Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 14:42:15 Titlul subiectului: |
163292 |
|
Va fi evaluat si se va stabili daca poate fi reparat sau nu. Deocamdata situatia e cea care se vede intr-una dintre pozele de la BZI:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.95 kb |
Vizualizat: |
de 16716 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 15:03:27 Titlul subiectului: |
163294 |
|
Vagonul a fost dus in depoul Dacia, a fost acoperit si sigilat (desigur, Politia e acolo). Varianta identificata deocamdata pentru refacere (si probabil ca asa se va si intampla) implica utilizarea caroseriei vagonului 415.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 16:57:37 Titlul subiectului: |
163330 |
|
Cam asta a fost...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.09 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.22 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.56 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.17 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.57 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.35 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.01 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.34 kb |
Vizualizat: |
de 16527 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 23:38:32 Titlul subiectului: |
163380 |
|
Este foarte interesant ce se intampla. Nu vreau ca mesajul meu sa fie interpretat altfel, nici de membrii forumului, nici de iscoadele din presa. Dar totusi, fara a intentiona sa ies din topic sau sa repet niste lucruri:
- In 1987, tramvaiul Timis 330+330 venind dinspre Podu Ros, loveste in plin un TIR care probabil a virat la stanga din sens opus. Remorca de la camion a fost rasturnata, iar Timisul a fost usor avariat in fata.
- 1990 sau '91. Vagonul Tatra 214 loveste in plin un autoturism care nu a acordat prioritate la intersectia Socola - Primaverii. Vagonul a fost usor avariat, iar autoturismul avariat serios.
- 1997 - Remorca Timis 343 se desprinde de vagonul cu acelasi numar si loveste vagonul Tatra 203 care venea din sens opus. Nu am vazut fotografii foarte clare cu remorca vazuta din fata, insa parea destul de intreaga, in timp ce Tatra a fost avariata foarte grav.
- 1999?? - Vagonul Tatra 255 loveste din spate vagonul 374. Din cate stiu, ambele vagoane au fost reparate, desi Tatra a fost destul de grav avariata, iar vatmanul a fost grav ranit.
Pe de alta parte, avem deja 3 accidente serioase cu GT4, la care in doua din ele cate un vagon a fost casat (330 si 412 ex 415). E asa mare diferenta de rezistenta intre vagoanele Timis si V2A pe de-o parte, Tatra pe de alta si GT4?
Si apropo, 415 tot in partea aia a fost lovit.... Sper totusi ca vagonul asta sa fie reparat.
O alta constatare e ca per ansamblu au fost mai multe accidente grave cu masini mari. De ce naiba nu face nimic primaria sa-i scoata din oras pe toti bezmeticii cu camioane? Sau cum a facut Basescu ca primar: in cursul zilei nexam camioane prin oras.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2013 10:10:29 Titlul subiectului: |
163384 |
|
Trix a scris: | De ce naiba nu face nimic primaria sa-i scoata din oras pe toti bezmeticii cu camioane? Sau cum a facut Basescu ca primar: in cursul zilei nexam camioane prin oras. |
Fiindca acest oras este condus de niste babuini care nu urnesc un pai daca nu le iese o șpăguță. Ce treaba are primaria cu scosul tirurilor din oras, iese vreo șpagă de la treaba asta?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2013 12:01:04 Titlul subiectului: |
163385 |
|
Trix a scris: | Este foarte interesant ce se intampla. E asa mare diferenta de rezistenta intre vagoanele Timis si V2A pe de-o parte, Tatra pe de alta si GT4? |
Probabil ca diferenta provine din faptul ca nemtii au proiectat tramvaiul ala (si alte modele) pentru alte conditii de circulatie, care nu implica mers cot la cot cu vehicule grele, care fie n-au ce cauta printr-un oras, fie circula si prin oras, dar pe artere special croite pentru alt trafic decat cel urban.
Timisurile... cutii cu teava pe teava de jur imprejur. Tancuri. Tatrele... cu obraz ceva mai subtire, dar nu chiar domnisoare nici ele. Vezi imaginile.
Trix a scris: | Si apropo, 415 tot in partea aia a fost lovit... |
La ala lovitura a fost perpendiculara pe el, doar ca pe zona unde caroseria se ingusteaza.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.63 kb |
Vizualizat: |
de 16334 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.6 kb |
Vizualizat: |
de 16334 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.81 kb |
Vizualizat: |
de 16334 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.98 kb |
Vizualizat: |
de 16334 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.63 kb |
Vizualizat: |
de 16334 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Mar 2013 13:12:47 Titlul subiectului: |
163387 |
|
Un numitor comun al acestor accidente este lipsa de asigurare a soferilor. Aici trebuie lucrat. Cei de la politia rutiera nu si-au pus cumva intrebarea, ce ar putea sa faca, sa fie mai putine accidente de acest gen datorita lipsei de asigurare a soferilor, la viraje peste linia de tramvai ? Cauzele sunt multiple, cred ca ar trebui facute si campanii de informare a soferilor si sa se inaspreasca conditiile de acordare a permiselor de conducere si aplicarea legii (amenzi) ? Totusi greselile facute de soferii implicati in accidentele cu tramvaie au fost elementare, asigurarea inainte de viraj este o chestie elementara, care o inveti de la primele ore de conducere.
Slava Domnului ca vatmanul nu a patit nimic, tramvaiul este destul de sifonat in partea frontala.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2013 13:53:31 Titlul subiectului: |
163388 |
|
In cazul accidentului de ieri cred ca treaba a stat cam asa:
- trecere de pietoni;
- masini oprite la trecere pe sensul de mers opus celui al tramvaiului;
- tramvaiul fie oprise la trecere si abia pornise, fie n-a oprit pentru ca pietonii trecusera deja de sensul sau de mers;
- ala cu camionul si-o fi zis ca, pana ajunge la masinile din fata lui, alea nu vor mai stationa la trecere, deci ca n-are de ce sa se oboseasca sa incetineasca;
- pe acel bulevard (DN) se circula demential (dpdv al vitezei) si probabil ca soferul camionului avea viteza, chiar si daca abia plecase de la un semafor, aflat ceva mai in spate (in caz ca a prins rosu, dar e posibil sa fi prins verde si atunci viteza era si mai zdravana);
- socoteala de acasa nu a fost ca aia din targ si, ca sa nu se infinga in masinile din fata, a luat-o spre stanga, judecand eventual ca se buseste cu tramvaiul, busitura din care, dupa calculele lui, ar fi trebuit sa rezulte daune minime (de orice natura);
- problema e ca mintea putina pe care o are in bostan, si care l-a si facut sa conduca mastodontul ala prin oras ca un dement, nu l-a ajutat sa judece ca in tramvaiul ala sunt zeci de oameni si dupa impact efectele pot fi extrem de grave si, de asemenea, nici sa ia in calcul prea serios ce putea sa se intample pe celelalte benzi (sau poate o fi vazut ca sunt libere).
Repet, ce am scris mai sus e doar un posibil scenariu! Ce-o fi fost in realitate, ramane sa vedem (daca vom afla vreodata).
Dincolo de faptul ca autoritatile se mocaie dincolo de orice limita cu scoaterea din oras a mizeriilor astora de camioane care sunt doar in tranzit, nu e putin lucru nici faptul ca nu s-a avut in vedere ca pe acel bulevard (pe care, ce-i drept, se poate circula ceva mai repede, insa pentru asta trebuie create toate conditiile de siguranta) linia de tramvai sa fie separata de restul traficului (ce sa mai vorbim de prostia facuta pe Vasile Lupu, unde linia era separata de restul strazii, iar dupa modernizare s-a renuntat la aceasta delimitare si s-a transformat si strada aia in pista de raliu)...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2013 14:09:31 Titlul subiectului: |
163390 |
|
Ar mai fi de luat in calcul si asfaltul pus pe Iorga, pe Silvestru, Moara de Foc, Canta, extrem de alunecos.
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Mar 2013 23:13:12 Titlul subiectului: |
163399 |
|
Poate cu acesta ocazie va mai creste increderea in siguranta transportului pe sine din Iasi. Dumnezeu stie ce s-ar fi intamplat daca in urma impactului ar fi rezultat un autobuz plin cu oameni ce se invarte pe sosea in traficul haotic din zona. S-au mai rau s-ar fi rasturnat.
|
|
Sus |
|
|
Scumpete
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 16/Aug/2021 Mesaje: 31 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Mar 2013 14:41:21 Titlul subiectului: |
163473 |
|
In zona respectiva (Pod de piatra) sunt 3 camere de filmat pe stalpi: una inaintea statiei de autobuz (cred ca bate spre statiile de autobuz), una inainte de spalatorie (bate spre intersectie) si una dupa spalatorie (bate spre trecerea de pietoni). Nu este niciuna functionala care sa fi inregistrat macar ceva din firul evenimentelor?
|
|
Sus |
|
|
jobilica
Data înscrierii: 14/Ian/2010 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 14:57:18 Titlul subiectului: |
164071 |
|
Inca un idiot care se crede cu camionul pe maidan!
"Astazi la orele 12:55, in zona Minerva, la 50 m dupa semafor pe sensul de mers spre Podul de Piatra, soferul autoutilitarei Is 08 TLH a intors pe contrasens în zona cu linie continua, fara sa se asigure si a intrat in coliziune cu tramvaiul nr. parc 453 care circula pe linia 11.
In urma impactului violent, vatmanul s-a accidentat fiind necesara interventia echipei SMURD si deplasarea victimei la Spitalul Sf.Spiridon.
In urma coliziunii s-au inregistrat pagube materiale importante, atat la tramvaiul nr. parc 453, care are partea din fata distrusa complet, cat si la autoturismul care circula in aceiasi directie cu tramvaiul.
Circulatia tramvaielor a fost blocata 35 min. pe ambele sensuri de mers, timp in care RATP a pus la dispozitia calatorilor autobuze pe relatia Minerva - Podul de Piatra - Rond Dacia", se arata intr-un comunicat de presa R.A.T.P.
- Soferul camionului Apavital a fost testat cu alcooltestul, iar rezultatul a fost negativ. Vatmanul a fost transportat la Spitalul Sf. Spiridon. In acelasi timp, circulatia tramvaielor pe ambele sensuri este blocata.
Un camion apartinand ApaVital a incercat sa intoarca pe linie dubla continua, imediat dupa semaforul din Alexandru de la Minerva si nu a obervat ca tramvaiul cu numarul 11 venea din spate.
Masina a fost acrosata de catre tramvai. La fata locului s-a deplasat un echipaj SMURD pentru a acorda ingrijiri medicale vatmanului. Sunt prezente si echipe de la Politie si Criminalistica, care fac cercetari la fata locului.
Sursa: http://www.bzi.ro/exclusiv-imagini-filmate-din-aer-cu-camionul-apavital-lovit-de-tramvai-la-minerva-galerie-foto-video-359452
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 18 Apr 2013 10:59:43 Titlul subiectului: |
164091 |
|
Ce-ar fi ca ApaMortal sa plateasca reparatia tramvaiului asa cum este vagonul 302?
Cine mai sunt si maimutoii astia cu Vital? Tot francezi, italieni sau nemti? Sa se duca in europa lor si in schengenul lor.
Ar trebui insa luata foarte serios in calcul SCOATEREA CAMIOANELOR DIN ORAS. Pentru mult mai putin a disparut tramvaiul de la CUG. Pentru atat, traficul greu ar trebui sa se care prin alta parte, iar orasul sa-si revendice strazile ca ale sale, nu drumuri nationale si alte idiotenii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Apr 2013 11:06:11 Titlul subiectului: |
164092 |
|
Doar RAJAC transformata in SC in 2008. Au zis deja ca vor plati reparatia din asigurare. Tramvaiul e in depoul din Dacia, deocamdata sigilat si acoperit.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Apr 2013 16:35:17 Titlul subiectului: |
164230 |
|
Reteaua nu stiu daca a fost pusa de firma care a facut si linia, ci mai degraba de RATP.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Apr 2013 16:39:06 Titlul subiectului: |
164231 |
|
Pe tronsonul reabilitat nu a fost nici un incident care sa aiba drept cauza calea de rulare sau reteaua de contact (de la redeschiderea circulatiei). Au existat doua deraieri pe traseul 7, dar pe alte tronsoane - pe 26 martie, la macazul de la Cinci Drumuri, pe sensul spre Tg. Cucu (provocat de materialul antiderapant folosit la Iasi, care intra in zona acelor de macaz, adus de rotile masinilor, si le blocheaza) si pe 28 martie, pe bd. Tudor Vladimirescu, imediat dupa a doua curba din Bucsinescu, pe sensul spre Tudor Vladimirescu (se adunasera bucati de asfalt in canalul sinei, desprinse din durerea aia de asfaltare cu suprainaltare facuta de cei de la DN-uri sau din dezastrul de asfalt dintre sine). Incidentul de astazi nu are legatura cu reabilitarea caii de rulare decat tangential, dar nu comentez mai mult, pentru a nu iesi din patratica mea dpdv al ROI-ului.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Apr 2013 19:36:43 Titlul subiectului: |
164233 |
|
Stiu ca portiunea din ultima curba spre Bulevardul Tudor Vladimirecu a fost pusa de o alta firma care face acest tip de lucrari de multi ani si le face foarte bine. Ma refeream la segmentul de la acea curba pana la Hotel Europa.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Apr 2013 19:53:53 Titlul subiectului: |
164235 |
|
Curba de la intrarea pe bd. Tudor Vladimirescu a fost facuta de RATP. Din intersectie si pana sus, la semaforul de dinainte de intersectia de la Hotel Europa, lucrarea a fost facuta de SC Constructii Feroviare SA Iasi (SCCF). Insa, de la redeschiderea circulatiei pe tronson nu au fost incidente generate de infrastructura (si nici cel de azi nu e legat de calea de rulare, ci de reteaua de contact).
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Apr 2013 20:49:41 Titlul subiectului: circulatie intrerupta |
164237 |
|
Nimeni nu aduce in discutie intreruperea circulatiei tramvaielor 2 si 5 prin Podul Ros, joi dimineata intre orele 5 si 6.
Probabil ca si ziaristii dormeau la ora aia...
A fost interupt curentul, peste 40 de minute...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Apr 2013 10:58:00 Titlul subiectului: |
164243 |
|
Zi asa, cu manie proletara! Suna la TelVerde si propune instalarea in fiecare statie a unor panouri de alea ca pe vremea tovarasilor, unde sa fie trecute realizarile si autocriticile, cu lista laudatilor si a celor de aratat cu degetul! Serios, tu ai impresia ca cineva face chestiile astea ca sa se distreze pe seama ta si a celorlalti calatori? Tu nu-ti imaginezi ca astea sunt efectele lipsurilor de tot felul? Dar te gandesti ca ai contribuit din plin la situatia asta de cand au plecat tovarasii si pana azi? Politicienii, fara "suportul" tacut al maselor, nu si-ar permite sa-si bata joc de comunitati. L-ai smotocit vreodata pe buhai pentru povesti precum maxi-taxi, Autobuzul, Rocar, lipsa investitiilor in infrastructura de transport public (cale, retea, statii de redresare), facilitati fara sustinere, samd?
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mai 2013 10:47:26 Titlul subiectului: |
164458 |
|
Tramvai deraiat ieri in zona Tesatura:
BZI:
Citat: | Incidentul s-a petrecut ieri la orele amiezii si, dupa primele verificari facute de specialistii RATP ajunsi la fata locului, se pare ca deraierea a fost cauzata, cel mai probabil, de o ruptura aparuta la calea de rulare a tramvaiului care avea o dimensiune de aproximativ 5 centimetri. |
Linia de pe bulevardul N.Iorga se afla intr-o stare deplorabila. Trebuie luata in calcul si posibilitatea prezentei unui obiect metalic pe sine care a cauzat deraierea.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Iul 2013 10:58:11 Titlul subiectului: |
165874 |
|
Urangutanii cu TIR-urile din nou in actiune!
Citat: | Un TIR condus de un cetatean moldovean a spulberat refugiul de tramvai din zona pasajului Octav Bancila. Accidentul s-a produs in jurul orei 7:00. Soferul a declarat ca a atipit la volan si ca s-a trezit in momentul impactului. Din fericire, la acea ora nu era nicio persoana pe refugiu. Cabina TIR-ului a fost distrusa, iar motorina din rezervor s-a imprastiat pe carosabil. Angajatii de la Drumuri si Poduri au intervenit pentru indepartarea combustibilului. Politistii urmeaza sa faca verificari. |
sursa BZI
Nota: am vazut multe TIR-uri, prin centru chiar zilele astea. Unul se chinuia sa vireze la stanga in fata Bibliotecii Centrale venind de pe Independentei. A reusit la a doua incercare agatand si gardurile de la santier.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 09 Aug 2013 19:20:00 Titlul subiectului: |
166328 |
|
jobilica a scris: | Inca un idiot care se crede cu camionul pe maidan!
"Astazi la orele 12:55, in zona Minerva, la 50 m dupa semafor pe sensul de mers spre Podul de Piatra, soferul autoutilitarei Is 08 TLH a intors pe contrasens în zona cu linie continua, fara sa se asigure si a intrat in coliziune cu tramvaiul nr. parc 453 care circula pe linia 11.
In urma impactului violent, vatmanul s-a accidentat fiind necesara interventia echipei SMURD si deplasarea victimei la Spitalul Sf.Spiridon.
In urma coliziunii s-au inregistrat pagube materiale importante, atat la tramvaiul nr. parc 453, care are partea din fata distrusa complet, cat si la autoturismul care circula in aceiasi directie cu tramvaiul.
Circulatia tramvaielor a fost blocata 35 min. pe ambele sensuri de mers, timp in care RATP a pus la dispozitia calatorilor autobuze pe relatia Minerva - Podul de Piatra - Rond Dacia", se arata intr-un comunicat de presa R.A.T.P.
- Soferul camionului Apavital a fost testat cu alcooltestul, iar rezultatul a fost negativ. Vatmanul a fost transportat la Spitalul Sf. Spiridon. In acelasi timp, circulatia tramvaielor pe ambele sensuri este blocata.
Un camion apartinand ApaVital a incercat sa intoarca pe linie dubla continua, imediat dupa semaforul din Alexandru de la Minerva si nu a obervat ca tramvaiul cu numarul 11 venea din spate.
Masina a fost acrosata de catre tramvai. La fata locului s-a deplasat un echipaj SMURD pentru a acorda ingrijiri medicale vatmanului. Sunt prezente si echipe de la Politie si Criminalistica, care fac cercetari la fata locului.
Sursa: http://www.bzi.ro/exclusiv-imagini-filmate-din-aer-cu-camionul-apavital-lovit-de-tramvai-la-minerva-galerie-foto-video-359452 |
Atasez o imagine de la locul accidentului preluata de la BZI si altele trei personale, cu starea vagonului dupa accident, inainte de inceperea reparatiilor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.37 kb |
Vizualizat: |
de 15827 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.45 kb |
Vizualizat: |
de 15827 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.26 kb |
Vizualizat: |
de 15827 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.37 kb |
Vizualizat: |
de 15827 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|