Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 64
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 15:41:20    Titlul subiectului: Tramvaie modernizate Iasi 161891

Am cateva intrebari legate de modernizarea tramvaielor GT4 de catre Remar Pascani?:

1. In conditiile in care modernizarea unei garnituri ar costa in jur de un milion de euro, cate astfel de garnituri isi permite Iasul in viitorul apropiat?

2. In conditiile in care stim ca exista o garnitura in proba pe strazile Iasului, cat ar dura pentru Remar sa modernizeze, sa spunem, 10 garnituri sau deja vechile tramvaie sunt in curs de modernizare?

3. Care ar fi cele mai potrivite trasee pentru tramvaiele modernizate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2013 21:38:22    Titlul subiectului: 161925

Modernizarea unei parti a parcului actual si achizitia de tramvaie noi (pentru ca ambele sunt necesare, iar inlocuirea totala a parcului actual dintr-un foc este cu totul imposibila - si asta e valabil oriunde in lume - si categoric, intr-un fel sau altul, unele dintre vagoanele actuale vor trece printr-o [noua] modernizare) depind de identificarea unor surse de finantare (in momentul asta realist e sa ne punem sperante in finantarea UE in exercitiul 2014-2020).

Lucrul la prototip a pus la fiecare pas echipa care s-a ocupat de proiect in fata unor noi provocari, in conditiile in care s-a mers pe modernizarea unui vagon complicat dpdv mecanic. Finalizarea prototipului inseamna si experienta castigata, ceea ce s-ar vedea in cazul demararii unui proiect de modernizare in serie si prin reducerea timpului necesar pentru refacerea unui vagon. Si tot asa mai departe.

Tramvaiul modernizat este capabil sa circule pe orice traseu.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2013 12:41:30    Titlul subiectului: 161981

In situatia economica actuala, cred ca este preferabil sa se mearga pe modernizarea completa a vagoanelor din parcul existent. Un tramvai nou costa mult mai mult.
Nu stiu care este procedura la modernizari vs achizitii noi, dar sper sa nu fie cazul de ce a fost cu autobuzele.
Ar trebui sa luam in calcul si alte aspecte economice, de care cred ca orase precum Bucuresti, Iasi sau Arad (si poate la pachet cu Adradul Oradea si Timisoara, poate si Resita) pot fi fericite ca au in apropiere un producator de tramvaie sau uzina capabila sa modernizeze tramvaie.
Nu stiu care este diferenta intre costurile de intretinere ale unui ULF, Pesa, Imperio sau Bucur LF, dar pentru primele cred ca trebuie luata in calcul si distanta pana in Polonia sau Austria. Pentru Iasi, chiar si distanta pana la Arad sau Bucuresti.

Cu toate ca sper ca modernizarea nu inseamna achizitie, trebuie sa remarcam ca intrebarea "cate tramvaie din astea isi permite Iasul sau cate poate livra uzina" este cam retorica. O pot pune si sub forma asta: "Cam de cate autobuze Mercedes Citaro ar mai avea nevoie capitala?".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 14:00:55    Titlul subiectului: 162117

379 (ex Nordhausen 79) - de ieri la strada


IMG_0271.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.82 kb
 Vizualizat:  de 17565 ori

IMG_0271.JPG



IMG_0272.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.12 kb
 Vizualizat:  de 17565 ori

IMG_0272.JPG



IMG_0273.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.86 kb
 Vizualizat:  de 17565 ori

IMG_0273.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 21:35:22    Titlul subiectului: 162144

Pentru ca-i nou intrat in peisaj, astazi il lasam sa-si faca de cap pe forum, sa-l vada lumea.

Asadar, odata cu punerea in circulatie a lui 379, se inchide si capitolul achizitionarii de la Nordhausen a 3 vagoane GT4 modernizate.



IMG_0287.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.81 kb
 Vizualizat:  de 17189 ori

IMG_0287.JPG



IMG_0289.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.78 kb
 Vizualizat:  de 17189 ori

IMG_0289.JPG



IMG_0291.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.25 kb
 Vizualizat:  de 17189 ori

IMG_0291.JPG



IMG_0294.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.51 kb
 Vizualizat:  de 17189 ori

IMG_0294.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2013 20:57:35    Titlul subiectului: 162257

In aceasta seara, Tele M a prezentat noi date despre intentia RATP de a moderniza parcul de vehicule, avand in prim plan vagonul prototip, tip GT 4, reconstruit la Remar Pascani.
Iata link-ul: http://www.telem.ro/telem/local/66205-video-un-singur-tramvai-modern-in-iasi.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 08:16:09    Titlul subiectului: 162384

Prin presa de azi au aparut diverse chestiuni privitoare la tramvaiul modernizat la Pascani, fiind prezentat si materialul publicat de Hanning & Kahl (producatorul echipamentelor ce compun o parte a noilor sisteme de franare ale vagonului) in revista proprie (Tram News) anul trecut (nr. 62, octombrie 2012). Ma voi rezuma sa pun pe forum linkul de la care puteti descarca revista:

http://www.hanning-kahl.de/fileadmin/huk/Inhalte/Presse/Tramnews/tramnews_62_12.pdf



untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.57 kb
 Vizualizat:  de 16926 ori

untitled2.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 439
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Feb 2013 19:45:49    Titlul subiectului: 162410

Pana la urma pe cand la strada?Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 64
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2013 15:02:08    Titlul subiectului: 162659

Sunt programate astazi sau in zilele viitoare noi teste cu tramvaiul GT4 modernizat?
Vom avea posibilitatea sa parcurgem si noi, sa spunem, traseul Targu Cucu - Copou pentru a vedea calitatea noului tramvai?

Spun asta pentru ca in presa locala din Timisoara au aparut niste articole, care contin o declaratie a primarului din Timisoara care spune ca se va afla la Iasi pentru a testa tramvaiul modernizat si apoi va face o vizita la Pascani la fabrica Remar pentru a vedea procesul de modernizare.

Atasez doua link-uri cu stirea respectiva:

http://adevarul.ro/locale/timisoara/primarul-vrea-carpeasca-vechile-tramvaiele-nemtesti-timisoara-1_511b4a17344a7821183500cd/index.html

http://www.tion.ro/robu-merge-sa-vada-tramvaie-reabilitate/1246623
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2013 15:53:44    Titlul subiectului: 162660

Atunci cand vom primi unda verde de la Remar, tramvaiul va iesi pe trasee. Este deja omologat, testele s-au incheiat.

Astazi a fost facuta o prezentare pentru oficialii timisoreni, care au si mers cu tramvaiul de la depoul de la Gara pana la Rond Canta, dupa care vagonul a revenit la depou.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 64
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2013 16:12:40    Titlul subiectului: 162661

Radu, daca ai cumva si niste poze de la prezentarea de astazi, nu ezita sa le postezi.

Merci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2013 16:59:20    Titlul subiectului: 162664

Deocamdata nu avem din partea Remar acordul de publicare a materialelor foto/video realizate pana in prezent.

Daca, insa, a fost cineva pe faza si a fotografiat/filmat vagonul in timpul cursei de astazi, este cat se poate de liber sa puna pe forum astfel de materiale.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Apr 2013 19:31:36    Titlul subiectului: 163843

Stiu ca au aparut pe la tot soiul de haznale tiparite sau online zvonuri menite a arunca indoiala asupra sigurantei in exploatare a tramvaiului modernizat la Pascani si va sfatuiesc sa le tratati ca atare, pentru ca mizeriile scrise au la baza interesele directe ale unora. Tramvaiul a trecut prin toate probele necesare, a fost omologat anul trecut, functioneaza ireprosabil. In mod deosebit comisia de omologare a remarcat si laudat eficienta sistemelor de franare - asta apropos de "suspiciunile" vehiculate saptamana aceasta prin paginile unei fituici iesene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 238
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 15 Apr 2013 20:39:58    Titlul subiectului: 164029

Buna ziua tuturor celor de pe acest forum. Tramvaiele GT4, cu siguranta au reprezentat o investitie solida pentru transportul in comun iesean. Nici nu se poate compara calitatea acestor tramvaie, cu cea a fostelor tramvaie Tatra, daramite cele de productie romaneasca. Totusi, de ce nu se recurge doar la o modernizare a interiorului lor si a partii mecanice/electronice, cum sunt cele aduse recent? Nu mi se pare ca aspectul lor exterior ar avea nevoie de imbunatatiri. Cu stima.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Mai 2013 21:26:04    Titlul subiectului: 164508

306 si 329, cele doua tramvaie-scoala ale momentului, surprinse astazi impartind pentru cateva minute rondul din Canta:


IMG_9034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.14 kb
 Vizualizat:  de 15936 ori

IMG_9034.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 06/Ian/2020
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Iun 2013 19:44:08    Titlul subiectului: 165277

Iesit la plimbare...


x1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.66 kb
 Vizualizat:  de 15569 ori

x1.jpg



x2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.83 kb
 Vizualizat:  de 15569 ori

x2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Iun 2013 07:09:26    Titlul subiectului: 165281

Cand ? Cum? Cu ce ocazie? Cand il mai vedem??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Iun 2013 07:39:56    Titlul subiectului: 165282

A iesit miercuri seara (depou Gara - Billa - Tg. Cucu - Billa - Dacia - depou Gara) si joi dupa-amiaza (depou Gara - Pd. de Piatra - Pd. Ros - Tutora - Pd. Ros - Pd. de Piatra - Dacia - depou Gara), la solicitarea Electroputere VFU (Remar), pentru o actiune interna. Probe au fost cel mult pentru vatmanii care se pregatesc sa-l preia, nu pentru tramvai. Deci, se apropie momentul...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 64
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Iun 2013 08:13:38    Titlul subiectului: 165283

Un articol in Evenimentul impreuna cu alte poze.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/Moldova/am-prins-tramvaiul-modernizat-la-strada--92162.html

"* ieri, acesta a fost scos din nou în probe, pe ruta Depou - Zona Industrială - Dacia

Săptămâna viitoare, ieșenii vor putea circula cu tramvaiul GT4 modernizat la Remar Pașcani. Reprezentanți ai societății pășcănene au sosit ieri la Iași, scoțând din nou în probe bijuteria de 350.000 de euro. Acesta a circulat de la Depoul RATP de la Gară spre zona industrială, după care a fost dus pe ruta traseului 5. Vă reamintim că tramvaiul GT4 cu numărul de parc 302, de la care s-au păstrat parțial caroseria și boghiurile, este un vehicul nou, cu aspect exterior și interior, parte mecanică și de tracțiune cu totul diferite față de ce era la tramvaiul de la care s-a pornit. Tramvaiul are aer condiționat, scaune tapițate, interior modern, iar vatmanul folosește în locul retrovizoarelor imagini surprinse de camere și prezentate pe ecrane în cabina sa. (Tudor Damaschin)
Data publicarii: 21/06/2013"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2013 16:10:15    Titlul subiectului: 165499

126 iese din RC cu numarul de parc aplicat intr-un stil nou pentru sectia 3 (este al doilea vagon scos astfel, primul fiind 142):


IMG_2319.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.44 kb
 Vizualizat:  de 15236 ori

IMG_2319.JPG



IMG_2318.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.44 kb
 Vizualizat:  de 15236 ori

IMG_2318.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2013 20:52:20    Titlul subiectului: 166895

306 si-a incheiat activitatea de tramvai-scoala si se pregateste sa revina pe trasee:


IMG_5816.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.66 kb
 Vizualizat:  de 14628 ori

IMG_5816.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 08 Sep 2013 08:03:55    Titlul subiectului: 166925

radub a scris:
126 iese din RC cu numarul de parc aplicat intr-un stil nou pentru sectia 3 (este al doilea vagon scos astfel, primul fiind 142):
De ce nu se revine la stilul "vechi" de a scrie numarul si pe laterale in partea de jos, cum era la Tatre dupa modelul HAVAG adaptat la fontul din Iasi?

radub a scris:
306 si-a incheiat activitatea de tramvai-scoala si se pregateste sa revina pe trasee:
Si 329?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 08 Sep 2013 12:41:29    Titlul subiectului: 166931

Trix a scris:
De ce nu se revine la stilul "vechi" de a scrie numarul si pe laterale in partea de jos, cum era la Tatre dupa modelul HAVAG adaptat la fontul din Iasi?

Stii foarte bine raspunsul: costuri.

Trix a scris:
Si 329?

Cu 329 se face in continuare scoala, pentru ca o grupa inca nu a terminat cursurile.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Noi 2013 00:16:02    Titlul subiectului: 169224

321 (ex Augsburg) a fost rectivat, dupa o lunga perioada de stat "la gard". In august a intrat in RC si de alaltaieri e la strada.


IMG_9010.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.74 kb
 Vizualizat:  de 13783 ori

IMG_9010.JPG



IMG_9000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.1 kb
 Vizualizat:  de 13783 ori

IMG_9000.JPG



IMG_9003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.01 kb
 Vizualizat:  de 13783 ori

IMG_9003.JPG



IMG_9001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.44 kb
 Vizualizat:  de 13783 ori

IMG_9001.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Dec/2020
Mesaje: 8066
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Iul 2015 10:54:01    Titlul subiectului: 180469

306, in aceasta perioada din nou tramvai-scoala...


IMG_6113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.89 kb
 Vizualizat:  de 10846 ori

IMG_6113.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 14 din 26

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community