Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Gygyman6
Data înscrierii: 24/Aug/2008 Ultima vizita: 14/Apr/2009 Mesaje: 68 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 12 Dec 2008 23:46:20 Titlul subiectului: |
102464 |
|
Stiu ca pe vremea lu' Ceasca am exportat multe, poate cineva sa-mi spuna in ce tari am mai exportat Dacuri. Pozele sunt de pe alt site si sunt facute in Bogota.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.46 kb |
Vizualizat: |
de 44099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.98 kb |
Vizualizat: |
de 44099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.67 kb |
Vizualizat: |
de 44099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.28 kb |
Vizualizat: |
de 44099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.05 kb |
Vizualizat: |
de 44099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89 kb |
Vizualizat: |
de 44099 ori |
|
_________________ JJJ |
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 22:53:49 Titlul subiectului: |
102656 |
|
Au ajuns cu siguranta in Ucraina si Bielorusia troleibuze (Bielorusia chiar dupa Revolutie, prin 1996 daca imi aduc aminte). De alte tari..nu stiu.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 00:49:24 Titlul subiectului: |
102660 |
|
Bulgaria
|
|
Sus |
|
|
tfa2003
Data înscrierii: 20/Mar/2006 Ultima vizita: 30/Apr/2024 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 13:17:03 Titlul subiectului: |
114703 |
|
In Ucraina s-au exportat mai multe loturi de troleibuze Rocar insa, din cate stiu, doar model articulat (117E si 217E). Mai jos, conform informatiilor postate pe http://transit.parovoz.com putem observa un set de Rocar-uri 217E achizitionat de ucrainieni in prima jumatate a anilor 90.
Cu siguranta ca Ucraina a manifestat destul interes pentru troleibuzele noastre, daca ar fi sa tinem cont dupa numerele de parc ale troleibuzelor Rocar care inca mai functioneaza acolo ar rezulta cel putin doua loturi substantiale.
Am sa prezint o parte din fotografiile realizate acestor troleibuze, existente la http://transit.parovoz.com, respectiv la http://gortransport.kharkov.ua. Aceste fotografii au fost realizate in 2008 precum si in cursul acestui an. Putem observa ca aceste mijloace de transport sunt - in continuare - bine intretinute de ucrainieni si ma bucura sa vad ca desi regiile autonome din tara noastra renunta la Rocar-uri, strainii continua sa le mentina in circulatie.
Primele trei poze infatiseaza cateva troleibuze din primul lot de 217 E-uri achizitionat la inceputul anilor 90.
Poza 4, 5: 223;
Poza 6: 231
Poza 7: 237
Mentionez ca ultimele patru poze fac parte din cel de-al doilea lot de Rocar-uri 217E achizitionat de Ucraina.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.67 kb |
Vizualizat: |
de 43113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.1 kb |
Vizualizat: |
de 43113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.04 kb |
Vizualizat: |
de 43113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
179.16 kb |
Vizualizat: |
de 43113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
195.31 kb |
Vizualizat: |
de 43113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.86 kb |
Vizualizat: |
de 43113 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 13:20:26 Titlul subiectului: |
114704 |
|
Iata si poze dintr-un lot mai recent (probabil pe la jumatatea anilor '90):
1: 3002;
2: 3003;
3: 3004;
4: 3007;
5: 3009;
6: 3012;
7: 3013;
8: 3014.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.75 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.63 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.94 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.34 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.62 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.23 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.19 kb |
Vizualizat: |
de 43109 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 13:24:38 Titlul subiectului: |
114705 |
|
9: 3015;
10 si 11: 3027;
12 si 13: 3028;
14: in poza se pot observa doua Rocar-uri 217 E, unul pare sa aiba pana de cauciuc...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.21 kb |
Vizualizat: |
de 43108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.46 kb |
Vizualizat: |
de 43108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.14 kb |
Vizualizat: |
de 43108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.57 kb |
Vizualizat: |
de 43108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.3 kb |
Vizualizat: |
de 43108 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.01 kb |
Vizualizat: |
de 43108 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 30 Oct 2009 18:01:36 Titlul subiectului: |
119206 |
|
Dupa cum s-a mai precizat deja, "creatiile electrice" ale uzinelor Rocar au ajuns si la vecinii nostri bulgari. Iata cateva poze preluate de la http://www.flickr.com. Pozele au fost realizate in 1993.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.42 kb |
Vizualizat: |
de 42600 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.39 kb |
Vizualizat: |
de 42600 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
171.32 kb |
Vizualizat: |
de 42600 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2009 12:08:54 Titlul subiectului: |
119683 |
|
Sa intregim prezentarea lotulurilor de troleibuze articulate autohtone (217E) care au ajuns in Ucraina... Pozele postate mai jos au fost preluate de la http://www.phototrans.eu iar orasul unde au fost realizate este Charkow.
Dupa cum puteti sa observati, desi suntem in 2009, troleibuzele romanesti functioneaza bine-mersi pe plaiuri straine si din punct de vedere al aspectului arata foarte bine.
Singura modificare mai putin estetica a constat in inlocuirea farurilor originale cu unele preluate de la camioanele sau autoturismele "blocului estic" si asta din lipsa de piese...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.27 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.64 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.19 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.26 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.13 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
165.64 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
189.37 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.07 kb |
Vizualizat: |
de 42481 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trolleman
Data înscrierii: 24/Mar/2010 Ultima vizita: 11/Dec/2011 Mesaje: 6 Locație: (Ucraina)
|
Trimis: Mie 24 Mar 2010 20:27:45 Titlul subiectului: nnfgfgnfgn |
125019 |
|
Salut! Eu locuiesc in Ucraina, la Harkov, DAC în cazul în care încă de prelucrat-217E și Rocar E217.
Eu scriu cu ajutorul On-linie traducator, atât de rău pentru greșeli.
În prezent, pe de zbor 4 troleibuze DAC-217E 1989 de presă, și 24 Rocar E217, 1995-1996 anul de fabricație. Un Rocar revizie E217, restul sunt în așteptarea piese de schimb, care acum sunt foarte greu de obtinut, are de a face pe cont propriu sunt aceleași. Foarte adesea nu cutii de viteze, de exemplu, de duminică blocată reductor de pe DAC-217E 3052.Tak aceleași probleme furnizarea de lumini care nu mai sunt fabricate. Trei ucis, alții și-au stabilit, cum ar fi aici:
(3052)
Toate din producția românească a troleibuze sunt vopsite într-o culoare fabrică sau cărucior Rocar E217, sau în colorație de publicitate. Interesant faptul că unele troleibuze Rocar E217 grila dintre farurile este dezactivat de la DAC-217E, cum ar fi aceasta:
Aceste link-uri pot vedea fotografii de căruciorului noastre:
http://khar-troll.at.ua/index/0-184 (Rocar E217)
http://khar-troll.at.ua/index/0-573 (DAC-217E)
|
|
Sus |
|
|
Trolleman
Data înscrierii: 24/Mar/2010 Ultima vizita: 11/Dec/2011 Mesaje: 6 Locație: (Ucraina)
|
Trimis: Dum 27 Iun 2010 10:01:26 Titlul subiectului: Kharkov News |
129051 |
|
Hello I write in English, not to resort to using on-line translators. I want to report news from Kharkov.
Recently been renovated DAC-217E 223. His painted the factory color of 1989-1990 issue, which corresponds to the age of the car. Unfortunately, 3052 is very hard hit this winter and is likely to be written off. Now the city for various reasons did not work 5 trolleybuses Rocar E217 (3007, 3017, 3021, 3022, 3026) and a trolley DAC-217E (3052). Remaining 23 trolley Rocar E217 and 3 trolley-DAC-217E to health.
I recall that in Kharkiv trolley DAC-217E and Rocar E217 supplied by such parties:
1989-50 trolleybuses DAC-217E (120-149 and 220-239)
1990-1 trolley DAC-217E (150)
1995-12 trolleybuses Rocar E217 (3001-3012)
1996-16 trolleybuses Rocar E217 (3012-3020 and 1001-1008)
2006-trolley 1001-1008-->3021-3028 rates were left to run trolley buses 120-149 receive rates 3051-3058
A few recent photos:
And a new page about Rocar E217: http://khar-troll.at.ua/index/0-588
If you want to ask me some questions, I will be happy to answer you.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 23 Iul 2010 11:49:29 Titlul subiectului: |
130580 |
|
In wich year are made the photos ?
The trolleybus will be used for more time from now on ?
There are verry beautifull pictures and trolleybuses are in good condition.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Trolleman
Data înscrierii: 24/Mar/2010 Ultima vizita: 11/Dec/2011 Mesaje: 6 Locație: (Ucraina)
|
Trimis: Lun 16 Aug 2010 20:14:55 Titlul subiectului: Our trolleybuses |
131991 |
|
All these photos were taken in 2010. Trolleys operate daily at 2, 24, 34, 45 and 46 routes. Now for technical reasons are not working machines 3007, 3017 and 3026, the remaining 25 Rocar E217 and 3 DAC-217E work.
Recently went to repair the machine 3021. Unfortunately, in the process of repairing lights had to be replaced. Also found out VIN-codes some machines with them you can find on http://khar-troll.at.ua/index/0-588
|
|
Sus |
|
|
Trolleman
Data înscrierii: 24/Mar/2010 Ultima vizita: 11/Dec/2011 Mesaje: 6 Locație: (Ucraina)
|
Trimis: Joi 14 Oct 2010 07:51:29 Titlul subiectului: |
134763 |
|
DAC-217E №231 got a new color:
|
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 13:34:55 Titlul subiectului: |
136533 |
|
Sâmbătă, 13 noiembrie 2010, în orașul Harkov din Ukraina s-au sărbătorit 15 ani de exploatare a troleibuzelor importate din România, ROCAR-E217. Cu această ocazie, a fost organizată o excursie cu troleibuzul cu numărul de inventar 3016 pe diverse trasee, cuprinzând, printre altele, arterele importante ale orașului, bdl. Eroii de la Stalingrad, bdl. Iurii Gagarin, bdl. Lenin, bdl. Moscova, str. centrală Sumâi, bdl. Potâșeva, Gara C.F. Osnova.
În momentul de față, aceste troleibuze mai sunt operaționale doar la Harkov și, cu această ocazie, participanții la festivitate au fost în măsură să evalueze confortul și performanțele de conducere ale acestui tip de troleibuz, care, în ciuda vârstei sale, continuă să fie în stare bună.
Am citat din articolul postat pe "gortransport.kharkov.ua". Fără comentarii. Postez fotografiile preluate de pe același "gortransport.kharkov.ua", realizate, cu această ocazie de Konstantin Markov și Vadim Pudovkin, cărora le mulțumesc pe această cale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.77 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.96 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.86 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.56 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.8 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.84 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.27 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.12 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.77 kb |
Vizualizat: |
de 39787 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 20:46:47 Titlul subiectului: |
136537 |
|
Iata un exemplu clasic de cum "altii ne dau o palma". De ce noi am casat in veselie DAC-urile articulate, ba chiar sunt unii foarte inversunati care sustin teza idioata conform carora aceste troleibuze nu s-ar descurca in traficul actual, iar vecinii nostri stiu sa le intretina ? Noi suntem "desteptii pamantului" lichidam fabrica producatoare, si importam fie SH-uri. fie troleibuze noi (cica asamblate la Arad, dar cu piese de schimb tot importate) fie pur si simplu desfiintam reteaua, spunand ca este prea costisitoare intretinerea. Cum de la ei pot sa functioneze 15 ani aceste troleibuze si la noi nu ? O fi cumva ceva in aer la ei ?
Cred ca la noi prostia este nelimitata.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 12:24:54 Titlul subiectului: |
136562 |
|
223 pare a fi din acelasi lot cu fostul 574 constantean. Dispunerea geamurilor e identica. Ferestrele 4S si 6S sunt fixe, restul cu parte mobila
Se poate observa ca majoritatea troleibuzelor din Harkov au ori geamurile originale, ori atelierele de reparat din orasul respectiv au confectionat ferestre similare celor din fabrica. Improvizatii gen inlocuirea unei ferestre mobile cu una fixa (care are ca efect transformarea in sauna a vehiculului pe timp de vara) ori nu se fac, ori, daca se fac foarte putine.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
|
Sus |
|
|
Trolleman
Data înscrierii: 24/Mar/2010 Ultima vizita: 11/Dec/2011 Mesaje: 6 Locație: (Ucraina)
|
Trimis: Mar 14 Dec 2010 15:48:00 Titlul subiectului: |
137504 |
|
New photos from Kharkov, made early in the morning on Dec. 12 on 24 routes:
Finally, after the annual outage on the route out trolley 3004:
Trolleybus 3009 after the accident had to replace the lights and set some elements from the decommissioned trolley DAC-217E
Due to a malfunction of pneumatic trolley number 3023 stayed about an hour at the final station for repairs. Repairmen could fix the trolley, and soon he again worked on the route.
|
|
Sus |
|
|
Trolleman
Data înscrierii: 24/Mar/2010 Ultima vizita: 11/Dec/2011 Mesaje: 6 Locație: (Ucraina)
|
Trimis: Sâm 03 Sep 2011 16:28:10 Titlul subiectului: |
148246 |
|
Bad news - because of the arrival of new trolleybuses LAZ on the move and only one remained trolley DAC-217E. Its number 223, in 1989 he released. There is reason to believe that this is the last in the world of DAC-217E, operating on the routes.
But the good news - Rocar E217 were run in routes. Furthermore, the machines undergo regular repairs - out of 28 trolley buses regularly run 24.
Some photos:
LAZ E301 - new Ukrainian trolleybusses
DAC-217E #223
(22 years old!)
Rocar E217 #3003 (16 years old)
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 24 Feb 2013 23:34:19 Titlul subiectului: |
162963 |
|
Din nou la vecinii nostri de peste Dunare, cu cateva fotografii preluate de pe http://flickr.com datand din anul 2007 cand modelul 317E era inca in serviciu:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
749.2 kb |
Vizualizat: |
de 32556 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
638.61 kb |
Vizualizat: |
de 32556 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
510.63 kb |
Vizualizat: |
de 32556 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 08 Dec 2013 16:54:37 Titlul subiectului: |
169415 |
|
Conform unui e-mail pe care l-am primit de la un pasionat din Columbia, se pare ca troleibuzele DAC din Bogota au ajuns intr-o stare deplorabila - de altfel de inteles dupa atatia ani de stat pe camp - si nu peste mult timp vor fi scoase la licitatie ca fier vechi.
Gerardo e interesat sa cumpere si sa restaureze unul si ne solicita sprijinul in vederea obtinerii unor manuale/instructiuni/scheme/desene etc care ar putea ajuta la reconstructia troleibuzului.
Din ce spune Gerardo, troleibuzele sunt grav distruse/avariate, de unde deduc ca toate se afla intr-o stare proasta, din moment ce nu gaseste sa aleaga unul cat de cat mai intreg ...
Daca cineva poate sa- ajute sa ne ajute sa conservam o particica din istoria noastra tehnica, va rog sa o faceti.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 09 Dec 2013 16:13:34 Titlul subiectului: |
169436 |
|
Conform unui alt mesaj de Gerardo, ultimele 9 troleibuze din bogota vor fi scoase la licitatie pe 13.12.2013 la pretul de aproximativ ... 900 (!!!) de dolari, un clilipir daca stau sa ma gandesc ca la Buzau un autobuz Rocar 112, deci "scurt", avea pretul de pronire de vreo 2.000 de Euro...
In poza e troleibuzul articulat pe care e interesat sa-l achizitioneze, insa conform (si) parerii lui, structura este aproape distrusa, cere diverse materiale care sa-l ajute la o eventuala restaurare, cine doreste il poate contacta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
452.28 kb |
Vizualizat: |
de 30783 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
452.15 kb |
Vizualizat: |
de 30783 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 30 Mai 2014 00:36:31 Titlul subiectului: |
173152 |
|
A reușit până la urma Gerardo să ia un troleibuz ?
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 26 Apr 2016 11:50:39 Titlul subiectului: |
184823 |
|
Stie cineva, dintre troleibuzele DAC/Rocar 217 care au circulat in Harkov, mai exista active sau au fost toate retrase? Pentru ca din cate stiu, cele din Kiev au fost retrase inca din anii 2005-2006.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|