Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasaj denivelat peste str Barbu Vacarescu si calea Floreasca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 21:16:21    Titlul subiectului: 151699

O stire cam hilara, primarul capitalei este asteptat sa revina din concediu pentru a inaugura pasajul Pipera. Articolul se gaseste aici

Citat:
Pasajul Pipera îl așteaptă pe Oprescu să vină din concediu, pentru inaugurare

Pasajul Pipera e aproape gata. S-au montat panourile fonoabsorbante în dreptul blocurilor, s-au realizat și amenajările de la sol, mai trebuie doar să revină primarul Sorin Oprescu din concediu, iar pasajul va fi inaugurat. Lucrarea are însă termenul de finalizare expirat. Pasajul ar fi trebuit finalizat la sfârșitul anului trecut. Primarul promitea în vară că lucrarea va fi terminată în octombrie 2011.
“Dăm drumul la pasaj după sărbători, după 10 ianuarie”, spunea primarul general, Sorin Oprescu, la sfârșitul anului trecut. 10 ianuarie este de altfel data la care edilul-șef este așteptat să revină din concediu. Muncitorii au terminat de instalat și panourile fonoabsorbante și balustradele de pe marginile pasajului.
Termenul oficial de finalizare a lucrării a expirat deja la sfârșitul lui 2011, potrivit contractului încheiat de municipalitate cu Asocierea SC Pa & Co International SRL și F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.
“Pasajul Pipera va putea fi dat în folosință doar după finalizarea întregii proceduri de evaluare a caracteristicilor sale de rezistență și stabilitate care să confirme datele stabilite prin proiect și cerute de standardele în vigoare. Menționăm că, până acum, au fost facute încercările statice și dinamice pentru confirmarea caracteristicilor de rezistență și funcționale ale pasajului. În momentul de față sunt așteptate concluziile evaluarii rezultatelor încercărilor efectuate până în prezent. Doar în urma evaluarii acestor rezultate se va putea decide punerea în funcțiune a Pasajului Pipera”, au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei.
Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.
Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.
Supralărgirea Șoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adițional, semnat pe 15 februarie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Mar/2019
Mesaje: 623
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2012 14:09:40    Titlul subiectului: 151730

Ma simt contrariat de faptul ca se discuta inaugurarea unui pasaj, in timp in jurul lui nu se poate circula... deci bretelele spre Barbu Vacarescu arata ca la Matache, imi vine greu sa cred ca se vor reabilta pana pe 10 ianuarie... Deasemenea, mare lucru daca se da drumul la Calea Floreasca si Avionului...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Mar/2019
Mesaje: 623
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2012 22:46:37    Titlul subiectului: 151897

Iata starea pasajului si zonei adiacente pe 10 ianuarie 2012. Pasajul este gata, iar sub el este dezastru.


DSC01126.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.31 kb
 Vizualizat:  de 10793 ori

DSC01126.JPG



DSC01136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.35 kb
 Vizualizat:  de 10793 ori

DSC01136.JPG



DSC01140.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.84 kb
 Vizualizat:  de 10793 ori

DSC01140.JPG



DSC01131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.64 kb
 Vizualizat:  de 10793 ori

DSC01131.JPG



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Ian 2012 00:11:42    Titlul subiectului: 151902

Sa vedem cum arata pasajul "de sus". Pozele sunt de pe site-ul Skycam.ro


pasaj_2_97162700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  394.3 kb
 Vizualizat:  de 10777 ori

pasaj_2_97162700.jpg



pasaj_4_92824600.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  366.1 kb
 Vizualizat:  de 10777 ori

pasaj_4_92824600.jpg



pasaj_5_29118700.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  342.45 kb
 Vizualizat:  de 10777 ori

pasaj_5_29118700.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 21:25:47    Titlul subiectului: 152360

O poza face cat o mie de cuvinte. Dupa ce edilii au tot facut promisiuni vis-a-vis de termenul de finalizare a lucrarilor la pod si darea lui in folosinta pentru trafic, iata ca peste promisiunile lor s-a instalat un strat de omat alb-imaculat


Pasajul Pipera.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.42 kb
 Vizualizat:  de 10578 ori

Pasajul Pipera.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 22:48:16    Titlul subiectului: 153354

Din ciclul "Prostia omeneasca" va prezint ... intersectia Barbu Vacarescu cu Sos. Pipera. Deci ce avem aici? Una bucata pasaj terminat, dar nedat inca in folosinta. Bingoooooo ... pasajl Pipera (pozele 1-3).


Captured 2012-2-22 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.71 kb
 Vizualizat:  de 10321 ori

Captured 2012-2-22 001.jpg



Captured 2012-2-22 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.4 kb
 Vizualizat:  de 10321 ori

Captured 2012-2-22 003.jpg



Captured 2012-2-22 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.77 kb
 Vizualizat:  de 10321 ori

Captured 2012-2-22 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 22:56:26    Titlul subiectului: 153355

Acum s-ar putea sa intrebati: De ce am spus eu "Prostie omeneasca"? De ce sunt eu atat de carcotas? Nu s-a dat drumul la pasaj inca, dar care este problema? Eu bine oameni buni semaforizarea intersectiei dintre Barbu Vacarescu si Sos. Pipera pur si simplu s-a DESFIINTAT Laughing Laughing Laughing
In conditiile in care NU SE CIRCULA pe pasaj !

Care este rezultatul acestei actiuni "inteligente" a autoritatilor? DEZASTRU TOTAL in orele de varf, dupa cum puteti vedea in cateva poze.

Vreti sa va mai spun un mic secret ? Ei bine ... virajele la stanga sau dreapta au fost interzise Laughing Laughing

Ce fac soferi in situatia asta ? Simplu ... iau pe a doua linie de tramvai ... de pe contrasens (pozele 1-5). Calatoarea din poza a treia cred ca se intreba oarecum nedumerita ... "-Oare s-au schimbat regulile de circulatie si acum mergem ca englezii ?" Laughing Laughing Laughing



Captured 2012-2-22 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.4 kb
 Vizualizat:  de 10318 ori

Captured 2012-2-22 006.jpg



Captured 2012-2-22 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.72 kb
 Vizualizat:  de 10318 ori

Captured 2012-2-22 007.jpg



Captured 2012-2-22 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.54 kb
 Vizualizat:  de 10318 ori

Captured 2012-2-22 008.jpg



Captured 2012-2-22 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.67 kb
 Vizualizat:  de 10318 ori

Captured 2012-2-22 010.jpg



Captured 2012-2-22 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.92 kb
 Vizualizat:  de 10318 ori

Captured 2012-2-22 012.jpg



Captured 2012-2-22 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.28 kb
 Vizualizat:  de 10318 ori

Captured 2012-2-22 015.jpg



Captured 2012-2-22 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.64 kb
 Vizualizat:  de 10318 ori

Captured 2012-2-22 020.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 23 Feb 2012 08:08:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 23:03:01    Titlul subiectului: 153356

Ce fac soferii care vin pe Barbu Vacarescu dinspre Stefan cel Mare si vor sa faca stanga pe Sos. Pipera ? Hmm, trec de statia lui 5 si asteapta sa treaca coloana de masini de pe a doua sina de tramvai si apoi sa intoarca (poza 1).
Cum se descurca RATB-ul ? Cum poate, in functie de iscusinta soferilor (pozele 2-4).



Captured 2012-2-22 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.27 kb
 Vizualizat:  de 10317 ori

Captured 2012-2-22 019.jpg



Captured 2012-2-22 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.06 kb
 Vizualizat:  de 10317 ori

Captured 2012-2-22 021.jpg



Captured 2012-2-22 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.42 kb
 Vizualizat:  de 10317 ori

Captured 2012-2-22 022.jpg



Captured 2012-2-22 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.41 kb
 Vizualizat:  de 10317 ori

Captured 2012-2-22 023.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 23:08:38    Titlul subiectului: 153357

HOPAAAAAAA vine tramvaiul !!!! Beleaaaa mare frateeeee! Ce cauta asta aici ? Se intreaba soferii de pe ... contrasens! Vroia si vatmanul sa mearga ca omul pe "banda lui", dar ti-ai gasit? Ce facem in situatia asta? Asteptam sa treaca coloana! Si da-i cu trrrrrrrr, ceilalti raspund cu claxoane. Dar vaiiiii ... mai apare si tramvaiul de pe celalalt sens aproape de intersectie. Haosul e la el acasa. Si sa vezi ... mai vor si pietonii sa traverseze in grup mare.


Captured 2012-2-22 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.45 kb
 Vizualizat:  de 10315 ori

Captured 2012-2-22 024.jpg



Captured 2012-2-22 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.37 kb
 Vizualizat:  de 10315 ori

Captured 2012-2-22 025.jpg



Captured 2012-2-22 026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.57 kb
 Vizualizat:  de 10315 ori

Captured 2012-2-22 026.jpg



Captured 2012-2-22 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.29 kb
 Vizualizat:  de 10315 ori

Captured 2012-2-22 027.jpg



Captured 2012-2-22 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.74 kb
 Vizualizat:  de 10315 ori

Captured 2012-2-22 028.jpg



Captured 2012-2-22 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.79 kb
 Vizualizat:  de 10315 ori

Captured 2012-2-22 029.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 23:15:53    Titlul subiectului: 153359

VICTORIEEEEE !!!! Tramvaiul a reusit sa treaca ... dupa 5 minute si 35 de secunde de stat in intersectia nesemaforizata, asteptand sa se duca masinile de pe linie care mergeau ... pe contrasens si asteptau sa faca stanga pe sos. Pipera! Ce fac soferii cand vad tramvaiul pe sina lui? O iau efectiv pe CONTRASENS, chiar pe prima banda de langa trotuar (poza 3). Pe langa acest sofer trece o masina a politiei (poza 4). Ce face politia in fata acestei incalcari a legii? NIMIC!

Acum ca un prost care plateste taxe si impozite intreb si eu un lucru. Chiar asa de greu este sa se faca un lucru cu cap? De ce trebuie sa fie acest haos? De ce au desfiintat semafoarele inainte sa dea drumul la pasaj? De ce nu era nimeni de la politia rutiera in aceasta intersectie cu trafic mare? Dar ce pretentii sa avem cand primarul Bucurestiului, Sorin Oprescu merge beat in emisiuni TV si incepe sa debuteze numai tampenii (vezi emisiunea de duminica seara de pe RTV).



Captured 2012-2-22 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.67 kb
 Vizualizat:  de 10314 ori

Captured 2012-2-22 030.jpg



Captured 2012-2-22 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.8 kb
 Vizualizat:  de 10314 ori

Captured 2012-2-22 032.jpg



Captured 2012-2-22 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.76 kb
 Vizualizat:  de 10314 ori

Captured 2012-2-22 031.jpg



Captured 2012-2-22 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.81 kb
 Vizualizat:  de 10314 ori

Captured 2012-2-22 033.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2012 21:10:51    Titlul subiectului: 154585

Oare primarul Oprescu vrea sa ne pacaleasca de 1 Aprilie? Conform declaratiei acestuia pasajul va fi dat in folosinta inainte de Pasti. Parca asa a spus si anul trecut ca va fi gata inainte de Craciun Very Happy
Articolul se gaseste aici

Citat:
Oprescu: Pasajul de la Pipera va fi gata înainte de Paște.

Pasajul de la Pipera, liftul de la pasajul Basarab, așezământul social de la Caritas sau adăpostul de câini din afara Bucureștiului sunt lucrări care vor fi gata în această primăvară, a declarat vineri primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
Pasajul Pipera va fi gata până la Paște, a spus el. 'Din punct de vedere fizic, deasupra este terminat, rămân localele (n.r. - străzile adiacente), să pot să am o circulație coerentă, nu să produc conflict de circulație și când cobori după pasaj, la Caranfil, să te apuci să stai la coadă', a explicat primarul general.
Potrivit edilului-șef, lucrările la pasaj au fost întârziate din cauza străzilor adiacente și a operațiunilor de mutare a firelor subterane. 'Sper ca până la Paști, să-i dăm drumul, să circule lumea liniștită', a spus Oprescu.
Tot în această primăvară, a spus el, va fi gata liftul de la Pasajul Basarab. 'Acolo, au fost câteva amenajări și reamenajări serioase. Cum începea să plouă, aveam stația udă. S-au remediat toate problemele, a început săpătura pentru trotuarul rulant și putem să-i dăm drumul, în această primăvară', a anunțat primarul general.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2012 17:33:11    Titlul subiectului: 155272

Deci ... ce a spus primarul Oprescu in articolul, care l-am citat in postarea precedenta a fost o minciuna gogonata, au trecut pastele, dar ... de pe site-ul RATB aflam:
Citat:
Ca urmare a avansării lucrărilor la Pasajul Pipera

Nota: anuntul de pe site-ul RATB, este postat in intregime aici, numarul mesajului 155271

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Apr 2012 07:45:31    Titlul subiectului: 155286

Haos total in zona pasajului Pipera, datorita inchiderii soselei Pipera intre Barbu Vacarescu si calea ferata Bucuresti-Constanta. Articolul se gaseste aici
Citat:
Trafic de coșmar la pasajul Pipera

De trei zile, șoferii care ajung în zona de nord a Capitalei au parte de noi restricții de circulație. Breteaua de acces către calea ferată București - Constanța, de la pasajul Pipera, a fost închisă traficului din cauza lucrărilor.
Din acest motiv, șoferii care vin dinspre Barbu Văcărescu și Calea Floreasca trebuie să ocolească peste trei kilometri pentru a ajunge în Pipera.
Primarul Bucureștiului, Sorin Oprescu, va vizita șantierul astăzi. Anunțul inițial era că pasajul Pipera va fi gata înainte de sărbătorile de Paște

Si asa era haos in zona, din cauza desfiintari semafoarelor inainte de a intersectia dintre Sos. Pipera si Barbu Vacarescu (oare cine o fi tampitul care a avut idee asta ?). Acum cred ca este nebunie curata, in zona sunt multe blocuri de birouri (de exemplu Nusco Tower), sunt multi care veneau pe Sos. Pipera dinspre CFR Constanta la blocurile de birouri.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2012 23:04:59    Titlul subiectului: 155608

Pasajul functioneaza incepand cu 30 aprilie. De asemenea in intersectie au reaparut semafoarele.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Noi 2012 09:52:21    Titlul subiectului: pasaj 160249

Pasajul mi se pare cam inutil in forma actuala, el uneste ce cu ce? Acum se formeaza o coada enorma ce se incepe de la semaforul Caramfil/Pipera si se termina pe pasaj (deci pe axa E-V), din cauza ca tot traficul favorizat sa treaca peste B.Vacarescu se BAGA pe o banda de pe Caramfil (daca cei ce vin din Pipera vor sa ajunga in centru), bine daca vor sa iasa din oras ar putea sa faca la dreapta pe B.Vacarescu (adica sa nu foloseasca pasajul).
La momentul dat pasajul e util doar pentru axa V-E (adica ptr Gigi Becali) cand "pipierenii "se intorc din centru spre casa. Din aceste considerente mi se pare inutil. Ar fi util daca ar fi fost facut pe axa NS pe Barbu Vacarescu, peste sos Pipera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2013 20:46:33    Titlul subiectului: 162822

Te contrazic putin. Pasajul este util. A decongestionat intersectia dintre Barbu Vacarescu si Sos. Pipera. Ca intotdeauna, la toate lucrarile de infrastructura postdecembriste, si la aceasta exista un mare ".....Dar". Iar in cazul acestui pasaj, marele "Dar" este intr-adevar situatia de la iesirea pasajului. dinspre Sos. Caranfil. Pasajul a fost facut ca sa fie o viitoare cale de acces pe A3 (Bucuresti-Ploiesti). Imaginati-va o zi de duminica seara, tot poporul vine pe A3 de la munte, trece peste pasaj si ajunge...........intr-un "T" (poza 1). "T"-ul respectiv este intersectia dintre Sos. Pipera si Nicolae Caranfil. Problema cu Nicolae Caranfil este urmatoarea. Majoritatea soferilor care vor sa mearga inspre centru, evident vor face stanga in intersectie. Ei bine, inspre stanga, este zona ingusta a strazii Nicolae Caranfil. De aici ies blocajele la acea intersectie in forma de "T". Spre dreapta, Nicolae Caranfil este largit, cu cate 3 benzi pe sens, dar dupa intersectia cu Sos. Pipera, are doar o banda pe un sens si pe celalalt sens doua benzi. Cred ca intr-un fel ar trebui largita portiunea de Nicolae Caranfil care este intre intersectia cu Sos. Pipera (de unde vine fluxul mare de masini de pe pasaj, in orele de varf) si bulevardul Aviatorilor. Din acest motiv se fac ambuteiaje, la cea intersectia si coloana de masini se intinde uneori de la intersectia pana la pasaj.


Harta Bucuresti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.14 kb
 Vizualizat:  de 8517 ori

Harta Bucuresti.jpg



Captured 2013-2-20 054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.49 kb
 Vizualizat:  de 8517 ori

Captured 2013-2-20 054.jpg



Captured 2013-2-20 055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.31 kb
 Vizualizat:  de 8517 ori

Captured 2013-2-20 055.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 09:53:56    Titlul subiectului: 162847

Si acum cateva cadre cu pasajul, care in viitor va face legatura cu A3.
Bretelele laterale mi se par destul de inguste (pozele 1-3 si poza 5), accesul la bretele este si mai ingust (poza 1).
Am vazut si panouri antifonice, in dreptul statiei RATB si a intrarii de la statia de metrou Aurel Vlaicu (pozele 3-5).



Captured 2013-2-20 057.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.43 kb
 Vizualizat:  de 8487 ori

Captured 2013-2-20 057.jpg



Captured 2013-2-20 059.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.8 kb
 Vizualizat:  de 8487 ori

Captured 2013-2-20 059.jpg



Captured 2013-2-20 060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.14 kb
 Vizualizat:  de 8487 ori

Captured 2013-2-20 060.jpg



Captured 2013-2-20 061.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.32 kb
 Vizualizat:  de 8487 ori

Captured 2013-2-20 061.jpg



Captured 2013-2-20 062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.51 kb
 Vizualizat:  de 8487 ori

Captured 2013-2-20 062.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2013 09:57:54    Titlul subiectului: 162848

Sub pasaj au amenajat o parcare (spre bucuria unor useri care vad ca sunt fanii parcarilor, inclusiv pe linia de tramvai Very Happy ). De asemenea, in zona statiei de autobuz (linia 112) si a intrarii de la metrou au amenajat o trecere de pietoni care merge pe sub pasaj (poza 3).
Putin mai incolo, chiar inainte de intersectia cu Barbu Vacarescu, nu mai este parcare (pozele 4-5).



Captured 2013-2-20 064.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.34 kb
 Vizualizat:  de 8485 ori

Captured 2013-2-20 064.jpg



Captured 2013-2-20 065.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.14 kb
 Vizualizat:  de 8485 ori

Captured 2013-2-20 065.jpg



Captured 2013-2-20 066.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.28 kb
 Vizualizat:  de 8485 ori

Captured 2013-2-20 066.jpg



Captured 2013-2-20 069.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.64 kb
 Vizualizat:  de 8485 ori

Captured 2013-2-20 069.jpg



Captured 2013-2-20 070.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.07 kb
 Vizualizat:  de 8485 ori

Captured 2013-2-20 070.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2019
Mesaje: 7563
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 18:01:13    Titlul subiectului: 165099

Primaria Capitalei trebuie sa plateasca penalitati in valoare de 13,25 milioane firmei care a construit Pasajul Pipera. Articolul se gaseste aici


Citat:
Primăria Capitalei trebuie să plătească penalități de 13 milioane lei lui Costel Cășuneanu

Curtea de Apel București a decis în decizie definitivă ca Primăria Capitalei să îi achite firmei lui Costel Cășuneanu, "regele asfaltului", 13, 25 milioane lei drept penalități pentru construirea Pasajului Pipera. În plus, va trebui să plătească 3,25 milioane lei lucrări neachitate.
Firma PA&CO International a omului de afaceri Costel Cășuneanu a dat în judecată municipalitatea, pe motiv că nu și-a primit banii la timp pentru construirea pasajului Pipera din nordul Capitalei, ce a fost inaugurat de primarul general Sorin Oprescu puțin înainte de alegerile locale din 2012. După un an, Cășuneanu vrea și penalități de întârzire și actualizarea sumelor datorate cu rata inflației, ceea ce va scoate și mai mulți bani din conturile Primăriei Capitalei.
Potrivit sentinței date de Tribunalul București și obținute de EVZ, SC PA&CO International SRL a chemat în judecată Municipalitatea, solicitând instanței să se dispună: obligarea Municipalității la plata sumei de 87.975.322,16 de lei, din care: 74.008.316,12 lei -contravaloarea lucrărilor de proiectare și execuție efectuate și a garanției de bună execuție aferentă acestor lucrări și 13.967.005,94 lei - penalități contractuale până la data de 24 aprilie 2012.
Judecătorii Tribunalului București au admis că Municipalitatea trebuie să-i plătească firmei PA&CO International 3,25 milioane de lei, lucrări neachitate, și aproximativ 13,6 milioane de lei-penalități. În plus, obligă Primăria și la plata către constructor a sumei de 14.863,14 lei, cheltuieli de judecată. Sentința a fost menținută astăzi, 12 iunie, și la Curtea de Apel.Primăria Capitalei a atacat sentința la Curtea de Apel București - pe motiv că de vină sunt aleșii generali care nu ar fi votat bugetul la timp.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community