Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Coltul presei: Troleibuzul dupa anul 2004
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 12:06:23    Titlul subiectului: 162615

Troleibuzul are un nou director. Sper sa fie intr-un ceas bun! http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20130125&pagina=1&articol=35164

"Nadia Năstase este noul director de la Troleibuzul

• „Vreau să demonstrez că si femeile pot reabilita unităti, că pot avea succes în functii de conducere“, a declarat economista Nadia Năstase • se doreste achitarea restantelor către angajati, extinderea activitătii si achizitionarea de noi mijloace de transport •

Societatea Troleibuzul are de ieri sef nou, în persoana economistei Nadia Năstase. Ea a fost numită de către membrii Consiliului de Administratei în functia de director general, pentru următorii patru ani, începînd cu 24 ianuarie 2013. Pentru a deveni director, ea a demisionat din rîndul celor din CA. La început de drum, directoul general Nadia Năstase îsi propune să rezolve problemele financiare ale societătii si să extindă activitatea, astfel încît să poată creste profitul. „Eu provin din mediul privat si a fost o provocare să vin la o societate care trăieste si din subventii primite de la bugetul judetului. Deja lucrurile sînt total diferite cînd nu trăiesti doar din banii pe care îi produci, dar cred că tocmai din această cauză ar trebui căutate cele mai bune solutii pentru ca treaba să meargă strună si să se justifice ajutorul lunar. Sper să reusesc să fac din Troleibuzul o societate care să aibă profit si să poată trăi pe picioarele sale! Si vreau să demonstrez că si femeile pot reabilita unităti, că pot avea succes în functii de conducere“, a declarat economista Nadia Năstase. Pentru perioada următoare, conducerea de la Troleibuzul are în plan să achizitioneze noi mijloace de transport. „Vrem să mai cumpărăm niste autobuze, pentru a creste încasările. Sperăm să obtinem mai multe trasee decît în momentul de fată si să avem cu ce le acoperi. De asemenea, avem în plan să extindem activitatea de service, vulcanizarea, spălătoria auto, pentru a îmbunătăti imaginea societătii si să îmbunătătim si conditiile de lucru ale salariatilor. Din punct de vedere financiar, trebuie să respectăm graficul de esalonare a restantelor către salariati, conform unei sentinte judecătoresti definitive si irevocabile. Angajatii au de recuperat în total 860.000 de lei de la noi în contul restantelor salariale neîncasate la timp. Prima rată s-a achitat în octombrie 2012 si esalonarea se întinde pe 24 de luni. Trebuie să reglăm si problemele ce tin de datoriile la bugetul statului“, ne-a mai spus directorul Nadia Năstase. Dacă problemele financiare ale societătii se vor rezolva si în urma licitatiei din luna mai, Troleibuzul va mai cîstiga trasee, nu sînt excluse nici angajările la unitatea patronată de Consiliul Judetean. Nadia Năstase este absolventă a Universitătii „Cuza“ Iasi - Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, este căsătorită si mamă a doi copii."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Feb 2013 11:34:04    Titlul subiectului: 162670

Incep sa iasa la iveala lucruri mai putin placute in ceea ce priveste activitatea S.C. Troleibuzul S.A. : http://zch.ro/?p=6621

"Cum arunca banii pe fereastră fostul director al Troleibuzul

Publicat de Angela Brudaru | 13/02/2013

Fostul vicepreședinte al Consiliului Județean Neamț, Gabriel Farcaș a scos din sertar dosarul ilegalităților de la societatea Troleibuzul, peste care probabil că s-ar fi depus praful. Cum UNPR-ul a cam pierdut teren în ultimul timp, Farcaș a considerat probabil că dă bine în presă să facă curățenie în curtea societăților CJ Neamț.

Așa am aflat că inginerul Constantin Hociung, fostul manager general al societății Troleibuzul a încheiat o serie întreagă de contracte prin care a prejudiciat firma, dar a obținut pentru el și probabil pentru alți amici de-ai lui, comisioane frumoase.

*Asigurări în caz de grevă și mentenanță site de 9.600 de euro

Vorbim aici despre o poliță de asigurare încheiată în noiembrie 2011, pentru un an de zile, cu o rată de 700 de lei lunar, pentru o sumă asigurată de puțin peste 3 milioane de lei, prin care…și aici apare partea interesantă, societatea se asigura împotriva riscurilor apărute ca urmare a unor „greve, revolte, tulburări civile, vandalism sau undă sonică”. Să înțelegem că se aștepta inginerul Hociung ca angajații firmei să fie suficient de nemulțumiți în perioada următoare încât să ajungă la proteste violente? Cu același asigurator, arhicunoscut căruia nu dorim să-i facem reclamă, se asigurau Casco și toate autovehiculele societății din august 2012 până în septembrie 2013.

Un alt contract extrem de interesant este acela de mentenanță al site-ului societății, în valoare totală de 9.600 de euro, adică 800 de euro lunar timp de un an de zile, în condițiile în care firma are o singură pagină web care nici nu are nevoie de astfel de servicii de mentenanță. Adică încă un contract de flori de măr în favoarea unei societăți SC Robifezza SRL din Farcașa, Neamț a unui anume Robert Daniel Dăscălescu.

Un alt contract la fel de interesant este cel încheiat cu o binecunoscută firmă de pază și protecție din oraș, în valoare totală de 13.500 de euro, fără TVA, pentru 32 de sisteme GPS, încheiat pe 30 ianuarie anul trecut, dar și a unui contract de de 14.992 de euro pentru 30 de sisteme de supraveghere video care se presupune că au fost montate în troleibuze pentru a depista eventualii călători fără bilet sau șoferi angajați ai societății incorecți.

* Motorină de „scăldat” troleele, la suprapreț, de la „băieții deștepți”

În ițele încurcate ale contractelor județene de transport Troleibuzul făcute parcă anume pentru a devaliza și aduce la sapă de lemn societatea subordonată Consiliului Județean Neamț, ale cărei cheltuieli sunt suportate în mare parte din bani publici, a apărut și numele unei firme conduse de unul dintre „băieții deștepți” din Măgurele, Alin Niculae.

Este vorba despre contractul cu numărul 5.692 din 12 decembrie 2008, pe care fostul director general Constantin Hociung l-a încheiat cu furnizorul SC Oscar Downstream SRL din Măgurele, județul Ilfov pentru o perioadă de patru ani. Contractul este încheiat pentru o cantitate de 1.500 de tone de motorină, o cantitate impresionantă, achizitorul Troleibuzul obligându-se prin contract „să achiziționeze lunar o cantitate de 31 de tone la prețul convenit în contract”. Și aici încep să apară surprizele.

Mai întâi este menționat prețul convenit de părți de 2.680 de lei/tonă, la care urmează să se adauge acciza și TVA-ul, care însă era valabil doar pentru o perioadă de 30 de zile de la încheierea contractului. „Ulterior prețul produsului se va ajusta săptămânal, în fiecare zi de luni pentru comenzile din săptămâna curentă”, artificiul lăsând libertatea firmei din Măgurele să ajusteze prețul în sus, motorina cumpărată astfel ajungând la un preț mult mai mare decât cel al pieței de profil.

Interesant este furnizorul din acest contract. Fondată în 2007, în Măgurele – județul Ilfov, Oscar Downstream ar fi pornit dintr-o firmă de apartament și s-ar fi dezvoltat, treptat, cu un important sprijin, ajungând cea mai mare companie petrolieră independentă. Alin Nicolae – locul 58 în Topul Forbes 2011, cu o avere estimată la 80 de milioane de euro – este principalul „băiat deștept” care, prin contractele derulate cu CFR, a făcut și face afaceri extrem de profitabile pentru el. Numele lui este legat de cel al unor directori de firme devalizate și în mod special de scandalurile din CFR Călători."



troleibuze.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.36 kb
 Vizualizat:  de 14179 ori

troleibuze.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2013 11:29:58    Titlul subiectului: 162765

Un lucru interesant pe care il aflam este ca din fosta flota a S.C. Troleibuzul S.A. au mai ramas 27 de electrice dintre care, in prezent, doar 18 sunt functionale. Regretabil ca nu se fac investitii la Troleibuzul ci in transportul privat cu microbuze...

Imbucurator este faptul ca troleibuzele ramase in serviciu vor fi cosmetizate. Ele vor primi aceeasi schema de culoare (alb cu negru - probabil pentru a se evita vre-un substrat politic sau vreo discutie premergatoare) iar conducatorii auto vor fi echipati cu costumatii de serviciu.

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20130219&pagina=1&articol=35419

"Troleibuzele îsi schimbă fată

• după vopsirea lor în alb si negru va urma confectionarea de uniforme de serviciu pentru soferi •

A început schimbarea la fată a celor 27 de trolee care există în parcul auto al societătii Troleibuzul. Actuala conducere a unitătii a decis că e cazul să se acopere jupuiturile care se văd pe toate suprafetele acestor mijloace de transport, apărute din cauza nenumăratelor afise electorale care au fost lipite în multele campanii electorale derulate în oras si în judet. Vineri, 15 februarie, a intrat la vopsit primul troleibuz, iar pînă prin aprilie se speră că si celelate vor suferi acelasi tratament. „Arată deplorabil troleibuzele, pentru că la fiecare campanie electorală s-au lipit pe ele afise cu nemiluita. La dezlipire, autocolantele s-au luat cu tot cu vopsea sau au rămas urme vizibile de pe afise, care în timp s-au accentuat. Nu de putine ori călătorii si-au exprimat dezaprobarea fată de jupuiturile vizibile si am asteptat ceva vreme pînă s-a mai încălzit, ca să se poată sta în hală si să se vopsească mijloacele de transport. Cam într-o săptămînă se va termina de vopsit un troleibuz. Facem asta în regie proprie, cu un vopsitor din societate, astfel că toată interventia costă într 500 si 1.000 de lei de masină“, a declarat Nadia Năstase, director general al societătii Troleibuzul. Conducerea acestei societăti a decis să se folosească două nuante - negru si alb, pe tabla troleibuzelor. Negre vor fi baghetele si partea de jos, iar fondul principal va fi alb. Societatea detine 27de troleibuze, dar în momentul de fată circulă 18, restul avînd probleme tehnice. După ce li se vor aranja caroseriile, microbuzele vor fi igienizate la interior, iar husele vor fi spălate, si această activitate urmînd să fie făcută în regie proprie. Dacă bugetul societătii va permite si dacă se va considera necesar, după troleibuze vor trece prin aceleasi etape de cosmetizare si microbuzele, care însă nu sînt la fel de jumulite precum suratele lor mai mari. Prin preajma Pastelui, „înfrumusetarea“ se va face si conducătorilor auto, cărora li se vor asigura costumatii de serviciu, ceea ce nu a existat pînă acum. Se pare că se va alege o nuantă de gri, iar pe fiecare costumatie va fi brodată sigla „Troleibuzul“.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Iun 2013 09:17:51    Titlul subiectului: 164878

S.C. Troleibuzul S.A. intentioneaza sa achizitioneze 4 autobuze destinate transportului de calatori.
Din caietul de sarcini rezulta ca vor fi second-hand.

Suna oarecum amuzant (si trist totodata) anuntul: Troleibuzul cumpara 4 autobuze... Crying or Very sad

Pe sistemul asta o sa aflam ca SC Autobuzul cumpara cisterne, iar SC Tramvaiul combine agricole.... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 03 Iun 2013 21:14:09    Titlul subiectului: 164889

Intr-un fel suna... ciudat. Pe de alta parte, Troleibuzul actioneaza in Piatra-Neamt cu... troleibuze pe majoritatea traseelor detinute precum si cu autobuze, pe rutele mostenite de la fosta Transurban (ex-RATUC), rute care n-au fost electrizate si care, foarte probabil, nu vor fi electrizate nici in viitor. Aici e nevoie de autobuze. Trist este ca acestea nu vor fi noi... Si trist este ca transportul public nemtean este intr-o continua cadere libera de la desfiintarea regiei de transport locale de la periferia Darmanesti-ului. Poate ca din aceasta lectie vor invata alte orase... acolo unde exista cap, dorinta si interes de promovare.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Iun 2013 22:36:06    Titlul subiectului: 164891

Problema este ca majoritatea primariilor sunt in faliment mascat. Inclusiv in orasele medii, cum este Piatra Neamt. Nu am date statistice exacte cu situatia urbei moldave, dar daca bani nu sunt, normal ca are de suferit si transportul in comun. Din pacate, cu unele exceptii notabile, transportul in comun din Romania este in cadere libera.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 21:19:36    Titlul subiectului: 164962

Mi-ar fi placut sa vad in Piatra-Neamt un operator central, un fel de "tatic" care sa tina sub control intreaga activitate privitoare la transportul local. O gestiune buna, eficienta si promovata totodata intr-un mod informativ elegant. Ca doar vorbim de-un oras turistic, dornic sa-si impresioneze vizitatorii!

Ei, iata ca in loc s-avem o colaborare intre doua regii care candva au fost esentiale (Transurban si Troleibuzul), avem... ceea ce exista in prezent.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 03 Iul 2013 21:44:46    Titlul subiectului: 165529

Spunea Catalin despre o achizitie de autobuze la Troleibuzul... Iata, aflam mai multe info din presa locala: http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20130613&pagina=1&articol=36320

"Autobuze noi la Troleibuzul

mijloacele de transport sînt la mîna a doua, dar sînt mult mai bune decît actualele masini ale societătii

Societatea Troleibuzul s-a îmbogătit de ieri cu patru autobuze care vor fi înmatriculate în judet în circa două săptămîni. Mijloacele de transport au fost achizitionate prin licitatie la Bursa Română de Mărfuri si au început formalitătile ca să ajungă în trafic cît mai repede, fiind deja identificate la Registrul Auto Român. După cum precizează conducerea societătii, este prima achizitie după multi ani în care nu
s-a mai investit nimic în dotări, iar aceste autobuze erau strict necesare pentru asigurarea bunei desfăsurări a activitătii si pentru a putea participa la licitatiile care se organizează pentru obtinerea de trasee cu curse regulate. „De la numirea în functia de director general al societătii am avut în vedere dezvoltarea activitătii de transport în comun si schimbarea imaginii SC Troleibuzul. Mai mult decît atît, în urma sondajului de opinie efectuat de Adi Urbtrans, a rezultat faptul că pietrenii sînt multumiti de serviciile noastre si vom continua să îmbunătătim managementul. Pentru a asigura un confort cît mai bun călătorilor, am reusit că achizitionăm aceste patru autobuze cu un pret acceptabil, acordat în functie de posibilitătile financiare ale unitătii din această perioadă. Dacă vom găsi resurse financiare, vom achizitiona si troleibuze mai mari, pentru a putea eficientiza serviciile noastre. Momentan nu ne mai permitem noi achizitii, asa că ne multumim să schimbăm imaginea celor pe care le avem în dotare prin vopsire, foliere si igienizare. De asemenea, dorim să ne apropiem de cerintele călătorilor în ceea ce priveste micsorarea intervalului orar de circulatie si introducerea biletelor cu o singură călătorie“, a declarat Nadia Năstase, director general al SC Troleibuzul. Fiecare dintre noile autobuze are o capacitate de 68 de locuri pe scaune si 98 în picioare. Societatea mai are în dotare zece autobuze, două microbuze si 22 de troleibuze. Cele patru noi achizitii vor completa parcul auto si se speră în obtinerea unor trasee noi, care vor fi scoase la licitatie în perioada următoare. Pînă acum societatea a schimbat fata a sapte troleibuze, pe care le-a vopsit si igienizat în regie proprie. Unul dintre acestea se află deja în trafic, iar altele două urmează să fie si ele decorate pe suprafata exterioară cu buline colorate roz si verde deschis."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 03 Iul 2013 21:47:40    Titlul subiectului: 165530

Din punct de vedere urban si totodata ecologic: partea BUNA a CRIZEI ECONOMICE !!! Noi, ca popor, am invatat si ne-am adaptat mereu cu sula-n coaste! http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20130703&pagina=1&articol=36435

"Criza ne-a urcat în troleibuz

• anul trecut, societatea Troleibuzul a plimbat 4,7 milioane de călători • reprezentantii institutiei cred că adresabilitatea mai mare a fost cauzată de criza economică • troleibuzele si autobuzele firmei au făcut anul trecut peste 1,2 milioane de kilometri •

Criza economică ce si-a făcut simtite efectele si anul trecut i-a determinat pe tot mai multi nemteni să renunte la masinile personale si să folosească mai mult mijloacele de transport în comun, pretul carburantilor în continuă crestere avînd un rol determinant. Aceasta este concluzia la care au ajuns reprezentantii societătii Troleibuzul SA după ce si-au făcut bilantul de activitate pentru 2012. Acest raport a fost trimis consilierilor judeteni, care au un cuvînt de spus în administrarea societătii de transport în comun, aceasta fiind în subordinea administratiei publice nemtene. Potrivit datelor din bilant, pe parcursul anului 2012 s-au realizat venituri din transportul de persoane în valoare totală de 7,3 milioane de lei, adică 73 de miliarde de lei vechi. A fost o crestere fată de anul anterior cînd se încasaseră 6,9 milioane. Troleibuzele si autobuzele au făcut anul trecut peste 1,2 milioane de kilometri, cu circa 50.000 de km mai putin decît în 2011. În schimb, numărul călătorilor a crescut sensibil, anul trecut mijloacele de transport în comun plimbînd 4,7 milioane de persoane, cu circa 500.000 mai multe decît în anul anterior. „Cresterea numărului de călători cu 9,76% credem că este efectul crizei economice. Mentionăm că venitul pe kilometru a crescut întrucît s-au executat traseele mai eficient si de asemenea a crescut si încasarea medie pe călător. De asemenea, cresterea ponderii călătorilor care utilizează legitimatile de călătorie tip bilet demonstrează că s-a reusit fidelizarea unui anumit segment de potentiali călători în primul rînd datorită cresterii calitătii serviciilor prestate“, se arată în raportul societătii Troleibuzul. Această firmă foloseste pentru transportul public 20 de troleibuze, dintre care 20 au 29 de ani vechime, iar sapte au 14 ani vechime. Mai sînt utilizate si 12 autobuze, toate avînd o vechime de 4 ani. Anul trecut, compania aflată în administrarea CJ a terminat pe profit, înregistrînd un plus de aproape jumătate de miliard de lei vechi. Dacă nu ar fi existat anumite cheltuieli neprevăzute precum unele referitoare la despăgubiri sau la cele judecătoresti, profitul companiei ar fi fost de circa 1,6 miliarde. Pentru anul acesta transportatorul si-a propus să atragă investitii astfel încît să-si poată achizitiona noi mijloace de transport, acest lucru fiind imperios necesar deoarece „80% din parcul existent are depăsită cu mult durata de functionare“, se mai arată în raport."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 07 Iul 2013 22:07:35    Titlul subiectului: 165610

Daca se realizeaza atunci este... EXCEPTIONAL, un fel de A KLASSE pentru toate judetele din tara noastra!!!

http://zch.ro/?p=19843

"Troleibuzul va avea propria autogară

Troleibuzul va avea, spre sfârșitul anului, autogara proprie. Aceasta va funcționa în Piața Republicii nr. 50, unde, în momentul de față, societatea deține deja un punct de lucru. Aici se vând doar abonamente și bilete pentru traseele troleibuzelor, dar conducerea societății intenționează să transforme acest punct în autogară în toată regula. Surse din interiorul companiei de transport au declarat că ”se are în vedere înființarea unei autogări pentru că, din luna decembrie, Troleibuzul va asigura 3 trasee intrajudețene: Piatra Neamț-Hoisești, Piatra Neamț-Itrinești și Piatra Neamț-Dochia, fapt pentru care trebuie să se asigure călătorilor anumite condiții. Deschiderea autogării nu presupune nici un fel de investiție, există deja sală de așteptare și toalete, așa cum cere legea”. (I.C.)"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 21:55:49    Titlul subiectului: 166157

Frumos si totodata trist... Frumos ca exista disciplina si ca s-a implementat conducatorilor auto o tinuta adecvata. Trist ca... au ramas 50 de profesionisti ai volanului. Anii de glorie ai transportului local nemtean s-au dus de mult si... par sa nu revina prea curand. Sad

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20130717&pagina=1&articol=36536

"Cămăsi gri cu albastru metalic, la Troleibuzul

cei 50 de conducători auto poartă, de la începutul acestei săptămîni, costumatie asigurată conform prevederilor contractului de muncă

Cei 50 de conducători auto pe care îi are societatea Troleibuzul poartă în timpul serviciului, de la începutul săptămînii, cămăsi care reprezintă uniforma de lucru. Tinuta le-a fost asigurată conform prevederilor contractului colectiv de muncă si este obligatorie atît pentru cele patru soferite, cît si pentru 46 de soferi. „Ne interesează să dăm un aspect anume salariatilor nostri conducători auto si mijloacelor de transport. Am reusit să înfrumusetăm unele dintre troleibuze prin vopsire si decorare, am achizitionat patru autobuze noi, si pentru toti dintre conducătorii auto am achizitionat cămăsi, cîte două de persoană. Am ales o nuantă care nu este stridentă, un gri, accesorizat cu albastru metalic. Conducătorii auto poartă în piept sigla Consiliului Judetean si a SC Troleibuzul. Este obligatorie tinuta, si cine vrea, poate purta si cravată. Este obligatoriu ca fiecare conducător auto să aibă ecusonul asezat lîngă oglinda de pe parbriz, astfel că dacă un călător vrea să facă o reclamatie la adresa soferului să stie la cine să facă referire“, a declarat Nadia Nastasă, directorul societătii Troleibuzul. În mijloacele de transport este montat un sistem de supraveghere video live. Monitorizarea se face la sediul societătii, de unde se supraveghează comportamentul conducătorilor în trafic. Se urmăreste si modul în care soferii colaborează cu călătorii. De cînd s-a introdus sistemul video, conducerea societătii a constatat că au crescut încasările, ceea ce poate fi explicat si prin faptul că de cîteva luni s-au introdus biletele cu o singură călătorie, care au destul de multă căutare. De vreo două săptămîni au fost scoase în trafic si patru autobuze achizitionate luna trecută de SC Troleibuzul. Acestea circulă pe ruta Sarata - Ocol si Sarata - IVV, iar călătorii s-au arătat foarte multumiti de confortul de care se bucură în aceste mijloace de transport, foarte apreciate fiind rampele joase cu care sînt acestea dotate, astfel că accesul persoanelor vîrstnice si a celor care se miscă mai greu este mult usurat."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 24 Sep 2019 20:28:43    Titlul subiectului: 202964

Se anunță un protest pentru mâine la "Troleibuzul" Piatra-Neamț. Iată un articol pe această temă:
https://tvmneamt.ro/maine-protest-la-troleibuzul-sindicalistii-reclama-concedieri-abuzive/?fbclid=IwAR2ie5A1IeUXMd0u5yg2WD1ryBzftnIh7LVeFwaZjdPWuz5u5mBENFzzaD8
Citat:
Troleibuzul SA sta pe un butoi de pulbere, dupa ce 14 angajati au primit instiintari ca sunt in perioada de preaviz, urmand a fi concediati.

Masura vine dupa ce de ieri, conducerea societatii de transport a decis sa suspende activitatea troleibuzelor, pe trasee fiind trimise doar autobuzele.

Angajatii vizati de masura concedierii, spun ca totul este de fapt o razbunare a conducerii societatii, pe cei care de-a lungul timpului nu au vrut sa faca parte din anumite găști si au refuzat sa participe la ilegalitati, cum ar fi furturile de motorina, unele dintre faptele cu iz penal fiind chiar reclamate de acestia.

10 dintre cei aflati in pragul concedierii abuzive, dupa cum o numesc ei, sunt soferi, iar 4 sunt angajati in sectorul energetic al companiei. Cei din urma spun ca s-a mai incercat sa se scape de ei, dupa ce conducerea Troleibuzul i-a considerat vinovati de o ancheta declansata de DNA. Acestia spun ca nu au semnat dispozitiile de preaviz si cand au intrebat de ce sunt pe făraș, li s-a explicat ca se face reorganizare. ”Nu se face nicio reorganizare. Este doar o masura abuziva impotriva celor care au colaborat cu autoritatile cand au fost anchete. Suntem printre angajatii cazuti in dizgratia conducerii pentru ca nu am vrut sa participam la furturi. Daca se voia sa se faca reorganizare, se reducea din cei 30 de oameni angajati prin birouri sau se facea tot posibilul sa nu se mai fure motorina. Deja sunt pregatiti alti oameni sa ne ia locul”, spune unul dintre angajati, care a dorit sa ramana sub protectia anonimatului.

La Troleibuzul SA sunt aproximativ 170 de angajati, din care peste 30 formeaza personalul TESA.

Decizia conducerii de a scapa de o parte dintre angajatii Troleibuzul, a fost scanteia care a dus la escaladarea conflictului. Maine (25 septembrie), in curtea Troleibuzul SA va avea loc un protest organizat de SNSA (Sindicatul National Speranta Auto), din care fac parte 30 de angajati ai societatii aflate in subordinea CJ Neamt. Sindicatul își are sediul la Oradea, iar liderul acestuia, Mircea Kovacs a confirmat pentru tvmneamt.ro ca se pregateste un protest pentru maine dimineata (25 septembrie) si a declarat ca este in drum spre Piatra- Neamt. ”In aceasta seara ajung la Piatra- Neamt, iar maine dimineata voi merge la Troleibuzul SA pentru a apara drepturile membrilor sindicatului. Inteleg ca este vorba despre niste concedieri nelegale, abuzive. Din ce mi s-a spus, au fost redenumite niste sectii din societate care nu pot fi inchise, doar pentru a putea fi reorganizate, adica sa fie dati afara anumiti angajati. Daca este nevoie, vom apela la toate formele de protest”, a declarat liderul SNSA.

Troleibuzul SA este intr-o situatie financiara extrem de delicata dupa ce Guvernul a interzis CJ Neamt sa mai suporte pierderile financiare ale societatii, raspunderea fiind transferata catre consiliile locale ale localitatilor in care Troleibuzul are trasee. Cum UAT-urile respective nu pot suporta un asemenea efort financiar, deznodamantul ar putea insemna falimentul Troleibuzul SA.

Directoarea Troleibuzul nu a putut fi contactata pentru a-si expune punctul de vedere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 06:17:24    Titlul subiectului: 203011

De ce nu se organizeaza un protest, nu numai al soferilor? Eu daca eram in tara, as face.

Ce pot face eu, e sa atrag atentia la asa ceva aici.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 07:05:26    Titlul subiectului: 203017

Este criza de soferi, in majoritatea oraselor din tara. Asa ca, acum, problema se poate pune altfel. Numai sa aiba un pic curaj si coloana vertebrala
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community