinelor din longrine pe Calea Galati. Locul sinelor (canalul) este umplut apoi - temporar - cu pietris.

Iata si cateva fotografii facute astazi.



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.1 kb
 Vizualizat:  de 27216 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.83 kb
 Vizualizat:  de 27216 ori

Imag004.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 02 Sep 2011 18:58:03    Titlul subiectului: 148225

Pe Calea Galati, pe toata portiunea dintre Podul Brailita si intersectia cu Dorobanti, au fost scoase vechile sine din longrine... Urmeaza longrinele... Va fi o lucrare anevoioasa, acest sector strada este destul de ingust - mai ingust decat restul Caii Galati, pana la bd. Independentei de pilda, chiar daca este tot drum de 4 benzi cu banda doi si pentru tramvaie -, intre borduri si marginile exterioare ale longrinelor abia putandu-se strecura un autobuz.

Dincolo de Podul Brailita - caruia acum i-a fost sparta total placa de beton a tablierului -, in serpentina catre str. Costache Negruzzi, se aseaza pe pozitii sinele cele noi. Iata si cateva fotografii din aceasta zona.



Imag000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  310.03 kb
 Vizualizat:  de 27150 ori

Imag000.jpg



Imag001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  291.43 kb
 Vizualizat:  de 27150 ori

Imag001.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.94 kb
 Vizualizat:  de 27150 ori

Imag006.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.05 kb
 Vizualizat:  de 27150 ori

Imag007.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
katalin



Data înscrierii: 11/Noi/2009
Ultima vizita: 16/Noi/2013
Mesaje: 79
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 01 Oct 2011 14:08:38    Titlul subiectului: 149090

A fost scoasa sina in bucla de la cimitirul Sf. Maria si jumatate din pod a fost daramat pina la nivelul fundatiei. Pe partea cealalta insa calea de rulare a fost suprabetonata, acum urmand schimbarea stalpilor a bordurilor si a refacerii terasamentului soselei.


PA010027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.68 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010027.JPG



PA010028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.63 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010028.JPG



PA010029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.62 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010029.JPG



PA010030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.53 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010030.JPG



PA010031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.5 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010031.JPG



PA010034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.12 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010034.JPG



PA010037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.03 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010037.JPG



PA010041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.71 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010041.JPG



PA010042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.02 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010042.JPG



PA010043.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.86 kb
 Vizualizat:  de 26874 ori

PA010043.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 23 Ian 2013 12:27:10    Titlul subiectului: 161848

Se putea altfel?... Oare de ce nu ma surprinde?...

OBIECTIV, Vocea Brailei a scris:
Reabilitare făcută franjuri

Miercuri, 23 Ianuarie 2013 | Florentin COMAN

* asfaltul turnat pe Calea Galați, în urmă cu doar câteva luni, a început deja să se fisureze * Primăria spune că lucrarea nu a fost recepționată oficial, deci constructorul are tot timpul să remedieze toate deficiențele apărute * lucrarea ar fi trebuit recepționată în iunie 2012, dar fiindcă s-a dovedit că podul pentru tramvaie are nevoie de o reparație capitală, termenul final s-a prelungit până spre toamna acestui an

La doar câteva luni după ce a fost asfaltat, carosabilul de pe Calea Galați deja a început să cedeze, în zona podului auto de la Brăilița. Pe asfalt apar crăpături din ce în ce mai evidente, dar și găuri al căror diametru se mărește de la o zi la alta, în special între liniile de tramvai. După cum se știe, asfaltarea tronsonului de pe Calea Galați, cuprins între podul Brăilița și intersecția cu Bulevardul Dorobanților s-a finalizat la începutul verii trecute. N-a trecut, așadar, nici măcar un an până la apariția primelor crăpături!

Reprezentanții Primăriei spun că lucrarea încă nu a fost recepționată de la constructor, deci toate deficiențele apărute trebuie remediate de acesta în cel mai scurt timp posibil. "Șantierul de pe Calea Galați, pe tronsonul intrat în reabilitare, va fi închis oficial abia după ce se vor finaliza lucrările și la podul pentru tramvaie. Până la inspecția finală pentru recepție, constructorul trebuie să remedieze toate deficiențele apărute pe parcurs. În ceea ce privește fisurile și găurile apărute pe carosabil, urmează ca dirigintele de șantier, împreună cu Inspectoratul de Stat în Construcții să verifice și să stabilească de ce s-a ajuns aici la un interval atât de scurt de la finalizarea asfaltării", ne-a informat Iuliana Neagu, directorul Direcției Strategii, Programe, Proiecte de Dezvoltare și Relații Internaționale din cadrul Primăriei Brăila.

Contestații și amânări

După cum v-am mai informat, reabilitarea Căii Galați, între intersecțiile cu B-dul Dorobanților și Str. Mircea Mălăeru a fost prinsă într-un program cu finanțare europeană în valoare de 7,9 milioane de lei. Firma câștigătoare a licitației de atribuire a lucrărilor este "Tehnologica Radion" București, aceeași care a executat și reabilitarea străzii Griviței. Pe lângă înlocuirea conductelor de apă și canalizare, refacerea fundației străzii și asfaltarea părții carosabile, "Tehnologica Radion" trebuia să reabiliteze și căile de rulare de pe cele două poduri de la Brăilița, cel pentru autovehicule și cel pentru tramvaie. Până la urmă a fost reabilitat doar podul auto, deoarece s-a dovedit că cel pentru tramvaie are nevoie de o reparație capitală ce include înlocuirea vechilor piloni de susținere. Pentru că acest aspect nu a fost prevăzut în proiectul inițial, lucrările necesare n-au mai putut fi prinse în finanțarea europeană, astfel încât au trebuit suportate cu bani de la bugetul local. Primăria a alocat circa 2 milioane de lei în acest scop și a organizat o nouă licitație, câștigată de firma "Teloxim Con" București, ce are același patron - Theo Berna - ca și "Tehnologica Radion". Dar, deși licitația a fost organizată încă din primăvara anului trecut, lucrările propriu-zise n-au început nici până la ora actuală, deoarece o firmă din Galați - "Construcții Feroviare" SA - a depus contestație. Litigiul a fost soluționat definitiv de Curtea de Apel Galați abia astă toamnă, câștig de cauză având până la urmă "Teloxim Con". Problema e că, până să se apuce de treabă firma bucureșteană, a venit iarna, așa că lucrările au fost amânate pentru la primăvară. Cel mai optimist termen pentru finalizarea lucrărilor la infrastructura podului pentru tramvaie este luna iunie 2012. După ce va fi gata infrastructura, va mai rămâne de finalizat și calea de rulare a podului. Aceasta trebuie executată de "Tehnologica Radion", conform contractului inițial. Este, deci, puțin probabil ca redarea în circulație a podului pentru tramvaie și închiderea oficială a șantierului pe Calea Galați să aibă loc mai devreme de sfârșitul verii - începutul toamnei 2013. Termenul inițial pentru finalizarea întregii lucrări a fost luna iunie 2012.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community