Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Salariile la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 19:02:20    Titlul subiectului: Re: Salariile de la metrou 163218

fl82 a scris:
Iar comparatia asta cu salariile doctorilor si profesorilor este irelevanta! Sa abandonam ideea asta de a invrajbi categoriile sociale una impotriva alteia! Nu din cauza salariilor personalului operativ de la Metrorex nu au profesorii sau doctorii salarii decente, ci din cauza hotiei si jafului din tara asta, practicat de guvernanti!

Toate categoriile mentionate sunt platite din buget. Deci de ce ar avea unii drepturi mai mari ca ale celorlalti ? Doar ca pentru ca pot face o greva care sa paralizeze un oras si atunci li se da ?
Ce se intampla la Metrorex este discriminare fata de celelalte categorii platite de la buget. De ce pentru Metrorex sunt bani de salarii bune si pentru ceilalti nu? Pentru ca medicii si profesorii nu prea fac greve sau, daca fac, nu prea intereseaza pe nimeni. Din pacate, la aceste categorii sociale, problema salariala se rezolva altfel. Cand pasiunea pentru meserie si daruirea fata de semeni nu mai tin loc de foame, migreaza catre sistemul privat. Unde fac fata cu brio daca au valoare. Ceea ce personalul de la Metrorex nu poate, pentru ca nu i-ar angaja nimeni in mediul privat pe salariile pe care le au. Si ei stiu acest lucru...
Asa ajungem sa avem un sistem de invatamant slab, care nu mai formeaza oameni de valoare.
Despre sistemul sanitar de stat si oamenii care raman sa lucreze acolo pe salarii degradante pentru meseria respectiva, nu are rost sa mai amintesc. Toti cei care ajung sa apeleze la el simt acest lucru.
Nu vezi nesimtirea ? In plina criza economica, atunci cand unii se bucura ca mai au unde sa munceasca, cand altii muncesc pe aceleasi salarii de ani buni sau chiar pe salarii mai mici si nu se mai plang, personalul de la metrou se plange, nici mai mult nici mai putin, ca nu li se maresc salariile... Si asta cand stim ce salarii au. Deja au aceasta mentalitate, ca trebuie sa li se mareasca salariile anual. Si deja a trecut prea mult de la ultima marire. Nu conteaza ca este criza, ca nu sunt bani sa se continue M5, ca tara se duce de rapa...Lor trebuie sa li se mareasca salariile.

De ce nu li s-or fi micsorat si lor salariile cu 25% acum 2 ani, ca tuturor bugetarilor ?Ca aveau de unde sa suporte ... Pentru ca sunt o casta privilegiata a tranzitiei si nimeni nu are curaj sa se atinga de ei.
Cineva va trebui sa puna in ordine lucrurile si aici. Dar pentru asta trebuie sa ai curaj si sa nu te temi de o greva. Sunt convins ca sunt altii care ar putea sa lucreze la metrou mai bine si pe salarii mai mici. Este "curatenia" care se intampla in mediul privat de cand a inceput criza, orice manager isi pune problema cum sa reduca din cheltuieli. Iar cheltuielile cu salariile sunt printre cele mai importante intr-o companie.

Cat despre cei 4500 angajati care gestioneaza doar 60km de cale ferata, cred ca sunt cam multi. Chiar nu imi dau seama unde sunt atatia, in conditiile in care mentenanta este externalizata.

Nu mai spun ca nici la limba romana nu exceleaza.."Trenul circula la statia Preciziei" este deja o propozitie clasica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Sâm 09 Mar 2013 23:43:00    Titlul subiectului: Salariile la metrou 163223

Daca vreti o comparatie relevanta, comparati salariul unui mecanic de metrou din Romania cu salariul unui mecanic de metrou din Londra sau Berlin si apoi mai vedem!
Nu din cauza personalului operativ de la metrou nu au doctorii sau profesorii salarii decente, ci din cauza hotiei si jafului practicat de guvernanti! Sa nu incurcam mere cu pere!
Trebuie sa renuntam la ideea asta de a invrajbi categoriile sociale, care este contraproductiva! Asa cum un doctor sau un profesor merita un salariu decent, la fel si un mecanic de metrou merita un salariu decent!

Daca personalul operativ este supradimensionat ca numar sau nu putem afla foarte usor: cat personal operativ era in 1990 la metrou (cand cu siguranta nu era supradimensionat!) si cat este acum ?
Lungimea retelei fata de 1990 nu a crescut foarte mult, deci ar trebui ca personalul operativ sa fie putin mai mare fata de cat era in 1990!
In privinta externalizarii mentenantei, consider ca a fost o mare prostie (de fapt hotie!). Din cauza mai multor factori (siguranta circulatiei, care este un domeniu foarte sensibil, costuri mai mici, etc) consider ca "Metrorex" trebuie sa functioneze ca o intreprindere integrata, toate activitatile de intretinere, mentenanta, exploadarea, dar si cele auxiliare ar trebui sa se faca in regie proprie, fara a apela la firme private!
Bine ar fi ca Metrorex sa aiba chiar propriile sere, o ferma zootehnica, o baza sportiva si de agrement pentru a asigura masa, destinderea si recreerea salariatilor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 00:05:02    Titlul subiectului: Re: Salariile la metrou 163224

fl82 a scris:
Daca vreti o comparatie relevanta, comparati salariul unui mecanic de metrou din Romania cu salariul unui mecanic de metrou din Londra sau Berlin si apoi mai vedem !

Asta e o prostie.
Comparatia exacta este urmatoarea :
Cati litri de bezina / oua / carne de porc pot sa cumpere un mecanic de metrou / medic / profesor / somer / salariu minim pe economie in Anglia / Germania / Romania.
Ce zici, fl82 te bagi ?
Astept raspuns.
Si apoi mai vedem. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 09:40:00    Titlul subiectului: Re: Salariile la metrou 163231

fl82 a scris:
Daca personalul operativ este supradimensionat ca numar sau nu putem afla foarte usor: cat personal operativ era in 1990 la metrou (cand cu siguranta nu era supradimensionat!) si cat este acum ?
Lungimea retelei fata de 1990 nu a crescut foarte mult, deci ar trebui ca personalul operativ sa fie putin mai mare fata de cat era in 1990

N-as baga mana in foc pentru faptul ca inainte de 1989 personalul nu era supradimensionat. Atunci oricine trebuia sa aiba un loc de munca. Cred ca iti amintesti, daca ai prins acele vremuri si nu erai prea mic.
Nu mai spun ca tehnica a evoluat fata de 89 , de exemplu nu mai este nevoie de 2 mecanici sa conduca un tren, asa cum era la IVA, acum majoritatea sunt BM-uri. Ai vazut disponibilizari in randul mecanicilor pe masura ce s-au introdus BM-urile ?
Valabil si in alte domenii de la metrou, acum existe tehnica computerizata, nu se mai lucreaza cu creionul si hartia. Deci nu trebuie ca persoanalul sa fie egal ca numar cu cel de dinainte de 1989.
Cat despre "invrajbire"...se produce singura, atata timp cat unora li se ofera salarii decente (desi sunt o gaura neagra a economiei) si altora nu li se ofera. Nu se invrajbeste nimeni daca noi constatam o trista realitate.
Nu am nimic impotriva ca intr-o companie privata, care functioneaza pe criterii de eficienta si obtine profit, sa se ofere ce salarii se doreste si ce salarii isi permite. In schimb, cand generezi mari pierderi si esti subventionat de la buget pe spinarea celorlalti, nu prea este normal sa ai salarii mult peste media pe economie si mult peste nivelul celorlalti bugetari.
Despre restul, cu Londra si Berlin, ti-a raspuns andrei11, una este puterea de cumparare in Anglia si alta este in Romania. Si nu trebuie sa fie salariul unui mecanic din Romania egal cu cel al celui din Berlin. Sunt indicatori economici precum nivelul nivelul de dezvoltare al unei tari, productivitatea muncii, etc, despre care sper ca ai invatat la economie si care fac ca in aceeasi bransa, in tari diferite, salariile sa nu fie egale. Chiar si in aceeasi tara,pentru aceeasi meserie, salariile pot varia foarte mult, in functie de eficienta companiilor respective. Sunt convins ca eficienta este un cuvant necunoscut sindicalistilor de la Metrorex. O singura doctrina propovaduia egalitatea, se numea comunism.
Salariile trebuie corelate cu nivelul de dezvoltare al tarii respective, nu cu nivelul de dezvoltare al tarilor aflate cu 50 ani inainte... Cand salariile o iau cu mult inaintea nivelului pe care si-l permite tara respectiva, ajungi , mai devreme sau mai tarziu, in situatia de nedorit a Greciei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 15:43:59    Titlul subiectului: Salariile la metrou 163234

Sa analizam pe rand:

-la sectorul intretinere linii-tunele: inainte de 1990 desi existau si utilaje mecanizate, o buna parte din activitate se realiza fie manual, fie cu utilaje de mica mecanizare! Din aceasta cauza trebuia un personal mai numeros!
Astazi nu stiu daca s-au achizitionat utilaje noi, de mare randament (cum s-au achizitionat acele utilaje "Plasser Theurer" la calea ferata)! Daca intradevar s-au achizitionat, atunci evident ca este nevoie de mai putin personal!

-la sectorul intretinere sisteme SCB, TTR si IFTE: inainte de 1990 se utiliza sistemul de centralizarea electrodinamica si bloc automat de linie, cu relee electromagnetice. Sistemele de azi ATO/ATP au nevoie de mai putin personal de intretinere, bineinteles cu conditia sa existe aparatura electronica de diagnoza si verificare!

-la sectorul intretinere statii, cladiri: aici schimbari majore fata de 1990 nu s-au inregistrat, fiind nevoie de cam accelasi personal

-la sectorul intretinere material rulant: noile rame "Bombardier" intradevar pot fi revizuite, verificate si intretinute de mai putini oameni fata de ramele IVA, cu conditia ca sa existe aparatura electronica de diagnoza si verificare

-la sectorul tractiune: in 1989 personalul operativ nu avea cum sa fie supradimensionat- erau angajati atatea mecanici si mecanici ajutori in functie de cate rame IVA erau in circulatie! Astazi prin faptul ca ramele Bombardier nu necesita si mecanic-ajutor, dar s-au mai deschis in schimb inca doua tronsoane fata de 1989, personalul ar trebui sa fie putin mai mic decat cel din 1990! Oricum, aici se poate calcula foarte usor de cat personal operativ e nevoie!

-la sectorul miscare-comercial (dispeceri, operatori RC, controloare de acces) ar fi nevoie cam de accelasi personal cat era si in 1990 (indiferent ca e ATO/ATP sau centralizare electrodinamica tot trebuie dispecer!)

Din punct de vedere profesional, personalul operativ al Metrorex nu este cu nimic mai putin pregatit decat cel al metroului din Londra, Paris sau Berlin- dovada numarul foarte redus de accidente intamplate din vina personalului operativ!
Din punct de vedere a nivelului general de dezvoltare economica, evident ca astazi Romania se afla mult in urma Marii Britanii, Germaniei sau Frantei, din cauza jafului si hotiei practicate de conducatorii tarii de dupa 1990!

Eu nu zic ca doctorii sau profesorii nu ar merita salarii mai mari! Insa doctorii si profesorii au salariile care le au din vina hotiei guvernantilor si in nici un caz din vina personalului operativ Metrorex!

Ce vina are un mecanic de metrou sau un dispecer, care-si fac cinstit datoria, cu o raspundere foarte mare, ca guvernantii nu sunt in stare sa gandeasca si sa aplice politicii eficiente in educatie si sanatate ?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 17:17:24    Titlul subiectului: 163235

#fl82 te rog eu frumos fara politica, sunt satul peste cap.
N-ai raspuns la intrebarea cu benzina oualele carnea de porc.
Oricum esti pe langa subiect pentru ca :
Un mecanic de metrou ca sa conduca metroul trebuie sa indeplineasca minim 2 conditii :
Sa stie sa citeasca sa socoteasca sa scrie la un anumit nivel deci îi trebuie profesori.
Trebuie sa fie sanatos - deci are nevoie de medici.
Trebuie sa conduca trenuri performante deci are nevoie de constructori care au nevoie la randul lor de alti profesori la un alt nivel decat profesorii pentru mecanici, care trebuie doar sa citeasca, sa scrie si sa socoteasca la nivel de 8 clase.
Adica vrei sa spui ca mecanicul are raspundere mare iar cei care proiecteaza / construiesc ramele de metrou da-i in masa ca sunt prosti si cretini.
Concluzia este una singura, nu mai fa referire la politica ca iriti lumea.
Si raspunde la intrebarea cu benzina, oualele si carnea, ca nu scapi de mine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Dum 10 Mar 2013 21:58:18    Titlul subiectului: 163236

Cei din Metrorex au salarii mari pentru ca-si permit sa faca greve. Adica, mai pe scurt, putin le pasa de calatorii care le platesc salariile (prin plata de calatorii si prin impozite).
Poate te vei intreba de ce medicii si profesorii nu fac greve? Pentru ca cei care aleg aceste meserii nu umbla neaparat dupa bani (stiu, se iau spagi in spitale, profii fac si meditatii), dar acesti oameni nu vor spune niciodata "nu te salvez de la moarte" sau "nu te invat sa citesti" si nu vor lasa totul balta. Asta e diferenta.
Cum a zis si Andrei11 mai sus: pana la mecanic, ai profesorii, doctorii, constructorii, deci multeeeee alte categorii care merita salarii mai mari decat mecanicii.
La randu-mi v-am pus o intrebare: lucrati/ati lucrat in Metrorex de ii aparati cu atata inversunare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2013 10:37:58    Titlul subiectului: 163237

Ar trebui putina documentare. Ce se intampla in Europa de Vest ? Ce salariu au acolo cei care lucreaza la metrou raportat la salariu mediu. Cat este raportul dintre salariul celor care lucreaza la metrou si salariu mediu in tarile din Vest fata de Romania. Are cineva cifre concrete ? Macar sa vorbim pe concret.

Referitor la medici, nu sunt de vina cei de la metrou pentru ca un rezident castiga cam cat un tractorist de la Fundulea, este vina clasei politice.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2013 20:25:01    Titlul subiectului: Re: Salariii 163241

fl82 a scris:
...facuta activitatea de intretinere si revizii in regie proprie...

Pai lucratorii Alstom-ului care se ocupa de metrou crezi ca-s francezi sau oameni noi? Tot aceiasi ingineri si lucratori sunt! Au fost vanduti Alstom-ului cand Romania a fost obligata sa faca contractul cu respectiva pentru a o salva din faliment, ...pentru a putea intra in NATO -- a fost o conditie nespusa. Astfel de conditii s-au pus si la aderarea in UE, si deja ni se cere Portul Constanta pentru Schengen!!

Desi avem exact aceiasi oameni, platim mai mult intretinerea. Totusi, s-o recunoastem, ce-i in administrarea Alstom merge ceas + au investit in halele de revizie din Militari si din restul depourilor. Sa faceti o diferenta, nu stiu daca o sa aveti ocazia sa mergeti in Dep Militari, sa vedeti cum arata halele Alstom si cum arata hala de parcare Metrorex, o cocioaba dezorganizata in care ninge si ploua, unde caroseriile pentru casat se tin la caldurica si trenurile active stau afara sa rugineasca mai repede. Nu mai spun ca paza e platita tot de Alstom (in cazul Militari). DAR, si mai adevarat este ca cu banii platiti Alstom faceai asta de 100 de ori -- dar nu s-ar fi facut oricum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2013 00:07:35    Titlul subiectului: 163671

A , mai sint un sfert din citi erau cu tot cu sefi si fac aceeasi treba Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Oct 2013 20:02:38    Titlul subiectului: 168507

In articolul din b.365 referitor la scumpirea calatoriei la metrou se vorbeste si despre salariile angajatilor Metrorex. Voi cita partea din articol referitoare la acest subiect. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Ce salarii au angajații Metrorex

Cât au câștigat salariații Metrorex, în medie, anul trecut, aflăm din bugetul de venituri și cheltuieli al Societalii Comerciale de Transport cu Metroul București, "Metrorex" - S.A., aflata sub autoritatea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, pe care îl puteți consulta aici.

Ion Rădoi, liderul sindicaliștilor Metrorex, a declarat, pe 25 iulie, că salariul mediu brut tarifar la Metrorex este de 1.943 de lei.

Conform documentului citat mai sus, câștigul mediu lunar per salariat este de 3.776,42 lei pe lună, iar cu tot cu alte bonificații în lei sau în natură se ridică la 3.982,44 lei. Media este făcută la nivelul de 4.508 salariați ai Societății Comerciale. Spre comparație, salariul mediu la nivel național este de 1.548 de lei.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2015 20:04:06    Titlul subiectului: 177969

Ca si acum doi ani, dupa ce se anunta scumpirea calatoriei cu metroul in presa scrisa apar articole cu salariile celor de la metrou. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Ce salariu câștigă în medie un angajat Metrorex

Salariul mediu la Metrorex este de aproximativ 2.000 de lei pe angajat.

Metrorex a primit în ultimii ani subvenții de circa 330 - 360 de milioane de lei anual, care nu au fost însă suficiente pentru a acoperi costurile companiei care administrează transportul subteran din București.

Pentru anul 2015 Metrorex ar urma să primească subvenții de circa 328 de milioane de lei, acesta fiind cel mai scăzut nivel din ultimii cinci ani. Suma acoperă circa 88% din necesarul de subvenție de 373 milioane de lei pe care Metrorex l-a fundamentat în bugetul său pe 2015. Mai mult, Metrorex motivează creșterea tarifelor și prin faptul că în 2011 a contractat un credit comercial de 165 de milioane de lei pentru plata datoriilor restante pe anii 2009 și 2010 către Alstom, firma care se ocupă cu mentenanța trenurilor care circulă prin subteranul bucureștean, iar acum trebuie să îl restituie.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Mar 2015 11:33:52    Titlul subiectului: 178168

Se are in vederea marirea salariilor angajatilor Metrorex. Pe banii nostri ?
Articolul se gaseste aici.

Citat:
BUGETUL METROREX: Mai mulți bani pentru salariile și bonusurile angajaților, în 2015

Metrorex a a bugetat cheltuieli mai mari cu salariile și bonusurile angajaților, dar și pentru contractul de mandat al directorilor, anul acesta, deși compania a anunțat recent că este nevoită să majoreze tarifele la sfârșitul acestei luni și să elimine abonamentul cu 62 de călătorii.

Conform bugetului de venituri și cheltuieli pe acest an al Metrorex, aprobat de Guvern și publicat luni în Monitorul Oficial, numărul de angajați prognozat pentru finele anului va scădea ușor, de la 4.224, la finele anului trecut, la 4.218 persoane.

Vor crește, în schimb, cheltuielile cu salariile (de la 207,1 milioane de lei la 211,6 milioane de lei) și bonusurile acestora (de la 12,3 milioane lei la 14,6 milioane lei).

Și câștigul mediu lunar pe salariat a fost estimat în creștere, de la 4.439 lei la 4.537 lei, informează digi24.ro.

Cheltuieli mai mari au fost calculate și pentru contractul de mandat al conducerii, de la 513.000 de lei la 713.000 de lei.

Veniturile și cheltuielile totale au fost estimate la 683,4 milioane de lei, cu profit zero, subvenția primită de la stat fiind menținută aproape la același nivel ca anul trecut, de 328 de milioane de lei.

Reamintim că tarifele pentru călătoria cu metroul vor fi majorate cu 16%-33%, prețul cartelei pentru două călătorii urmând să crească de la 4 la 5 lei, pentru cea cu 10 călătorii de la 15 lei la 20 de lei, iar pentru un abonament lunar nelimitat pasagerii vor scoate din buzunar 70 de lei, față de 60 de lei, cât este în prezent.

Prețul unui abonament săptămânal cu număr nelimitat de călătorii va crește de la 20 de lei la 25 de lei, iar cel al unui abonament de o zi va fi majorat de la 6 lei la 8 lei. Totodată, dispare cartela cu 62 de călătorii.

Măsura, care ar urma să intre în vigoare la 28 martie, va conduce la creșterea veniturilor anuale ale Metrorex cu circa 44 milioane de lei și, implicit, la diminuarea deficitelor de finanțare, se arată în referatul de aprobare a proiectului.

Mai multe zeci de persoane au protestat, sâmbătă, cerând explicații pentru eliminarea cartelei cu 62 de călătorii și creșterea tarifelor, în condițiile în care abonamentul cu 62 de călătorii costă în prezent 50 de lei, iar singurul abonament lunar care va mai fi disponibil va costa 70 de lei.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community