|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
cipika
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 27/Mar/2010 Mesaje: 42 Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )
|
Trimis: Mie 13 Mai 2009 10:46:57 Titlul subiectului: Reteaua de tramvai din Ploiesti |
110852 |
|
Cu totii ati vazut cum este asezata actuala linie de tramvai . Dar oare cum arata inainte cand existau liniile pana la Uztel si Cablul Romanesc ?
Va arat eu ... am modificat harta de pe retele.tramclub.org si acum arata asa :
Descriere: |
Asa arata reteaua de tramvai cand m-am nascut eu , in 1997 . |
|
Mărime fișier: |
36.61 kb |
Vizualizat: |
de 23507 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 13 Mai 2009 23:42:08 Titlul subiectului: |
110885 |
|
104 se oprea la Armoniei, in intersectie.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
cipika
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 27/Mar/2010 Mesaje: 42 Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )
|
Trimis: Joi 14 Mai 2009 20:32:26 Titlul subiectului: |
110921 |
|
Am retusat harta si am terminat ultimele elemente : am masurat calea totala de tramvai , am specificat capatul Armoniei , si , cam atat . Reamintesc ca pe 104 inca se mai gasesc sinele de tramvai si o parte din reteaua fir-contact .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.44 kb |
Vizualizat: |
de 23376 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 03:13:02 Titlul subiectului: |
111562 |
|
Nici pana la ora asta nu inteleg ratiunea pentru care au fost desfiintate liniile de tramvai din zona Mihai Bravu, spre UZTEL, adica 28 si 106. Puteau sa le pastreze macar p-astea doua (sa zici ca 104 se suprapunea total peste ele si ar fi fost "motivata" scoaterea lui) dar se pare ca din comoditate au fost scoase si inlocuite cu autobuze, comoditate pe care iarasi n-o inteleg. Liniile astea de tramvai erau singura legatura intre estul orasului si zona centrala, iar autobuzele care le inlocuiesc sunt destul de pline. Daca liniile spre Cablu poate nu erau atat de utilizate (desi mi-e greu sa cred) astea chiar sunt, dovada sta inca existenta insasi a liniilor, dar deservite de autobuze. In loc de 104, puteau sa-l electrifice pe 44 barat (sa-l si redenumeasca 204 daca voiau neaparat), cat despre 103, ar fi fost buna pastrarea si a acestei linii de tramvai, intrucat reprezenta legatura intre Democratiei, spatele Halelor, Gh. Doja si zona de vest (inclusiv cu Gara de Vest), pentru care acum trebuie sa schimbi doua mijloace de transport daca vrei sa ajungi din sud la Gara de Vest (si sunt destui care au nevoie de ruta asta). Autobuzul 2 nu acopera golul lasat de scoaterea lui 103, plus de asta, ar fi fost un "ajutor" pentru 2 care circula destul de aglomerat.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 06:27:22 Titlul subiectului: |
111563 |
|
28 și 106 aveau câteva curse pe zi... cam puține pentru niște linii de tramvai. Desigur, dacă 104 rămânea tramvai se puteau ține și liniile ,,muncitorești" precum 28 și 106.
Mă îndoiesc că cineva prefera 103-ul să meargă de la Gara de Sud la gara de Vest, când 2/2b face 20 de minute, iar tramvaiul făcea de cel puțin 2 ori mai mult.. Poate doar câțiva pensionari mai comozi care ori nu aveau ce face, ori mergeau de la Hale la Malu Roșu cu tramvaiul că era mai liber decât 44. Din Democrației faci 5 minute pe jos până la bulevard de unde poți lua 2ul.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Mai 2009 17:22:03 Titlul subiectului: |
111591 |
|
103-ul in ultimii ani de circulatie avea doar 5 curse pe zi. Dimineata si la prinz si oricum circula gol. Am mers si eu de cateva ori cu el si era folosit in special de cei cu abonamente sau gratuitati. Daca venea 103 la Hale inaintea lui 101 sesnul spre Gara.de.Sud ce era romanul sa faca sa nu se urce ??
Ca sa ajungi de la Hale la Gara.de.Vest exista 35 care te lasa la o statie distanta de Gara.de.Vest ( 3-4 minute pe jos pana la Gara ) care are un grafic de circulatie destul de bun 4-5 minute.
Ca sa ajungi de la Gara.de.Sud exista traseul 2 care face intre 9 - 17 min maxim , 9 minute seara cand sare peste statiile goale si 17 min ziua in amiaza mare cand e traficul mai aglomerat atat in autobuze cat si pe strazi. Azi dimineata am facut 12 min de La Sud la Vest cu oprire in toate statiile , bine ca a fortat si soferul prea tare...
Daca s-ar baga troleibuze pe traseul 2 cu siguranta timpul s-ar reduce la 8-15minute.
Despre tramvaiele care intorceau la Cablul.Romanesc desi nu le-am prins ma indoiesc ca ar fi fost circulate tinand seama ca doar o statie ( 5 min mers pe jos ) Desparte linia 101 si 102 de statia de la Cablul.Romanesc. Poate ca erau tramvaiele solicitate spre Cablul atunbci cand intrau/ieseau de la Cablul Romanesc muncitorii in restul zilei cred ca nu au circulat.
104 s-a scos odata cu restructurarea fabriucilor din zona Teleajen , traficul de calatori a scazut dramatic , elevii sunt tot mai putini si mai multe cauze. 104 Sambata si Duminica are 2 IKARUS din 30-30 min iar acum ca vine vacanta de vara vor reintra pe traseu Bmc-urile de 70 locuri , doar dimineata vor mai circula aritculate sau Man-uri.
Pe 104 in vara lui 2000 cand am vrut sa ma duc la liceu la Teleajen, inca mai circulau Timis 2 , si tin minte ca ultimul 104 de la Teleajen spre oras era la 21:00 !! Toata lumea se grabea sa-l prinda. Intre 21:00 - 23:20 nu pleca nimic de la Teleajen spre Centrul orasului sau spre alt cartier. La 23:20 plecau 44b , 36 , 28 sau 106 care pleaca si in ziua de azi si circula cu 5-29 calatori cand ar putea sa bage un singur autobuz articulat pana in centru care sa opreasca in statia de la Armoniei :
- cu legatura imediata ptr 101 atat pentru Gara.de.Sud cat si pentru 101 spre Spitalul.Judetean ( adica traseul 28 )
- cu legautra imediata ptr Cartierele 9 mai ( traseul 35 care sa duca oameni care ar trebui sa circule cu 36 )
- cu legatura tot de la Hale pentru Podul.Inalt ( traseul 202 )
- cu legatura tot de la Hale pentru Malu.ROsu ( traseul 44 )
Daca s-ar face asa s-ar scuti auotbuzele care oricum cara intre 5 si 15 calatori. ( 28 = 15 , 36 = 15 , 44b = 15 , 106 = 15 )
Aceste autobuze merg pe trasee suprapuse problema e ca nu oporesc in toate statiile ( vreo 2 la fiecare traseu ) in rest este egal cu traseele pe care se suprapun.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 00:25:58 Titlul subiectului: |
111615 |
|
104 Gara de Vest - Uztel
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
cipika
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 27/Mar/2010 Mesaje: 42 Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 05:45:52 Titlul subiectului: |
111616 |
|
Am mai scris si in traseele RATP ca am trimis mail acolo si mi-au spus ca 107 Gara de Vest-Uztel , dar era necirculat asa ca l-au scos Acum am trimis mail despre linia 100 .
|
|
Sus |
|
|
cipika
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 27/Mar/2010 Mesaje: 42 Locație: Ploiesti ( Mihai Bravu )
|
Trimis: Joi 28 Mai 2009 14:17:25 Titlul subiectului: |
111630 |
|
Datorita noilor informatii pe care le detin, am retusat harta :
Descriere: |
Retea retusata , 107 pe adevarata ruta : |
|
Mărime fișier: |
37.74 kb |
Vizualizat: |
de 23121 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 22 Mar 2010 18:46:56 Titlul subiectului: |
124929 |
|
Reabilitarea căii de rulare a tramvaielor 101 și 102
Reabilitată în urmă cu puțin timp, calea de rulare a tramvaielor pe tronsonul Lămâița - Gara de Vest a ajuns deja într-un grad avansat de uzură. Conducerea RATP speră că investițiile nu se vor lăsa așteptate, fiind prevăzute în Polul de Dezvoltare Ploiești- Prahova.
Utilizarea tramvaielor în Ploiești reprezintă o alternativă viabilă pentru deplasările zilnice, în condițiile în care aglomerația din trafic ridică mari probleme. Puse în funcțiune în anii ’87, liniile de tramvai necesită însă reparații. În zona de Vest a municipiului, pe tronsonul Lămâița - Gara de Vest, abia reabilitată, din cauza trepidațiilor, dar mai ales a traficului auto, calea de rulare este plină de gropi. Asta deși pe această porțiune, calea de tramvai este încadrată de borduri și, practic, pe aici, autoturismele nu circulă. Gropi la fel de mari sunt și pe linia tramvaiului 101, în spatele tribunalului Prahova, unde degradarea s-a accentuat mai ales din cauza traficului auto, extrem de intens. „Reabilitarea căii de rulare a tramvaielor 101 și 102 figurează în Polul de Dezvoltare Ploiești - Prahova, care are ca termen de finalizare 2014. RATP a prevăzut, pentru siguranța călătorilor, și reparații capitale. Astăzi (nr. ieri) s-a lucrat pe Gh. Doja”, ne-a declarat Radu Popescu, directorul RATP Ploiești. Speranța pentru reabilitarea căii de rulare a tramvaielor stă în finanțarea
de la Uniunea Europeană.
http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 16 Iun 2010 13:47:55 Titlul subiectului: |
128473 |
|
Vineri si sambata, tramvaiele care circula pe traseul 101 vor fi inlocuite cu autobuze
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti anunta ca, in zilele de 18 si 19 iunie 2010, intre orele 21.00 – 01.00, tramvaiele care circula pe traseul 101 vor fi inlocuite cu autobuze. Acestea vor circula pe aceeasi ruta si vor efectua aceleasi statii ca si tramvaiele. Masura este necesara pentru remedierea caii de rulare a tramvaielor in zona Restaurant "Vatra Plaiesilor".
http://www.ziarulprahova.ro/
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 07 Iul 2010 08:10:22 Titlul subiectului: |
129588 |
|
Alte lucrari la infrastructura ce determina mici modificari...
http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Tramvaiele_circula_astazi_doar_partial_0_293970663.html
"Ploiești: Tramvaiele circulă astăzi doar parțial
Tramvaiele circulă astăzi în regim special - imagine arhivăRegia Autonomă de Transport Public Ploiești anunță că, în data de 08.06.2010, între orele 08.00 - 19.00, tramvaiele traseelor 101 și 102 vor fi înlocuite cu autobuze pe zona Complex Meșteșugăresc - Spitalul Județean (cu transbordare).
Măsura este necesară pentru remedierea căii de rulare a tramvaielor în zona Castor. Tramvaiele vor circula cu întoarcere prin depou.
Pe sensul de mers Spitalul Județean - Gara de Vest /Gara de Sud, călătorii vor composta bilete de la Complex Meșteșugăresc, iar pe sensul de mers Gara de Vest/Gara de Sud - Spitalul Județean, biletele compostate la tramvai sunt valabile și pe autobuz."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 08 Iul 2010 17:51:58 Titlul subiectului: |
129635 |
|
"Lucrari repetate la calea de rulare a tramvaielor
Tramvaiele care circula pe traseele 101 si 102 in zona Complexului Mestesugaresc au fost inlocuite astazi cu autobuze, iar circulatia pe strada Gageni pe sensul de mers spre Spitalul Judetean a fost oprita. Asta pentru ca in zona s-au facut din nou reparatii de intretinere la calea de rulare a tramvaielor. Astfel de lucrari se fac periodic in zona respectiva, fapt ce ii nemultumeste pe ploiesteni.
Reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public Ploiesti spun ca sunt nevoiti sa efectueze in zona Complexului Mestesugaresc doar reparatii de intretinere. Asta pana cand vor reusi sa obtina o finantare mai mare pentru reparatii capitale."
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/73268/lucrari-repetate-la-la-calea-de-rulare-a-tramvaielor
|
|
Sus |
|
|
mihail
Data înscrierii: 25/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Apr/2013 Mesaje: 2 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 02 Ian 2012 19:10:44 Titlul subiectului: Se pare ca totusi se repara |
151608 |
|
Reabilitare de 25 de milioane de euro pentru tramvaiul 101 din Ploiești
27 decembrie 2011
Autor: Alex Călinoiu
Autoritățile ploieștene au aprobat două proiecte, în valoare de peste 25 de milioane de euro, pentru modernizarea liniei de tramvai de pe traseul 101
După ani întregi în care a distrus zeci de anvelope și a zdruncinat mii de călători, linia de tramvai de pe traseul 101, din Ploiești, a fost inclusă într-un amplu proiect de modernizare. Consilierii locali au aprobat, la ultima ședință, desfășurată săptămâna trecută, două proiecte de hotărâre care stabilesc costurile aferente lucrărilor la șinele de tramvai.
Lucrările urmează să se desfășoare, în două etape, pe 9,17 kilometri de cale de rulare. Pe lângă modernizarea șinelor, proiectele prevăd și înlocuirea componentelor vechi din sistemul de alimentare cu energie electrică. Conform documentației, investiția vizează refacerea infrastructurii și suprastructurii căii de rulare a tramvaiului, din linia curentă și din depou, refacerea peroanelor, refacerea substațiilor ce alimentează cu energie electrică rețeaua de contact a tramvaiului, a cablurilor de curent continuu și a stâlpilor de susținere a rețelei. De asemenea, urmează să fie reabilitate și șoselele pe unde trece linia de tramvai.
Finanțare europeană
Planul de reabilitare, împărțit în două etape, urmează să fie trimis spre analiză la Asociația de Dezvoltare Regională și, de acolo, pentru aprobare, la Ministerul Dezvoltării. Valoarea totală a lucrărilor este estimată la 108 milioane de lei, echivalentul a mai bine de 25 de milioane de euro.
„Au fost aprobate studiile de fezabilitate, urmând să fie trimise la Agenția de Dezvoltare Regională, pentru a fi analizate", Radu Popescu, director RATP Ploiești
Administrația ploieșteană va solicita finanțare europeană pentru acest proiect, care urmează să fie depus în cadrul Polului Integrat de Dezvoltare. Valoarea cheltuielilor care pot fi suportate de UE ajung până la 82,5 milioane de lei. Restul, reprezentând cota de 2% din suma eligibilă, cheltuieli neeligibile și TVA, va fi suportat din bugetele Ploieștiului pe următorii ani. Durata lucrărilor poate ajunge până la 28 de luni pentru fiecare etapă.
Cele două proiecte aprobate zilele trecute vin la câteva săptămâni după ce aleșii locali au propus la finanțare un plan de reabilitare pentru cel de-al doilea traseu de tramvai din municipiu.
„Au fost aprobate studiile de fezabilitate, urmând să fie trimise la ADR, la Călărași, pentru a fi analizate. Valoarea estimată a lucrărilor, pentru prima etapă, este de 35 de milioane de lei, iar la a doua etapă ajunge la aproape 73 de milioane. Proiectul pentru reabilitarea liniei de pe traseul 102 a fost depus mai demult la Agenția Regională, am fost anunțați că urmează să fie trimis la Ministerul Dezvoltării", ne-a declarat radu Popescu, directorul Regiei Autonome de Transport Public Ploiești.
Istoricul liniei de tramvai
Tramvaiul a fost introdus în Ploiești în 1987, fondurile fiind asigurate prin subscripție publică. La 20 de ani după Revoluție, ultimul primar ploieștean din perioada comunistă, Alexandru Apostol, a declarat la un post local de televiziune că lucrările au fost făcute în grabă, de mântuială, de teama vizitelor Elenei Ceaușescu. Această ipoteză explică numeroasele probleme apărute, de-a lungul anilor, la calea de rulare, inclusiv trepidațiile foarte mari care au dus, pe Șoseaua Nordului, Șoseaua Vestului și strada Democrației, la măcinarea asfaltului din apropierea șinelor. Sfârșitul anilor '90 a adus și începutul declinului pentru rețeaua de tramvaie. În 1998, Primăria a desființat linia de la Cablul Românesc și, odată cu ea, traseul 105. În 2003, autoritățile au scos din uz linia din Mihai Bravu, tramvaiele fiind înlocuite cu autobuze. Din șase trasee, 101, 102, 104, 106, 107 și 28, în oraș mai circulă două. În 2009, primarul Andrei Volosevici a propus desființarea liniei 101, decizie asupra căreia a revenit în urma mai multor dezbateri publice încheiate cu scandal.
Sursa
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Dum 18 Mar 2012 13:37:54 Titlul subiectului: Reteaua de tramvaie din Ploiesti |
154183 |
|
Am si eu o intrebare: de ce in zona centrala a orasului liniile de tramvai nu au fost introduse pe strazile principale, mai mari (traseul Piata Mihai Viteazul- Bdul. Republicii- Piata Eroilor- Bdul. Independentei- Gara de Sud), unde eventual o banda de circulatie putea fi rezervata pentru linia de tramvai, si s-a preferat un traseu pe strazi secundare, mai mici ?
In Ploiesti ar fi util de completat o "centura interiora", prin prelungirea si largirea unor strazi, astfel: Gara de Vest- Str. Libertatii- Str. Depoului- Gara de Sud (pe aceasta portiune s-ar putea monta si linie de tramvai, scurtand astfel considerabil traseul de tramvai Gara de Vest - Gara de Sud)- apoi realizat o strada paralel cu linia ferata, care sa uneasca Gara de Sud cu cartierul "Pictor Rozenthal" si sa iasa la paraul Dambu, apoi realizat o strada tip "splai" pe ambele maluri ale paraului Dambu, care in final sa se uneasca cu soseaua Nordului!
Astfel, s-ar crea o "centura interiora" completa a Ploiestiului si evetual pe ea se poate monta si o linie circulara de tramvai!
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Mar 2012 13:58:44 Titlul subiectului: |
154184 |
|
Nu se renteaza o astfel de invetitie, plus ca Pictor.Rosenthal e in zona de sud-est a orasului, pana sa se uneasca cu Nordului ar strabate peste 40% din oras prin cartiere cu case unde nici cu ISUZU nu sunt 10 calatori.
Iar faza cu tramvai Gara de Vest - Gara de Sud, abureli din astea aud de 5-6 ani incoace si nici macar proiect simular nu s-a facut. Pentru cine, pentru ce ?? Cand cu 2-ul ocol faci intre minim 8 min seara si maxim 16 min ziua ori cu taxiul maxim 5 min pe scurtatura, cu doar 6 lei.
Ploiestiul e oras din Romania, nu din Germania, tot ce ar putea sa faca pentru tramvaiul ploiestean este sa modernizeze cat mai repede calea de rulare pe cele 2 trasee. Atat si nimic mai mult.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Apr 2013 15:23:15 Titlul subiectului: |
163806 |
|
Dar tramvaiele spre "Cablul Românesc" de ce au fost desființate? În zona aia nu e ceva activitate industrială mai mare și nu s-a făcut acum un cartier?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Apr 2013 16:05:37 Titlul subiectului: |
163808 |
|
Nu s-a facut nici un cartier, iar statia de la Cablul Romanesc unde intorcea tramvaiul e foarte aproape de Restaurant Nord statie pe unde trec cele mai importante 2 tramvaie ale orasului, 101 si 102.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|