Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze noi pentru Rm. Valcea

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VÂLCEA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 03 Apr 2008 01:05:17    Titlul subiectului: Autobuze noi pentru Rm. Valcea 91324

A aparut in SEAP (www.e-licitatie.ro) anuntul Primariei Rm. Valcea prin care se intentioneaza cumpararea a 10 autobuze pentru SC ETA BUS. Probabil asta va insemna sfarsitul pentru o buna parte din DAC-urile si Ikarus-urile articulate ce mai circula inca prin oras.

ID-ul anuntului de participare este 48462.

SEAP a scris:
FURNIZAREA IN SISTEM LEASING A 10 BUC AUTOBUZE

Valoarea estimata fara TVA: 4,428,571 RON

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 12:00

Conditii de deschidere a ofertelor Data: 26.05.2008 12:00
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2009 11:01:30    Titlul subiectului: 110440

La adresa

http://www.primariavl.ro/portalvl/portal3vl.nsf/All/60C5D21C738A3CE3C2257535002D9563/$FILE/Stategie%20de%20transport%20public%20local%202009-2014%20%20ETA_13.03.2009.pdf

se gaseste si poate fi consultata "STRATEGIA DE DEZVOLTARE DURABILA A SERVICIULUI DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL DE CALATORI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA 2009 – 2015"

Pe langa tot felul de povesti, in sensul de generalitati pe care probabil ca le vom gasi in toate actele similare, am gasit totusi si 2 pasaje care mi-au atras atentia, unul in sens pozitiv, altul in sens negativ.

Partea pozitiva mi se pare intentia de reabilitare a statiei de captare biogaz din cadrul statiei de epurare ape uzate a municipiului Rm. Valcea, biogaz ce va fi folosit drept combustibil pentru 10 mijloace de transport; aici ramane de vazut daca se refera la cele 10 autobuze Irisbus deja achizitionate sau la achizitia de autobuze noi care sa functioneze pe biogaz. Rolling Eyes

Insa, oricum, e laudabila intentia de aliniere la tendintele europene de alimentare pe gaz a autobuzelor.

"Pentru un numar de 10 mijloace de transport in comun „prietenoase cu mediul” si o reabilitare a statie de captare biogaz din cadrul statiei de epurare ape uzate a municipiului Rm. Valcea, biogaz ce va fi folosit ca si combustibil pentru cele 10 mijloace de transport, s-a depus proiectul „Reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera prin promovarea transportului urban ecologic in municipiul Rm. Valcea”, prin Innovation Norway - Programul de Cooperare Norvegian, finantare de la bugetul Norvegiei in valoare de aproximativ 4.700.000 euro si o cofinantare de la bugetul local de aproximativ 850.000 euro."

Apoi insa urmeaza si vestea proasta, in raportul de fata se exprima clar optiunea pentru autobuze si microbuze, troleibuzul neintrand in vederea autoritatilor de aici din cauza acelorasi idei - preconcepute si gresite, dupa parerea mea - potrivit carora troleibuzul este prea putin flexibil si mult prea costisitor de introdus.
Evident, daca te referi numai la minusurile sale, asa e, dar nimeni nu ia in calcul reducerea poluarii, consumul redus, silentiozitatea etc...

"Mijloacele de transport auto, deși sunt mai poluante, au o independență mișcare și de manevrabilitate mult mai mare decît cele acționate electric. Traseele lor pot fi ușor modificate în eventualitatea modificării fluxurilor de călători datorită modificării geografice a zonelor industriale. Costurile de realizare a unui transport electric (troleibuz sau tramvai) sunt foarte mari.
Din aceste considerente, transportul urban de călători în municipiul Râmnicu Vâlcea, pe termen mediu sau lung, se va efectura cu autobuze sau microbuze
." Evil or Very Mad



Stategie de transport public local 2009-2014 ETA_13.03.2009.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Stategie de transport public local 2009-2014 ETA_13.03.2009.zip
 Mărime fișier:  85.88 kb
 Descărcat:  de 2425 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 09:17:14    Titlul subiectului: 126097

Alte vesti bune... vin autobuze noi! Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 21.04.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/turul_doi_cat_opt_autobuze_noi_0_247775288.html

"Râmnicu Vâlcea: Turul doi, cât opt autobuze noi

Alegerile parțiale au scos sume serioase din bugetul local Algerile de duminică scot din bugetul local banii pentru înoirea flotei ETA. Autoritățile se plâng că alegerile anticipate de anul acesta au secat bugetul orașului de mai mulți bani decât de așteptau.

Opt autobuze noi pentru dotarea societății de transport în comun ETA ar fi putut fi achiziționate din banii alocați pentru turul II de scrutin pentru fotoliul de primar. Interimarul Romeo Rădulescu recunoaște că în proiectul de buget pentru anul acesta nu fuseseră prevăzute cheltuielile pentru alegeri pentru că nu se așteptau ca fostul edil să fie demis din funcție. „Banii vin din bugetul local. Sunt în jur de 800.000 de lei ce se cheltuiesc pentru organizarea alegerilor. Suma aceasta o aveam într-un fond special prin care intenționam să modernizăm flota de autobuze. Opt astfel de vehicule trebuiau cumpărate din acești bani", afirmă Rădulescu. El spune că, în condițiile în care banii intră în secțiile de votare, buletinele de vot și alte asemena cheltuieli râmnicenii nu vor mai avea parte de alte autobuze decât cele existente în prezent.

Cele opt autobuze, spun oficialii primăriei, ar fi trebuit să înlocuiască vechile rable ce încă și acum asigură curse în interiorul municipiului dar și trasee preorășenești. ETA SA, societatea de transport ce aparține Consiliului Local se poate „lăuda" cu cele 30 de autobuze fabricate în anii 80 și care și-au depășit demult termenul de casare. Râmnicul are la ora actuală doar 10 vehicule moderne, achiziționate de către primărie în 2005. Fostul edil-șef Mircia Gutău intenționa ca în acest an să scoată la vânzare societatea ce merge pe pierdere, însă actuala administrație condusă pentru moment de Rădulescu nu a luat o decizie fermă în acest sens. Între timp, planurile prin care se intenționa tragerea pe dreapta a o parte din piesele de muzeu folosite pe post de autobuze au fost date peste cap de alegerile parțiale. Pe de altă parte, Râmnicul întregistrează încă un record la tarifele pentru serviciile publice, un bilet de autobuz fiind mai scump aici (2 lei) decât în București (1,3) lei.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 24 Feb 2011 10:23:48    Titlul subiectului: 140372

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Autobuze_second-hand-cautate_la_a_treia_licitatie_0_433156810.html#commentsPage-1

"Râmnicu Vâlcea: Autobuze second-hand, căutate la a treia licitație

Sergiu Mir

Joi 24 feb 2011

Râmnicu Vâlcea

Autobuzele societății de transport ETA

Primăria nu a reușit să cumpere, așa cum și-a propus, 30 de autobuze cu 800.000 de lei.Până la 15 martie edilii așteaptă oferte din partea firmelor de profil. De data aceasta, pentru suma alocată se cer doar nouă autobuze

La Râmnicu Vâlcea primăria are greutăți în a-și îmbunătăți parcul de autobuze pentru transportul public. Luna aceasta se află la a treia licitație pentru achiziționarea unor vehicule care să înlocuiască vechile rable ce încă mai circulă pe rutele din oraș. Suma de care edilii dispun este de 800.000 de lei, bani alocați încă din vara anului trecut. „În 31 martie este ultimul termen în care se pot depune ofertele pentru aceste autobuze. Căutăm să cumpăram opt autobuze la mâna a doua și un autocar care să îndeplinească unele criterii pe care le-am trasat în caietul de sarcini", spune Florian Borza, directorul ETA SA. Oficialii societății de transport în comun speră ca de data aceasta să poată achiziționa autobuzele dorite cu care să le schimbe pe cele din prezent. Șefii ETA își doresc autobuze cu motoare diesel în regim de poluare minim Euro 2, iar anul de fabricație să nu fie mai mic de 1999. În vară, atunci când Consiliul Local din Râmnicu Vâlcea a aprobat finanțarea se dorea cumpărarea a 30 de vehicule la second hand, însă nici o firmă nu a putut oferi un pachet atât de mare pentru suma de care ETA dispunea.

„Vechile autobuze ar trebuie să stea la muzeu"

Oficialii din primărie spun că, în prezent flota ETA este alcătuită din 10 autobuze noi, cumpărate în 2005 dar care nu fac față cererii, motiv pentru care au fost păstrate în circulație alte 27 de vehicule Ikarus, UDM și UDA, cu grad mare de uzură și kilometraje ce uneori depăcesc suma de un milion. Pentru a decongestiona unele linii, primăria a introdus în 2005 nouă microbuze noi marca Iveco și Ford. Navetiștii așteaptă și ei cu nerăbdare introducerea unor autobuze decente. „Nu este normal să călătorim în mașini care ar trebui să stea la muzeu sau la fier vechi. Bate vântul prin ele, se strică des și lasă în urmă kilometri de fum", ne spune Marian Minea, unul din navetiștii care folosește rutele ETA.
Web: Află care sunt tarifele practicate de ETA pe ramnicu-valcea.adevarul.ro "



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.75 kb
 Vizualizat:  de 18200 ori

4.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 11 Aug 2011 12:45:48    Titlul subiectului: 147567

Daca n-au reusit sa ia autobuze noi, s-au multumit pana la urma cu unele second-hand...

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Opt_autobuze_second-hand_pentru_transportul_public_din_Ramnic_0_533946780.html

"Opt autobuze second-hand pentru transportul public din Râmnic

11 august 2011

Autor: Mădălina Mitroi

Autobuz ETA

Noile achiziții vor înlocui treptat parcul auto vechi de peste 30 de ani al ETA SA. Primarul Romeo Rădulescu, alături de directorul SC ETA SA, Florian Borza, a prezentat noile achiziții pentru parcul auto al acestei societăți de transport în comun.

Cinci din cele opt autobuze recent cumpărate au trecut deja de verificările RAR și vor intra pe liniile de transport în comun cel mai târziu la începutul lunii viitoare. „Totodată, a fost prezentat și un autocar modern, achiziționat împreună cu lotul de autobuze, vehicul ce va fi dat, la cerere, spre folosință unităților școlare din Râmnic, costurile percepute fiind doar cele strict de exploatare, fără adăugarea vreunui profit", a declarat Daniel Ionescu, purtătorul de cuvânt al Primăriei Râmnicului. Municipalitatea are în plan pentru acest an, demararea procedurilor pentru achiziționarea a încă 20 de autobuze, fapt care se va traduce în înnoirea aproape completă a parcului SC ETA SA."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 28 Sep 2011 08:23:55    Titlul subiectului: 149042

... si nici alea second-hand nu au fost scutite de probleme..

http://www.voceavalcii.ro/2011/09/26/primarul-radulescu-le-a-trimis-inapoi-in-olanda-pentru-ca-erau-vechituri%E2%80%9D/

"ETA a rămas fără 4 dintre autobuzele second hand,
Primarul Rădulescu le-a trimis înapoi în Olanda pentru că erau ,,vechituri”

26 septembrie 2011

INCREDIBIL DAR ADEVĂRAT. Rablele din Olanda achiziționate de Primăria Râmnicului, cu bani de la buget, pentru înnoirea parcului auto al societății ETA, au fost trimise înapoi, pentru că aveau kilometrajul depășit. Astfel, se confirmă informațiile publicate de noi anterior, prin care semnalam că angajații ETA încearcă de zor, dar fără spor, să ,,cosmetizeze” kilometrajul autobuzelor olandeze. Deși cu o lună de zile în urmă primarul Romeo Rădulescu considera achiziționarea lor o adevărată afacere, deoarece a luat ,,nouă la preț de unu”, revizia tehnică i-a demonstrat că a fost o țeapă imposibil de ascuns sub preș. Se pare că olandezii ne-au țepuit și nu prea, deoarece unul dintre membrii Consiliului de Administrație al societății ETA este cumnatul unuia dintre partenerii firmei olandeze. Și o așa țeapa se transformă într-o afacere profitabilă doar pentru acționarii firmei olandeze și colaboratorii acestora.

Afaceri devoalate la Primăria Râmnicului. La începutul lunii august, primarul Romeo Rădulescu anunța cu mare încântare că vechile „bombe pe roți” din parcul auto al societății ETA, vechi de peste 30 de ani, cu peste un milion de kilometri la bord, vor fi casate și înlocuite cu unele noi și confortabile, deoarece Primăria a reușit să achiziționeze, la a patra licitație, opt autobuze și un autocar, toate second hand, toate din Olanda.

Ziariștii au fost invitați să vadă cu ochii lor cât de bine arată vechiturile olandeze, ba mai mult, au fost invitați să dea o tură chiar cu unul dintre cele patru autobuze articulate. Edilul Râmnicului spunea că achiziționarea autocarului și a celor opt autobuze a fost o adevărată afacere, deoarece au fost luate la prețul unui singur autobuz, respectiv 220.000 de euro. „Autobuzele erau necesare pentru creșterea siguranței în trafic și creșterea confortului celor care aleg să folosească sistemul de transport în comun din Râmnicu Vâlcea. După cum vedeți arată foarte bine, sunt într-o stare perfectă de funcționare, de fapt au fost aduse direct din circulație și sunt și foarte ieftine, am dat doar 220.000 de euro pe toate opt, plus autocarul, adică 10% din valoarea unui autobuz nou. Sunt convins că vâlcenii vor fi foarte mulțumiți de ele pentru că arată foarte bine, au și buton pentru oprirea în stație. Sperăm să mai cumpărăm încă 20 și să schimbăm tot parcul de mașini al societății ETA. Autobuzele cele vechi vor fi date la fier vechi, piesele vor fi vândute, iar banii obținuți vor fi folosiți pentru achiziționarea autobuzelor noi”, spunea primarul. Directorul SC ETA SA, Florian Borza, declara la aceeași dată că autobuzele recent cumpărate au trecut deja de verificările RAR și vor intra pe liniile de transport în comun cel târziu la începutul lunii septembrie.

O afacere de câteva milioane de kilometri

Minunea nu s-a înfăptuit însă. După oficializarea lor și efectuarea reviziei tehnice, angajații ETA au descoperit că patru din autobuzele cumpărate nu corespund caietului de sarcini: aveau kilometrajul depășit cu 200.000 km față de cel înscris în documente. Surse din cadrul ETA spun că timp de o lună și mai bine de zile, mecanicii societății au încercat să le pună în legalitate, dar degeaba. Problema ar fi ajuns și la urechile DNA, fapt care a obligat executivul Primăriei să trimită înapoi autobuzele. Iuliana Moise, directorul RAR Vâlcea, a confirmat faptul că cele nouă autobuze puteau fi respinse din prima zi deoarece ele au fost înmatriculate din primele zile. „Nu știu ce se întâmplă cu ele. Ce a ținut de competența RAR s-a făcut. Din punctul nostru de vedere, al RAR, ele corespund înmatriculării. S-au plătit toate taxele, le-am eliberat certificatele, le-am dat toate documentele necesare. Au corespuns și tehnic, pentru că au ieșit bine la revizia tehnică, este altceva. Probabil, nu au respectat caietul de sarcini”, a declarat șefa RAR Vâlcea. Informația a fost confirmată de primarul Romeo Rădulescu: ,,Da, este adevărat. Patru din cele nouă autobuze achiziționate vor fi trimise înapoi pentru că nu îndeplinesc condițiile impuse de caietul de sarcini. Au kilometrajul depășit. Trebuiau să aibă 700.000 km și au mult mai mult. Le vom da înapoi și vom face o altă licitație pentru alte 20 de autobuze. Nu este nicio problemă”, a declarat primarul Romeo Rădulescu.

Consiliul de Administrație al ETA suspectat de partipriuri cu olandezii

Se pare că în afacerea autobuzelor din Olanda ar fi implicat Sabin Gheorghe Ogreanu, membru în Consiliul de Administrație al societății ETA, cumnatul lui Dan Petrescu, patronul firmei Dacos. Surse din cadrul Primăriei Râmnicului spun că Dan Petrescu ar fi unul dintre partenerii firmei olandeze. În traducere liberă, Dacos și-a vândut vechiturile din dotare Primăriei Râmnicului, legal, prin intermediul firmei olandeze. Astfel, râmnicenii au avut ocazia istorică de a-și schimba vechiturile din dotare, care aveau un milion de kilometri la bord, cu alte vechituri, cu același kilometraj, dar cumpărate din Olanda. O adevărată „afacere”, ce-i drept. Florian Borza, directorul societății ETA, a refuzat să dea informații pe acest subiect, pe motiv că nu el a organizat licitația. Și cu asta basta! Dar urmează și episodul doi…

DANA NEDESCU"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2012 13:03:53    Titlul subiectului: 152924

Acum alta... o fi "pe bune" ?!?

http://www.ramnic.ro/articole/primaria-rmnicului-va-achizitiona-30-de-autobuze-scoase-din-uz-de-ratb-43184/2012-02-07

"Primăria Râmnicului va achiziționa 30 de autobuze scoase din uz de RATB

Primăria municipiului Râmnicu Vâlcea va aloca din bugetul propriu suma de 1,1 milioane lei pentru achiziționarea de către societatea ETA SA a 30 de autobuze DAF de la Regia Autonomă de Transport București, a declarat viceprimarul Cosmin Constantinescu.

‘Cele 30 de autobuze ce urmează a fi achiziționate îndeplinesc următoarele condiții minimale: anul de fabricație 1994; numărul de kilometri parcurși între 700.000 km și 1.400.000 de km; motor Diesel cu putere minimă de 150 KW; condiții tehnice necesare folosirii lor în transportul de persoane; mentenanță ușoară la agregate și subansamble; capacitate de transport de minimum 27 de locuri pe scaune și 60 de locuri în picioare; caroseria cu volan pe stânga să fie prevăzută cu minimum trei uși pentru accesul rapid al călătorilor în regim de transport urban’, a precizat viceprimarul.
Prin aceste autobuze operatorul ETA de transport public de călători din Râmnicu Vâlcea speră să schimbe toate autobuzele vechi care se află încă în circulație, deși toate ar fi trebuit casate."


La prima vedere pare o idee cam proasta, data fiind starea autobuzelor de acest fel pe care RATB inca le mai exploateaza, insa "cheia" e si in pretul care se va plati pe ele, plus ca trebuie tinut cont ca sunt DEJA inmatriculate.
Aducerea unor autobuze second-hand, mai bune, din Vest, ar presupune cheltuielei mari si probleme cu inmatricularea.
Autobuze noi, "cu banii jos", nu cred ca-si permite nicio societate de transport, iar ca sa le iei in leasing, cu tot cu dobanzi si alte taxe si comisioane , ajungi sa platesti indoit.
Pana la urma totul se rezuma la o analiza tehnico-economica profesionista, poate ca aducerea unor autobuze decente care sa functioneze cativa ani e mai economica decat celelalte solutii.
Si apoi, DAF-urile si Rocar-urile au ajuns asa pentru ca RATB-ul si-a bagat picioarele in ele de cand s-a vazut cu Mercedes-urile in curte, dar, daca erau ingrijite, ele o mai duceau cativa ani buni.
Poate se negociaza si autobuzele ce vor fi vandute/cumparate vor fi "completate" si aduse in stare buna, vom vedea.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2012 14:27:13    Titlul subiectului: 152927

Achizitia de autobuze second hand din exterior in numar atat de mare este extrem de dificila in acest moment (daca nu chiar imposibila) si asa va ramane o buna perioada de timp de-acum incolo (permiteti-mi sa nu divulg motivele). Cu numar mai mare de vehicule exista doar cateva oferte de masini fabricate destul de recent, cu preturi destul de mari (corecte pentru niste masini destul de noi, dar folosite, insa mari raportate la posibilitatile unitatilor de transport public din Romania).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 04 Mai 2012 21:01:46    Titlul subiectului: 155519

Pana la urma vad ca este in curs o procedura de achizitie de autobuze second-hand, cu termen 07.05.2012...

"Furnizare/Obiectul procedurii il constituie achizitia de produse, respectiv autobuze publice second hand."

De cand se chinuie sa-si ia autobuzele astea...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2013 15:36:00    Titlul subiectului: 162520

Iar e in desfasurare o procedura de achizitie pentru 8 autobuze noi cu podeaua joasa pentru ETA Ramnicu Valcea...
Data limita e 27.03.2013.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busu'



Data înscrierii: 14/Mai/2012
Ultima vizita: 03/Feb/2015
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Apr 2013 21:19:02    Titlul subiectului: 163919

Catalin Ghita a scris:
Iar e in desfasurare o procedura de achizitie pentru 8 autobuze noi cu podeaua joasa pentru ETA Ramnicu Valcea...
Data limita e 27.03.2013.

Maine, 10 aprilie, va avea loc de la ora 11 vizionarea celor doi ofertanti: unul este un autobuz chinezesc iar celalalt unul turcesc. Cel chinezesc este mai scump si mai greu decat cel turcesc. Dar cel mai probabil va fi cumparat cel din China. Prin urmare... pozati-le repede pana nu se strica. Timpii de livrare ai pieselor de schimb pe China sunt cam de 6 luni...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busu'



Data înscrierii: 14/Mai/2012
Ultima vizita: 03/Feb/2015
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2013 14:18:21    Titlul subiectului: 164419

Autobuzele din Valcea.


Golden Dragon 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  639.32 kb
 Vizualizat:  de 14878 ori

Golden Dragon 1.jpg



Golden Dragon 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  556.66 kb
 Vizualizat:  de 14878 ori

Golden Dragon 2.jpg



Golden Dragon 3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  496.93 kb
 Vizualizat:  de 14878 ori

Golden Dragon 3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2013 15:44:34    Titlul subiectului: 164422

Nu arata chiar asa de rau, e foarte interesanta amplasarea tobei de esapament, nu prea am vazut asa ceva la alte modele de autobuz.

Referitor la autobuzele chinezesti, acum cativa ani au fost cumparata o gramada de King Long-uri de diferite firme private care erau contractate de catre firmele de "stat" (Volanbusz, Alba Volan, Tisza Volan, Jaszkun Volan etc.) pentru transport interurban. Spre surprinderea tuturor, acestea s-au dovedit foarte fiabile, nu au fost probleme cu ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busu'



Data înscrierii: 14/Mai/2012
Ultima vizita: 03/Feb/2015
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 09:10:20    Titlul subiectului: 164944

dm a scris:
Nu arata chiar asa de rau, e foarte interesanta amplasarea tobei de esapament, nu prea am vazut asa ceva la alte modele de autobuz.

Referitor la autobuzele chinezesti, acum cativa ani au fost cumparata o gramada de King Long-uri de diferite firme private care erau contractate de catre firmele de "stat" (Volanbusz, Alba Volan, Tisza Volan, Jaszkun Volan etc.) pentru transport interurban. Spre surprinderea tuturor, acestea s-au dovedit foarte fiabile, nu au fost probleme cu ele.

King Long e una dintre cele mai bune marci de autobuze din china. Dar si alea au dat rateuri grave in timp. Dar de Golden Dragon nu prea sunt multe chestii bune de zis. Autobuzul asta cantareste, gol, cu 2 tone mai mult decat unul echivalent european. Teava de esapament montata sus este deja obisnuita pentru multe autobuze europene. Dar nu este vorba doar de asta. Termenul de livrare al pieselor din china este cam de 6 luni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 18:17:36    Titlul subiectului: 164956

Ce se mai aude de autobuzele romanesti din Valcea? Cate mai sunt functionale? O scurta insiruire ar fi exceptionala...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VÂLCEA Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community