Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Podu Ros - CUG
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Iun 2013 17:47:30    Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Podu Ros - CUG 165076

Prin proiectul Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud – Municipiul Iasi s-au prevazut: reabilitarea strazii/soselei Nicolina, aflata de multi ani intr-o stare avansata de degradare, reabilitarea pasajului suprateran Nicolina (inclusiv bretelele), care leaga cartierele Nicolina si CUG de restul orasului si pune in prezent probleme deosebite privind siguranta, reabilitarea caii de rulare a tramvaielor pe tronsonul Podu Ros – CUG (8,2 km de cale simpla), reabilitarea trotuarelor, construirea de piste pentru biciclisti. Valoarea proiectului este de aproximativ 88 de milioane de lei, din care cca. 70 de milioane reprezinta finantare comunitara nerambursabila.

Peste doi ani tramvaiele vor circula din nou între Podu Roș și CUG, după o absență de 18 ani, o mare problemă a locuitorilor din Nicolina și CUG găsindu-și, astfel, rezolvarea odată cu posibilitatea introducerii de vagoane de mare capacitate pe traseul spre Centru.

Am atasat o imagine preluata de pe Google Maps cu intregul tronson, pe care il vom parcurge pas cu pas in continuare, pentru a vedea situatia actuala de pe teren.



untitled28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.41 kb
 Vizualizat:  de 32840 ori

untitled28.jpg




Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mie 12 Iun 2013 21:33:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Iun 2013 17:51:51    Titlul subiectului: 165077

Lucrarile vor fi realizate de asocierea de firme SC Viarom Construct SA (parte a grupului francez Eurovia, la randul sau parte a grupului Vinci), SC Mari Vila Com SRL Bucuresti, SC Vectra Service SRL Zarnesti și SC Conest SA Iasi. Constructorii au inceput de ieri amenajarea punctului de lucru in rondul din CUG 2 (Tehnopolis).


IMG_0744.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.94 kb
 Vizualizat:  de 33052 ori

IMG_0744.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Iun 2013 19:53:21    Titlul subiectului: 165080

Podu Ros


pdros1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.5 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

pdros1.jpg



IMG_0938.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.2 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

IMG_0938.JPG



IMG_0937.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.87 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

IMG_0937.JPG



pdros3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.37 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

pdros3.jpg



pdros4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.47 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

pdros4.jpg



pdros5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.98 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

pdros5.jpg



pdros2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.17 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

pdros2.jpg



IMG_0932.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.33 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

IMG_0932.JPG



IMG_0930.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.24 kb
 Vizualizat:  de 33026 ori

IMG_0930.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Iun 2013 20:15:51    Titlul subiectului: 165081

Linia din rond, incrucisarile cu liniile spre/dinspre Podu de Piatra si liniile "lui 10" (mai putin macazurile si incrucisarea de langa "blocul PNL", care fusesera scoase cu ceva vreme in urma, cand s-a mai carpit linia "lui 5") s-au pastrat pana in 2008, cand a fost facuta acea traversare-minune a rondului, zica-se pentru fluidizarea traficului.

In 2006 am facut fotografiile de mai jos:











Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 11:13:05    Titlul subiectului: 165092

Strada Nicolina (pana la intersectia cu Aleea Rozelor)

In 2005 a fost mutata trecerea de pietoni de la intrarea in parcul din fata postei cu 50 de metri spre pasajul Nicolina, cu argumentul fluidizarii traficului in intersectia din Podu Ros (se pornea de la faptul ca masinile care intrau dinspre intersectie pe str. Nicolina stationau mult la trecerea de pietoni de la posta, foarte aglomerata, iar sirul care se forma bloca intersectia). Adaugandu-se la asta si masura organizarii benzii destinate transportului public (buna, dar cu viata scurta, din diverse motive) s-a decis si turnarea de asfalt peste liniile de tramvai de la iesirea din rond pana putin dupa noua trecere de pietoni. Inainte de aceste schimbari, pe strada Nicolina exista o secventa de treceri de pietoni, foarte apropiate una de alta: la parcul de la posta, la ambele capete ale statiilor de autobuz (desfiintate cu aceeasi ocazie) si de-o parte si de alta a intersectiei cu Aleea Rozelor (aici situatia s-a mentinut pentru ceva mai multa vreme, dar in prezent exista trecere doar pe partea pasajului Nicolina).

Gata cu trecutul, prezentul arata asa (mai putin partea cu infrastructura pentru troleibuz din primele imagini, macelarita intre timp) intre Podu Ros si intrarea pe pasajul Nicolina (foto personale plus cateva imagini preluate de pe Google Maps cu Street View):



000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.07 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

000.jpg



001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.72 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

001.jpg



002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.06 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

002.jpg



IMG_9732.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.41 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

IMG_9732.JPG



IMG_9726.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.92 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

IMG_9726.JPG



IMG_9488.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.38 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

IMG_9488.JPG



IMG_9490.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.22 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

IMG_9490.JPG



IMG_9721.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.04 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

IMG_9721.JPG



IMG_9719.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.97 kb
 Vizualizat:  de 32964 ori

IMG_9719.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 14:02:51    Titlul subiectului: 165094

Pasajul Nicolina

Dupa mai bine de un an si jumatate de la inaugurarea liniei Podu Ros - CUG 1 si a pasajului Nicolina, in 1986 au fost realizate si date in exploatare liniile de pe doua dintre bretelele care fac legatura cu actualul bulevard Nicolae Iorga (numit atunci Republicii). Din pacate, cele doua linii de legatura nu vor mai exista la finalizarea lucrarilor (o uriasa greseala, zic eu).



000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.03 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

000.jpg



IMG_9493.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.86 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9493.JPG



IMG_9495.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.18 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9495.JPG



IMG_9496.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.29 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9496.JPG



IMG_9497.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.84 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9497.JPG



IMG_9498.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.28 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9498.JPG



IMG_9499.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.79 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9499.JPG



IMG_9501.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.78 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9501.JPG



IMG_9503.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.47 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9503.JPG



IMG_9504.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.36 kb
 Vizualizat:  de 32943 ori

IMG_9504.JPG



IMG_9506.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.33 kb
 Vizualizat:  de 32942 ori

IMG_9506.JPG



IMG_9507.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.14 kb
 Vizualizat:  de 32942 ori

IMG_9507.JPG



IMG_9508.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.86 kb
 Vizualizat:  de 32942 ori

IMG_9508.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 14:08:49    Titlul subiectului: 165095

Parcurgem pasajul si in sens invers, spre Podu Ros:


IMG_9685.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.53 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9685.JPG



IMG_9687.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.41 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9687.JPG



IMG_9689.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.43 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9689.JPG



IMG_9690.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.85 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9690.JPG



IMG_9696.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.96 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9696.JPG



IMG_9701.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.55 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9701.JPG



IMG_9705.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.48 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9705.JPG



IMG_9707.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.04 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9707.JPG



IMG_9708.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.94 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9708.JPG



IMG_9709.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.56 kb
 Vizualizat:  de 32941 ori

IMG_9709.JPG



IMG_9711.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.51 kb
 Vizualizat:  de 32940 ori

IMG_9711.JPG



IMG_9716.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.6 kb
 Vizualizat:  de 32940 ori

IMG_9716.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 15:52:13    Titlul subiectului: 165096

Soseaua Nicolina (intre pasajul Nicolina si statia Tudor Neculai)

Un tronson dificil, cu urcare in curba pana la Belvedere si pod peste paraul Nicolina.

Exclamation Foto 9660, 9666, 9671 si 9680 sunt facute pe sensul spre Podu Ros



untitled12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.49 kb
 Vizualizat:  de 32915 ori

untitled12.jpg



IMG_9510.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.5 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9510.JPG



IMG_9511.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.22 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9511.JPG



IMG_9512.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.25 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9512.JPG



IMG_9680.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.12 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9680.JPG



IMG_9514.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.64 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9514.JPG



IMG_9516.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.26 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9516.JPG



IMG_9518.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.41 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9518.JPG



IMG_9519.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.81 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9519.JPG



IMG_9671.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.47 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9671.JPG



IMG_9521.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.68 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9521.JPG



IMG_9523.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.36 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9523.JPG



IMG_9524.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.69 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9524.JPG



IMG_9527.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.31 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9527.JPG



IMG_9666.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.05 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9666.JPG



IMG_9528.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.11 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9528.JPG



IMG_9660.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.93 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9660.JPG



IMG_9530.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.8 kb
 Vizualizat:  de 32912 ori

IMG_9530.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 18:13:29    Titlul subiectului: 165101

Soseaua Nicolina (intre statia Tudor Neculai si Rond CUG 1)

Un alt tronson spectaculos al traseului.

Exclamation Foto 9647, 9651 si 4011196 (ultima datata iunie 2005) sunt facute pe sensul spre Podu Ros



untitled41.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.78 kb
 Vizualizat:  de 32888 ori

untitled41.jpg



IMG_9531.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.24 kb
 Vizualizat:  de 32888 ori

IMG_9531.JPG



IMG_9537.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.89 kb
 Vizualizat:  de 32888 ori

IMG_9537.JPG



IMG_9541.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.4 kb
 Vizualizat:  de 32888 ori

IMG_9541.JPG



S4011196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.39 kb
 Vizualizat:  de 32888 ori

S4011196.JPG



IMG_9647.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.28 kb
 Vizualizat:  de 32888 ori

IMG_9647.JPG



IMG_9651.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.34 kb
 Vizualizat:  de 32888 ori

IMG_9651.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 20:51:48    Titlul subiectului: 165107

Rond CUG 1

La 1 noiembrie 1984 a fost data in exploatare linia de tramvai Podu Ros - CUG, in momentul respectiv doar pana la capatul dinspre oras al combinatului. Prelungirea pana la sediul administrativ era, insa, planificata, aparatele de cale si incrucisarile fiind montate la data punerii in functiune a primului tronson. Dupa mai putin de un an, la 30 septembrie 1985, tramvaiele au putut circula si pe restul traseului, pana la CUG 2 (capat de linie numit in prezent Tehnopolis).

Rondul de intoarcere de la CUG 1 are o configuratie neobisnuita, din cauza spatiului stramt si a necesitatii de a permite accesul simultan pentru un numar mare de vagoane, din cauza fluxului ridicat de calatori, in special la orele de varf.

Din pacate, proiectul de reabilitare a liniei de tramvai Podu Ros - CUG nu a inclus si refacerea "rondului vechi", ceea ce din nou mi se pare o uriasa eroare, pentru ca acest rond ar fi fost extrem de util pentru o dirijare flexibila a vagoanelor, in functie de fluxurile de calatori si blocajele din trafic.



untitled14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.79 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

untitled14.jpg



untitled18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.66 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

untitled18.jpg



IMG_0949.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.41 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_0949.JPG



IMG_0950.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.31 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_0950.JPG



IMG_9643.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.54 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_9643.JPG



IMG_9545.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.52 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_9545.JPG



IMG_9642.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.95 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_9642.JPG



IMG_9546.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.3 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_9546.JPG



IMG_9547.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.85 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_9547.JPG



IMG_9640.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.08 kb
 Vizualizat:  de 32858 ori

IMG_9640.JPG



IMG_0962.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.17 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0962.JPG



IMG_0961.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.88 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0961.JPG



IMG_0958.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.11 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0958.JPG



IMG_0957.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.65 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0957.JPG



IMG_0955.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.75 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0955.JPG



IMG_0953.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.7 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0953.JPG



IMG_0952.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.05 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0952.JPG



IMG_0951.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.53 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0951.JPG



IMG_0947.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.29 kb
 Vizualizat:  de 32855 ori

IMG_0947.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Iun 2013 22:06:33    Titlul subiectului: 165110

Soseaua Nicolina (intre Rond CUG 1 si statia Biserica "Inaltarea Domnului")


untitled25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.23 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

untitled25.jpg



IMG_0965.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.95 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_0965.JPG



IMG_9548.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.93 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9548.JPG



IMG_9549.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.08 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9549.JPG



IMG_9552.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.21 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9552.JPG



IMG_9558.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.43 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9558.JPG



IMG_9561.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.95 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9561.JPG



IMG_9565.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.35 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9565.JPG



IMG_9566.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.8 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9566.JPG



IMG_9570.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.49 kb
 Vizualizat:  de 32838 ori

IMG_9570.JPG



IMG_9573.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.76 kb
 Vizualizat:  de 32836 ori

IMG_9573.JPG



IMG_9574.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.58 kb
 Vizualizat:  de 32836 ori

IMG_9574.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 07:25:10    Titlul subiectului: 165115

radub a scris:
Din pacate, proiectul de reabilitare a liniei de tramvai Podu Ros - CUG nu a inclus si refacerea "rondului vechi", ceea ce din nou mi se pare o uriasa eroare, pentru ca acest rond ar fi fost extrem de util pentru o dirijare flexibila a vagoanelor, in functie de fluxurile de calatori si blocajele din trafic.
Si nu se poate insista macar pentru montarea aparatelor de cale care sa permita accesul spre "rondul vecni"? Ma gandesc ca linia din rond ar putea fi inca folosita, cu mici reparatii. Sau poate RATP-ul ar putea reconstrui bucla de intoarcere prin forte proprii, din materiale refolosite, atata timp cat oricum e doar o simpla bucla, nu trebuie sa asigure conditii mult prea ridicate, dat fiind ca se circula oricum cu viteza redusa.
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 09:29:54    Titlul subiectului: 165116

Nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 11:45:21    Titlul subiectului: 165123

Mi se pare regretabil modul in care a fost conceput proiectul.
Nu vreau sa acuz pe nimeni, dar este regretabil.
Poate ma insel, dar proiectul e facut cu fonduri europene. Din moment ce grecii au putut sa-si asfalteze ulitele prin sate cu fonduri europene, nu vad de ce in tara asta nu se poate face macar un proiect de la cap la coada.

Nu ma refer neaparat la accesul dinspre bd. Iorga sau la rondul vechi, dar iata ca mai vad o lipsa in proiect: linia dinspre Bahlui spre CUG. OK, am inteles ca e scumpa toata treaba cu bretelele spre bd. Iorga, sunt 6 macazuri &c &c, ca rondul vechi nu s'ar justifica economic, desi in caz de blocaj ar fi foarte util si s'ar putea repara linia existenta, dar chiar nu se "justifica" o legatura directa intre CUG si Gara prin Podul Ros? Sau exista pana la urma un proiect distinct cu intersectia din Podul Ros?

Evident, contravaloarea a 4 macazuri si cateva elemente de sina, traverse si ceva munca in plus pentru Dorel se pot regasi mai bine in alte prostii urbanistice precum Stefan cel Mare sau pasajul lui Peste tot din zona Podul Ros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 14:00:51    Titlul subiectului: 165124

Daca tot se modernizeaza bratele podului,de ce nu se monteaza si linia?
In proiect era vorba si de peroane de 50 metri fiecare.
Stiti cu exatitate locul unde vor fi construite?
De ce pozele facute nu cuprind fotografii pana la capatul proiectului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 15:42:16    Titlul subiectului: 165128

1. Intreaba Primaria!
2. Cand ai studiat proiectul ai sarit peste paginile cu desene?
3. Rabdare...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 15:53:28    Titlul subiectului: 165129

Soseaua Nicolina (intre statiile Biserica "Inaltarea Domnului" si rondul de intoarcere de la Tehnopolis)

(vedere din satelit cu Bing Maps - Bird's eye)



untitled28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.41 kb
 Vizualizat:  de 32719 ori

untitled28.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 17:23:22    Titlul subiectului: 165131

Pe acest tronson s-a lucrat in 2005, fiind extrase din dale sinele si garniturile de cauciuc (nu mai retin exact contextul si n-as vrea sa gresesc spunand ceva eronat, daca nu corespunde realitatii ceea ce-mi amintesc cu privire la acest subiect).

Statia de debarcare de la capat, aflata inaintea intrarii pe bucla, beneficia de un peron foarte lung si foarte lat, care incepea la jumatatea curbei de dinaintea capatului de linie. Motivul e evident - numarul mare de vagoane care aduceau/preluau muncitorii uriasului combinat la orele de varf. La un moment dat, in anii '90, au fost inlocuite linile de pe curba, fara a se mai acoperi spatiile dintre sine. Dupa suspendarea circulatiei tramvaielor, peronul a fost desfiintat si zona liniilor de pe curba (eliminate) asfaltata in intregime (nu stiu anul, dar cred ca inainte de 2005).

In fotografiile atasate, realizate de colegul de forum drooopy, sunt surprinse cateva momente din timpul lucrarilor din 2005 amintite mai sus.



SANY0002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.09 kb
 Vizualizat:  de 32711 ori

SANY0002.JPG



SANY0004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.47 kb
 Vizualizat:  de 32711 ori

SANY0004.JPG



SANY0025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.92 kb
 Vizualizat:  de 32711 ori

SANY0025.JPG



SANY0006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.8 kb
 Vizualizat:  de 32711 ori

SANY0006.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 20:28:53    Titlul subiectului: 165133

Situatia actuala:


IMG_9577.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.33 kb
 Vizualizat:  de 32684 ori

IMG_9577.JPG



IMG_9581.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.07 kb
 Vizualizat:  de 32684 ori

IMG_9581.JPG



IMG_9583.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.33 kb
 Vizualizat:  de 32684 ori

IMG_9583.JPG



IMG_9585.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.8 kb
 Vizualizat:  de 32684 ori

IMG_9585.JPG



IMG_9586.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.03 kb
 Vizualizat:  de 32684 ori

IMG_9586.JPG



IMG_9588.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.92 kb
 Vizualizat:  de 32684 ori

IMG_9588.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 20:30:41    Titlul subiectului: 165134

Parcurgem aceasta portiune si in sens invers:


IMG_9605.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.3 kb
 Vizualizat:  de 32683 ori

IMG_9605.JPG



IMG_9606.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.83 kb
 Vizualizat:  de 32683 ori

IMG_9606.JPG



IMG_9608.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.45 kb
 Vizualizat:  de 32683 ori

IMG_9608.JPG



IMG_9609.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.79 kb
 Vizualizat:  de 32683 ori

IMG_9609.JPG



IMG_9611.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.08 kb
 Vizualizat:  de 32683 ori

IMG_9611.JPG



IMG_9613.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.87 kb
 Vizualizat:  de 32683 ori

IMG_9613.JPG



IMG_9616.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.51 kb
 Vizualizat:  de 32683 ori

IMG_9616.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 20:51:54    Titlul subiectului: 165137

Rond CUG 2 (Tehnopolis)


untitled39.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  184.96 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

untitled39.jpg



IMG_0735.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.06 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_0735.JPG



IMG_0737.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.59 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_0737.JPG



IMG_0739.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.54 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_0739.JPG



IMG_0743.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.82 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_0743.JPG



IMG_9593.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.82 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_9593.JPG



IMG_0745.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.13 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_0745.JPG



IMG_9594.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.06 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_9594.JPG



IMG_0746.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.12 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_0746.JPG



IMG_0747.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.53 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

IMG_0747.JPG



IMG_0752.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.71 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0752.JPG



IMG_0756.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.62 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0756.JPG



IMG_0757.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.74 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0757.JPG



IMG_0763.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.95 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0763.JPG



IMG_0766.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.15 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0766.JPG



IMG_0767.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.49 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0767.JPG



IMG_0769.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.68 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0769.JPG



IMG_0770.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.78 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0770.JPG



IMG_0771.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.29 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0771.JPG



IMG_0742.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.85 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0742.JPG



IMG_0741.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.56 kb
 Vizualizat:  de 32677 ori

IMG_0741.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 09/Oct/2023
Mesaje: 118
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Iun 2013 20:47:59    Titlul subiectului: 165325

Sub trotuarele de pe pasarela Nicolina sunt niste cabluri groase.
Acele cabluri duc la tablourile electrice RATP,de la Belvedere?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Iun 2013 21:25:28    Titlul subiectului: 165326

A început scoaterea liniilor de pe bretelele Pasarelei Nicolina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Iun 2013 13:40:47    Titlul subiectului: 165332

Cablurile alea nu-s ale RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bitiuscal



Data înscrierii: 19/Mai/2010
Ultima vizita: 08/Feb/2016
Mesaje: 10
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Iun 2013 13:12:53    Titlul subiectului: 165411

Just thinking ...

Stau, citesc si nu reusesc sa inteleg logica celor care au facut proiectul. Parca nu ar fi din Iasi.

Se reabiliteaza tronsonul Podul de Piatra - Gara Nicolina - Bazar, dar acest tronson este folosit doar de o singura linie, 11. Nu mai bine se reabilita tronsonul Podu Ros - Tesatura - Tepro? Acel tronson e folosit de mai multe linii.

Se reabiliteaza acuma tronsonul Posu Ros - CUG si o sa fie folosit doar de o singura linie, vechiul 9 sau ce numar o sa mai primeasca?
In aceasta logica se reabiliteaza un tronson, ca sa fie folosit doar de o singura linie?
Daca tot se modernizeaza acest tronson, nu ar fi logic ca sa il legi cu alt tronson modernizat si astfel sa existe mai multe linii de tramvai care sa le foloseasca?

Sa inteleg ca cei care stau in zona Nicolina - CUG vor dori sa mearga doar in Copou? Caci acolo banui ca vor merge tramvaiele pentru a inlocui actualul autobuz 41 si nu vor merge spre Gara cum mergea o data tramvaiul 9.
Daca vor sa mearga in Dacia, la Gara / Canta, in Tatarasi, cum vor proceda?
Daca vor Dacia merg pana in Podu Ros si de acolo schimba cu 5? Si asta pana cand? Caci linia Podu de Piatra - Podu Ros inca nu are un viitor sigur. Ca sa nu mai zic ca trebuie schimbata si statia caci cele 2 linii nu trec prin aceeasi statie.
Daca vor la Gara / Canta merg pana in Piata Unirii si de acolo se schimba tramvaiul? Acolo e usor caci e aceeasi statie - dar se pierde timp.
Daca vor in Tatarasi merg pana in Tg. Cucu si de acolo iau un 13?
Daca s-ar reabilita si bretelele ar putea fi mai multe linii care sa foloseasca acest tronson: o linie sa mearga in Dacia, una la Gara / Canta (eu zic ca e mai scurt prin Podu de Piatra spre Gara / Canta decat prin Piata Unirii) si o linie spre Tatarasi.

Cum am zis, imi este greu sa inteleg logica nelogica ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Următoare
Pagina 1 din 22

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community