Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrarile in zona Progresului / Viilor / Trafic Greu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Iul 2008 12:56:17    Titlul subiectului: 95254

Am vazut si la intersectia Progresului cu 13 Septembrie ca e ceva smoala topita pe langa sine, si lucrarea e facuta de mai mult de un an. Anul trecut cand erau 40 de grade nu se afunda complet sina?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 1739
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 00:52:16    Titlul subiectului: 104718

Lucrarea de la Eroii Revolutiei (noile statii de tramavai + pasajul subteran de legatura cu metroul) se pare ca a intrat in... conservare! Sper sa fie doar ceva temporar si sa fie totusi finalizata, chiar daca cu un an de intarziere.

In locul viitoarelor statii exista acum doua scuaruri, unul mai lat pe sensul spre sud si altul mai ingust spre nord. Ele sunt in intregime acoperite cu caramida pisata. Gaurile pe unde ieseau lifturile si respectiv scarile au fost astupate si mascate cu niste bolovani ornamentali respectiv imitatii de vase antice si amfore (!). Pe marginea scuarurilor au fost amplasati pomisori, probabil pentru a impiedca bizonii sa-si parcheze masinile.

Daca n-ai stii dinainte ca acolo ar trebui sa fie un pasaj si niste viitoare statii de tramvai peisajul pare cat se poate de normal - niste scuaruri cu braduti si atat... Straniu.



dscf7876.jpg
 Descriere:
Scuarul pe sensul spre sud.
 Mărime fișier:  808 kb
 Vizualizat:  de 7911 ori

dscf7876.jpg



dscf7878.jpg
 Descriere:
Aici ar fi trebuit sa iasa liftul
 Mărime fișier:  789.75 kb
 Vizualizat:  de 7911 ori

dscf7878.jpg



dscf7879.jpg
 Descriere:
Locul viitoarelor scari, mascat cu bolovani, scanduri si false amfore
 Mărime fișier:  779.38 kb
 Vizualizat:  de 7911 ori

dscf7879.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 13:07:58    Titlul subiectului: 104738

Nu-i straniu nimic, au fost decoratii facute pentru sarbatorile de cCraciun si pot sa spun ca au fost si foarte reusite. Ce se intampla cu lucrarea e alta mancare de peste.
Pe tot timpul sarbatorilor, Politia Comunitara a pazit toate decoratiile astea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 13:51:36    Titlul subiectului: 104742

Be e chiar foarte straniu - faptul ca Oprescu si Piedone opresc lucrarile si mascheaza totul sa para ca e bine, frumos, decoratiuni, beculete etc. in timp ce:
- din statia de metrou se iese pe la o singura gura
- la suprafata te chinui sa traversezi cu grija sa nu te loveasca masinile
- masinile asteapta la cozi la semafor sa dea timp pietonilor sa treaca
- din tramvai, cobori pe un peron improvizat cu latimea unei singure persoane - daca mai este inca cineva pe peron, ai de ales intre a risca sa te loveasca masina pe strada si a risca sa te calce tramvaiul din care tocmai ai coborat.

Dar avem beculete si ornamente de gard viu.

Urmatorul pas: amenajarea frumoasa (eventual cu caprioare) a santierului de la Basarab odata cu stergerea completa din istorie a pasajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 13:53:17    Titlul subiectului: 104743

Ti se parea mai bine daca raminea in noroaie de Craciun? Poate s-or apuca de lucru mai incolo... Eu am spus ca nu mi s-a parut straniu ca de sarbatori s-a facut un pic de curatenie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 13:58:43    Titlul subiectului: 104745

Da, normal, e bine ca s-a cosmetizat putin, daca ar fi doar temporar. Dar e aproape sigur ca nu se mai reincepe nici o lucrare - nu cred ca s-a mai miscat ceva pe santiere de cand au fost alegerile. Aceasta cosmetizare pare doar dovada faptului ca nu mai exista nici o intentie sa se continue lucrarile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8372
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Apr 2009 19:34:31    Titlul subiectului: 109037

Linia de pe Sos. Progresul a fost finalizata in anul 2007, lucrarile fiind facute de catre cei de la Switelski. Sina este de tip CF, traversele si terasamentul mi se par foarte asemanatoare cu cele folosite la calea ferata Bucuresti-Constanta. Reteaua de contact este asemanatoare cu cea folosita la linia 41. Linia este intr-o stare foarte buna, tramvaiele putand merge la limita vitezei lor superioare (70 km/h pentru V3A-uri sau Bucur, iar Tatrele cu cat mai pot alerga, 40-50 km/ora), singurul handicap fiind distanta destul de mica intre unele statii de pe traseu. Ca si inainte de modernizare sinele sunt amplasate pe marginea bulevardului, linia fiind separata de trafic. Daca pana acum cativa ani aici era o zona cu preponderenta industriala, acum fabricile au cam dat faliment sau au fost delocalizate, in viitor vor aparea noi cartiere de blocuri, linia avand o importanta destul de mare. Mi-au placut foarte mult statiile (eu nu am pozat decat refugiile din zona Razoare-pozele 1-3). In dreptul statiilor, a intersectiilor cu strazile laterale, sau unde erau portile de acces in incinta intreprinderilor, sina este acoperita cu dale de beton (pozele 1-2 si 5-6).


Captured 2009-4-4 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.62 kb
 Vizualizat:  de 7591 ori

Captured 2009-4-4 00016.JPG



Captured 2009-4-4 00017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.92 kb
 Vizualizat:  de 7591 ori

Captured 2009-4-4 00017.JPG



Captured 2009-4-4 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.48 kb
 Vizualizat:  de 7591 ori

Captured 2009-4-4 00018.JPG



Captured 2009-4-4 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.76 kb
 Vizualizat:  de 7591 ori

Captured 2009-4-4 00019.JPG



Captured 2009-4-4 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.93 kb
 Vizualizat:  de 7591 ori

Captured 2009-4-4 00020.JPG



Captured 2009-4-4 00023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.39 kb
 Vizualizat:  de 7591 ori

Captured 2009-4-4 00023.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8372
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Apr 2009 19:45:28    Titlul subiectului: 109038

Stalpii care sustin reteaua de contact se afla pe mijloc (poza 1), sina folosita este de tip 49. Ce m-a amuzat pe mine este prezenta ierbii in gaurelele aflate in dalele de beton in dreptul statiilor de tramvai (pozele 2-4). Una peste alta noua infrastructura, desi este de tip CF cu terasament, s-a integrat destul de bine in peisajul urban.


Captured 2009-4-4 00021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.93 kb
 Vizualizat:  de 7589 ori

Captured 2009-4-4 00021.JPG



Captured 2009-4-4 00024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.81 kb
 Vizualizat:  de 7589 ori

Captured 2009-4-4 00024.JPG



Captured 2009-4-4 00025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.96 kb
 Vizualizat:  de 7589 ori

Captured 2009-4-4 00025.JPG



Captured 2009-4-4 00027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.92 kb
 Vizualizat:  de 7589 ori

Captured 2009-4-4 00027.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 8372
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2013 09:54:28    Titlul subiectului: 162719

stfp a scris:
Lucrarea de la Eroii Revolutiei (noile statii de tramavai + pasajul subteran de legatura cu metroul) se pare ca a intrat in... conservare!

Si asta era acum 4 ani si o luna. De atunci, situatia a ramas.........cam aceeasi. Este o RUSINE ceea ce se intampla, parca Bucurestiul ar fi NewCaracal. Un articol despre acest subiect aici

Citat:
Șantier de 4 milioane de euro, abandonat de Primărie când era aproape de finalizare
• 18 Februarie 2013 - 08:01 • Alexandru Ionita

Primăria Capitalei a început din toamna anului 2006 un proiect de modernizare a Pieței Eroii Revoluției care presupunea un pasaj pietonal subteran pe sub intersecție, lărgirea carosabilului, un nod multimodal de transport public și mutarea stațiilor de tramvai din zonă.
Din 2006 au început lucrările în intersecția de la Piața Eroii Revoluției, lucrări care au îngreunat circulația mașinilor îngustând, temporar, carosabilul. Termenul de finalizare a lucrărilor fiind de 18 luni de la predarea amplasamentului, iar valoarea proiectului fiind de 11,84 milioane de lei.
Aici, Primăria Capitalei, pe atunci condusă de Adriean Videanu, executa lărgirea carosabilului, reamplasarea stațiilor de tramvai și realizarea unui pasaj pietonal și nod intermodal care să facă legătura între stațiile de tramvai, trotuarul de pe partea cu cimitirul Belu și stația de metrou Eroii Revoluției.
La un an după începerea lucrărilor, în 2008, Adriean Videanu a cerut suplimentarea bugetului proiectului pentru executarea unor lucrări suplimentare - trei scări rulante, reconfigurarea structurii intrărilor și ieșirilor din pasaj și a acoperișurilor stațiilor de tramvai și acoperirea cu dale de piatră a trotuarelor. Consiliul General al Municipiului București a aprobat cererea fostului edil și a majorat bugetul construcției la 18 milioane de lei.
Mai târziu, Primarul General s-a schimbat, iar Sorin Oprescu și noua administrație au oprit construcția, motivând că suma care trebuie plătită depășește limita legală și este prea mare în contextul în care proiectul strânsese deja întârzieri semnificative. Astfel, constructorul a plecat de pe șantier și de atunci lucrarea a rămas sistată. Contractul cu firma constructoare a fost reziliat de instanță abia în 2012. Pentru a putea relua construcția, trebuiesc făcute expertize asupra lucrărilor executate deja de constructorul anterior și apoi demarată procedura de licitație pentru alegerea noului constructor.
"Procedura de achiziție va putea fi demarată după aprobarea bugetului pe anul în curs de catre Consiliul General al Municipiului București. Suma bugetată pentru anul 2013 va fi cunoscuta numai dupa aprobarea bugetului pe anul 2013", scriu reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns înaintat B365.ro
Din pasaj au mai rămas de realizat șase metri de săpături, plus amenajările aferente și accesele pe trotuarul dinspre Cimitirul Bellu. Între timp, gardurile care delimitau șantierul au fost ridicate, iar întrările în pasaj au fost astupate, iar lucrările făcute deja se degradează pe zi ce trece.
Lucrarea ar putea fi gata în câteva luni, dacă proiectul ar primi finanțarea necesară din bugetul Primăriei. Reprezentanții municipalității, în frunte cu Primarul Sorin Oprescu, au anunțat în mai multe rânduri privind organizarea unei noi licitații pentru a găsi un nou constructor care să reînceapă lucrările a intersecția Eroii Revoluției. Acest lucru nu s-a întâmplat până acum.
Importanța pasajului pietonal s-ar fi regăsit în faptul că ar fi asigurat desființarea trecerilor de pietoni care îngreunează traficul în zonă, mai ales la orele de vârf. De asemnea, un nod intermodal de transport public ar ușura și viața pietonilor, care nu ar mai trebui să traverseze intersecția pentru a schimba mijlocul de transport.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community