Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 10 Mai 2013 15:56:57 Titlul subiectului: |
164444 |
|
Noul troleibuz articulat cu 4 uși. Număr înregistrare 187.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 10 Mai 2013 20:24:19 Titlul subiectului: |
164449 |
|
Da, intradevar este un Irisbus Citelis 18, cu 4 usi, lucru de laudat, mai ales pentru linile 6 si 25 care sunt foarte aglomerate. Are podea complet coborata, trapa pentru persoanele cu handicap la usa 2, motor cu tractiune asincron in curent alternativ, 2 unitati de aer conditionat, una in fata si una in articulatie, spre deosebire de Agorele Long, invertorul si celelalte echipamente de pe acoperis sunt pozitionate in partea din fata. Acum se asteapta inmatricularea lui, dupa care va iesi in probe si apoi pe traseu. In total vor fi achizitionate 10 astfel de troleibuze, adica vor mai veni inca 9.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 10 Mai 2013 22:25:07 Titlul subiectului: |
164454 |
|
Puține troleibuze, puține... Nu vor putea acoperi golul lăsat de DAC-uri...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 11 Mai 2013 01:22:25 Titlul subiectului: |
164457 |
|
Eu zic să vedem partea plină a paharului. În condițiile în care:
-banii sunt puțini
-tramvaiele noi sunt scumpe și au fost implicate, deja, în 8 accidente (niciunul din vina vatmanului)
-se dorește achiziționarea autobuzelor electrice (am răspuns chiar de la RATUC în acest sens)
existența chiar și a unui singur Citelis 18 este un lucru bun.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 11 Mai 2013 13:25:57 Titlul subiectului: |
164459 |
|
Da chiar asta este partea plină a paharului. Cele 10 troleibuze sunt bine venite ! Să mai aducă.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 15:08:58 Titlul subiectului: |
164500 |
|
Azi in jurul orei 15 a iesit 187 in probe. Sus pe lada are o camera de luat vederi indreptata spre captatori. Lungime 18,5m.
Troleibuzul a fost predat soferilor de pe 002.
Se poate observa ca sa renuntat la stopul de ceata.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 21:42:05 Titlul subiectului: |
164509 |
|
Probabil, e lungimea cu captatoarele coborâte. În mod normal, lungimea maximă admisă de legislația europeană e de 18m.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 15 Mai 2013 06:46:53 Titlul subiectului: |
164519 |
|
De asemenea motorul este fabricat de catre cei de la Vossloh Kiepe.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 16 Mai 2013 17:39:47 Titlul subiectului: |
164550 |
|
Legislatia europeana prevede lungimea maxima a unui ansamblu de 18,75m
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 19 Mai 2013 23:55:17 Titlul subiectului: |
164599 |
|
Și autobuzele/troleibuzele dublu articulate ce lungime au ? Acea nu depășește 18,75 m ?
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 27 Mai 2013 20:36:53 Titlul subiectului: |
164760 |
|
Astazi 187 a iesit pe traseu definitiv in serviciu cu calatori si am avut ocazia sa calatoresc cu el. Impresii:
1 Motor mult mai silentios ca la Agorele L / Citelisuri 12. Nu are acea vibratie urata.
2 Foarte spatios in comparatie cu Agorele L. Se vede ca are o usa in plus.
3 Este dotat cu senzori la usi pentru persoanele cu deficiente de vedere
4 Scaunele mult mai comfortabile fata de generatiile anterioare de troleibuze Astra.
5 Un dezavantaj, soferul nu are separatie de salonul calatorilor prin geam sau usa cu geam, si doar o usa similara celor de pe Agorele mici, insa fara geam.
6 Sistemel digitale mult mai clare si mai luminoase fata de generatiile anterioare.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
korby
Data înscrierii: 02/Apr/2013 Ultima vizita: 06/Feb/2020 Mesaje: 82 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 28 Mai 2013 19:30:24 Titlul subiectului: |
164767 |
|
De două săptămâni tot binoclez și eu orașul, numa' odată am reușit să-l văd. 25/Probe, pe Memorandumului.
Pe ce linie a fost?
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 28 Mai 2013 19:51:20 Titlul subiectului: |
164768 |
|
Ieri a fost pe linia 25!
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 28 Mai 2013 20:46:57 Titlul subiectului: |
164773 |
|
Ieri a circula in tura de dupaamiaza, iar azi in tura de dimineata, pentru ca deocamdata a fost repartizat un singur sofer, care lucreaza pe 187 intr-o singura tura.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
korby
Data înscrierii: 02/Apr/2013 Ultima vizita: 06/Feb/2020 Mesaje: 82 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 29 Mai 2013 22:07:34 Titlul subiectului: |
164788 |
|
L-am văzut în seara asta, l-am văzut! Dar eram deja cocoțat în 24. Poate mâine.
|
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 01 Iun 2013 08:39:02 Titlul subiectului: |
164830 |
|
187
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
290.31 kb |
Vizualizat: |
de 16112 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 01 Iun 2013 12:16:39 Titlul subiectului: |
164838 |
|
Inca o nouatate. De astazi a fost setat asemanator cu tramvaiele PESA, astfel incat daca nu apesi butoanele de langa usi, usile raman inchise chiar daca troleibuzul este oprit in statie. Acest lucru este insotit de un anunt facut de sofer "Pentru deschiderea usilor, va rugam apasati butonul verde". Deocamdata doar 187 a fost setat asa, insa vor fi setate asa si Citelisurile 12 si Agorele Long.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Iun 2013 09:46:55 Titlul subiectului: |
164907 |
|
Toate citelis 12 au venit din fabrica cu optiunea aceasta doar ca se dezactiveaza de la un buton pentru ca la noi oameni nu sunt obisnuiti. Agora L nu are asa ceva doar martor care avertizeaza ca vrea sa coboare dar este dezactivat si aceasta.
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 04 Iun 2013 15:24:06 Titlul subiectului: |
164912 |
|
Si Agora L are caci eram in 009 daca mai tin bine minte, iar soferul a activat acele butoane, si striga calatorilor sa apese butonul verde de langa usa.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 04 Iun 2013 17:38:40 Titlul subiectului: |
164913 |
|
Oamenii nu sunt obisnuiti pentru nu s-a folosit niciodata. Eu cred ca daca s-ar folosi acest sistem simplu tot transportul in comun ar merge mai repede, din simplu fapt ca soferul nu mai opreste in statiile in care nu sunt calatori si unde nu vrea sa coboare nimeni, plus ca iarna nu se deschid toate usile degeaba. Inclusiv Ikarusurile vechi avea asa ceva, eu am vazut in Budapesta pe la inceputul anilor 90: soferul oprea doar daca cinecva vroia sa coboare si deschidea doar usa unde s-a apasat butonul.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 05 Iun 2013 08:51:41 Titlul subiectului: |
164925 |
|
Pe afisajul electronic din spatele lui "187" scrie cumva traseul 25R ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Iun 2013 09:39:48 Titlul subiectului: |
164927 |
|
Da. Absolut banal. Retragere [la depou]. Adica merge doar pana in Gheorgheni.
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 18:06:54 Titlul subiectului: Buton |
164954 |
|
Citat: | eu am vazut in Budapesta pe la inceputul anilor 90: soferul oprea doar daca cinecva vroia sa coboare si deschidea doar usa unde s-a apasat butonul. |
Ai dreptate, la Budapesta așa de când mă știu eu. Chiar și autobuzele cele mai vechi, Ikarus 260 au un buton deasupra ușii, iar autobuzul nu oprește în stații dacă nu e nimeni pe peron și nu s-a apăsat butonul. Interesant e că acest sistem se instalează acum și pe tramvaiele vechi care sunt în curs de modernizare. O chestie la care nici eu nu mă așteptam: chiar și noile rame de metrou Alstom Metropolis sunt dotate cu astfel de sistem. Ele opresc în toate statiile dar nu deschid ușile la care nu se apasă butonul din interior sau exterior.
Ce privește obiceiurile - eu m-am obișnuit cu acest sistem cam după 3 zile după ce m-am mutat în Budapesta. La Oradea tramvaiele Siemens ULF au acest sistem, acolo a durat cam 2 săptămâni ca lumea să se obișnuiască.
Totuși, nu e o prostie: pe liniile de tramvai și autobuz astfel se poate economisi timp și carburant/curent electric datorită ciclurilor mai puține de oprire-pornire și a reducerii schimbului de aer în vehicul pe timpul operării aerului condiționat/încălzirii.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 20:25:46 Titlul subiectului: |
164960 |
|
RazvanMarcel a scris: | Agora L nu are asa ceva doar martor care avertizeaza ca vrea sa coboare dar este dezactivat si aceasta. |
Si Agorele L si Agorele mici au astfel de buntoane, sunt acele butoane gri pe care scrie ori in romana ori in franceza in cazul Agora L, ceva de genu "Pentru deschidere apasati buntonul". Mai mult acestea au si in exterior acele buntoane verzi, ca si Citelisurile de altfel.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 21:16:32 Titlul subiectului: |
164961 |
|
Trebuie sa facem o petitie sa fie folosit si la noi acest sistem.
|
|
Sus |
|
|
|