Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 01:45:44    Titlul subiectului: 151256

Kaustik a scris:
Are cineva vreo idee de ce anume exista restrictia tampita de viteza de 10 km/h pentru tramvaie pe str. Armand Calinescu ?

Din cauza vibratiilor care se transmit la cladirile din zona ! Problema era similara si pe strada Alecu Russo intre Bulevardul Dacia si str. Tunari, dar o data cu modernizarea liniei nu mai este restrictie de viteza ! Nu se stie cand va intra Armand Calinescu in modernizare !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 16:38:54    Titlul subiectului: 153689

Zapezile mari care erau acum 2-3 saptamani au inceput sa se topeasca odata cu venirea primaverii. Venirea acestui anotimp ar trebui sa fie un prilej de sarbatoare in oras. Ce avem noi in capitala noastra iubita zisa si "New Caracal" dupa topirea zapezilor ? Noroaie, praf cat cuprinde, gunoaie. Sa vedem cum arata terminalul de tramvaie de la CORA Pantelimon (Granitul SA). Se vorbeste despre terminale intermodale, se vorbeste despre sistemul "Park&Ride" in New Caracal ! Bazaconii, pana atunci ne multumim cu sistemul "Park&noroaie" Laughing


Captured 2012-3-2 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.24 kb
 Vizualizat:  de 14053 ori

Captured 2012-3-2 003.jpg



Captured 2012-3-2 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.3 kb
 Vizualizat:  de 14053 ori

Captured 2012-3-2 004.jpg



Captured 2012-3-2 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.77 kb
 Vizualizat:  de 14053 ori

Captured 2012-3-2 005.jpg



Captured 2012-3-2 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.71 kb
 Vizualizat:  de 14053 ori

Captured 2012-3-2 006.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 15:24:04    Titlul subiectului: 161134

Ca si platitor permanent de abonament RATB ma deranjeaza nespus de mult anumite aspecte neplacute care persista in atitudinea RATB fata de clinetii sai.

Mizeria din mijloacele RATB, gradul de uzura accentuata a diverselor elemente interioare din autobuzele Mercedes (de nepermis din punctul meu de vedere) podele roase de care te impiedici scaune jegoase etc.

Lipsa de reactie a soferilor/vatmanilor la obsevarea diversilor persoane care se urca in mijloacele de transport cu: fier vechi, baloti de sticle goale de plastic, butelii de gaz etc si care creeaza disconfort pentru ceilalti calatori.

Situatia ridicol de stupida care se perpetueaza la capatul linie 331 de la Damaroaia. Acolo, calatorii ce vor sa ajunga in centru din zona Bucurestii Noi/Gloriei dupa ce ca trebuie sa schimbe autobuzul dupa cele cateva statii pana la capat, se trezec ca acel autobuz tocmai pleaca din statie ceea ce inseamna alte 5-10 min de asteptare. De ce nu se sincronizeaza aceste plecari, in sensul ca autobuzul ce pleaca in cursa sa astepte sosirea celui din spate?

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 20:45:17    Titlul subiectului: 161151

Ce autobuz sa schimbe cu ce autobuz ca nu se intelege.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 20:54:58    Titlul subiectului: 161153

Linia 331 nu are acelasi traseu de ducere cu cel de intoarcere. Traseul de ducere este mai lung decat cel de intoarcere, practic, pe ultima portiune, 331 face un fel de bucla. Astfel la ducere 331 o ia de pe strada Jiului pe Bulevardul Gloriei, merge inca trei statii de la intersectia cu Bucurestii Noi pana la strada Piatra Morii, unde are capatul, comun cu linia de tramvai 24. Apoi porneste pe strada Piatra Morii, la un moment dat face dreapta si da direct in Jiului.
Claxon se referea la faptul ca multi calatori il iau pe 331 de la intersectia dintre Jiului si Bucurestii Noi, merg trei statii, apoi este capat de linie, trebuie sa te dai jos (nu este ca la celalalt capat de la Romana, unde poti sta in masina). Mai multe despre traseul lui 331 pe site-ul RATB-ului, sectiunea ghid trasee: http://www.ratb.ro/v_bus_urban.php
Parerea mea este ca mai logic ar fi sa mute capatul lui 331 la intersectia dintre Jiului si Bucurestii Noi. Nu are nici un sens capatul la strada Piatra Morii, acolo nu este nici un mare terminal intermodal Evil or Very Mad
Avand in vedere ca s-a dat in folosita si statia de metrou, ar trebui sa faca acolo un fel de terminal intermodal, dupa modelul BKV-ului (Budapesta) unde la multe statii de metrou, erau capete de linii pentru transportul de suprafata.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 12:25:31    Titlul subiectului: 161159

Multumesc de ajutor dl Guest, ai dreptate cu mutarea captului lui 331, mai ales ca acele 3 statii si zona Piatra Morii e deservita de 3 alte linii de transport in comun: 24, 331bis si 460
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Dec 2012 23:37:19    Titlul subiectului: 161171

Autobuzele Citaro au iesit din garantie, iar RATB nu are bani sa le repare (ar trebui sa le duca intr-un service Mercedes, evident).

O solutie viabila pentru 331 ar fi inversarea sensului buclei, adica dreapta pe Natatiei, apoi stanga si iar stanga pe Piatra Morii, Gloriei, Jiului; o problema ar fi la metrou Jiului cu virajul la stanga, dar se poate rezolva prin permiterea RATB a acestui viraj, ori devierea liniei prin strada Patulea.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 12:37:41    Titlul subiectului: 161175

Si pe cine ar ajuta aceasta "inversare" ?
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 19:12:31    Titlul subiectului: 161189

Aceasta inversare ar ajuta pe cei care asteapta 331 la Jiului cu Bucurestii Noi, sa nu mai schimbe un autobuz. Uita-te pe harta, te rog!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 22:53:10    Titlul subiectului: 161194

M-am uitat, tocmai de aceea am pus intrebarea.

Ca sa fie usurat accesul, 331 ar trebui mutat integral pe Jiului si capat la Laromet

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2012 03:11:30    Titlul subiectului: 161324

Pai si daca faci asta ce te faci cu tot Cartierul Damaroaia care depinde de 331??? Cunosc situatia personal si toti de acolo il folosesc si maraie ca 331 bis le-a luat turele normale din linie.
_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2012 09:55:53    Titlul subiectului: 161326

Capetele luminate din RATB ar trebui sa gaseasca o solutie, de exemplu modificarea traseului lui 148 sau 149 prin Damaroaia, Gloriei, Jiului, sau 460 la Dridul comun cu 86 prin strada Piatra morii-Jiului.

Solutii ar fi.

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2012 00:58:19    Titlul subiectului: 161329

CLAXON, ai mentionat 3 linii care sunt "fantoma" pentru cartierul respectiv si nu folosesc la accesul in centru...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2012 15:04:21    Titlul subiectului: 161331

Nu uitati statia de metrou de la Jiului. Ar trebui facut in asa fel incat sa fie usor transferul de la metrou la 331. Intr-adevar 331, este linia de baza in Damaroaia. Intrebarea care se pune este, cum sta RATB-ul cu parcul de autobuze ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 07:37:16    Titlul subiectului: 163869

Fiindca am fost provocat, fiindca am fost acuzat de postacii proRATB-isti ca sunt cu capul in nori, ia sa scoatem noi in evidenta toate aspectele negative ce tin de transportul in comun din capitala.
-Lipsa hartilor din statii (de ce Sibiul, Brasovul sau alte orase pot si Bucurestiul nu ?),
-Lipsa orarelor din statii. Tot timpul se arunca scuza puerila cu traficul infernal. Dragi postaci RATB-isti, nu mai fiti asa de penibili, la ora 20:00 ce trafic aglomerat este in capitala ? Aaaa, ok este trafic aglomerat, de ce nu se afiseaza macar intervalul aproximativ de succedare dintre doua vehicule ?
-Legat de frecventa, de ce pe portiunile comune, unde sunt mai multe trasee, mijloacele de transport in comun vin in sistem............trenulet ??? (am prezentat de N ori pe forum situatia). Si asta, dimineata sau seara, cand nu sunt ore de varf.
-Ati achizitionat vehicule noi, cu GPS, de ce nu exista un dispecerat contral de coordonare a mijloacelor de transport in comun ?
-Orase precum Ploiesti, Sibiu, Timisoara au sisteme electronice de afisare a intervalului de timp ramas la sosirea vehiculului in statie. De ce, Bucurestiul, care este ditai mai capitala europeana nu este in stare sa aiba acest sistem. Nici macar pe traseul liniei 41, nu ati fost in stare sa aveti acest sistem. Sunteti PENIBILI !!!!
-De ce nu sunteti in stare sa reparati afisajele electronice pe unele autobuze Mercedes Citaro, care circula acum cu un afis A4 in geam, pe care scrie linia pe care circula ???PENIBIL !!!
-De ce nu faceti upgrate la sistemul de afisare al statiilor pe unele autobuze Citaro ? Stiti ca si in ziua de astazi, nu s-au facut upgrate-ul si se afiseaza ca in statia Piata Spaniei de exemplu, opreste linia naveta...........686 ? PENIBILI !!!
-De ce lucrarile de modernizare a retelei de tramvai se desfasoara in ritm de melc ? De ce Iasiul poate, de ce Clujul poate iar Bucurestiul, capitala europeana, care este unul din pilonii PIB-ului national, a ajuns coada cozilor la capitolul modernizari ??? PENIBILI !!!
-De ce la capitolul linii preorasenesti sunteti PRAF ? Rad si curcile de voi.
-De ce v-ati batut joc de liniile de noapte, de ce asemenea frecvente ?
-Cand aveti de gand sa modernizati parcul de tramvaie ? Peste 100 de ani ? Cand aveti de gand sa modernizati parcul de troleibuze ? peste 100 de ani ?

Si veniti voi sa dati lectii, aveti nerusinarea si indrazneala sa imi spuneti MIE ca nu ies pe strada ? Ca traiesc in alta realitate ??? Asa nerusinare nu mi-a fost dat de mult sa vad.

Luati exemplu de la Iasi, acolo lucreaza oameni valorosi. Mai faceti ciocul mic si mai apucati-va de treaba.
Imi pare rau ca am avut asa reactie, dar nerusinarea se pare ca a ajuns sa fie fara limite !!!

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 12:43:19    Titlul subiectului: 163873

Raspunsul la toti factorii enumerati mai sus de catre "guest", e CORUPTIA. Se incearca pastrarea modului jalnic al transportului public de suprafata (desi cica ar fi disponibile fonduri europene NERAMBURSABILE), ptr a motiva 2 solutii:
a)METROUL
b)PASAGIADA si AUTOSTRAZILE SUSPENDATE.
De ce?
Costul conteaza (care se si umfla) de acolo ai de unde sa speli bani (deoarece deobicei se fac cu fonduri nationale, iar fondurile europene se fura mai greu), iar daca faci niste benzi pentru transportul public si le faci si semaforizare dedicata...... Dar domnilor, vreti cumva ca domnii primari sa ramana fara bani, sa fie ca voi, in scurt timp apare noul X6 (nu pot domnii sa circule pe vechiul X6).

P.S. Si daca ei ar fi pus la punct reteaua de suprafata, atunci nu ar fi atat de "evidenta" necesitatea retelei de metrou peste tot si a noilor "pasagii"(pentru fluidizarea traficului), in compratie cu tramvaiele astea vechi si depasite si autobuzele astea incete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 19:29:29    Titlul subiectului: 163882

Numai cand ma gandesc la Brasov ce tip de afis clasic au in stati pentru fiecare traseu in parte si vin exact la ora si minutul care scrie pe afisul de tabla legat de stalp, nu mai zic ca au harta orasului cu toate traseele si harta turistica a orasului ori la Ploiesti in peste 80% din stati sunt doatate cu afisaje electronice care iti arata in cate minute vine fiecare traseu in parte, in capitala nu se poate nimic, fiecare face dupa cum il taie capul, intrebarea este la ce se mai platesc controlori de trafic sau la ce mai exista dispeceratele la capetele de lini ?? doar ca sa tina niste locuri de munca ?

Pana si Targovistea are in fiecare statie afis cu ora si minutul pentru fiecare traseu in parte cu mentiunea de plus-minus 2 minute din cauza traficului.

Nu ma intereseaza L-V intervalul 5-20 dar macar dupa 20 si pana la ultima cursa sau SD dupa ora 20 ca sunt zeci de trasee care au interval de succedare la 20 min sau chiar mai mare, macar acolo sa puna un program ceva.

Nu mai zic de controlori Ratb care vin la munca dupa spaga, cum aude ca esti din provincie cum vrea sa scape mai repde de tine, cu 30-50% din cat e amenda pe loc, de multe ori o dai la pace cu ei si scapi gratis, ori in alte orase te amendeaza indiferent ca esti din Satu Mare sau Botosani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 22:01:18    Titlul subiectului: 163885

guest a scris:
Fiindca am fost provocat, fiindca am fost acuzat de postacii proRATB-isti ca sunt cu capul in nori, ia sa scoatem noi in evidenta toate aspectele negative ce tin de transportul in comun din capitala.
-Lipsa hartilor din statii (de ce Sibiul, Brasovul sau alte orase pot si Bucurestiul nu ?),
-Lipsa orarelor din statii. Tot timpul se arunca scuza puerila cu traficul infernal. Dragi postaci RATB-isti, nu mai fiti asa de penibili, la ora 20:00 ce trafic aglomerat este in capitala ? Aaaa, ok este trafic aglomerat, de ce nu se afiseaza macar intervalul aproximativ de succedare dintre doua vehicule ?
-Legat de frecventa, de ce pe portiunile comune, unde sunt mai multe trasee, mijloacele de transport in comun vin in sistem............trenulet ??? (am prezentat de N ori pe forum situatia). Si asta, dimineata sau seara, cand nu sunt ore de varf.
-Ati achizitionat vehicule noi, cu GPS, de ce nu exista un dispecerat contral de coordonare a mijloacelor de transport in comun ?
-Orase precum Ploiesti, Sibiu, Timisoara au sisteme electronice de afisare a intervalului de timp ramas la sosirea vehiculului in statie. De ce, Bucurestiul, care este ditai mai capitala europeana nu este in stare sa aiba acest sistem. Nici macar pe traseul liniei 41, nu ati fost in stare sa aveti acest sistem. Sunteti PENIBILI !!!!
-De ce nu sunteti in stare sa reparati afisajele electronice pe unele autobuze Mercedes Citaro, care circula acum cu un afis A4 in geam, pe care scrie linia pe care circula ???PENIBIL !!!
-De ce nu faceti upgrate la sistemul de afisare al statiilor pe unele autobuze Citaro ? Stiti ca si in ziua de astazi, nu s-au facut upgrate-ul si se afiseaza ca in statia Piata Spaniei de exemplu, opreste linia naveta...........686 ? PENIBILI !!!
-De ce lucrarile de modernizare a retelei de tramvai se desfasoara in ritm de melc ? De ce Iasiul poate, de ce Clujul poate iar Bucurestiul, capitala europeana, care este unul din pilonii PIB-ului national, a ajuns coada cozilor la capitolul modernizari ??? PENIBILI !!!
-De ce la capitolul linii preorasenesti sunteti PRAF ? Rad si curcile de voi.
-De ce v-ati batut joc de liniile de noapte, de ce asemenea frecvente ?
-Cand aveti de gand sa modernizati parcul de tramvaie ? Peste 100 de ani ? Cand aveti de gand sa modernizati parcul de troleibuze ? peste 100 de ani ?

Si veniti voi sa dati lectii, aveti nerusinarea si indrazneala sa imi spuneti MIE ca nu ies pe strada ? Ca traiesc in alta realitate ??? Asa nerusinare nu mi-a fost dat de mult sa vad.

Luati exemplu de la Iasi, acolo lucreaza oameni valorosi. Mai faceti ciocul mic si mai apucati-va de treaba.
Imi pare rau ca am avut asa reactie, dar nerusinarea se pare ca a ajuns sa fie fara limite !!!

Perfect de acord cu toate punctele...as adauga insa inca ceva, printre vinovati sunt si cei care atunci cand voteaza o fac pe principiul care da mai multa faina, sau care face mai multa gargara...atata tmp cat votantii nu cer mai mult, nici nu vor primi din pacate....daca s-ar face zilnic sute de reclamatii la RATB si Primarie cu privire la calitatea execrabila a serviciului de transport public, ar fi poate un prim pas sa se schimbe ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 22:37:09    Titlul subiectului: 163888

Mie mi se pare innacceptabil, ca intr-o capitala europeana, sa ai in statia RATB doar o tablita cu numele statiei si liniile care trec pe acolo. Adica ca acum 50 de ani ! Totusi, suntem in anul 2013, suntem in era informatiei. Ne-au depasit multe orase din provincie la acest aspect. Vin si cu argumente. La vecinii nostri unguri, in Budapesta este un trafic la fel de infernal ca in Bucuresti. Si totusi acolo, in statii exista placute cu orarul mijloacelor de transport. In orele de varf este afisat, doar intervalul aproximativ dintre doua mijloace de transport in comun: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=14314

Uite cum arata statiile la vecinii nostri sarbi: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15385

Cum arata la noi, este innaceptabil pentru 2013. Nici macar o amarata de harta cu traseele RATB.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2013 10:21:06    Titlul subiectului: 163935

Niste precizari ale directorului RATB referitor la absenta orarelor din statiile RATB. Articolul se gaseste aici, dar nu voi cita din el decat ultima parte care se refera la acest subiect.

Citat:
Directorul RATB a făcut precizări legate și de un minus pe care îl are sistemul de transport în comun de suprafață, și anume despre lipsa panourilor orare din stațiile de autobuz sau tramvai.

"Nu putem trece intervalele de succedare a autobuzelor din cauza traficului actual din București care nu ne permite să garantăm acest interval. Ceea ce urmează să facem este să scriem ora primului și ultimului autobuz", a spus Câmpurean pentru RTV.NET.
O soluție deja existentă în marile capitale ale Europei este aceea a montării panourilor orare cu leduri care este din păcate condiționată de un sistem de monitorizare a traficului inexitent, însă, în Capitală.
"Până nu vom avea o monitorizare a traficului nu putem introduce aceste panouri cu intervalele orare. Este un proiect mai amplu și destul de costisitor. Se lucrează la realizarea acestui sistem de monitorizare, Primăria este preocupată de el", a explicat Adrian Câmpurean pentru RTV.NET.

Intrebarea mea este, de ce nu monitorizeaza traficul ? Alta intrebare, de ce nu pun macar panouri cu intervalul aproximativ dintre doua vehicule, asa cum a fost la un moment dat ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 17 Ian 2014 20:10:29    Titlul subiectului: 170515

Tin pe aceasta cale sa-i "multumesc" manipulantei Twisted Evil (ii spuneam vatmanita sau dna vatman dar nu merita) de pe vagonul #140 linia 11 ,care astazi cu o nesimtire crasa era sa dea peste mine .Ea a plecat pe rosu de la Piata Sudului eu eram pe verde venind de pe Calea Vacaresti si doream sa fac in rondul acela de la Big sa ma duc spre Ap. Patriei.Totul s-a intamplat astazi dimineata la ora 8:00 si poate o intelegeam ca este si ea in intarziere,ca poate era suparata ca a stat dupa coada de masinii care se intindea de la statia Husi pe Sos. Oltenitei dar macar putea astepta si ea verdele si putea pleca mai calm nu asa de violent mai avea putin si baga si tramvaiul in "20 de contacte" Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 23:28:29    Titlul subiectului: 171096

Revin la cazul stradutei, Iancu Cavaler de Flondor sau bataia de joc la adresa transportului in comun. Troleibuzele trebuie sa se astepte la capete, nu pot merge unul pe langa altul, desi, teoretic, masinile nu au voie sa parcheze (cum se intampal in poza 4).


Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.77 kb
 Vizualizat:  de 11742 ori

Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 003.jpg



Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.56 kb
 Vizualizat:  de 11742 ori

Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 004.jpg



Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.4 kb
 Vizualizat:  de 11742 ori

Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 008.jpg



Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.78 kb
 Vizualizat:  de 11742 ori

Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 009.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 23:29:44    Titlul subiectului: 171097

Straduta face legatura intre Foisorul de Foc (intersectia str. Traian cu b-dul Ferdinand) si bulevardul Pache Protopopescu.


Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.73 kb
 Vizualizat:  de 11741 ori

Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 010.jpg



Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.85 kb
 Vizualizat:  de 11741 ori

Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 011.jpg



Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.03 kb
 Vizualizat:  de 11741 ori

Blocaj cu repetitie la foisor, 12 februarie 012.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2014 16:04:45    Titlul subiectului: 172818

Joi, dupa masa, la intersectia dintre str. Viitorului si bulevardul Dacia era "spectacol". Ce s-a intamplat practic ? Din cauza ambuteiajului de la Lizeanu (intersectia dintre str. Viitorului/Lizeanu cu Sos. Stefan cel Mare) s-a facut coloana de masini pe str. Viitorului, de la Lizeanu pana la intersectia cu b-dul Dacia. Ca urmare, masinile si tramvaiul de pe linia 16 care veneau de pe str. Vasile Lascar si mergeau inspre Lizeanu nu puteau sa intre pe str. Viitorului, datorita coloanei de masini ce se formase din cauza ambuteiajului de la Lizeanu.
Ca urmare, la intersectia dintre str. Viitorului si b-dul Dacia a fost ceva haos, mai ales cand in intersectia intra un tramvai. Acesta ramanea blocat fix in intersectie (poza 1). Ca urmare se blocau partial si troleibuzele de pe liniile 79 si 86.
Las fotografiile sa vorbeasca de la sine. Daca joi, dupa masa ati stat mai mult decat de opbicei in statie sa il asteptati pe 16, acum cred ca stiti cauza.



IMG_0490.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.13 kb
 Vizualizat:  de 11406 ori

IMG_0490.JPG



IMG_0491.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.73 kb
 Vizualizat:  de 11406 ori

IMG_0491.JPG



IMG_0492.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.73 kb
 Vizualizat:  de 11406 ori

IMG_0492.JPG



IMG_0493.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.05 kb
 Vizualizat:  de 11406 ori

IMG_0493.JPG



IMG_0495.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.12 kb
 Vizualizat:  de 11406 ori

IMG_0495.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2014 16:08:57    Titlul subiectului: 172819

Si acum, intrebarea fireasca. Ce face POLITIA RUTIERA ? De ce ii mai platim ? Care este rolul Politiei Rutiere ? Sa frece menta prin birouri ???
Nu cumva rolul Politiei Rutiere este sa asigure fleunta traficului in intersectii si in primul rand bunul mers al mijloacelor de transport in comun ?

In concluzie spune Politie Rutiera si apoi trage apa Laughing



IMG_0496.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.63 kb
 Vizualizat:  de 11405 ori

IMG_0496.JPG



IMG_0497.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92 kb
 Vizualizat:  de 11405 ori

IMG_0497.JPG



IMG_0498.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.65 kb
 Vizualizat:  de 11405 ori

IMG_0498.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 16 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community