Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1357 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 31 Mai 2013 22:13:20 Titlul subiectului: |
164826 |
|
Care mai este situatia exacta a Rocarurilor in Cluj-E217, E212, E117?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 04 Iun 2013 06:05:14 Titlul subiectului: |
164894 |
|
Active
212E : 012, 063, 064, 065, 073,076, 080, 094, 096, 098
217E : 020, 022, 024, 037, 039, 042?, 043, 045, 047, 051, 052, 053, 054?, 055, 056, 060, 071, 086, 093
Toate 117E au fost casate, ultimele, adica 005 si 084, au fost casate in martie 2012.
Din pacate cred ca are dreptate Razvan Marcel in ceea ce priveste 042, cum ca a fost retras. Cel mai bun indiciu este mutarea definitiva a unicului titular de pe 042 pe 002.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 10 Iun 2013 13:51:50 Titlul subiectului: |
165051 |
|
Dovada ca 042 este la casat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
295.33 kb |
Vizualizat: |
de 13574 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Iun 2013 13:57:44 Titlul subiectului: |
165053 |
|
Iar baietii iti vor spune, neincrezatori: "Dar de unde stii tu ca aia e casare, poate i se face RK?!"...
Glumesc, desigur, si sper ca nu se vor supara colegii invocati...
|
|
Sus |
|
|
utuuu
Data înscrierii: 21/Iun/2013 Ultima vizita: 05/Noi/2013 Mesaje: 3
|
Trimis: Mie 26 Iun 2013 11:22:10 Titlul subiectului: |
165346 |
|
054 este dus la casat sau la RK ?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 26 Iun 2013 12:25:58 Titlul subiectului: |
165350 |
|
la casare, nu circula de mai bine de 2 luni. Titularul de pe acest troleu se plimba in fiecare zi de pe un troleu pe altul, datorita faptului ca 054 a fost retrase de prin aprilie.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
pjswimmer
Data înscrierii: 07/Iul/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 25 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 28 Iun 2013 20:14:31 Titlul subiectului: |
165422 |
|
054 a revenit pe traseu, revopsit.
|
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 30 Iun 2013 12:57:12 Titlul subiectului: |
165447 |
|
042 asteapta sa fie taiat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
975.75 kb |
Vizualizat: |
de 13167 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 30 Iun 2013 12:58:05 Titlul subiectului: |
165448 |
|
024 a intrat in locul lui
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
849.6 kb |
Vizualizat: |
de 13165 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 30 Iun 2013 13:31:25 Titlul subiectului: |
165450 |
|
In spatele lui este un Citelis 18? Un viitor 189?
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 01 Iul 2013 08:21:49 Titlul subiectului: |
165463 |
|
Pacat. 024 si 042 erau unele dintre Rocarurile care mergeau cel mai bine. Am vazut 024 pe traseu pentru ultima data in data de 21.06.2013.
Cu cateva zile inainte si circulasem cu el.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 01 Iul 2013 12:32:04 Titlul subiectului: |
165469 |
|
Poate că circula 024 cel mai bine dar avea o caroserie plină de rugină la roți. Și acțibildele de la reclamă cădeau jos. Ar trebui câteva RK și atunci da ar mai sta pe strada. 024 era distrus rău la roți.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 01 Iul 2013 15:47:01 Titlul subiectului: |
165477 |
|
Am mers azi dimineata cu 054 si rau au facut ca nu l-au taiat. Ori era soferul prost, ori trolebuzul avea o problema, dar la fiecare plecare de pe loc smucea ingrozitor. Soferul a ratat macazul de la Brassai, in sensul ca i-au sarit captatoarele. Plecarea de pe loc s-a facut iarasi smucit. Inteleg ca are cuplu mare, dar alte trolebuze cum pot pleca normal (lin)?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 02 Iul 2013 14:15:49 Titlul subiectului: |
165491 |
|
Citat: | Am mers azi dimineata cu 054 si rau au facut ca nu l-au taiat |
Subscriu în măsura înlocuirii lui cu un alt troleibuz articulat. Ori nou, ori transformat din autobuz.
Citat: | Ori era soferul prost, ori trolebuzul avea o problema, dar la fiecare plecare de pe loc smucea ingrozitor |
Treaba asta am întâlnit-o și în anul 1988, la vechiul troleibuz 031 iar acesta a fost, imediat, tras pe dreapta și tractat. Înclin să cred că e defecțiune. Ratarea macazului e o consecință logică a acestei posibile defecțiuni.
Citat: | Inteleg ca are cuplu mare |
Motorul, dacă nu greșesc, are 175 KW, deci echivalentul a 237 CP. Probabil, blocul logic nu lucrează cum trebuie. Evident, dacă ar avea variator de tensiune (chopper), nu ar mai face așa ceva, însă e greu de crezut că cineva va mai investi să chopperizeze DAC-urile rămase în circulație. Trebuie precizat că toate troleibuze clujene fabricate anterior anului 1994 pe care scrie "Rocar" au fost rebotezate. Ele sunt, de fapt DAC-uri. 054 pare a fi din 1992 și achiziționat un an mai târziu. Dispunerea ferestrelor fixe în raport cu cele mobile e la fel cu cea a lui 020, fabricat în 1992.
|
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 02 Iul 2013 18:19:26 Titlul subiectului: |
165501 |
|
razwy a scris: | In spatele lui este un Citelis 18? Un viitor 189? | In spate era 186. Dar exista un Citelis 18 care va fi 189 si va iesi pe traseu dupa terminarea testelor.
|
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 03 Iul 2013 07:22:03 Titlul subiectului: |
165507 |
|
OAB a scris: | Subscriu în măsura înlocuirii lui cu un alt troleibuz articulat. Ori nou, ori transformat din autobuz.
054 pare a fi din 1992 și achiziționat un an mai târziu. Dispunerea ferestrelor fixe în raport cu cele mobile e la fel cu cea a lui 020, fabricat în 1992. |
Asta este marea problema cu autobuzele si trolebuzele Irisbus Agora: la momentul licitatiei nu i-a trecut prin cap la primar sa spuna ca vrea si articulate, ca erau mai scumpe si sigur nu le ajungeau banii de atatea. Daca tot au cumparat solo-uri, numarul lor pe traseu nu ar trebui sa fie fix, ci ar trebuie sa fie dat de capacitatea necesara pe acea linie la acel moment.
Legat de DAC / Rocar, tin minte ca pe la inceputul anilor '90 am mers cu un autobuz DAC solo, nou, pana la Tarnita. Avea scaune de plastic albastre, pana atunci in autobuzele clujene fiind doar doar scaune din placaj. La vremea aceea mi s-a parut cel mai evoluat autobuz. Cam asa a fost si cu trolebuzele astea la vremea lor, dar dupa 20 de ani, avand in vedere tehnologia folosita, trebuie sa renuntam la ele.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 04 Iul 2013 14:42:49 Titlul subiectului: |
165549 |
|
@neobluenet, nu ții minte cumva cum arăta acel autobuz cu care ai fost la Tarnița ? Număr de înregistrare 627 cumva ? Era vopsit în alb cu linie groasă albastru închis la nivelul roțiilor și cu o dungă albastră deschis mai sus ?
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 05 Iul 2013 08:22:06 Titlul subiectului: |
165571 |
|
Tin minte ca era alb, dar mai multe detalii de acest gen nu le mai tin minte, aveam vreo 5-6 ani la momentul respectiv. Era o cursa speciala, autobuzele (cele 2) fiind inchiriate de la RATUC pentru a duce respectivul grup la Tarnita, mai spre seara aducandu-ne inapoi in oras.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 14 Iul 2013 01:29:15 Titlul subiectului: |
165697 |
|
Ce a mai rămas din 024 și 042 așteaptă tăierea...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.2 kb |
Vizualizat: |
de 12107 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.44 kb |
Vizualizat: |
de 12107 ori |
|
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 13 Sep 2013 01:15:18 Titlul subiectului: |
167056 |
|
În 11.09.2013 carcasele 024 și 042 erau tăiate
În 09.09.2013 troleibuzele 135 și 136 Rocar de Simon sunt în garajul Gheorgheni. 135 chiar în garaj iar 136 în curte.
Poze făcută în 04.09.2013
în pozele de mai sus se observă și 020 și 045. De obicei vara aproape toate DAC sunt retrase. Rar mai văd câte un DAC pe traseu. Rocar de Simon 077 și 079 le-am tot văzut. Ulitima poza o am cu 077 pe linia 4 în data de 26.08.2013. Să sperăm că nici unul dintre 155 și 156 nu vor fi casate sau măcar unul să fie întreg și păstrat !
Poză făcută în 11.09.2013
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.13 kb |
Vizualizat: |
de 12111 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.29 kb |
Vizualizat: |
de 12111 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.8 kb |
Vizualizat: |
de 12111 ori |
|
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 14 Sep 2013 21:06:01 Titlul subiectului: |
167097 |
|
135 si 136 erau in Gheorgheni pentru revizia periodica si, poate, pentru mici reparatii. Au circulat toata vara pe 4, 6 si 7.
In ceea ce priveste 020 si 045, ele sunt retrase definitiv, titularul de pe 020 fiind mutat pe 189, iar cel de pe 045 fiind mutat pe 043.
Si am de facut o corectare. 077 si 079 nu sunt Rocar de Simon, sunt Rocar 312.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 11:05:46 Titlul subiectului: |
167154 |
|
045 a fost reactivat. L-am vazut astazi cu titularul de pe 047.
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Sep 2013 15:56:02 Titlul subiectului: |
167235 |
|
020 era ieri pe linia 25, deci nu a fost retras!
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 19 Sep 2013 06:05:23 Titlul subiectului: |
167259 |
|
020 nu va circula mult pentru ca este condus de soferii de pe 016, care este defect. Va circula pana va fi reparat 016.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|