Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 47, 48, 49  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 18:07:06    Titlul subiectului: 162192

E posibil, in spatele peretelui de tabla e totul facut la nivel de structura. ( Ceea ce corespunde aproape de nivelul "la rosu" ).
Asadar greul e facut, ei trebuie doar sa finalizeze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 20:31:34    Titlul subiectului: 162195

E DA, daca sunt bani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 22:05:57    Titlul subiectului: 162200

Dar de "iesirea secreta" a lui Piedonne ce se mai stie ? ( de la Aparatori ). A trecut campania si gata, paf, s-a evaporat ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 21:29:12    Titlul subiectului: 15508b 162327

Fiecare generatie a crezut ca detine adevarul absolut, si evident s-a inselat.
Un exemplu contemporan :
Statia Crangasi. Aud ? O greseala a istoriei recente. Mai e putin si implineste 30 ani iar linia 3 este o greseala istorica. Ei vezi cum v-ati inselat ?
Daca se va pune in discutie vreodata inelara s-ar putea sa fie la Crangasi cu totul alta rezolvare. Deci ati proiectat o statie aiurea la Crangasi.
De ce credeti ca studiile de acum ( de fezabilitate ) sunt infailibile si PERFECTE ?
Eroare. Sper sa mai apuc ziua in care se vor dovedi multe "depasite istoric" desi au fost facute "pentru viitor".
La km de tunel ce am gresit ? Din 1991 incoace cati km de tunel s-au realizat SI CU CE ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 21:57:36    Titlul subiectului: 162334

Crangasi e o eroare doar in mintea ta...eroare ar fi fost sa nu fie facuta cum a fost facuta...
In rest ramane valabil ce ti-am spus, singurele studii valabile sunt cele ce pornesc de la situatia existenta si dau solutii viabile pt viitor, nu amintiri din trecut, si niciun SF nu are cum sa reprezinte adevarul absolut, asa ceva nu exista nicaieri in lume.

La capitolul tunele dupa 1989 te las sa faci tu inventarul si sa recunosti singur ca ai exagerat...nu cu mult, dar ai 'mintzit'...ceea ce nu e 'etic'...
De facut, s-au facut cu scuturile 23 August, astea:



lujerului.jpg
 Descriere:
E si subway guru pe aici prin poza asta...de carte de istorie
 Mărime fișier:  855.92 kb
 Vizualizat:  de 6770 ori

lujerului.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 22:02:42    Titlul subiectului: 162337

Basarab ( M 4 ) spre gara ?
Crangasi e greseala, e parerea mea.
Oborul e greseala, e parerea mea, cand se va face M 7 o sa trebuiasca schimbari majore.
Stefan cel Mare e greseala, e parerea mea, trebuiau 2 statii, dintre care una la Dorobanti.


Ultima modificare efectuată andrei11 la Sâm 02 Feb 2013 22:58:20, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Feb 2013 08:34:01    Titlul subiectului: 162348

Andrei, Crangasi nu este o greseala, este o statie construita corect, conform unor planuri existente prin 1984 . Faptul ca planul s-a schimbat din mers nu inseamna ca s-a produs o eroare la proiectare/constructie. Daca vrei , putem discuta daca la Crangasi (si la Grigorescu) se putea face altfel, astfel incat sa se plece in aceeasi directie de la acelasi peron, nu de la peroane diferite. La NG eu zic ca se putea (si era simplu), la Crangasi ramane de discutat.

Cu Obor (si Muncii), asta este, daca s-a cerut ca metrou sa treaca prin fostele statii de tramvai, asta s-a executat. Nu este vina nimanui (decat a celui care nu mai este..) ca s-a executat asa ceva. Probabil ca nimeni nu avea curajul sa-l intrebe pe Ceausescu ce se va intampla cand se va introduce metroul spre Colentina cu o statie de tramvai transformata peste noapte. Si eu sunt curios ce se va intampla la constructia M7 acolo, dar, vorba ta, nu cred ca mai apucam.... Poate de aceea ne axam acum pe lucrari "usoare" si deloc necesare acum, gen M4, M6 si lasam M7, cu probleme grele de conectare, pe mai tarziu.


Ultima modificare efectuată de către sab la Dum 03 Feb 2013 08:54:11, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 12:36:35    Titlul subiectului: 162402

Discutii vizavi de intrebarea De ce statia Crangasi are 3 linii
In primul rand un scurt comentariu :
Contextul discutiei de aici si remarca mea s-a referit la faptul ca SF - ul se poate schimba, ca nu e batut in cuie.
Si acum sa purcedem la treaba :
Varianta 1
Magistrala M 1 Republica - Crangasi cu capul de linie Crangasi.
Inelara avand statie de tranzit Crangasiul.
Avantaje
Intoarcerea magistralei M 1 la Crangasi nu afecteaza absolut deloc trenurile de pe inelara.
Statia ramane nemodificata ca si configuratie a liniilor.
Calatorii care vor sa schimbe metroul de la gara cu M 3 au statie de corespondenta la Lujerului. Practic intre statia Lujerului de pe Inelara si Crangasi va fi inca o statie intermediara.
Dezavantaje
Statia GdN este pe inelara.
La Crangasi nu exista o linie de rezerva de rebrusment numai pentru M 1. Linia de rezerva este comuna cu M Inelara. Se pot crea confuzii in randul calatorilor.
Nota
Schita este una teoretica, nu faceti legaturi cu realitatea din teren. Limitati-va strict la ceea ce reprezinta schita.

Cine vrea sa discute despre statia Crangasi si despre statia Dristor 2 (de care statia Crangasi e legata intim) o poate face aici, in functie de discutii si de Dristor 3 a carei existenta s-ar putea sa nu mai fie necesara. Shocked



V1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.97 kb
 Vizualizat:  de 6533 ori

V1.jpg




Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mar 05 Feb 2013 08:50:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 21:42:48    Titlul subiectului: 162421

andrei11 a scris:
Dezavantaje
Statia GdN este pe inelara:

Nu este niciun dezavantaj, oricum pana atunci GdN va fi pe o noua magistrala N-S (M4/M6), asa ca nu va ramane doar pe inelara.
Si daca facem putina istorie, M1, cand s-a construit, s-a dorit a fi o axa E-V. Basarab si GdN se aflau pe asa numitul "Tronson de legatura", facut doar pentru ca Ceausescu a dorit o legatura directa Piata Unirii-GdN.
GdN nici atunci nu era considerata pe M1, M1 se oprea la Crangasi.
Ce este acum...este cu totul altceva. Daca este mai bine sau mai rau, ramane de discutat.

D3 este necesara din cel putin 2 motive :
1. nu este bine sa ai un cerc continuu
2. transformarea D2 in statie de tranzit nu se poate face fara distrugerea corespondentei de acolo (si reconstruirea ei ulterioara), fapt care nu este de dorit.

Intrebarea este alta...Se mai pot folosi amorsele de la Crangasi la ceva ? Pentru ca pe M1 se circula cu viteza mica intre Crangasi si Petrache Poenaru, impresia mea este ca din cauza lacului. Se mai poate sapa acum pe langa stavilarul Ciurel ? Se stia de el si de Lacul Morii in 1984 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 09:21:40    Titlul subiectului: 162443

Ba chiar e de dorit sa ai o inelara continua. Daca nu, trebuie creat un cap de linie cu peron dreapta - statii suprapuse.
Dar de dorit este sa fie continua.
M 1 nu are treaba cu lacul, chiar de loc.
M Inelara va merge pe sub Virtutii, nu pe sub lac.
In cazul unei inelare continui intarzierile acumulate si reglarile de timp se rezolva destul de usor. V-ati prins cum ?
E o problema cu timpii de odihna ( obligatorii ) deci undeva pe traseu va trebui prevazuta o statie mai complexa.
Sau ture de schimb ( de odihna ). Acum totul e pe calculator, e destul de simplu.
Parca la Moscova se practica.
D 2 se modifica si destul de usor, am mai aratat odata cum in cadrul forumului.
sab a scris:
Nu este niciun dezavantaj, oricum pana atunci GdN va fi pe o noua magistrala N-S (M4/M6), asa ca nu va ramane doar pe inelara.
Asa este, uitasem complet de M 6.
Am facut corectia necesara.



Corectie V 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.91 kb
 Vizualizat:  de 6516 ori

Corectie V 1.jpg




Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mar 05 Feb 2013 10:11:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 09:48:19    Titlul subiectului: 162446

M6 ar trebui sa mai aiba o intersectie cu inelara...

In alta ordine de idei, stie cineva cat de lunga este linia 3 de la Victoriei (M1). Este o linie de utilaje sau o linie de remiza ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 10:18:09    Titlul subiectului: 162447

Am corectat desenul, desi daca ar trebui sa fiu exact si M 1 mai are o intalnire cu inelara. Dar am vrut sa ma concentrez asupra statiei "Crangasi".
Linia 3 din statia Victoriei ( M 1 ) e lunga cat toata statia, adica are "capul de linie" inspre iesirea spre GdN 1.
De fapt acolo in spatele peretelui, la un moment dat, pe o portiune de circa 50 metri linia 3 si linia de legatura M 1 / M 2 sunt practic paralele si foarte apropiate una de alta.
Informatie absolut sigura. Shocked
Evident ca ma poate contrazice cine doreste. Wink
Varianta 2
Magistrala M 1 cap de magistrala la GdN.
Avantaje
Piata Unirii legata direct cu GdN.
Dezavantaje
Modificarea substantiala a capatului dinspre Victoriei a statiei GdN, lucrare complexa care necesita atat oprirea circulatiei cat si interventia asupra structurii de rezistenta. Practic va trebui regandita intreaga structura de rezistenta a capatului statiei.
Transformarea celor 4 linii de stocare ale statiei in linii de rebrusment al magistralei M 1.
Un alt dezavantaj ( minor in comparatie cu primul ) in statie se pot crea unele confuzii cu privire la trenurile care intra in statie de la Basarab.
Sau :
Dar varianta a doua necesita mecanici de rebrusment, oricum nu e imposibila si are avantajul ca lasa statia GdN 1 nemodificata.
Pe timpul constructiei celor 3 linii de rebrusment nu este necesara oprirea circulatiei pe M 1 ( Inelara ). Este afectata numai linia de legatura M 1 / M 4.
Cele 3 ( 4 ) linii de rebrusment au loc suficient sub Calea Grivitei pana in Podul Basarab.



Varianta 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.69 kb
 Vizualizat:  de 6483 ori

Varianta 2.jpg



V2 bis.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.87 kb
 Vizualizat:  de 6476 ori

V2 bis.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 20:11:35    Titlul subiectului: 162458

andrei11 a scris:
Linia 3 din statia Victoriei ( M 1 ) e lunga cat toata statia, adica are "capul de linie" inspre iesirea spre GdN 1.

Linia asta are legatura (macaz) cu cea tehnologica la capatul dinspre GdN ?
Ma intreb care a fost ratiunea pentru care a fost construita, pentru ca nimic nu este facut intamplator la metrou. Mi-este greu sa cred ca a fost proiectata ca o linie de remiza la doar o statie distanta de GdN, unde era ditamai remiza.
Stationeaza trenuri pe ea ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 22:10:45    Titlul subiectului: 162462

Linia 3 se termina cu "linie moarta" spre GdN. Are macaz numai spre Stefan cel Mare, macaz pe care-l stim cu totii.
Ultima oara era garat acolo un vagon de marfa gen "platforma". ( In dreptul statiei, nu se poate vedea din metrou ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Oct/2020
Mesaje: 1158
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 22:17:05    Titlul subiectului: 162464

Din mersul metroului nu se vede prea bine daca continua in spatele peretelui, iar prin padurea de stalpi de la curba spre gara ai impresia ca mai este o linie pe langa cea de legatura. Daca vrei sa garezi ceva pe ea venind dinspre Gara trebuie sa treci de statie si apoi sa rebrusezi? Trebuie sa aibe undeva un macaz invizibil din tren, pentru ca de cele mai multe ori pe linia spre Stefan cel Mare e garata o drezina. Era un filmulet scurt pe aici cu tunelul dintre Victoriei M2 si Romana unde apare o evazare (linie de utilaje scurta?) si apoi legatura M1-M2.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Feb 2013 22:35:28    Titlul subiectului: 162466

Nu avem de unde stii programul drezinei dupa ora 24,00.
Nici daca vagonul de marfa este scos "zilnic" la "aer".



2-5-2013 10-25-53 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.05 kb
 Vizualizat:  de 6427 ori

2-5-2013 10-25-53 PM.jpg



2-5-2013 10-37-30 PM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.86 kb
 Vizualizat:  de 6427 ori

2-5-2013 10-37-30 PM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 09:02:05    Titlul subiectului: 162472

rosetti61 a scris:
Era un filmulet scurt pe aici cu tunelul dintre Victoriei M2 si Romana unde apare o evazare (linie de utilaje scurta?) si apoi legatura M1-M2.

Dupa parerea mea acea evazare este vechea linie tehnologica M3-M2. Sigur noul traseu pe sub Polizu a avut influente si asupra liniei tehnologice. Parerea mea este ca s-a facut o linie complet noua, ocolind vechiul complex de la Victoriei. Asa s-ar explica si retragerea mare a blocurilor de pe acea parte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 09:25:09    Titlul subiectului: 162473

Si noua linie tehnologica M 1 / M 2 sa "intepe" tunelul M 2 putin mai la sud decat linia proiectata initial ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 09:52:23    Titlul subiectului: 162474

Da, ma gandesc ca initial linia de legatura se despartea de linia curenta inainte de intrarea in statia Victoriei (M3), undeva la inceputul pasajului rutier si incepea sa urce.
Odata cu noul traseu Polizu-Buzesti nu au mai avut cum sa foloseasca aceasta linie (probabil ca ea deja era pe la nivelul M2 in zona Buzesti) si au facut una noua, pe care au "intepat-o" mai tarziu in tunelul M2.
Asta explica acea amorsa despre care a amintit rosetti61 (oarecum similara cu cea dintre GdN si Basarab, tot ramasita a unei modificari de proiect), precum si retragerea marea blocurilor din Pta Victoriei. Daca nu cumva mai este ceva in piata in subteran...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Oct/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 16:00:23    Titlul subiectului: 162479

Imposibil, linia de legatura M 1 / M 2 nu poate fi decat pe sub accesul pietonal de la iesirea din statia M 1 la pasajul pietonal de subtraversare Lascar Catargiu. Deci scarile normale si nu cele rulante.
Argumente
1) Vezi si schita, linia de legatura are ca si cote extreme cota lui M 1 si cota lui M 2. Deci la final trebuie sa ajunga la cota lui M 2 ( daca urca dinspre M 1 ).
2) Se foloseste structura de rezistenta a tunelului pentru a amenaja si accesul pietonal ( deci nu pe scarile rulante ).
De retinut ca vestibului statiei M 1 si pana la scarile rulante este la nivelul ( cota ) magistralei M 2, asadar linia de legatura nu poate fi pe sub vestibul pentru ca nu poate ajunge la nivelul lui M 2 pana la macaz.
Singura varianta corecta este ca linia de legatura sa fie pe acolo pe unde am spus eu, pe sub accesul scarilor fixe.



tram club.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  17.56 kb
 Vizualizat:  de 6353 ori

tram club.jpg



tram club a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.62 kb
 Vizualizat:  de 6353 ori

tram club a.jpg



tram 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.59 kb
 Vizualizat:  de 6329 ori

tram 3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 29/Oct/2020
Mesaje: 1158
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 06 Feb 2013 21:01:43    Titlul subiectului: 162492

Pe topicul de infrastructura se vorbea mai demult ca sub scarile rulante din vestibulul statiei de pe M2 sunt alte scari fixe care duc la un spatiu de dedesubt. Acele "scari" pot fi in scop tehnologic pentru intretinerea mecanismului scarii rulante, pentru deplasarea echipelor de interventie de-a lungul angrenajului.
Aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=7895&postdays=0&postorder=asc&start=400, de la #124619.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 08:57:53    Titlul subiectului: 162588

La metrou lifturile au alt program decat trenurile. Se "trezesc" mai greu si "se culca" mai repede..


Fotografia 0279.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.16 kb
 Vizualizat:  de 6188 ori

Fotografia 0279.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 11:09:07    Titlul subiectului: 162605

E mai bine asa decat sa fie vandalizate mai mult decat au fost pana acum.
Din pacate display-urile LCD din cabine n-au fost atat de rezistente pentru orasul asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 11:26:23    Titlul subiectului: 162606

Si sunt vandalizate doar in orele "excluse"( adica pana in 6.00 si dupa 22.00) ?
Sau Scorsese are program numai intre 6 si 22 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 11:44:55    Titlul subiectului: 162610

Lifturile nu sunt prevazute cu camere de luat vederi ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 47, 48, 49  Următoare
Pagina 42 din 49

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community