Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa tulceana

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TULCEA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 21:19:00    Titlul subiectului: Stiri si articole din presa tulceana 107815

Angajati regiei tulcene de transport public vroiau sa intre in greva dupa ce sefii regiei doreau sa dea doi angajati afara http://www.stirilocale.ro/Protest_spontan_la_societatea_Transport_Public_SA_IDN806082.html
Citat:
Circa 50 de angajati ai societatii Transport Public SA din orasul Tulcea si-au incetat miercuri activitatea, solicitand demisia directorului unitatii, Vladimir Sopov. Angajatii societatii al carui singur actionar este Consiliul Local al municipiului Tulcea sustin ca nemultumirile au aparut in urma cu aproape doua saptamani, atunci cand doi angajati cu o vechime in munca de circa 30 de ani au primit preavize. "Acum doua saptamani, ne-am adunat aici si i-am cerut demisia. Am cerut mai intai sa fie dati mai multi angajati afara, pentru a primi salarii compensatorii, dar directorul ne-a spus ca 'nu vrea muschii dumnealui'. Atunci ne-am suparat si i-am cerut demisia. Avem circa 120 de semnaturi pentru ca el sa demisioneze", a declarat Nicolae Vadineanu, unul dintre angajati. El a mai spus ca reprezentanti ai angajatilor societatii Transport Public SA au incercat sa intre in audienta la primarul municipiului, Constantin Hogea, insa acesta a refuzat o intrevedere, motiv pentru care s-au adresat autoritatilor judetene. "Lumea nu cere nimic altceva decat sa ne dea pe toti afara ori sa plece directorul. Nu ne-a adunat nimeni aici, ci noi am venit de buna-voie", a mai spus Nicolae Vadineanu. Unul din cei doi angajati ai societatii care in urma cu doua saptamani a primit preaviz din partea conducerii, Stefan Miron, a afirmat ca din motive medicale nu mai are voie sa lucreze pe autobuz.

"Fostul director al societatii m-a inteles si mi-a schimbat locul de munca, dar domnul Sopov mi-a dat preaviz. L-am intrebat cine ma angajeaza pe mine, la 55 de ani, si a spus ca nu il intereseaza. Nu vreti sa stiti cati directori am schimbat in cei 30 de ani de munca aici... Sotia mea tot aici a murit", a declarat Stefan Miron. Reprezentanti ai angajatilor din societate au fost invitati la discutii de directorul Vladimir Sopov.

Acesta a refuzat sa faca orice declaratie, mentionand, in schimb, ca va comenta situatia din societate la finele intrevederii cu liderii sindicalistilor. Societatea Transport Public SA numara 158 de angajati, protestul spontan fiind organizat doar de salariatii care isi desfasoara activitatea in atelierele unitatii. Nicolae Vadineanu a fost singurul angajat al societatii care in urma cu doi ani a intrat in greva foamei, din cauza divergentelor avute cu conducerea de la acea vreme a unitatii.


Aceasta stire a fost vizualizata de 15 ori
Sursa: Agerpres
astazi sefii au revenit la sentimente mai bune http://www.stirilocale.ro/Societatea_tulceana_de_transport_public_renunta_la_disponibilizari_IDN806086.html
Citat:
Conducerea societatii Transport Public din orasul Tulcea a revenit asupra deciziei privind disponibilizarea a doi angajati, ca urmare a protestului angajatilor impotriva luarii masurii mentionate. Decizia a fost luata in urma discutiilor purtate cu reprezentantii sindicalistilor si cei doi viceprimari ai municipiului Tulcea.

"Pentru eficientizarea activitatii economice a societatii in contextul economic actual, masurile prevazute initial vizau disponibilizarea in acest an a 6 din cei 160 de angajati. Am renuntat la aceasta decizie si am revenit asupra hotararii de disponibilizare a celor doi angajati in urma discutiilor purtate si speram sa gasim alte modalitati mai putin neplacute de rezolvare a problemelor', a declarat directorul societatii Transport Public, Vladimir Sopov. 50 de angajati ai societatii Transport Public, al carei unic actionar este Consiliul Local al municipiului Tulcea, au refuzat, miercuri, sa isi mai desfasoare activitatea, solicitand demisia directorului.

"Lumea nu cere nimic altceva decat sa ne dea pe toti afara, ori sa plece directorul. Nu ne-a adunat nimeni aici, am venit de buna-voie", a declarat Nicolae Vadineanu, unul din participantii la protestul spontan.


Aceasta stire a fost vizualizata de 11 ori
Sursa: Agerpres
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Ian/2018
Mesaje: 1732
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2009 15:29:00    Titlul subiectului: 110810

Frecusuri intre sindicate, conducere si primarie la Tulcea:

http://www.acum.com.ro/content/view/11788/34/

Acum a scris:
Primarul Costică Hogea a dat semne că a trecut cel puțin prin apropierea gripei porcine, acuzând voalat de-a valma angajații de la "Transport Public" că ar fi niște hoți.

Oamenii, îngrijorați că societatea la care muncesc ar putea fi privatizată, iar prin privatizată înțeleg ei prăduită pe linie politică, așa cum s-au mai privatizat multe, și că vor rămâne pe drumuri, au solicitat Consiliului Local o lămurire, însă au greșit adresantu, consilierii locali fiind practic inexistenți ca opinie personală, dresați de primar să nu sufle o vorbă. În înregistrarea ședinței se aude clar cum primarul Hogea îi suflă președintelui de ședință, viceprimarul George Blejan, că "nu există alte întrebări", reieșind clar că nimeni nu avea de gând să ceară vre-o lămurire din rândul consilierilor.

În fapt, în viziunea primarului preferat doar de douăzeci și ceva de procente din populația cu drept de vot, angajații STP sunt nemulțumiți după ce noua conducere, respectiv directorul general Șopov, a luat anumite măsuri, respectiv montarea de GPS-uri pe mașini, limitându-se astfel libertatea de mișcare a celor care se ocupau de ciubucuri.

"Este un punct de vedere emoțional al celor de acolo, generat și de anumite măsuri luate de actuala conducere legat de ceea ce înseamnă urmărirea clară a consumului de motorină, a parcursului autobuzelor în mers, montarea GPS-urilor, știm bine ce se întâmpla în condițiile în care motorina era distribuită așa cum era distribuită iar paznic la motorină erau tot cei care încercau să o împartă în mod judicios", a declarat primarul în ședința de joi.

Hogea a transmis și un semnal sindicatului, precizând că își menține susținerea pentru actuala echipă managerială și că sindicatul nu trebuie să considere că se mai poate ca în 1990, când ei numeau directorul. Ceea ce este adevărat, acum directorul este numit, cel puțin în acest caz, pe baza contribuției la partid. Asta însemnând că indiferent de problemele de la STP, mai tare e voința PDL.

Deși nu iese fum fără foc, primarul a declarat că deocamdată nu s-a luat în calcul privatizarea Societății de Transport Public.

"Solicitarea celor de la Transport Public este un pic forțată, să spunem întemeiată dintr-un alt punct de vedere, al oamenilor care resimt îngrijorare pentru locurile de muncă prin prisma privatizării."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
STP Tulcea



Data înscrierii: 12/Mai/2009
Ultima vizita: 11/Oct/2011
Mesaje: 12
Locație: Tulcea

MesajTrimis: Mie 13 Mai 2009 10:16:55    Titlul subiectului: Noutati la Transport Public Tulcea 110850

Va facem cunoscut un punct de vedere oficial al STP Tulcea :
Pana acum, in acest an am reusit deja sa instalam localizatoare GPS pe toate autobuzele pe care le folosim in transportul urban si suntem in curs de a schimba radical si moderniza totodata, vechiul sistem de dispecerizare vechi de vreo 40 de ani. Deja am constatat o scadere semnificativa a consumului nejustificat de motorina, disciplinarea in trafic a soferilor de autobuz, respectarea riguroasa a traseelor si a graficelor de circulatie.
Acordam o atentie suplimentara aspectului interior si exterior al autobuzelor, asa vechi cum sunt majoritatea dintre ele.
Intentionam sa achizitionam in acest an cel putin 5 autobuze noi de clasa superioara.

In privinta relatiei dintre conducere si salariati, lucrurile s-au mai linistit si in cea mai mare parte, salariatii au inteles ca trebuie sa folosim cat mai rational resursele financiare limitate pentru a presta un serviciu public cat mai bun pentru calatorii tulceni. Vom avea in vedere in continuare reducerea numarului de salariati prin pensionare si redistribuirea atributiilor pentru personalul indirect productiv, astfel incat calitatea serviciilor prestate sa nu aiba de suferit.
Vom incerca pe viitor sa oferim informatii reale referitoare la Transport Public Tulcea, in contrapondere cu informatiile tendentioase care mai apar in presa locala.

Vladimir Sopov
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Ian/2018
Mesaje: 1732
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 30 Iun 2009 20:36:27    Titlul subiectului: 113228

Un interviu cu directorul STP Tulcea, publicat intr-un ziar local:

http://www.obiectivtulcea.ro/stirile-zilei/14592-qsocietatea-de-transport-public-tulcea-nu-se-va-privatizaq.html

Obiectiv a scris:
Rep.: Se intenționează privatizarea acestui serviciu?
V.Ș.: Nu, deși au existat niște zvonuri nefondate, lansate de către unii salariați de aici care și-au simțit periclitată poziția în cazul unei eventuale privatizări. În mod normal, nu ar trebui să le fie teamă, chiar și în situația în care ar exista o astfel de intenție de privatizare, pentru că un bun profesionist își găsește locul și într-o societate de stat și în una privată. Probabil că au avut alte motive să aibă îngrijorări personale într-o eventuală privatizare. Repet, nu se intenționează acest lucru, chiar dacă în țară există unele societăți de transport public care au fost privatizate în urmă cu aproximativ 10 ani, din varii motive care au privit administrațiile locale din municipiile respective. Însă cunosc faptul că acelea care au rămas în această formulă rezistă cu greu pe piață. Deci transportul public nu este o afacere foarte bună.

Rep.: Ce puteți spune despre starea parcului auto?
V.Ș.: În primul rând este vorba de vechimea parcului auto. S-au făcut câteva eforturi în ultimii trei-patru ani și s-au achiziționat 10 mașini, iar celelalte, până la 40, au o vechime de 10 ani sau mai mare. Având în vedere că durata de viață a autobuzelor de transport public urban este de opt ani, după care cheltuielile de întreținere cresc exponențial, avem o problemă din acest punct de vedere.


Interviul contine vreo duzina de perechi intrebare-raspuns in total.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 14 Sep 2009 12:41:17    Titlul subiectului: 116822

http://www.arobs.ro/files/resourcesmodule/@random42e0cb4b19640/1238498890_newsletter_2009_februarie.pdf

"Transport Public monitorizat prin GPS în Tulcea

Transportul în comun pe raza orașului Tulcea, oraș aflat la porțile Deltei Dunării este oferit de Transport Public S.A. Tulcea, o companie înființată în anul 1984, având în prezent peste 200 de angajați.
Compania Transport Public Tulcea operează cu câteva zeci de autobuze moderne de diverse mărci cum ar fi: DAC, Grivbus, BMC, Roman, Isuzu Microbuz și altele.
Ceea ce și-a propus firma Transport Public S.A este să efectueaze servicii profesioniste de transport local de persoane cu autobuze. De aceea, se verifică în mod constant dacă produsele și serviciile oferite aduc satisfacții beneficiarilor, dacă sunt perfect adaptate profilului acestora, dacă răspund fidel cerințelor și așteptărilor lor.
Una din investițiile pe care Transport Public Tulcea le-a făcut în acest sens este achiziționarea soluției TrackGPS Business de monitorizare flotă auto prin GPS – GPRS de la AROBS. Alegerea acestei soluții s-a făcut în urma unui proces complex în care s-au avut în vedere o serie de caracteristici pe care o aplicație de monitorizare flotă trebuie să le includă.

Reprezentanții Transport Public Tulcea au ales soluția TrackGPS Business pentru că răspunde necesităților de monitorizare complexă în timp real, dispunând de capacități excelente de rutare, management de flotă și stabilire a locațiilor.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Ian/2018
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 10:29:46    Titlul subiectului: 116875

O prezentare satirica asupra modului de functionare a principalului operator de transport in comun din Tulcea puteti afla citind articolul de mai jos, publicat in cotidianul "Obiectiv - Jurnalul de Tulcea", editia din 30.06.2009.
Recunosc ca nu am vizitat inca orasul Tulcea, chiar daca este la o aruncatura de bat de orasul meu natal si prin urmare nu ma pot pronunta asupra modului in care S.T.P. -ul local isi face datoria. Sa fie oare acolo o mentalitate atat de... retrograda in privinta schimbarilor si imbunatatirilor fata de transportul in comun?...

"Cu troleul? Troleul mai așteaptă!

Nu mai rețin exact, dar unei conduceri de oraș mare din țară, parcă Arad, i-a venit ideea să îmbrace personalul de pe transportul public orășenesc la costume. Adică, de la șofer la controlor de bilete, toți să poarte costumație de aceeași culoare și, astfel, să inspire călătorilor bun gust și respect. Inspirație din transportul public euro­pean - au invocat edilii Aradului. Nu am cunoștință dacă s-a și aplicat așa ceva, acolo la Arad, cum de altfel se co­chetează prin unele școli cu elevii. De la Arad și până la Tulcea, însă, e cale lungă și... mult de discutat pe chestiuni de bun gust și civilizație. Îmi închipui, doar, ce-ar provoca o astfel de inițiativă pentru șoferii de pe traseele municipiu­lui. Să impui cravată șoferului de pe 4 barat, sau controloarei bluziță de aceeași culoare cu cravata și cămașa șoferului ar însemna, în accepțiunea lor, o altă îngrădire a drepturilor sindicale. Pro­babil că șefii S.T.P. s-au și gândit la o asemenea "extravaganță", dar nu în­drăz­nesc să comită o asemenea pro­pu­nere numai pentru a nu stârni, din nou, sindicatul. La noi sunt alte probleme, la distanță de ani buni față de transportul public din Ardeal. Autobuze mici, mur­dare, șoferi țâfnoși, mentalitatea călăto­rilor asezonată cu condițiile de călătorie, sau invers. La noi nu se pune problema de șofer cu cravată. La Tulcea, cred, sun­tem abia la începutul călătoriei urbane cu mijloacele de transport în comun și, cum se spune, mai e mult până departe. Cu câteva luni în urmă, șoferii și personalul auxiliar din sindicatul S.T.P. s-au răsculat nevoie mare să-l dea jos pe directorul Șopov. Directorul, cică, le-ar fi pus multora gând rău de disponibilizare, și ar vrea să-i urmă­rească cu G.P.S.-ul. Adică, să nu mai umble brambura cu mașinile. Tot atunci sindicaliștii au cerut în cor privatizarea societății. Și tot atunci a ieșit directorul Șopov să spună că, în mod normal, nu ar trebui să le fie teamă, chiar și în situația în care ar exista o intenție de privatizare, pentru că un bun profesionist își găsește locul oriunde. Iar câteva exemple de privatizare din țară, cu eșecul de rigoare, i-au mai astâmpărat pe sindicaliști și, probabil, i-a liniștit asigurarea că atât timp cât comunitatea subvenționează, vor avea un loc de muncă. Nu bine plătit, dar vor avea un serviciu, ceea ce astăzi contează mult. Cât despre tramvaie și troleibuze, O.N.G.-ul cu propunerea vi­sează. Cu toată deschiderea autorită­ților, aș vrea să văd tramvaiul care urcă pe 9 Mai și întoarce pe Gloriei, sau de pe Păcii să urce pe Plugarilor, ori troleibuzul să-și facă loc de circulat pe cea mai largă arteră a municipiului. Mai degrabă l-aș vedea pe manivelă cu cravată la volan, decât pe vatman cotind în sus pe Plugarilor."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Sep 2009 14:39:27    Titlul subiectului: 117018

http://www.obiectivtulcea.ro/stirile-zilei/13970-oare-primarul-tie.html

"Oare primarul știe...?

Prezentul și viitorul nu sunt ale noastre, și nici ale copiilor noștri. Nici măcar ale generațiilor viitoa­re, ci ale troleibuzului.
Trist, dar adevărat, așa ne informează un O.N.G., pe numele său Transira, care vrea cu orice chip să scoată Tulcea din beznă și să ne plimbe cu troleul. Și nu oricum, ci pe bani europeni, prin P.O.R.
Acum încercați un exercițiu de imaginație: pe străzile foarte pu­țin generoase ale Tulcei ar putea circula, fără să se claxoneze, strige și înjure, șoferi de taxi, de autobuze, de trolee și, în general, cam tot ce mai iese pe strasse. Și peste toată debandada, niște fire de troleu. Nu vă pa­ni­cați, pentru această haraba­bură nu va trebui decât să scrie muni­ci­pa­litatea un proiect și e ca și re­zolvată. Nu ne costă decât 2%....
M.B.
20 februarie 2009

Vineri, 20 Februarie 2009 15:04"


Un nou articol din aceeasi gama cu cel citat de Amiralul Byrd.
Oare "ziaristii" astia gandesc cand scriu sau...?
Nu pot sa pricep asemenea atitudine din partea unor "ziaristi"! OK, admit ca pot sa nu fie de acord cu ideea introducerii troleibuzului (oare pricep despre ce e vorba?!?), as intelege chiar si sa combata ideea cu argumente obiective, dar de aici pana la acest gen de articole jenante, puerile, e cale lunga, consider ca se descalifica profesional. Asta inseamna "ziarist"? Un individ care face o bascalie jenanta, demna de coltul blocului, in timp ce spargi seminte?

Tovarasul ziarist, mai du-te si matale printr-o tara cu apa calda si casca ochii, vezi ce mai face unul, altul... lumea se misca, nu sta in loc dupa parerile unor retrograzi...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 10:30:32    Titlul subiectului: 139686

http://www.adevarul.ro/locale/tulcea/Tulceanul_care_a_inconjurat_orasul_de_mii_de_ori_cu_autobuzul_0_424157600.html

"Tulceanul care a înconjurat orașul de mii de ori cu autobuzul

Costel Constantinescu

Miercuri 9 feb 2011

Tulcea

Nea Gică, cel mai vechi șofer de transport public

Gheorghe Stanciu (60 de ani) este șofer pe autobuzele de transport public de peste 40 de ani și a lucrat pe toate tipurile de mașini, de la TV-urile de altă dată la autocare moderne. De-a lungul carierei sale la volan a străbătut zilnic de zeci de ori orașul dar a făcut și trasee la nivel național și chiar și în Vest

Nea Gică, cum îl cunoaște toată lumea, lucrează la Transport Public din anul 1970. Pe atunci societatea făcea parte din regia locală a comunalelor, care includea atât activitatea de transport public, cât și taximetria sau salubrizarea. Astfel că era trecut când pe autobuz, când pe autoturismele taxi. „Când nu aveam șoferi pe autobuze îi trecea la taxiuri și invers, eram când colo, când dincolo. Bine, șoferii nu prea se înghesuiau să urce pe autobuze că erau pe atunci vechile TV-uri pe benzină, așa că preferau taxiurile. Dar dacă era nevoie de șofer te duceai, ce să faci?“, își amintește nea Gică.

Oamenii împingeau autobuzul

Erau vremurile în care greoaiele TV-uri erau puține pe traseu iar tulcenii mergeau numai cu autobuzul la muncă, astfel că se circula cu ușile deschise, cu oamenii agățați pe scări. „Aveam autobuzul de pe traseul 4 care urca greu panta de la Peco, n-aveam viteza întâi și atunci oamenii de pe scări coborau și începeau să împingă după care urcau din nou. Când ajungeam la intersecție la Buzdugan, călătorii deschideau singuri ușile alea vechi și coborau nestingheriți“, spune Gheorghe Stanciu.

Își amintește că traseele erau mai scurte și mai puține: 1 mergea până la stadion, 4 până la Spitalul Județean, 1 barat a apărut mai târziu pe la Neptun, 7 la Bididia, 3 la Câșlița, 5 la Nufăru. „Am făcut trasee și în județ nu numai în oraș, aveam curse regulate către Somova, Mahmudia și Baia. Am condus mașini de toate mărimile, TV-uri, UD-uri, ba pot spune că am fost și privilegiat că am condus autocare. Doi ani și jumătate am făcut curse regulate de București dar și în afară“, rememorează nea Gică."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2011 14:09:27    Titlul subiectului: 151450

O initiativa neobisnuita (cel putin pentru Romania) din partea celor de la STP Tulcea:

http://www.adevarul.ro/locale/tulcea/Ai_probleme_cu_soferul_de_autobuzz_Pozele_si_numele_lor_se_gasesc_pe_site-ul_Societatii_de_Transport_Public_0_580742178.html#

"Ai probleme cu șoferul de autobuz? Pozele și numele lor se găsesc pe site-ul Societății de Transport Public!

28 octombrie 2011

Autor: Claudia Petraru

Pozele șoferilor

Pentru o mai bună identificare a fiecăruia dintre cei care conduc autobuzele Societății de Transport Public din Tulcea, conducerea firmei a decis ca pozele și numele fiecăruia să fie postate pe site-ul instituției.

Cei care au, așadar, ceva de reclamat pot afla imediat numele șoferului doar accesând site-ul instituției. „Considerăm că astfel dăm dovadă o transparență totală în ceea ce privește angajații societății“, spune Vladimir Șopov, șeful STP Tulcea.

Dă click AICI ( http://www.stp-tulcea.ro/soferi ) pentru a vedea pozele și numele tuturor șoferilor de pe autobuzele Consiliului Local!"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2012 15:14:28    Titlul subiectului: 152925

http://www.adevarul.ro/locale/tulcea/Cearta_pe_salarii_la_Transport_Public_Tulcea_0_643135926.html

"Ceartă pe salarii la Transport Public Tulcea!

9 februarie 2012

Autor: Cristian Dogaru

Conducerea societății a propus reducerea salariilor, spre nemulțumirea sindicatului și a salariaților

Conducerea SC Transport Public SA Tulcea a anunțat astăzi că a propus micșorarea salariilor angajaților, iscându-se deja un conflict intern cu sindicatul.

„Noi am anunțat intenția de diminuare a salariilor, sindicatul nici nu a vrut să audă, în acest moment suntem în pauză de dialog, ei spun că nici nu s epune problema, dar aceasta este situația economică, atât se poate“ spune directorul Vladimir Șopov.

Pentru anul în curs cheltuielile cu personalul vor fi mai mici cu 191.967 lei față de anul trecut, în principal datorită aplicării prevederilor noului Cod al Muncii, dar și scăderii numărului de angajați."



Vladimir Sopov - directorul STP .jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.82 kb
 Vizualizat:  de 6288 ori

Vladimir Sopov - directorul STP .jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 17:14:15    Titlul subiectului: 162771

http://adevarul.ro/locale/tulcea/protest-societatea-transport-public-tulcea-soferii-tem-vor-ramane-someri-1_5122126700f5182b85753022/index.html

"Protest la Societatea de Transport Public Tulcea: șoferii se tem că vor rămâne șomeri

18 februarie 2013
de Claudia Petraru

Protest la STP

Reprezentanții Societății de Transport Public (STP) au reacționat în urma declarațiilor făcute la finalul săptămânii trecute de către primarul municipiului Tulcea, Constantin Hogea. Acesta a spus că se ia în calcul desființarea unor trasee nerentabile, dar și scoaterea la licitație a serviciilor de conducere auto.

„Anul trecut, de la bugetul municipiului a fost direcționată, către Societatea de Transport Public, suma de 50 de miliarde de lei vechi pentru suvbenționarea transportului în comun. În acest an vom aloca 50 sau 60 de miliarde. Pentru noi este o adevărată povară, așa că se caută soluții pentru eficientizarea acestui serviciu“, a explicat edilul de Tulcea.

Constatin Hogea a mai spus că cele două variante pe care le ia în calcul sunt desființarea traseelor pe care autobuzele circulă mai mult goale, dar și scoaterea la licitație a serviciilor de conducere auto.

Actualii șoferi nu au de ce să se teamă, pentru că, întrucât legea o permite, chiar și ei vor putea participa la această licitație, a mai spus Hogea.

„Evident că acest lucru creează emoție în zona șoferilor, care ar vrea să își mențină locul de muncă, să fie el la volan și soția să controleze cine urcă în autobuz dacă are sau nu bilet. Societatea nu își mai poate permite acest gen de manifestări“, a mai spus primarul de Tulcea.

Se retrag de pe traseu

Șoferii nu au ascultat sfatul primarului și spun că se tem pentru locurile lor de muncă. Acesta este și motivul pentru care astăzi dimineață șoferii de autobuze au început să se retragă de pe traseu, într-un protest spontan.

„Deocamdată nu este un conflict de muncă. Din câte am înțeles băieții au început deja să se retragă, mai sunt trei sau patru mașini în traseu. M-am retras și eu din traseu când am auzit hotărârile băieților . Eu am tot discutat împreună cu Petruș Solomencu de la Cartel Alfa cu domnul director, iar ultimul dialog l-am avut acum jumătate de oră, poate o oră. L-am rugat să vină să dezamorseze problema, pentru că băieții se tem toți de nesiguranța locului de muncă“, i-a spus sindicalistul Nicolae Vădineanu prefectului de Tulcea, Lucian Simion.

Prefectul Simion spune că astfel de schimbări nu vor avea loc prea curând

Prefectul Simion spune că se ajunge la situația de a transforma STP în serviciu de tip rent-a-car și în niciun caz nu se poate permite așa ceva.

„Dacă până la urmă se va ajunge la așa ceva, există câteva organe intermediare: e conducerea societății care face o propunere, această propunere este trecută prin direcția juridică a primăriei, se propune o hotărâre de Consiliu Local, acolo sunt consilierii care ar trebui să voteze așa ceva. Aștept să vină o astfel de documentație la mine la Prefectură, dar eu nu o văd viabilă“, a precizat prefectul Lucian Simion.

Acesta a mai precizat că în situații critice, în care comunitatea locală nu a mai avut posibilități financiare, se poate aduce o firmă care să schimbe parcul auto, dar care să fie obligată să ia toți angajații.

Sindicatul acuză firmele căpușă

Reprezentații angajaților spun că cele mai mari probleme sunt legate de firmele căpușă, de pază, spălatul mașinilor, etc.

Aceștia au mai acuzat faptul că în fiecare zi 13 șoferi sunt trimiși acasă și că dintre autobuzele albastre mai circulă trei sau patru.

„Nici nu se mai găsesc piese pentru aceste mașini, am adus gunoaiele Olandei, bombele albastre, au consum foarte mari. Trei mașini au luat foc: două la Peco și una la Biserica cu Ceas. Au defecțiuni la frânare, la direcție, noi ne asumăm niște riscuri“, spun sindicaliștii."



646x404.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.16 kb
 Vizualizat:  de 5257 ori

646x404.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 17:17:02    Titlul subiectului: 162772

http://adevarul.ro/locale/tulcea/directorul-societatii-transport-public-am-inregistrat-economii-11-tone-combustibil-sigilat-rezervoarele-1_51237f4900f5182b857bfbb5/index.html

"Directorul Societății de Transport Public: „Am înregistrat economii de 11 tone de combustibil după ce am sigilat rezervoarele“
19 februarie 2013

de Claudia Petraru

Marcel Iacob, șeful Societății de Transport Public (STP) din Tulcea, a spus astăzi, în cadrul unei conferințe de presă organizate la sediul societății, că numai în 19 de zile, în care au aplicat măsurile de eliminare a „sustragerilor“, au făcut o economie de 11 tone de combustibil.

Șeful STP, Marcel Iacob, spune că angajații aveau tendința de a ușura autobuzele de combustibil.

„Am constatat abateri privind sustragerea de combustibil și au fost stabilite măsuri de stopare a acestora. S-au sigilat toate rezervoarele de conbustibil și s-au luat măsuri de stabilire a consumurilor reale ale autobuzelor pentru a se elimina furturile“, spune Iacob.

Acesta susține că în primele 19 zile ale acestei luni s-a înregistrat o economie de combustibil de 11 tone.
De asemenea, a mai precizat acesta, au fost depistate numeroase cazuri în care șoferii fie nu respectau traseele stabilite, fie nu opreau în toate stațiile, fie se abăteau de la trasee. Pentru eliminarea acestor abateri s-a luat măsura urmăririi încadrării în trasee (prin sistemul de ticketing).

În plus, mai spune acesta, pentru eficientizarea activității, a fost redimensionat traficul în funcție de necesar. Această adaptare a fost necesară pentru a diminua contumurile materiale și cele legate de forța de muncă.

„Preocuparea noastră este de a menține toate traseele actuale și de a spori gradul de satisfacție al călătorilor municipiului Tulcea în contextul aplicării programului de deservire a clienților țintă precum centre comerciale, de afaceri și divertisment, precum și a încadrării în bugetul local“, a mai adăugat Iacob."



646x404.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.89 kb
 Vizualizat:  de 5256 ori

646x404.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Feb/2018
Mesaje: 6154
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 17:18:46    Titlul subiectului: 162773

http://adevarul.ro/locale/tulcea/cat-costat-protestul-soferilor-autobuzele-societatii-transport-public-1_5123846a00f5182b857c17af/index.html

"Cât a costat protestul șoferilor de pe autobuzele Societății de Transport Public

19 februarie 2013

de Claudia Petraru

Marcel Iacob, șeful Societății de Transport Public FOTO Adevărul
După ce primarul municipiului Tulcea, Constantin Hogea, a făcut referire la posibilitatea ca serviciile de conducere a autobuzelor să fie externalizate (scoase la licitație), 27 de șoferi tulceni au început un protest spontan și s-au retras de pe trasee.

S-a întâmplat luni dimineață. Reprezentanții sindicatului au mers la Prefectură pentru a discuta această problemă. Aceștia au acuzat faptul că angajații Societății de Transport Public (STP) nu mai sunt siguri de locul de muncă.

„Protestul spontan de luni a costat societatea 7.432 de lei. Ieri, la ora 9.30, am avut o întâlnire cu reprezentanții sindicatului și nu au fost comunicate niciun fel de revendicări sau doleanțe legate de aplicarea contractului colectiv de muncă“, a declarat Marcel Iacob, șeful STP.

Acesta și-a cerut scuze față de tulcenii care nu au putut ieri să circule cu autobuzele. Referitor la motivul care a stat la baza protestului spontan de ieri, acesta nu a putut să îi liniștească pe angajații societății.

„Nu există siguranța locului de muncă nicăieri. Există și posibilitatea externalizării acestor servicii, într-adevăr“, a precizat Iacob, care a adăugat, totuși, că aceasta nu este prima variantă luată în calcul pentru diminuarea cheltuielilor.

Marcel Iacob a mai adăugat că la finalul anului trecut s-a semnat un nou contract colectiv de muncă în care este prevăzutp o majorare a salariului de încadrare de la 890 de lei la 1.000 de lei, ceea ce, în plan concret, ar putea însemna o creștere de până l a 17% a cheltuielilor cu angajații."


n.m.: In poza este Marcel Iacob, șeful Societății de Transport Public FOTO Adevărul



646x404.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.45 kb
 Vizualizat:  de 5255 ori

646x404.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TULCEA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community