|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 24 Iul 2012 23:46:42 Titlul subiectului: |
157615 |
|
E vorba de un plus de respect pe care cei indreptatiti il pierd fie in favoarea privatilor (dupa cum s-a observat deja), fie in favoarea amatorilor care nu acorda intaietate mijloacelor de transport la iesirile din statiile prevazute cu alveole.
S-a intamplat alaltaieri, chiar sub ochii un echipaj de Politie... "Hai salut, barosane, vezi sa nu-i dai blana prea mare pe Brailei"... Den-ul din Tiglina cu... "alveola" a fost ca si inexistent. Soferul (bun prieten de-al meu) si-a inghitit parerile printre dinti si a mai asteptat un semafor. Si io-te ca fiecare minut conteaza la grafic!
Prin urmare, e vorba doar de... o adaptare la ceea ce se numeste "jungla urbana in regim local".
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Dec 2012 08:50:41 Titlul subiectului: |
160972 |
|
Otelul este prezent si pe autobuzele Transurb:
http://www.viata-libera.ro/sport/37205-de-astazi-pe-strazile-galatiului-autobuze-decorate-in-culorile-otelului
De astăzi, pe străzile Galațiului, autobuze decorate în culorile Oțelului
Transportul în comun în Galați este roșu-alb-albastru. Astăzi a ieșit pe traseu primul autobuz aparținând societății Transurb decorat în culorile echipei Oțelul, inclusiv cu imagini din momentul ridicării trofeului de campioană și cel pentru câștigarea Supercupei, din 2011. Autocolantele au fost aplicate inclusiv pe geamuri, sunt dintr-un material semi-transparent și nu afectează vizibilitatea pasagerilor.
În acest autobuz s-a circulat gratis, la fel ca în toate celelalte aparținând societății din subordinea Consiliului Local, decizia fiind luată de primarul Marius Stan, fost director general al FC Oțelul, în condițiile în care în Galați a nins continuu mai bine de 12 ore și traficul în oraș a fost îngreunat.
Un al doilea astfel de autobuz era miercuri în curs de decorare, urmând să iasă pe traseu cu noul „look” joi dimineață.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.76 kb |
Vizualizat: |
de 24226 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 13 Dec 2012 12:01:42 Titlul subiectului: |
160978 |
|
Mi se pare o treaba riscanta sa colantezi vehicule de transport public in culorile unei echipe de fotbal.
Din experienta anterioara ati vazut probabil ca sunt multi oligofreni (care se cred insa "suporteri") si care vandalizeaza mijloacele de transport chiar si fara a avea vreun insemn al unei echipe "rivale", d-apoi sa mai fie vopsite integral in culorile uneia sau alteia...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 13 Dec 2012 17:00:23 Titlul subiectului: |
160982 |
|
Mie mi s-a parut o idee interesanta. Cred ca suporterii vor indragi mijloacele de transport care poarta insemnele echipei noastre locale si prin urmare nu le vor distruge. Deja acestea au un impact pozitiv asupra orasului.
Pana acum avem patru. Si vor mai fi si altele.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Dec 2012 19:54:54 Titlul subiectului: |
160987 |
|
Galatiul si Timisoara difera putin fata de Bucuresti, din punct de vedere fotbalistic, adica au o singura echipa fanion. Cand spui Bucuresti spui automat Steaua-Dinamo-Rapid. Intr-adevar in Bucuresti nu cred ca ar putea fi pusa in practica aceasta idee, dar nu cred ca in Galati vor fi vandalizate mai mult decat de obicei autobuzele colorate in culorile echipei Otelul.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 13 Dec 2012 20:53:12 Titlul subiectului: |
160989 |
|
La Ploiesti sunt cel putin 10 autobuze MAN decorate in culorile echipei Petrolul.Si nici o problema!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 14 Dec 2012 11:15:22 Titlul subiectului: |
161000 |
|
Nu ma refeream ca vor fi distruse de suporterii locali, ci de cei veniti din tara, suporterii altor echipe, veniti la Galati cu ocazia unor meciuri.
Dar, ma rog, deja o dam in off-topic, vom vedea ce va fi.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 28 Feb 2013 19:22:13 Titlul subiectului: |
163039 |
|
O intrebare banala adresata de mine astazi, 28.02.2013 lui Stan, primarul, despre viitorul liniilor de tramvai din Galati a primit un raspuns cat se poate de ingrijorator. Mai jos aveti dialogul dintre mine si Stan, primarul:
"Stefan Badita - Domnule primar, veti continua proiectele cu liniile de tramvai?
Marius Stan - Doar sa-l eliminam de tot?? Sa-l radiem, ce sa-i facem... Ha ha ha ... Nu-l mai extindem.
S.B. - Nu sa-l mai extindeti, ci doar sa reabilitati liniile
M.S. - Il vom reabilita pe acolo pe unde merge si vor ramane traseele. Am scos liniile de pe strada aia .... nu stiu cum se numeste ...
S.B. - Bucovinei, Traian
M.S. - Da, de acolo. Ai vazut pe Basarabiei arata jalnic si "abia" s-a terminat reabilitarea ei (vorbea de tronsonul cuprins intre Domneasca si Cosbuc) si chiar si ultima bucata reabilitata a inceput sa se crape langa sina.
S.B. - Ati putea totusi sa reintroduceti tramvaiul pe Traian si Bucovinei, macar ca linii de manevra, in caz de Basarabiei sufera incidente neplacute, sa deviati tramvaiele pe Bucovinei.
M.S. - Costa mult intretinerea si s-ar putea sa venim cu un proiect pentru niste autobuze electrice....
S.B. - Aaaa, troleibuze?
M.S. - Nu nu, autobuze hibrid, ecologice, din alea care le incarci la priza. Daca sunt pomana nu mai comentam
S.B. - Aici asa e, daca ne sunt donate, zicem si noi saru'mana si gata. Dar totusi nu trebuie sa fie periclitat transportul cu tramvaiele....
...................................................................................................."
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Feb 2013 22:46:35 Titlul subiectului: |
163042 |
|
In ce context a avut loc dialogul ? Nu am inteles nimic ! De unde sa am eu garantia ca asta e dialog real ? Eu cred ca ai facut o "compunere". E bataie de joc sa ajungem sa postam bazaconiile astea la acest topic.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 01 Mar 2013 11:35:05 Titlul subiectului: |
163049 |
|
L-am intrebat in pauza din cadrul sedintei de Consiliu Local. Nu cred ca as inventa un dialog cu primarul, sa ii pun cuvinte nerostite de el in gura. Asta ar insemna calomnie si nu mi-ar placea un proces cu Stan, primarul.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 06 Mar 2013 22:24:32 Titlul subiectului: |
163176 |
|
Printre altele... O lectie de bunsimt cu care multi "de-ai nostri" sunt de acord dar n-au nici o tragere de inima s-o promoveze fiindca... PUR SI SIMPLU, SUNT PREA COMOZI SI PREA INTERESATI SA OBTINA TOT CE ISI DORESC CU UN MINIM DE EFORT SI RESPONSABILITATE...
http://www.viata-libera.ro/societate/39778-idei-pentru-mai-marii-urbei-noul-galati-vs-amsterdam-niste-lucruri-de-bun-simt-galerie-foto
"Idei pentru mai marii urbei: Noul Galați versus Amsterdam. Câteva lucruri de bun simț
Autor: Liviu Ghinea Publicat Miercuri, 06 Martie 2013
--------------------------------------------------------------------------------
Olanda tocmai ne-a blocat accesul în spațiul Schenghen, iar următorul termen de aderare este în 2014. Am încercat să vedem cam cât de departe ar fi Galațiul față de capitala Olandei. Simbolistic, cele două orașe pot spune că sunt înfrățite. Galațiul îl are ca patron pe Sfântul Andrei, în timp ce peste tot în Amsterdam găsești simbolul orașului, cei trei de X. Acest simbol, ce a ajuns să fie asociat cu pornografia, are la bază conotații religioase, motiv pentru care îl găsești și pe biserici. XXX reprezintă cele trei cruci ale Sfântului Andrei, ce au ca scop apărarea urbei în fața apei, a molimei și a focului.
Transportul în comun
La Galați sunt de actualitate cozile interminabile de la ghișeele Transurbului, cauzate în mare parte de graba municipalității de a înlocui vechile abonamente gratuite ale pensionarilor cu celebrele bilete. Olandezii au rezolvat expeditiv această problemă. Nu se pot forma cozi pe la ghișee din simplul motiv că în fiecare stație de transport în comun poți găsi cel puțin 4-5 automate, de unde îți poți achiziționa diverse variante de abonament. Între noi fie vorba, o călătorie cu tramvaiul în Amsterdam costă aproximativ cât o cursă cu taxiul din Micro 19 până la gară, dar, pe de altă parte, și puterea de cumpărare a olandezilor este mult mai mare decât cea a românilor.
Apropo de transportul în comun. Față de Galați, în Amsterdam cu greu poți vedea un autobuz. Și cele existente sunt destinate turiștilor străini, care scot câteva zeci de euro pentru un tur relativ anemic al orașului. În rest, legăturile pe distanțe lungi se fac fie cu metroul, fie cu tramvaiul.
Orașul bicicletelor
Primul lucru care te frapează în momentul în care ajungi pe malul Amstelului sunt miile de biciclete și de bicicliști prezenți în trafic. Nimeni nu-i claxonează, nimeni nu-i înjură, toată lumea este obișnuită cu prezența lor pe carosabil. Nu vă închipuiți că bicicletele cu pricina arată ca scoase din cutie. Nici vorbă. Multe au lanțurile ruginite, vopseaua scorojită și arată oribil. Proprietarii nu par însă prea afectați de aceste lucruri, motivul fiind unul relativ simplu. Bicicleta este un lucru util, pe care-l folosești până la epuizare, după care îl arunci. Cumperi alta, niște oameni își păstrează locurile de muncă, deoarece construiesc noi biciclete și toată lumea e mulțumită.
Pe de altă parte, ca o comparație, Galațiul stă absolut jalnic din acest punct de vedere. Pistele de biciclete, cele care există, sunt plasate pe trotuar, au gropi, guri de canalizare sau pomi în mijlocul lor. În ultimii ani, Galațiul a văzut destul de multe proteste ale bicicliștilor, cu marșuri organizate. Din păcate, acestea au fost doar strigăte în vânt, deoarece, deși s-a schimbat conducerea municipalității cu una care teoretic susține mișcarea în aer liber, nu s-a petrecut absolut nimic. Culmea este că nici măcar investițiile nu ar fi atât de mari. Trebuie doar trase niște linii pe asfalt, trebuie puse niște semne de circulație și problema ar fi rezolvată. Probabil că totul ar costa mai puțin decât mobilierul inexistent de la Baia Comunală, dar asta este o cu totul altă discuție.
Totul se vinde!
Poate lucrul ce ar trebui cel mai temeinic preluat de la olandezi este capacitatea acestora de a vinde și de a te face să te întorci în orașul lor. Lăsând la o parte districtul cu felinare roșii și coffee-shopurile cu iz de marijuana, tot ce are o poveste poate fi vândut. Casele vechi sunt recondiționate uniform, drept pentru care orașul are un aspect unitar. Vechile biserici, unde odată erau încoronați regii sau unde își dorm somnul de veci personaje importante ale culturii mondiale, au fost transformate în muzee. Am întrebat un muzeograf în timpul excursiei la Amsterdam când a fost oficiată ultima slujbă în minunata biserică unde aveau loc odată încoronările. Răspunsul m-a dat pe spate. „În ultimul timp, religia la noi nu mai are o atât de mare pondere. Drept pentru care în această biserică nu s-a mai oficiat o slujbă de cel puțin 50 de ani, dacă nu mă înșel. În schimb, puteți vizita minunata noastră colecție dedicată culturii amerindiene”, ne-a spus acesta.
Olandezii au artiști. Mulți. Și buni. Cum nu toate muzeele pot beneficia de operele originale ale lui Van Gogh, Rembrandt sau Van Dijk, olandezii au apelat la metode originale de a-și promova arta. Pentru a vedea reproduceri (printate la calitate maximă, dar totuși printate) trebuie să scoateți din buzunar 20 de euro, adică peste 80 de lei. Mult, veți spune. Nu de aceeași părere sunt și turiștii care se înghesuie să vadă respectiva colecție. Motivul este unul relativ simplu. Pe lângă imaginile de o calitate impecabilă, ai parte și de un istoric detaliat al lucrărilor, dar și al pictorului. Mai mult, în momentul în care ne-am prezentat ca ziariști români, organizatorii expoziției s-au arătat dispuși să aducă respectiva colecție și pe meleaguri dunărene, în caz că cineva s-ar arăta interesat.
Ca o contrapondere, muzeele gălățene, exceptând evident Muzeul de Științe ale Naturii, încep să dispară încet, dar sigur. Nu pentru că nu ar avea exponate de calitate sau pentru că personalul nu ar fi calificat. Pur și simplu sediile sunt retrocedate, comunicarea cu posibilii clienți este aproape inexistentă, iar publicitatea de asemenea. Aceste motive sunt arhisuficiente pentru a explica numărul foarte mic de vizitatori ai muzeelor gălățene.
Curățenia, mai subțire
Te-ai aștepta ca un oraș ca Amsterdamul, și mai ales centrul său să strălucească de curățenie. Nu este neapărat cazul. Deși mașinuțele de măturat strada acționează aproape non-stop, nici măcar acestea nu pot face față capacității localnicilor și turiștilor de a produce gunoi. Drept urmare, mai ales prin zonele comerciale din centru, ai ocazia să calci ba pe pungi de chipsuri, ba pe pahare de cafea sau pur și simplu pe coji de fructe. Măcar aici putem spune că Galațiul se aseamănă pe undeva cu orașul de pe malul Amstelului.
Soluții ieftine și la îndemână
Nimeni nu își închipuie că în două luni Galațiul poate deveni un centru turistic și economic al României. Pe de altă parte, se pot găsi soluții elegante și ieftine pentru foarte multe probleme. Totul este să existe puțină bunăvoință. Spre exemplu, pistele de bicicliști pot fi realizate de asistații sociali, peisajului urban i se poate da un aspect unitar cu ajutorul legilor existente, dar nerespectate, în timp ce problema transportului ecologic poate fi și ea rezolvată prin recondiționarea vechilor linii de tramvai. Mai mult, un ultim exemplu al eficienței municipalității din orașul ce se mândrește cu simbolul său, cei trei de X, lucrările de întreținere a liniilor de tramvai și a părții carosabile se fac după ora 2 noaptea, ca nici turiștii și nici contribuabilii să nu fie deranjați."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 13 Mar 2013 23:26:58 Titlul subiectului: |
163271 |
|
Din cauza surparii caii ferate in directia Galati-Tulucesti,TFC calatori a pus la dispozitia calatorilor autobuze pe acest traseu apartinand Transurb.Astazi(13.03)a circulat DAF-ul LSS.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 20:21:46 Titlul subiectului: |
163370 |
|
De fapt sunt doua masini care se ocupa de aceasta legatura. Cealalta masina a fost tot un Den si anume LTH.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Mar 2013 19:44:26 Titlul subiectului: |
163688 |
|
Un aspect referitor la circulatia tramvaielor in zona IFR din I. C. Frimu:
In urma cu ceva timp, intersectia respectiva a fost amenajata ca sens giratoriu, iar linia de tramvai taie sensul. In ultima perioada am trecut mai des pe acolo, observ ca unii vatmani dau prioritate masinilor din sensul giratoriu, in timp ce altii intra cu tupeu. Cine are prioritate, masinile din giratoriu sau tramvaiul? Ar fi bine ca vatmanii sa ajunga la un acord, pentru ca un sofer o data ce a fost lasat sa treaca de un vatman binevoitor a doua oara va trece convins ca are prioritate, si pot aparea situatii neplacute.
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Apr 2013 08:01:33 Titlul subiectului: |
163831 |
|
O noua portiune intra in lucru. Modificari pentru traseele 19 si 20
http://www.viata-libera.ro/eveniment/40858-galati-viata-libera-politic-administratie-circulatie-restrictionata-pe-strada-gheorghe-asachi
Circulație restricționată pe strada Gheorghe Asachi
Circulația autovehiculelor pe strada Gheorghe Asachi, pe tronsonul cuprins între intersecția cu strada Lebedei și intersecția cu strada Anghel Saligny, va fi restricționată în perioada 8 aprilie - 15 mai. Primăria municipiului Galați anunță că traseele de transport public de persoane 19 și 20 vor fi deviate pe sensul unic asigurat de constructor pe strada Gheorghe Asachi, spre intersecția Prelungirea Brăilei și apoi pe strada Brăilei, stația auto de pe strada Gheorghe Asachi de la Stadionul Oțelul urmând a fi suspendată în această perioadă. Pasagerii care doresc să circule spre Gara CFR pot utiliza mijloacele de transport de pe traseul 22, cu stație pe bulevardul Siderurgiștilor, la Hotel Galmondo.
Restricționarea circulației pe artera Asachi este necesară pentru refacerea infrastructurii rutiere, a rețelei de canalizare, a rețelei electrice și a liniei de tramvai. Lucrarea face parte din proiectul „Modernizarea bulevardului Oțelarilor și a străzilor Stadionului, Frunzei și Gheorghe Asachi”, finanțată prin Programul Operațional Regional 2007-2013. Investiția, în valoare de 53,9 milioane de lei, va fi finalizată anul acesta.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Apr 2013 12:50:33 Titlul subiectului: |
163834 |
|
Si cu tramvaiele ce se va intampla in aceasta perioada?
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Apr 2013 13:24:40 Titlul subiectului: |
163836 |
|
Intre intersecția cu strada Lebedei și intersecția cu strada Anghel Saligny nici acum nu circula tramvaiele. (e vorba despre zona unde e marcat doar cu rosu)
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 05 Apr 2013 16:31:09 Titlul subiectului: |
163838 |
|
Asta stiu dar am vazut ca statia e la Stadion otelu va fi desfiintata,si ma intreb ce se va intampla cu tramvaiele pe aceasta portiune pe care circula momentan.
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Vin 05 Apr 2013 21:49:43 Titlul subiectului: |
163844 |
|
Pai in articol se mentioneaza foarte clar ca este vorba despre statia "auto", nicidecum despre statia tramvaielor.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 06 Apr 2013 12:01:24 Titlul subiectului: |
163846 |
|
Aaaa,este vorba despre statia traseului de transbordare ca oricum 19 si 20 nu aveau nici o statie pe Gheorghe Asachi.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
Jack2010
Data înscrierii: 16/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Dec/2021 Mesaje: 45 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 16:00:35 Titlul subiectului: |
164949 |
|
Care este frecventa de circulatie a tramvaiului 8 Piata Centrala - Bazinul Nou ?
|
|
Sus |
|
|
mircea700
Data înscrierii: 27/Aug/2006 Ultima vizita: 17/Aug/2018 Mesaje: 153 Locație: Bucuresti 6; Galati
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 16:19:36 Titlul subiectului: |
164950 |
|
Are plecari din 30 in 30 minute, intre orele 6.00-18.00 de la Piata Centrala, respectiv intre 6.15-18.15 de la Bazinul Nou. Este turat 1 vagon (sper sa nu gresesc) si are 8 statii pe tur si 7 statii pe retur.
http://www.transurbgalati.ro/grafic_circulatie.php?numar_traseu=81
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 07 Iun 2013 13:26:16 Titlul subiectului: |
164972 |
|
Acum sunt mai multe tramvaie pe traseul 8. 2 sau chiar 3, daca nu ma insel. Si pe traseele 44 si 39 s-au inmultit tramvaiele, datorita faptului ca traseele 3, 5, 7, 43 sunt suspendate temporar.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 07 Iun 2013 23:13:47 Titlul subiectului: |
164987 |
|
8 nu a suferit modificari. Nici actualul 39. Doar 44 a fost suplementat.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|