Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul subteran Charles de Gaulle (Aviatorilor)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Dec 2010 10:23:09    Titlul subiectului: Pasajul subteran Charles de Gaulle (Aviatorilor) 137398

Discutii despre viitorul pasaj subteran de la Piata Charles de Gaulle (M Aviatorilor). Noutatea nu ar fi doar pasajul in sine, ci si zona pietonala din rond. PMB a publicat o animatie detaliata despre cum se doreste sa arate constructia, acesta lasa oricum multe semne de intrebare... Confused

Filmuletul aici: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/100_de_milioane_de_euro_investiti_la_Charles_de_Gaulle_0_385161898.html

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 12 Dec 2010 18:42:46    Titlul subiectului: 137444

Arata fantastic.
Nu prea inteleg unde se iese inspre nord - tot pe bretelele laterale ale bulevardului?
In filmulet apare si un autobuz. Au avut noroc sa il prinda pe 781 Smile ca altceva nu circula pe directia pasajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Dec 2010 21:43:42    Titlul subiectului: 137451

Unde se presupune ca trebuie sa iasa, pe Dorobanti? Daca da, nu prea vad de unde gasesc ei atata spatiu...

Oricum, in film nu se mentioneaza nimic despre legatura cu metroul. De fapt, ma tot intreb daca tot acest priect e realizabil avand metroul chiar in centrul rondului. Personal nu-mi place deloc zona din rond, e o aiureala totala. Astia cred ca daca fac un design "modern" nonconformist e ok. Dar eu unul nu-s deacord sa se faca "teste" d-astea. Nici intrarile in pasaj nu mi se par frumoase, ceva putin mai simetric ar fi mult mai ok decat aiureala aia.

Voi ce spuneti? Confused

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Apr/2019
Mesaje: 1830
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Dec 2010 22:50:52    Titlul subiectului: 137454

Nu au nici o legatura accesul in metrou, statia de metrou si pasajul auto cu parcarea auto. Nu se incurca deloc. Nici la ora actuala accesul in metrou nu are legatura cu "bretelele".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 12 Dec 2010 22:56:50    Titlul subiectului: 137455

Intrarile si iesirile sunt pe Bd. Aviatorilor.
Nu sunt de acord cu folosirea bretelelor laterale, mereu vor fi masini parcate acolo, iar pe centru vor ramane cele 3 benzi pe sens aproape goale.
Si langa Herastrau si in zona de vile e o zona de parcare "traditionala".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Apr/2019
Mesaje: 1830
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Dec 2010 14:15:54    Titlul subiectului: 137472

Nu inteleg afirmatia "intrarile si iesirile sunt pe Bd. Aviatorilor.". Ce legatura are aceasta afirmatie cu ce am spus eu si tu mai inainte ? Pe bretelele laterale evident ca nu vor mai stationa masini din cauza Pasajului Rutier. Si tot evident masinile de pe "bretele" vor stationa in cele 2 parcari subterane. Contra cost, evident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 20:04:53    Titlul subiectului: 138481

Gata oameni buni, a inceput scandalul, tipic oricarei lucrari romanesti:

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Crucea_Secolului-mutata_ilegale_0_402560261.html
http://stirileprotv.ro/stiri/social/monumentul-crucea-secolului-motiv-de-disputa-intre-autoritati-in-capitala.html

Asta imi da speranta, daca nu e putin (sau mai mult) scandal nu se mai face, cand e scandal uite cum se face (aveti ex. P. Basarab). In legatura cu crucea, eu as spune sa o puna inapoi dupa finalizarea lucrarilor.

Oricum, nu pot sa inteleg de ce se apuca de constructii de acest gen deabia DUPA ce sistematizeaza si modernizeaza zona (asfaltare, borduri, spatii verzi etc.)?! Ca sa aiba ce sparge. Numai la noi, intr-un an se modernizeaza si peste cateva luni se incepe contructia unui proiect ce necesita sapaturi in aceleasi locuri. Evil or Very Mad

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 06 Feb 2011 12:20:04    Titlul subiectului: 139597

In noaptea trecuta a fost mutat "biscuitele" din Piata Charles de Gaulle in noul sens giratoriu dinspre Ambasada Chineza (la Pescarus).
Nu stiu daca mutarea va fi temporara sau...

Am imagini de la noul site, apoi cu piata vaduvita de opera de arta, piata in care sper ca vor incepe lucrarile serioase la venirea primaverii.



DSC00467.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.89 kb
 Vizualizat:  de 8656 ori

DSC00467.JPG



DSC00470.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.81 kb
 Vizualizat:  de 8656 ori

DSC00470.JPG



DSC00474.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.56 kb
 Vizualizat:  de 8656 ori

DSC00474.JPG



DSC00475.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.28 kb
 Vizualizat:  de 8656 ori

DSC00475.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Florin Tuica



Data înscrierii: 19/Ian/2012
Ultima vizita: 16/Ian/2018
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2012 16:56:42    Titlul subiectului: 152160

De 2 zile au aparut indicatoare care mentioneaza inceperea lucrarilor la pasaj.
In zona cladirii fostului hotel Helvetia au inceput lucrari de decopertare a carosabilului si sapaturi pe unul din viitoarele accese (bretele) ale acestui pasaj, chiar langa iesirea de metrou din partea de sud a statiei de metrou Aviatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2019
Mesaje: 7554
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2012 15:46:16    Titlul subiectului: 161334

A trecut aproape un an de la ultima postare. Iar pasajul este foarte frumos. Problema este ca ... acest pasaj se afla doar in stadiul de plan, fiind doar pe ... hartie, eventual macheta. In rest la Piata Charles de Gaule nu s-a mai facut nimic. Sunt "foarte mandru" de autoritatile locale, in frunte cu primarul, cred ca au batut recordul de tampenie, pe ultimii 22 de ani. Nu cred ca Bucurestiul a avut autoritati locale mai slabe, ca acestea. Se poate oare si mai rau ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 16:39:47    Titlul subiectului: 161895

Dupa mine pasajul rutier pe acel bulevard istoric e contraindicat (urat), dar e si nociv. E nociv din simplul motiv ca motiveaza soferii sa ajunga pe axa S-N in Bulevardul Beijing, deci drumul se ingusteaza de la 3 benzi la 2. Invers, pe axa N-S acel pasaj ar continua cretinismul initiat de pasajul de la Pipera (adica ii motiveaza pe rezidentii piperieni sau aia ce muncesc in zona, sa foloseasca Str.N.Caramfil ce in zona ambasadei Chinei (pe axa N-S ) are 1 banda pe sens ! Deci avem 2 pasaje ce duc intro strada ingusta (si care nu se prevede sa fie largita deoarece primarii au dat aprobari de costructie acolo pentru blocuri inalte, ca sa ii demolezi pe aia va costa ...).

Anume aceasta zona ar trebui demolata, ca pasajul Pipera sa nu mai fie penibil si pasajul de la CDG sa aiba sens (insa asta nu va corecta nicicum impactul aspra imaginii bulevardului istoric, e de remarcat ca in Europa civilizata nimeni nu face asemenea gafe in zone istorice, acolo invers se demotiveaza circulatia auto in astfel de zone si se motiveaza folosirea transportului public).



zona ptr demolare.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  461.77 kb
 Vizualizat:  de 6553 ori

zona ptr demolare.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community