|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Oct 2011 07:40:15 Titlul subiectului: |
149248 |
|
Midibuzele sunt foloste pe scara larga in Vest, pe trasee cu flux scazut de calatori, in special pe cele care intra adanc in interiorul zonelor rezidentiale, pe stradute inguste, etc.
De asemenea, si microbuzele precum cel prezentat isi au locul lor clar stabilit, nicidecum nu intra pe trasee care necesita vehicule de mare capacitate.
Din pacate, la noi in tara nu este inteleasa corect destinatia acestor vehicule intai de toate, si, desigur, intervin si celelalte romanisme. De aceea e riscanta o astfel de prezentare in tara asta, pentru ca, pe de o parte poate directiona gresit operatorii de transport public atunci cand intentioneaza sa faca achizitii, pe de alta parte producatorii insisi isi dau cu stangul in dreptul si, in loc sa vanda autobuze, ajung sa vanda chestii de astea fix acolo unde nu e cazul.
Repet, insa, este vorba doar de o prezentare a celor de la EvoBus, fara a genera decizii in privinta achizitionarii de vehicule, cel putin la Iasi. Aceasta prezentare va fi facuta si in alte orase ale tarii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Oct 2011 07:48:41 Titlul subiectului: |
149249 |
|
Iata un astfel de exemplu: Salzburg, traseul 23, facut cu midibuze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.07 kb |
Vizualizat: |
de 18080 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.34 kb |
Vizualizat: |
de 18080 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 05 Oct 2011 07:52:14 Titlul subiectului: |
149250 |
|
Pentru dube, cauta, de exemplu, date despre traseele 2A si 3A din Viena. Wiener Linien intentioneaza sa inlocuiasca parcul de vehicule care acopera aceste trasee, fiind testat inclusiv modelul Sprinter City 77.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Mar 2012 21:18:15 Titlul subiectului: |
153787 |
|
Prezentat astazi la Iasi: Isuzu Citibus
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.01 kb |
Vizualizat: |
de 18273 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.34 kb |
Vizualizat: |
de 18273 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Mar 2012 21:20:39 Titlul subiectului: |
153788 |
|
Exterior:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.99 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.11 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.48 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.11 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.26 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.95 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.94 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.28 kb |
Vizualizat: |
de 18271 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Mar 2012 21:24:44 Titlul subiectului: |
153790 |
|
Interior:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.79 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.87 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.38 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.63 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.65 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.24 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.87 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.07 kb |
Vizualizat: |
de 18270 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Mar 2012 21:26:01 Titlul subiectului: |
153791 |
|
In Copou, dupa o cursa demonstrativa:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
158.51 kb |
Vizualizat: |
de 18269 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Apr 2012 09:05:17 Titlul subiectului: |
155443 |
|
Monitoarele din cele 100 de vehicule (64 de autobuze si 36 de tramvaie) urmarite prin GPS si cu supraveghere video vor fi utilizate pentru:
- afisarea imaginilor preluate de la camere;
- afisarea statiilor (cea curenta si urmatoarele 3);
- afisarea legaturilor;
- afisarea de informatii in timp real (ora, numarul vehiculului, mesaje si anunturi importante);
- sistem de mesagerie interna (transmiterea de mesaje importante, in timp real, dinspre RATP si Primarie catre calatori);
- afisarea de stiri, informatii meteo, obiective de vizitat, etc.
In autobuzele MAZ va fi montat si un al doilea monitor, la mijlocul vehiculului.
De asemenea, in 10 statii vor fi montate, in cadrul modulelor, astfel de monitoare care, pe langa majoritatea celor de mai sus, vor afisa traseele pe care circula vehiculele care urmeaza sa soseasca in statie si timpul ramas pana la sosirea acestora (deocamdata experimental, numai pentru traseele 28b si 41).
La sfarsitul saptamanii trecute, in statia de la Moldova:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.11 kb |
Vizualizat: |
de 17955 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.58 kb |
Vizualizat: |
de 17955 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 11:45:35 Titlul subiectului: |
158819 |
|
Pentru ca in cadrul subforumului Iasului s-a pus insistent intrebarea daca vor fi folosite afisajele electronice ale vehiculelor rulate care au venit echipate cu asa ceva, hai sa intram putin in subiect.
Cum am spus pe la alte subiecte, incercam sa gasim solutii pentru utilizarea afisajelor electronice acolo unde este posibil acest lucru. De asemenea, am explicat ca problema nu este chiar atat de simpla cum pare la prima vedere, fiind necesare diverse echipamente cu ajutorul carora, in final, soferul sa poata selecta traseul (destinatia). Pana la gasirea unei solutii de rezolvare definitiva a problemei, in aceasta perioada, inginerul electronist de la sectia 1 (Tudor Vladimirescu) a facut o serie de teste pe un set de afisaje provenind de la unul dintre cele 4 autobuze Van Hool utilizate pentru piese. Cu ajutorul echipamentelor care comanda afisajele de la MAZ-uri (pentru ca este utilizat acelasi protocol de comunicatie) si cu putina manufactura a reusit sa transmita comenzi catre afisaje. Din pacate, unitatea de comanda in care s-au incarcat datele fiind de la un MAZ, trebuie pusa la loc, deci pentru a afisa altceva trebuie retrasa masina Van Hool la garaj. Evident, nu e posibila astfel nici afisarea destinatiei curente fara retragerea vehicului. Singurul aspect pozitiv ar fi ca afisajele sunt cu "flip dots", deci la "tragerea heblului" se mentine ceea ce este afisat.
De asemenea, echipamentele pentru afisajele de la MAZ-uri nu sunt compatibile cu afisajele de la masinile Berkhof, de la tramvaiele GT8 si de la cele doua GT4 ex Nordhausen (folosesc protocoale de comunicatie diferite). La toate acestea, insa, afisajele provin de la acelasi producator, ceea ce ne ajuta foarte mult in incercarea noastra de a le face functionale. Pentru autobuzele Van Hool vor fi achizitionate, probabil, controlere de tipul celor de la MAZ-uri (voi detalia in continuare).
foto: rezultatul primului test, cu afisaj provenind de la un autobuz Van Hool
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.05 kb |
Vizualizat: |
de 19429 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 12:24:27 Titlul subiectului: |
158821 |
|
Asadar, folosind echipamentele si softul de la Hanover Displays utilizate la MAZ-uri:
- foto 1 - cu aplicatia de editare pentru afisaje HELEN se pregateste baza de date cu mesaje (numerele de trasee, destinatiile, diverse alte mesaje);
- foto 2 - datele sunt transferate de pe calculator catre Keylo ("data loader" - dispozitiv de incarcare a datelor) prin intermediul adaptorului "Base Station" (intrare USB, iesire seriala);
- foto 3 - cu Keylo se merge la unitatea de comanda (in cazul nostru, o consola model ERIC++, cu 4 Mb memorie flash, 4 porturi seriale, ecran LCD "full graphic", ce poate fi utilizata si impreuna cu echipamente GPS, echipamente pentru anunturi vocale, echipamente locale de ticketing, etc.);
- foto 4 - folosind consola ERIC++ se trimite spre afisaje informatia care va fi afisata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.46 kb |
Vizualizat: |
de 19411 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.07 kb |
Vizualizat: |
de 19411 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.9 kb |
Vizualizat: |
de 19411 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.71 kb |
Vizualizat: |
de 19411 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 12:28:25 Titlul subiectului: |
158822 |
|
Mi-ati facut ziua! Pe bune! Ma bucur ca se incearca ceva la RATP. Si ma bucur ca o sa se faca autobuzele Van Hool. Daca se poate sa va uitati si la cele doua Renault si la Mercedes-urile din Spania, poate se poate face ceva.
Deci Van Hool-urile vor afisa ceva de acum inainte? Ceva presetat din garaj?
Si pe acelasi principiu merge si afisajul frontal si cel din spate? Adica pe acelasi controller?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 12:33:14 Titlul subiectului: |
158823 |
|
Rezultatul:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.67 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.33 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.53 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.95 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.56 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.61 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.19 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.22 kb |
Vizualizat: |
de 19396 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 13:29:58 Titlul subiectului: |
158825 |
|
M-am jucat si eu nitel cu acest soft pentru afisaje, e usor de folosit:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.15 kb |
Vizualizat: |
de 19357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.71 kb |
Vizualizat: |
de 19290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.58 kb |
Vizualizat: |
de 19290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.43 kb |
Vizualizat: |
de 19290 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.81 kb |
Vizualizat: |
de 19290 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 13:45:16 Titlul subiectului: |
158826 |
|
Au fost pregatite deja cateva masini, insa astazi a iesit doar 8431, pe traseul 19.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.88 kb |
Vizualizat: |
de 19341 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.86 kb |
Vizualizat: |
de 19341 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 14:24:15 Titlul subiectului: |
158830 |
|
tramfan a scris: | Daca se poate sa va uitati si la cele doua Renault si la Mercedes-urile din Spania, poate se poate face ceva. |
Se va vedea si la ele daca pot fi utilizate impreuna cu echipamentele de la Hanover Displays. Daca nu, mergem din aproape in aproape...
tramfan a scris: | Deci Van Hool-urile vor afisa ceva de acum inainte? Ceva presetat din garaj? |
Cum am spus, deocamdata ce se afiseaza la un moment dat ramane pana cand se intervine manual din nou, deci in garaj.
tramfan a scris: | Si pe acelasi principiu merge si afisajul frontal si cel din spate? Adica pe acelasi controller? |
Unitatea de comanda trimite catre fiecare afisaj ceea ce are de afisat respectivul dispozitiv, in functie de continutul fisierului de configurare generat de HELEN.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 21:45:27 Titlul subiectului: |
158853 |
|
Pe intuneric:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.86 kb |
Vizualizat: |
de 19227 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Sep 2012 10:01:58 Titlul subiectului: |
158892 |
|
BRAVO!!!! FELICITĂRI!!!
Un pas mai aproape de civilizație. Poate scăpăm complet de table, de hîrtii, de folii... de șabloanele antice...
Pot să dau o sugestie? Încercați să folosiți fontul Chicago care era folosit pe vremuri la MacIntosh, e construit special pentru a fi afișat perfect cu o rezoluție foarte mică (puncte mari). Și arată și mult mai elegant; cît despre copyright... cred că e free, nu cred că vor veni cei de la Apple să vă dea în judecată pentru folosirea fontului.
E doar o sugestie, nu da cu bățul, Radu... Felicitări din nou pentru prezentarea procesului tehnologic, mulțumesc mult pentru detalii!
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Sep 2012 14:38:32 Titlul subiectului: |
158894 |
|
Chiar acum am incarcat fontul in sistem si iata un rezultat, cam cum ar arata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.63 kb |
Vizualizat: |
de 18269 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Sep 2012 20:39:16 Titlul subiectului: |
158897 |
|
Mda. Nu prea grozav. La numărul mare merge, dar la celelalte... plus că fontul arată bine la minuscule. La majuscule se pierde efectul.
La MacIntosh-ul vechi (pînă prin '95) fontul era bitmap, asta înseamnă că literele erau deja randate și optimizate, fiecare literă avînd cam vreo cîțiva pixeli. La varianta aceea mă refeream... dar deja am dat-o în cîrcoteală.
Îmi cer scuze. A fost o sugestie cam proastă.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 15 Sep 2012 10:13:01 Titlul subiectului: |
158955 |
|
Daca tot suntem la topic-ul "spre un transport civilizat"as avea doua intrebari de care,eu personal sunt nemultumit:
1.Daca ma aflu intr-o statie unde nu exista posibilitatea achizitionarii unui bilet,ce fac?ar trebui sa merg pe jos pana intr-o statie unde exista aceasta posibilitate nu?pentru ca,daca ma urc in autobuz/tramvai, pe organul de control nu l-ar interesa ca n-am avut de unde sa-mi procur un bilet astfel incat mi-ar da amenda.
2.De ce in Iasi reducerile pentru studentii de la taxa este doar de cativa lei,si nu e la jumate cum e in alte orase?pana la urma ca dai 63 sau 57 de lei...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Sep 2012 10:51:25 Titlul subiectului: |
158957 |
|
1. Puncte proprii (ale regiei) de vanzare a legitimatiilor de calatorie exista in general in statiile cu flux ridicat de calatori. Cheltuieli suplimentare cu personal si tot ce inseamna existenta unor puncte noi, care ar aduce incasari mici, sunt excluse. Am inceput montarea de automate si, in functie de rezultatele obtinute cu cele care functioneaza deja si de posibilitatile financiare viitoare, astfel de aparate vor aparea in diverse zone ale orasului. De asemenea, intentionam sa introducem plata prin SMS si nu ne limitam aici, in functie de tehnologie si de posibilitatile financiare de a implementa noi proiecte. Pe moment, insa, alta solutie in afara de a avea in permanenta un capat de bilet disponibil efectiv nu exista. Singurii cu adevarat lipsiti de o solutie care sa-i duca spre transportul public sunt cei care ajung ocazional in Iasi si nimeresc seara tarziu intr-o zona fara punct de vanzare a legitimatiilor de calatorie (nu e cazul la Gara, unde e dispecerat, deschis pana la sfarsitul programului de functionare a transportului public, si, de asemenea, automat de bilete, disponibil non-stop; probleme ar fi la Gara Nicolina, insa incasarile actuale nu justifica prelungirea programului de lucru la punctele din zona; la "autogara" din Pacurari situatia e rezonabila, intrucat exista doua puncte de lucru in zona, deschise pana la ora 21 in cursul saptamanii si pana la ora 20 - in statia de pe Pacurari - si 15 - pe Canta - in weekend).
Ar mai fi agentii economici care vand bilete RATP, insa eu nu stiu sa-ti zic in momentul asta cati dintre ei tin deschis pana seara tarziu.
2. Reducerile acordate elevilor si studentilor nu tin de RATP. Pentru acel abonament studentesc cu pret foarte mic, conditiile de acordare sunt stabilite exclusiv de fiecare universitate in parte. Pentru celelalte tipuri de abonamente destinate studentilor, valoarea reducerii la cumpararea de la toneta este stabilita de municipalitate, insa cred ca universitatile deconteaza - probabil tot pe baza propriilor criterii, nu stiu sa-ti spun sigur asta - 50% din valoarea abonamentului achizitionat de la toneta, caz in care studentul plateste in final mai putin de jumatate din pretul unui abonament intreg. Sunt de acord ca-s proceduri romanesti anapoda, insa povestile astea nu depind de RATP. Nici nu-ti mai zic cata bataie de cap dau tuturor...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Mai 2013 11:42:18 Titlul subiectului: |
164493 |
|
Unii au o mare problema cu dorinta - sper - majoritatii de a avea transport public civilizat. Inevitabil, a venit randul autobuzelor Berkhof. Imagini din masina 214, una dintre cele inca nemonitorizate...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.72 kb |
Vizualizat: |
de 16987 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.53 kb |
Vizualizat: |
de 16987 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.99 kb |
Vizualizat: |
de 16987 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gavryll
Data înscrierii: 10/Dec/2009 Ultima vizita: 22/Aug/2016 Mesaje: 23 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 14:38:12 Titlul subiectului: |
164657 |
|
Nu sunt convins ca aici trebuie sa postez, insa, din punct de vedere al infrastructurii, aici mi s-a parut cel mai potrivit loc sa impartasesc opinia mea despre artera pietonala Stefan cel Mare. Facand abstractie de la ghioceii de plastic, ghivecele din mijlocul strazii si ... multe altele, parerea mea (proprie si personala) este ca trebuia inclus in proiect si linia de tramvai Piata Unirii - Palatul Culturii.
In timpul saptamanii ar fi redus timpul de tranzit intre Copou si Podu Ros, iar in week-end ar fi linia ideala pentru vagoane istorice (o mare atractie pentru turisti). Cer pareri pertinente si obiective.
Va rog, "nu aruncati cu pietre", ganditi in mod "european".
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 15:41:54 Titlul subiectului: |
164661 |
|
Categoric, avantaje ar fi fost, intai de toate pe relatia CUG-Copou, tramvaiele intrand pe Stefan cel Mare si autobuzele ramanand pentru legatura CUG-Tg. Cucu-Independentei. Partea cu tramvaiele istorice care ar fi adus un plus zonei in ochii turistilor nici nu e cazul s-o comentam, pentru ca e evident ce efect ar fi avut o astfel de initiativa.
In alta ordine de idei, sunt necesare trasee pentru o groaza de zone ale orasului, carora le lipseste cu desavarsire transportul public. Poate noul inceput, cu noua companie de transport public, lipsita de problemele uriase generate de datorii, ar insemna la un moment dat si perspectiva europenizarii transportului public din punctul asta de vedere. Eu unul sunt adeptul neconditionat al infiintarii traseelor scurte, destinate zonelor rezidentiale, deservite de midibuze, care sa faca legatura cu traseele principale de tramvai si autobuz.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Mai 2013 16:16:01 Titlul subiectului: |
164662 |
|
Fara a dori sa schimb subiectul, prezint inca un caz de vandalizare a unui vehicul de transport public, de data aceasta a unui tramvai iesit din RC de mai putin de o luna.
Vagonul 312, in primele fotografii la final de RC, pregatit de iesirea la strada, iar in ultima imagine avand interiorul distrus de primatele acestui oras:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.3 kb |
Vizualizat: |
de 16855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.91 kb |
Vizualizat: |
de 16855 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.81 kb |
Vizualizat: |
de 16855 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|