Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Iun 2013 17:47:30 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Podu Ros - CUG |
165076 |
|
Prin proiectul Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud – Municipiul Iasi s-au prevazut: reabilitarea strazii/soselei Nicolina, aflata de multi ani intr-o stare avansata de degradare, reabilitarea pasajului suprateran Nicolina (inclusiv bretelele), care leaga cartierele Nicolina si CUG de restul orasului si pune in prezent probleme deosebite privind siguranta, reabilitarea caii de rulare a tramvaielor pe tronsonul Podu Ros – CUG (8,2 km de cale simpla), reabilitarea trotuarelor, construirea de piste pentru biciclisti. Valoarea proiectului este de aproximativ 88 de milioane de lei, din care cca. 70 de milioane reprezinta finantare comunitara nerambursabila.
Peste doi ani tramvaiele vor circula din nou între Podu Roș și CUG, după o absență de 18 ani, o mare problemă a locuitorilor din Nicolina și CUG găsindu-și, astfel, rezolvarea odată cu posibilitatea introducerii de vagoane de mare capacitate pe traseul spre Centru.
Am atasat o imagine preluata de pe Google Maps cu intregul tronson, pe care il vom parcurge pas cu pas in continuare, pentru a vedea situatia actuala de pe teren.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.41 kb |
Vizualizat: |
de 35303 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mie 12 Iun 2013 21:33:54, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Iun 2013 17:51:51 Titlul subiectului: |
165077 |
|
Lucrarile vor fi realizate de asocierea de firme SC Viarom Construct SA (parte a grupului francez Eurovia, la randul sau parte a grupului Vinci), SC Mari Vila Com SRL Bucuresti, SC Vectra Service SRL Zarnesti și SC Conest SA Iasi. Constructorii au inceput de ieri amenajarea punctului de lucru in rondul din CUG 2 (Tehnopolis).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.94 kb |
Vizualizat: |
de 35515 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Iun 2013 19:53:21 Titlul subiectului: |
165080 |
|
Podu Ros
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.5 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.2 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.87 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.37 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.47 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.98 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.17 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.33 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.24 kb |
Vizualizat: |
de 35489 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Iun 2013 20:15:51 Titlul subiectului: |
165081 |
|
Linia din rond, incrucisarile cu liniile spre/dinspre Podu de Piatra si liniile "lui 10" (mai putin macazurile si incrucisarea de langa "blocul PNL", care fusesera scoase cu ceva vreme in urma, cand s-a mai carpit linia "lui 5") s-au pastrat pana in 2008, cand a fost facuta acea traversare-minune a rondului, zica-se pentru fluidizarea traficului.
In 2006 am facut fotografiile de mai jos:
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 11:13:05 Titlul subiectului: |
165092 |
|
Strada Nicolina (pana la intersectia cu Aleea Rozelor)
In 2005 a fost mutata trecerea de pietoni de la intrarea in parcul din fata postei cu 50 de metri spre pasajul Nicolina, cu argumentul fluidizarii traficului in intersectia din Podu Ros (se pornea de la faptul ca masinile care intrau dinspre intersectie pe str. Nicolina stationau mult la trecerea de pietoni de la posta, foarte aglomerata, iar sirul care se forma bloca intersectia). Adaugandu-se la asta si masura organizarii benzii destinate transportului public (buna, dar cu viata scurta, din diverse motive) s-a decis si turnarea de asfalt peste liniile de tramvai de la iesirea din rond pana putin dupa noua trecere de pietoni. Inainte de aceste schimbari, pe strada Nicolina exista o secventa de treceri de pietoni, foarte apropiate una de alta: la parcul de la posta, la ambele capete ale statiilor de autobuz (desfiintate cu aceeasi ocazie) si de-o parte si de alta a intersectiei cu Aleea Rozelor (aici situatia s-a mentinut pentru ceva mai multa vreme, dar in prezent exista trecere doar pe partea pasajului Nicolina).
Gata cu trecutul, prezentul arata asa (mai putin partea cu infrastructura pentru troleibuz din primele imagini, macelarita intre timp) intre Podu Ros si intrarea pe pasajul Nicolina (foto personale plus cateva imagini preluate de pe Google Maps cu Street View):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.07 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.72 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.06 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.41 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.92 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.38 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.22 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.04 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.97 kb |
Vizualizat: |
de 35427 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 14:02:51 Titlul subiectului: |
165094 |
|
Pasajul Nicolina
Dupa mai bine de un an si jumatate de la inaugurarea liniei Podu Ros - CUG 1 si a pasajului Nicolina, in 1986 au fost realizate si date in exploatare liniile de pe doua dintre bretelele care fac legatura cu actualul bulevard Nicolae Iorga (numit atunci Republicii). Din pacate, cele doua linii de legatura nu vor mai exista la finalizarea lucrarilor (o uriasa greseala, zic eu).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.03 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.86 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.18 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.29 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.84 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.28 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.79 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.78 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.47 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.36 kb |
Vizualizat: |
de 35406 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.33 kb |
Vizualizat: |
de 35405 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.14 kb |
Vizualizat: |
de 35405 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.86 kb |
Vizualizat: |
de 35405 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 14:08:49 Titlul subiectului: |
165095 |
|
Parcurgem pasajul si in sens invers, spre Podu Ros:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.53 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.41 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.43 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.85 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.96 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.55 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.48 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.04 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.94 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.56 kb |
Vizualizat: |
de 35404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.51 kb |
Vizualizat: |
de 35403 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.6 kb |
Vizualizat: |
de 35403 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 15:52:13 Titlul subiectului: |
165096 |
|
Soseaua Nicolina (intre pasajul Nicolina si statia Tudor Neculai)
Un tronson dificil, cu urcare in curba pana la Belvedere si pod peste paraul Nicolina.
Foto 9660, 9666, 9671 si 9680 sunt facute pe sensul spre Podu Ros
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
287.49 kb |
Vizualizat: |
de 35378 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.5 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.22 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.25 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.12 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.64 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.26 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.41 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.81 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.47 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.68 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.36 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.69 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.31 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.05 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.11 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.93 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.8 kb |
Vizualizat: |
de 35375 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 18:13:29 Titlul subiectului: |
165101 |
|
Soseaua Nicolina (intre statia Tudor Neculai si Rond CUG 1)
Un alt tronson spectaculos al traseului.
Foto 9647, 9651 si 4011196 (ultima datata iunie 2005) sunt facute pe sensul spre Podu Ros
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.78 kb |
Vizualizat: |
de 35351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.24 kb |
Vizualizat: |
de 35351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.89 kb |
Vizualizat: |
de 35351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.4 kb |
Vizualizat: |
de 35351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.39 kb |
Vizualizat: |
de 35351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.28 kb |
Vizualizat: |
de 35351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.34 kb |
Vizualizat: |
de 35351 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 20:51:48 Titlul subiectului: |
165107 |
|
Rond CUG 1
La 1 noiembrie 1984 a fost data in exploatare linia de tramvai Podu Ros - CUG, in momentul respectiv doar pana la capatul dinspre oras al combinatului. Prelungirea pana la sediul administrativ era, insa, planificata, aparatele de cale si incrucisarile fiind montate la data punerii in functiune a primului tronson. Dupa mai putin de un an, la 30 septembrie 1985, tramvaiele au putut circula si pe restul traseului, pana la CUG 2 (capat de linie numit in prezent Tehnopolis).
Rondul de intoarcere de la CUG 1 are o configuratie neobisnuita, din cauza spatiului stramt si a necesitatii de a permite accesul simultan pentru un numar mare de vagoane, din cauza fluxului ridicat de calatori, in special la orele de varf.
Din pacate, proiectul de reabilitare a liniei de tramvai Podu Ros - CUG nu a inclus si refacerea "rondului vechi", ceea ce din nou mi se pare o uriasa eroare, pentru ca acest rond ar fi fost extrem de util pentru o dirijare flexibila a vagoanelor, in functie de fluxurile de calatori si blocajele din trafic.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.79 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.66 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.41 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.31 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.54 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.52 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.95 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.3 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.85 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.08 kb |
Vizualizat: |
de 35321 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.17 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.88 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.11 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.65 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.75 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.7 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.05 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.53 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.29 kb |
Vizualizat: |
de 35318 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 22:06:33 Titlul subiectului: |
165110 |
|
Soseaua Nicolina (intre Rond CUG 1 si statia Biserica "Inaltarea Domnului")
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
281.23 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.95 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.93 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.08 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.21 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.43 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.95 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.35 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.8 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.49 kb |
Vizualizat: |
de 35301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.76 kb |
Vizualizat: |
de 35299 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.58 kb |
Vizualizat: |
de 35299 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 07:25:10 Titlul subiectului: |
165115 |
|
radub a scris: | Din pacate, proiectul de reabilitare a liniei de tramvai Podu Ros - CUG nu a inclus si refacerea "rondului vechi", ceea ce din nou mi se pare o uriasa eroare, pentru ca acest rond ar fi fost extrem de util pentru o dirijare flexibila a vagoanelor, in functie de fluxurile de calatori si blocajele din trafic. | Si nu se poate insista macar pentru montarea aparatelor de cale care sa permita accesul spre "rondul vecni"? Ma gandesc ca linia din rond ar putea fi inca folosita, cu mici reparatii. Sau poate RATP-ul ar putea reconstrui bucla de intoarcere prin forte proprii, din materiale refolosite, atata timp cat oricum e doar o simpla bucla, nu trebuie sa asigure conditii mult prea ridicate, dat fiind ca se circula oricum cu viteza redusa.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 09:29:54 Titlul subiectului: |
165116 |
|
Nu.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 11:45:21 Titlul subiectului: |
165123 |
|
Mi se pare regretabil modul in care a fost conceput proiectul.
Nu vreau sa acuz pe nimeni, dar este regretabil.
Poate ma insel, dar proiectul e facut cu fonduri europene. Din moment ce grecii au putut sa-si asfalteze ulitele prin sate cu fonduri europene, nu vad de ce in tara asta nu se poate face macar un proiect de la cap la coada.
Nu ma refer neaparat la accesul dinspre bd. Iorga sau la rondul vechi, dar iata ca mai vad o lipsa in proiect: linia dinspre Bahlui spre CUG. OK, am inteles ca e scumpa toata treaba cu bretelele spre bd. Iorga, sunt 6 macazuri &c &c, ca rondul vechi nu s'ar justifica economic, desi in caz de blocaj ar fi foarte util si s'ar putea repara linia existenta, dar chiar nu se "justifica" o legatura directa intre CUG si Gara prin Podul Ros? Sau exista pana la urma un proiect distinct cu intersectia din Podul Ros?
Evident, contravaloarea a 4 macazuri si cateva elemente de sina, traverse si ceva munca in plus pentru Dorel se pot regasi mai bine in alte prostii urbanistice precum Stefan cel Mare sau pasajul lui Peste tot din zona Podul Ros.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 14:00:51 Titlul subiectului: |
165124 |
|
Daca tot se modernizeaza bratele podului,de ce nu se monteaza si linia?
In proiect era vorba si de peroane de 50 metri fiecare.
Stiti cu exatitate locul unde vor fi construite?
De ce pozele facute nu cuprind fotografii pana la capatul proiectului?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 15:42:16 Titlul subiectului: |
165128 |
|
1. Intreaba Primaria!
2. Cand ai studiat proiectul ai sarit peste paginile cu desene?
3. Rabdare...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 15:53:28 Titlul subiectului: |
165129 |
|
Soseaua Nicolina (intre statiile Biserica "Inaltarea Domnului" si rondul de intoarcere de la Tehnopolis)
(vedere din satelit cu Bing Maps - Bird's eye)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.41 kb |
Vizualizat: |
de 35182 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 17:23:22 Titlul subiectului: |
165131 |
|
Pe acest tronson s-a lucrat in 2005, fiind extrase din dale sinele si garniturile de cauciuc (nu mai retin exact contextul si n-as vrea sa gresesc spunand ceva eronat, daca nu corespunde realitatii ceea ce-mi amintesc cu privire la acest subiect).
Statia de debarcare de la capat, aflata inaintea intrarii pe bucla, beneficia de un peron foarte lung si foarte lat, care incepea la jumatatea curbei de dinaintea capatului de linie. Motivul e evident - numarul mare de vagoane care aduceau/preluau muncitorii uriasului combinat la orele de varf. La un moment dat, in anii '90, au fost inlocuite linile de pe curba, fara a se mai acoperi spatiile dintre sine. Dupa suspendarea circulatiei tramvaielor, peronul a fost desfiintat si zona liniilor de pe curba (eliminate) asfaltata in intregime (nu stiu anul, dar cred ca inainte de 2005).
In fotografiile atasate, realizate de colegul de forum drooopy, sunt surprinse cateva momente din timpul lucrarilor din 2005 amintite mai sus.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.09 kb |
Vizualizat: |
de 35174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.47 kb |
Vizualizat: |
de 35174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.92 kb |
Vizualizat: |
de 35174 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.8 kb |
Vizualizat: |
de 35174 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 20:28:53 Titlul subiectului: |
165133 |
|
Situatia actuala:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.33 kb |
Vizualizat: |
de 35147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.07 kb |
Vizualizat: |
de 35147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.33 kb |
Vizualizat: |
de 35147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.8 kb |
Vizualizat: |
de 35147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.03 kb |
Vizualizat: |
de 35147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.92 kb |
Vizualizat: |
de 35147 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 20:30:41 Titlul subiectului: |
165134 |
|
Parcurgem aceasta portiune si in sens invers:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.3 kb |
Vizualizat: |
de 35146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.83 kb |
Vizualizat: |
de 35146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.45 kb |
Vizualizat: |
de 35146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.79 kb |
Vizualizat: |
de 35146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.08 kb |
Vizualizat: |
de 35146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.87 kb |
Vizualizat: |
de 35146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.51 kb |
Vizualizat: |
de 35146 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 20:51:54 Titlul subiectului: |
165137 |
|
Rond CUG 2 (Tehnopolis)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
184.96 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.06 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.59 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.54 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.82 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.82 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.13 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.06 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.12 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.53 kb |
Vizualizat: |
de 35143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.71 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.62 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.74 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.95 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.15 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.49 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.68 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.78 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.29 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.85 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.56 kb |
Vizualizat: |
de 35140 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 24 Iun 2013 20:47:59 Titlul subiectului: |
165325 |
|
Sub trotuarele de pe pasarela Nicolina sunt niste cabluri groase.
Acele cabluri duc la tablourile electrice RATP,de la Belvedere?
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 24 Iun 2013 21:25:28 Titlul subiectului: |
165326 |
|
A început scoaterea liniilor de pe bretelele Pasarelei Nicolina.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 25 Iun 2013 13:40:47 Titlul subiectului: |
165332 |
|
Cablurile alea nu-s ale RATP.
|
|
Sus |
|
|
bitiuscal
Data înscrierii: 19/Mai/2010 Ultima vizita: 08/Feb/2016 Mesaje: 10 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Iun 2013 13:12:53 Titlul subiectului: |
165411 |
|
Just thinking ...
Stau, citesc si nu reusesc sa inteleg logica celor care au facut proiectul. Parca nu ar fi din Iasi.
Se reabiliteaza tronsonul Podul de Piatra - Gara Nicolina - Bazar, dar acest tronson este folosit doar de o singura linie, 11. Nu mai bine se reabilita tronsonul Podu Ros - Tesatura - Tepro? Acel tronson e folosit de mai multe linii.
Se reabiliteaza acuma tronsonul Posu Ros - CUG si o sa fie folosit doar de o singura linie, vechiul 9 sau ce numar o sa mai primeasca?
In aceasta logica se reabiliteaza un tronson, ca sa fie folosit doar de o singura linie?
Daca tot se modernizeaza acest tronson, nu ar fi logic ca sa il legi cu alt tronson modernizat si astfel sa existe mai multe linii de tramvai care sa le foloseasca?
Sa inteleg ca cei care stau in zona Nicolina - CUG vor dori sa mearga doar in Copou? Caci acolo banui ca vor merge tramvaiele pentru a inlocui actualul autobuz 41 si nu vor merge spre Gara cum mergea o data tramvaiul 9.
Daca vor sa mearga in Dacia, la Gara / Canta, in Tatarasi, cum vor proceda?
Daca vor Dacia merg pana in Podu Ros si de acolo schimba cu 5? Si asta pana cand? Caci linia Podu de Piatra - Podu Ros inca nu are un viitor sigur. Ca sa nu mai zic ca trebuie schimbata si statia caci cele 2 linii nu trec prin aceeasi statie.
Daca vor la Gara / Canta merg pana in Piata Unirii si de acolo se schimba tramvaiul? Acolo e usor caci e aceeasi statie - dar se pierde timp.
Daca vor in Tatarasi merg pana in Tg. Cucu si de acolo iau un 13?
Daca s-ar reabilita si bretelele ar putea fi mai multe linii care sa foloseasca acest tronson: o linie sa mearga in Dacia, una la Gara / Canta (eu zic ca e mai scurt prin Podu de Piatra spre Gara / Canta decat prin Piata Unirii) si o linie spre Tatarasi.
Cum am zis, imi este greu sa inteleg logica nelogica ...
|
|
Sus |
|
|
|