Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele DAC si ROCAR
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 09 Mai 2007 12:18:39    Titlul subiectului: 78775

Majoritatea acestor troleibuze sunt oricum foarte vechi, ele datand din 1986-1987, deci oricum ajungeau la asta. Probabil ca vor continua cu toate din ce a mai ramas din 401-409 si 446-450, care dateaza din '93-'94.
In general am observat ca in Iasi vehiculele "dureaza" putin (cu exceptia tramvaielor), mai ales Rocar.
401-416 venisera prin '85. Deja in '91 ramasesera cel mult 413-416, cele albastre, vopsite si revopsite.
444-445 au venit in 1989. In 1993 nu cred ca mai erau.
601-610 (Roman) au venit in 1986. Dupa '90 nu cred ca mai erau, decat 607 pentru scoala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 19:09:23    Titlul subiectului: 87636

Care mai este situatia exacta a parcului de troleibuze ce se afla in conservare (sau mai exact ce se mai afla in conservare)? Se poate si anul de fabricatie a ceea ce mai exista?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 21:42:42    Titlul subiectului: 87647

401 - 1994
403 - 1994
404 - 1994
---
423 - 1986
438 - 1987
443 - 1987
---
447 - 1993
448 - 1993
450 - 1993
----
501-507 - 1994
508-509 - 1995
510-511 - 1996
---
512 - 1995
----
601-603 - 1983
605-609 - 1983
---
610 - 1986
---
611-612 - 1987

Cand apar modificari este adusa la zi si situatia de pe http://iasi.stfp.net.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 22:32:29    Titlul subiectului: 106846

Pun si eu o poza gasita pe site-ul www.flickr.com a unui troleibuz DAC ce a circulat in vremurile bune prin Iasi.


552785175_75941cdef9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.39 kb
 Vizualizat:  de 27996 ori

552785175_75941cdef9.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 27 Iun 2009 20:58:01    Titlul subiectului: 113003

O intrebare: Vor mai fi puse vreodata vreun Troleibuz DAC macar 1 sa mai circule? Din cate vad reteaua de troleibuz este inca lasata. Normal daca nu mai merg trolee ar trebui scoasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 08:41:25    Titlul subiectului: 113017

Din cate stiu, reteaua e in conservare. Costa bani si sa o scoti, asa ca momentan cum nu deranjeaza pe nimeni...Personal nu cred ca vom mai vedea la traseu vreun troleu pana cand nu se reabiliteaza firul contact si se cumpara unitati noi sau macar SH pentru a fi folosite pe traseele reinfiintate. Poate ar putea iesi asa, cu vreo ocazie, pe un traseu Tudor-Pacurari daca firul contact e in stare buna sau atat cat sa permita acest lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 08:30:46    Titlul subiectului: 115632

Am aflat ca din cele 32 de troleibuze care sunt la depoul RATP numai 2 Rocar pot sa mai intre in circulatie si sunt in stare buna de functionare in rest celelalte troleibuze vor fi casate. Dar pana nu modernizeaza reteaua de fir contact nu vom vedea nici un troleibuz la traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 08:40:27    Titlul subiectului: 115633

Nici un troleibuz din cele aflate inca in garaj nu va mai circula vreodata, cu sau fara retea modernizata. Probabil ca persoana de la care ai aflat povestile de mai sus se referea la 511 si in special la 512, insa te asigur ca si soarta lor e pecetluita. Imi pare rau ca iti tai entuziasmul generat de cele "aflate", insa asta e realitatea...

511 si 512 ar fi fost piese frumoase pentru muzeu, insa, vazand ca implicarea e aproape 0 dupa apelul pe care l-am lansat vis-a-vis de rularea tramvaielor istorice, e inutil de sperat ca situatia se poate schimba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 09:43:28    Titlul subiectului: 115635

Cum Iasi-ul nu mai are autobuze romanesti iar troleibuzele devin si ele istorie, nu prea inteleg unde vor fi "intercalate" piesele si componentele de "provenienta autohtona"... Ce se va intampla cu troleibuzele ramase? Vor fi casate, se va organiza vreo licitatie in vederea valorificarii echipamentelor?

Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mie 19 Aug 2009 10:14:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 09:50:47    Titlul subiectului: 115637

Aceasta veste am aflat-o aici:
http://www.bzi.ro/Troleibuzele-RATP-vor-fi-casate-A10910.html

"Troleibuzele RATP vor fi casate
Troleibuzele RATP vor fi casate

● Cele 32 de troleibuze apartinand Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi care zac sub cerul liber de mai bine de un an de zile dupa ce au fost scoase de pe trasee urmeaza a fi casate ● "Reteaua de fir-contact trebuie inlocuita in totalitate. Precizez ca inca de la inceputul anului 2006 troleibuzele au fost scoase de pe trasee, intretinerea si consumul ridicat de energie electrica fiind prea costisitoare", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP
Cele 32 de troleibuze apartinand Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi care zac sub cerul liber de mai bine de un an de zile dupa ce au fost scoase de pe trasee urmeaza a fi casate. Potrivit conducerii RATP, din cele 32 de troleibuze, doar doua ar mai putea intra in circulatie. Cele doua troleibuze care sunt in stare de functionare perfecta apartin firmei Rocar si sunt dotate cu un sistem electronic de reglare a tensiunii, astfel au un consum mai mic de energie electrica. Dintre cele 32 de troleibuze care se afla in curtea Regiei de Transport si urmeaza a fi casate, 12 sunt aduse din Cehia in anul 2000 avand ca durata de viata 4 ani, adica pana in anul 2004. Tot conducerea RATP sustine ca repunerea troleibuzelor in circulatie este practic imposibila, deoarece reteaua de fir-contact se afla intr-o stare deplorabila, iar inlocuirea ei ar trebui facuta in totalitate, costul ridicandu-se la cateva milioane Euro.

"In prezent nici nu ne gandim sa reinfiintam liniile de troleibuz, deoarece costurile ar fi fabuloase. In prezent, din cele 32 de troleibuze pe care le avem, doar doua ar putea circula fara a necesita nici un fel de reparatii. Mai mult, reteaua de fir-contact trebuie inlocuita in totalitate. Precizez ca inca de la inceputul anului 2006, troleibuzele au fost scoase de pe trasee, costurile de intretinere si consumul ridicat de energie electrica fiind prea costisitoare", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. In urma cu aproximativ un an de zile, RATP a primit o oferta de 10 troleibuze moderne articulate marca MAN, dotate cu echipament electronic de ultima generatie si motor suplimentar diesel pentru deplasarile in caz de intrerupere a energiei electrice la pretul de 500 mii Euro. In pretul celor zece troleibuze mai erau inclusi si 20 kilometri de retea electrica ultramoderna cu intindere automata, oferta care a fost refuzata de autoritatile locale.

Andrei HURBEA
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 11:23:49    Titlul subiectului: 115650

Articolul respectiv e destul de vechi.

Deocamdata troleibuzele alea stau in garaj pentru ca au fost sechestrate de catre Directia Generala a Finantelor Publice Iasi, din cauza datoriilor regiei. Finantele au incercat sa le valorifice prin licitatie, insa nu au reusit, apoi a izbucnit un scandal legat de dreptul de proprietate asupra vehiculelor. Oricum ar fi, pana la urma vor sfarsi casate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ovidiu



Data înscrierii: 19/Iun/2009
Ultima vizita: 12/Feb/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 18:08:58    Titlul subiectului: 115669

radub a scris:
511 si 512 ar fi fost piese frumoase pentru muzeu, insa, vazand ca implicarea e aproape 0 dupa apelul pe care l-am lansat vis-a-vis de rularea tramvaielor istorice, e inutil de sperat ca situatia se poate schimba.
In termeni cat se poate de practici, cat ar costa salvarea unui asemenea troleibuz? Imi amintesc cat de fericit eram cand il prindeam pe "unicatul" 512 pe linia 42. Am si acum pe un film vechi doua sau trei poze cu el, facute in rondul T. Vladimirescu, pe vremea cand camera digitala era inca un lux. Daca as putea da o mana de ajutor la conservarea lui, as face-o cu cea mai mare bucurie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 19:13:13    Titlul subiectului: 115671

Ideal ar fi sa existe posibilitatea de pastrare a lui in cadrul regiei, intr-un muzeu propriu, dupa modelul RATT. Din pacate, insa, nu exista deocamdata acest spatiu care sa adaposteasca tramvaie si troleibuze istorice inca existente. Cum am mai spus, in cazul mutarii depoului de la gara s-ar crea acest spatiu, insa trebuie dusa o uriasa munca de convingere a autoritatilor locale, intrucat terenul de acolo e o mina de aur pentru alt gen de proiecte.
Alta varianta ar fi aceea de a solicita infiintarea unui compartiment dedicat in cadrul viitorului Muzeu Municipal. Alta ar fi implicarea Complexului National Muzeal Moldova. In ultima instanta, daca aceste variante publice pica din lipsa de interes, poate interveni initiativa privata. Numai ca e vorba de multi bani pentru conservare si restaurare si, evident, de spatiul necesar depozitarii in siguranta.

Eu initiasem apelul de a ne strange cei interesati, de a vedea daca exista forta necesara demararii unui astfel de proiect, deloc simplu. Din pacate, discutiile au ramas la nivel de forum, la prima intalnire propusa fiind prezenta doar o singura persoana in afara celor din mult prea micul grup format de cativa ani.

Poti citi mai multe la subiectul Plimbari cu AEG #1, Tatra #262 si ITB #100.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ovidiu



Data înscrierii: 19/Iun/2009
Ultima vizita: 12/Feb/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 20:29:16    Titlul subiectului: 115677

Discutia respectiva am citit-o. Eu, insa, sunt in Iasi de aproximativ zece ani, dintre care in primii am fost student cu bani putini, iar singura mea legatura stabila cu transportul in comun a fost linia de trolieibuz 42, care ma ducea din Tudor Vladimirescu in Copou. Abia de prin 2003 am inceput sa circul mai des cu RATP-ul si am apucat sa-i cunosc mai bine flota.

Ce vreau sa spun e ca o plimbare cu acele vehicule nu inseamna pentru mine ce inseamna pentru dv, fiindca am avut prea putin de a face cu tramvaiele si autobuzele din anii '80 - '90 despre care dv. discutati cu atata pasiune, le iubiti si le vreti pastrate. Pentru mine, ITB-ul 100 nu inseamna mare lucru, fiindca nici macar nu l-am vazut niciodata la strada. Pe Tatra #262, da, am si calatorit cu ea, pe linia 11, chiar destul de recent, imediat inainte sa fie scoase Tatrele din uz, si am retinut-o din cauza emblemei stravechi cu IJTLI.

Insa cu troleibuzele, in special #512, problema se schimba radical. Dupa ce m-au carat atatia ani, n-as vrea sa le vad la autogen si as pune umarul la salvarea macar a unuia. Imi pot imagina ca nu e lucru usor si nici ieftin, judecand dupa pretul cu care statul vrea sa vanda o Tatra scoasa definitiv din circulatie. Iar in ce priveste birocratia, legislatia si demersurile concrete ce trebuie facute, marturisesc, sunt complet pe dinafara. Cu siguranta, desi nu m-as da in laturi, nu as putea lua acasa un troleibuz, fiindca as ocupa multe locuri de parcare de pe langa bloc si as supara o multime de vecini. Smile . Dar, daca banii pot permite sau facilita pastrarea unuia, pot contribui.

Insa, citind forumul, am vazut ca toate aceste vehicule vechi au ajuns, mai devreme sau mai tarziu, in afara catorva exceptii fericite, epave ruginite si apoi fier vechi. Pana sa aiba RATP-ul conditiile financiare sa-si puna in mod concret problema muzeului, multe s-ar putea sa dispara. Ce se poate face ca macar o mica parte sa fie deturnate de pe aceasta cale si sa fie tinute macar pana cand vor putea fi reconditionate si pastrate ca exponate de muzeu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 20:38:26    Titlul subiectului: 115678

In afara variantelor pe care le-am prezentat mai sus, nu prea exista altele. Problema cea mare e spatiul de depozitare, un spatiu ce trebuie sa impiedice vandalizarea/furturile.
Asta era ideea primei intalniri: cat mai multe idei venite de la participanti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Aug 2009 09:59:12    Titlul subiectului: 115973

Ar fi un mare pacat ca sa-l caseze pe 511 sau 512, am vazut ca arata destul de bine.

O intrebare foarte scurta:
Are cineva acest filmulet din poza aceasta, din cate stiu e postata de Radub.Sau macar sa imi spuna cineva pe ce data este stirea aceasta.

Daca am postat unde nu trebuie va rog sa stergeti acest mesaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Feb 2011 13:31:23    Titlul subiectului: 140379

DAC 117EA 441, cca. 2000:


441.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.03 kb
 Vizualizat:  de 25293 ori

441.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Feb 2011 14:04:24    Titlul subiectului: 140381

503, 512, 509,... - aceeasi perioada


503.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.52 kb
 Vizualizat:  de 25286 ori

503.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Mar 2011 06:46:18    Titlul subiectului: 53 140762

Troleibuzul DAC 217E #449 în zona Independenței (fosta stradă Gh. Dimitrov)

Sursa: Viorel Gemene via Iasi (Fotografii vechi)



194446_10150117002314901_280731269900_6218071_5470618_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.17 kb
 Vizualizat:  de 25166 ori

194446_10150117002314901_280731269900_6218071_5470618_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kombat



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 17/Ian/2019
Mesaje: 2
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Iun 2013 21:51:32    Titlul subiectului: ITB 164985

În prima imagine sunt două troleibuze DAC vopsite în schema reclamei la țigari Assos, cel puțin unul dintre ele fiind ex ITB (cel din stânga imaginii - 444). Zona capătului liniilor 43 și 44 de la CUG 1 era utilizată și ca spațiu de parcare, pentru trimiterea eficientă a troleibuzelor pe trasee.Cele două troleibuze sunt garate pe sensul de plecare spre Piața Dacia al liniei 44.
În celelalte imagini apare troleibuzul DAC 117 E cu numărul de parc 412 pe linia 44, sosit dinspre Piața Dacia.

(documentare: radub)



5p2895.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.33 kb
 Vizualizat:  de 21915 ori

5p2895.jpg



8vrp6s.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.39 kb
 Vizualizat:  de 21915 ori

8vrp6s.jpg



2hgtnxe.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.04 kb
 Vizualizat:  de 21915 ori

2hgtnxe.jpg



i57lax.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.27 kb
 Vizualizat:  de 21915 ori

i57lax.jpg




Ultima modificare efectuată de către Kombat la Sâm 08 Iun 2013 10:45:04, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Iun 2013 00:56:26    Titlul subiectului: 164990

Erau si trolee venite SH de la ITB, sau cum?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Iun 2013 02:58:08    Titlul subiectului: 164991

444 si 445, aduse in 1989. Plus troleibuze Roman 112E de la ITB (4 - marfa) si de la ITC (6 - calatori) aduse in 1986 si numerotate 601-604, respectiv 605-610.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 09 Iun 2013 14:44:39    Titlul subiectului: 165030

Este ceva cam ciudat cu troleibuzele 444 si 445. In poze nu se vede clar si nici eu nu-mi amintesc prea bine de ele, pentru ca mergeau mai mult pe linia 44, la care nu ajungeam prea des.
Troleibuzele par sa fie inalte, fata de troleibuzele produse intre 1988 si 1990, care erau mai scunde. In aceeasi perioada, la Bucuresti venisera troleibuzele 7336-7340, care erau scunde, iar la Iasi aparusera deja 3 autobuze DAC 112UDM scunde ex RATB.

Daca troleibuzele 444 si 445 au fost scunde si au apartinut ITB, e posibil sa fi fost destinate initial ITB si pe urma sa fi fost deturnate catre Iasi. Schema de culoare a lor este insa diferita fata de seria ITB 7336-7340 (galben-mustar/maro) si 7343-7374 (rosu). Seria 7375-7402 (fara 7377), aparuta in 1990, a fost ca schema de culoare identica cu cea a troleibuzelor 444 si 445 din Iasi, insa troleibuzele bucurestene din acea serie erau inalte, nu scunde.

Nu stiu daca in aceeasi perioada Rocar a produs troleibuze in schema de culoare cu fusta rosie pentru alte orase din tara. Din informatiile de pe forum, pentru Constanta nu au fost rosii in acea perioada.

Despre troleibuzele 601-604, pot spune ca am vazut la Bucuresti troleibuze de acest tip, care insa disparusera in 1986. Unul dintre ele era 5132. Este interesant ca la Bucuresti, pe ele scria "TRANSPORT MARFURI", iar la Iasi au scris "TRANSPORT MARFA". Probabil ca au adaptat textul ca sa incapa sigla mare a IJTLI plus numarul de parc scris cu cifre mari sau poate au uniformizat textul cu cel de pe tramvaiele de marfa.
In pozele de mai sus se vede ca facusera curat sub pasaj, unde multa vreme a stat pe butuci troleibuzul 610.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Iun 2013 15:26:01    Titlul subiectului: 165033

Erau inalte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 95
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2015 16:41:47    Titlul subiectului: 179437

Mai exista vreun troleibuz prin garaj? (intreb) Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community