Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Marea Britanie, Londra
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Nord
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Iul 2011 11:35:58    Titlul subiectului: 146197

Alte cateva poze, surprinse "in trecere".
Prin Londra masurile de securitate sunt destul de stricte, si pe la metrou, dar si in autobuze ti se reaminteste insistent sa nu care cumva sa-ti "uiti" bagajele la coborare si esti sfatuit ca daca observi vreun bagaj uitat sa alertezi autoritatile sau pe cineva din angajatii de la transportul public.
De asemenea, partea de care ma "temeam" eu era ca, in anunturi, calatorii erau sfatuiti sa raporteze orice "comportament dubios" si ma gandeam ca nu cumva un tip care face poze prea insistent mijloacelor de transport sa devina suspect pentru ei... Rolling Eyes

Ca o paranteza, in zona centrala a Londrei, in special in apropiere de Canary Wharf, pe unde am "bantuit" eu cel mai adesea, lipseau cu desavarsire cosurile de gunoi pentru a evita situatiile "neplacute" cu coletele explozive plasate in cosuri in zonele aglomerate. Asa ca era o practica foarte raspandita ca ambalajele de fast-food sau paharele de hartie de cola sau cafea sa fie "abandonate" pur si simplu pe jos, pe trotuar, ceea ce, la prima vedere cel putin, pare bizar, pana te obisnuiesti...

Revenind la autobuze, majoritatea autobuzelor au 2 usi de acces, se urca prin fata si se valideaza cardul la un aparat amplasat chiar langa cabina soferului, iar de coborat se coboara pe usa din mijloc.

Ce am sesizat, cel putin in Londra unde am utilizat un card Oyster, validatoarele pareau sa fie mult mai bine reglate, iti validau cardul din "prima" si fara sa fie nevoie sa tii cardul prea apropiat sau fix fata de aparat, ca la Bucuresti, unde se intampla frecvent sa auzi acel sunet strident care indica esuarea operatiei de validare...

O alta remarca este disparitia autobuzelor Citaro articulate de pe linia 25, Oxford Circus - Ilford, linie care trece prin zona hotelului Ibis din Stratford, unde m-am cazat.
Acum pe linia 25 sunt omnibuze, Citaro-uri articulate am mai vazut, in trecere, pe linia 73... Rolling Eyes care mai o fi situatia lor, mai circula toate sau s-au mai retras deja din ele? Ca mie imi plac....



T15-P1390763.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.55 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

T15-P1390763.jpg



T26-P1390762.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.91 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

T26-P1390762.jpg



TNL33025-P1390650.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.54 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

TNL33025-P1390650.jpg



VI55MEV-P1390512.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.15 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

VI55MEV-P1390512.jpg



VLA154-P1390490.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.85 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

VLA154-P1390490.jpg



VN36116-P1390633.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.43 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

VN36116-P1390633.jpg



VN36122-P1390778.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.04 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

VN36122-P1390778.jpg



VP15-P1390757.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.51 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

VP15-P1390757.jpg



WVL286-P1390631.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.98 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

WVL286-P1390631.jpg



ZP1390431.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.57 kb
 Vizualizat:  de 12063 ori

ZP1390431.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 21 Iul 2011 11:52:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Iul 2011 11:42:40    Titlul subiectului: 146198

Acum un tip de indicator de statie care imi place foarte mult.
De asemenea, remarcati modul combinat de afisare a orarelor, pe anumite intervale orare sunt afisate efectiv orele, pe alte intervale sunt afisate frecventele, insa asta cand frecventele au valori rezonabile, adica de maxim 10-12 minute, nu aberatiile "tip Romania" (exemplul Buzaului este deja "didactic"!) unde se afiseaza frecvente de 40 (!!) sau 60 (!!) de minute! Pai cine e tampit sa astepte un astfel de timp, in lipsa unei afisari a orelor exacte?!?



0P1390649.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.55 kb
 Vizualizat:  de 12060 ori

0P1390649.jpg



P1390647.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.51 kb
 Vizualizat:  de 12060 ori

P1390647.jpg



P1390648.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.23 kb
 Vizualizat:  de 12060 ori

P1390648.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Iul 2011 11:54:38    Titlul subiectului: 146200

Cateva imagini din metroul londonez.
Pe portiuni foarte mari se circula la suprafata.



P1390241.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.73 kb
 Vizualizat:  de 12055 ori

P1390241.jpg



P1390244.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.95 kb
 Vizualizat:  de 12055 ori

P1390244.jpg



P1390780.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.07 kb
 Vizualizat:  de 12055 ori

P1390780.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Sep 2011 13:24:49    Titlul subiectului: 148770

Da, o precizare, imaginile de mai sus sunt de pe Picadilly Line. Metroul londonez este asezat pe mai multe foste linii de tren regional sa le zic, care legau Londra propriu-zisa de diverse cartiere de mici burghezi, dar mai ales de muncitori. O parte din ele au ramas si astazi asa cum sunt, vezi reteaua Southeastern care leaga in principal provincia Kent de Londra. Altele au devenit metrou asa cum este cazul unei parti din District line.
Cam degeaba scrie pe stalp ca vine la 10 minute, daca eu stau 30 sa vina cate 2-3 deodata.

Dar sa revenim la zilele noastre, unde ochiul curios al turistului mirat si coplesit nu surprinde ceea ce se intampla sub suprafata. Principala stire care ne afecteaza pe toti, pe mine inclusiv, este scumpirea aberanta cu cel puitn 8% a tarifelor incepand de la anul (ultima scumpire a fost cu 10% in ianuarie 2011). In contextul unei economii, care nu misca mai deloc si in contextul unor masuri de austeritate destul de serioase, aceasta scumpire vine ca o povara in plus pe spinarea calatorului. Cei mai afectati vor fi, bineinteles, cei care stau cat mai departe de centrul Londrei, i.e., zonele 4-6. Pentru acestia, costul anual de transport va creste in medie cu pana la £200. Primarul sugubat si speriat de o noua campanie electorala, Boris Johnson, a incercat sa justifice aceste scumpiri prin vastele lucrari de imbunatatire, interminabile (n.a.), atit de necesare cresterii exponentiale de cerere care va avea loc la anul, pe timpul Olimpiadei. Acum, daca ma intrebati pe mine, cine i-a pus sa se inscrie cu Olimpiada la anul? Pe de alta parte, trag nadejdea ca isi vor scoate banii, desi ceva imi spune, ca nu! Oricum, eu voi plati cu £8-£10 pe luna mai mult pentru abonamentul pe luna, zonele 1-2.
De ce totusi lumea este nemultumita? Pai este nemultumita, pentru ca TfL a scos de pe metrou profituri imense anul trecut. Unde se duc banii aceia, in conditiile in care se preconizeaza concedieri serioase? Unde se duc banii furati legal cu systemul Oyster, prin amenzi aberante si greseli de tarifare? De ce nu se taie beneficiile tepene si transformate in afaceri ale angajatilor TfL? Pentru ce platesc mai scump, ca atunci cand da 1cm de zapada sa inghet de frig intr-o paralizie generala a TfL? La toate aceste intrebari raspunsul este ca o placa stricata de pe vremea lui Nicolae: trebuie scumpit ca noi construim viitorul transportului londonez...
Urmarind firul ultimei propozitii, continua inchiderile de tronsoane de metrou pentru lucrari de imbunatatire. Culmea insa, cea mai afectata ramine tot Jubilee line, a carei intarziere de peste 2 ani a lucrarilor nu se mai termina, al carei sistem de semnalizare tot crapa, dar in fiecare zi ni se spune ca e mai bun. Si Northern line se inchide pentru o perioada de timp pentru schimbarea sinelor, in principal. Se fac si multe lucrari de inlocuire a scarilor rulante (mi-aduc aminte ce suparati erau bucurestenii cand se intampla la ei asta!).
Poate cel mai bun rezultat recent este acela al desavarsirii lucrarilor la Stratford, unde s-a deschis o noua gara Stratford Intl, cu noi terminale, reconfigurari, etc. Astfel si lucrarile la DLR s-au definitivat. DLR-ul deocamdata functioneaza cel mai bine!!!
In urma ideilor de modernizare care determina toata vanzoleala aferenta a TfL, pe linia 25 s-au reintrodus autobuzele cu etaj, in locul bendy bus-urilor (autobuze articulate). Acestea sunt noi, Volvo, cu tehnologie foarte moderna, hibrida si cred ca si pe gaze. Masura se inscrie intr-o promisiune pe care B. Johnson a facut-o in campania precedenta, cum ca va elimina din Londra, tot ce inseamna autobuz ariculat. Motivatia este faptul ca pe acestea blatul este foarte puternic, deoarece accesul nu se face obligatoriu pe la sofer, ci peste tot (ca la noi!). Or, ma gandesc eu, pe o linie ca 436 din Paddington pana in Lewisham, unde de obicei e foarte intuneric Wink din 1000 de calatori valideaza 100, exista o problema. Bineinteles ca asta vine si ca o compensare la ce spuneam mai sus despre tarife.
Si ca sa revin la tarife, si trenurile in toata Anglia, cel putin, se vor scumpi de la anul cu pana la 30%. La supararea lumii, secretarul de transport din guvern, Philip Hammond, a zis (cica umor britanic): pai trenurile sunt pentru englezii seriosi si cu bani, ce sa-i faci Very Happy Omul nu e departe de realitate, tara asta avand cele mai scumpe tarife la calataria cu trenul. Niciodata nu am inteles de ce, dar asta e! Oricum serviciile nu vor creste mult de acesti bani, tot pe niste trenuri de tip pendolino ne vor pune, tot cu viteza normala.
Si ca sa raminem in sfera feroviara, revenim la metrou si la... mita! Asa a caracterizat un ziar londonez masura London Underground de a plati pe conductorii de metrou cu £1200 in plus pe timpul jocurilor olimpice. Motivatia platii a fost: nu vrem sa le dea prin cap sa faca vreo greva!!! Deci li se dau £1200 ca sa isi faca treaba normal!? Nu le ajunge salariul de £45.000/annum? Mai mult, un tip care a negociat cu sindicatele (arde-le-ar focu all over the world, scuzati!!) a zis, iar cu umor britanic: pai ce sa facem? le dadeam si blanuri pentru neveste daca cereau, numai sa stea la munca! Very Happy Adunati dvs. textul asta cu ceea ce am zis despre scumpiri si vedeti ce iese.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Sep 2011 16:16:41    Titlul subiectului: 148857

Ca tot am vazut aici postata o intrebare, gen "Ce faci cu sistemul electronic, daca calatorul e grabit sau are un milion de alte chestii la care trebuie sa fie atent, de ce sa mai stie si ce sa faca atunci cand calatoreste cu transportul public?", m-am gandit sa va spun care sunt rezultatele unui studiu pe 775 insi, cu privire la cat sunt de informati despre titlurile de calatorie pe calea ferata. Rezultatul a fost dezastruos, calatorii au zis ca nu inteleg deloc sistemul de reduceri daca rezervi in avans, nu inteleg sistemul combinat cu perioade de vacante, sau cel referitor la diverse promotii. Acestia, mai mult sau mai putin, sunt victime ale platii unor bilete mai scump decat daca ar pierde ceva timp sa se informeze. Acelasi studiu a evidentiat si cele mai stupide scuze ale calatorilor fraudulosi, care nu sunt deloc putini. Acestea erau gen: sunt foarte grabit si nu ma intereseaza biletele voastre, ce-i ala un bilet?, dumneata stii cine sunt eu?, etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Oct 2011 20:25:04    Titlul subiectului: 149150

Mare haos duminica asta in Londra! Nu stiu exact daca din cauza vremii foarte frumoase (30 grade) sau asa o fi in fiecare simbata!
Un trafic foarte foarte aglomerat, autobuze care nu veneau, sau veneau cu mare intarziere. De fapt asta e cam la ordinea zilei, cel putin in Centrul Londrei. Autobuzele vin in pachete, sau nu vin, si daca vin au trasee scurtate!
Mai mult azi a fost si o zi nimerita cu tot felul de lucrari pe la trenuri si DLR. Problema e ca in afara de informatiile online, in rest mai nimic! Si asa te trezeai in gara cu pricina cu o serie de angajati urland la tine ca e inchis si ca sa incerci altceva. Va dati seama ce tensiuni intre calatorii nemultumiti si/sau foarte sfatosi, cu o gramada de solutii cum sa fie mai bine pentru managerul garii (exact ca p-aci pe forum Very Happy) si angajatii respectivi, satui sa repete aceleasi propozitii la infinit.

O cauza din ce in ce mai intalnita pentru problemele care apar in serviciile de transport feroviar, este cea a furtului de cabluri! Cam o data pe saptamina apare cate o mare problema de trafic, cauzata de furturi nocturne de cabluri de cupru. Se pare ca criza a saltat preturile la cupru pe piata neagra si pe piata reciclatorilor. Nu cred ca sunt de-ai nostri, pentru ca ar fi vuit ziarele despre asta. Oricum, se discuta tot felul de solutii, mai ales ce sa faca Politia Transporturilor, care e cam neputincioasa, in ultimul timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Oct 2011 12:15:25    Titlul subiectului: 149214

As mai povesti un pic despre sistemul Oyster. Nu e asa de perfect cum s-ar crede. Aceleasi probleme ale amenzilor date aiurea sau ale unui furt public facut pe fata, dau bataie de cap calatorilor, eu fiind unul dintre acestia. Este vorba despre intrarea si iesirea imediata dintr-o statie de metrou. De exemplu ieri, am vrut sa intru pe peronul de la Victoria pe partea de vest a District line. Din cauza unei inundatii, peronul respectiv era inchis, fiind vreo 10-15 insi care voiam sa iesim. Evident, nu am putut iesi, pentru ca as lua amenda! Am vorbit cu asistentul de la turnicheti si mi-a zis ca nu stie ce sa faca, ca sa merg pe partea ailalta in directia opusa o statie si sa trec acolo si sa iau metroul indarat! O adevarata complicatie, avand in vedere ca eu voiam sa iau autobuzul de acolo ca sa evit toata tevatura asta.
De fapt, unde apare buba si mai mare? Culmea, la sistemul de informare a calatorilor, care se spune ca e unul din cele mai bune din lume. O fi, dar nu cand trebuie! Pasamite, nu aveau un panou cu carioca pe care sa scrie la o distanta considerabila, ca metroul Westbound este inchis? Situatia nu este singulara. In week-end, statia de tren Lewisham a fost inchisa pentru lucrari. Mai mult, DLR-ul la Bank era si el inchis, fiind deviat spre Stratford si Woolwich Arsenal. Deoarece toata informarea se facea pe minunatele panouri din interiorul statiei, era un flux imens de oameni care intrau nu isi dadeau seama ce se petrece, aflau si apoi voiau sa iasa grabiti, sa puna intrebari etc. Nu era mai simplu un banal panou cu hartie scrisa cu marker care sa spuna care e problema de la intrare? Chiar asa recomanda o doamna unui tip de la gara care urla la lume foarte nervos.
Ca tot a venit vorba de week-end, un haos total. Londra a fost un fel de DN1 al tarii Very Happy. Plin de masini, autobuze pline, intarziate si cu trasee injumatatite, calatori nervosi si lipsiti de rabdare. Pe scurt, mie mi-a luat duminica sa merg la munca ceva gen 1h45min. Dezastru! Nici pe sosele nu a fost mai bine, de exemplu, un coleg a facut Londra - Oxford in 4h (drum de 1h)!!!
Nu-i nimic, de saptamina asta incolo vine frigul si zapada, alt haos asteptat cu drag Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Oct 2011 18:46:59    Titlul subiectului: 149693

Din decembrie se inchide ramura Kensington Olympia a District Line, pe timpul zilelor lucratoare. Rezultatul vine in urma unei consultari cu 18000 de calatori si de afaceri care vor fi afectate. Totusi se pastreaza serviciul prestat la sfarsit de saptamina.

TfL introduce un sistem de informare pentru toate cele 19.500 de statii ale Londrei. Online sau printr-un sms se poate afla cand vine autobuzul pe care vrei sa il iei. Sistemul este inca in lucru, iar la final se va face si o aplicatie pentru telefoanele destepte.

Se lucreaza intens pe District Line pentru renovarea completa a dotarilor si a caii de rulare. Linia este de la 1940, iar echipamentul contine multe elemente de la sfarsitul secolului 19. Cand se vor termina toate astea (cand?) londonezii vor avea parte si de trenuri cu aer conditionat (introduse treptat de la anul).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Oct 2011 13:06:33    Titlul subiectului: 149759

Circulatia cu metroul a fost serios perturbata atit fizic cat si psihic pe Bakerloo line. O bataie sangeroasa cu cutite si urmariri a avut loc ieri intre cativa tineri, blocand linia mai bine de cateva ore. Unul dintre ei a fost grav ranit si a reusit sa scape de celalalt la Paddington, de unde a si fost preluat de politie si de ambulanta.

Ca tot a venit vorba despre sanatate si probleme in metrou, am vazut pe mai toate trenurile de pe District line (o fi probabil si prin restul) o campanie care le spune calatorilor ca daca se simt rau sa ceara ajutorul angajatilor din statii si sa evite pe cat posibil trasul semnalului de alarma intre statii. Problema este unde ii vom gasi pe acei angajati, dat fiind ca se fac concedieri masive, tocmai in randul acestora.

Acum doua seri, LES erau foarte revoltati de solutia propusa de TfL pentru problema fluxului imens de lume de pe timpul JO, pe Jubilee line. Va reamintesc, Jubilee line este cea mai noua linie de metrou londonez, dar cea mai slaba si cea mai proasta ca functionare. Asadar, solutia propusa de TfL pentru calatorii care vor sa ajunga la Stratford din Centru cu J. line este: NU O FOLOSITI in numar mare Laughing Laughing Laughing Este exact cam ce fac autoritatile la noi cand in loc sa largeasca DN1 sau sa termine cumva autostrada pe V. Prahovei, ne spun 'nu folositi DN1' luati-o prin alta parte, ocoliti, schimbati, etc. Ceva de genul asta zice si TfL, asta dupa ce 'medicii' care conduc metroul primesc 20% marire de salariu si 'mita' legala inca £1200 la salariu pe timpul JO... Au dat tot felul de solutii cu schimbari pe nu-stiu-unde...

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23999638-tfls-plan-to-beat-jubilee-line-misery-dont-use-it.do

Citat:

TfL's plan to beat Jubilee line misery: Don't use it

Matthew Beard, Olympics Editor
18 Oct 2011

Transport chiefs have devised a plan to prevent the Tube's most notorious line causing chaos during the Olympics - they are telling ticket holders not to use it.

Transport for London will instruct spectators to get off the Jubilee line even if their train is heading directly to Stratford for the Olympic Park.

For example, passengers boarding at St John's Wood, near the Lord's archery event, will be told to change at Bond Street for the Central line to Stratford.

Transport for London will use Tannoys and official transport advice to get visitors to switch, though they admit regular commuters will not follow the advice. The move is intended to take the pressure off the Jubilee line between Westminster and Stratford.

TfL wants it to be used by commuters heading for work at Canary Wharf with other passengers switching to the Central line. Commissioner Peter Hendy said it was a "positive" strategy to make more room for commuters.

TfL has also identified Paddington as a major potential congestion spot for rail passengers and arrivals from Heathrow. TfL will advise those travellers to leave the station and walk to Lancaster Gate.

TfL director of Games transport Mark Evers said: "It is essential we seek to spread spectator journeys as evenly as possible across transport routes serving the Park. The spectator journey planner is designed to help us achieve that spread."


Si ca sa incheiem pesimist, adica realist intr-un fel Very HappyVery Happy

Citat:

Yet more Tube misery as two lines hit by severe delays

21 Oct 2011

London Underground travellers endured yet another miserable journey to work today.

There were severe delays on the Piccadilly line and services had to be suspended on a section of the Metropolitan line.

The problems particularly hit passengers coming into London from the west and north-west of the capital.

Disruption to morning rush-hour services has become almost a daily occurrence, raising fears as to how the system will work during next summer's Olympics.

There were also rush-hour main line difficulties for passengers travelling with the First Capital Connect train company after electrical supply problems caused disruption between Crews Hill and Hertford North to the north of London.

Trains between Alexandra Palace and Stevenage via Hertford North suffered delays.

Bob Crow, general secretary of the RMT transport union, said today: "The Tube crisis of failing fleet and signals gets worse by the day and this cuts-led chaos cannot go on through to the Olympics.

"It is time for Boris Johnson to cut the waffle and the posturing and sort this mess out."

Nigel Holness, London Underground's network services director, said: "We apologise to passengers on the Circle, Metropolitan and Hammersmith & City lines who were affected for a period of this morning by a defective train at Great Portland Street - an area of track where those lines run together.

"As soon as the problem arose we despatched specialist engineers to the scene and worked flat out to restore services as soon as possible."


Cam zilnic se intampla astea. Ma intreb ce injuraturi si mizerii am fi zis noi despre noi daca era asta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2011 17:14:25    Titlul subiectului: 149876

O recenta dezvaluire face furori printre calatorii cu metroul londonez. LES a scos la iveala niste documente potrivit carora pana in 2021 marea parte a metroului va deveni automata, adica fara conductor, fara angajati de paza si protectie pe peroane, doar cu un operator care se va ocupa de pasageri. Ideea vrea sa urmeze povestea de succes a DLR-ului. Mai intai va pun cateva link-uri si apoi fac si eu niste comentarii, desi probabil nu ma va prinde 2021 ca un om stabilit pe plaiurile londoneze.

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-24001525-leaked-report-sparks-tube-job-loss-fears.do

Citat:

Tube job fears: A leaked report raised the prospects of 1,500 job losses
Driverless trains on the Tube by 2021
Dick Murray, Transport Correspondent
24 Oct 2011

Comment: Changes have huge safety implications

Driverless Tube trains could operate across the network within 10 years, secret documents seen by the Standard reveal today.

The Transport for London paper also raises the prospect that almost every passenger will pay for their journeys using their bank card instead of Oyster.

The move would mean mass ticket office closures and the loss of more than 1,500 jobs. The Operational Strategy Discussion Paper says £2 billion could be saved by 2018.

It reveals bosses are considering trains that are fully automatic and staffed by an attendant instead of a driver under the biggest overhaul ever of the Tube.

London Underground managing director Mike Brown said no decisions have been taken but added: "Like all organisation LU must adapt and embrace change."

The document was leaked by the RMT union. Its leader Bob Crow described the plans as a "blueprint for jobs and safety carnage".

He warned that driverless trains and station staff cuts "would leave passengers stranded in tunnels with no means of evacuation" and would turn the platforms and stations into a "paradise" for muggers and vandals.

Mr Crow pledged to join forces with other unions and launch a campaign "to ensure that this document and its proposals are consigned to the dustbin of history".

Driverless trains have been hinted at by Boris Johnson but today's report by Tube management is the most definite indication that it is being considered.

Written in July, it states: "Over the next decade the introduction of automatic train control across the network will radically change the role of the train operator (driver) from traditional manual operation.

Increasingly train drivers willnot be required to drive trains in the traditional manner ... " The new generation of trains will "prepare themselves for service - even to the extent of arriving from depots unaided, perhaps eventually operating in certain areas without staff on board".

The Central, Victoria and Jubilee lines already run in semi-automatic role and little practical change is needed to operate without a driver.

The document suggests all but 30 of the 258 ticket offices would close. Only the larger inner-London offices would remain, and they would be turned into travel information centres. Tickets will instead be purchased from machines or fares paid electronically via bank card - the Oyster card would disappear.

The majority of passengers will be encouraged to use the "wave and pay" scheme currently undergoing trials where a bank card is used in place of Oyster.

Changes across the entire system will begin within the year with most taking place between 2013 and 2016.

"This plan shows how the LU operational model will evolve to meet the changes of the next decade," the report says. "This plan delivers taxpayer value through a significant reduction of the cost of operations." Mr Brown said: "The Tube is now carrying 1.1 billion passengers a year.

"Londoners want a modern, safe, economical and efficient Underground. This discussion paper contains some suggestions as to how that might be achieved."

Caroline Pidgeon, leader of the London Assembly Lib-Dem group and the transport committee said: "These plans will worry passengers if they involve the closure of ticket offices.

"Ticket offices don't just sell tickets, they are a very visible source of help and advice and help make passengers feel safer. The Tube needs to modernise, but it can't be at the expense of passenger safety."


What the commuters say
Clare Connell, 30, consultant
"Driverless trains are a fantastic idea. I think Tube drivers are the most overpaid people in London."

Quinton Hill-Lines, 40, property consultant
"Anything that makes things better and more efficient is welcome."

Carla Lewis, 27, recruitment consultant
"I am totally behind anything that would make London transport quicker than it already is."

Ori Bogaire, 46, management consultant
"I think this is an excellent idea, efficiency and effectiveness are necessary. We can put savings to good use."


http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-24001726-how-driverless-trains-could-become-a-reality.do

Citat:

How driverless trains could become a reality
Dick Murray, Transport Correspondent
24 Oct 2011

The plans revealed today represent the biggest and most radical changes in the Tube's 100 year history.

They will affect every passenger and each one of London Underground's (LU) 19,000 staff and represent completely new thinking about how the network is operated and managed.

Even the ill-fated public private partnership (PPP), under which huge sections of the Tube were hived off to the private sector on 30 year leases, was not as significant as the changes now proposed.

Under these plans - billed as "blue sky" thinking - the dominant power of the unions would be drastically reduced, a move certain to be welcomed by prime minister David Cameron and mayor Boris Johnson, not to mention passengers.

The transport unions - and the Tube unions particularly - are among the very few left still holding industrial muscle.

The Tube's 3,200 train drivers belong to two unions, Aslef and the RMT. When they strike, as has been demonstrated on numerous occasions, the Tube comes to a complete stop.

Removing the driver would also would remove that threat - or at least part of the strike threat.
So-called "driverless" trains - just like those on the DLR - would be controlled by signal operators.

And the fact is, they could easily operate on the Tube. The Jubilee, Central and Victoria line trains already run in semi-automatic mode.

Very little adjustment would be needed to make them - and other new stock - fully automatic.
These new trains don't use conventional red, green and amber signals.

Instead, on-board computers link up with sensors along the track. All speed limits, braking levels and the distance from the train in front are controlled by signal headquarters.

On the Jubilee line the driver ensures the safe operation of the doors and is there to deal with any emergency or operation issue. Trains can be switched back into driver control if required.

However, the driver also provides a key safety requirement - as demonstrated during the 7/7 terrorist attacks on the Tube as drivers helped save lives and rescue those trapped.

The report talks of drivers becoming more passenger focused - to attend to passengers, checking tickets and the like, rather than just being in the cab.

But the report goes further - in the longer term it proposes trains without any staff at all. That is very different in terms of safety.

Massive safety implications have to be considered - two trains stranded in a tunnel contain upwards of 1,600 people. Having enough staff for safe evacuation should still be top priority.

This report is the most dramatic I have ever read, and not every single on of its proposals wll be carried out. But make no mistake, major change is on the way. This will form a huge part of the next year's Mayoral election.


As comenta cam asa. Masura e clar o metoda de intimidare a sindicatelor, care si-au luat nasul la purtare, chiar si dupa ce au primit majorari nesimtite ale veniturilor conductorilor de trenuri (vezi si articolele). Discutiile despre siguranta si buna desfasurare a serviciilor sunt lasate in plan secundar, desi acestea sunt primordiale.
Doi la mana, comparatia cu DLR-ul este absolut nefondata, dupa parerea mea! DLR-ul este un sistem care se intinde pe distante mici, cu o retea relativ simpla, si nu foarte lunga, cu trenuri mici si bazate pe alte tehnologii. Se spune ca trenurile deja merg in regim semi-automat. Da asa e, si tocmai aceste sisteme automate cedeaza zilnic!!! Chiar si sistemul ultra-modern de pe Jubilee line, care si acum da mari batai de cap inginerilor, dar mai ales calatorilor. A costat zeci de milioane de lire sterline si pica zilnic! Incerc sa imi imaginez astfel de situatii in momentul in care trenurile vor fi automate...
Atentie, nu ma intelegeti gresit, nu sunt impotriva tehnologiei, sunt impotriva lucrului facut la repezeala si pentru scopuri meschine! Adica, mai intai sa termine cu upgrade-ul metroului, COMPLET si abia apoi sa se puna problema experimentelor de tip DLR!

Ca tot am vorbit de DLR, el merge ca de obicei impecabil! Totusi o situatie este interesanta si as vrea sa ma gandesc ce ar produce intre calatorii mei conationali daca ar fi aplicata in Romania. Ca de obicei as fi curios de reactiile 'specialistilor' (evident nu ma refer la radicalistii care vor troleu in loc de metrou). Ma refer la faptul ca de vreo doi ani s-a introdus serviciul cu cate trei vagoane pe anumite ramuri ale DLR. Numai ca nu toate peroanele au fost adaptate la schimbare, adica trenul e mai lung decat statia Smile. Cum a fost rezolvata problema? Calatorii sunt rugati la ca la primul vagon sa nu foloseasca primele 2 seturi de usi (din 4), iar la coada trenului, la ultimul vagon sa nu foloseasca ultimele 2 seturi de usi (din 4)...
Oricum, lumea e obijnuita si lucrurile se desfasoara cu normalitate, fara prea multe emisiuni la Realitatea sau haznaua Antena 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Oct 2011 14:37:49    Titlul subiectului: 149908

Se tot zice prin majoritatea subiectelor ca "vai de mine, ce merg ceas autobuzele prin vestul ala civilizat"... Pai sa vedem ca m cum stau lucrurile cand lasi aparatul de fotografiat jos si platesti abonament pe bune: Din cauza unui trafic absolut oribil, orarele in majoritatea lor nu sunt respectate, iar acele povesti cu vine la 4-6 minute, ramin doar la stadiul de simple povesti. Cum iti dai seama? Pai foarte simplu, te uiti la liniile cu program fixat (adica ca la Brasov, sa zicem) si vezi ca autobuzul ori nu vine, ori intarzie, ori sare cursa!
Cea mai amuzanta situatie s-a petrecut acum cateva zile cand trebuia sa ajung foarte repede la aeroportul Stansted. Voiam sa iau autocarul de 18:15 de la Stratford. Autocarul a intarziat un neverosimil 25 minute, avand in vedere ca are orarul la 30 minute. Intrebandu-l pe sofer ce s-a intamplat, raspunsul lui m-a lasat blocat. Cica, intarzierile astea sunt normale, iar graficele afisate sunt absolut nerealiste. Si ca sa fiu mai atent ca asta e situatia si nu are ce sa ii faca! Halal civilizatie si corectitudine!!

LE am facut o reclamatie la National Express pe tema asta, astept raspunsul

Citat:
To Whom It May Concern,

Dear Sir/Madam,

My name is Tudor Ionescu and I am a frequent customer of the National Express Coach services, especially those to and from Stansted Airport. I live and work in London, but I also travel a lot!
I would like to inform you about a situation that has been taking place for a while at the Stratford standpoind of the line A9. Over there a timetable is displayed with the departure hours. During day-time they are always missed by 20-25 minutes delays. For instance, last Saturday, I was keen on catching the 1815 service to Stansted. The bus ran 20 minutes late!! I asked the driver what the problem was and he calmly told me, that at these hours the delays are a regular occurrence and the displayed timetables are fairly unrealistic! If this is the case, please do something about it!! An airport carriage service is really important and must run sharply, since people have flights to catch or family and friends to fetch. Such delays may brutally spoil plans to travel to and from the (Stansted) airport.
Another issue is the stop at Stratford. It is a highly improper coach stop with people running on the walk, trying to get to the Stratford station or the local bus services. There is also the matter of the cabbies and other cars illegally stopping there, hindering the arrival and the departure of the coaches. Please notify the proper authorities to have a look into this matter.

Thank you for listening!

Kind regards,
T*******
********
***********
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2011 14:12:30    Titlul subiectului: 150033

Fiindca se aproprie Halloween, am gasit ceva foarte interesant!! Povestile si intamplarile cu fantome din metroul londonez!

http://www.ghost-story.co.uk/stories/londonundergoundghosts.html

Acum ma intreb daca fantomele fac o bataie de joc din sistemul de semnalizare de pe Jubilee line sau strica constant trenurile de pe Victoria line sau il mai imping pe cate unu pe sub sine Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Noi 2012 19:41:37    Titlul subiectului: 160589

Am citit de curind in ziare ca Londra isi va mari flota de autobuze hibride si mai mult, isi va incepe formarea unei flote de autobuze electrice care vor fi incarcate peste noapte. Se pare ca masinile vor fi produse in China sau in Turcia. Costul ar fi pe undeva pe la £220.000/buc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2012 12:21:15    Titlul subiectului: 161081

O parte din autobuzele surprinse cu ocazia ultimei vizite la Londra:


9404-P1440832.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.42 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

9404-P1440832.jpg



9426-P1440911.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.87 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

9426-P1440911.jpg



9533-P1440852.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.29 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

9533-P1440852.jpg



ADH8-P1440821.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.17 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

ADH8-P1440821.jpg



DML44050-P1440824.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.06 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

DML44050-P1440824.jpg



DML44050-P1440825.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.1 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

DML44050-P1440825.jpg



I7554-P1440816.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.42 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

I7554-P1440816.jpg



I7755-P1440754.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.39 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

I7755-P1440754.jpg



I7818-P1440755.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.06 kb
 Vizualizat:  de 9945 ori

I7818-P1440755.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2012 12:22:48    Titlul subiectului: 161082

Un alt set de poze:


I7944-P1440759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.08 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

I7944-P1440759.jpg



I7944-P1440760.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.5 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

I7944-P1440760.jpg



LX12AZL-100_2970.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.33 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

LX12AZL-100_2970.jpg



SE115-P1440259.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.04 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

SE115-P1440259.jpg



SE116-P1440258.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.27 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

SE116-P1440258.jpg



SLA34-P1440842.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.54 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

SLA34-P1440842.jpg



SLE23-P1440951.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.32 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

SLE23-P1440951.jpg



SOC4-P1440756.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.93 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

SOC4-P1440756.jpg



SOC8-P1440802.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.04 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

SOC8-P1440802.jpg



SP000-P1440926.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.8 kb
 Vizualizat:  de 9943 ori

SP000-P1440926.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2012 12:24:55    Titlul subiectului: 161083

Alte poze:


SP38-P1440856.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.89 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

SP38-P1440856.jpg



SP113-P1440836.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.4 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

SP113-P1440836.jpg



SP133-P1440818.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.85 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

SP133-P1440818.jpg



T21-P1440798.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.8 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

T21-P1440798.jpg



T21-P1440799.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.61 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

T21-P1440799.jpg



VL4-P1440835.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.48 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

VL4-P1440835.jpg



VLE17-P1440831.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.78 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

VLE17-P1440831.jpg



VNW32418-P1440886.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.04 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

VNW32418-P1440886.jpg



WH-P1440800.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.73 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

WH-P1440800.jpg



ZP1440758.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.9 kb
 Vizualizat:  de 9942 ori

ZP1440758.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 19 Dec 2012 12:39:29    Titlul subiectului: 161084

In prima poza, traficul aglomerat de la orele serii in centru... ideal insa pentru poze, daca prinzi un pic mai multa lumina... Rolling Eyes
In poza 2, "statii" pentru inchiriat biciclete, la ei bicicletele sunt asimilate transportului public, indicatorul fiind identic cu cel utilizat si la restul mijloacelor de transport, diferind doar culoarea.
In poza 3 vedem unul din autobuzele care leaga Aeroportul Luton cu statia de tren Luton Airport Parkway.
Apoi autobuze ale companiei Ensgin.



1-AUTOBUZE-DSC01675.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.33 kb
 Vizualizat:  de 9941 ori

1-AUTOBUZE-DSC01675.jpg



2-BICICLETE-21112012986.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.38 kb
 Vizualizat:  de 9941 ori

2-BICICLETE-21112012986.jpg



10181-P1440957.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.54 kb
 Vizualizat:  de 9941 ori

10181-P1440957.jpg



104-P1440786.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.3 kb
 Vizualizat:  de 9941 ori

104-P1440786.jpg



104-P1440787.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.37 kb
 Vizualizat:  de 9941 ori

104-P1440787.jpg



192-P1440780.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.07 kb
 Vizualizat:  de 9941 ori

192-P1440780.jpg



195-P1440782.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.45 kb
 Vizualizat:  de 9941 ori

195-P1440782.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2012 10:52:35    Titlul subiectului: 161300

Cateva abonamente de 1 zi, teoretic OFF-PEAK, insa am mers cu ele la orice ora fara vreo restrictie.
Desi au acelasi pret si aceleasi facilitati, ele difera ca aspect, functie de locul de unde au fost achizitionate, de la automatele din reteaua DLR sau Underground.



06a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.84 kb
 Vizualizat:  de 9867 ori

06a.jpg



06b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.82 kb
 Vizualizat:  de 9867 ori

06b.jpg



06c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.46 kb
 Vizualizat:  de 9867 ori

06c.jpg



07a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.19 kb
 Vizualizat:  de 9867 ori

07a.jpg



07b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.83 kb
 Vizualizat:  de 9867 ori

07b.jpg



07c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.29 kb
 Vizualizat:  de 9867 ori

07c.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2012 13:05:50    Titlul subiectului: 161313

Tine mai mult de ora cand le achizitionezi, nu de orele la care circuli. E mai complicat si destul de confuz, dar ne descurcam.
De la anu se scumpesc serios trenurile, rezultand automat in scumpirea teapana a tuturor biletelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2013 12:43:53    Titlul subiectului: 161622

In parcul de distractii exista si ... "Lonfon fun Bus Tours", pentru distractia copiilor.


lDSC01703.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.07 kb
 Vizualizat:  de 9735 ori

lDSC01703.jpg



lDSC01704.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.7 kb
 Vizualizat:  de 9735 ori

lDSC01704.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
akumenos



Data înscrierii: 25/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2018
Mesaje: 4
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 03 Apr 2013 17:23:37    Titlul subiectului: 163809

Daca iti iei travelcard metrou sa zicem pe zonele 1-3 e valabil pe toate liniile de autobuz?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Apr 2013 17:37:02    Titlul subiectului: 163898

Da, pe autobuz si pe tramvaiele din extremitatea sudica a orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Apr 2013 17:39:37    Titlul subiectului: 163899

In curind orasul va fi invadat de tot mai multe masini hibride... ca deja s-a ajuns la peste 500 de astfel de masini pe strazile Londrei. Chiar is la mine in estul salbatic, multe dintre autobuzele normale se primenesc cu variante noi hibride.
Strategia e clara, pana in 2020 toate autobuzele sa fie hibride sau electrice. Asa se gandeste in secolul 21, nu sa pui console si sa intinzi sarme...

Astazi s-au sarbatorit 2 milioane de calatori cu telegondola Emirates de la deschiderea ei cu ocazia impiadei de anul trecut. Cu toate astea, s-a spus de nuenmarate ori ca nu prea e profitabila, datorita traseului izolat care nu are nici un fel de valoare turistica sau de orice alta natura economica. De aceea se tot vorbeste despre o extindere substantiala de-a lungul Tamisei pana in centru, pentru ca da greutate acestui mijloc de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 15/Oct/2019
Mesaje: 195
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2013 14:19:01    Titlul subiectului: 163941

Mult mai profitabila deci, este telegondola din Mamaia, si din punct de vedere turistic cat si economic. Am mers cu ambele, si o spun nu din "patriotism local", ca cea din Mamaia este mai HAZLIE ! Am totusi simtul realitatii si-mi dau seama ca totusi Londra n-o compar cu nimic din Romania, dar la acest "mic capitol" numit telegondola, aveam pretentii mult mai mari de la supusii reginei !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Apr 2013 13:14:34    Titlul subiectului: 164067

Gresit virgile. Sunt supusii Emirului Laughing Laughing

Nu ai de ce sa fii supus sau sa fii rusinat. E o comparatie intre doua obiecte. Si eu cred ca la Mamaia trebuie sa fie frumos cu chestia aia, desi nu am fost niciodata. Telegondola este un mijjloc de transport foarte viabil in secolul 21. Deci suntem pe acelasi plan, deci merita comparatia si dicutia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Nord Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community