Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 27 Iul 2011 20:45:41 Titlul subiectului: |
146657 |
|
Citat: | O sa le pandesc si eu pe 5911, 5915, 5919 si 5920 zielele urmatoare sa le vad cum se comporta. |
5919 sta deoarece are geamul din spate ( asa zisa luneta) sparta.
5920 , 5911 si 5915 la traseu.Oricum se circula cu efectiv redus de vehicule, deoarece este vacanta.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 27 Iul 2011 21:45:38 Titlul subiectului: |
146669 |
|
Corespondenta numerelor troleibuzelor Neoplan..doar la cateva momentan:
5901-816
5904-817
5905-803
5907-810
5914-811
5920-810
5921-821
5922-804
5923-812
5924-814
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 06 Aug 2011 22:40:52 Titlul subiectului: |
147395 |
|
Avem deja primele 2 trolee defecte... ambele cu axa C... 5919 si 5921.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 20:38:04 Titlul subiectului: |
148039 |
|
5919 in continuare defect, 5921 la traseu!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2011 20:52:34 Titlul subiectului: |
150545 |
|
5919 a intrat pe traseu, unul a primit si o vopsea noua.
Toate merg, mai asteptam cauciucurile de iarna
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 30 Dec 2011 20:51:59 Titlul subiectului: |
151518 |
|
Defect axa C-5914, la care se adauga 5905 cu o alta defectiune.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
TrollinoCzech
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Iun/2013 Mesaje: 3 Locație: Jirkov (Cehia)
|
Trimis: Mar 17 Iul 2012 15:29:18 Titlul subiectului: Neoplan N6121 |
157351 |
|
Hello, I have a question for you. Which Neoplan are now shut down, or even eliminated? On the Internet I found mostly photos, where are Neoplan weaned, and most of them missing some parts. So therefore I ask what is the situation at all. Thank you.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 22 Iul 2012 20:52:00 Titlul subiectului: |
157522 |
|
Defecte si implicit retrase sunt 5912, 5914 si 5919, toate cu partea electronica defecta.
Troleele 800, 801 si troleul albastru raman pentru piese.
Din 801 nu a mai ramas mare lucru, decat caroseria.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 22 Iul 2012 23:06:04 Titlul subiectului: |
157524 |
|
Exista vreo sansa, in viitorul apropiat, ca acestea sa revina? Sunt defectiuni care ar putea fi onorate pe baza... "donoarelor prezente" sau e "game over" pentru inca un episod din achizitiile nu tocmai inspirate ale vestului?
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 23 Iul 2012 17:39:26 Titlul subiectului: |
157553 |
|
5914 este pe tusa din perioada Craciunului.
Nu stiu daca a devenit donor, din exterior arata intreg.Insa exista o mare problema si anume ca aceste vehicule sunt prototipuri,piesele pentru ele se fac pe baza de comanda.Comanda costa,vehiculul sta imobizat pana la sosirea componentelor necesare samd.
Nu este ca la Fbw sau Berliet,unde piese se gaseau.
Sincer nu pot sa stiu care va fi soarta lor, la RATP apele sunt tulburi momentan, nu stiu cine se ocupa de ele si, mai ales, daca se ocupa.
Insa daca in 2 ani de zile avem deja 3 vehicule cazute..se ridica un semn de intrebare...
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 31 Aug 2012 19:48:56 Titlul subiectului: |
158519 |
|
Situatie trolee defecte/donoare:
Defecte:
5902-motor ars si axa C defecta
5919- axa C defecta
Donoare: pe langa 800, 801 si electrobuzul albastru, il bagam la capitolul donoare, fara o mare bucurie si pe 5914.Momentan...ptr ca oficialii RATP au zis ca si acest troleu se va repara.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 12 Oct 2012 20:09:27 Titlul subiectului: |
159582 |
|
Situatie trolee:in afara de 5914 si 5919(care asteapta piese) toate sunt functionale. 5914 si 5919 au defect GRUPUL (cine poate sa imi explice si mie ce este acest GRUP ii raman dator).
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 22 Oct 2012 20:44:41 Titlul subiectului: |
159838 |
|
Defecte:5913, 5914 si 5919.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:02:12 Titlul subiectului: |
162199 |
|
Defecte: 5904, 5914 si 5919.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:39:30 Titlul subiectului: |
162214 |
|
bogdan a scris: | 5914 si 5919 au defect GRUPUL (cine poate sa imi explice si mie ce este acest GRUP, ii raman dator). | Probleme cu transmisia adica. La grupul diferential banuiesc ca face referire.
|
|
Sus |
|
|
robert174
Data înscrierii: 18/Feb/2013 Ultima vizita: 07/Aug/2015 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Feb 2013 23:15:45 Titlul subiectului: |
163027 |
|
Da, intr-adevar, prima oara troleibuzul Neoplan a fost adus la Bucuresti pentru probe in Depoul Bujoreni, am vazut chiar 5-6 asfel de troleibuze in Depoul Bujoreni.
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 16 Mar 2013 21:46:35 Titlul subiectului: |
163422 |
|
Doar 17 troleibuze second-hand Neoplan mai circula pe strazile din Ploiesti
* Cumparate cu 150.000 de euro bucata, sapte dintre acestea au ajuns "donoare"
* Piese de schimb pot fi doar comandate la un singur producator
Afacerea "Troleibuzul" sau proiectul lui Volosevici care a zgariat retina ploiestenilor si vopseaua troleelor timp de aproape un an s-a dovedit, inca de la organizarea licitatiei si pana in prezent, o achizitie dubioasa. Desi toata presa locala si, partial, cea nationala au facut valuri, la sfarsitul anului 2009, atunci cand a fost organizata procedura de selectie a unei societati care sa furnizeze Primariei Ploiesti nu mai putin de 24 de troleibuze second-hand, nimeni si nimic nu i-au impiedicat pe organizatorii licitatiei sa mearga mai departe.
Deja a ajuns de notorietate faptul ca lotul de trolee Neoplan cumparat "de bun" de la o societate importatoare din Romania la pretul de circa 150.000 de euro bucata a fost subiect de presa inclusiv in Lausanne, Elvetia, acolo unde unul dintre acestea a luat foc in trafic.
Revenind la prezent, adaugam ca la sfarsitul saptamanii trecute s-a recunoscut pentru prima data, oficial, ca multe dintre aceste troleibuze Neoplan sunt trecute pe linie moarta, fiind folosite drept surse de piese de schimb pentru cele care mai circula pe strazile Ploiestiului. Invitat la o emisiune de la Prahova TV, noul director al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Cristian Iancovici, a facut o declaratie oarecum nelinistitoare: dintre cele 24 de troleibuze achizitionate, mai sunt inca in traseu doar 17, pentru ca, din cauza problemelor de diferite tipuri, celelalte sunt tinute in garaj, fiind folosite pentru piese de schimb. Dupa plecarea lui Radu Popescu din functia de sef al RATP Ploiesti, angajatii regiei au inceput sa dezvaluie, pe un site specializat al transportatorilor de persoane, informatii despre transformarea unor troleibuze in "donoare". Unul dintre utilizatori preciza, la sfarsitul lunii august: "5914 (n.n. – numarul de serie) este pe tusa din perioada Craciunului. Nu stiu daca a devenit donor, din exterior arata intreg. Insa exista o mare problema si anume ca aceste vehicule sunt prototipuri, piesele pentru ele se fac pe baza de comanda. Comanda costa, vehiculul sta imobilizat pana la sosirea componentelor necesare (...). Sincer, nu pot sa stiu care va fi soarta lor, la RATP apele sunt tulburi momentan (n.n. - la data postarii mesajului, inca nu fusese selectat noul director), nu stiu cine se ocupa de ele si, mai ales, daca se ocupa. Insa, daca in doi ani avem deja vehicule cazute... se ridica un semn de intrebare...".
Mijloacele de transport in comun de 150.000 de euro bucata au fost inclusiv in vizorul reprezentantilor Camerei de Conturi Prahova, care au scos la iveala si alte posibile "ciudatenii" legate de derularea contractului de furnizare a celor 24 de troleibuze.
In procesul verbal incheiat la sfarsitul lunii aprilie 2012 de catre reprezentantii Camerei de Conturi Prahova, dupa efectuarea auditului financiar aferent activitatii derulate de RATP anul trecut, se vorbeste despre "plati nelegale" de 446.603,60 de lei plus dobanda aferenta (31.050 de lei), dintr-un credit bancar, achitate de Primaria Ploiesti societatii care a furnizat cele 24 de troleibuze Neoplan, in urma incheierii contractului nr. 5691/26.03.2010.
Din constatarile Camerei de Conturi Prahova reiese ca unele prevederi ale acestui contract nu au fost respectate, cu referire directa la graficul de livrare a troleibuzelor. Potrivit punctului 8 al contractului de furnizare, societatea care a castigat licitatia pentru cele 24 de troleibuze (de altfel, singura care s-a prezentat la procedura de achizitie) era obligata sa livreze produsele in termen de 15 zile de la emiterea comenzii de catre RATP Ploiesti, in conformitate cu un grafic de livrare. De asemenea, furnizorul se obliga "sa despagubeasca achizitorul (n.n. – Primaria Ploiesti) impotriva oricaror reclamatii si actiuni in justitie, in legatura cu produsele achizitionate si daune-interese, costuri, taxe si cheltuieli de orice natura". Camera de Conturi Prahova a sesizat ca furnizorul troleibuzelor nu si-a respectat obligatiile contractuale de livrare conform graficului (care stabilea furnizarea in patru loturi, la date precise, respectiv 31.03.2010, 16.04.2010, 7.05.2010 si 21.05.2010), reiesind ca, de fapt, livrarile au fost efectuate in perioada 21.05.2010 – 15.10.2010. Grav este ca, potrivit auditorilor publici, "facturile aferente livrarilor au fost emise de furnizor in perioada 8.04.2010 – 1.02.2011".
O problema a fost si cresterea cotei taxei pe valoarea adaugata, incepand cu 1 iulie 2010, care a modificat, potrivit Camerei de Conturi Prahova, datele problemei, aratand ca "prin majorarea cotei de TVA la 24%, furnizorul a emis facturi si a solicitat plata suplimentara peste prevederile contractuale privind valoarea troleibuzelor livrate dupa aceasta data. Ca urmare a derularii necorespunzatoare a contractului, Primaria Ploiesti a platit nejustificat, peste prevederile contractului de furnizare, suma de 446.603,60 de lei, reprezentand diferenta de taxa pe valoarea adaugata calculata pentru cele 17 troleibuze livrate dupa ultimul termen de livrare". Asadar, consecintele economico-financiare ale abaterii de la prevederile legale au constat in "imobilizarea fondurilor publice pentru plati nedatorate, al caror cuantum a depasit prevederile asumate de entitate prin contractul de furnizare". Printre persoanele cu atributii, considerate vinovate de aceste abateri, a fost mentionat inclusiv fostul director al Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti, Radu Popescu, cel care avea obligatia sa urmareasca derularea contractului, adica livrarea troleibuzelor la termen.
SURSA: ziarulprahova
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.26 kb |
Vizualizat: |
de 17493 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 20 Mar 2013 19:50:04 Titlul subiectului: |
163548 |
|
Defecte:5904,5914 si 5919.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 20 Mar 2013 20:39:38 Titlul subiectului: |
163549 |
|
Pai din ce spui tu ar fi 3 defecte si nu 7! Acum nu stiu ce sa mai inteleg
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 21 Mar 2013 19:10:05 Titlul subiectului: |
163563 |
|
Eu am fost la depou si asta am vazut. Restul erau ok, nu erau trase pe linii moarte.Plus ca a inceput revizia troleelor FBW.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 22 Mar 2013 21:29:37 Titlul subiectului: |
163585 |
|
Asta inseamna ca vor sa le reintroduca, ori vor o marire a capacitatii pe linii, ori se vrea extinderea retelei, ori se gandesc ca daca se vor defecta mai multe Neoplanuri, sa introduca troleibuzele FBW in locu lor.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 23 Mar 2013 00:54:07 Titlul subiectului: |
163590 |
|
Mergem pe presupuneri, intr adevar niste troleibuze parcate pe anumite culoare nu reprezinta garantia faptului ca acele troleibuze nu au blocul logic ars sau nu au anumite defectiuni mai grele, deci mergem pe stirea celor din Ploiesti
|
|
Sus |
|
|
Andrei01
Data înscrierii: 05/Ian/2013 Ultima vizita: 15/Noi/2013 Mesaje: 15
|
Trimis: Dum 24 Mar 2013 21:16:59 Titlul subiectului: |
163615 |
|
3 sunt defecte acum Am auzit si eu de la mai multi care au vazut cu ochii lor ... nu va mai luati dupa presa ca nu dau niciodata date corecte in legatura cu subiecte legate de transportul in comun...mai ales ca unele edituri ofera intentionat date eronate din motive politice...
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 24 Mar 2013 23:21:47 Titlul subiectului: |
163618 |
|
3 sunt sigur defecte daca restul de 21 ies la strada in mod constant.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 25 Mar 2013 20:17:39 Titlul subiectului: |
163632 |
|
Nu va mai luati dupa presa.Situatia sta astfel:5904, 5914 si 5919 sunt defecte/donoare.Troleul albastru, precum si 800 si 801 sunt pentru piese venite.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
|