|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2005 20:27:01 Titlul subiectului: |
7718 |
|
TATRA a scris: | ...Imi aduc aminte ca si in Iasi au circulat Tatre in regim de "dubla" (6 la numar), dar vagonul 2 era alimentat direct de la retea prin pantograf iar comenzile erau preluate printr-un cablu legat la prizele din fata si spatele vagoanelor, la fel ca la Tatrele din Bucuresti... | Cred ca au fost mai multe.
In 1983-1985 erau:
243+251
248+247
252+270
261+259
264+265
268+266
In afara de acestea, mai erau 3 care pastrau urmele cuplajului cu al 2'lea vagon: 245, 253 si 258. Urmele erau o bara montata perpendicular pe bara din spate a vagonului, unde probabil se prindeau arcurile acelea sau ce erau, al caror rol era cred cel mult de a impiedica pe calatori sa traverseze printre vagoane.
Dupa 1985 erau:
244+254
245+263
246+250
247+248
252+270
255+267
264+265
268+260 ex 260+268
Deci, cred ca au fost cam 8 cupluri de Tatre in perioada 1982-1989. Nu stiu cand au disparut cuplurile de Tatre. Cred ca oricum la inceputul lui '90.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Dec 2005 18:59:20 Titlul subiectului: |
7895 |
|
1. TATRA T4R #261, Podul de Piatra - IASI
2. TATRA #261, traseu: 11 si TATRA #218, tot pe acelasi traseu.
3. TATRA #210, zona Podul de Piatra, traseul 5: DACIA - PODU ROS - TUTORA
4. Tatra T4D #271 - Podul de Piatra, traseu: 2b: CANTA - GARA - GARA INTERNATIONALA - BAZA 3. Vagonul a circulat in Halle - Germania.
5. In primplan TATRA T4D #269 (Halle - Germania), aflat pe traseul 2b; in dreapta se vede mic TATRA T4D #249, iar in stanga GT 4 #323, facandu-si datoria pe traseul 6: DACIA - GARA - TARGU CUCU. In urma cu cativa ani, in Podul de Piatra s-a modificat intersectia realizandu-se un sens giratoriu, nu numai auto, ci si pentru tramvaie. Nu este nici un capat de linie, iar din pozele vazute de mine pe net, cred ca Iasul este singurul oras din tara cu sens giratoriu pentru tramvaie. Curand voi posta si o poza cu vedere de pe pasajul Alexadru cel Bun, se vede mai bine intersectia.
6. TATRA #269, Pasaj Alexandru cel Bun
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.08 kb |
Vizualizat: |
de 18119 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.19 kb |
Vizualizat: |
de 16717 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.91 kb |
Vizualizat: |
de 16717 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.09 kb |
Vizualizat: |
de 16717 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.87 kb |
Vizualizat: |
de 16715 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.9 kb |
Vizualizat: |
de 16715 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 18 Dec 2005 23:28:33 Titlul subiectului: |
7941 |
|
Legat de schemele de vopsire, au mai fost propuse si alte culori, insa pe aceeasi schema (de exemplu, verde in loc de rosu).
Vagoane vopsite in galben-rosu:
T4R - #210, #218, #238, #247, #250.
T4D - #201, #231, #241, #260 (proaspat revopsit, in aceeasi schema, insa arata ceva mai bine - probabil a fost folosita instalatia proaspat adusa la Sectia 2, donatie din partea Bernmobil), #266, #267.
Vagoane vopsite in albastru-galben:
T4R - #220, #229.
T4D - #206.
Schema din Halle (cu cele 2 variante de nuante de gri) nu arata deloc rau, insa nu in felul in care au fost revopsite #236 si #251 (intunecate, fara nici un pic de stralucire).
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 30 Dec 2005 10:33:54 Titlul subiectului: 222222222 |
9872 |
|
#234
Iata si Tatra #260...foarte ingrijit vagonul! Felicitarile mele vatmanilor si nu numai!
#260 este galben de simirad, dar nu e mat, cum era #247. L-am dat ca exemplu pentru felul in care este ingrijit, fata de alte vagoane aduse odata cu el din Germania.
Chiar daca nu se mai fac RK-uri, nua se face numai revopsire si inlocuirea bandajelor, ci si reparatii la partea electrica si mecanica; se cunoaste cand iese un vagon din RC. De acest tratament trebuia sa aiba parte si #234, dar s-a dus cu el
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.82 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.24 kb |
Vizualizat: |
de 17704 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.2 kb |
Vizualizat: |
de 17704 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Sâm 31 Dec 2005 12:50:54 Titlul subiectului: 011 |
10188 |
|
Cate tatre T4R mai sunt din cate ? Dar din T4D?
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 31 Dec 2005 15:42:36 Titlul subiectului: |
10225 |
|
In Iasi inca circula aprope 50 de vagoane Tatra T4 din care: 24 Tatra T4R din 70 de bucati aduse noi din Cehia, asta dupa numaratoarea mea - sper sa nu ma insel, si 25 Tatra T4D aduse din Halle - Germania din 27 de bucati (257 a fost casat si 262 a ars in depou).
Tatra T4R: 202. 203. 209. 210. 211. 218. 220. 222. 225. 229. 234. 235. 238(vagon scoala). 240. 243(nu l-am vazut de mult la strada). 247. 250. 255. 257. 258. 259. 261. 262. 268
Tatra T4D: 201. 206. 212. 219. 223. 230. 231. 236. 237. 241. 242. 244. 246. 249. 251. 253. 260. 266. 267. 269. 270. 271. 272. 273 si 274 - ultimele 2 vagoane au venit cu remorca si au circulat ceva timp numai pe traseul 11. Acum circula solo.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 31 Dec 2005 15:54:36 Titlul subiectului: |
10233 |
|
tudor a scris: | Cate tatre T4R mai sunt din cate ? Dar din T4D? | T4R au fost 70 de bucati, aduse noi in 1978 (40) si 1981 (30). In prezent mai exista 26 de vagoane T4R, dintre care 23 ies la strada, iar unul este vagon-scoala.
T4D au fost aduse 27 de bucati din Halle (19 in 1998 si 8 in 2000). In prezent mai exista 25 de vagoane si toate ies la strada.
B4D au fost aduse 2 bucati din Halle, in 1998. Au fost casate in 2002.
Modificare: Scuze, nu am observat mesajul anterior al lui Adrian!
Cu cele 2 remorci B4D din Iasi au fost multe probleme la cuplaje (atat dpdv mecanic, cat si dpdv electric). In plus, cele 2 rame T4D+B4D au circulat din 1998 si pana la separarea vagoanelor motor de remorci pe un singur traseu (11), usor, fara rampe prea mari. S-a considerat la un moment dat ca fluxul de calatori nu mai justifica prezenta celor 2 remorci (aici ar fi de comentat, insa e mai bine sa ne abtinem pentru ca oricum nu mai conteaza).
Dupa separarea remorcilor, vagoanele motor au fost trimise pe trasee grele (in special pe Copou) si au purtat o vreme cuplele originale, cu prize, in cupeu (la spate li s-au montat cuple simple). Am tot sperat ca prezenta cuplelor mai putea insemna o sansa ca vom mai vedea vreodata cele 2 remorci la strada. Din pacate, n-a fost sa fie...
Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Dum 01 Ian 2006 04:01:18, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 21:10:13 Titlul subiectului: |
10631 |
|
In ceea ce priveste ingrijirea tramvaielor in Iasi, spre surprinderea mea, s-a schimbat macazul pe directia cea buna, ma refer in mod special la Tatre, care incep sa arate din ce in ce mai bine (#260 T4D - revopsit de curand cu o noua instalatie adusa de elvetieni, din cate mi-a zis Radub), nu numai T4D ci si T4R (#261, #257). Anul trecut in decembrie cred, a fost vopsit GT 4 #321 in galben cu alb si arata foarte bine . Am observat ca se curata tapiteria vagoanelor, care au asa ceva, si se spala si geamurile.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mie 04 Ian 2006 13:26:07 Titlul subiectului: |
10908 |
|
radub a scris: | Cu cele 2 din Iasi au fost multe probleme la cuplaje (atat dpdv mecanic, cat si dpdv electric)... | Este ciudat cum in Germania au existat o multime de remorci, iar vagoanele motor se cuplau in mod similar (la ei nu exista decupajul acela in fata si in spate unde se montau cablurile). La ei nu exista sa nu functioneze decat daca erau defecte.
De asemenea, aceste cuplaje au existat si la vagoanele Timis.
Cred ca mai curand fie le-au lovit prin depou si s'au stricat cuplajele, fie a fost inca un pretext sa scape de ele.
Nu inteleg de ce nu au putut sa transforme remorcile in vagon motor sau sa le modifice sistemul de cuplare, eventual cu ce mai era de la Tatrele deja casate.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Ian 2006 20:53:49 Titlul subiectului: 250 |
10984 |
|
Iaca mai pun si eu cateva poze, ca am mai facut ceva poze Tatrelor din Iasi. As vrea sa mai vad si Tatre din alte orase.
2. Tatra T4R #259 Pasaj Nicolina
3. Tatra T4D #206
4. Tatra T4R #218 Podul de Piatra
5. - 6. Tatra T4D #266 Sens giratoriu Podul de Piatra
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.71 kb |
Vizualizat: |
de 17154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.8 kb |
Vizualizat: |
de 16719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.86 kb |
Vizualizat: |
de 16721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.99 kb |
Vizualizat: |
de 16721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.16 kb |
Vizualizat: |
de 16721 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.63 kb |
Vizualizat: |
de 16721 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Ian 2006 21:11:56 Titlul subiectului: |
10990 |
|
1. Tatra T4R #247 Pasaj Alexandru cel Bun
2. Tatra T4D #246 Pasaj Alexandru cel Bun
3. Tatra T4R #258
4. Tatra T4R #262
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.74 kb |
Vizualizat: |
de 17217 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.07 kb |
Vizualizat: |
de 16714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.61 kb |
Vizualizat: |
de 16714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.77 kb |
Vizualizat: |
de 16714 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 19:53:37 Titlul subiectului: 000000 |
11283 |
|
1. #253
2. Interior #253
3. Tatra T4D #206 - Rond Tutora
4. Tatra T4D #260 - Podul de Piatra
Descriere: |
Tatra T4D #253, in stanga vatmanul vagonului |
|
Mărime fișier: |
48.69 kb |
Vizualizat: |
de 17179 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.85 kb |
Vizualizat: |
de 16723 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.61 kb |
Vizualizat: |
de 16723 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.48 kb |
Vizualizat: |
de 16723 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 20:40:40 Titlul subiectului: |
11289 |
|
1. Tatra #241 - Podul de Piatra
2. Tatra T4D #212, iar in spate se vede #231 - Podul de Piatra
3. Tatrele iesene nu mai merg de mult timp in tandem...in seara asta am prins un blocaj in Podul de Piatra, ceva probleme la retea.
Tatra T4D #219 - Podul de Piatra
Vagoanele T4D aduse din Halle au scaunele dispuse ca in fotografia de mai sus, iar T4R aduse direct din Cehiaau scaunele dispuse ca cele din capitala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.85 kb |
Vizualizat: |
de 17159 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.84 kb |
Vizualizat: |
de 16720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.89 kb |
Vizualizat: |
de 16720 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 22:13:58 Titlul subiectului: |
11326 |
|
Imi place sistemul cu 3 scaune pe 1 rand, la Bucuresti nu avem asa ceva. Dar parca era cazul sa se puna cateva scaune noi.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 02:59:41 Titlul subiectului: |
11386 |
|
Tatre cu remorcă nu circulă în Iași?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 03:30:39 Titlul subiectului: |
11388 |
|
einstein1984 a scris: | Imi place sistemul cu 3 scaune pe 1 rand, la Bucuresti nu avem asa ceva. Dar parca era cazul sa se puna cateva scaune noi. | E un T4D. T4R au avut peste tot banci simple pe fiecare parte. OAB a scris: | Tatre cu remorcă nu circulă în Iași? | Nu. Au fost aduse 2 B4D in 1998, insa au fost casate in 2002. Numerele lor au fost 273 si 274, fiind atasate la vagoanele motor cu aceleasi numere. Acum cele 2 vagoane motor circula solo.
Acestea au fost cele 2 remorci (fotografii din Halle, anii 1996 si 1998 - sursa: http://www.strassenbahn-halle.de).
Halle #139 - Iasi #273 (anul 1996):
Halle #147 - Iasi #274 (anul 1998, cu 2 luni inainte de plecarea spre Iasi):
Cand au venit in Iasi, ambele aratau exact ca in imagini.
Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Dum 08 Ian 2006 23:00:00, modificat de 4 ori în total |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 19 Ian 2006 23:11:17 Titlul subiectului: 00000 |
13113 |
|
1. Tatra T4D #230 - Podu Ros IASI
2. #230
3. Iata ca azi am prins o Tatra in centrul Iasului . Mai rar intalnite aici, vagonul a fost trimis ca supliment al GT4. Imi era dor de ele in centrul orasului, ptr ca, sincer, se incadreaza foarte bine/
Vagon Tatra T4D #274, traseul 6-DACIA-GARA-TG. CUCU. E unul din putinele vagoane care mai au aproape in totalitate vopseaua originala (are numai spatele revopsit), dar singurul cu reclamele din Halle. A fost adus si a circulat o buna perioada cu remorca, numai pe traseul 11. Acum zburda solo pe cele trei trasee ramas Tatrelor (2, 5 si 11 - ocazional 6, si cateodata chiar 7). Inca are izolatorii originali la pantograf si e unul dintre cele mai intretinute Tatre din Iasi. Si-a pastrat acelasi model de pantograf de cand a fost adus, spre deosebire de celelalte Tatra T4D.
4. #274 - TG. CUCU
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.46 kb |
Vizualizat: |
de 17157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.81 kb |
Vizualizat: |
de 16714 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.07 kb |
Vizualizat: |
de 16716 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.32 kb |
Vizualizat: |
de 16716 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 21 Ian 2006 15:56:33 Titlul subiectului: |
13269 |
|
TATRA a scris: | singurul cu reclamele din Halle | Mai sunt #219 (preferatul meu), #253 (partial pe partea stanga), #271, #272. TATRA a scris: | E unul din putinele vagoane care mai au aproape in totalitate vopseaua originala | Celelalte cu vopseaua din Halle pe o mare parte a vagonului sunt #212, #223, #230, #244, #246, #269, #273.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 20:03:39 Titlul subiectului: 1111111 |
15716 |
|
1. Se pare ca iubitele noastre Tatre isi fac aparitia prin Centrul orasului. Sectia 3 a preluat traseul 6 si cele 14 vagoane ST 7 si ST 8 au fost mutate la depoul din Dacia. Astazi am vazut 5 vagoane Tatra T4D in centrul orasului:#206.#241 - ramforsare.#231.#253 si #260.
2. Tatra T4D #241
3. Tatra T4D #253
Macar poze cu Tatre in centrul Iasului, ca cine stie cat timp vor mai trece pe acolo!!!
4. Tatra T4D #231
5. Tatra T4D #260, pe traseul 6
Sens giratoriu - Podul de Piatra
6. Tatra T4D #253 - in apropierea Pasajului Nicolina
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.57 kb |
Vizualizat: |
de 17413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.73 kb |
Vizualizat: |
de 16930 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.73 kb |
Vizualizat: |
de 16924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.98 kb |
Vizualizat: |
de 16924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.45 kb |
Vizualizat: |
de 16924 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.86 kb |
Vizualizat: |
de 16711 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Feb 2006 22:19:56 Titlul subiectului: is |
16062 |
|
IASIUL isi ia adio cat de curand de la Tatra T4R. Cu parere de rau imaginile urmatoare vor ramane doar o amintire a catorva din cele 70 de vagoane T4R care s-au descurcat de minune incepand cu 1978. Unele din ele inca mai putea fi tinute in circulatie, altele si-au terminat treaba. Vom ramane cu Tatra T4D. T4R inca nu au fost retrase in totalitate, dar nici mult nu vor mai circula. Sa speram ca va fi pastrat un vagon, de dragul istoriei . Cu toate astea Iasul fara Tatre nu va mai fi la fel .
1. Tatra T4R #210
2. Tatra T4R #211
3. Tatra T4R #218
4. Tatra T4R #220
5. Tatra T4R #234, unul din preferatele mele
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.36 kb |
Vizualizat: |
de 17267 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.8 kb |
Vizualizat: |
de 16708 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.69 kb |
Vizualizat: |
de 16710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.08 kb |
Vizualizat: |
de 16710 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.21 kb |
Vizualizat: |
de 16710 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Feb 2006 22:41:42 Titlul subiectului: ikikikii |
16067 |
|
1. Tatra T4R #247
2. TATRA T4R #255
3. TATRA T4R #259
4. Nu stiu, dar se pare ca nu e bine deloc! Vatmanii care au lucrat pe Tatra T4R, ori si-au gasit loc pe alte vagoane T4D, ori fac scoala pe GT-uri sau ST-uri, ori sunt trimisi ca taxatori, pana la venirea altor vagoane. Acum vom vedea. Din cate am auzit anul trecut s-au pierdut bani frumosi ptr transportul iesean ptr ca nu s-au facut proiecte de reabilitare la Primaria Iasi. Trist dar adevarat! Bani ar fi ptr reabilitare, dar lipsesc proiectele si interesele curg garla...le convine sa taie Tatre si sa le vanda la fier vechi si sa aduca autobuze la suprapret si sa iasa comision frumos, in loc sa le faca un RK beton. In week-end trebuie sa ma duc la depou sa vad care e treaba!
Iata-l si pe #261...lucra o doamna pe el care avea grija mare de vagon. Acum am vazut-o pe un GT5, #373 daca nu ma insel si nu parea prea incantata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.79 kb |
Vizualizat: |
de 17268 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.17 kb |
Vizualizat: |
de 16707 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.57 kb |
Vizualizat: |
de 16709 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.06 kb |
Vizualizat: |
de 16709 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Feb 2006 12:06:19 Titlul subiectului: |
16451 |
|
Dar de aceasta idee ce parere aveti?
"RATP vrea să renunțe la vechile tramvaie Tatra
Evenimentul, 20.02.2006
Pe traseele RATP mai circulă 50 de tramvaie Tatra, multe dintre ele fiind cumpărate la mîna a doua din Germania, prin anii \â94-\â95, iar șefii regiei vor să renunțe la aceste mijloace de transport.
Inițial, tramvaiele Tatra au deservit trasee centrale, dar, odată cu achiziționarea vagoanelor GT și ST, au fost trimise pe traseele secundare 2 (CantaâȚuțora), 5 (Dacia-Țuțora) și 11 (Tătărași NordâDacia). Conducerea regiei intenționează să renunțe la vagoanele Tatra pentru că acestea sînt mari consumatoare de curent electric. "Purtăm negocieri cu cîteva companii de transport din Germania, care ne-au mai dat tramvaie la prețuri bune. Sînt la mîna a doua, dar oricum sînt bune", ne-a spus dl Maricel Ghercă, directorul RATP. El spune că, spre sfîrșitul anului, va exista posibilitatea de a cumpăra cîteva tramvaie Tatra modernizate, la prețul de 10.000-15.000 de euro bucata. "Chiar dacă în anii trecuți am putut cumpăra tramvaie cu prețuri de 10 ori mai mici, asta s-a datorat anumitor programe guvernamentale de care au beneficiat companiile de transport din Germania. Ni s-a plătit atunci și transportul tramvaielor pînă în România. Deși vagoanele pe care le-am putea lua în acest an costă mai mult, o parte din bani pot fi recuperați din vînzarea tramvaielor actuale la fier vechi", a completat dl Ghercă. (C.N.)"
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Feb 2006 13:16:26 Titlul subiectului: |
16452 |
|
Saptamana trecuta mai ieseau la strada doar 8 T4R (#203, #222, #235, #240, #255, #258, #259, #262), plus vagonul-scoala #238.
Mi se pare firesc sa mergem in continuare si pe Tatre, avand in vedere ca regia are suficienta experienta cu aceste vagoane, sunt bune, iar in Halle exista inca varianta modernizata a T4D.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Feb 2006 18:41:21 Titlul subiectului: |
16474 |
|
Ar fi super sa mergem pe Tatre inainte...ideea este, de care Tatre? T4x sau alte modele? Sper sa tragem tot pe T4x.
La Be8/8 s-a renuntat. Incearca sa evite achizitionarea vagoanelor cu articulatie din cauza starii infrastructurii.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|