Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Frecventele vehiculelor STB (RATB)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Sâm 10 Mar 2012 18:22:48    Titlul subiectului: 153977

In orele de varf 15 minute, in afara lor 30 de minute.
Asta in zi de lucru, ca in zilele de sarbatoare este de 30 minute in orele de varf. In afara lor, nu stiu.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2012 19:50:47    Titlul subiectului: 154443

Dimineata de dimineata, cand ma duc la Piata Romana (ora 6:30) vad acelasi spectacol. Eu l-am denumit "alaiul RATB-ist" Ce nu se vede in poza este ca la cealalta intersectie, cu o statie mai inainte de Romana, intre B-dul Dacia si Calea Dorobantilor) mai asteptau un autobuz de pe linia 133 si un troleu de pe linia 86. Zi de zi aceeasi situatie, mijloacele de transport in comun care trec pe bulevardul Dacia intre statia Mosilor si statia Piata Romana vin unul dupa altul (il includem aici si pe 135 care la un moment dat face stanga pe Polona si nu ajunge la Romana). De ce vin in coloana si nu se pot sincorniza intr-un fel sa vina cate un mijloc de tranport o data la 2-3 minute? Ele vin toate o data si apoi o pauza destul de lunga, iar apoi vin din nou toate o data. Cine pierde "alaiul RATB-ist" asteapta mult si bine in statie. Sa spunem ca in orele de varf, cand este un trafic destul de mare si intersectiile sunt semiblocate nu se poate asigura o succedare normala a vehiculelor RATB, dar in orele cand traficul este lejer cum ar fi dimineata sau seara? Fiindca voi ati putea spuna va dimineata ies vehiculele de la depou/garaj si intra pe traseu, dar seara? De ce avem acelasi "alai" si seara?


Captured 2012-3-23 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.36 kb
 Vizualizat:  de 10023 ori

Captured 2012-3-23 001.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 06/Feb/2020
Mesaje: 632
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Mar 2012 20:55:22    Titlul subiectului: 154446

Exemple de linii RATB care circula aproape intotdeauna "impreuna", din observatiile mele: 79 si 86; 70 si 92; 20 si 24; 40 si 56; 330 si 335 (s-a mentinut anomalia chiar si dupa schimbare); mai nou, 91 si 96...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 11/Ian/2020
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Mar 2012 22:48:05    Titlul subiectului: 154486

După mine, explicația este foarte simpla: vehiculele ajung să circule în "alai" sau în "comisie" datorită semafoarelor, care regularizează traficul în mod forțat și strică decalajul firesc existent la începutul curselor. Mai sunt si trecerile de pietoni, precum și anumite ambuteiaje apărute în unele locuri.
Varianta a doua, care poate fi socotită "delirantă" sau "paranoică" ar fi aceea că al doilea vehicul pleacă în mod intenționat la scurt timp după primul, șoferul dorind în felul acesta să-și protejeze mașina de aglomerație și eventuale stricăciuni. Și ar mai fi o ipoteză, că șoferii respectivi ar putea fi în înțelegere cu controlorii, în scopul de a le crea acestora condiții optime de desfășurare a activității (într-un vehicul plin nu se poate realiza efectiv controlul din motive obiective).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Mar 2012 22:52:48    Titlul subiectului: 154487

De acord, dar... eu am spus clar ca situatia se petrece dimineata. De exemplu la Piata Romana poti sa iti potrivesti ceasul, intre orele 6:30 si 6:31 vine intotdeauna acelasi "alai" format din 133 si doua troleibuze. Si azi a fost la fel ! Si autobuzele sau troleele nu sunt chiar asa pline inainte de 7 dimineata !
La ora 6 dupa masa am asteptat mai bine de un sfert de ora la Piata Romana dupa troleibuze, sens spre Monilor, si nu a venit nimic. La fel si pe celelalt sens. Intr-un final ce credeti: doua trolee, unul dupa altul.
Intrebarea ramane, de ce dimineata, cand este orasul liber, exista aceste anomalii in frecventa vehiculelor RATB ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2019
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2012 16:01:17    Titlul subiectului: 154499

Nu opresc in statii si se ajung din urma, foarte simplu
Gandeste-te ca in statii se pierd nitele secunde timp in care cel din fata poate lua un avans destul de maricel ca distanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Noi 2012 21:24:14    Titlul subiectului: 160719

Desi pozele sunt facute la Piata Romana, miercurea trecuta la ora 18:30, ei bine, cele doua troleibuze de pe linia 86 au circula in tandem inca de la Vatra Luminoasa (pozele 1-3). Am cateva intrebari.
1. De ce am asteptat 25 de minute dupa 86 la Vatra Luminoasa ?
2. De ce au venit in tandem doua de 86 la Vatra Luminoasa, cand putea unul sa vina cu 10-12 minute mai devreme ?
3. Sa incerce RATB-ul ceva nou, cum ar fi "trenuletul de troleibuze" ? Laughing Laughing Laughing
Si de la Stadionul National pana la intersectia dintre Vatra Luminoasa si Mihai Bravu nu sunt decat patru statii, deci scuza traficului nu tine.
Cat de pline erau cele doua 86 care mergeau in tandem se vede in poza 4.



Dublu 86 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.4 kb
 Vizualizat:  de 9478 ori

Dublu 86 (1).jpg



Dublu 86 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.18 kb
 Vizualizat:  de 9478 ori

Dublu 86 (2).jpg



Dublu 86 (5).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.81 kb
 Vizualizat:  de 9478 ori

Dublu 86 (5).jpg



Dublu 86 (3).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.63 kb
 Vizualizat:  de 9478 ori

Dublu 86 (3).jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 09:23:54    Titlul subiectului: 161126

Normal ar fi trebuit puse intrebari la rATB. De cand e insa primar domn doctor, am observat ca nici macar la reclmatii/sesizari nu se mai obosesc sa raspunda....Aceste trenulete au aparut pe foarte multe linii, insa nesimtitilor din RATB putin le pasa de calatori....Ei unul, ca forma de protest pentru atitudinea pe care au adoptat-o, am renuntat sa mai cumpar abonament, la ce conditii ofera nu merita sa le dau vreun ban....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 11/Ian/2020
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 19:06:54    Titlul subiectului: 161144

Nu cred că aceasta e soluția. A nu plăti înseamnă a îngroșa rândurile pomanagiilor (de la un funcționar RATB am aflat că procentul acestora e de 85%!!). Bătaia de joc de la regia de transport continuă fără ca cineva să încerce vreo schimbare. Credeți că ar putea continua la infinit în felul acesta? Regia se îndreaptă cu pași repezi spre faliment, sperăm să se privatizeze măcar parțial, pe anumite trasee. Ar trebui să știm cu toții că lipsa de profit și subvențiile deșănțate de la primărie au ca rezultat stagnarea lucrărilor de investiții (achiziții de vehicule, lărgiri de străzi, crearea unor artere noi, pasaje subterane, reabilitarea canalelor vechi, extinderea semaforizării etc.). Iar rezultatul final este disconfortul pe care îl simțim permanent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Dec 2012 23:51:51    Titlul subiectului: 161235

Aventurierul a scris:
(de la un funcționar RATB am aflat că procentul acestora e de 85%!!).

Mi se pare complet neadevarat acest procent, si din proprie experienta e o aberatie....nici macar in vara, cand faceau razii saptamanal pe 117, cu oprire intre statii unde navalea o haita de controlori in masina, nu gaseau mai mult de 15% din calatori fara bilet/abonament...erau dati jos 5-10 calatori dintr-un autbuz aglomerat, la cele mai putin aglomerate nici macar atat, majoritatea aveau abonamente....imi inchipui ca pe alte linii considerate de RATB mai putin"rau famate" situatia nu poate fi mai rea....in plus, se poate verifica simplu, cerand la RATB o statistica cu nr de abonamente si bilete vandute si coroborarea ei cu capacitatea de transport pusa la dispozitie de RATB

Cat despre privatizare partiala , mi se pre cea mai proasta solutie......nu se va schimba deloc calitatea serviciilor, ba mai mult, va creste aglomeratia prin tendinta de a reduce costurile, si va avea loc si o fragmentare s sistemului de transport care, de bine de rau, e inca unitar in Bucuresti...daca s-ar face ca in alte tari, sa exsite o autoritate care sa gestioneze corect sistemulde transport indiferent de cei care presteaza serviciul si sa asigure un tarif unitar ar fi o solutie, la noi insa nu se va putea implementa asa ceva din cauza coruptiei din pacate.....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Dec 2012 00:14:39    Titlul subiectului: 161241

A iesit ca Evil or Very Mad reportajul. A vrut sa spuna ca 85 % isi platesc calatoria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 11/Ian/2020
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2012 21:41:20    Titlul subiectului: 161321

Trebuie să fac o precizare. În rândul celor care nu plătesc călătoria sunt incluse, pe lângă contravenienți și persoanele ”scutite” prin lege - în principal este vorba de pensionari. Chiar dacă se vor supăra pe mine, eu tot insist asupra faptului că nu este corect ca gratuitatea să fie acordată într-o asemenea proporție de masă și fără eliberarea efectivă a unui card de călătorie, într-un ”dolce far niente” . Problema e că în rândul scutiților sunt incluși și pensionarii ”de lux” cu pensii de 7-8 mii de lei, care ar putea fără nici o problemă să plătească 50 de lei pe lună. Valoarea de 85% a rezultat din faptul că vârstnicii abuzează de dreptul lor și călătoresc în exces, fără nici un fel de limită, deci procentul se referă la numărul estimat de călătorii totale și nu de pasageri neplătitori, care ar putea fi ceva mai mic. Este o situație degradantă în care a fost expusă generația bunicilor noștri, dar pe care aceștia și-o asumă de bunăvoie și fără remușcări, nedându-și seama că au creat o prăpastie în raport cu generația tânără, care și-a pierdut respectul pentru ei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Dec 2012 23:49:14    Titlul subiectului: 161322

Aventurierul a scris:
Valoarea de 85% a rezultat din faptul că vârstnicii abuzează de dreptul lor și călătoresc în exces

Adica cum calatoresc in exces ? Vrei sa spui ca imensa majoritate a pensionarilor pur si simplu se plimba fara nici o tinta precisa ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2012 01:07:51    Titlul subiectului: 161323

Da, asta vrea sa spuna si nu este foarte exagerat.
Repet, in mod normal ar trebui ca toti pensionarii sa beneficieze de 50% reducere la transportul in comun. Pentru cei cu pensii sub 700 lei sa zicem, reducerea poate creste la 60-70% pe baza unor criterii foarte bine stabilite. Gratuitatile sunt un fel de praf in ochi, pentru ca ele trebuie mai mereu recuperate prin mariri de taxe si impozite locale. Doar atunci cand s-o pune pe picioare transport gratuit pentru toti, nu va mai fi nici un fel de discriminare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2012 09:44:20    Titlul subiectului: 161325

Deplasandu-ma intr-o seara pe linia 331 in directia Piata Romana, am asistat la o discutie telefonica pe care o purta un pensionar cu o cunostinta, nimic interesant pana in momentul in care acesta ii spune persoanei cu care vorbea la telefon ca: am iesit sa ne facem plimbarea de seara ca de obicei. Pensionarul era insotit de nevasta lui.

Sunt de acord cu gratuitatea la pensionari, dar nu pentru cei care au pensii mari, peste 2000-3000 lei, si gratuitatea sa fie limitata printr-un card nominal cu 60 de calatorii/luna.

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Ian 2013 23:52:34    Titlul subiectului: 161515

Desi mijloacele de transport in comun circulau dupa program de duminica, fiind sarbatorile, sambata, dimineata la ora 6 am patit ceva inedit, pentru prima oara in ultimii ani, de cand plec la munte. Desi platesc abonament RATB pe toate liniile, sambata dimineata, la ora 6:20 am fost nevoit sa iau taxiul ca sa prind trenul R3001 spre munte. Cum a fost posibil asa ceva ? Am luat taxiul fiindca am asteptat ... 25 de minute, la Piata Gemeni, sensul de ducere spre Piata Romana, unul dintre cele trei mijloace de transport care merg la Gara de Nord si anume linia de autobuz 133 si liniile de troleibuze 79 si 86. Pe site-ul RATB-ului, frecventa corespunzatoare unei zile de duminica, pentru linia 133, pe intervalul orar 5-8 AM, este de un autobuz la 12 minute http://www.ratb.ro/v_bus_urban.php
Pe acelasi site RATB, frecventa pentru 86, pe acelasi interval orar este de un troleibuz la 19 minute, iar pentru linia 79 este de un troleibuz la 19 minute http://www.ratb.ro/v_troleibuz.php
Intrebarea mea pentru mai marii regiei este: de ce am asteptat 25 de minute in statie la Piata Gemeni, intre orele 5:55 si 6:20 si nu a sosit nici macar un singur mijloc de transport, din cele trei linii care ajung la Gara de Nord ? Singura linie pe care s-a respectat orarul a fost 135, in intervalul mentionat trecand doua autobuze inspre Floreasca !

Explicatia este una: cei de la depoul Vatra Luminoasa isi bat joc de noi. Soferii de la depoul de troleibuze Vatra Luminoasa ies in traseu cand au ei chef in zilele de sarbatoare ? Cand a iesit la traseu primul troleu ? Ora 7 dimineata cumva ? Iar soferii de la Autobaza Ferentari, unde este garata linia 133 cand ies pe traseu ? In intervalul orar de 25 de minute cat am asteptat in statie, nici pe celalalt sens nu au trecut dinspre Gara de Nord, 79, 86 sau 133 ci doar un 135 dinspre Floreasca. Ce afiseaza RATB pe site, referitor la intervale dintre doua mijloace de transport este la misto ?
Si in fine, eu platesc abonament pe o luna, ca sa merg la gara cu ... taxiul ?

Constat ca la RATB e "democratie", soferii ies in traseu cand vor si la ce ora vor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Mar 2013 18:28:49    Titlul subiectului: 163597

Cred ca pe site-ul RATB-ului este o greseala, nu se poata ca in timpul saptamanii, pe intervalele orare: 9-13, respectiv 13-18, frecventa tramvaielor de pe linia 55 sa fie de 30 de minute, in timp ce in week-end, tramvaiele sa vina mai des. De asemenea nu se poate ca tramvaiul de pe linia 46 sa vina mai des decat cel de pe linia 55. Pe acelasi interval orar, in zilele lucratoare, conform site-ului RATB, un 46 vine o data la 19 minute, intre orele 9 si 13, respectiv o data la 23 de minute, intre orele 13 si 18.

http://www.ratb.ro/v_tramvai.php



Tramvaiul 55.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.87 kb
 Vizualizat:  de 8796 ori

Tramvaiul 55.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Mar 2013 01:32:09    Titlul subiectului: 163721

folkfan a scris:
Exemple de linii RATB care circula aproape intotdeauna "impreuna", din observatiile mele: 79 si 86; 70 si 92; 20 si 24; 40 si 56; 330 si 335 (s-a mentinut anomalia chiar si dupa schimbare); mai nou, 91 si 96...

Nu inteleh de ce atata mirare...daca faceti o sesizare la RATB, veti fi lamuriti repede ca aceste grafice sunt facute de "specialistii" regiei (care probabil nu au urcat de multi ani intr-un vehicul RATB), de care sunt pline birourile, specialisti angajati fie pe pile, fie pe criterii politice... pentru acesti incompetenti e deja o mare relizare ca RATB inca mai fucntioneaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Apr 2013 13:48:40    Titlul subiectului: 163857

Ceea ce observ la capetele de linie, cum ar fi cel de la Granitul SA (Cora Pantelimon), unde sunt trei linii de tramvai, este ca acestea pleaca cam aiurea de la terminal. Trec 15 minute, unoori chiar mai mult, apoi pleaca 2 sau chiar trei tramvaie o data, sau la interval de 1-2 minute intre ele. Ceea ce nu prea este in regula. Primul se umple, apoi al doilea tramvai este mai gol. Pe portiunea comuna (pana la fostul Electroaparataj) unde circula cele trei linii de tramvai, normal ar fi ca tramvaiele sa plece de la capat la 6-7 minute, ca sa avem un interval constant intre ele, cu respectarea intervalului intre doua tramvaie de pe aceeasi linie. Asta ar fi teoria, insa cu practica cei de la RATB stau rau. Nu e de mirare ca intre CORA Pantelimon si fostul Electroaparataj calatorii au inceput sa prefere sa se imbulzeasca in autobuzul de pe linia 104. Care, vine mai des decat tramvaiele de pe liniile 14, 46 sau 55 si merge mai repede. Pe langa faptul ca este cam praf calea de rulare, tramvaiele vin si aiurea. Normal ca ajung sa circule mai mult goale pe Sos. Pantelimon.

Situatia este similara si la capatul de la Sf. Gheorghe, unde avem liniile 5, 16 si 21. Tramvaiele nu pleaca constant de acolo, nici macar cele de pe plinia 21. Pleaca 2 uneori chiar trei tramvaie de pe linia 21 la interval scurt intre ele, dupa care pauza. La fel si tramvaiele de pe liniile 5 si 16, in loc sa plece la distante egale intre ele, ca sa nu avem ambele tramvaie, unul dupa altul pe portiunea comuna de traseu (pana la Piata Gemeni) de cele mai multe ori ele pleaca unul dupa altul. Si............traficul mare nu e o scuza intotdeauna, am vazut aceste faze, seara in afara orelor de varf.

Asta este motivul pentru care unde avem mai multe trasee RATB pe acelasi bulevard, masinile/tramvaiele vin de multe ori in sistem "trenulet" si nu la intervale egale.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2019
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Apr 2013 22:34:20    Titlul subiectului: 163865

George_Catalin in alt topic a scris:
Cat despre graficele RATB-ului mai bine s-ar gandi sa faca niste programe macar pe site-ul lor cu orele de plecare de la capete L-V intre 21:00-00:00 si SD intre 20:00-21:00 nu poti sa stai in statie la noroc ca vine in 20 min.

Uite cum sta treaba cu graficele, de ce nu sunt facute ele.
Daca de la ora 20:00 iti pleaca un 86 de la Lia Manoliu si prinde aglomeratie pe traseu nu are cum la ora 21:25 sa fie la Dridu,
din cauza aglomeratiei nu o sa gasesti nici un grafic de plecare.
Nu o spun din auzite, tata lucreaza la RATB si am si vecini in bloc care lucreaza tot acolo.

guest a scris:
Asta este motivul pentru care unde avem mai multe trasee RATB pe acelasi bulevard, masinile/tramvaiele vin de multe ori in sistem "trenulet" si nu la intervale egale.

NU va suparati pe mine, traiti in Bucuresti???
Iesiti pe strada???
Nu prea cred.
Daca ati fi atenti la aglomeratia de pe traseul unui vehicul RATB ati gasi singuri problema de ce nu se respecta un interval intere vehicule.
SINGURUL care respecata intervalul este 41 pentru ca are cale separata de rulare, in rest circula cot la cot cu "bizonii" din trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 8863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 07:13:03    Titlul subiectului: 163867

Lasa balivernele. Ce aglomeratie la ora 20:00 ? Grafice nu sunt fiindca cei de la RATB sunt incompetenti, d-aia. Nu veni aici cu povesti invatate pe de rost. In privinta asta ma cert cu voi pana in panzele albe........ De ce nu sunt in statii afisate macar intervalul dintre doua vehicule ??? De ce nu sunt afisate la capetele de linii, ora la care pleaca mijlocul de transport in comun ? Iti zic eu de ce, unii de la RATB nu au ce cauta pe acolo !!!

costy92 a scris:
NU va suparati pe mine, traiti in Bucuresti???
Iesiti pe strada???

Ies in strada. Tu esti cu capul in nori. Nu ai raspuns la intrebare. De ce, cand sunt mai multe tramvaie la capat, pleaca aiurea ???
Nu va mai ascundeti incompetenta in spatele..........aglomeratiei. Ce aglomeratie este pe Sos. Pantelimon ??? Tu ai fost pe acolo zi de zi ? Eu merg zilnic pe acolo. Cand sunt 3-4 tramvaie la capat, de ce pleaca aiurea ? Cand sunt 8 tramvaie la capatul de la Sfantul Gheorghe de ce placa aiurea ?
Cine este cel care traieste intr-o realitate paralela ? Eu cred ca tu esti, si cei da la RATB (care te invata ce sa scrii pe forum).
Bine ati venit in............realitate............care pentru unii este dureroasa........

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 18:58:18    Titlul subiectului: 163880

Iar eu am specificat clar ca macar intre 20:00 si 00:00 sa existe programul mijloacelor RATB de la capete, pentru ca unele trasee in intervalul circula din 20 in 20 min, nu poti sa iesi in statie si sa stai la noroc uitandu-te la ceas sa vezi cand se fac cele 20 min de asteptare, macar de la capete, mijloacele astea trebuie sa circule si ele dupa un program nu cand vor soferi/vatamni sa plece pe traseu cate 2-3 odata. Cum ar fi sa stau la Baicului duminica cand are interval de 20 min si sa plece la 35 min 2 tbz pe 85 ?? Si ce mare aglomeratie in capitala dupa ora 20:00 ?? ca aglomeratia e dimineata nu si seara, nu si in week-end.

In 2008/2009 un an de zile am facut naveta de L-M cu 133 de la GDN la Hala Traian si am prins destule momente cand stateam in statie 2-3 minute sau 15-20 si veneau 2-3 masini odata. Iar cel mai rapid a scos 30 min si cel mai lent 45 min pe sectorul asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 21:52:37    Titlul subiectului: 163884

Nu are sens sa aperi incompetentii din RATB...daca tatal tau chiar lucreaza acolo, asta nu trebuie sa te supere adevarul (poate nu e totusi o persoana cu putere de decizie)....cel putin cei care iau decizii sunt niste incompetenti, nu au ce cauta acolo....sunt atatea situatii in care graficele sunt gacute fara cap, si in plus, nici alea nu se respecta-plecarille de la cap de linie a cate 2 vehicule pe aceeasi linie nu au absolut nici o justificare, indiferent de ce argumente aduci...in plus, sunt destule cazuri ca cel cu tramvaiele de pe Soseaua Pantelimon, iar daca le semnalezi la RATB iti raspund pompos ca "specialistii" lor (care nu cred ca merg vreodata cu transportul public) se pricep mai bine ca noi, fraierii de calatori care suntem inghesuiti zilnic sau lasati sa astepte prin statioi....in nici un oras mai la vest de Romania nu am vazut situatia aberanta ca doua vehicule de pe aceeasi linie sa plece concomitent de la cap de linie, la aia cum se poate? deci mai usor cu scuzarea celor din RATB, nu au nici o scuza, ar trbeui dati afara toti "specialistii" din birouri care fac grafice de circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 30/Iul/2019
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Apr 2013 22:24:27    Titlul subiectului: 163886

Nu,
Am inteles eu gresit si voi m-ati inteles gresit, nu ma interseaza de cine conduce RATB-ul ca sunt niste incompetenti, dar multi sar la gatul soferului daca intarzie.
Exemplu clar in urma cu ceva vreme am fost prin Dr. Taberei(pana sa apara metrou) si am vazut un 90 dupa el 93 o masina mica un 91 dupa un 90 iar masina si inca un 93 si 91
si am intrebat un vecin care este coleg cu tata de ce erau unu dupa altul cu Ce ii incanta si am primit un raspuns pe masura(zic eu) chiar daca pleaca de la capat la timp se pot creea ambuteiaje si este normal sa se ajunga din urma mai ales ca la un moment dat au traseu comun
Sunt zone in bucuresti unde si la ora 21 se creeaza ambuteiaje.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Flat



Data înscrierii: 11/Feb/2010
Ultima vizita: 13/Iul/2016
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Apr 2013 23:38:12    Titlul subiectului: 164112

De cateva zile, frecventele sunt din ce in ce mai jalnice pe anumite linii de pe traseul meu
Linia 178, sens spre centru, ora 13:30 interval 25 de minute si apoi trec inca 2 la 1 minut. Linia 282, aceeasi ora, acelasi obicei. Un sofer melc supraaglomerat si 2 la intervale scurte.
Cu tramvaiele e dezastru dupa ora 20. ultimele grupuri de 41 pleaca in haita apoi se formeaza un gol de 20 min. Tramvaiul 1 este unul printre retrageri, mare noroc sa-l gasesti pe la 22

Poate are legatura cu degringolada si controlul de la RATB, am auzit soferi facand misto de pixurile de protocol luate de directori.

Concluzia e ca nu ma pot baza deloc pe RATB, in functie de noroc pot face intre 40 si 80 de minute pe acelasi traseu. Asa ca voi folosi metroul (macar e constant, 50 min.) sau moto din dotare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community