Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M6: Bucuresti - Aeroportul Henri Coanda (Otopeni)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 11:10:01    Titlul subiectului: 162015

sab a scris:
Din pacate o super-subtraversare a M1/M3 de catre M4/M6 fara vreo corespondenta este in carti la Hasdeu...

Iti amintesc ca exista un proiect de a lega printr-un pasaj pietonal de corespondenta statia Cismigiu ( M 5 ) cu statia Izvor.
Lucru ilogic pentru ca magistralele chiar se intalnesc la Eroilor.
Pasajul acesta pietonal e viabil numai daca M 4 isi modifica traseul si apare in zona Liceului Lazar.
Nimic nu e imposibil, mai ales ca noile rute, inclusiv ale lui M 5 prin centru vor fi amanate ani buni de acum incolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 11:36:15    Titlul subiectului: 162017

Citat:
M3 are mai multi calatori decat M1 care merg dincolo de Eroilor, pe tronsonul comun. Asa ca n-as afirma ca M3 incurca M1, ci mai degraba invers. Dar asta este o discutie pentru alt topic
Aaa, deci asteptatul aiurea prin statii inainte de tronsonul comun pe M1, sau faptul ca M1 (bucata de nord) are intervale de minim 6 minute la orele de varf doar pt ca putea alterna frumos la Eroilor nu incomodeaza cu absolut nimic traficul de pe magistrala, nu?

In fine, nu mai conteaza:D Ideea e ca un tronson comun intre M1 si M6 nici nu ar trebui discutat...

Cat despre unirea dintre GdN1 si GdN2, eu zic ca este folositoare. Calatorii ar putea sa faca schimbul din GdN1 cu M4/M6 (mai ales cei care vin dinspre Dristor),s-ar elimina factorul de noroc atunci cand vrei sa ajungi la aeroport si nu va trebui sa te mai rogi sa prinzi legatura intr-un timp acceptabil, s-ar elimina confuzia generala legata de cele doua statii, s-ar elimina situatiile neplacute in care turistul (strain) sfareste in GdN1 (care e de 10000000 de ori mai bine semnalizata si in care poti ajunge direct din Gara, spre deosebire de GdN2 pentru care mai trebuie sa mergi vreo 100 de metri prin tunele nestiute de nimeni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 11:46:19    Titlul subiectului: 162018

Cum spui si tu, doua magistrale care impart un traseu comun se cam "incurca". Asa ca nu cred ca inca o magistrala care sa mearga pe traseul M1 ar putea intra in discutie. Ar face intervalele de pe M1, respectiv M3 si mai mari.
M1 ramura de N trebuia sa fie magistrala distincta, tocmai pentru ca avea nevoie de alta frecventa. Din pacate Ceausescu a unit-o cu M1 si de aici problemele. Parerea mea este ca va trebui sa "luam taurul de coarne" odata si odata si sa o rupem de M1.

De ce n-ar putea calatorii respectivi sa schimbe la Basarab si trebuie sa schimbe neaparat la GdN ? Este vorba de o statie, chiar cea mai scurta statie din retea..
Mie mi se pare mai normal altceva, sa scoata Gdn de pe harti ca fiind "statie de corespondenta". Avand in vedere ca nu au facut o corespondenta reala si ca nici nu exista posibilitate tehnica sa o mai faca vreodata, ar trebui sa nu se mai considere cele doua statii ca fiind statii de corespondenta . Sunt doua tatii distincte, fara legatura. Acel labirint nu poate fi considerat legatura intre statii.
Oricum sunt multe de discutat la statia M4/M6 GdN, dupa parerea mea se puteau face multe lucruri, inclusiv o iesire pe peron, care sa o faca atractiva .
andrei11 a scris:
Iti amintesc ca exista un proiect de a lega printr-un pasaj pietonal de corespondenta statia Cismigiu ( M 5 ) cu statia Izvor.
Lucru ilogic pentru ca magistralele chiar se intalnesc la Eroilor.
Pasajul acesta pietonal e viabil numai daca M 4 isi modifica traseul si apare in zona Liceului Lazar..

Ai dreptate, acea varianta era cand M4 ajungea la Izvor si avea statie in dreptul Licelui Lazar. Din pacate, chiar si in acest caz, acest pasaj este optional, dupa cum gandesc proiectantii. M4/M6 are deja o corespondenta la Bazarab cu M1, iar cu M3 nu mai conteaza.
In treacat fie spus, un pasaj de 200 este foarte greoi. Singura solutie corecta acolo, asa cum am spus-o de multe ori, este intercalarea statie M4/M6 intre M1 si M5. Orice altceva este incropeala. Din pacate, dupa cum stii, traseul pe la Izvor nu mai este in carti...Asa ca...


Ultima modificare efectuată de către sab la Lun 28 Ian 2013 12:02:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 11:58:28    Titlul subiectului: 162020

Ideea e ca ei or sa laude M6/M4 ca fiind o legatura intre Gara de Nord si Aeroport, cea ce in realitate va fi intre Basarab si Aeroport.

Oricum M6 va suferi de acelasi sindrom ca si M1,pentru ca va avea traseu comun cu M4, probabil vor alterna trenurile de aeroport cu cele spre straulesti, la Basarab va fi un balamuc total(care incotro merge, pentru ca monitoarele de la Basarab 2 nu sunt nici pe departe la fel de informative ca cele de pe M1), si in tot acest timp, GdN2 va ramane in continuare nefolosita.

Sau ar putea sa faca niste investitii si sa se foloseasca de statia fantoma. Ca sa nu mai vorbim de cele minim 6 minute pe care trebuie sa le astepti la GdN1 datorita unei anumite portiuni comune de traseu cu o alta magistrala.


Ideea e ca infrastructura de metrou in zona nu poate duce trafic de performanta inalta lamomentul actual, si dupa cum gandesc ei, nici in viitor.


Ultima modificare efectuată de către moonshadow la Lun 28 Ian 2013 12:03:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 12:01:09    Titlul subiectului: 162022

1) Statia de corespondenta este la BASARAB si nu la "Gari".
2) Pe un tronson comun poti sa ai un metrou la 2,5 minute ( se poate si sub, dar e bine si așa ). Asa ca pe "ramuri" rezulta un metrou la 5 minute.
Rezon.
3) La o adica se pot introduce si metrouri suplimentare intre Crangasi si Dristor 2.
Singurul tronson "pagubit" ar fi Republica - Titan si "semipagubită" statia N.G. ( cand se iese din cartier ).
Numai datorita incopetentei noastre nu se poate un ecart de 2, 5 minute pe tronsonul comun.
Ne-am grabit sa scoatem BLA - urile pe motiv ca erau "comuniste" sau nu suntem in stare sa inlocuim IVE - ele ( toate ) pe M 3. Ăsta-i adevarul. Twisted Evil
moonshadow a scris:
Ideea e ca ei or sa laude M6/M4 ca fiind o legatura intre Gara de Nord si Aeroport, cea ce in realitate va fi intre Basarab si Aeroport.

Cine vrea - si are treaba cu gara - poate sa coboare si la gara din metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 12:07:05    Titlul subiectului: 162023

moonshadow a scris:
Ideea e ca ei or sa laude M6/M4 ca fiind o legatura intre Gara de Nord si Aeroport, cea ce in realitate va fi intre Basarab si Aeroport..

Nu, M6 va fi o legatura directa GdN-Aeroport. Din pacate, cum o fac (adica traseu comun cu M4) si ce se intampla mai departe (daca duc M6 spre sud) este de discutat.
Doar statia de schimb cu M1 (si implicit cu M2) va fi la Basarab.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 12:10:35    Titlul subiectului: 162024

1) Serios? Basarab e corespondenta? Nu m-as fi gandit.

2) Da, poti sa ai 2.5 minute, ideea e ca tu nu mergi doar pe tronsonul comun, tu trebuie sa iesi in afara lui ca sa ajungi la aeroport.

3) Performantele respectivului tren sunt discutabile. Avand in vedere ca e o IVA, incurca si mai si Bombardierele care fac magistrala intreaga (stationari aiurea la GdN si Basarab). Plus ca tot mananca timpi de intoarcere la dristor 2. Solutia celor de la metrorex se bazeaza pe faptul ca traficul Crangasi D2 este mai important decat restul magistralei. Oricum de fiecare data cand am vazut trenul ala la GdN1, mai nimeni nu a urcat in el, si era mai mult gol. Cel mai bine ajuta D2 pana la Victoriei, decat restul traseului.


Si tot trebuie sa schimbi 2 linii de metrou in numai doua statii, si sa te rogi la Dumnezeu sa iti vina corespondentele cum trebuie.

Si inca o chestie...avem suficiente BM-uri pentru a inlocui IVA total (se intampla in fiecare weekend, cand vre 8 BM-uri de pe M2 ajung pe M3).


Ultima modificare efectuată de către moonshadow la Lun 28 Ian 2013 12:20:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 12:19:57    Titlul subiectului: 162025

M 6 poate sa se opreasca undeva "sus" pe Panduri sau chiar in Piata Unirii. ( e mai complicat cu pasajele de corespondenta, dar statia nu implica nici o problema ).
Daca "duci" M 6 sub Giurgiului atunci o sa avem un M 6 care "joaca" la 3 capete, respectiv Giurgiului / Aeroport / Straulesti.
Sau se poate face un rebrusment pentru ramura de la Straulesti la 1 Mai - sau chiar la Gdn 2 ( pe laterala ministerului ), incap acolo 2 linii curente ( spre Cismigiu sau Hasdeu ) si 2 linii de rebrusment. ( in sapatura deschisa, evident ).
Cladirea garii ( pe sub care va trece M 4 / M 6 ) eu as darama-o si as reconstitui-o dupa aceea exact la fel. Nu e mare lucru.
Daca se opteaza rebrusment la 1 Mai se poate face pe o linie separata, fara sa afecteze linia curenta spre "Grivitei". E nevoie de schite ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 12:25:06    Titlul subiectului: 162027

Interesant planul tau, cu o singura problema... CFR nu ar accepta niciodata sa ii darami faimoasa gara de nord...chiar daca tot traficul ar putea fi redirectionat la basarab fara mari probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 12:28:47    Titlul subiectului: 162028

1) O sa vin mai pe seara cu niste schite.
2) Nu se darama nici o gara, numai 30 metri din ea, si apoi se reconstitue exact identic si la fel. Laughing
3) Fiind vorba de "proprietate publica" nu se acorda desbagubiri de demolare, pur si simplu o dai jos si in maxim 2 ani e tot acolo, parca nimic nu s-ar fi intamplat.
moonshadow a scris:
Da, poti sa ai 2.5 minute, ideea e ca tu nu mergi doar pe tronsonul comun, tu trebuie sa iesi in afara lui ca sa ajungi la aeroport.

Exact, pe "ramuri" e undeva la 5 minute - hai maxim 6. Nu e chiar "un cap de țară".



Gara.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.66 kb
 Vizualizat:  de 10476 ori

Gara.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 13:22:26    Titlul subiectului: 162029

moonshadow a scris:
Si inca o chestie...avem suficiente BM-uri pentru a inlocui IVA total (se intampla in fiecare weekend, cand vre 8 BM-uri de pe M2 ajung pe M3).

Nu cred ca avem suficiente...Tine cont ca in week-end pe M2 nu se mai circula la 2-3 min, asa cum este in cursul saptamanii. Ca atare, se disponibilizeaza BM-uri de pe M2 care pot fi folosite pe M1/M3, dar tot raman si IVA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 13:46:08    Titlul subiectului: 162032

Problema cu corespondența la Basarab (sau la Eroilor, în cazul Hașdeu-Cișmigiu) este că există riscul să se întâmple ca în Budapesta la Deak Ferenc unde se opintesc toți pasagerii pentru a schimba. Dacă există mai multe zone unde se poate crea o corespondență între două magistrale este stupid să o eviți spunând că oricum mai e una și e suficientă. Genul ăsta de gândire ne-a adus în stadiul în care suntem: soluții depășite de mult timp pentru că cel care le-a conceput n-a văzut mai departe de 2-3 ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 13:51:36    Titlul subiectului: 162034

sab a scris:
moonshadow a scris:
Si inca o chestie...avem suficiente BM-uri pentru a inlocui IVA total (se intampla in fiecare weekend, cand vre 8 BM-uri de pe M2 ajung pe M3).
Nu cred ca avem suficiente...Tine cont ca in week-end pe M2 nu se mai circula la 2-3 min, asa cum este in cursul saptamanii. Ca atare, se disponibilizeaza BM-uri de pe M2 care pot fi folosite pe M1/M3, dar tot raman si IVA
Stiu asta, insa e foarte frumos sa vezi cum se sincronizeaza BM-urile la Eroilor si nu se mai stationeaza(in 90% din cazuri).

Si in cel mai rau caz ramane o IVA sau doua. Iar M2 nu are nevoie de intervale de 3 minute nici macar in timpul saptamanii. Trenurile merg mai mult goale.

In legatura cu desprinderea ramurii de nord a lui M1 intr-o alta magistrala...nu cred ca e o idee buna. Sunt avantaje cat si dezavantaje la toata povestea asta, mai ales ca poti merge direct de la Gara de Nord, sa spunem, pana la titan fara sa schimbi magistralele. Cea ce are nevoie M1, de fapt, este o frecventa de 2 ori mai mare a trenurilor pe la eroilor, si anume sa fie 2 trenuri de M1 pt fiecare tren de M3 care trece prin statie. Parte a problemei cu timpul de asteptare este alternanta M1-M3 pe tronsonul comun, cea ce atrage dupa sine o lipsa acuta de trenuri pe partile necomune ale lui M1. Iar asta anticipez ca o sa se intample si pe M4/M6. Mai ales ca ramura necomuna a lui M6 este considerabil mai mare decat cea a lui M4, conditiile fiind aproape identice cu M1/M3.

Bineinteles, ca sa facem asta ar trebui sa eliminam complet BM-urile de pe M3. Si aici ajungem la problema ca nu mai avem suficiente IVA functionale ca sa mearga toata magistrala 3 numai cu IVA.

Cred ca inainte de a face noi magistrale ar trebui sa ne gandim macar daca avem suficiente trenuri pentru toate planurile noastre indraznete.


Ultima modificare efectuată moonshadow la Lun 28 Ian 2013 14:12:01, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 14:01:00    Titlul subiectului: 162035

Flo a scris:
Dacă există mai multe zone unde se poate crea o corespondență între două magistrale este stupid să o eviți spunând că oricum mai e una și e suficientă...

Perfect de acord..Insa ce sa faci daca Metrorex nu gandeste la fel ? Este suficient ca exista la Basarab, nu mai este nevoie de inca una, nici macar faptul ca nu va exsta corespondenta directa cu M3 nu are mare importanta.
Altfel nu vad de ce M4/M6 este figurata mai nou pe la Hasdeu in loc de Izvor. La Hasdeu posibilitatea sa faci o statie noua pe M1 este foarte mica, macar la Izvor ea exista si trebuie doar sa o poti transforma in corespondenta.
In plus traseul pe la Hasdeu este mai simplu, trama stradala va fi mai lata (odata cu finalizarea Bd Uranus), adio dureri de cap si provocari ca la Izvor ...Simplu, ieftin si...la revedere sau un praz verde (pentru calator). Se descurca el calatorul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 14:19:13    Titlul subiectului: 162037

La Gara de Nord trebuie sa existe corespondenta. Este discutabila toata faza cu Basarab, dar la Gara de Nord trebuie facut ceva. Schema actuala, cu schimbarile intre magistrale este pur si simplu ineficienta(cum s-a mai spus, din sudul orasului trebuie sa schimbi 3 magistrale ca sa ajungi la aeroport, iar pe M1 mergi doar 2 statii, cea ce e o pierdere ridicola de timp, cand puteai face totul de la Gara De Nord). Cu putina ingeniozitate se poate face o legatura cat de cat umana intre cele doua magistrale, mai ales daca se pleaca direct de pe peroane. Bineinteles, vor trebui investitii si niste oameni cu cap care sa proiecteze corespondenta (ca sa evitam o noua Piata Unirii) dar se poate face, si fara sa darame jumatate din edificiul dedeasupra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 14:31:14    Titlul subiectului: 162038

Nu ai cum sa mai faci o corespondenta acolo care sa dea dincolo de turnichetii dinspre gara (banuiesc ca asta vrei). Si asa statia GdN1 a suferit modificari si abia s-au mai putut instala 2-3 validatoare pentru fiecare sens, lucru insuficient. Cateodata se sta la coada, ca la Romana.
Singurul lucru care se poate face este implementarea unui program local la validatoare care, chiar daca introduci cartela in validator, sa nu te taxeze daca schimbi acolo daca vii de pe M1 si vrei sa ajungi pe M4 sau invers .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 14:34:33    Titlul subiectului: 162039

Eu ma gandeam direct de pe peron sa fie un tunel de corespondenta. Adica de la nivelul peronului lui M1 sa se sape spre M4. Cred ca este posibil fara sa se puna in pericol structura de rezistenta a statiei. Iar trunchetii de deasupra or sa ramana intacti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 14:47:35    Titlul subiectului: 162041

Tine cont ca sunt doua peroane la GdN1. Asta ar insemna sa se sape pe sub linii ca sa se ajunga de la peronul spre Crangasi catre M4. Ceea ce este foarte greu, daca vrei sa mentii si M1 in circulatie.
Pe de alta parte, daca tunelul etajat al M1 despre care s-a discutat in alte locuri ar fi sapat pana in statia GdN1, atunci exista galerie sub liniile actuale, care ar putea fi folosita. Iar statia GdN1 are pereti mulati si stalpi pana la o adancime apreciabila, deci s-ar putea sapa sub peron fara pericol.
Deci ideea ta are ceva sanse, insa nu cred ca se va concretiza. Sad
Daca voiau sa faca o legatura acolo o faceau. Sau mutau statia GdN2 in fara garii, ceea ce scurta mult din posibila legatura (ca distanta parcursa). Insa nu s-a voit, pe ideea ca Basarab este corspondenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 15:24:52    Titlul subiectului: 162042

Gara de Nord 1 are deja legatura intre peroane, pe deasupra legendarei curbe(stil PV1), deci problema cu sapatul pe sub linii nici nu mai intra in discutie. Ar putea sa puna niste scari rulante (acum sunt doar scari de piatra) pentru a ajuta calatorii cu bagaje.

Toate modificarile pot fi facute fara nici un impact asupra traficului prin statie. In cel mai rau caz o sa fie zgomot in timpul sapaturilor, dar presupun ca se pot face noaptea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 15:37:16    Titlul subiectului: 162044

Este mult prea departe acea supratraversare. (sunt vreo 200m acolo de la Gdn2 pana la acea supratraversare).
Si daca luam exemplul Victoriei, nici macar nu este practica, pana si Metrorex a renuntat la ea si a facut alta pe dedesubt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 15:43:02    Titlul subiectului: 162045

Ma refeream doar intre peroanele statiei GdN1, nu sa se faca d-acolo spre Gara de Nord 2. Am adus respectiva scara in discutie pentru ca am vrut sa elimin necesitatea de a unii ambele peroane cu respectivul pasaj pietonal. Ele sunt deja unite, insa trebuie o scara rulanta in loc de cea actuala de piatra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 16:56:01    Titlul subiectului: 162046

Maaama miaa, cata discutia! Impresionant! Dezbatere pe cinste!
Ok, pe M1 nu se poate, dar pe M2 se poate sa se faca traseu comun cu M6? Sa ajung si eu la Tineretului fara sa schimb la Gara Very Happy
Acum, desi nu ma pricep dpdv al ingineriei de infrastructura feroviara, zic si eu, prin alte municipii prin Europa si asa, exista magistrale cu parti bune de traseu comun...
Acum va vorbesc din punct de vedere economic si turistic. Omul care vine la Bucuresti, pentru ce vine in general? Vine pentru a vedea Centrul Vechi si Casa Poporului, vine pentru baruri si cluburi, care sunt concentrate si ele tot in Centru. Oricat am vrea sa ne incurajam singuri, GdN nu este centrala mai deloc. Asa ca o strapungere, o ce-o fi pe M2 cred ca ar fi mai mult decat bine-venita. Acum, dupa parerea mea, un metrou pentru aeroport nu trebuie sa vina la mai putin de 10 minute. Dar cred in continuare ca este de o importanta semnificativa!
Un coleg dadea exemplul Londrei. Pai Aeroportul Heathrow, are o legatura directa de metrou cu Centrul, care face toate obiectivele importante, iar apoi isi continua drumul spre alte zari, nu in modul cel mai firesc. Acum intreb un M6 nu ar putea face Victoriei - Romana - Universitate - Unirii?... Idea

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 17:04:18    Titlul subiectului: 162048

moonshadow a scris:
Ma refeream doar intre peroanele statiei GdN1, nu sa se faca d-acolo spre Gara de Nord 2. Am adus respectiva scara in discutie pentru ca am vrut sa elimin necesitatea de a unii ambele peroane cu respectivul pasaj pietonal. Ele sunt deja unite, insa trebuie o scara rulanta in loc de cea actuala de piatra.

oricum distanta de 200m ramane..
Ionescu a scris:
Ok, pe M1 nu se poate, dar pe M2 se poate sa se faca traseu comun cu M6? Sa ajung si io la Tineretului fara sa schimb la Gara Very Happy

Nu, o sa schimbi la Eroii Revolutiei, in viitor. Pana atunci schimbi la Victoriei si apoi la Basarab
Ionescu a scris:
Acum intreb un M6 nu ar putea face Victoriei - Romana - Universitate - Unirii?... Idea

Nu, atata timp se vrea legatura directa gara-aeroport, iar GdN nu este pe M2. Altfel,M6 cu capat Piata Victoriei era mult mai bine, asa cum a fost pana s-au hotarat sa duca M6 la gara .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 20:14:48    Titlul subiectului: 162056

200 de metri e un compromis ok, avand in vedere situatia dificila a zonei, plus ca daca cineva ar fi sa iasa din GdN1 si sa se duca la GdN2 ar face mai mult de 200 de metri si ar trebui sa treaca iar de turnicheti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 20:27:06    Titlul subiectului: 162057

Repet intrebarea (desi ne indepartam de topicul legat de M6).
Care ar fi marele avantaj al faptului ca ai schimba la GdN, daca trebuie sa parcurgi 150m-200m, cand la doar o statie distanta ai o corespondenta mult mai facila ?
Corespondenta de la Unirii ti se pare facila ?
Dupa parerea mea 200m este ENORM si nu difera cu mult de ce avem acum. Foarte putini vor opta pentru a parcurge 200m daca la Basarab doar urca si coboara scari...Deci de ce sa investesti in ceva nefolositor ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 5 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community